Τετάρτη 13 Νοέμβριος 2019, 13:57:53 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 223088 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #600 στις: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2014, 19:37:06 μμ »

Γιώργο κάνε μια ψαχτική για ''παλμικος αποθειικωτης μπαταριων'' . (Battery Desulfator)
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #601 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 13:08:30 μμ »

καλήμερα.πριν 2 βδομάδες παίρνω τη μηχανή και πάω για καφεδάκι,μετά από ένα 2ωρο πατάω μίζα
τίποτα (γυρνούσε ψόφια).το σκάω παίρνει, μετά έπαιρνε κανονικά.την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια το σκάω
και το πάω στον μηχανικό,πόρισμα....ανορθωτής Cry Cry  100Ευρωπαικα περίπου μου λέει και φεύγω.
βλέπω τα υγρά της μπαταρίας κάτω από τι γραμμή συμπληρώνω με την ελπίδα να μην είναι ανορθωτής
και ως δια μαγείας  δουλεύει κανονικά  Grin .Η χαρά μου κράτησε κάνα 2 βδομάδες περίπου ώσπου μια
μέρα (προχθές) πατάω μίζα......τρρρρρ...ξαναπατάω....τρρρρρ. τι μπορεί να είναι αν γνωρίζει κανείς,
ας βοηθήσει για να ξέρω τι να αγοράσω ανορθωτή η μπαταριά?

Υ.Γ.1 Η μπαταριά είναι 2 χρονών.
Υ.Γ.2 Το σύνδεσα απευθείας με την μπαταριά του αυτοκίνητου και πήρε αμέσως.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 13:19:52 μμ από ira10 » Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8191


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #602 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 14:37:22 μμ »

καλήμερα.πριν 2 βδομάδες παίρνω τη μηχανή και πάω για καφεδάκι,μετά από ένα 2ωρο πατάω μίζα
τίποτα (γυρνούσε ψόφια).το σκάω παίρνει, μετά έπαιρνε κανονικά.την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια το σκάω
και το πάω στον μηχανικό,πόρισμα....ανορθωτής Cry Cry  100Ευρωπαικα περίπου μου λέει και φεύγω.
βλέπω τα υγρά της μπαταρίας κάτω από τι γραμμή συμπληρώνω με την ελπίδα να μην είναι ανορθωτής
και ως δια μαγείας  δουλεύει κανονικά  Grin .Η χαρά μου κράτησε κάνα 2 βδομάδες περίπου ώσπου μια
μέρα (προχθές) πατάω μίζα......τρρρρρ...ξαναπατάω....τρρρρρ. τι μπορεί να είναι αν γνωρίζει κανείς,
ας βοηθήσει για να ξέρω τι να αγοράσω ανορθωτή η μπαταριά?

Υ.Γ.1 Η μπαταριά είναι 2 χρονών.
Υ.Γ.2 Το σύνδεσα απευθείας με την μπαταριά του αυτοκίνητου και πήρε αμέσως.
πρεπει να μετρησεις αν ο ανορθωτης φορτωνει την μπαταρια ;
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #603 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 15:48:14 μμ »

...ώσπου μια
μέρα (προχθές) πατάω μίζα......τρρρρρ...ξαναπατάω....τρρρρρ. τι μπορεί να είναι αν γνωρίζει κανείς,
ας βοηθήσει για να ξέρω τι να αγοράσω ανορθωτή η μπαταριά?

Υ.Γ.1 Η μπαταριά είναι 2 χρονών.
Υ.Γ.2 Το σύνδεσα απευθείας με την μπαταριά του αυτοκίνητου και πήρε αμέσως.

Το ''τρρρρρρρ'' είναι το ρελέ της μίζας που χτυπάει επειδή έχεις ξελιγωμένη μπαταρία εκείνη τη στιγμή που μιζάρεις.

Οποτε, αρχικά μετράς με ενα πολύμετρο την τάση της μπαταρίας σου πρωί πριν ξεκινήσεις, πρέπει να είναι 12-12.5 Volts ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας.
Με τον κινητήρα σε λειτουργία, και αν ο ανορθωτής είναι σωστός θα έχεις απο 13V μέχρι και 14,5V  ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και τα φορτία που εχεις , δλδ φώτα κλπ.

Αν δεν έχεις πολύμετρο, πήγαινε σε ενα κατάστημα με μπαταρίες κι ζήτα του να στήν μετρήσει.
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #604 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 15:52:16 μμ »

Με τον κινητήρα σε λειτουργία, και αν ο ανορθωτής είναι σωστός θα έχεις απο 13V μέχρι και 14,5V  ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και τα φορτία που εχεις , δλδ φώτα κλπ.

αν είναι λιγότερα πάω για ανορθωτή?
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #605 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 15:54:25 μμ »

Οποτε, αρχικά μετράς με ενα πολύμετρο την τάση της μπαταρίας σου πρωί πριν ξεκινήσεις, πρέπει να είναι 12-12.5 Volts ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας.

αν είναι λιγότερα πάω για μπαταριά? 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #606 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 16:24:10 μμ »

αν είναι λιγότερα πάω για ανορθωτή?

Αν είναι εκτός ορίων ναι.
Αλλά και πάλι δεν μπορώ να σου πώ τπτ δίχως μετρήσεις και απο απόσταση.
Τον ανορθωτή τον ελέγχεις με τον κινητήρα σε λειτουργία.

αν είναι λιγότερα πάω για μπαταριά? 

Μια τάση κάτω απο τα 12V είναι ενδειξη, πρόσεξε μιλάμε για ένδειξη οχι για αποδειξη, οτι η μπαταρία έχει προβλημα η είναι ξεφορτισμένη.
Και μια μπαταρία δεν φορτίζει με μια βόλτα στην επομενη γωνία, αλλά με ενα ... μικρό ταξιδάκι η με φορτιστή.

Η καλύτερη λύση είναι η επίσκεψη οπως είπα σε ενα καταστημα που πουλάνε μπαταρίες, εκεί θα σου κάνουν μια μέτρηση της μπαταρίας σου, δλδ ποση ζωή έχει ακόμα (αν έχει) και φυσικά και το σύστημα φόρτισης, μια διαδικασία που παίρνει μόλις 5 λεπτά.
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #607 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 16:44:58 μμ »

ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον. πηγαίνω ΤΩΡΑ σε ένα κατάστημα
με μπαταρίες  και βλέποντας και κάνοντας.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #608 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 17:01:32 μμ »

Το καλύτερο κάνεις.

Αν δεν έχεις πολύμετρο και κάποιες βασικές γνώσεις δύσκολα θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Πρόσεξε μόνο την μπαταρία να την ελέγξει η με το ειδικό όργανο,



η με πυκνόιμετρο



οχι απλά μια μέτρηση τάσης και τα βρήκα όλα.
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #609 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 19:37:33 μμ »

λοιπόν....πήγα μετράει σβηστό χωρείς φώτα 11.6v με φώτα on 10.9v
αναμμένη μηχανή χωρείς φώτα 13.7v με φώτα 13v στις 2.500 στροφές  13.9v με 14.2v.
αλλάζω μπαταρία (GK στα 32Ευρωπαικα) και όλα καλά.τσακμάκι  Tongue
επίσης μου είπε να περάσω σε μια βδομάδα να την ξαναμετρήσει για να δει αν
φορτίζει.αυτά τα ολίγα.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #610 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 19:46:27 μμ »

Πρώτα μπράβο σου που ασχολήθηκες να ενημερώσεις για την λύση στο πρόβλημά σου, κάτι που λίγοι κάνουν και αρκετές βλάβες μετα απο ενα σωρό απαντήσεις παραμένουν δίχως λύση.

Δεύτερον, σύμφωνα με τις μετρήσεις δεν είναι ο ανορθωτής.

Ο συγκεκριμένος δεν είχε το όργανο για να ελέγξει την κατάστασή της? Αρκέστηκε δλδ στις μετρήσεις τάσης για να βγάλει το συμπέρασμα οτι ευθύνεται η μπαταρία?
Καταγράφηκε
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #611 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 20:15:25 μμ »

Σε ευχαριστώ αλλά πιστεύω πως όλη πρέπει να γράφουμε τι λύση του προβλήματος
που έχουμε. αλώστε αυτός είναι και ένας από τους λόγους υπάρξεις του forum αλληλοβοήθεια  Wink .

Stoneman μόνο μετρήσεις τάσης έκανε και μου είπε ότι στην επόμενη μέτρηση αν είναι
χαμηλά τα volt θα χρειαστώ ανορθωτή.   
Καταγράφηκε
trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 581



« Απάντηση #612 στις: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 22:26:38 μμ »

Ο συγκεκριμένος δεν είχε το όργανο για να ελέγξει την κατάστασή της? Αρκέστηκε δλδ στις μετρήσεις τάσης για να βγάλει το συμπέρασμα οτι ευθύνεται η μπαταρία?

προφανώς και του αρκούσε αφού με αυτό μπορούσε να ισχυριστεί ότι φταίει η μπαταρία,

μπαταρίες πουλάει και μπαταρία πούλησε,
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #613 στις: Τρίτη 11 Μάρτιος 2014, 09:58:45 πμ »

προφανώς και του αρκούσε αφού με αυτό μπορούσε να ισχυριστεί ότι φταίει η μπαταρία,

μπαταρίες πουλάει και μπαταρία πούλησε,

Εχεις δίκιο ανώνυμε trelomhxmhx, και εγώ με αυτό που του ζήτησα να κάνει ήθελα να αποφύγει ακριβώς αυτή την κατάσταση. Δλδ σου αλλάζω μπαταρία=γεμίζω τσέπη, και αν δεν ... τότε ανορθωτής.
Μα ρε μάστορα, μπαταρία ρισκάρω και αλλάζω και απο μόνος μου δεν θέλει και πολύ σκέψη.
Το θέμα είναι να αλλάξω αυτό το ανταλακτικό που έχει αποδεδειγμένα το πρόβλημα αυτή τη στιγμή.

Ανορθωτής δεν βλέπω να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις, αν και οι 600αρες είχαν τα θεματάκια τους.
Καταγράφηκε
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #614 στις: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 02:19:55 πμ »


Ανορθωτής δεν βλέπω να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις, αν και οι 600αρες είχαν τα θεματάκια τους.

Σωστός ως συνήθως ο Νικόλας μας.
Καταγράφηκε
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #615 στις: Παρασκευή 14 Μάρτιος 2014, 16:33:10 μμ »

σωστα οι ανορθωτες δεν την ακουνε κ τοσο ευκολα.
πολλες δε φορες εχουμε προβλημα στον ανορθωτη οχι ομως απο το ιδιο το εξαρτημα αλλα στις ενωσεις λογω κακων επαφων κ εκ παραδρομης λεμε οτι φταει ο ανορθωτης.
επισης οι φθηνες μπαταριες δεν βοηθουν καθολου κ οι οποιες μετρησεις περνουμε ειναι κουκουρουκου...
δλδ...χρονια εβαζα τις ακριβες Yuasa κ ειχα παντα τις απολυτες μετρησεις τασεως/στροφες κινητηρα.

οταν πηγα σε φθηνες οι μετρησεις εκαναν παρτυ...
μαλιστα με μια ιδια σαν του φιλου των 32 ευρω μετα τις 2000σ/λ ειχα πτωση τασης...μεχρι κ το φως εχανε ενταση.
την πηγα πισω κ πηρα μια καλυτερη κ ειχα βελτιωση αρκετα αλλα οχι οπως με τις καλες,ακριβες μπαταριες...
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #616 στις: Πέμπτη 22 Ιανουάριος 2015, 14:48:18 μμ »

Ναμαι κι'εγω απο δω  Wink  Μπαταρια 7 χρονων και 4 μηνων στο ΤΑ (η μαμισια) και τοχα εγνοια. Παω να βαλω σημερα το πρωι μπροστα που ειχε πιο πολυ κρυο (γυρω στους 3'C) και ενω η μιζα γυρναγε, δεν επαιρνε με τιποτα μεχρι που στο τελος ξελιγωσα (οτι ειχε απομεινει απο) τη μπαταρια. Ας ειναι καλα το τουτου  Wink καλωδια και πηρε μπροστα με μιση μιζια Smiley  Και πηρα και τα καλωδια μαζι στη δουλεια μηπως το ξανακανει αποψε, αν και χλωμο το βλεπω μεσα στο γκαραζ..  Καθως ο φορτιστης ειναι στην Ελλαδα και δε θελω και εγνοιες, με ενα τηλεφωνακι στην τοπικη Χονδα καπαρωσα μια Yuasa Japan να την παραλαβω αυριο (οι τιμες τους ειναι εδω "επιδοτουμενες" απο την Χονδα και πολυ λογικες).

Το ρεκορ μαμισιας μπαταριας παντως τοχει το VFR με 8.5 χρονια  Cool σχεδον ποτε φορτιση (μονο οταν καποτε αδειασε μετα απο 2.5 μηνες που τοχα αφησει) και τα τελευταια 3.5 χρονια εμπαινε μπροστα μονο οταν κατεβαινα Ελλαδα.

Τα εγραφα αυτα περσι τετοια εποχη και εχω ακομη την ιδια μπαταρια, την μαμισια που ειναι πλεον ..8 χρονων και 4 μηνων. Την τελευταια βδομαδα εχει κανει εδω θερμοκρασιες γυρω στο 0'C πρωι και βραδυ και 4-5'C μεγιστη μεσα στη μερα. Παρ'ολα αυτα το Τρανσαλπακι που ζει φυσικα ολη τη ζωη του εξω - τουλαχιστο τα τελευταια 3.5 χρονια που τοχω εγω - παιρνει καθε πρωι/βραδυ με τη μια  Smiley Αν βγαλει αυτο το χειμωμα, μαλλον θα βγαλει και το καλοκαιρι και θα σπασει το ρεκορ της μαμισιας μπαταριας του VFR που βαστηξε 8.5 χρονια  Shocked Grin

Την μπαταρια που καπαρωσα περσι δεν την πηρα τελικα γιατι μου φανηκε οτι αφου η μαμισια φορτισε με πηγαινελα στη δουλεια οτι θα τον εβγαζε το χειμωνα, οπως και εκανε   Wink


Τελικα οπως εχει συζητηθει αλλου, οι μαμισιες μπαταριες ειναι πολυ προσεγμενες για να μην παρουσιασουν προβλημα στην εγγυηση. Μια ιδια πχ Yuasa Japan του εμποριου δεν προκειται να βαστηξει με τιποτα οσο η μαμισια..
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
dengrafiforum
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2182


the dark side is here!!


« Απάντηση #617 στις: Πέμπτη 22 Ιανουάριος 2015, 15:04:39 μμ »

Έχεις δίκιο μεγαλογιωργη γιατη και μένα η μαμά μου
κράτησε 8 χρόνια και 6 μήνες πριν την αλλάξω πριν δυο μήνες.
Έχω V strom που έχει αυξημένες ανάγκες σε ρευματακι.
Καταγράφηκε
dengrafiforum
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2182


the dark side is here!!


« Απάντηση #618 στις: Πέμπτη 22 Ιανουάριος 2015, 15:07:01 μμ »

Έχεις δίκιο μεγαλογιωργη γιατη και μένα η μαμά μου
κράτησε 8 χρόνια και 6 μήνες πριν την αλλάξω πριν δυο μήνες.
Έχω V strom που έχει αυξημένες ανάγκες σε ρευματακι.
Την άλλαξα νομίζοντας ότι τα είχε παίξει ενώ ήταν τα καρβουνάκια
αλλιώς ακόμα θα την είχα πάνω.
Καταγράφηκε
giannis karpenisi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 22



« Απάντηση #619 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 15:55:06 μμ »

χρονια πολλα σε ολους Χριστος Ανεστη,πηγαινοντας Μ.σαββατο στο μοναστηρι της περιοχης εμεινα (προφανως τιμωρια απο ψηλα) .Ταξιδευοντας 35 λεπτα με αναμενα φωτα μετα δεν επαιρνε μπροστα μολις πατουσα μιζα εσβηναν ολα τα λαμπακια,την εβαλα κατηφορα και πηρε πηγα 500μ.και εσβησε για καλη μου τυχη βεβαια πισω μου ηταν 2 γνωστοι με αγροτικο φορτωθηκε και πηγε συνεργειο οπου με μπαταρια αυτοκινητου δωσαμε ρευμα και πηρε αμεσως μετρωντας ομως ξεκινουσε απο 12V και σε δευτερολεπτα πηγαινε σταδιακα 8-6-5 και εσβηνε.Βαλαμε αυτη την μπαταρια σε φορτιση και μου εβαλε μια παλια 2 ετων δικια του για να την τσεκαρω 2-3 μερες μετα λοιπον απο βολτα μισης ωρας μετραω και με λιγες στροφες 2500 περιπου μου εδινε μετρηση 15,30V και με κλειστο διακοπτη 13,40V .Σημερα το πρωι μετραω με κρυα την μηχανη και μου εδινε 12,90V με σβηστο διακοπτη και 14,90 στις 3000 στροφες.Διαβαζοντας λοιπον το ευαγγελιο του φορουμ νομιζω οτι παω για ανορθωτη ε?α και η δικια μου μπαταρια(δεν ξερω απο ποτε ηταν την βρηκα απο εκεινον που την αγορασα) βραχυκυκλωσε λεει ο μαστορας οποτε σιγουρα παω και για μπαταρια.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #620 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 17:26:26 μμ »

Μια καινούργια μπαταρία MF ( όχι τύπου τζέλ) βγάζει 12.6 βολτ , αν την μετρήσεις  ενα πρωινό πριν βάλεις μπροστά κινητήρα.
Ο ανορθωτής δίνει 14-15 βόλτ στις 5000στρ/λ.

Τώρα, 12.90 αποκλείεται να σου εδεινε μια μπαταρία δύο ετών , μάλλον ''κλέβει'' το πολύμετρό σου τουλάχιστον 0,5 βόλτ, αρα τα 14.90 στις 3000 στρ/λ είναι 14.40, μια πολύ καλή τιμή τάσης, και αν μέτρησες δίχως φορτία τότε με φορτίο θα είσαι στα 13.5-13,8.

Κατ' εμέ ο  ανορθωτής δεν έχει πρόβλημα, απλά τα έπτυσε η μπαταρία σου.
Καταγράφηκε
giannis karpenisi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 22



« Απάντηση #621 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 17:40:56 μμ »

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση ,πιστεύεις ότι με μια μπαταρία και ένα βολτομετρο για να βλέπω την τάση θα είμαι εντάξει ;με παραξένεψε το ότι η μπαταρία δεν μου έδειξε κανένα σημάδι και το γεγονός ότι αν και πήρε στην κατηφόρα μετά από 500 μέτρα πέθανε εντελώς ,είναι φυσιολογικό αυτό ;
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8902


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #622 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 17:53:35 μμ »

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση ,πιστεύεις ότι με μια μπαταρία και ένα βολτομετρο για να βλέπω την τάση θα είμαι εντάξει ;με παραξένεψε το ότι η μπαταρία δεν μου έδειξε κανένα σημάδι και το γεγονός ότι αν και πήρε στην κατηφόρα μετά από 500 μέτρα πέθανε εντελώς ,είναι φυσιολογικό αυτό ;

Κάτι θα είχε δείξει, ισως μια μεταβολή στον φωτισμό οταν ανέβαιναν οι στροφές σταματημένος ... 

Σου μιλάω εκ πείρας το ίδιο έπαθα και εγώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22215.0

Δεν ξέρω το γιατί αλλά τουλάχιστον στο δικό μου μηχανάκι αν βάλω μπροστά και μετά βγάλω την μπαταρία σβήνει, ακόμα και με τον καινούργιο ανορθωτή. Τι να πώ? 
Φαίνεται δλδ οτι η ΤΑ παίρνει με σπρώξιμο και πάει αν υπάρχει εστω και μια μισοκατεστραμένη μπαταρία, αλλά αν η μπαταρία είναι βραχυκυκλωμένη, η έχει κόψει πόλο η την αφαιρέσεις τότε σβήνει.
Σαν ο ανορθωτής να λειτουργεί όταν ''βλέπει'' μια μπαταρία εστω κ αν αυτή είναι πεσμένη.


Καταγράφηκε
giannis karpenisi
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 22



« Απάντηση #623 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 18:01:35 μμ »

Και μένα σβήνει μόλις βγάλω τον αρνητικό αλλά η προηγούμενη μπαταρία ήταν βραχυκυκλωμένη σύμφωνα με τον μαςτορα .Θα βάλω μια μπαταρία το βολτομετρο και θα το παρακολουθήσω να δω τις αυξομειώσεις και μετά θα ενημερώσω ανάλογα ,ευχαριστώ
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #624 στις: Δευτέρα 13 Απρίλιος 2015, 18:41:53 μμ »

Και μένα σβήνει μόλις βγάλω τον αρνητικό αλλά η προηγούμενη μπαταρία ήταν βραχυκυκλωμένη σύμφωνα με τον μαςτορα .Θα βάλω μια μπαταρία το βολτομετρο και θα το παρακολουθήσω να δω τις αυξομειώσεις και μετά θα ενημερώσω ανάλογα ,ευχαριστώ

Προσοχη γιατι αν ειναι ο ανορθωτης θα σου φαει και την αλλη μπαταρια. Αν και ανορθωτη τα 650 βγαζουν πολυ σπανια, ακομα και με πολλα χιλιομετρα..
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Σελίδες: 1 ... 20 21 22 23 24 [25] 26 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!