Hellas Transalp Forum

αλλαγη αλυσιδας / γραναζιων - παντα μαζι ή οχι?

XLGeorge · 48291

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #75 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 15:25:08 μμ
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, του 600 Η αλυσίδα πρέπει να είναι 118 κρίκοι; Αν ναι, αν βάλεις 120 το ρυθμιστικό δουλεύει σωστά όσο μεγαλώνει η αλυσίδα; Το μόνο που βλέπω αυτή τη στιγμή είναι ότι το βελάκι είναι στο τέρμα του Ρυθμιστικού. Φαίνεται να έχει κάποια χιλιοστα να τεντώνει και άλλο.

Kι' εγώ νομίζω ότι το 600 έχει 118 κρίκους.
Αν έχεις 118 κρίκους (και τα κανονικά γρανάζια) και τερμάτισε το ρυθμιστικό τότε η αλυσίδα παραξεχείλωσε.
Αν έχεις 120 κρίκους και τα κανονικά γρανάζια, η θέση καινούριας αλυσίδας για σένα είναι το μήκος ενός κρίκου πιο πίσω. Νομίζω ότι υπάρχουν περιθώρια στο ρυθμιστικό το οποίο έχει αρκετά εκατοστά διαδρομή.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 495
Reply #76 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 15:32:42 μμ
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και εμένα έτσι μου φαίνεται. Προσπαθώ να σιγουρευτώ, για να αποφασίσω αν θα πάω πίσω στο κατάστημα να κάνω παράπονο. Με ενοχλεί βέβαια που δεν φαίνεται σωστά το αυτοκόλλητο,  αλλά αν υπάρχει το μποσικο,  είμαι οκ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #77 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 15:35:57 μμ
Και μια και βρίσκομαι στα γρανάζια να πω ότι άλλαξα πριν το ταξίδι το αλουμινένιο Ρένθαλ μετά από 50.000 χλμ. Τα δόντια του είχαν αρχίσει να στρίβουν αρκετά και είπα να μη ξεκινήσω το ταξίδι με αυτό.
1. 50.000χλμ είναι αρκετά για αλουμινένιο γρανάζι και δεν βλέπω το λόγο να επιλέξει κανείς τα σύνθετα αλουμινένιο κέντρο σιδερένια στεφάνη.
2. Η 40.000 χλμ αλυσίδα συνεργάστηκε εξαιρετικά με το καινούριο γρανάζι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 18:00:16 μμ
Εψαξα το γνήσιο μανιουαλ της 600 κ δεν γράφει πουθενά για κρίκους αλυσίδας, ούτε στις προδιαγραφές.

Μπορείς όμως να πάρεις ενα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της DID που είναι αν δεν κάνω λάθος ο Αλεξόπουλος .

 http://www.alexopoulos.gr/



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2107
Reply #79 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 19:04:21 μμ
Το motosp.gr δινει 118 κρκους για το μοντ ΄87 kai 120 κρικους για τα μοντ '88 και '89, ή το αναποδο, δεν θυμαμαι καλα



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 495
Reply #80 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2018, 23:18:31 μμ
Το motosp.gr δινει 118 κρκους για το μοντ ΄87 kai 120 κρικους για τα μοντ '88 και '89, ή το αναποδο, δεν θυμαμαι καλα
Μάλλον αυτό είναι το σωστό. Σήμερα που την μέτρησα είναι 120 και το ενδεικτικό βελάκι στο ρυθμιστικό είναι τέρμα. Σύμφωνα με το πλαϊνό αυτοκόλλητο από καινούργια μέχρι ξεχειλωμενη είναι μερικά χιλιοστά που πιστεύω ότι τα εχει για να τεντωσει. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να μην πάω από το μαγαζί και τσακωθω...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2107
Reply #81 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2018, 06:22:53 πμ
Αν οντως χρειαζοσουν αυτη με τους 118 γιατι δεν κοβεις 2 κρικους? Βαζεις και εναν καινουριο πριτσινωτο κρικο και εισαι ΟΚ



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 495
Reply #82 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2018, 07:53:03 πμ
Γιατί πλήρωσα να μου το κάνουν και έχω την απαίτηση να γίνει σωστά. Θα πάω πίσω στο συνεργείο να μου κόψουν τον ένα κρίκο. Απλά βαριέμαι τη διαδικασία και την γκρίνια και τις δικαιολογίες.