Τρίτη 19 Νοέμβριος 2019, 08:19:23 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 223469 φορές)
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #450 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 19:24:53 μμ »

αυριο λεω να βαλω την μπαταρια μου σε φορτιση απο τον φορτιστη που εχω απο το lidl.προηγουμενως θα δοκιμασω να βαλω μπρος στα ψιλοκρυα που εχουν πεσει.η μηχανη εχει να δουλεψει πανω απο 15 μεες.δεν ειχα καποιο προβλημα αλλα ενιωθα οτι δεν ηταν στα καλυτερα της.

η ερωτηση τωρα.
γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?
Καταγράφηκε

georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4157


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #451 στις: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 23:18:15 μμ »

γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?

Καλο της κανει.
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 581



« Απάντηση #452 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 00:09:02 πμ »

Καλο της κανει.

ναι έτσι ξέρω και γω,

καθώς οι πλήρεις αποφορτίσεις είναι αυτές που της κάνουν κακό, συνεπώς ότι κάνει κανείς για να τις αποφύγει καλό είναι
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #453 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 10:42:35 πμ »

αυριο λεω να βαλω την μπαταρια μου σε φορτιση απο τον φορτιστη που εχω απο το lidl.......

η ερωτηση τωρα.
γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?


Και καλά θα κάνεις ...

Απάντηση:  Αν ο φορτιστής ''πέσει'' σε mode συντήρησης, μακάρι να το κάνει γρήγορα που σημαίνει οτι εχει ζωή ακόμα, αστον μόνιμα επάνω.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #454 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 10:59:49 πμ »

Xτες μετρησα την μπαταρια και μου εδειξε 13,08V
Μιλαμε για την μαμα Yasa που κοντευει 6μιση χρονια ζωης
Τελικα δεν την φορτισα αφου εδειξε να ειναι πληρως φορτισμενη
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #455 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 18:03:32 μμ »

Είχες κάνει βόλτα πρίν? αν ναι, τότε φυσιολογικό, αν όχι τσέκαρε το πολύμετρό σου.
.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #456 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 20:11:56 μμ »

Είχες κάνει βόλτα πρίν? αν ναι, τότε φυσιολογικό, αν όχι τσέκαρε το πολύμετρό σου.
.
Χμμμ...Πολλα ειναι ε?
Μιας και δουλευε αρκετη ωρα πριν θα μετρησω ξανα να εχει μεινει σβηστη μερικες ωρες
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #457 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 09:16:01 πμ »

Χοντρικά η μπαταρία εκτός απο την φυσιολογική γήρανση που χάνει σταδιακά το φορτίο της μέχρι που κάποια στιγμή είναι πλέον αχρηστη αφού δεν ικανοποιεί τις απιτήσεις μας και πάει για ανακύκλωση, εχει και δύο ασθένειες.
      Η μια είναι το να βραχυκυκλώσει κάποιος πόλος, αυτή είναι και η πιό χειροπιαστή βλάβη αφού πρώτον το στοιχείο αυτό στην διάρκεια της φόρτισης βράζει και στεγνώνει απο υγρά και φαίνεται χαρακτηριστικά, και οταν την μετράμε δίνει χαμηλότερη τάση, δλδ αν κάθε στοιχείο δίνει 2.1V*6=12.6V συνολικά, αν χάσουμε το ενα πάμε στα 10V με τη μία. Βλάβη που βγάζει μάτι και την αλλάζουμε με τη μία.
      Η δεύτερη είναι να εχει ''κόψει'' πόλο δλδ ενα στοιχείο με το διπλανό του να πάψει να είναι συνδεδεμένο με το 100%. Δλδ να παρουσιάζει μια μικρή η μεγάλη αντίσταση μκε το διπλανό του στοιχείο. Αυτό σημαίνει και με βάση το νόμο του ΩΗΜ οτι οταν ζητάμε χαμηλό ρεύμα = μικρή αντίσταση  πχ ενα πολύμετρο η τα λαμπάκια των οργάνων να εχουμε τάση κανονικά και με τον κινητηρα σβηστό η τάση μας είναι 12.5-6V και μας ξεγελάει. Οταν όμως ζητήσουμε ρεύμα για την μίζα η αντίσταση αυτή γίνεται τεράστια και καταναλώνει όλο το φορτίο εκεί οπότε? απλά η μίζα δεν γυρνάει και να σβήνουν όλα.
     Αρα αν η μπαταρία σου είναι απλά γερασμένη και δεν είναι μέσα στις προηγούμενες περιπτώσεις κάποια στιγμή θα την αλλάξεις επειδή δεν θα σε ικανοποιεί η απόδωσή της.
Οσο για την τάση της ενα πρωινό θα πρέπει να μετρήσεις 12.5V  + - κάτι δέκατα.
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #458 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 11:06:01 πμ »

επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως....
μπραβο stoneman 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #459 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 15:32:57 μμ »

Τι να κάνεις? ... η ανάγκη, που να βάλλω τον Κωστή τώρα να διαβάζει 19 σελίδες?
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #460 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 19:13:15 μμ »

Τι να κάνεις? ... η ανάγκη, που να βάλλω τον Κωστή τώρα να διαβάζει 19 σελίδες?
Φχαριστωωωω! Ειναι και κουρασμενα τα ματακια μου... Tongue

Μια χαρα παντως την γυρναει την μιζα ακομα η μπαταρια Απλα ειπα δεν μπορει,  μετα απο 6μιση χρονια θα την θελει μια φορτιση

Και γιατι να μετρησω το πρωι γιατρε?

Παντως Νικολα κοιταξα ξανα το οριτζιναλ μανουαλ και λεει οτι αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V τοτε ειναι πληρως φορτισμενη Τι συμβαινει αν η μηχανη δουλευε πριν την μετρηση? Γιατι δεν ειναι αξιοπιστη η μετρηση?
Αντε ρε να μαθαινουμε και τιποτα
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #461 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 16:47:33 μμ »

Η μπαταρία σε μια μοτό/αυτ/το παίζει καθαρά επικουρικό ρόλο οσο χρόνο λειτουργεί ο κινητήρας και χρησιμεύει βασικά για την εκκίνησή του.
Δλδ αφού εκκινήσει ο κινητήρας το όλλο ηλεκτρικό κύκλωμα τροφοδοτείται απο το σύστημα παροχής πηνία/ανορθωτή, και απλά η μπαταρία παρέχει ισχύ οταν δεν επαρκεί το σύστημα λόγω φορτίου η χαμηλών στροφών.

Επίσης το ηλεκτρικό σύστημα μετά την εκκίνηση φορτίζει την μπαταρία, δίνοντας μια τάση απο 13.5 εως 14.50V μέγιστη τάση, τάση που φυσικά εξαρτάται απο το φορτίο (ημέρα/νύχτα, φωτισμός, προβολείς, θερμαινόμενα γκρίπ κλπ) και απο τις στροφές του κινητήρα.

Αν λοιπόν μετρήσουμε τάση μετά απο μια μικρή βόλτα , η εστω μετά απο ολιγόλεπτη λειτουργία του κινητήρα δίχως μεγαλα φορτία , η τάση αυτή θα είναι πολύ υψηλότερη απο τα 12.6V της μπαταρίας. Θα είναι βέβαια φθίνουσα και μετά απο ενα εύλογο χρονικό διάστημα (ισως και πάνω απο μισή ωρα ανάλογα με την κατάστασή της) θα φτάσει τα 12.6V.

Μια μέτρηση τάσης που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ενα πρωινό , αφού η μοπαταρία εχει ''ηρεμήσει'' αλλά εχει και τροφοδοτήσει τον συναγερμό μας, αν έχουμε.
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #462 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 11:33:45 πμ »

εχω χαθει ρε παιδια με το ψαξιμο, δε βγαζω ακρη.....παω να παρω μια μαρκας BS κλειστου τυπου με 35€ να τελειωνω γιατι χθες το βραδακι με την ψυχρα ζοριστηκε η μιζα...
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #463 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 20:04:21 μμ »

Γιατί χάθηκες?

Η ΤΑ650 εχει MF μπαταρία, αρα βασικά ψάχνεις για μια τέτοια.

Απο εκεί και πέρα είναι απλά θέμα τσέπης και εμπιστοσύνης σε κάποια μάρκα/πωλητή, και φυσικά γραπτής εγγύησης τουλάχιστον ενός ετους.

Οσο για τιμές?  http://www.kiriazisbatteries.gr/full_product.php?prod_id=1296047810
http://www.automotobatteries.gr/yuasa-ytz12s-bs-gel-12v-11ah-210cca.html
οτι θέλουνε ζητάνε.
Εγώ θα αγόραζα αυτήν:    http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-maintenance-free-ytz12s-bs.html

Και οταν λές ζορίστηκε? εχεις δοκιμάσει να την φορτίσεις? Κυκλοφορείς συχνά? ποσα χρόνια εχεις την ιδια μπαταρία?

Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #464 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 23:13:01 μμ »

εχω χαθει ρε παιδια με το ψαξιμο, δε βγαζω ακρη.....παω να παρω μια μαρκας BS κλειστου τυπου με 35€ να τελειωνω γιατι χθες το βραδακι με την ψυχρα ζοριστηκε η μιζα...

Και από δω επίσης. Έχει αρκετά. 

http://www.gr-kiros.gr/2010/moto.php
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #465 στις: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2012, 20:14:22 μμ »

Stoneman ξεχνας φιλε μου... Grin ειχα θεμα σε αλλο τοπικ. Η μπαταρια ηταν αδυναμη απο τον Ιανουαριο , καποιες φορες εβαζα μπρος με καλωδια αλλα ενω ημουν ετοιμος να την αλλαξω παρατηρησα οτι τις ζεστες, σχετικα, μερες γυρνουσε πιο ευκολα η μιζα. Την μετρησα, την φορτισα και ειδα οτι με εβγαζε ακομη. Τωρα που ψυχρανε ο καιρος , ειδικα καποια κρυα πρωινα εδω στο Σαλονικα, αρχισε παλι να ζοριζεται, η μιζα γυρνουσε με δυσκολια.
Αφου οπως σας ανεφερα το εψαξα και "χαθηκα" καπως αφου συμπερασμα για καλη μπαταρια σε καλη τιμη δεν εβγαλα, χτυπησα αυτη τελικα με 30 ευρωπουλα παρακαλω... Wink


η συσκευασια με ξεχωριστα μπουκαλακια υγρων με τα οποια γεμιζεται η μπαταρια προσεκτικα (αφηνοντας να καθησει καλα το υγρο) και φορτιστηκε αργα απο τον εμπορο με 0,25Amph  Smiley
Η μπαταρια ειναι ακριβως ιδια με αυτη που ειχα με την διαφορα οτι αυτος ο τυπος τωρα ερχεται ετσι ωστε να παραδιδεται "φρεσκια" . Οι εμποροι που την παρειχαν μου ειπαν οτι με αυτο τον τροπο θα διαρκει σιγουρα περισσοτερο απο αυτες που ερχοντουσαν ετοιμες/σφραγισμενες και οι οποιες μπορει να ηταν στο ραφι/αποθηκη καποιο σημαντικο διαστημα...
Την τοποθετησα σημερα και ειναι σπιρτο η μηχανη!  Smiley Ειναι ωραιο να πατας τη μιζα και να ζωντανευει αμεσως το μοτόρι !!!

Θα δειξει παντως.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2012, 20:16:39 μμ από leftlane » Καταγράφηκε
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3967



« Απάντηση #466 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 09:50:12 πμ »

Μπαταρία είναι.
Οι μπαταρίες ανοιχτού τύπου, είναι λιγότερο αποδοτικές απο τις κλειστού τύπου και έχουν ανάγκη τακτικού ελέγχου των υγρών. Επίσης λόγω κατασκευής και επειδή συχνά πέφτει η στάθμη και δεν το έχουμε καταλάβει για ένα εύλογο διάστημα, είναι πιο επιρεπείς στο να χαλάνε.
Όμως έχουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ανάκαμψης σε σχέση με τις μπαταρίες κλειστού τύπου. Γέμισε τη με υγρά και βάλτη για φόρτιση με έναν καλό φορτιστή (κατα προτίμηση ηλεκτρονικό με λειτουργίες recovery και αυτόματη διακοπή φόρτισης). Μπορεί και να της δώσεις έτσι νέα ζωή, αλλιώς αμα δεν πιάσει, πας για μπαταρία.
Μια και έπεσε στο μάτι μου να διευκρηνίσω εδώ κάτι, σε μπαταρία  (ανοικτού τύπου) ηλεκτρολύτη βάζουμε μόνο την πρώτη φορά, ποτέ δεν συπληρωνουμε ηλεκτρολύτη,μόνο υγρά μπαταριας (φλας όπως το ξέρουν πολλοί), αν κατα λάθος μπει ηλεκτρολύτης αντί για καλό θα την καταστρέψουμε, μην το θεωρείτε αυτονόητο γιατί πολλοι το έχουν κάνει............(όχι εγώ) ....... Wink Wink Wink
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5428



« Απάντηση #467 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:03:59 μμ »

κατι που θελω να ρωτησω.

προχτες εβγαλα την μπαταρια για να την φορτισω προληπτικα.
η μπαταρια μου λοιπον ειναι μια superMF YTZ12S η οποια γραφει πανω της καπου HONDA,πραγμα που με κανει να πιστευω οτι ειναι αυτη που ειχε απο το εργοστασιο ή ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει την ιδια.
περσυ τον χειμωνα με τα κρυα,αν ειχε 4-5 μερες να παρει μπρος,δεν επαιρνε με τιποτα μετα.την πηγα σε ενα βενζιναδικο,μου την φορτισε και ολα καλα απο τοτε. τωρα καθως πλησιαζει ο καιρος που παλι θα παιρνει μπρος μια φορα στις 10 μερες,ειπα να την φορτισω για να βγαλει τον χειμωνα ας πουμε. την βαζω στον φορτιστη και σε λιγοτερο απο 30 δευτερολεπτα μου δειχνει οτι ειναι φορτισμενη.δεν χρειαζεται δλδ.
αν πουμε οτι ειναι η μαμισια,ειναι δυνατον να κρατα τοσο πολυ? 11 χρονια τωρα.
αν πουμε οτι αλαχθηκε με ιδια ακριβως,μετα απο την φορτιση περσυ τον χειμωνα ακομα ειναι τοσο καλη? μηπως κατι συμβαινει?
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #468 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:14:22 μμ »


προχτες εβγαλα την μπαταρια για να την φορτισω προληπτικα.
η μπαταρια μου λοιπον ειναι μια superMF YTZ12S η οποια γραφει πανω της καπου HONDA,πραγμα που με κανει να πιστευω οτι ειναι αυτη που ειχε απο το εργοστασιο ή ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει την ιδια.

Δεν εχω δεί γνήσια και δεν ξέρω πως είναι η τι γράφει.

περσυ τον χειμωνα με τα κρυα,αν ειχε 4-5 μερες να παρει μπρος,δεν επαιρνε με τιποτα μετα.την πηγα σε ενα βενζιναδικο,μου την φορτισε και ολα καλα απο τοτε.

Κακό αυτό για την μπαταρία, η κατι παίζει με το μηχανάκι, πχ διαρροή.
Και οταν λέμε δεν επαιρνε με τπτ ? ουτε μίζα?

τωρα καθως πλησιαζει ο καιρος που παλι θα παιρνει μπρος μια φορα στις 10 μερες,ειπα να την φορτισω για να βγαλει τον χειμωνα ας πουμε. την βαζω στον φορτιστη και σε λιγοτερο απο 30 δευτερολεπτα μου δειχνει οτι ειναι φορτισμενη.δεν χρειαζεται δλδ.

και αυτό κακό, εκτός και αν την βάζεις στο φορτιστή μετα απο μια μεγάαααααλη βόλτα.

αν πουμε οτι ειναι η μαμισια,ειναι δυνατον να κρατα τοσο πολυ? 11 χρονια τωρα.
αν πουμε οτι αλαχθηκε με ιδια ακριβως,μετα απο την φορτιση περσυ τον χειμωνα ακομα ειναι τοσο καλη? μηπως κατι συμβαινει?

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

... μηπως κατι συμβαινει?
Σίγουρα. Τάση τουλάχιστον μπορεις να μετρήσεις? Με την μπαταρία πάνω στην μηχανή, χωρίς και με λειτουργία κινητήρα.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #469 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:17:25 μμ »

Δεν εχω δεί γνήσια και δεν ξέρω πως είναι η τι γράφει.
Η δικια μου παντως που ειναι η γνησια δεν γραφει πανω honda
Καταγράφηκε
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #470 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:23:19 μμ »

Honda δεν γράφει αλλά σίγουρα γράφει Yuasa Made in Japan...
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #471 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:34:32 μμ »

Xτες μετρησα την μπαταρια και μου εδειξε 13,08V
Μιλαμε για την μαμα Yasa που κοντευει 6μιση χρονια ζωης
Τελικα δεν την φορτισα αφου εδειξε να ειναι πληρως φορτισμενη

Μια χαρα παντως την γυρναει την μιζα ακομα η μπαταρια Απλα ειπα δεν μπορει,  μετα απο 6μιση χρονια θα την θελει μια φορτιση

Και γιατι να μετρησω το πρωι γιατρε?

Αν λοιπόν μετρήσουμε τάση μετά απο μια μικρή βόλτα , η εστω μετά απο ολιγόλεπτη λειτουργία του κινητήρα δίχως μεγαλα φορτία , η τάση αυτή θα είναι πολύ υψηλότερη απο τα 12.6V της μπαταρίας. Θα είναι βέβαια φθίνουσα και μετά απο ενα εύλογο χρονικό διάστημα (ισως και πάνω απο μισή ωρα ανάλογα με την κατάστασή της) θα φτάσει τα 12.6V.

Μια μέτρηση τάσης που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ενα πρωινό , αφού η μοπαταρία εχει ''ηρεμήσει'' αλλά εχει και τροφοδοτήσει τον συναγερμό μας, αν έχουμε.

Μετρησα ξανα την μπαταρια μετα την υποδειξη σου και αφου ειχε μεινει η μηχανη πολλες ωρες αχρησιμοποιητη Εδειξε 12,8κατι V  Aρα χαιρει ακρας υγειας ακομα και μετα απο 6,5 χρονια Κατι βεβαια που υποψιαζομουν αφου ακομα γυρναει την μιζα ζωηρα Την εβαλα ομως παρ'ολα αυτα στον φορτιστη ο οποιος μετα απο κανα λεπτο εδειξε οτι ειναι πλήρως φορτισμενη

Το οριτζιναλ τουλαχιστον μανουαλ γιατι ομως λεει οτι αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V τοτε ειναι πληρως φορτισμενη? Και γιατι δεν αναφερει τιποτε σχετικα με το να μην γινει η μετρηση ενω το μοτερ εχει δουλεψει πριν?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #472 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:51:00 μμ »

Κώστα το κάθε στοιχείο της μπαταρίας σε κατασταση ηρεμίας δίνει 2.1 Volts max.
Αρα 2.1*6=12.6 . Εκεί είσαι οκ.
Αλλά αφού περνάει το τεστ της μίζας οτι και να λέμε εχει ζωή ακόμα.
Αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V? πότε? με τον κινητήρα σε λειτουργία? Πού το λέει αυτό? για δώσε σελίδα/κεφάλαιο.
Αν εχεις φορτιστή/συντηρητή που μετα την φόρτιση περνάει σε λειτουργία συντήρησης , και τον εχεις επάνω μόνιμα (στην 12V παροχή, αν δισθέτεις) θα ζήσει ακομα περισσότερο.

Για να καταλάβεις η μπαταρία του αυτ/του μου με ενα τέτοιο φορτιστή ιδιοκατασκευή κράτησε 8.5 χρόνια.

Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #473 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 18:27:56 μμ »

Κώστα το κάθε στοιχείο της μπαταρίας σε κατασταση ηρεμίας δίνει 2.1 Volts max.
Αρα 2.1*6=12.6 . Εκεί είσαι οκ.
Αρα εγω γιατι ειδα 12,8κατι?  Παιζει να να υπαρχει προβλημα?
Αλλά αφού περνάει το τεστ της μίζας οτι και να λέμε εχει ζωή ακόμα.
Αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V? πότε? με τον κινητήρα σε λειτουργία? Πού το λέει αυτό? για δώσε σελίδα/κεφάλαιο.

Αν εχεις φορτιστή/συντηρητή που μετα την φόρτιση περνάει σε λειτουργία συντήρησης , και τον εχεις επάνω μόνιμα (στην 12V παροχή, αν δισθέτεις) θα ζήσει ακομα περισσότερο.
Την μηχανη την χρησιμοποιω καθημερινα Χειμωνα καλοκαιρι Με ηλιο και βροχη Οποτε δεν μου χρειαζεται ο συντηρητης!
Για να καταλάβεις η μπαταρία του αυτ/του μου με ενα τέτοιο φορτιστή ιδιοκατασκευή κράτησε 8.5 χρόνια.


Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8904


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #474 στις: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 21:27:31 μμ »

Το βρήκα, αλλά δεν αναφέρει κάτω απο ποιές συνθήκες κάνει την μετρηση.
Τα 12,3 V τα κρίνει σαν αφόρτιστη. Πάντως αν μια μπαταρία δείξει κάτω απο 12,5 εκτός μοτό η  είναι αφόρτιστη καιρό η είναι τελειωμένη.
Πληροφοριακά:
Στην 16.8 σελίδα κάτω κάτω μετράει μέγιστη επιτρεπόμενη διαρροή.
Στην 16.7 σελίδα κάτω κάτω ελέγχει τον ανορθωτή.

Βασικό και το να εχουμε ενα πολύμετρο της προκοπής, αλλιώς να μην μιλάμε για ,5 η ,6 .....
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!