Χρυσές εποχές θα έλεγα... Εγώ βέβαια δεν τις πρόλαβα,....
Λογικά εγώ τις πρόλαβα, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείτε
Επιβεβαιώνω και εγώ, μετά τις 4 στροφές ο κινητήρας δεν ανέβαζε άλλο το ρελαντί, παρ όλο που ακολούθησα κατά γράμμα τις οδηγίες για τη ρύθμιση.
Το ίδιο κ εγώ, μετά απο κάμποσες στροφές επιπλέον των τριών το ρελαντί δεν ανεβαίνει άλλο, παραμένει σταθερό ακόμα κ αν τις αφαιρέσω.
Το κακό είναι πως δεν είχα το κουράγιο να την οδηγήσω κάμποσα χιλιόμετρα ετσι ωστε να δώ τι παίζει με τα μπουζί.
Ενας λόγος που με κάνει να προτιμώ τις λιγότερες στροφές είναι το ότι οι πάιλοτ επιδρούν εως τις 2500-3000 στροφές, αρα αν εκεί εμπλουτίσω το μίγμα ισως στην κίνηση της Αθήνας να αυξηθεί η κατανάλωση.
Ισως είναι καιρός να αγοράσω ενα colortune, με 50 ευρουλάκια θα ησυχάσω και θα γλυτώσω και απο τα φιλοσοφικά σεντόνια του Γιάννη.
Δοκιμάζοντας βρήκα κάτι ακόμα όμως..............
Για το τσοκ δεν ξερω τι συμβαίνει, τωρα με τα σχετικά κρύα τραβώντας στο μέγιστο οι στροφές φτάνουν τις 1800, αλλά σε λιγότερο απο 20'' πέφτουν κ δείχνει να μπουκώνει , κρατιέται στην ζωή μόνο με γκάζι.
Χαμηλώνοντας το τσοκ στην 1η σκάλα οι στροφές πέφτουν κοντα στις 1000 κ πλέον μπορεί να τρέμει ελαφρά αλλά δεν σβήνει.
Καλοκαίρι δεν το συζητώ δεν δέχεται τσοκ 2η σκαλα με τπτ.
Οσο πιο φτωχο ειναι το μειγμα τοσο περισοτερο ανεβαινουν οι στροφες τραβωντας ττο τσοκ, οσο ομως το εμπλουτιζω ξεβιδωνοντας τα pilots τοσο λιγοτερο ανεβαινουν.
Λογικό, αφού έχει ηδη σχετικά πλούσιο μίγμα.
Λέτε να βρούμε διαφορές στην ρύθμιση των παιλοτ αν βάλουμε όλοι το τσοκ σε 1η η 2η σκάλα κ σε ορισμένες στροφές?
...... σε κάποια φάση διαλογισμού και εσωτερικών αναζητήσεων ........
Νάτα μας πάλι ....
Διαβάζω εδώ για ρυθμίσεις της τάξεως των 5 στροφών έξω 3 και 3 και 1/2 που έχουμε οι περισσότεροι στις pilot, μιλώντας πάντα για κινητήρες με αρκετά χιλιόμετρα (όπως το θέσει κανείς το αρκετά), φορτωμένα.
Σε κάποιο θέμα ο Θανάσης Aerios είχε γραψει αν θυμάμαι καλά πως το colortune που διέθετε του εδεινε μιγμα στις 3 1/4 εως 3 1/2.
Ο γενικός κανόνας λέει, ότι φέρνουμε τις pilot στις 3 στροφές και ρυθμίζουμε από εκείνο το σημείο ξεβιδώνοντας προς τα έξω.
Δλδ δεν πρέπει με τπτ να μειώσουμε κάτω απο τις 3 στροφές? αυτό λές?
H βίβλος λέει να ξεβιδώσουμε στις 3 στροφές εξω, και θέση που ονομάζει initial=αρχική.
Μετα
α) στρέφουμε εξω μισή στροφή ,
β) εάν οι στροφές του κινητήρα ανεβουν 50στρ/λ η περισσότερο συνεχίζουμε με βήματα μισής στροφής μέχρι οι στροφές να αρχίσουν να μειώνονται,
γ) εκεί ρυθμίζουμε το ρελαντί στις 1200+-100
δ) Μετά βιδώνουμε την πάιλοτ του πίσω μέχρι οι στροφές να αρχίσουν να πέφτουν 50στρ η περισσότερο
ε) στρεφουμε την παιλοτ του πίσω κυλίνδρου σύμφωνα με την φορά στροφής των δεικτών του ρολογιου (βιδώνουμε δλδ) μέχρι το σημείο που ονομάζει ''final opening'' ξεκινώντας απο την θέση του βήματος (δ)
στ) ρυθμίζουμε κ πάλι το ρελαντί
ζ) επαναλαμβάνουμε τα βηματα δ,ε κ στ και για τον εμπρός κυλινδρο.
Ωραία , αντε κ έχουμε το στροφόμετρο ακριβείας , αντε κ εχουμε ενα μηχανάκι που εχει σταθερό ρελαντί (γιατί το δικό μου δεν ...) κ μας δείχνει διαφορά 50 στροφών/λ , η ρύθμιση που είναι ΟΕΟ?
Στην μέση των στροφών απο την μεσα (βίδωμα) θέση που πέφτουν οι στροφές κ στην εξω (ξεβίδωμα) ?
αρα τελικά ισως είμαστε κ πλούσιοι στις 3 εξω, ποιός ξέρει?
Δεν θα μπορούσε λοιπόν να μας οδηγήσει σε ανάγκη ρύθμισης πιο φτωχού μίγματος στην pilot;
Διαβαζοντας τα παραπάνω περί ρύθμισης δεν νομίζω οτι η τελική θέση απασχολεί τον Σοιχίρο.