Κυριακή 17 Δεκέμβριος 2017, 15:47:44 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: αλλαγη αλυσιδας / γραναζιων - παντα μαζι ή οχι?  (Αναγνώστηκε 19412 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #50 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 09:52:23 πμ »

Τώρα με μπέρδεψες για τα καλά.

Είχες 118 κρίκους και ηταν ''κοντή'' και έβαλες 118 και είναι εντάξει? 
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #51 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 10:00:56 πμ »

Τώρα με μπέρδεψες για τα καλά.

Είχες 118 κρίκους και ηταν ''κοντή'' και έβαλες 118 και είναι εντάξει? 

122 εβαλε τωρα μαστορα .....


την αλυσιδα την αλλαξα χτες με μια DID x-ring μαυρη ομως την απλη,οχι την χρυση.
επειδη δεν εβρισκα με 120 κρικους ο χρηστος(pissaman) μου προτεινε να βαλουμε μια με 124 που την ειχε ετοιμοπαραδοτη με ενα πολυ μικρο επιπλεον κοστος και να αφαιρεσουμε 2 κρικους.δεχτηκα και απο χτες ειμαι με νεα αλυσιδα λοιπον.

Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #52 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 10:16:11 πμ »

122 εβαλε τωρα μαστορα .....


Κάπου τα έχασα στην αφαίρεση   

... τελικά 122 θέλει? να ξέρω, αν είναι να πάρω μια κουλούρα 300αρα νάχω να αλλάζω 

Ο Παναγιώτης που την πάτησε? την είχε κοντή κ τώρα την μάκρυνε? (την αλυσίδα του  Grin)

και καλά ο Παναγιώτης δεν ήξερε, αυτός που την πέρασε δεν ήξερε? δεν είδε οτι ο ρεγουλατόρος είναι τέρμα κλειστός? και  ηταν πολύ τεντωμένη και με τον ρεγουλατόρο τέρμα μαζεμένο?  με αποτέλεσμα να τα παίξει ενας κρίκος?
Ετσι έγινε η ζημιά?
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #53 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 11:52:55 πμ »

γραψτε λαθος παλικαρια.

120 κρικους εβαλα,λαθος εγραψα πριν.

124 κρικους ηταν η αλυσιδα και κοψαμε τους 4.
την προηγουμενη αλυσιδα μαζι με τα γραναζια τα εβαλα μονος μου.δεν τα τοποθετησε καποιος μηχανικος.
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #54 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 11:53:28 πμ »

λίγο δύσκολο αυτό που λες αφού η αλυσίδα σε όποια κατάσταση και να έιναι έχει σταθερή σχέση

ελα μου ντε? πως γινετε αυτο?
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #55 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 16:21:11 μμ »


την προηγουμενη αλυσιδα μαζι με τα γραναζια τα εβαλα μονος μου.δεν τα τοποθετησε καποιος μηχανικος.


Κάντε δουλειές δίχως σχετική εμπειρία , για να ανοίγετε άλλες δουλειές 

ελα μου ντε? πως γινετε αυτο?

Είναι το μηχανάκι σπέσιαλ παραγγελία.

 

Την μέθοδο που δένει η αλυσίδα με την φουρκέτα την εμπιστευόσαστε? Η εταιρεία δίνει και συνδετήριο κρίκο και φουρκέτα η πρέπει να την ζητήσεις?
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #56 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 19:46:09 μμ »

ο οδηγος ειναι σπεσιαλ νικο,οχι το μηχανακι.  Tongue Tongue Tongue

δεν νομιζω οτι υπαρχουν πλεον αλυσιδες που κλεινουν με ασφαλεια.
Καταγράφηκε

παλτακης
η anaconda team..
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #57 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 19:58:51 μμ »



Την μέθοδο που δένει η αλυσίδα με την φουρκέτα την εμπιστευόσαστε? Η εταιρεία δίνει και συνδετήριο κρίκο και φουρκέτα η πρέπει να την ζητήσεις?


εχω δει να φευγει αλυσιδα με τετοια φουρκετα και  μεντες ...εγινε μπροστα μου και ευτυχως δεν με βρηκε τπτ διοτι πεταχτηκε στον αερα .

πριτσινωτες να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο Wink
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #58 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 20:38:45 μμ »



εχω δει να φευγει αλυσιδα με τετοια φουρκετα και  μεντες ...εγινε μπροστα μου και ευτυχως δεν με βρηκε τπτ διοτι πεταχτηκε στον αερα .

πριτσινωτες να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο Wink

Τοχε ξαναγραψει αυτο στην παλια λιστα αλλα ας το πω κι'εδω. Οταν αντικατεστησα την αλυσιδα του XLR για πρωτη φορα στα 35Κ χμ, πηρα αλυσιδα/γραναζια και την εδωσα σε ενα σκιτζη να την περασει (τοτε βεβαια δεν τοξερα). Ο λογος φυσικα που δεν εκανα τη δουλεια μονος μου ητανε γιατι οπως και τωρα δεν εχω εργαλειο να πριτσινωσω αλυσιδα. Ουτε φυσικα ο τυπος ειχε και μου την περασε με ασφαλεια αλλα δεν ειπε τιποτα  Angry

Μετα απο μερικα χρονια και ~15Κ χμ και ενω εφευγα φορτωμενος απο Αθηνα, μου "κοπηκε" η αλυσιδα λιγο μετα την εξοδο απο το Καστρι στην τοτε Εθνικη ενω πηγαινα ταπα με 120χμω. Μου βγηκε η πιστη να την ψαρεψω απο την μεσαια λωριδα - ευτυχως δεν μπλεχτηκε πουθενα οπως εφυγε ο πειρος να σκοτωθω  Shocked - και αφου εσπρωξα το μηχανακι μεχρι την Ερυθραια μου εδωσε ο Κατσαφαρος που ειχε τοτε την ΚΤΜ ενα κρικο να βαλω και γυρισα πισω τουλαχιστο καβαλα στο μηχανακι. Την επομενη μερα μπηκε πανω καινουργια πριτσινωμενη αλυσιδα στα παλια γραναζια, θυμαμαι μου την εβαλε/πριτσινωσε ο Ποντικης του Rider Shop καθως την ειχα παρει διπλα απο τον Αλεξοπουλο.

Και πριν αναρωτηθει κανεις "ε και συ τοσα χρονια δεν ειδες οτι ειχε βαλει κρικο;", φυσικα και οχι καθως τοτε δεν καθαριζα ποτε την αλυσιδα, ασε που και να την καθαριζει κανεις πρεπει να πεσει εκει πανω το ματι. ΔΙΔΑΓΜΑ: μονο σε μαστορα που εμπιστευομαστε και ποτε αλυσιδα με πειρο (μονο ισως σε πολυ μικρα).
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη 30 Ιούλιος 2014, 10:30:56 πμ »

Μάλιστα ...

Και για δούμε πόσο σημαντικό είναι για την Honda μας το σωστό πιρτσίνωμα της αλυσίδας κοιτάξτε πώς μετράει διάμετρο στο κεφάλι αλλά και διαφορετικά ανάλογα με κάθε προτεινόμενο τύπο αλυσίδας:



Και πώς γίνεται ο σωστός καθαρισμός/λίπανση ... αυτό το πήρε απο εμένα   



Καταγράφηκε
Dontsos
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5


« Απάντηση #60 στις: Τετάρτη 17 Ιούνιος 2015, 00:19:32 πμ »

Θέλω να βάλω ένα νούμερο μικρότερο γρανάζι μπροστά ξέρει κανείς τι νούμερο φοράνε τώρα τα μανίσια;
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #61 στις: Πέμπτη 18 Ιούνιος 2015, 12:03:18 μμ »

αν μιλας για ΤΑ 650 τοτε τα εργοστασιακα γραναζια ειναι 15/48.
γιατι ομως να κοντυνεις τοσο πολυ τις σχεσεις?
Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2189


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #62 στις: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 22:48:48 μμ »

Θέλω να βάλω ένα νούμερο μικρότερο γρανάζι μπροστά ξέρει κανείς τι νούμερο φοράνε τώρα τα μανίσια;

Έχω φάει τον κόσμο να βρω 14άρι μπροστινό για Τρανσάλπ και δεν βρίσκω.
Υπάρχει του XR 650 R αλλά είναι για 520 αλυσίδα 1mm πιο στενό. Κατά τα άλλα είναι το ίδιο και φυσικά για XR έχει και 13άρι. Πίσω βρίσκεις μέχρι 49 για Τρανσάλπ.

γιατι ομως να κοντυνεις τοσο πολυ τις σχεσεις?


Για χώμα ή για επιταχύνσεις. Μπορεί να παρασύρθηκε και απο τον Παλτάκη και να θέλει να τραβάει τρέηλερ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #63 στις: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 23:01:31 μμ »

Έχω φάει τον κόσμο να βρω 14άρι μπροστινό για Τρανσάλπ και δεν βρίσκω.
Υπάρχει του XR 650 R αλλά είναι για 520 αλυσίδα 1mm πιο στενό. Κατά τα άλλα είναι το ίδιο και φυσικά για XR έχει και 13άρι. Πίσω βρίσκεις μέχρι 49 για Τρανσάλπ.

Για χώμα ή για επιταχύνσεις. Μπορεί να παρασύρθηκε και απο τον Παλτάκη και να θέλει να τραβάει τρέηλερ.

Εδώ  κι εδώ ρίξε μια ματιά αν δε το είδες ήδη
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 23:06:17 μμ από Aerios » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2189


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #64 στις: Κυριακή 05 Ιούλιος 2015, 09:55:47 πμ »

ΜΠΡΑΒΟ ΑΕΡΙΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είσαι μεγάλο ψαχτήρι. Το πρώτο το έψαξα, αλλά ποιός έξυπνος τους σχεδίασε το σάιτ; Πρέπει να ανοίξεις ένα ένα εκατοντάδες γρανάζια για να δεις σε ποιά μηχανή κάνει! Το δεύτερο μάλιστα, αλλά βρίσκεται εις τας ευρώπας, όπου οι πιστωτικές μας δεν περνούν πλέον.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2189


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #65 στις: Τρίτη 07 Ιούλιος 2015, 14:24:19 μμ »

   

Όχι πατέντες και ματσολιές στον άξονα κίνησης είπαμε και ξαναείπαμε. Με γρανάζι άλλα αντί άλλων και ασφάλεια σε αυτή τη κατάσταση



τι κάνει η μηχανικάρα; Βάζει 3 ασφάλειες στο λούκι του άξονα.





Μπορεί βέβαια και ο ιδιοκτήτης να τσιγκουνεύεται το 10άευρο της ασφάλειας και το 30άευρο του γνήσιου γραναζιού, αλλά τέτοιες λύσεις είναι μόνο για να γυρίσουμε σπίτι σε περίπτωση ζημιάς στο δρομο. Δείτε πώς έγινε και ο άξονας.




Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #66 στις: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 17:40:42 μμ »

   Δείτε πώς έγινε και ο άξονας.

Ελεος, και αυτό , η φθορά του αξονα , προκλήθηκε  απο πολυκαιρισμένο γρανάζι ? η με τα χρόνια κ την χρήση?
 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2189


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #67 στις: Τρίτη 04 Αύγουστος 2015, 15:47:33 μμ »

Σίγουρα έχει και χιλιόμετρα, αλλά θα έλεγα ακατάλληλο γρανάζι και λάθος ασφάλεια.
Και ο άξονας δεν έπεσε αμαχητί. Δες χάλι το πολύσφηνο του γραναζιού:

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #68 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 11:55:44 πμ »

Ποιό πολύσφυνο? Βλέπεις εσύ κανένα πολύσφηνο?

Μα καλά δεν χτύπαγε οταν αφηνε συμπλέκτη? δεν ακουγόταν σε ρολάρισμα με νεκρά?

Αυτή η εικόνα είναι προιόν αδιαφορίας η πλήρους ασχετοσύνης του ιδιοκτήτη.
Να μην πώ πως δεν το πήγαινε ποτέ σε συνεργείο και ηταν του στύλ το πάω μέχρις να σταματήσει να πηγαίνει.

Σε μια τέτοια περίπτωση καλύτερα να αλλάξεις κινητήρα παρά να αλλάξεις άξονα.

Η περίπτωση (κουβέντα να γίνεται δλδ) να ''φας '' τον αξονα πχ τετραγωνίζοντάς τον και να του περάσεις ενα δαχτυλίδι με νεο καρέ παίζει?
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2189


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #69 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 16:15:35 μμ »


Η περίπτωση (κουβέντα να γίνεται δλδ) να ''φας '' τον αξονα πχ τετραγωνίζοντάς τον και να του περάσεις ενα δαχτυλίδι με νεο καρέ παίζει?

Το τετράγωνο όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένο, πράγμα αδύνατο με τον άξονα στη θέση του. Με τον κινητήρα δεμένο δηλαδή, με τι να φας τον άξονα, με τροχό; με λίμα;
Αν είναι να λύσεις τον κινητήρα, αφού τον βγάλεις από τον σκελετό, τέτοιες λύσεις είναι εφικτές με τον άξονα σε εργαλειομηχανή, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο. Εξάλλου πρέπει να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού.
Επειδή το λουλούδι (PD 06 του 92) είναι δικό μου τώρα (θα ακολουθήσει φωτορομάντζο) με καινούριο γρανάζι Χόντα δεν ακούγεται, έκανα πολύ συντηρητικά τα πρώτα 500 χλμ, το έλεγξα και έχω άλλα 500 τώρα με πιό θαραλέο δεξί χέρι. Ω ναι κάνω χλμ επιτέλους ξαναέχω μηχανή!
Όπως το βλέπω ο άξονας θα βγάλει άλλο ένα γρανάζι, δηλαδή άλλα 50.000 χλμ. Μέχρι τότε θα έχω το νου μου για καμμιά ευκαιρία.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7789


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #70 στις: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 21:35:11 μμ »

Το τετράγωνο όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένο, πράγμα αδύνατο με τον άξονα στη θέση του. Με τον κινητήρα δεμένο δηλαδή, με τι να φας τον άξονα, με τροχό; με λίμα;
Αν είναι να λύσεις τον κινητήρα, αφού τον βγάλεις από τον σκελετό, τέτοιες λύσεις είναι εφικτές με τον άξονα σε εργαλειομηχανή, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο. Εξάλλου πρέπει να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού.

Φυσικά και θα βγάλεις τον αξονα, απλά ίσως αυτή η επισκευή να κόστιζε λιγότερο απο ενα καινουργιο αξονα.
Δεν χρειάζεται να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού αφού θα φτιάξεις καρέ στο δαχτυλίδι, δλδ θα πάς απο τετράγωνο κέντρο σε καρ'έ εξωτερικά.

Τες πά ... αστο .



Επειδή το λουλούδι (PD 06 του 92) είναι δικό μου τώρα (θα ακολουθήσει φωτορομάντζο) μ


Οκ , να αναμένουμε σε νέο θέμα?
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #71 στις: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 05:23:12 πμ »

Άλλαξα και γω σήμερα στη μόνικα  Grin  (τρανσαλπ 650)  αλυσιδογράναζα. did αλυσίδα x ring χρυσή  και γρανάζια jt. ο μηχανικος είπε σε 500 χιλιομετρα να την λαδωσω και να την ντετωσω ενω τωρα δεν τη λαδωσε. πραγματικα οδηγαω αλλο μηχανακι τωρα. πιστευω εκανα καλη επιλογη . ταγνησια θα μου βγαινανε συνολο ( συμπεριλαμβανανομενη τοποθετηση) 190 και εδωσα 139.
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Σελίδες: 1 2 [3] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!