Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 08:20:19 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: αλλαγη αλυσιδας / γραναζιων - παντα μαζι ή οχι?  (Αναγνώστηκε 19358 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #25 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2013, 10:38:36 πμ »

...... τρείς ελέγχους. Στατική, μ' εμένα να κάθομαι πάνω και μ' εμένα να προσπαθώ να τερματίσω την ανάρτηση.

Και τελικά σε ποιά απο τις τρείς την ρυθμίζει?
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 3063



« Απάντηση #26 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2013, 11:57:50 πμ »

Και τελικά σε ποιά απο τις τρείς την ρυθμίζει?
Νίκο δεν τον ρώτησα ποτέ και δεν το έχω κουβεντιάσει. Πιθανολογώ ότι ψάχνει να βρεί αυτό που γράφεις πιό πάνω, ότι γίνεται χορδή και να βρεί κάτι ενδιάμεσο.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



« Απάντηση #27 στις: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 14:03:07 μμ »

Να πω οτι φιλος αλλαξε καποτε αλυσιδα στα 20Κ χμ η οποια ειχε μπει σε καινουργια γραναζια. Οταν μου τοπε τον εστειλα στο συνεργειο την αλλη μερα να ζητησει τα γραναζια. Απαντηση: "τωρα φιλε τα πεταξαμε, επρεπε να μας τοχες πει απο πριν". Φυσικα οταν τους ειπε να ψαξουν να τα βρουν στο καλαθι ειπανε οτι δεν ξερουν που, ποιος τα πεταξε κλπ κλπ  Wink

Χαχαχα, Γιωργο μαλλον εχεις δικιο!! Σε εμενα τα επαιξε η μαμα αλυσιδα πολυ νωρις (14000χμ) και οταν πηγα να την αλλαξω, μου ειπε ο μαστορας οτι πρεπει να αλλασσοντε και τα γραναζια παντα μαζι. Ετσι και εγινε, αλλα για τα παλια γραναζια ουτε κουβεντα δεν ειπε, ουτε τα ειδα πουθενα, οταν πηγα να την παρω Tongue  Συμπτωση??? Wink  Θα πρεπει να πω οτι ολα αυτα συνεβησαν στη Γερμανια απο γερμανο μαστορα!


υ.γ. αλυσιδα ορινγκ (μονο την αλυσιδα) σε καλη τιμη που θα μπορουσα να βρω στην Αθηνα??
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 22:00:19 μμ »

Αλλαξα σημερα γραναζια/αλυσιδα στο γνωστο αξιοπιστο, οικονομικο και πολυ φιλικο συνεργειο της Μιχαλακοπουλου που εμπιστευμαι - και ειναι και στη γειτονια μου  Smiley Οπως ξαναεγραψα στην αρχη αυτου του νηματος, τα γραναζια ειχανε φορεθει στα 45Κ χμ και ειδανε στη ζωη τους 3 αλυσιδες: μια DID X-ring Gold που κρατησε μονο 15Κ χμ (!), μια DID O-ring που κρατησε 25Κ χμ και μια Tsubaki O-ring που κρατησε 30Κ χμ, δηλ. τα γραναζια ητανε πανω για 70Κ χμ (τωρινα χιλιομετρα κοντερ σχεδον 115Κ).

Ε λοιπον, ενω το μπροστινο γραναζι ειχε "γυρισει" οπως ειπε κι'ο μαστορας, δηλ. ειχε φαγωθει απο τη μια μερια που τραβαει η αλυσιδα και τα δοντια φαινοντουσαν σα ναχανε κυρτωσει, το μπροστινο ητανε σε αξιοπεριεργα καλη κατασταση - τοσο που ο μαστορας μου ειπε οτι κακως το αλλαξαμε  Shocked  Cool  Αφιερωνεται σ'αυτους που τ'αλλαζουν παντα μαζι  Grin

ΥΓ Μπηκε μπροστα παλι μαμισιο, πισω JT και αλυσιδα φυσικα Tsubaki O-ring.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
ntinos50
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1677


Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp


« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 22:05:31 μμ »

Αλλαξα σημερα γραναζια/αλυσιδα στο γνωστο αξιοπιστο, οικονομικο και πολυ φιλικο συνεργειο της Μιχαλακοπουλου που εμπιστευμαι - και ειναι και στη γειτονια μου 

ηρθες στη γειτονια και δεν ειπες τιποτα για ενα καφε;
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 22:43:21 μμ »

ηρθες στη γειτονια και δεν ειπες τιποτα για ενα καφε;

Καπετανιε δεν ηξερα οτι εισαι γειτονας! Τον καφε θα τον πιουμε απο βδομαδα  Wink
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη 23 Ιούλιος 2014, 22:07:30 μμ »

φερνω το θεμα στην επιφανεια καθως εχω μια ερωτηση και θα ηθελα την βοηθεια σας.

τα δεδομενα

η αλυσιδα μου εχει γραψει σχεδον 30κ χλμ
ειναι μια DID x ring την οποια ειχα χρυσοπληρωσει
δεν την εχω τεντωσει παρα πολυ ελαχιστα,εχει δλδ σχεδον ολο το μηκος τεντωματος
οταν την εβαλα,μπροστα εβαλα 16αρι γραναζι
οταν την εβαλα,ειδα οτι ηταν ισα ισα η αλυσιδα,δλδ δεν ειχε πολυ τζογο

το προβλημα

η αλυσιδα εδω και αρκετο καιρο εχει εναν κρικο ¨χτυπημενο¨,δλδ ενας κρικος δεν κουνιεται ελευθερα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα εκτος απο τον θορυβο να το νιωθω οτι χτυπαει γενικως στα γραναζια.

το ερωτημα

ειναι πιθανον αυτο να εγινε λογο του 16 γραναζιου? επειδη δεν ειχε αρκετο τζογο?
επαναλαμβανω οτι εχει πολυ περιθωριο ακομα για σφιξιμο.για αυτο υποθετω οτι το κακο εγινε απο την αρχη.




ψαχνωντας για νεα αλυσιδα ειδα καπου οτι για το 650 δινει αυτη σαν γνησια
http://makinaparts.com/honda/195-40540my5g31-honda-chain-525x120-oring-alisida-kinisis.html

με 120 κρικους αντι για 118.μηπως εξ αρχης επρεπε να εχει αυτους τους κρικους αντι για 118 για να μην γινει η ζημια?


επισης ειδα και αυτη http://makinaparts.com/honda/4382-jt-drive-chain-x-ring-x1r-525-118-links-alysida-kinhshs-.html
που ειναι οτι πιο φτηνο εχω βρει μεχρι τωρα και δεν σκοπευω να δωσω πολλα λεφτα.
οτιδηποτε o-ring ή x-ring σε αυτη την κατηγορια τιμης εχετε να προτεινετε παρακαλω καντε το.
Καταγράφηκε

trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 573



« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 02:02:21 πμ »

για τσέκαρε εδώ: http://www.car.gr/parts/view/4783414/
http://www.car.gr/parts/view/2418195/
αυτή δεν κάνει αλλά λέει ότι έχει και άλλους τύπους σε ανάλογες τιμές
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 15:21:25 μμ »

ευχαριστω αλλα αποριπτονται και οι 2 μαρκες επειδη δεν τις γνωριζω.μπορει να ειναι πολυ καλες αλλα θα προτιμησω κατι ¨ποιο επωνυμο¨.αλλωστε για 15-20 ευρω διαφορα προς τα κατω απο τα περιπου 60 δεν χαλασε ο κοσμος.απλα δεν θελω να ξαναδωσω 120+ για σουπερ ντουπερ αλυσιδα.

κατι που ξεχασα ειναι οτι θελω να την αγορασω και να την τοποθετησω επι τοπου στο καταστημα.οποτε ιντερνετομαγαζα που μονο πουλαν,αποκλειονται.
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10365


Γαβ !


« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 17:18:59 μμ »

Αν βρεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά της JT (της DID υπάρχουν στο site αν θυμάμαι καλά) τότε μπορείς να αποφασίσεις
με πιο αντικειμενικά κριτήρια.
Απο τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, όποτε ΔΕΝ έβαλα DID το μετάνιωσα.

Τις κινεζιές μη τις βάλεις, θα τις κάνεις κολιέ σε λιγότερο απο 10Kkm.

Τι εννοείς χτυπημένο κρίκο ? είναι μαγκωμένος ? Λαδώνεις με βαλβολίνη ή με τίποτα άλλο ?

η αντοχή της αλυσίδας έχει να κάνει ΚΑΙ με το βάρος που κουβαλάει η μηχανή - συν τις άλλοις. Μη συγκρίνεις δηλαδή
της ζωή που βγάζει σε κάποιον τσίχλα ακόμα και με όλες τις άλλες παραμέτρους ίδιες.
αν πας δε και δικάβαλο...
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 18:08:33 μμ »

η αλυσιδα αυτη ¨λαδωνοταν¨ με σπρευ γρασσο της castrol καθε 400-700 χλμ.
παντα καπως ζεστη και παντα μετα εμενε για πολλες ωρες ακινητη η μηχανη.λαδωνα παντα βραδυ και μετα δεν την κουνουσα.
πιο παλια δεν την περιποιουμουν και πολυ,αλλωστε εχω γραψει εδω μεσα καπου οτι καποια στιγμη την ακουγα καπως και απλα ηθελε πλυσιμο με παραφινελαιο,μετα σταματησε το παραμικρο και δουλευε ρολοι,εκτος απο τον χτυπημενο κρικο.
εδω και κανα 2 χρονια,καθε 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα την καθαριζα με παραφινελαιο μετα απο πλυσιμο της μηχανης,συντομη βολτα για να φυγουν τα νερα και να σηκωσει λιγο θερμοκρασια και μετα λαδωμα.
τελευταια λαδωνεται με το scottoiler και ειναι το καλυτερο λιπαντικο θεωρω καθως λιπενεται συνεχεια και οχι καθε τοσο που την λαδωνα εγω.

οσο για το βαρος,δεν χρειαζεται να πω πολλα,με ξερεις.για αυτο ειπα οτι απο την αρχη μου φαινοταν οτι δεν ειχε τον απαιτουμενο τζογο,το λαθος ειναι οτι δεν εδωσα σημασια καθως σκεφτηκα οτι κατι παραπανω θα ξερουν αυτοι απο μενα.

¨χτυπημενο κρικο¨εννοω οτι ειναι μαγκωμενος ενας συγκεκριμενος κρικος και καθεται καπως περιεργα,δεν κουνιεται και ευκολα και οταν η ροδα γυριζει φαινεται με το ματι οτι ενας κρικος εξεχει,δεν παταει πανω στο γραναζι σωστα.επισης ειναι ο μοναδικος κρικος που εχει μεγαλο τζογο οταν το τραβας με το χερι την στιγμη που αυτος ειναι στο σημειο 3 του ρολογιου,αν πουμε ρολοι το πισω γραναζι.ελπιζω να καταλαβες τι εννοω.

σε αυτη την σελιδα του χρηστου εχει τα χαρακτηριστικα της JT,εκτος αν εννοεις κατι αλλο.
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-JT-SS-%CE%95%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-X-Ring-Z1R-525-x-118-%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 18:10:46 μμ »

ο προβληματισμος μου ειναι στο αν πρεπει να βαλω παλι με 118 κρικους αλυσιδα ή με 120,μιας και γραναζια δεν αλλαζω που ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
οπως αλλωστε και η υπολοιπη αλυσιδα.

αν πουλουσαν/αλλαζαν  δλδ καπου κρικους μονο,θα πηγαινα,θα εβγαζα τον προβληματικο και ολα θα ηταν οκ.νομιζω ομως οτι κατι τετοιο δεν υπαρχει.δεν εχω βρει κατι δλδ.
Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 21:13:36 μμ »

Δοκιμασες να καθαρισεις-ξεκολησεις-λιπανεις τον κολημενο κρικο? Αν ναι και δεν εγινε τιποτα ξαναδοκιμασε! Στην αναγκη χρησιμοποιησε τοπικα πετρελαιο ή/και WD40

Κρικο ξεχωριστα πουλανε Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι αν μιλαμε για DID Mπαινει και πρεσαρεται και ειναι ιδιος οπως αυτος που περιεχεται στην συσκευασια μιας καινουριας αλυσιδας Αν ο κολημενος ειναι αυτος με το πλακακι εκατερωθεν μπορεις να το δοκιμασεις για να μην πεταξεις ολη την αλυσιδα

Αν ομως τελικα παρεις καινουρια αλυσιδα και εφοσον αφησεις πανω το 16αρι γραναζι μπορεις να παρεις με 120 κρικους Και αν καποτε αλλαξεις γνωμη απλα αφαιρεις δυο κρικους

Α! και που 'σε, σταματα να καθαριζεις την αλυσιδα καθε λιγο και λιγακι Δεν υπαρχει ιδιαιτερα σημαντικος λογος για να το κανεις και το πλυσιμο με νερο μετα τον καθαρισμο μονο κακο κανει
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 22:19:36 μμ »

Δοκιμασες να καθαρισεις-ξεκολησεις-λιπανεις τον κολημενο κρικο? Αν ναι και δεν εγινε τιποτα ξαναδοκιμασε! Στην αναγκη χρησιμοποιησε τοπικα πετρελαιο ή/και WD40 οχι ιδιαιτερα να πω την αληθεια,αλλα τι νοημα εχει αφου ο κρικος εχει ¨ξεχειλωση¨ να το πω ετσι.δεν θυμασαι βρε που σε ειχα παρει τηλ μια μερα? οπως ξαναειπα,αν το πισω γραναζι το πουμε ρολοι και τον κρικο αυτον τον βαλουμε στην ωρα 3,τραβιεται προς τα πισω τουλαχιστον μισο ποντο περισσοτερο απο οποιονδηποτε αλλο κρικο.σαν να εφαγε τεντωμα η αλυσιδα και πηρε ολο το ζορι αυτος ο κρικος ενα πραμα.

Κρικο ξεχωριστα πουλανε Τουλαχιστον αυτο θυμαμαι αν μιλαμε για DID Mπαινει και πρεσαρεται και ειναι ιδιος οπως αυτος που περιεχεται στην συσκευασια μιας καινουριας αλυσιδας Αν ο κολημενος ειναι αυτος με το πλακακι εκατερωθεν μπορεις να το δοκιμασεις για να μην πεταξεις ολη την αλυσιδα

Αν ομως τελικα παρεις καινουρια αλυσιδα και εφοσον αφησεις πανω το 16αρι γραναζι μπορεις να παρεις με 120 κρικους Και αν καποτε αλλαξεις γνωμη απλα αφαιρεις δυο κρικους ευχαριστω για την απαντηση

Α! και που 'σε, σταματα να καθαριζεις την αλυσιδα καθε λιγο και λιγακι Δεν υπαρχει ιδιαιτερα σημαντικος λογος για να το κανεις και το πλυσιμο με νερο μετα τον καθαρισμο μονο κακο κανει την καθαριζα καποτε κωστα,οταν εβαζα γρασσο.απο τοτε που εβαλα το λαδοτιρι δεν χρειαζεται καθολου.η αλυσιδα σχεδον γυαλιζει αφου εχει συνεχως ενα φιλμ λαδιου πανω της το οποιο ανανεωνεται και φευγωντας το παλιο παιρνει και την περισσοτερη βρωμια μαζι του.

η απαντηση σου κονκωστη ειναι η καλυτερη δυνατη που θα μπορουσα να εχω αλλα εχει μια ελειψη σημαντικη.  Tongue
που πουλανε κρικους DID ξερεις?
να παρω ενα τηλ να τους ρωτησω αν μπορουν να μου κανουν εκει την δουλεια αυτη.
Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 22:49:34 μμ »

η απαντηση σου κονκωστη ειναι η καλυτερη δυνατη που θα μπορουσα να εχω αλλα εχει μια ελειψη σημαντικη.  Tongue
που πουλανε κρικους DID ξερεις?
να παρω ενα τηλ να τους ρωτησω αν μπορουν να μου κανουν εκει την δουλεια αυτη.

Aστο τωρα καταλαβα (και θυμηθηκα) τι εννοεις Μην ψαχνεις για κρικο Γιατι εκτος απο τον συγκεκριμενο κρικο σιγουρα την εχουν "ακουσει" και οι διπλανοι του Λιγοτερο φυσικα
Οποτε δυο επιλογες εχεις
Α Αγοραζεις αμεσα αλυσιδα και με κανα 10ευρο στην περναει οποιοδηποτε μαστορας με το καταλληλο εργαλειο για το πρεσαρισμα του κρικου Ρισκαροντας αν εχουν φθαρει τα γραναζια να φθαρει και αυτη σε μικροτερο απο τον φυσιολογικο χρονο
Βου Το αφηνεις ως εχει αφου ομως πρωτα καταφερεις να ξεμπλοκαρεις τον κρικο και καποια στιγμη στο μελλον αλλαζεις και τα γραναζια πακετο αφου σιγουρα θα φθαρουν λογω της τοπικης φθορας της αλυσιδας (αν δεν εχουν φθαρει ηδη)

Εγω στην θεση σου (και με την δικια μου τρυπια τσεπη) θα διαλεγα την λυση βου αλλα μην σε παρω και στο λαιμο μου ομως αφου δεν εχω εικονα της ζημιας
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 23:51:00 μμ »

1) να αλλαξω 2-3 κρικους δεν παιζει? δεν αξιζει το κοστος? η υπολοιπη αλυσιδα ειναι οκ.

2) τα γραναζια ειναι σε πολυ κατασταση,δεν τα αλλαζω.δεν ειναι καιροι για σπαταλες.

3) και να ξεμπλοκαρει ο κρικος(που το εχω κανει αλλα οχι επιμονα) τι νοημα εχει οπως προειπα αφου στις επομενες στροφες του τροχου θα ξαναπαρει την θεση αυτη?

επειδη τοτε που μιλησαμε και τον ξεκολησα/λαδωσα χρησιμοποιουσα γρασσο,θα το ξαναδοκιμασω μηπως στρωσει τωρα με το λαδι.
αν και την λυση να αλλαξω 2-3 κρικους την καλοσκεφτομαι.
Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη 24 Ιούλιος 2014, 23:59:14 μμ »

Παναγιωτη δεν μπορεις να αλλαξεις δυο τρεις κρικους οπως λες Πουλιεται μονον ο κρικος με το πρεσαριστο πλακακι και οχι οι ενδιαμεσοι
Και αυτος πουλιεται μαλλον για την πιθανοτητα να ανοιχτει για καποιον λογο η αλυσιδα ή σε περιπτωση που χαθει ο κρικος που περιεχεται στην συσκευασια και στον οποιο πρεσαρονται το πλακακι του και οι πειροι του για να κλεισει η αλυσιδα
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2014, 00:01:48 πμ »

οκ.

 
παω για αλυσιδα με 120 κρικους λοιπον.
Καταγράφηκε

trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 573



« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2014, 21:51:18 μμ »

ευχαριστω αλλα αποριπτονται και οι 2 μαρκες επειδη δεν τις γνωριζω.μπορει να ειναι πολυ καλες αλλα θα προτιμησω κατι ¨ποιο επωνυμο¨.αλλωστε για 15-20 ευρω διαφορα προς τα κατω απο τα περιπου 60 δεν χαλασε ο κοσμος.απλα δεν θελω να ξαναδωσω 120+ για σουπερ ντουπερ αλυσιδα.

κατι που ξεχασα ειναι οτι θελω να την αγορασω και να την τοποθετησω επι τοπου στο καταστημα.οποτε ιντερνετομαγαζα που μονο πουλαν,αποκλειονται.


την YBN μπορείς να την απορίψεις κινεζιά είναι προφανώς και πριν ψάξω για φθηνές αλυσίδες, που ζήτησες, ούτε γω την ήξερα (αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι κακή απλώς δεν την ξέρουμε)

την x-gear μην την υποτιμάς εγώ είχα στο transalp αλυσίδες και γρανάζια x-gear (μάλιστα απλή αλυσίδα και όχι αυτολιπαινόμενη) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και μου είχαν βγάλει 15Κ χιλιόμετρα (τα περισσότερα από αυτά δεν την λάδωνα) και η αλυσίδα μου είχε ακόμα 5Κ χιλόμετρα (τα γρανάζια σίγουρα περισσότερα) και σίγουρα θα είχε τουλάχιστον άλλα τόσα (συνολικά δηλαδή πρέπει να έβγαλε 50Κ χιλιόμετρα) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη γιατί ήταν ήδη τεντωμένη στα μισά της διαδρομής
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10365


Γαβ !


« Απάντηση #44 στις: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 17:11:03 μμ »

[quote author=trackler link=topic=19451.msg337982#msg337982 date=14062145

¨χτυπημενο κρικο¨εννοω οτι ειναι μαγκωμενος ενας συγκεκριμενος κρικος και καθεται καπως περιεργα,δεν κουνιεται και ευκολα και οταν η ροδα γυριζει φαινεται με το ματι οτι ενας κρικος εξεχει,δεν παταει πανω στο γραναζι σωστα.επισης ειναι ο μοναδικος κρικος που εχει μεγαλο τζογο οταν το τραβας με το χερι την στιγμη που αυτος ειναι στο σημειο 3 του ρολογιου,αν πουμε ρολοι το πισω γραναζι.ελπιζω να καταλαβες τι εννοω.

σε αυτη την σελιδα του χρηστου εχει τα χαρακτηριστικα της JT,εκτος αν εννοεις κατι αλλο.
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-JT-SS-%CE%95%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-X-Ring-Z1R-525-x-118-%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7
[/quote]


Αν ό κρίκος έχει τζόγο και άλλοι δεν έχουν,μην οδηγας καν το μηχανακι. Μιλάμε για απρόβλεπτη συμπεριφορα, δε ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Με την αλυσιδα μη παίζεις. Νο1 κίνδυνος. Εκτός και αν δεν έχω καταλάβει καλα.
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #45 στις: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 18:35:18 μμ »

μηχανη στο διπλο με την πισω ροδα στον αερα.
το γραναζι το λεμε ρολοι και στην ωρα 3 τραβαω οριζοντια με φορα προς τα πισω της μηχανης διαφορους κρικους.
οσους ειχα τραβηξει απομακρυνοντουσαν απο το γραναζι το ιδιο(1-2 χιλιοστα) εκτος απο αυτον που απομακρυνοταν απο το γραναζι περισσοτερο και σχεδον το διπλασιο απο τους υπολοιπους.

ενταξει δεν τους κοιταξα και τους 118 αλλα καμια δεκαρια τους κοιταξα,γυρνωντας την ροδα καθε φορα λιγα εκατοστα.

τελος παντων,τα βασικο ερωτημα μου ηταν αν μπορω να βαλω αλυσιδα με περισσοτερους κρικους (120) για να μην ξαναπαθω το ιδιο ΑΝ το προβλημα δημιουργηθηκε απο την ελειψη τζογου της αλυσιδας απο την αρχη,που νομιζω οτι αυτο ειναι.

το οτι θα αλλαξω αλυσιδα ηταν σχεδον δεδομενο στο μυαλο μου,απλα δεν ηξερα τι πρεπει να βαλω.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 12:53:02 μμ »

Απορία, στο μάνουαλ αναφέρει :

SPECIFIED LINKS: 110
REPLACEMENT CHAIN: DID 525HV,  RK 525ROZ1

Γιατί ζητάει 110links , και ενώ έβαλες 118 βγήκε κοντή?
Η κάτι δεν κατάλαβα σωστά?

Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #47 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 08:58:59 πμ »

νικο ιδεα δεν εχω για αυτο που λες.

απο την αρχη που πηρα την μηχανη ηξερα για 118 κρικους. τι να σου πω.

την αλυσιδα την αλλαξα χτες με μια DID x-ring μαυρη ομως την απλη,οχι την χρυση.
επειδη δεν εβρισκα με 120 κρικους ο χρηστος(pissaman) μου προτεινε να βαλουμε μια με 124 που την ειχε ετοιμοπαραδοτη με ενα πολυ μικρο επιπλεον κοστος και να αφαιρεσουμε 2 κρικους.δεχτηκα και απο χτες ειμαι με νεα αλυσιδα λοιπον.
αυτη η αισθηση να μην ακουγεται τιποτα απο την μεταδοση ειναι πολυ ωραιο πραμα.

την παλια την κρατησα για να την μελετησω λιγο.οταν βρω χρονο θα την βαλω σε βαλβολινη για ωρες να καθαρισει καλα και μετα θα την κοιταξω προσεχτικα.μπορει να χρειαστει και πουθενα ποτε δεν ξερεις. 
Καταγράφηκε

trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #48 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 09:00:58 πμ »

να πω οτι παρατηρησα και μια μεταβολη μικρη βεβαια στην σχεση στροφων-χιλιομετρων.

στα 140 χλμ ειχα 6000 και κατι λιγο στροφες.6100 ας πουμε. τωρα τα 140 ειναι ακριβως στις 6000 στροφες.
Καταγράφηκε

trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 573



« Απάντηση #49 στις: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 09:30:18 πμ »

να πω οτι παρατηρησα και μια μεταβολη μικρη βεβαια στην σχεση στροφων-χιλιομετρων.

στα 140 χλμ ειχα 6000 και κατι λιγο στροφες.6100 ας πουμε. τωρα τα 140 ειναι ακριβως στις 6000 στροφες.

λίγο δύσκολο αυτό που λες αφού η αλυσίδα σε όποια κατάσταση και να έιναι έχει σταθερή σχέση
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 [2] 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!