Νίκο καλωσήρθες και από εμένα. Εύχομαι το συμβάν σου να είναι και το τελευταίο τη μοτοσυκλετιστικής σου καριέρας.
Καλορίζικο και το "μωρό" (ΤΑ).
Πες μας και περισσότερα για το "καλή" σου. Χρώμα, μοντέλο κλπ.
Καλώς σας βρήκα παιδιά και ευχαριστώ για το καλοσόρισμα. Το 'μωρό' ειναι μοντέλο 2006 και κατάμαυρο. Μετά από το ατυχηματάκι που γραφω παραπάνω, εχει αλλαγμένη σχεδόν όλη την δεξιά μεριά του (πλαστικά, καθρέφτη, χούφτα, φλας...) και το τιμόνι, οπότε ειναι πάλι σαν καινούρια. Έχω βαλει καγκελά μπροστά και συναγερμό. Δεν έχω κανει καμιά σοβαρη βολτα προς το παρόν, μια βολτα Χαλκιδα για στρώσιμο και μια στο Λαυριο. Θα προσπαθίσω να περασω από το Συλλόγο κάποια Πέμτη να σας γνωρίσω από κοντά. Χαιρετίσματα σε όλους