Hellas Transalp Forum

NIKOLAKIS

nikolakis · 5603

Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 20:05:56 μμ
Γειά σας και απο μένα. Με λένε Νικόλα και είμαι κάτοχος TRANSALP από το Νοέμβρη. Ήδη το κοντερ γράφει 2000 χιλιόμετρα και ήδη εχω καταγραψει και μια μικρη χύμα, αλλα ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα και με πλήρωσε αυτός που με τράκαρε. Τα λέμε...



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 20:10:15 μμ
Γειά σας και απο μένα. Με λένε Νικόλα και είμαι κάτοχος TRANSALP από το Νοέμβρη. Ήδη το κοντερ γράφει 2000 χιλιόμετρα και ήδη εχω καταγραψει και μια μικρη χύμα, αλλα ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα και με πλήρωσε αυτός που με τράκαρε. Τα λέμε...


αρα ηταν στούκα...

Καλως ήρθες Νικολάκη ! Προσεκτικά στους δρομους για να το χαρείς πολυ καιρό... και υπομονη
Στην αρχή νομιζουμε οτι εχουμε παντα δικαιο... δεν ειμαι ομως ετσι παντα... ασε που ειμαστε χαμενοι
σε καθε περιπτωση


Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
Reply #2 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 20:17:27 μμ
αρα ηταν στούκα...

Καλως ήρθες Νικολάκη ! Προσεκτικά στους δρομους για να το χαρείς πολυ καιρό... και υπομονη
Στην αρχή νομιζουμε οτι εχουμε παντα δικαιο... δεν ειμαι ομως ετσι παντα... ασε που ειμαστε χαμενοι
σε καθε περιπτωση


Ναι Κωστα, θελει προσοχή. Στη προκειμένη ο τύπος περασε με ΣΤΟΠ και ηταν η πρωτη φορα στη ζωή μου που δεν ελλαβα υπόψη το ΣΤΟΠ του αλλου, αν και το ηξερα. Τελος παντων, πήρα το μαθηματακι μου ανεμακτα και οικονομικά.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 21:39:22 μμ
Καλώς ορισες nikolaki!

καλη αναγνωση και ποσταρισματα!
τα αναιμακτα ειναι τα καλυτερα (μαθηματα)  ;)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


VARABILL

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 10 Ιανουάριος 2007, 22:07:55 μμ
Νίκο καλωσήρθες και από εμένα. Εύχομαι το συμβάν σου να είναι και το τελευταίο τη μοτοσυκλετιστικής σου καριέρας.
Καλορίζικο και το "μωρό" (ΤΑ).
Πες μας και περισσότερα για το "καλή" σου. Χρώμα, μοντέλο κλπ.



Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
Reply #5 on: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 16:20:10 μμ
Νίκο καλωσήρθες και από εμένα. Εύχομαι το συμβάν σου να είναι και το τελευταίο τη μοτοσυκλετιστικής σου καριέρας.
Καλορίζικο και το "μωρό" (ΤΑ).
Πες μας και περισσότερα για το "καλή" σου. Χρώμα, μοντέλο κλπ.

Καλώς σας βρήκα παιδιά και ευχαριστώ για το καλοσόρισμα. Το 'μωρό' ειναι μοντέλο 2006 και κατάμαυρο. Μετά από το ατυχηματάκι που γραφω παραπάνω, εχει αλλαγμένη σχεδόν όλη την δεξιά μεριά του (πλαστικά, καθρέφτη, χούφτα, φλας...) και το τιμόνι, οπότε ειναι πάλι σαν καινούρια. Έχω βαλει καγκελά μπροστά και συναγερμό. Δεν έχω κανει καμιά σοβαρη βολτα προς το παρόν, μια βολτα Χαλκιδα για στρώσιμο και μια στο Λαυριο. Θα προσπαθίσω να περασω από το Συλλόγο κάποια Πέμτη να σας γνωρίσω από κοντά. Χαιρετίσματα σε όλους



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 16:54:41 μμ
Βρεεεεε....καλώς τοοοον!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #7 on: Πέμπτη 11 Ιανουάριος 2007, 17:02:56 μμ
Θα προσπαθίσω να περασω από το Συλλόγο κάποια Πέμτη να σας γνωρίσω από κοντά. Χαιρετίσματα σε όλους

Νίκο με το καλό να μας έρθεις, αλλά όχι Πέμπτη γιατί θα βρεις άλλους :)
Κάθε Τρίτη θα μας βρεις και για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ:
http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=29


Παύλος Καρούμπης