Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 08:29:05 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: αλλαγη αλυσιδας / γραναζιων - παντα μαζι ή οχι?  (Αναγνώστηκε 19359 φορές)
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« στις: Τρίτη 08 Ιανουάριος 2013, 21:19:02 μμ »

Πιο παλια τα αλλαζα παντα μαζι συμφωνα με την κλασικη θεωρια αλλα δεν το κανω πια και δεν βλεπω κανενα προβλημα μ'αυτη την προσεγγιση, ας το τεκμηριωσω με γεγονοτα σε δυο διαφορετικα μηχανακια.

Transalp 650

Τα μαμισια γραναζια/αλυσιδα κρατησανε 45Κ χιλιομετρα. Εβαλα μπροστινο Honda / πισω JT / DID X-ring αλλα ειχα τη φαεινη ιδεα να κατεβω σε trail ride αμεσως αφου τα εβαλα, χωρις κανενα στρωσιμο. Αποτελεσμα: η αλυσιδα εβγαλε με το ζορι 15Κ χμ αλλα τα γραναζια δειχνανε μια χαρα. Εβαλα DID απλη O-ring που αυτη τη φορα την εστρωσα και κρατησε 25Κ χμ. Τα γραναζια δειχνανε παλι ΟΚ με 40Κ χμ και αποφασισα να τα αφησω ετσι, παιρνοντας μια φτηνη Tsubaki O-ring. Αποτελεσμα: η αλυσιδα εχει κανει 30Κ χμ, τα γραναζια συνολικα 70Κ, και η αλυσιδα φαινεται οτι θα βγαλει αλλα 3-4Κ χμ. Το πισω γραναζι φαινεται ναχει κανει "μυτες" και το μπροστα φαινεται επισης ταλαιπωρημενο, οποτε την επομενη φυσικα θ'αλλαξω και γραναζια.

VFR800

Στα 42Κ χμ αποφασισα να βαλω πισω γραναζι ενα δοντι μεγαλυτερο (44αρι) το οποιο και εκανα με την σχετικα παλια αλυσιδα. Η τελευταια κρατησε αλλα 16Κ, μεχρι τα 58Κ, οποτε αρχισε ν'ακουγεται και αλλαχτηκε με καινουργια Tsubaki X-ring. Πισω κρατησα το 44αρι γραναζι που εδειχνε σχεδον καινουργιο μερα απο 16Κ χμ και μπροστα εβαλα καινουργιο μαμισιο (το μπροστινο εδειχνε "χρησιμοποιημενο" αλλα οχι κατι το φοβερο, παρ'ολα αυτα το αλλαξα μετα απο 58Κ χμ).


Αυτα, δεν βλεπω το λογο να αλλαζονται παντα μαζι, ιδιως οταν πχ η αλυσιδα εχει σχετικα γρηγορη αστοχια. Για παραδειγμα στο Τρανσαλπ 650 ενα σετ καλα γραναζια φαινεται να βγαζει ανετα δυο ζευγαρια αλυσιδες. Αυτα ειναι τα δικα μου συμπερασματα και η δικη μου αποψη, ο καθενας φυσικα πρατει αναλογα με το τι θελει / πιστευει.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 16:00:19 μμ »

Μια απορία, το να αλλάξεις γραναζια πχ κάθε 50.000 χιλιόμετρα και αλυσίδα κάθε 25.000 δεν εχει να κανει και με την χρήση της αλυσίδας? δλδ αν η αλυσίδα σου κρατούσε 50.000 χιλιόμετρα δεν θα τα άλλαζες ολα μαζί?
Με άλλα λόγια μια εξαιρετικά φροντισμένη αλυσίδα που εχει περασει την ζωή της σε άσφαλτινες διαδρομές , και ηρεμη οδήγηση δεν μπορεί να κρατήσει όσο τα γραναζια?

Αφού ακόμα δεν εχω αλλάξει δεν εχω την σχετική εμπειρία, απλά εκφράζω μια απορία.
Καταγράφηκε
TASOS
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5901


Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 16:40:49 μμ »



Εγω άλλαξα αλυσιδα τη μαμα στα 19000 χλμ.
Ειχε χαλαρώσει τοσο που δεν έπαιρνε άλλο τεντωμα.
Αλλαξα και τα γραναζια.


Εβαλα JT γραναζια πίσω-μπρος και αλυσιδα DID χρυσή xring.......

Εχω φτάσει τα 57.000 περίπου.....και ακόμα δεν την έχω τεντώσει καθόλου.

Δηλ. μέχρι τωρα 38.000 περίπου.

Συντήρηση έκανα και στις δυο το ίδιο.


Λάδωμα καθε 400-500 χλμ περίπου......
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3139



« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 16:53:58 μμ »

Την πρώτη στα 27Κ περίπου (αλυσίδα + γρανάζια), την δεύτερη (απλή oring DID - αλυσίδα + γρανάζια) στα 51Κ περίπου DID χρυσή. (αλυσίδα + γρανάζια 15/49).

Τώρα στα 72Κ, θα προχωρήσω σε 47 πίσω. Η αλυσίδα έχει ακόμα.

Δεν ξέρω εάν μπορώ να δώσω απάντηση μέχρι να δοκιμάσω την αλλαγή του γραναζιού και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την αλυσίδα, στον Γιώργο, αλλά γεγονός είναι ότι σε αλλαγή αλυσίδας, γρανάζι δεν πήρα ποτέ από συνεργείο επιστροφή.  Ούτε για το ΤΑ, ούτε για τις προηγούμενες.

Θεωρητικά μπορώ να σκεφτώ, ότι γρανάζι που δεν έχει παραμορφώσεις (και από καλοσυντηρημένη αλυσίδα), δεν πειράζει να το αφήσεις.     
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

TASOS
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5901


Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....


« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 16:57:27 μμ »

Πιο παλια τα αλλαζα παντα μαζι συμφωνα με την κλασικη θεωρια

Εγώ την πιστεύω ακόμα αυτή τη θεωρία....... Grin Grin

Καινούρια αλυσίδα, θεωρώ ότι δεν "πατάει" το ίδιο καλά, σε παλιά γρανάζια........

Παντα, σε όλες τις μηχανές, τα άλλαζα μαζί.......

Δεν έχει τύχει να αλλάξω μόνο αλυσίδα......

Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 17:14:39 μμ »

Εγώ την πιστεύω ακόμα αυτή τη θεωρία....... Grin Grin

Καινούρια αλυσίδα, θεωρώ ότι δεν "πατάει" το ίδιο καλά, σε παλιά γρανάζια........

Τα δεδομενα που περιεγραψα πιστευω οτι ανατρεπουν την θεωρια. Φυσικα η καινουργια αλυσιδα στα παλια γραναζια και το αντιστροφο θελουν "στρωσιμο" δηλ. μαλακη οδηγηση για ~500χμ ωστε να πατησουν το ενα στο αλλα. Αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι τα παλια γραναζια και αλυσιδα ειναι σε "αξιοπρεπη" κατασταση, αλλιως τα αλλαζουμε σαφως μαζι.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 17:16:30 μμ »

Μια απορία, το να αλλάξεις γραναζια πχ κάθε 50.000 χιλιόμετρα και αλυσίδα κάθε 25.000 δεν εχει να κανει και με την χρήση της αλυσίδας? δλδ αν η αλυσίδα σου κρατούσε 50.000 χιλιόμετρα δεν θα τα άλλαζες ολα μαζί?
Με άλλα λόγια μια εξαιρετικά φροντισμένη αλυσίδα που εχει περασει την ζωή της σε άσφαλτινες διαδρομές , και ηρεμη οδήγηση δεν μπορεί να κρατήσει όσο τα γραναζια?

Νικολα, απο την εμπειρια μου και με βαση τον δικο μου τροπο οδηγησης, η αλυσιδα στο ΤΑ διαρκει σαφως λιγοτερο απο ενα σετ καλα γραναζια δηλ. μαμισιο μπροστινο και πισω JT ή Sunstar.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 17:20:46 μμ »

Δεν ξέρω εάν μπορώ να δώσω απάντηση μέχρι να δοκιμάσω την αλλαγή του γραναζιού και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την αλυσίδα, στον Γιώργο, αλλά γεγονός είναι ότι σε αλλαγή αλυσίδας, γρανάζι δεν πήρα ποτέ από συνεργείο επιστροφή.  Ούτε για το ΤΑ, ούτε για τις προηγούμενες.

Να πω οτι φιλος αλλαξε καποτε αλυσιδα στα 20Κ χμ η οποια ειχε μπει σε καινουργια γραναζια. Οταν μου τοπε τον εστειλα στο συνεργειο την αλλη μερα να ζητησει τα γραναζια. Απαντηση: "τωρα φιλε τα πεταξαμε, επρεπε να μας τοχες πει απο πριν". Φυσικα οταν τους ειπε να ψαξουν να τα βρουν στο καλαθι ειπανε οτι δεν ξερουν που, ποιος τα πεταξε κλπ κλπ  Wink

Θεωρητικά μπορώ να σκεφτώ, ότι γρανάζι που δεν έχει παραμορφώσεις (και από καλοσυντηρημένη αλυσίδα), δεν πειράζει να το αφήσεις.     

Ετσι ακριβως. Η να βαλει κανεις πχ γραναζι αλλης διαστασης απο μαμισιο σε αλυσιδα που ειναι ακομη smooth και καλοσυντηρημενη.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
MARKOS-V
Επισκέπτης
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 17:53:00 μμ »

τα χλμ για την  αλλαγη αλυσιδας δεν ειναι τα ιδια ...για ολους τους αναβατες
δηλ εξαρταται ποσο την προσεχεις.κ οταν εννοω προσεγμα εννοω λαδωμα με 90αρι λαδι καθε το πολυ 500χλμ κ καθαρισμα..οταν την βλεπεις βρωμικη.αυτο λεει κ η συσκευασια της ντιντ
αν θα ψαξετε στο γοουκλι με ...θεμα ..ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα μου θα δειτε ενα μεγαλο κειμενο που ειχα γραψει μια φορα κ ενα καιρο,οταν ημουν νεος κ ...ωραιος, που λεει πως μπορω να μετραω ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα μου.
αν καποιος μπορει να το ανεβασει ,ας το κανει.εγω δεν ..ξερω
εγω ακολουθω πιστα αυτο το κειμενο κ το μετρημα
για του λογου το αληθες σας λεω οτι εχω εδω κ 6 ετη το βε στρομ  650  κ εχω κανει πανω απο 105.000 χλμ με την μαμα αλυσιδα κ τα μαμα γραναζια και η οποια εχει φθαρει μονο κατα 30% περιπου.
λαδωνω βεβαια με λαδι 90αρι καθε το πολυ 200χλμ, κ αμα βρεχει κ γινεται ολο λασπες κ νερα ,τοτε μολις γυριζω σπιτι..λαδωνω,εστω κ αν εχω κανει 30χλμ.


καντε ενα κοπο να διαβασετε το κειμενο .κερδος θα εχετε
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 18:50:45 μμ »

Αυτό εννοείς?


ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα μου;

    για να μην μας αδειαζουν τα ευροπουλα μας σας δινω τροπο για να ελεγχετε ποσο εχει φθαρει η αλυσιδα σας κ ποτε χρειαζεται πραγματικα να την αλλαξετε.
    να πω βεβαια οτι απο τοτε που το εμαθα αυτο ,καθε φορα που την ρυθμιζω την μετραω κ βλεπω ποσο της % εχει φθαρει.κ για του λογου το αληθες εχω με την μαμα αλυσιδα 65000 χλμ.κ λαδωμα καθε 200χλμ με βαλβολινη 90 σαε.
    λοιπον.
    1. μετραμε 17 κυλινδρακια
    2. με ενα κομματι απο μετρο μετραω απο το κεντρο του πρωτου μεχρι το κεντρο του 17ου πυρου του κυλινδρακιου.
    κ εχουμε κ λεμε.
    στην καινουργια τα 17 κυλινδρακια εχουν μηκος 254 χιλιοστα αρα 0% φθορα
    εαν ειναι 255 εχουμε 25% φθορα
    εαν ειναι 256 50%
    257 75%
    και εαν ειναι 258χλσ 100% δηλαδη την αλλαζουμε.
    ετσι ξερουμε ποσο της % εχει ακομα ζωη η αλυσιδα μας

    μα βλεπω κατι ερωτησεις στα φορουμ οπως, ...εχω κανει 24000χλμ κ την αλλαξα ή μου ειπε ο μαστορας οτι στα 20000χλμ πρεπει να την αλλαξω κ αλλες χοντρες παπαριες απο ..μαστορια που μονο το χρημα σκεφτονται οταν μπαινεις στο μαγαζι τους

    σορυ για να μεκροσκελες κειμενο αλλα δεν ειμαστε κ αμερικανακια να την αλλαζουμε στα 24000 κ ...βγαλε χλμ.



by MARKOS-V

Γραφεις οτι μετραμε ''17 κυλινδρακια  ''  και οτι η αποσταση είναι 254 χιλιοστα, αυτό ισχύει σε όλες τις αλυσίδες η μόνο στην δική σου που είναι μαρκα Χ?

Η πρέπει να μετρήσουμε την αλυσίδα μας καινούργια και καθε χιλστό που τεντώνει να αφαιρούμε 25% απο την ζωή της?
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 18:56:44 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
MARKOS-V
Επισκέπτης
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 20:16:05 μμ »

ναι αυτο ειναι το κειμενο
οταν λεω 17 κυλινδρακια εννοω 17 πειρους
στην καινουργια αλυσιδα που εχω αγορασει απο τα ...25000 χλμ .μετρησα τους 17 πειρους κ πραγματι ηταν 254mm.
τυχαιο;
η αλυσιδα που φοραει το στρωμα ειναι 525.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 00:49:13 πμ »

ναι αυτο ειναι το κειμενο
οταν λεω 17 κυλινδρακια εννοω 17 πειρους
στην καινουργια αλυσιδα που εχω αγορασει απο τα ...25000 χλμ .μετρησα τους 17 πειρους κ πραγματι ηταν 254mm.
τυχαιο;
η αλυσιδα που φοραει το στρωμα ειναι 525.

τυχαιο μαλλον δεν ειναι.
μια εξηγηση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι

ολη η αλυσιδα εχει ας πουμε 108 κυλινδρακια.  ενα δεδομενο αυτο
ο τεντωτηρας απο κλειστος μεχρι τερμα ανοιχτος εχει αποσταση ας πουμε 3 εκατοστα. δευτερο δεδομενο αυτο

αρα αντιστοιχουν καποια χιλιοστα σε καθε πειρο ή μαλλον καλυτερα αντιστοιχουν καποια χιλιοστα σε καθε διαστημα αναμεσα σε 2 κυλινδρακια.
στην συγκεκριμενη αλυσιδα του μαρκου,τα 3 εκατοστα στα 108 κυλινδρακια ειναι το ιδιο με 4 χιλιοστα στα 17 κυλινδρακια.καπως ετσι μου ερχεται στο μυαλο.
απλα για καθε τυπο αλυσιδας και καθε μηχανη θα πρεπει να ξερουμε τις δεδομενες τιμες.
δλδ με καινουρια αλυσιδα και τεντωτηρα στο κλειστο,εχουμε τοσα χιλιοστα αποσταση αναμεσα σε συγκεκριμενο αριθμο κυλινδρακιων.οαν ο τεντωτηρας φτασει στο τερμα ανοιχτο και η αλυσιδα βγαζει ματι οτι θελει αλλαγη,ξαναμετραμε στον ιδιο αριθμο κυλινδρακιων ποσο εχει μεγαλωσει η αποσταση.σε καθε επομενο σετ λοιπον θα μπορουμε να προβλεψουμε ποτε θα ειναι για αλλαγη η αλυσιδα.

υπαρχουν ομως πολλοι παραμετροι που επηρεαζουν την λειτουργια της αλυσιδας.
παραδειγμα
ενα μηχανακι κανει 25000 χλμ το χρονο εκ των οποιων τα 8000 χλμ ειναι σε εκδρομες διακοπων η και 2ημερα.
που σημαινει οτι αυτα τα 8000 χλμ θα τα κανει τριβαλιτσα και δικαβαλα.σε τετοιες συνθηκες η αλυσιδα θελει αλλη ρυθμιση απο οτι στην καθημερινοτητα δουλεια-σπιτι-δουλεια που ειναι μονοκαβαλα και χωρις βαλιτσες(βαλιτσες =βαρος)
επισης οταν ξεκιναμε μια εκδρομη απο αθηνα θεσσαλονικη για 5 μερες,στο πηγαινε και στο ελα ειμαστε τερμα φορτομενοι,3βαλιτσο και συνοδηγος.αλλη ρυθμιση θελει για το ταξιδι τερμα φορτομενοι και αλλη για τις 5 μερες εκει που μπορει να εχουμε πανω στην μηχανη μονο τον συνοδηγο χωρις βαλιτσες και οχι συνεχεια.ποιος κανει τοσες ρυθμισεις στην αλυσιδα? μια πριν το ταξιδι,μια οταν φτασεις και ξεφορτωσεις,μια πριν ξεκινησεις για την επιστροφη και αλλη μια για την καθημερινοτητα.

μεγαλος μπελας η αλυσιδα τελικα,μηπως να παρουμε ολοι γερμανικα να κλεισουμε και το στομα του αεροκεφαλου για παντα? 

το σιγουρο ειναι οτι οσο την φροντιζεις τοσο θα αργησει να σε ξεφραγκιασει.
Καταγράφηκε

MARKOS-V
Επισκέπτης
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 08:30:45 πμ »

σωστα αυτα που λες φιλε για την ρυθμηση κ τα ταξιδια τριβαλιτσος κτλ
εχω κανει 5 ταξιδια στο αξωτερικο τα 4 τριβαλιτσος.
οταν φορτωνα τις 3 βαλιτσες κοιτουσα κ το τεντωμα της αλυσιδας.
θα ξεχασω το ταξιδι μου στην γερμανια οπου τελικα η αλυσιδα ηταν ...τσιτα ,ημουν παραφορτωμενος γαρ,κ καθησα σε ενα παρκινκ και την λασκαρα;
η κουβεντα αυτη γινεται για να γλυτωσουμε μερικα ευρα απο την τσεπη μας.
οποιος λοιπον καταλαβε τι κανουμε ,ας μετρησει την αλυσιδα του να δει ποσο ψωμι εχει ακομα
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2186


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 09:24:37 πμ »

Η ρύθμιση της αλυσίδας είναι μία.
Αυτό προκείπτει από τις οδηγίες των κατασκευαστών μοτο και αλυσίδων.
Ακόμα και αν ο οδηγός είναι μόνος του και ελαφρύς, το μπόσικο πρέπει να υπάρχει για να καλύψει την τυχαία έκταση του ψαλιδιού που μπορεί να προκύψει από ανωμαλία του δρόμου, άλμα κλπ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 18:30:39 μμ »

για να μην παρεξηγηθω
δεν ηθελα να μειωσω καποιον προσωπικα ή τις γνωσεις που μπορει να εχει.

απλα ηθελα να πω οτι τελικα ειναι τοσες πολλες οι παραμετροι που μαλλον πολυ λιγοι δινουν οσοι σημασια χρειαζεται(μεσα σε αυτους και εγω) και το αποτελεσμα ειναι να τελειωνουν οι αλυσιδες πιο γρηγορα απο αυτο που θα μπορουσαν να βγαλουν.
και για να τεκμηριωσω απλα εδωσα το παραδειγμα με τα ταξιδια 3βαλιτσα κτλ.

καμια προσπαθεια να μειωσω τα λεγομενα καποιου.

Παράθεση
Η ρύθμιση της αλυσίδας είναι μία.

προφανως εννοεις το παλατζο που πρεπει να εχει και οχι οτι αν το ρυθμισουμε μια φορα,κανει αυτη η ρυθμιση για ολες τις συνθηκες.

Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 18:51:09 μμ »

Η ρύθμιση είναι με το μέγιστο φορτιο επάνω και ενα παίξιμο 1.5εκ.

Εγώ την είχα ρυθμίσει στα 4-4.5 εκ (σφιχτό-χαλαρό τμήμα) και παραλίγο να δημιουργήσω πρόβλημα στον κεντρικό άξονα του κιβωτίου.

Τελικά ανεβηκα επάνω μαζί με το γυναικάκι και ο Δημητρης Ω εκανε την ρύθμιση σωστά. Το σωστό παίξιμο ηταν 5.3 - 5.7 εκ. Ισως φαίνεται υπερβολικο αλλά δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, τελικά παίζει ρόλο και η κατασταση της πίσω αναρτησης.

Και οσο για συντήρηση, τι να πώ , είναι η αφραγκία που με εχει κανει και την εχω πάρει απο φόβο, λίπανση με βαλβολίνη καθε 250χλμ. Μια βλάβη αυτή την περίοδο πάνω απο 50-60 ευρά και η ΤΑ θα καθηλωθεί μεχρι νεωτερας ... ατιμη κρίση.

η αλυσιδα που φοραει το στρωμα ειναι 525.

Εμένα φοράει DID JAPAN 525V8, με 101 Links, είμαστε δλδ στα ιδια χιλιοστά?
Καταγράφηκε
MARKOS-V
Επισκέπτης
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 20:25:34 μμ »

αφου ειναι 525 ,ναι μπορεις να την μετρησεις με τους  ...17 πειρους.
δεν εχει σημασια ποσα λινκς εχει .
το στρωμα εχει 116 ή 118 αναλογα το ...ετος κατασκευης
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 20:28:46 μμ »

Οκ, θα το τσεκαρω

Αστεία αστεία αλλά την ψειρίζουμε καλά την π@τ@να την μαιμού
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 20:37:06 μμ »

Εμένα φοράει DID JAPAN 525V8, με 101 Links, είμαστε δλδ στα ιδια χιλιοστά?

Νικολα, το Τρανσαλπ 650 φοραει αλυσιδα 525 με 118 links.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 21:15:22 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 21:23:12 μμ »

Νικολα, το Τρανσαλπ 650 φοραει αλυσιδα 525 με 118 links.


Μanual, σελίδα  3.21

Specified Links  101
Replacement Chain  DID 525HV, Rk 525ROZ1


....δεν τα εχω μετρήσει, αλλά ισως πάλι να είναι ενα απο τα γνωστά λάθη του προχειρογραμμένου κατ' εμέ Manual.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 21:24:49 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2131


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 10 Ιανουάριος 2013, 21:32:43 μμ »

Μanual, σελίδα  3.21

Specified Links  101
Replacement Chain  DID 525HV, Rk 525ROZ1


....δεν τα εχω μετρήσει, αλλά ισως πάλι να είναι ενα απο τα γνωστά λάθη του προχειρογραμμένου κατ' εμέ Manual.

Η αλυσιδα του 650 εχει σιγουρα 118 συνδεσμους, αυτη η πληροφορια υπαρχει σε πολλα θεματα στο φορουμ αν ψαξεις. Μολις κοιταξα το Haynes αλλα δεν το λεει - ή δεν εψαξα πολυ.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2186


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2013, 08:34:39 πμ »


προφανως εννοεις το παλατζο που πρεπει να εχει και οχι οτι αν το ρυθμισουμε μια φορα,κανει αυτη η ρυθμιση για ολες τις συνθηκες.

Προφανώς δεν θέλει κανείς να μειώσει τα γραφόμενα άλλου, τις αλυσίδες, αλλά και τον άξονα κίνησης τον εμπρός, που είναι ακριβή ζημιά, προσπαθούμε να σώσομε.
Το παλάτζο που πρέπει να έχει, το ορίζουν οι κατασκευαστές με ξεφόρτωτη τη μοτοσυκλέτα. Και είναι τόσο, όσο χρειάζεται για να καλύψει πλήρη έκταση της ανάρτησης. Πουθενά κανείς δεν αναφέρει παλάτζο για βαρύ ή ελαφρύ αναβάτη, τριβάλιτση ή αβάλιτση μοτό.
Και αυτό γιατί και ο ελαφρύς αναβάτης ξεφόρτωτος, μπορεί υπό συνθήκες να τερματίσει την ανάρτηση.

Όταν λόγω φθοράς μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα το μπόσικο αυξηθεί, τότε είναι η ώρα να το μαζέψομε.
Τότε είναι η ώρα για την επόμενη ρύθμιση.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7782


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2013, 14:50:35 μμ »

Διαφωνώ, δεν είναι ετσι, κατ' εμέ πάντα.
Η Honda αναφερει 4-4.5 εκ. Εμένα ακόμα και στα 4.5 δικάβαλο η αλυσίδα δεν τεντώνει απλώς  γινεται χορδή απο το τεντωμα. Το καλοκαίρι που μας περασε την είχα σε αυτή την προτεινόμενη τιμή και ακουγόταν ο εμπρός αξονας του κιβωτίου που τραβαγε ζόρι.
Ισως η πίσω αναρτησή μου να εχει γίνει σουμιές δεν το ξερω, και να βυθίζει υπερβολικά, ισως ο κατασκευαστής να αναφερεται σε 4-4.5 εκ αναφερόμενος σε μια ολοκαίνουργια αναρτηση.
Δεδομένο οτι είμαι 82 κιλά και η κυρά κοντά 60 αρα είμαστε και οι δύο κάτω απο τα 145 που αναφερει ο κατασκευαστής.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2013, 22:47:03 μμ »

Το παλάτζο που πρέπει να έχει, το ορίζουν οι κατασκευαστές με ξεφόρτωτη τη μοτοσυκλέτα. Και είναι τόσο, όσο χρειάζεται για να καλύψει πλήρη έκταση της ανάρτησης. Πουθενά κανείς δεν αναφέρει παλάτζο για βαρύ ή ελαφρύ αναβάτη, τριβάλιτση ή αβάλιτση μοτό.
Και αυτό γιατί και ο ελαφρύς αναβάτης ξεφόρτωτος, μπορεί υπό συνθήκες να τερματίσει την ανάρτηση.

Όταν λόγω φθοράς μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα το μπόσικο αυξηθεί, τότε είναι η ώρα να το μαζέψομε.
Τότε είναι η ώρα για την επόμενη ρύθμιση.

θεωρουσα,ισως λαθεμενα,οτι η ρυθμιση ειναι για οταν η μηχανη ειναι με εναν αναβατη πανω και καθε φορα που φορτωνεται θα πρεπει να γινει ρυθμιση τετοια ωστε να συνεχισει με το οποιο φορτιο να εχει το ιδιο παλατζο.

τωρα τι ειναι το σωστο απο τα 2 δεν γνωριζω.
Καταγράφηκε

Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 3064



« Απάντηση #24 στις: Σάββατο 12 Ιανουάριος 2013, 02:16:16 πμ »

Στο εγχειρίδιο γράφει DID525 112-120L ή RK525 112-120L κι έχω το ίδιο στ' αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, και ολανδικά.
Ένας φίλος μάστορας σε συζήτηση μου είπε ότι παίζει ρόλο στη ρύθμιση το βάρος που θα έχει επάνω από πείρα. Τα εγχειρίδία γράφουν ένα μέσο όρο κατα κάποιο τρόπο. Και όταν του ζητάω να την ελέγξει, κάνει, ας το πω έτσι, τρείς ελέγχους. Στατική, μ' εμένα να κάθομαι πάνω και μ' εμένα να προσπαθώ να τερματίσω την ανάρτηση.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Σελίδες: [1] 2 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!