Κυριακή 25 Αύγουστος 2019, 20:40:55 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: CCM 450 Adventure  (Αναγνώστηκε 4083 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« στις: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2013, 17:27:25 μμ »



We saw the first prototype from CCM Motorcycles of their new 450cc Adventure bike today,at the NEC in Birmingham. It will use the BMW-supplied powerplant,fuel injection & air filter assembly in their own uniquely designed forged aluminium frame. The main rear moulded fuel tank,and the front left side moulded fuel tanks will hold 17 litres,whilst the dummy right side tank contains the air filter,for easy access. Suspension will be 48mm forks,with linkage rear suspension,with novel electronic preload adjustment,to change settings from the switch visible in front of the bars. This can allow adjustment for luggage weight & riding conditions,on the move. We,at Rally-Raid Products,have been involved with this project for the last 12 months,making development parts,and are pleased to see the first show bike. Expected production of a trail/supermoto & adventure versions are autumn 2013. They already have a test trail version being ridden,with favourable results.
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2013, 17:33:42 μμ »

Να σας φτιάξω την διάθεση;






Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2013, 17:35:47 μμ »








Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2246


Where the streets have no name!


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2013, 18:03:03 μμ »

Άμα βάλουν και μαρσπιέ συνεπιβάτη, να το δούμε !!! 
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2013, 10:42:26 πμ »

με τέτοιο κινητήρα αδιάφορο.
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2013, 12:35:10 μμ »

Είδες η Κύμκο;
Μόνο στην Ελλάδα δεν φτιάχνεται κάτι.

με τέτοιο κινητήρα αδιάφορο.


Μονοκύλινδρος 450 κυβικά είναι μάλλον λίγος για αντβεντσουροταξίδια πολλών χιλιομέτρων με πολλές αποσκευές και ίσως δεύτερο άτομο.

Άμα βάλουν και μαρσπιέ συνεπιβάτη, να το δούμε !!! 

Rally θα έπρεπε να το ονομάσουν. Adventure είναι άλλο πράγμα. Μέχρι να καταλάβουν οι Ταϊβανέζοι τη διαφορά αγοράζετε και μη μιλάτε.

Κάποια πράγματα όπως τα ονόματα (CCM) αγοράζονται, κάποια άλλα όχι. Πρέπει να τα μάθεις μόνος σου.
Εκτός και αν λανσάρουν μια δική τους εκδοχή του adventure. Σόλο και χωρίς προβόλια και περιτά κιλά.
Κάτι σαν μη πολεμικό εντούρο διαρκείας,  ράλλυ με μια λέξη.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 24 Ιανουάριος 2013, 19:52:37 μμ »

Πρώτη  γνώμη καλή.
Να δούμε τα κιλά του (<180) και τη δύναμη του (>40).
Και τη τιμή του φυσικά άν θα είναι "KYMCO".
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 11:37:04 πμ »

Γιατί Kymco ρε παιδιά ? τα CCM δεν είναι Βρετανικά ? πήρε η Kymco τη CCM ?
πάντως ο κινητήρας είναι απο το G450X της BMW... το οποίο δε φημίζεται ως rallye...

Αν έχεις αναρτήσεις WP, κινητήρα BMW... τι φτιάχνει η Kymco ? Τα πλαστικά ?
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 13:01:11 μμ »

Γιατί Kymco ρε παιδιά ? τα CCM δεν είναι Βρετανικά ? πήρε η Kymco τη CCM ?

Η ινδική ΤΑΤΑ πήρε τη Rover, στη CCM θα κολλούσε η Kymko; Kymko βλέπω στον τοίχο και στην πινακίδα της μοτό, γι' αυτό το γράφω.

Αν έχεις αναρτήσεις WP, κινητήρα BMW... τι φτιάχνει η Kymco ? Τα πλαστικά ?

Γιατί η CCM τι έφτιαχνε;
Χωρίς "εικονίδιο" η μοτοσυκλέτα είναι κυρίως άποψη και είναι δευτερεύον ποιός την υλοποιεί.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 19:32:30 μμ »

Παράθεση
Αν έχεις αναρτήσεις WP, κινητήρα BMW... τι φτιάχνει η Kymco ? Τα πλαστικά ?

Εδώ κάνεις μια αιχμηρή ερώτηση-παρατήρηση!

Αλήθεια οι δικοί μας οι μηχανικάρες δεν μπορούν να κάνουν ένα retail να έρθει και συνάλλαγμα? Τόσο δύσκολο τους πέφτει?
Αλλά βέβαια δεν είναι δημοσιουπαλληλίκι....
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 20:02:03 μμ »

Αλήθεια οι δικοί μας οι μηχανικάρες δεν μπορούν να κάνουν ένα retail να έρθει και συνάλλαγμα? Τόσο δύσκολο τους πέφτει?
Αλλά βέβαια δεν είναι δημοσιουπαλληλίκι....

φυσικά μπορούν, αλλά επιχειρηματικά να κάνεις κάτι τέτοιο δεν συμφέρει, για την ακρίβεια είναι αυτοκτονία, κι όχι τόσο λόγω τοπικών μισθών όσο λόγω του ότι τόσο το κράτος όσο και άλλοι φορείς θα έκαναν τα πάντα για να αποθαρρύνουν και τελικά να στραγγαλίσουν μια οποιαδήποτε δημιουργική προσπάθεια...
οπότε οι δικοί μας οι μηχανικάρες πάνε έξω.
Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2013, 20:10:03 μμ »

Μ' αρέσει!!!!! Shocked
              Το θέλω!!!!
                         και αυτό το θέλω!!!
                                             Όλα τα θέλω;; 
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 00:05:49 πμ »

φυσικά μπορούν, αλλά επιχειρηματικά να κάνεις κάτι τέτοιο δεν συμφέρει, για την ακρίβεια είναι αυτοκτονία, κι όχι τόσο λόγω τοπικών μισθών όσο λόγω του ότι τόσο το κράτος όσο και άλλοι φορείς θα έκαναν τα πάντα για να αποθαρρύνουν και τελικά να στραγγαλίσουν μια οποιαδήποτε δημιουργική προσπάθεια...
οπότε οι δικοί μας οι μηχανικάρες πάνε έξω.
Αξίζει να δείτε αυτό

http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2012/09/blog-post_4947.html και αυτό
http://news247.gr/eidiseis/afieromata/h_pikrh_istoria_ths_ellhnikhs_viomhxanias_aytokinhtwn.1579167.html
και θα συμφωνήσω για το στραγγάλισμα.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 13:12:20 μμ »

Όλα σχετικά είναι. Προφανώς πήραν -μέρος της συμφωνίας με την ΒΜW της οποίας φτιάχνουν μικρούς κινητήρες- τα δικαιώματα χρήσης του 450άρικου κινητήρα των Βαυαρών της σειράς G που δεν είχε πουλήσει μία.  Tongue Tongue Ε τι πουλάει τώρα νιά νιάου στα κεραμίδια;  Huh Τα διπλής χρήσης αντβεντσουροειδή, ντεπόζιτο φεριγκάκι κλπ κλπ. Μικρό φτηνό λόγω κρίσης όμως. Ε να το. Βάλτου όμως να γράφει CCM γιατί άμα το λένε KYMCO θα ψάχνουν όλοι να βρουν που μπαίνει το κουρδιστήρι.

Τώρα αν είναι καλό... Για ταξίδι με δύο άτομα, τριβάλιτσα, κοιλιές, ψωμάκια, πιστολάκια για τα μαλιά δεν είναι. Για μονοκάβαλο χωρίς κοιλιές κλπ μια χαρά. Για χωματάκι όσο ξέρουμε φτάνει και περισσεύει. Και τα περιφεριακούλια του μια χαρά μπλιμπλικάνε και άντε να τα βάλεις και σε ΤΑ να δεις πόσο κάνουνε.

Και ελαφρύ το κόβω και δυνατό, αλλα η βασική ερώτηση είναι πόσο θα κάνει;  Huh

Εξηγούμαι: Το BMW G 450 X από το οποίο προέρχεται το συγκεκριμένο ζύγιζε 120 κιλά γεμάτο και έβγαζε 40 άλογα. Τεχνολογίες πρωτοποριακές, ζύγισμα καλό κλπ κλπ αλλά με 9 χιλιάρικα που έκανε έπαιρνες τρεις μεταχείρω ΚΤΜάδες να έχεις να αλλάζεις να μην πλένεις συνέχεια.

Λογικά αυτό θα πηγαίνει καμιά 150άρα κιλά γεμάτο, και θα βγάζει τα ίδια άλογα. Σα να λέμε XR 400 adventure edition  Wink δηλαδή ότι ζητάνε οι μισοί Μαγγελάνοι στο ADVRider, ένα μονοκύλινδρο με καλές αναρτήσεις, έχτρα λίτρα βενζίνης και μικρό φέρινγκ για να πηγαίνουν στα Starbacks και να ξεφυλίζουν τους χάρτες της Μογγολίας, στο ipad.

Aπο λίγο που το έψαξα -γιατί με φτιάχνει σαν ιδέα- έχει και δευτερεύον ντεπόζιτο, και καμιά 17άρα λίτρα συνολικά βενζίνης και το ένα από τα τρία είναι το φίλτρο αέρα για εύκολη πρόσβαση και καθάρισμα και από αναρτήσεις τούμπανον είναι. Έχει όμως κάτι ηλεκτρονικά preset αναρτήσεων και κοκοψόψαρα και τα σκιάζομαι.

Λογικά θα είναι καλό για τα εξής:

Λόγω κρίσης άμα δεν μπορείς να πάρεις και να συντηρήσεις ένα μεγάλο δικύλινδρο on-off. Η Κymco λόγω παραγωγής κλίμακας μπορεί και να το πουλάει 6 χιλιάρικα (με το υποχρεωτικό σύντομα abs?), όταν h Ηοnda ζητάει κοντά στα 5 για το 250άρι της  Shocked

Για όσους έχουν πια καταλάβει αφού έκαναν την γύρα τους στα μοντέλα και τα κυβικά ως μοτοσικλετιστές, ότι το περισσότερο δεν είναι καλύτερο και δεν χρειάζεσαι 100 άλογα και 200 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.

Γιατί αν είναι να πας και χώμα δεν μπορείς να το χαρείς με 200+ κιλά (άσε που τα κιλά τρώνε τα άλογα και εσύ απλώς πληρώνεις το λογαριασμό όλων), ενώ από κάποια άλογα και ταχύτητες και πάνω μπλέκεις άσχημα με το τι λάστιχα να βάλεις που να κρατάνε και στο χώμα και στην άσφαλτο κλπ κλπ. Και πόσο πάει άμα πέσεις μα τα φέρινγκ...

Γιατί κατάλαβες ότι δεν υπάρχει μηχανή που τα κάνει "όλα". Και να ταξιδεύει σαν Κ1200LT και να πηδάει τα χώματα σαν CRF και να μπαίνει στις στροφές σαν Motard. Και μην μου πείτε για το TA γιατί θα πάρω όσους από εδώ μέσα πήραν Stroma  αλαμπρατσέτα θα ανέβουμε σε ένα κλαρί και θα σας πετάμε χαλασμένα ρουλεμάν. 

Γιατί παίζει να καίει και κάνα 3άρι λίτρα στα 100...

Γιατί μπορεί να μην είναι καλό;

Γιατί μπορεί να έχει ύψος σέλας 90 εκατοστά. Μεταξύ μας το BMW G450X ήταν με σέλα σανίδα στα 96!

Γιατί μπορεί απλά ο κόλος σου να μη χωράει εκεί πάνω ούτε ο μισός! Γιατί η γυναίκα σου μπορεί να μη χωράει να την πας ούτε στη δουλειά, όχι ταξίδι.
 
Γιατί σύντομα μπορεί να ψάχνουμε όλοι για κάνα φτηνό παπί όχι για καινούργια μηχανή.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 13:25:09 μμ »

Από την άλλη, άμα είναι να πάς κατά εκεί, το Husqvarna 650 Terra είναι 650 κυβικά έχει 58 άλογα, τον κινητήρα του μονοκύλινδρου BMW της Rotax που κατασκευάζεται Κίνα και Αυστρία-Ιταλία, νορμάλ ύψος σέλας, επίσης καλές αναρτήσεις, 14 λίτρα ντεπόζιτο, καλύτερη σέλα.

Δεν έχει φέρινγκ αλλά έχει με abs 6990 ευρώ.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 17:24:27 μμ »

Καψιώτη, σου αρέσει να μας ρίχνεις αλάτι στις πληγές;
Τι σου κάναμε;
Πολύ καλές και διδακτικές οι παραπομπές σου.
Ο Σκαβάς είναι ο μόνος που πήρε αριθμό κυκλοφορίας.
Ούτε καθηγητές του Πολυτεχνείου που το προσπάθησαν δεν το κατάφεραν.
Το αυτοκίνητο του Κορρέ είναι πολύ μπροστά σε αναρτήσεις από ότι έχει παρουσιάσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.


Βαγγέλη, καλοτάξιδο!!!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 18:34:23 μμ »

To παπί ή το CCM;

Γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω τι είναι πιο πρέπον:

να είναι το παπί Kymco, ή το Kymco ...CCM?
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 18:38:12 μμ »

Μπρε σεις τι κάθεστε και τσαμπουνάτε; Εδώ παπιά που καίνε 1000 το χρόνο οι πιτσαρίες και τα ενοικιαζόμενα της χώρας μόνο, δεν μοντάρει κανείς στην Ελλάδα, που ούτε τεχνογνωσία θένε ούτε τίποτα. Μοτοσικλέτες θα φτιάχναμε και αυτοκίνητα; Έλα παπί στον τόπο σου!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 19:02:38 μμ »

Μπρε σεις τι κάθεστε και τσαμπουνάτε; Εδώ παπιά που καίνε 1000 το χρόνο οι πιτσαρίες και τα ενοικιαζόμενα της χώρας μόνο, δεν μοντάρει κανείς στην Ελλάδα, που ούτε τεχνογνωσία θένε ούτε τίποτα. Μοτοσικλέτες θα φτιάχναμε και αυτοκίνητα; Έλα παπί στον τόπο σου!

Είναι σημαντικό να κάνεις θετικές σκέψεις.  Wink
Καταγράφηκε

Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2013, 22:32:51 μμ »

Μπρε σεις τι κάθεστε και τσαμπουνάτε; Εδώ παπιά που καίνε 1000 το χρόνο οι πιτσαρίες και τα ενοικιαζόμενα της χώρας μόνο, δεν μοντάρει κανείς στην Ελλάδα, που ούτε τεχνογνωσία θένε ούτε τίποτα. Μοτοσικλέτες θα φτιάχναμε και αυτοκίνητα; Έλα παπί στον τόπο σου!
Σωστά !!! Είναι καλύτερα να τα παίρνουμε έτοιμα. Γλυτώνουμε και τον κόπο. 
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 09:42:42 πμ »

To παπί ή το CCM;

Το CCM βέβαια, αφού σου μίλησε το μηχανάκι.
Για μονοκάβαλες αντβεντσουράδες, τώρα που τα παιδίά είναι μικρά. Όταν μεγαλώσουν και πίστεψέ με αυτό θα γίνει πολύ σύντομα θα πάρεις το βαβαρικό θωρηκτό για να παίρνεις και την κυρά μαζί.

Σωστά !!! Είναι καλύτερα να τα παίρνουμε έτοιμα. Γλυτώνουμε και τον κόπο. 

Κι όμως κάποιοι είχαν επιλέξει τον δύσκολο δρόμο - της κατασκευής - και στα δίκυκλα, όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Η μεγαλύτερη βιοτεχνία ήταν η mego αν θυμάστε. Η Ευρώπη προστάτεψε τις βιοτεχνίες που έφτιαχναν μονόγκαζα με το να θεσπίσει ειδικό δίπλωμα για αυτά, από μικρότερη ηλικία. Για αυτό το λόγο το παπί είναι άγνωστο στην Ευρώπη.
Παρά το ότι και η Ελλάδα ήταν υποχρεωμένη να συμμορφωθεί, προτίμησε κα φροντίσει τα συμφέροντα των εισαγωγέων και άφησε το ίδιο δίπλωμα για οτιδήποτε έχει 50cc. Έτσι έκλεισαν οι ελληνικές βιοτεχνίες και πλυμηρίσαμε παπιά. Γιατί ποιός αλήθεια θα προτιμούσε ένα μονόγκαζο από ένα τριτάχυτο, αφού το σοφό μας κράτος τα έβαλε στο ίδιο τσουβάλι.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 10:07:18 πμ »

Σκέφτομαι καμιά φορά να δώσω το gs να πάρω κάνα μικρότερο να 'χω να βροντάω σε κάνα χώμα. Αλλά να ναι καλά το γερμανάκι δεν καίει τίποτα, -4 και κάτι λίτρα στα 100χλμ- δεν ζητάει τίποτα, το έχω και κομπλέ με σέλες φέρινγκ, ψίδια μύδια κλπ και λέω αμαρτία να το σκοτώσω. Οι δε τιμές των μεταχείρω είναι αστείες, οι ένδοξοι δανειολήπτες τώρα πουλάνε μηχανές σε τιμή μικρότερη και των αξεσουάρ τους!

Μπορεί να φταίει και ότι εγέρασα και σκέφτομαι ότι αυτό μου βγήκε πένα και άμα πάρω άλλο να μου σκάσει στη μάπα... who knows.


Τώρα μακριά το πάμε με την ελληνική βιομηχανία και βιοτεχνία. Δεν χρειαζόταν να φτιάχνουμε εξ' αρχής οχήματα. Ας αρχίζαμε από το να φτιάξουμε μια γραμμή συναρμολόγησης "ξένων" και άμα καταφέρναμε να δουλεύει 5 μαμημένα χρόνια σωστά μετά πηγαίναμε και σε πιο "δικά μας" πράγματα.

Όλοι οι άλλοι έτσι έκαναν -Ιταλοί, Ισπανοί- που είχαν και δικές τους βιομηχανίες στο παρελθόν. Πήραν μοτέρ και σκελετά από τους Ιάπωνες, ανέλαβαν στην αρχή το μοντάρισμα -συμφέρει λόγω ευρωδασμών- και "έχτισαν" την παραγωγική βάση.

Μετά έμαθαν και να τα φτιάχνουν σχεδόν όσο καλά τα φτιάχνουν οι Ιάπωνες και μετά άρχισαν να φτιάχνουν και δικά τους προσθέτωντας μοντέλα, ντιζάιν, περιφερειακά.

Ας ξεκινάγανε και οι έλληνες να μοντάρουν πάπιες εδώ και μετά τις εξέλισαν σε κάτι πιο "ελληνικό" τύπου παπιά σούπερσπορτ Egaleo Racing, ψηλωμένη αγριόπαπια για τα νησιά, ή καλαθόπαπια-πιτσόπαπια.

Αλλά το έχω ξαναπεί, άμα ήτανε να πιάνει ο καθένας δουλειά σε φάμπρικα από αγγελία, με την αξιοπρέπεια του άθικτη, ποιός θα πήγαινε στον βουλευτή να τον ψηφίσεί για να τον βάλει στο δημόσιο;  Wink
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 17:10:07 μμ »

 Άστα!!! Τολμήσανε πολλοι! Και φτιάξαν ωραία πράγματα που δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα. Αλλά χαλάγανε την πιάτσα κι έπρεπε να φύγουν απ' τη μέση. Ας θυμηθούμε λίγο κι άλλα που γίνοταν εδώ, εκτός από μηχανάκια κι αυτοκίνητα, και να πούμε πού είναι; Πού πήγε η ΙΖΟΛΑ, η ΕΣΚΙΜΟ, η ΠΙΤΣΟΣ (ξέχασα αυτή την πήρε η Bosch) και αρκέτες τέτοιου είδους εταιρείες; Χαλάγανε την πιάτσα ρεεεέ...............















Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!