Τρίτη 21 Μάιος 2019, 17:27:53 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: 19η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ HTC ΠΗΛΙΟ 15 -17/6/2019. Δηλώστε συμμετοχή! 
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 27 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία  (Αναγνώστηκε 208500 φορές)
mist
aka Nrgman
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 479



« Απάντηση #125 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:28:15 μμ »

Η μηχανή κάνει το έξής.

Οταν πάω να την βάλω μπροστά (ιδιαιτερα το πρωί ή αν την έχω αφήσει αρκετές ώρες να μην δουλεύει) ή θα πάρει με την πρώτη (οχι με την πρώτη στροφή της μίζας όμως ) ή θα αρχίσει να ακούγεται ενα κλατσ κλατσ (σαν ρελλέ ακούγεται) απο τα δεξιά (κοντά στην μπαραρία ακούγεται). Υποψιάζομαι οτι φταίει η μπαταρία αλλα το θέμα είναι οτι αν την αφήσεις λίγο ή την μετακινήσεις καμιά φορά  λειτουργεί  η μίζα.
Αν δεν συμβεί ούτε και αυτο υπάρχει πάντα η λύση της κατηφόρας αφου πρώτα μου έχει βγεί η ψυχή να την αναιβάσω απο το υπόγειο πάρκινγ. Tongue

Έχει κανείς καμιά ιδέα?
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 18:52:40 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.
Ghallas
Azariah ben Moses dei
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


Quocunque Jeceris Stabit


« Απάντηση #126 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:51:07 μμ »

Η μηχανή κάνει το έξής.

Οταν πάω να την βάλω μπροστά (ιδιαιτερα το πρωί ή αν την έχω αφήσει αρκετές ώρες να μην δουλεύει) ή θα πάρει με την πρώτη (οχι με την πρώτη στροφή της μίζας όμως ) ή θα αρχίσει να ακούγεται ενα κλατσ κλατσ (σαν ρελλέ ακούγεται) απο τα δεξιά (κοντά στην μπαραρία ακούγεται). Υποψιάζομαι οτι φταίει η μπαταρία αλλα το θέμα είναι οτι αν την αφήσεις λίγο ή την μετακινήσεις καμιά φορά  λειτουργεί  η μίζα.
Αν δεν συμβεί ούτε και αυτο υπάρχει πάντα η λύση της κατηφόρας αφου πρώτα μου έχει βγεί η ψυχή να την αναιβάσω απο το υπόγειο πάρκινγ. Tongue

Έχει κανείς καμιά ιδέα?

κοίτα τις επαφές στα ηλεκτρολογικά σου. Αν είναι καλά βιδωμένοι οι πόλοι στη μπαταρία, και ακολούθησέ τα.

Αν δεν είναι αυτό, ξαναχτύπα να ακούσεις λιγότερο απλά πράγματα
Καταγράφηκε


My bike got stolen and all I got was this lousy thread. And the bike back...
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #127 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:56:11 μμ »

Η μπαταρία (και οι επαφές της που ανέφερε ο Γιάννης) είναι ο Νο1 ύποπτος.
Ο Νο2 είναι το ρελέ της μίζας.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
mist
aka Nrgman
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 479



« Απάντηση #128 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:04:33 μμ »

Η μπαταρία (και οι επαφές της που ανέφερε ο Γιάννης) είναι ο Νο1 ύποπτος.
Ο Νο2 είναι το ρελέ της μίζας.


Θα τσεκάρω τους πόλους της μπαταρίας και τις επααφές του ρελέ.
Αληθεια πόσο κοστίζει ο συγκεκριμένος ρελές?
Καταγράφηκε

Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #129 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:18:34 μμ »

Δεν είναι φτηνός. Κανένα 80άρι! (εκτίμηση)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:46:57 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #130 στις: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 18:32:22 μμ »

   Παιδιά μόλις δοκίμασα να την βάλω μπροστά και πήρε αμέσως με το ίδιο κλειδί, ευτυχώς... Μάλλον ο Θάνος είχε δίκιο. Βέβαια δεν ξέρω αν το σημερινό είναι καμπανάκι για κάτι άλλο, ελπίζω πως όχι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί άναβε το λαμπάκι του immobilizer όταν πατούσα μίζα. Anyway, ευχαριστώ για την συμπαράσταση Smiley!
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
teslafun
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 565



« Απάντηση #131 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 00:20:48 πμ »

Εγώ πάλι με την ταπεινή μου γνώση πιστεύω ότι το πρωί, με κλειστό το kill switch και με τις προσπάθειες που έκανες (στις οποίες μάλλον άνοιγες και λίγο το γκάζι) απλά "μπούκωσε" (γι αυτό και η μικροέκρηξη)....

Αν δε κάνω λάθος το kill switch κόβει την παροχή καυσίμου, αν είναι έτσι δε μπορεί να του μπούκωσε του ανθρώπου... ίσως να είναι κάτι άλλο. (μπορεί και να κάνω λάθος)
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #132 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 00:39:08 πμ »

Με δεδομένο ότι σου άναβε το λαμπάκι του immobilizer όταν προσπαθούσες να βάλεις μπροστά (όπως ανέφερες), αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε πεσμένη μπαταρία είτε σε κάποιο προβληματικό εξάρτημα στο κύκλωμα του immobilizer.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
petervic
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 635



« Απάντηση #133 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 09:30:06 πμ »

Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.
Καταγράφηκε


Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #134 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:07:11 μμ »

 Τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω δυσάρεστα απρόοπτα από πεσμένη μπαταρία; Φόρτιση ή αντικ/ση; Κόστος; Αν κάποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του.
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #135 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:19:38 μμ »

Υπάρχουν νήματα σχετικά με φορτιστές μπαταρίας. Ρίξε μια ματιά.
Αν δεν παρκάρεις τη μηχανή στο δρόμο και έχεις σπίτι κάποιο χώρο parking, είναι μια καλή λύση για να έχεις τη μπαταρία σου φορτισμένη. Πόσα χρόνια είναι η μπαταρία σου;
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
kotskofi
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144



« Απάντηση #136 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:28:34 μμ »

 Η μηχανή είναι μοντέλο του 2005, εκ τοτε γράφει χρόνια και η μπαταρία.
Καταγράφηκε

Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #137 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 14:21:15 μμ »

Αν δεν είναι "ταλαιπωρημένη" η μπαταρία, τότε σαφώς αντέχει ακόμα. Δες τη λύση "φορτιστής" (αν την παρκάρεις σε δικό σου χώρο).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
petervic
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 635



« Απάντηση #138 στις: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 16:52:18 μμ »

Κατ' αρχάς πας σε ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει την μπαταρία, αν σου πει ότι τα στοιχεία της είναι ΟΚ κοιτάς για φορτιστή ή στη φορτίζει ο ηλεκτρολόγος. Το κόστος της μπαταρίας εξαρτάται από που θα την πάρεις, αν πάρεις γνήσια να υπολογίζεις 100+ η οποία είναι μάρκας YUASA και μπορείς να την βρεις και σε καταστήματα ανταλλακτικών για μηχανές η και σε ηλεκτρολογεία. Ο Rastabill την είχε βρει πολύ φθηνότερα κάπου στην Θηβών (Περιστέρι) με τα μισά λεφτά νομίζω. Το πρόβλημα με τη μπαταρία του ΤΑ είναι το σχήμα της και γι' αυτό κοστίζει λιγάκι αλλά ψάξε στο φορουμ με ηλεκτρολογικά θέματα θα βρεις απαντήσεις και μη ξεχνάμε ότι μπαταρία του '05 πλησιάζει στα όρια της (εγώ την άλλαξα στα 5 χρόνια)
Καταγράφηκε


Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V
kostis zervos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 72


« Απάντηση #139 στις: Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 19:06:05 μμ »

Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.

Ακριβώς αυτό μου έχει τύχει και εμένα.Έψαχνα κλειδιά και hiss , όχι οτι δουλεύουν τέλεια , και τελικά άλλαξα συσσωρευτή και τέλος,και ας έδειχνε σχετικά καλά στα όργανα.Και το κρύο βγάζει στη φόρα το γήρας της μπαταρίας πάντα.
Καταγράφηκε
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #140 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 00:40:19 πμ »

Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.

Ακριβώς αυτό μου έχει τύχει και εμένα.Έψαχνα κλειδιά και hiss , όχι οτι δουλεύουν τέλεια , και τελικά άλλαξα συσσωρευτή και τέλος,και ας έδειχνε σχετικά καλά στα όργανα.Και το κρύο βγάζει στη φόρα το γήρας της μπαταρίας πάντα.

+650,για μπαταρια πεσμενη.ειχα τα ιδια πριν 2  μηνες περιπου.αλλαξα μπαταρια κ ολα οκ
Καταγράφηκε
mist
aka Nrgman
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 479



« Απάντηση #141 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 08:21:20 πμ »

Εχτες άνοιξα και τσέκαρα την μηχανή.

Πόσή τάση πρέπει να είναι η μπαταρία για να ειναι ΟΚ. Την μέτρησα και είχε 12,7.
Επεισης καθάρισα και λίγο τις επαφες τους ρελε και αυτες που πάνε στα χειρηστηρια και τις αλλες δυο  αλλα το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει .

Αφου την έβαλα πάλι στην κατηφόρα εχτες και την οδήγησα το πολύ 20 λεπτά (μέχρι να πάω σπίτι μου) την έβαλα στο γκαράζ . Σήμερα το πρωι πήρε κανονικά μπροστά!!!
Καταγράφηκε

Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #142 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:23:10 πμ »

Τα 12,7V της μπαταριας ακουγονται σχετικα καλα (κανονικα πρεπει να ειναι 13,2V) αν ηταν απο το βραδυ (αν ηταν μετα απο λειτουργια της μηχανης μαλλον προς το κακο παει...), αλλα δε σημαινει τιποτα απολυτως γιατι ειναι χωρις φορτιο και γιατι ειναι απλα η ταση. Το θεμα ειναι η χωρητικοτητα της. Μετρησε την με αναμενα φωτα να δεις την πτωση τασης, κανονικα δεν πρεπει να πεσει πολυ... (νουμερα δε μπορω να σου πω ομως...).
Την μαμα μπαταρια την αλλαξα στα 5 χρονια. Επαιρνε μπροστα κανονικα, αλλα μια φορα που ειχα αφησει τα αλαρμ ανοιχτα για μια ωρα την ξελιγωσαν. Ποσο καιρο εινια η δικη σου;

Επισης τωρα με τα κρυα μια μπαταρια που ειναι στα τελευταια της επιβαρυνεται ακομα πιο πολυ, ενω το καλοκαιρι δε θα καταλαβαινες τιποτα....
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:28:13 πμ από Hypersonic » Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #143 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:42:39 πμ »

Υπάρχουν σχετικά νήματα για μπαταρία. Όπου αναφέρουμε τάσεις, κλπ. Κάνε ένα search.

ΥΓ: Ο κρύος καιρός επιταχύνει την εμφάνιση προβλημάτων σε μπαταρίες που είναι κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
mist
aka Nrgman
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 479



« Απάντηση #144 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:43:53 πμ »

Τα 12,7V της μπαταριας ακουγονται σχετικα καλα (κανονικα πρεπει να ειναι 13,2V) αν ηταν απο το βραδυ (αν ηταν μετα απο λειτουργια της μηχανης μαλλον προς το κακο παει...), αλλα δε σημαινει τιποτα απολυτως γιατι ειναι χωρις φορτιο και γιατι ειναι απλα η ταση. Το θεμα ειναι η χωρητικοτητα της. Μετρησε την με αναμενα φωτα να δεις την πτωση τασης, κανονικα δεν πρεπει να πεσει πολυ... (νουμερα δε μπορω να σου πω ομως...).
Την μαμα μπαταρια την αλλαξα στα 5 χρονια. Επαιρνε μπροστα κανονικα, αλλα μια φορα που ειχα αφησει τα αλαρμ ανοιχτα για μια ωρα την ξελιγωσαν. Ποσο καιρο εινια η δικη σου;

Επισης τωρα με τα κρυα μια μπαταρια που ειναι στα τελευταια της επιβαρυνεται ακομα πιο πολυ, ενω το καλοκαιρι δε θα καταλαβαινες τιποτα....

Εχω βάλει την μπαταρία στην φόρτιση. Είναι Yuasa ΥΤΖ12S MF και έχει και λογότυπο της HONDA . Μπορεί να είναι και η μαμά.
Πάντως πριν την βγάλω είχε τάση 12,9 και η μηχανή πήρε μπροστά κανονικά . Θα περιμένω να τελειώσει η φόρτιση και θα ξανατσεκάρω.
Καταγράφηκε

Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #145 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 12:08:36 μμ »

Λογικα ειναι η μαμα...

Το θεμα ειναι αν τη φορτιζει και σωστα η μηχανη... ενα "κακο" κυκλωμα φορτισης καταστρεφει τη μπαταρια.
Αν ειναι παλια η μπαταρια.. οκ... εχει φαει τα ψωμια της.
Αν βαλεις καινουρια πρεπει να πας την επομενη μερα στον μπαταρια να στην ξαναμετρησει αν φορτιστηκε σωστα.
Καταγράφηκε

Akis
PcDoctor
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 406


Tragic


« Απάντηση #146 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 14:04:07 μμ »

Εχω βάλει την μπαταρία στην φόρτιση. Είναι Yuasa ΥΤΖ12S MF και έχει και λογότυπο της HONDA . Μπορεί να είναι και η μαμά.
Πάντως πριν την βγάλω είχε τάση 12,9 και η μηχανή πήρε μπροστά κανονικά . Θα περιμένω να τελειώσει η φόρτιση και θα ξανατσεκάρω.
Αν κρίνω απο τα λεγόμενα Μάλλον η μπαταρία σου είναι η αρχική .
Και μένα που ειναι ΤΑ650 01`  τα ιδια μου έκανε.
Και μόλις την άλλαξα πριν 2 μηνες,καμία σχέση.
Με το που ακουμπούσα τη μίζα επερνε τσακμάκι.Και χωρίς τσοκ.
Άσε που νομίζω οτι έδωσε και 7-8 ίππους παραπάνω .
Καταγράφηκε


Kostas P
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 367



« Απάντηση #147 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 21:23:31 μμ »

Όταν η μηχανή λειτουργεί στο ρελαντί φορτίζεται η μπαταρία ή χρειάζεται να λειτουργεί σε κάποιες στροφές;;;

Μέτρησα με το πολύμετρο τα εξής :
1200 στροφές 14,5V
1500  -//-    14,3V
2000  -//-    14,0V
2500  -//-   13,8V (με αναμένα φώτα 13,4V)

Λόγω ότι δεν την κινώ, μια φορά τη εβδομάδα την αφήνω και λειτουργεί στο ρελαντί για κανα μισάωρο.
Τις προάλλες μέτρησα, ενώ ήταν κρύα η μηχανή 12,25V, πάτησα μίζα(το πολύμετρο έδειξε 9,κάτιV) και πήρε αμέσως μπροστά.
Κάτι άλλο που παράτήρησα, με την μπαταρία να δείχνει γύρω στα 12V, o φορτιστής(optimate 3) φορτίζει και ελέγχει την μπαταρία σε καμιά ώρα. 
Στο βιβλίο της Haynes δεν βρήκα καμία πληροφορία για τα ampere που παράγονται και σε ποιές στροφές.
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #148 στις: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 22:35:56 μμ »

Αν δεν κανω λαθος για να φορτιζει (και οχι να συντηρει) πρεπει να ειναι απο 1100-1200 και πανω...

Απλα οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινουν και οι απαιτησεις ρευματος γενικα στο μηχανακι, οποτε ειναι λογικη η πτωση τασης που μετρας πανω στην μπαταρια. Ετσι κι αλλιως οι 12V μπαταριες μολυβδου για να φορτιζουν θελουν γυρω στα 14,4V....

Μια βολτα απο το πολυ καλο http://www.batteryuniversity.com/ θα σας λυσει ολες τις αποριες για ολες τις μπαταριες !!
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #149 στις: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 01:28:18 πμ »

Κώστα, φορτίζει η μπαταρία στις στροφές του ρελαντί.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 27 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!