Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381557

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #600 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2015, 15:11:12 μμ
Ωχ!

Διάβασε Νίκο... Η ιστορία πάει κάπως έτσι...

Ξεκίνησα λύνοντας πρώτα τις βίδες της πάνω τιμονόπλακας, για να ακούσω - μετρήσω τι παίζει μέσα, αν υπάρχει λάδι τουλάχιστον και να δώ στην πορεία. Οι βίδες της τιμονόπλακας ήταν ΟΚ, οι τάπες όμως.... Όχι δεν τις είχα σφίξει εγώ, και χρειάστηκα προέκταση στη καστάνια 30 πόντους ακόμα για να έχω μοχλό να τις γυρίσω. Το χειρότερο στην όλη υπόθεση ήταν ότι είχαν φαγωθεί κιόλας πιθανότατα από την προηγούμενη επέμβαση που δεν την έκανα  εγώ φυσικά αλλά φαίνεται να έχει γίνει σε "σοβαρό" μάστορα. Το καρυδάκι το 17 έπαιζε μέσα, δοκίμασα με πολύγωνο τα ίδια αλλά κάποια στιγμή τα κατάφερα. Ήμουν στο τσακ να τα παρατήσω.

Λάδια λοιπόν είχε μέσα, τα άκουσα αφήνοντας το ελατήριο να βουτήξει μέσα και έβαλα μετά ένα καλώδιο για να το δώ ότι βράχηκε. Το πόσο είχε και το τί ήταν ακριβώς αυτό το μείγμα είναι άλλη ιστορία. Αφού είχαν έτσι τα πράγματα είπα να λύσω τις βίδες κάτω (τις τάπες δηλαδή) για να αδειάσω το λάδι. Ξαναβάζω τάπες πάνω και ρίχνω το μηχανάκι στο έδαφος για κόντρα. Λασκάρω, και σηκώνω πάλι διπλό, ρίχνω το απόβαρο στη μπαγαζιέρα (2 πακέτα πλακάκια  :goofy:) και λύνω να αδειάσει το λάδι:



Δεν ήταν πηχτό, έμοιαζε και με λάδι, είχε έντονη μυρωδιά "χαλασμένου" και ρινίσματα ασημί. Σίγουρα με το μάτι φάνηκε ότι οι μπουκάλες δεν είχαν μέσα 540ml, και το επιβεβαίωσα μετά, αφού χρησιμοποιώντας ένα δοχείο για να πετάξω τα παλιά λάδια, ο δοσομετρητής του "έδειξε" κάτι παραπάνω από 800ml στο σύνολο των δύο. Παρ όλα αυτά και θα μας χρειαστεί ίσως στη συνέχεια, η ποσότητα που έβγαλαν οι δύο μπουκάλες ήταν ίδια σχεδόν, με διαφορά μερικών ml (σίγουρα κάτω από 5). Κατόπιν έβαλα ξανά τις τάπες με το χέρι, και έριξα μέσα βενζίνη καθαρή για "πιάσω" τη μούργα από το πάτο. Καθάρισα όσο μπορούσα το σύνολο για να ξαναδέσω και να βάλω όσο λάδι ήταν να βάλω μέσα, αφού θα στέγνωνε. Εδώ να αναφέρω επίσης ότι η μία βίδα ήταν κανιβαλισμένη επιφανειακά (αν και εσωτερικά το καρυδάκι άλεν έπιασε ωραία), και οι δύο ροδέλες πατημένες δίχως αύριο, σφιγμένες όσο δεν πάει προφανώς παλιότερα....

Σε αναμονή του στεγνώματος, είπα να λύσω τις φούσκες για να δώ σε τι κατάσταση είναι οι ξύστρες τουλάχιστον και εάν οι τσιμούχες στεγανοποιούν το λάδι. Βγάζω πρώτα τη δεξιά και βλέπω χαρακιές στο χρώμιο:



ωραία λέω γίναμε... Με λίγο ψηλάφιση όμως δεν τις ένιωθα, αλλά δυστυχώς, η πλευρά που "βλέπει" μπροστά, έκρυβε μια άσχημη έκπληξη, χαρακιές επίσης αλλά τις καταλαβαίνω και με το χέρι (ίσως στη φωτό να μη φαίνονται καλά). Το χρώμιο είχε "μαυρίσει" στο σημείο εκείνο, δεν έβλεπα όμως διαρροή λαδιού, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπήρχε ή ότι δεν θα υπάρχει στη συνέχεια. Επιπλέον, οι γλύστρες φαίνονταν σε καλή κατάσταση παρ όλο το χώμα που είχαν μαζέψει πάνω τους, δεν έδειχναν να χάνεται τόσο πολύ λάδι ώστε να δικαιολογήσει το ότι οι χαρακιές αυτές μπορεί να προήλθαν από εμένα (δηλαδή κατά το διάστημα που είχα τη μηχανή στη κατοχή μου). Μάλιστα το χώμα που είχε μαζευτεί εκεί έδειχνε στεγνό όταν το έβγαλα έξω με το αρνητικό:



Η αριστερή μπουκάλα αν και με χαρακιές επίσης ήταν σε καλύτερη κατάσταση:



Σκέφτηκα να το παρατήσω έτσι, όμως, λάδια ήταν σίγουρο ότι έπρεπε να αλλάξω. Τσιμούχες δεν είχε νόημα να σκεφτώ καν (στεγανοποιούσαν δεν στεγανοποιούσαν), και δεν ήθελα να αγοράσω αφού είδα τι έκρυβαν πίσω τους τα χρώμια. Έτσι πήρα με βαριά καρδιά την απόφαση να δέσω το μπροστινό με φρέσκα λάδια, και να καθαρίσω μόνο τις ξύστρες από τη μέσα πλευρά με τη χρήση ενός φίλμ από εκείνα που είχαμε παλιά στο σπίτι να τραβάμε φωτογραφίες (για την ακρίβεια χρησιμοποίησα το "αρνητικό").

Μετά θυμήθηκα ότι ο γέροντας (Stoneman) μου είχε πεί ότι άν λύσω από κάτω πρέπει να βρώ κάποιον να πατάει το τιμόνι από πάνω για να μπορέσω να ξαναβιδώσω και να σφίξω τις βίδες, όμως κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό και έτσι κατέφυγα σε μια λύση απελπισίας, και έδεσα τη ρόδα από το τιμόνι με ιμάντα τον οποίο έσφιξα ώστε να μου "κρατάει" τα μπροστινά.






και τελικά με την απαραίτητη κόντρα, μπόρεσα να φέρω τις κάτω βίδες στα 20Nm που έλεγε στο μάνιουαλ. Γέμισα λάδι, και έκλεισα και πάνω, έκανα μερικές διαδρομές για να τσεκάρω ότι δεν στάζει από κάτω αφ ενός και ότι δεν είναι τραγικά τα πράγματα από πάνω στη δεξιά μπουκάλα. Δεν μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι δεν χάνει, ή ότι δεν θα χάσει άμεσα και δεν ξέρω τι πορεία θα μπορούσα να ακολουθήσω από εδώ και πέρα. Ίσως θα έπρεπε να σκεφτώ αντικατάσταση της και άρα εκ νέου σέρβις στο μπροστινό ή θα έπρεπε να περιμένω να δώ "που το πάει" και να αποφασίσω αργότερα τι θα κάνω?

Όπως καταλάβατε, μαμακία σέρβις μπροστινού έγινε, στην ουσία αλλάχτηκαν μόνο τα λάδια, αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω και κάτι περισσότερο αφού είδα ότι είδα πίσω από τις φούσκες. Στο δρόμο που την έβγαλα, με 10άρι λάδι πλέον, έχουν βελτιωθεί τα βυθίσματα στο φρενάρισμα, ο θόρυβος αλλά και τα βυθίσματα στις λακούβες όπως και το ύψος στην όλη υπόθεση αφού πλέον όταν σηκώνεται η μηχανή και πατάει στις ρόδες δεν "κάθεται" η ανάρτηση όπως γινόταν πριν που τα λάδια ήταν 150ml λιγότερα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι αχνοφαίνεται μεγάλη ζημιά (οικονομική) στον ορίζοντα....  :-X


« Last Edit: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2015, 17:38:58 μμ by Johnny_Nik »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #601 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2015, 20:24:31 μμ
Γιάννη, θα έλεγα ότι ίσως να ήταν καλύτερα να έβγαζες για κάποιο διάστημα τις φούσκες.
Σε χώμα δεν πάς, αν δεν κάνω λάθος, οπότε ο κίνδυνος ήταν μικρός αλλά θα σου έδεινε
εικόνα για διαρροή, που πιστεύω ότι δεν θα έχει.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #602 on: Σάββατο 08 Αύγουστος 2015, 09:43:21 πμ
Καλά θυμάσαι Γιάννη, δεν πάω σε χώματα και αν βρεθώ εκεί θα είναι εκ παραδρομής.

Για σήμερα και για το ΣΚ, έχω χαλαρώσει τις φούσκες και θα παρακολουθώ ως τη δευτέρα το σκηνικό, μετά τη Δευτέρα που θα βρω λίγο χρόνο θα τις βγάλω τελείως και θα συνεχίσω έτσι.

Με δεδομένο ότι μιλάμε για χοντρή ζημιά που πιάνεται και με το χέρι θα έπρεπε τα λάδια να τα έχει φτύσει από το πρώτο πάτημα κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. Δεν ξέρω πόσο μέσα καταλήγει αυτό αλλά σίγουρα πρέπει να φτάνει μέχρι τη τσιμούχα, αφού οι χαρακιές έχουν άλλο τόσο μήκος προς τα κάτω και είναι εξαιρετικά βαθιές.

Ήδη βρίσκομαι σε διαδικασία αναζήτησης μπροστινού, κομπλέ ή μεμονωμένο το δεξί που έχει και το πρόβλημα. Ακριβά ρε γαμώτο...  :-\



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #603 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 08:21:13 πμ

Ξεκίνησα λύνοντας πρώτα τις βίδες της πάνω τιμονόπλακας, για να ακούσω - μετρήσω τι παίζει μέσα, αν υπάρχει λάδι τουλάχιστον και να δώ στην πορεία. Οι βίδες της τιμονόπλακας ήταν ΟΚ, οι τάπες όμως....

Πρέπει να αναφέρεται σε όλα τα φωτορομάντζα αυτό για να μην την πατήσουν και άλλοι. ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΣΚΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ!

Πολύ δουλειά και μάλιστα στο πεζοδρόμιο!!!

Τίνος είναι ο Βάτραχος με πινακιδα Ι.Ο.;

Γιάννη, θα έλεγα ότι ίσως να ήταν καλύτερα να έβγαζες για κάποιο διάστημα τις φούσκες.
+1 κι από 'μένα. Αν δεν χάνει λάδια μη το ξαναλύσεις.

Ήδη βρίσκομαι σε διαδικασία αναζήτησης μπροστινού, κομπλέ ή μεμονωμένο το δεξί που έχει και το πρόβλημα. Ακριβά ρε γαμώτο...  :-\

Ακριβό είναι και το καλάμι σαν ανταλλακτικό αλλά είναι καινούριο. Ακριβή είναι και η επισκευή των καλαμιών στην Ελλάδα, αλλά έχω πολλά χρόνια να ασχοληθώ. Αν χρειάζεσαι πληροφορίες πες μου να ρωτήσω.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #604 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 09:33:36 πμ
Πρέπει να αναφέρεται σε όλα τα φωτορομάντζα αυτό για να μην την πατήσουν και άλλοι. ΟΙ ΤΑΠΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΣΚΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΟΝΟΠΛΑΚΑΣ!

Πρώτα έκανα τις βίδες της τιμονόπλακας για το λόγο που αναφέρεις, νομίζω έχει αναφερθεί στα περισσότερα αν όχι σε όσα διάβασα εδώ μέσα. Το θέμα είναι ότι οι τάπες δεν ήθελαν με τίποτα να ξεβιδώσουν ακόμα και έτσι, συν ότι ήδη υπήρχε φθορά. Άλλος ένας λόγος να προχωρήσω σε αντικατάσταση, αν θελήσω να ανοίξω πάλι χωρίς να φοβάμαι μήπως μου μείνει στο χέρι. Δυστυχώς είτε λύσεις τις βίδες της τιμονόπλακας, είτε όχι, αν ο άλλος το έχει πρεσσάρει με κανένα σφυροκάλεμο δεν πρόκειται να χαλαρώσει έτσι απλά.

Πολύ δουλειά και μάλιστα στο πεζοδρόμιο!!!
Τίνος είναι ο Βάτραχος με πινακιδα Ι.Ο.;
+1 κι από 'μένα. Αν δεν χάνει λάδια μη το ξαναλύσεις.

Λάδια δεν χάνει, και μου κάνει και εντύπωση. Για τον βάτραχο έχεις πμ.


Ακριβό είναι και το καλάμι σαν ανταλλακτικό αλλά είναι καινούριο. Ακριβή είναι και η επισκευή των καλαμιών στην Ελλάδα, αλλά έχω πολλά χρόνια να ασχοληθώ. Αν χρειάζεσαι πληροφορίες πες μου να ρωτήσω.

180 κάτι το βρίσκω ημιτασιόν λογικά στον Πίσσαρη, με παραγγελία, και κάπου εκεί κοντά αν υπάρχει παίζει και το γνήσιο. Φυσικά αν γίνει τέτοια αγορά θες και τσιμούχες. Και εδώ σκέφτομαι ότι με μια 200άρα θα πάρω κομπλέ μπροστινά μεταχειρισμένα τα οποία ελπίζω να θέλουν μόνο επισκευή. Συμπεριλαμβάνονται οι τάπες που έχω θέμα σίγουρα, οπότε πιστεύω ότι ειναι μια καλή κίνηση. Προς το παρόν δεν το ενοχλώ, θα περάσω το καλοκαίρι μου έτσι αφού δεν βλέπω να στάζει λάδια και από Σεπτέμβρη που θα ανοίξουν πάλι οι ανταλλακτικάδες θα πάρω σβάρνα να δώ μήπως τελικά πάρω το μπροστινό και το περάσω πάνω να τελειώνω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #605 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 10:33:07 πμ
Αν και λόγω σύνδεσης μάλλον δεν μπορώ να δώ τις φωτό, ένα έχω να πώ:

ΜΗΝ το πειράζεις και ανοίγεις πληγές.
ΔΕΝ υπάρχει λόγος να το λύσεις και να αλλάξεις τσιμούχες κ ξύστρες αν δεν χάνει.

Δεν μπορώ να σε καταλάβω, δεν είναι καιροί να πληρώνεις για κάτι τόσο ακριβό την στιγμή που ΔΕΝ τίθεται θέμα ασφάλειας.

Αστο και όσο πάει, ακόμα και σε ταξίδι να αρχίσει να χάνει δεν θα εχεις λόγο να ανησυχείς αφού το έχεις ήδη ξεγραμμένο, αν μάλιστα σκεφτούμε πως εχεις κάνει κάπου 60000χλμ(η παραπάνω? ) με αυτό το μηχανάκι κ με αυτή την ''υποτιθέμενη'' σοβαρή ζημιά στο μπροστινό δίχως να έχεις σταγόνα διαρροή γιατί να εχεις για αλλα τόσα?

Σκέφτεσαι δλδ να δώσεις 300 ευρώ για ανταλλακτικά για ενα μπροστινό + την προσωπική εργασία , για μια ιδέα που σου κόλησε σαν τον άξονα?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #606 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 11:38:29 πμ
Αν και λόγω σύνδεσης μάλλον δεν μπορώ να δώ τις φωτό, ένα έχω να πώ:

ΜΗΝ το πειράζεις και ανοίγεις πληγές.
ΔΕΝ υπάρχει λόγος να το λύσεις και να αλλάξεις τσιμούχες κ ξύστρες αν δεν χάνει.

Τσιμούχες και ξύστρες στο δικό μου δεν αλλάζω, και δεν θα άλλαζα ακόμα και αν τις είχα μόλις είδα αυτό που είδα, ακόμα και να έχανε λάδι. Όμως δεν χάνει λάδι, το έχω τσεκάρει πολλαπλώς αφού ότι λακκούβα έβρισκα έπεφτα μέσα και έτσι αν είχε κάτι να μου πει θα μου το έλεγε.  :2hysterical: :2hysterical: Αλλά αναφέρω και πάλι ότι είναι τέτοια η εικόνα που δείχνει το καλάμι που εάν ήταν να βγάλει λάδια θα είχε βγάλει πολλά και μάλιστα από το πρώτο πάτημα που έκανα αφότου έδεσα το μπροστινό μιας και η ζημιά είναι τέτοια που τη νιώθεις με το χέρι.  Παρ όλα αυτά εμένα δεν μου άρεσε αυτό που είδα.


Δεν μπορώ να σε καταλάβω, δεν είναι καιροί να πληρώνεις για κάτι τόσο ακριβό την στιγμή που ΔΕΝ τίθεται θέμα ασφάλειας.

Έχεις πμ..

Αστο και όσο πάει, ακόμα και σε ταξίδι να αρχίσει να χάνει δεν θα εχεις λόγο να ανησυχείς αφού το έχεις ήδη ξεγραμμένο, αν μάλιστα σκεφτούμε πως εχεις κάνει κάπου 60000χλμ(η παραπάνω? ) με αυτό το μηχανάκι κ με αυτή την ''υποτιθέμενη'' σοβαρή ζημιά στο μπροστινό δίχως να έχεις σταγόνα διαρροή γιατί να εχεις για αλλα τόσα?

Θα το αφήσω να βγάλει το καλοκαίρι τουλάχιστον και αν χρειαστεί κάποτε και δεν βρίσκω μπροστινό θα αλλάξω μόνο το δεξί καλάμι. Έχω κάνει περίπου 50.000 χιλιομετρα από τότε που την πήρα, παρ όλα αυτά, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σκάσει το μπροστινό ανά πάσα στιγμή έτσι όπως είναι. Για αρκετό καιρό δούλεψε με λάδι κάτω από τα 500ml κάθε μπουκάλα, άρα τώρα που άλλαξαν τα δεδομένα και το λάδι που πρέπει να έχει μπήκε μέσα ίσως να έχουμε και διαφορετικό αποτέλεσμα. (Δηλ λόγω του ότι η ποσότητα "συνάντησε" τη χαρακιά, να τα πετάξει έξω, ή λόγω του ότι το σωστό λάδι είναι μέσα και άλλαξε η πίεση του συστήματος, μπορεί να κλωτήσει κάποια τσιμούχα αργότερα, εσύ μπορείς να μου εγγυηθείς ότι δεν θα συμβεί;)


Πάντως με κρατάει για την ώρα το ότι έβγαλα σχεδόν την ίδια ποσότητα παλιού λαδιού από μέσα και στα δύο καλάμια. Με δεδομένο ότι αυτό το πρόβλημα προυπήρχε ίσως τελικά να μην υπάρχει άλλο ζήτημα, πέρα από το οπτικο το οποίο το κρύβει η φούσκα. 


Σκέφτεσαι δλδ να δώσεις 300 ευρώ για ανταλλακτικά για ενα μπροστινό + την προσωπική εργασία , για μια ιδέα που σου κόλησε σαν τον άξονα?

Ναι το σκέφτομαι  :goofy:. Αλλιώς τη βγάζω τώρα αγγελία όπως είναι και πάω να πάρω μια V Strom. Τη μηχανή τη χρησιμοποιώ καθημερινά (ίσως αυτό να την έφαγε μέσα σε όλα τα άλλα), και δεν μπορώ να ρισκάρω να μου μείνει στα χέρια σε άσχετο χρόνο και να ψάχνομαι. Ο μόνος λόγος που δεν πήρα άλλο μπροστινό ακόμα είναι γιατί Σάββατο πρωί που πήρα τους δρόμους τα ανταλλακτικάδικα ήταν κλειστά και μερικά έχουν ήδη κλείσει όπως προανέφερα για καλοκαίρι. Αν έβρισκα έναν ανοιχτό το Σάββατο και μου έλεγε δώσε 200 και πάρτο, θα τα έδινα και θα έφευγα με το μπροστινό στα χέρια, από Δευτέρα θα δρομολογούσα ήδη ανταλλακτικά και μέρα για επισκευή - αντικατάσταση.

ΥΓ: Αν είχα κάτι άλλο να κυκλοφορώ καθημερινά και δεν με ένοιαζε, δεν θα το συζητούσα καν, θα το έφτιαχνα, αργότερα ή και καθόλου, δεν με παίρνει όμως να το ρισκάρω. 



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #607 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 19:01:20 μμ
 
Ναι το σκέφτομαι  :goofy:. Αλλιώς τη βγάζω τώρα αγγελία όπως είναι και πάω να πάρω μια V Strom. 

 :bang:

 


 
« Last Edit: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 19:12:31 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #608 on: Τετάρτη 06 Ιανουάριος 2016, 12:52:11 μμ
Λοιπόοοον, η ΤΑ αποφάσισε να μας βάλει σε νέες περιπέτειες και ήρθε η ώρα να δούμε που θα μας φτάσει.  :2hysterical:

Όλα ξεκίνησαν σε μια αποτυχημένη εν μέρη προσπάθεια για συγχρονισμό καρμπυρατέρ, οπότε και παρατήρησα να έχει μείνει σαν κουσούρι, το να κρατάει τις στροφές το μηχανάκι στις 1500, μετά από πορεία με σταθερό γκάζι (το τονίζω) και κατόπιν να τις επαναφέρει στο ρελαντί λίγα δευτερόλεπτα μετά. Από εκείνη την αποφράδα ημέρα έγινε ένας ακόμη λεπτομερέστατος συγχρονισμός και ρύθμιση μείγματος με τη βοήθεια του μέλους Stoneman, και τα special tools που διαθέτει. Το πρόβλημα όμως παρέμεινε ακόμη και τότε και μέχρι σήμερα, απλά προσπαθούσα να του δίνω λιγότερη σημασία.

Αποφάσισα κάποια στιγμή να αλλάξω τα oring στις pilot, με καινούργια το μέγεθος των οποίων βρήκα εδώ σε παλιότερο ποστ (ποιου άλλου φυσικά) του μέλους Stoneman. Παρατηρώντας λίγο τις pilot όπως βγήκαν από τα καρμπυρατέρ είδα ότι υπήρχε ένα καφετί υγρό σαν "λάσπη" θα το περιγράψω τόσο στις pilot όσο και σε κάποια σημεία στο υπόλοιπο καρμπυρατέρ (όπως ανακάλυψα στη πορεία), αφού αποφάσισα να το ανοίξω. Καταλυτικό ρόλο στο όλο εγχείρημα έλαβε το γεγονός ότι σε προσπάθεια να μετακινήσω τα σλάιντ με το χέρι, είδα ότι το δεξί (εμπρός κύλινδρος) παρουσίαζε έναν δισταγμό να το πω, ένα σαν κόλλημα να το πώ, σε τρία σημεία κατά τη διαδρομή του, ενώ το αντίστοιχο αριστερό (πίσω κύλινδρος) ανεβοκατέβαινε με ευκολία.

Ανοίγοντας να καθαρίσω τα καρμπυρατέρ και με την ευκαιρία να τσεκάρω και τις φούσκες σε τί κατάσταση βρίσκονταν, έπεσα πάνω στην έκπληξη της ημέρας.... Το δεξί ή κατά κόσμον το καρμπυρατέρ που πάει στον εμπρός κύλινδρο, έχει φάγωμα στη βελόνα. Η φωτό που ακολουθεί είναι ενδεικτική από το νετ για να εξηγήσω τον όρο φάγωμα αφού φωτό δεν έβγαλα:



Το φάγωμα στην εν λόγω βελόνα, είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και αν ήταν να το περιγράψει κανείς σε συνάρτηση με τις στροφές θα έλεγα ότι αντιστοιχεί σε εύρος από 2500 έως 3500 στροφές (σε ύψος είναι περίπου 1,5 εκατοστό), δηλαδή στη περιοχή όπου λειτουργεί συνήθως ο κινητήρας. Φαίνεται με το μάτι, πιάνεται με το χέρι, η βελόνα δεν είναι πια στρογγυλή σε εκείνο το σημείο αλλά τείνει να γίνει επίπεδη. Το επίσης περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι η φθορά υπάρχει μόνο στη βελόνα, δεν φαίνεται κάτι στο σλάιντ, σημάδι του ότι μπορεί να πήγαινε λοξά και εκείνο ώστε να δικαιολογεί τη ζημιά αλλά δεν υπάρχει σημάδι αντίστοιχο (τουλάχιστον δεν φαίνεται με το μάτι), ούτε και στη φλογέρα. Συνεπώς δεν μου λέει κάτι για το πώς μπορεί να προήλθε η φθορά αυτή, ίσως να είναι και φυσιολογική μετά από 100.000 χιλιόμετρα, αλλά γιατί μόνο στη μία βελόνα;

Μετά το καθάρισμα το "σκάλωμα" στο στροφόμετρο έχει υποχωρήσει εν μέρη, αλλά τείνει να εμφανιστεί όσο το μηχανάκι ζεσταίνεται και πάντα μετά από πορεία με σταθερό γκάζι. Κωδικοί για βελόνες υπάρχουν δύο, και μου έκανε διπλή εντύπωση γιατί:

Η 16131-MCB-611 αντιστοιχεί στο αριστερό καρμπυρατέρ και κάνει 25 ευρώ, ενώ η 16151-MCB-611 είναι πιθανότατα αυτή που με ενδιαφέρει και στο σάιτ του Πίσσαρη φαίνεται να κάνει 9 ευρώ.  :eusa_think: :eusa_think: Αν δεν πρόκειται για λάθος στην τιμολόγηση είναι περίεργο αλλά και καλό από μια άποψη αφού θα τη βγάλουμε φθηνά. Εναλλακτικά σκέφτομαι το ενδεχόμενο να πάρω ολόκληρο μεταχειρισμένο σετ καρμπυρατέρ για να κρατήσω και τα υπόλοιπα κομμάτια για τυχόν μετέπειτα βλάβες.






Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #609 on: Τετάρτη 06 Ιανουάριος 2016, 16:37:56 μμ
Οταν είχες καθαρίσει τα καρμπς είχες παρατηρήσει την φθορά στις βελόνες η δεν είχες φτάσει τόσο ''βαθιά'' ?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #610 on: Τετάρτη 06 Ιανουάριος 2016, 16:46:11 μμ
Η φθορά υπήρχε και τότε που καθάρισα πρώτη φορά τα καρμπυρατέρ. Δεν μπορώ να θυμάμαι εάν ήταν στα ίδια επίπεδα ή χειροτέρεψε αλλά σίγουρα ήταν εκεί, και πάντα στο ίδιο καρμπυρατέρ. (Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να μπέρδεψα μεταξύ τους τα σλάιντ όταν το καθάριζα).



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #611 on: Πέμπτη 07 Ιανουάριος 2016, 21:41:12 μμ
Αντε λοιπόν να τις αλλάξεις με το καλό κ να δω αποτελέσματα.

Ετσι θα αποκλείσουμε άλλη μια αιτία για το ''χοροπηδηχτό'' ρελαντί.

Μια τελευταία προσπάθεια πρίν την αγορά 4κύλινδρου σε σειρά   :goofy:
« Last Edit: Πέμπτη 07 Ιανουάριος 2016, 21:43:09 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #612 on: Παρασκευή 08 Ιανουάριος 2016, 20:11:21 μμ
Σήμερα πήρα τους δρόμους μπας και βρω ανταλλακτικές βελόνες για το ρημάδι. Τι το ήθελα ο άμοιρος...  :goofy:

Πρώτη στάση που άφησε πολλά παράπονα και ερωτηματικά ήταν φυσικά η απευθείας "πηγή" ο τρισμέγιστος αντιπρόσωπος που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε. Με τους κωδικούς ανά χείρας πήγα να επιβεβαιώσω διαθεσιμότητα και τιμή για τις δύο βελόνες οι οποίες πράγματι έχουν διαφορετικό κωδικό χωρίς όμως να ξέρει κανείς γιατί. Το κόστος τους είναι 25 ευρώ η μία και όχι 25 και 9 όπως έβγαλε η προκαταρτική ονλάιν αναζήτηση, και φυσικά δεν είναι διαθέσιμη καμία από τις δύο. Απαιτείται λοιπόν προ-παραγγελία τους και πιθανότατα προκαταβολής ή/και εξόφλησης για να τις παραλάβω.... τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους!!!!!  :2hysterical: Κανονικά δεν θα το σχολίαζα, αλλά επειδή άκουσα και άλλες "ελλείψεις" σε αναλώσιμα ανταλλακτικά μάλιστα οφείλω να ρωτήσω. Τις πταίει? Υπάρχει θέμα λόγω κάπιταλ κοντρόλς? Η μήπως κρύβει το στοκ για τους λιανικής και το δίνει μόνο σε εξουσιοδοτημένους (όσον αφορά τα αναλώσιμα και όχι τις βελόνες μου τις οποίες ας θεωρήσουμε "special part").

Θεωρώ απαράδεκτο ο επίσημος αντιπρόσωπος να μην έχει στοκ για μια μοτοσυκλέτα που ίδιος εισήγαγε και πούλησε χιλιάδες κομμάτια σε όλη την Ελλάδα. Μα είναι 15 χρονών θα μου πεί κάποιος και δεν μπορεί να κρατάει ανταλλακτικά στις αποθήκες. Ποσώς με ενδιαφέρει γιατί, η γιαμάχα μου είναι 27 χρονών και η Μοτοδυναμική ανανεώνει συνεχώς το στοκ στα ανταλλακτικά ενός μοντέλου που έχει επισήμως πεθάνει. Δεν ξέρω αν είναι πάγια τακτική της ίδιας της Honda ή του εδώ αντιπρόσωπου, αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, τέτοιες ελλείψεις είναι απαράδεκτες, ειδικά για μια τόσο μεγάλη εταιρεία (από την οποία μέχρι σήμερα δεν είχα κανένα παράπονο, αλλά αναθεωρώ και μάλιστα με το χειρότερο τρόπο).

Στάσεις επόμενες πολλές. Πήρα σβάρνα τα ανταλλακτικάδικα όλα για να βρώ σετ καρμπυρατέρ, να τελειώνω με αυτό το σκηνικό μια ώρα νωρίτερα, έστω και με το τριπλάσιο στη καλύτερη περίπτωση κόστος. Εδώ βρέθηκα αντιμέτωπος με άλλη "φάμπρικα". Εκτός από μια μεμονωμένη περίπτωση όπου επρόκειτο για καρμπυρατέρ σχεδόν στην ίδια (αν όχι σε χειρότερη κατάσταση) με τα δικά μου από ένα και μοναδικό τρακαρισμένο, όλο το υπόλοιπο καρτέλ πούλαγε από 150 χωρίς τα σλάιντ και τις φούσκες μέχρι 200 ευρώ κομπλέ καρμπυρατέρ, σε κατάσταση το λιγότερο άθλια έξω, γιατί μέσα δεν ήταν και πολύ ζεστοί να το ανοίξουμε να "δούμε" τι ψωνίζουμε στο τέλος τέλος. Βρήκα κάποιον, δεν θα κάνω διαφήμιση, 200 ζήτησε, και ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι είχα δεί μέχρι εκείνη την ώρα. Προσφέρθηκε μάλιστα να το ανοίξει μπροστά μου όπως και έκανε, για να δώ τι θα αγοράσω, όμως η τιμή ήταν ήδη πολύ εκτός για τον προυπολογισμό μου και έτσι το άφησα.




Τουτέστιν: Οι εργασίες αναβάλλονται επ αόριστον...  :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #613 on: Παρασκευή 08 Ιανουάριος 2016, 21:06:19 μμ
Δλδ εσύ περίμενες καλύτερη αντιμετώπιση?  :2hysterical:

Τι να αρχίσουμε τώρα ? τα δικά μας εδώ κ τι ισχύει εξω απο εδώ? δεν εχει τέλος αυτή η κουβέντα.

Τι να περιμένεις απο μια αντιπροσωπεία που δεν έχει φίλτρα λαδιού? 

Μην αλλάζεις καρμπς για δύο βελόνες, ισως υπάρχουν και σαν ανταλλακτικό των ίδιων των καρμπς.
Πάρε κ ενα τηλ εκεί που πήρες το γωνιακό φίλερ.

Γνώμη μου , πάντα.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #614 on: Σάββατο 09 Ιανουάριος 2016, 20:18:41 μμ
Δλδ εσύ περίμενες καλύτερη αντιμετώπιση?  :2hysterical:

Δεν θα έπρεπε δηλαδή?  :goofy: Τόσο καιρό που τα ακουμπάμε για γνήσια αναλώσιμα, κάποτε που είχε αγοραστεί αυτή η μηχανή από την αντιπροσωπεία μετρητά, όταν έκανε τα σέρβις της ήταν καλά? Τώρα ξαφνικά γίναμε του πεταματού επείδή πάλιωσε και πρέπει να πάρουμε άλλη με λεφτά που δεν υπάρχουν πλέον?


Τι να αρχίσουμε τώρα ? τα δικά μας εδώ κ τι ισχύει εξω απο εδώ? δεν εχει τέλος αυτή η κουβέντα.

Φταίμε σαν καταναλωτές, γιατί δεν διεκδικούμε τα αυτονόητα, τα κατεβάζουμε όλα αμάσητα και προσκυνούμε σε, μεγάλε αντιπρόσωπε που μας φροντίζεις και μας προσέχεις και ας μην έχεις ούτε βίδα να πουλήσεις.  :2hysterical: Αν η Honda ήθελε να έχει σωστό πρόσωπο στην Ελλάδα, θα του τη μάζευε την αντιπροσωπεία και θα την έδινε αλλού, όπως έχει γίνει με άλλες φίρμες.


Τι να περιμένεις απο μια αντιπροσωπεία που δεν έχει φίλτρα λαδιού? 

Πλέον δεν περιμένω τίποτα. Άμα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ας το κλείσει καλύτερα, ή να βάλει μια ταμπέλα απέξω να λέει για ανταλλακτικά να πάς σε εξουσιοδοτημένους γιατί λιανική δεν σου πουλάω. Αλλά δεν φταίει κανείς άλλος,  φταίμε εμείς που τα κατεβάζουμε αμάσητα, το έγραψα και πιο πάνω. Προσωπικά το κόβω το σπορ, θα πάω να ψάξω για φίλτρο λαδιού στο εμπόριο, μπουζί παίρνω απ έξω, το ΚΝ είναι καθαριζόμενο δεν αλλάζω ούτε φίλτρο αέρα, και όταν τύχει και χαλάσει τελείως από τα καρμπυρατέρ ή ότι άλλο θα πάω να τη τσουλήσω στο ρέμα.


Έρχεσαι μετά και μου λές για CBF χαμηλές ψηλές, ο άλλος για την καινούργια NC. Εμένα το επόμενο όχημά μου (όχι μόνο η επόμενη μηχανή), δεν θέλω να έχει καμία σχέση με τη Λ. Αθηνών, ούτε καν σε επίπεδο ανταλλακτικών.-


Μην αλλάζεις καρμπς για δύο βελόνες, ισως υπάρχουν και σαν ανταλλακτικό των ίδιων των καρμπς.
Πάρε κ ενα τηλ εκεί που πήρες το γωνιακό φίλερ.

Μεμονομένα ανταλλακτικά υπάρχουν, και στο ιμπέι μπορείς να τα βρεις, στην ίδια μάλιστα τιμή με εκείνη του αντιπρόσωπου μαζί με τα μεταφορικά. Ήδη εξερευνώ τις εναλλακτικές μου, το μηχανάκι πήγαινε και πριν, πάει ακόμα, και θα πηγαίνει αρκετό καιρό λογικά, οπότε κάποια στιγμή ευελπιστώ ότι θα μπορέσω να το φτιάξω. Από Ελλάδα δεν ξέρω, όσο καλή διάθεση και αν είχα να αφήσω τα 50 αυτά ευρώ εδώ, δεν βλέπω προκοπή από πουθενά. Ας τα φάνε οι Άγγλοι. Μυαλό δεν θα βάλουμε ποτέ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #615 on: Σάββατο 09 Ιανουάριος 2016, 21:11:35 μμ
Μπρδλο και το κύκλωμα των μεταχειρισμένων!
Αλλά τι σε νοιάζει; Εσύ χρειάζεσαι καινούριες βελόνες.
Από ebay λοιπόν κι ας τους να κουρεύονται...


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #616 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2016, 20:10:01 μμ

Από ebay λοιπόν κι ας τους να κουρεύονται...

Και με τα κάπιταλ τι παίζει?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #617 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2016, 20:26:21 μμ
Και με τα κάπιταλ τι παίζει?

Υπάρχει παραθυράκι που ακολουθούν όλοι οι ιδιώτες και μπορούν να μεταφέρουν χρήματα στα πέιπαλ και να ψωνίσουν. Περισσότερες πληροφορίες έχει στο hlektronika.gr στο οποίο είσαι μέλος αν θυμάμαι καλά. Παράλληλα σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να γίνει αγορά απευθείας χωρίς καν να μπείς στη διαδικασία να μεταφέρεις ποσό ανάμεσα σε δύο λογαριασμούς paypal, αλλά πρέπει να είσαι πολύ κωλόφαρδος να το πετύχεις και ισχύει για συγκεκριμένα πράγματα (αν θυμάμαι καλά δεν μπορείς απευθείας να αγοράσεις τα περισσότερα ηλεκτρονικά ήδη πχ κινητά κάμερες και άλλα). Γενικά επικρατεί ένα μπάχαλο, αλλά υπάρχει σίγουρα η πίσω πόρτα... Για την ώρα.








Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #618 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2016, 20:48:00 μμ
Νομίζω πως για το θέμα της διαθεσιμότητας των ανταλακτικών υπάρχει άλλος λόγος. Ναι μεν πράγματι τα capital τους έχουν δυσκολέψει πολύ στο θέμα της διαθεσιμότητας και στις παραγγελίες, αλλά ο βασικός λόγος είναι άλλος.
Τη διαχείρηση των ανταλλακτικών δεν την έχει πια ο Σαρακάκης, δεν κρατάει αποθήκη σε τίποτα πλέον εδώ και κάποια χρόνια. Αυτό γίνεται πια μέσω Logistics της honda, απο τα οποία προμηθεύεται ότι του παραγγείλουν. Αυτό θυμάμαι είχα μάθει κάποτε. Δεν βάζω και το χέρι στη φωτιά, αλλά δεν είναι δύσκολο να διασταυρωθεί απο όποιον ενδιαφέρεται. 



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #619 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2016, 21:37:36 μμ
Προσωπικά θα με ενδιέφερε να μάθω γιατί υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα. Σε μια σύντομη κουβέντα που είχα πάντως με τον εκεί υπάλληλο πριν τα μαζέψω να φύγω δεν μπορώ να πώ ότι με διαφώτισε, ίσως και να μην ήθελε ή να μην του επέτρεπαν να πεί. Για την ιστορία των ανταλλακτικών πάντως, μέχρι πριν το καλοκαίρι, ίσως και πιο πρίν θυμάμαι ότι έκανες παραγγελία και στο έφερνε πάντα μέσα σε δύο εργάσιμες μέρες, άρα ίσως έχει κάποια βάση το Logistics που αναφέρεις. Για αρκετό καιρό τώρα όμως, έδινες "παραγγελία", και σε 10 λεπτά σου έδινε τα πράγματα στα χέρια σου. Πιθανότατα για τα αναλώσιμα να κρατούσε κάποιο στοκ στα χέρια του στη Λ. Αθηνών. Πάντως πλέον δεν υπάρχουν ούτε αναλώσιμα, και το δύο εργάσιμες έχει γίνει όπως ανέφερα ήδη μήνες ακόμα και για αναλώσιμα. Αν κάποιος ξέρει πάντως κάτι παραπάνω θα ήταν ενδιαφέρον να το αναφέρει ώστε να το μάθουμε και οι υπόλοιποι.


Στα του καρμπ τώρα... Από τα πολλά λύσε δέσε στραβοέκατσε η ντίζα του τσοκ και το τσοκ έπαψε πια να λειτουργεί αφού ήταν μόνιμα τραβηγμένο. Το μηχανάκι δούλευε βέβαια κανονικά, μιας και το τράβηγμα δεν ήταν τόσο τραγικό. Αυτό συνέβη στον δεξί όπως καθόμαστε καρμπυρατέρ. Το μηχανάκι αν και δυσκολευόταν να πάρει το πρωί, γιατί πνιγόταν τελείως με το τσοκ όταν το τραβούσα τελείως, λειτουργούσε για πρώτη φορά στα όσα χρόνια το έχω στη κατοχή μου άψογα. Το ρελαντί καρφωμένο στις 1100 κρύο, και πήγαινε σταδιακά στις 1200 μέχρι το βεντιλατέρ. Δεν κουνιόταν καθόλου η βελόνα. Φυσικά η απώλεια του τσοκ έδειχνε ότι κάτι δεν πάει καλά και έτσι σήμερα ξανακατέβηκαν τα καρμπυρατέρ για να επιβεβαιώσω ότι όντως είχε κολλήσει.

Με την ευκαιρία βγήκε και μια φωτογραφία στην επίμαχη βελόνα:



ενώ παράλληλα τσέκαρα εάν οι βελόνες έχουν τοποθετηθεί ανάποδα και εάν έχουν τελικά κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό για να δικαιολογεί και τον διαφορετικό κωδικό ανταλλακτικού.

Πράγματι στο σώμα της βελόνας αφού φυσικά αφαιρεθεί από τα ποτηράκια, αναφέρεται στην μεν δεξιά ο κωδικός B81E ενώ στην απέναντι Β81D ή B810, δεν μπόρεσα να διακρίνω ακριβώς τη χάραξη, αλλά υποθέτω ότι πρόκειται για γράμματα, και φαντάζομαι αντιστοιχεί στο D. Η δεύτερη βελόνα δεν έχει σημάδια ή φθορές. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι εάν τελικά η κάθε βελόνα ήταν στην σωστή θέση, αλλά δεν έχω κάποιο τρόπο να το επιβεβαιώσω, και για την ώρα το ψάχνω.

Μετά την συναρμολόγηση βέβαια δεν άλλαξε τίποτα απολύτως, το ρελαντί ασταθές όπως πάντα και οι στροφές σκαλώνουν μετά από παρατεταμένη πορεία. Οι στροφές στις pilot είναι και στα δύο καρμπυρατέρ 3 κ 1/4. Αυτό που όμως έχει ενδιαφέρον είναι ότι με το τσοκ στο δεξί καρμπυρατέρ κολλημένο, έδειξαν όλα τα προβλήματα να εξαφανίζονται. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πιθανότατα χρειάζεται ρύθμιση πιο πλούσια το καρμπυρατέρ εκείνο, τόση ώστε κρατώντας σταθερό το αριστερό στα 3 κ 1/4 που βρίσκεται τώρα, το μηχανάκι να λειτουργεί "καλά". Δυστυχώς δεν διαθέτω κανένα κόλπο τύπου colortune για να μπορέσω να κάνω τη ζωή μου λίγο πιο εύκολη, οπότε θα πάω ψάχνοντας βασιζόμενος σε αυτά που παρατηρώ κάθε φορά.

Αν πάλι δεν καταφέρω τίποτα, μάλλον θα το αφήσω να δουλεύει παρδαλά... Τόσο καιρό έτσι πήγαινε, στο κάτω κάτω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι σωστό).



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #620 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2016, 22:57:56 μμ
ενώ παράλληλα τσέκαρα εάν οι βελόνες έχουν τοποθετηθεί ανάποδα και εάν έχουν τελικά κάποιο διαφορετικό χαρακτηριστικό για να δικαιολογεί και τον διαφορετικό κωδικό ανταλλακτικού. 

Τι να προσέξω δλδ για να βοηθήσω  αν διαλύσω αυτά που εχω κουτα?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #621 on: Τρίτη 12 Ιανουάριος 2016, 10:23:41 πμ
Τι να προσέξω δλδ για να βοηθήσω  αν διαλύσω αυτά που εχω κουτα?

Με ενδιαφέρει το δεξί καρμπυρατέρ, που έχει τη προβληματική βελόνα. Συγκεκριμένα στη βελόνα πάνω στο σημείο που έχω με κυκλάκι στην παρακάτω εικόνα πρέπει να έχει χαραγμένο έναν κωδικό, όπως έγραψα στο προηγούμενο ποστ. Θέλουμε αυτόν τον κωδικό για να δούμε εάν η βελόνα είναι στη σωστή θέση στα δικά μου καρμπυρατέρ.  ;)




Έκανα κάποιες δοκιμές στις pilot και το μηχανάκι δείχνει να προτιμά τον μπροστινό κύλινδρο μια στροφή πιο πλούσιο από τον πίσω και με ρελαντί στις 1100~1150 το πολύ στροφές ζεστό και κρύο. Αν για οποιονδήποτε λόγο ξεπεράσω τις 1200 και προσπαθήσω να πιάσω τις στροφές που λέει το μάνιουαλ τότε μπαίνω σε περιοχή αστάθειας με έντονο παίξιμο της βελόνας και αδυναμία για περαιτέρω ρύθμιση. Πλέον έχω αρχίσει να αμφιβάλλω εάν η βελόνα είναι εκείνη που προκαλεί τα προβλήματα παρ όλη τη φθορά της. Ίσως ευθύνεται για το κόλλημα στο ρελαντί αλλά για τα άλλα... δεν ξέρω... Είδωμεν



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #622 on: Τρίτη 12 Ιανουάριος 2016, 21:41:19 μμ
ok. Θα δώ.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #623 on: Πέμπτη 14 Ιανουάριος 2016, 12:18:41 μμ
Σα να πάγωσε το θέμα...

Τελικά έγινε δοκιμή με δεύτερα καρμπυρατέρ από Τρανσάλπ φυσικά, (το αναφέρω γιατί με το Νίκο είχαμε κάνει κάποια κουβέντα για άλλες δοκιμές). Τα καρμπυρατέρ εκείνα ήταν ρυθμισμένα 3 στροφές και τα δύο, βγήκαν από λειτουργική μοτοσυκλέτα και έπρεπε να επιστραφούν, αλλά θα μας έδιναν μια εικόνα για το πρόβλημα όπως ήλπιζα. Τοποθετώντας τα επάνω, δεν άλλαξε τίποτα απολύτως!!!

Το ρελαντί ασταθές, και οι στροφές να κολλάνε όταν αφήνεις το γκάζι. Για το φόβο των Ιουδαίων, τα καρμπυρατέρ μου μπήκαν στη μηχανή-δότη για να δούμε μήπως βρε αδερφέ παρουσιάζουν και εκεί προβλήματα. Τελικά εκείνη δούλευε, και μάλιστα καλύτερα από ότι με τα δικά της (καλά αυτό είναι σχετικό). Δεν είχε όμως τα θέματα που παρουσιάζει η δικιά μου. Έτσι επεστράφησαν στον ιδιοκτήτη τους, και ξαναπήκαν πάνω τα δικά μου.

Το πρόβλημα είναι αλλού, και καπελώνεται με πλουσιότερο μείγμα στον μπροστινό κύλινδρο η τελική ρύθμιση που "συμφωνεί" με το μηχανάκι, είναι 3 στροφές έξω ο πίσω και 3.5 ο εμπρός. Το πρόβλημα μπορεί να διορθώνεται και με ελάχιστο τσοκ, οπότε είναι πιθανό το ενδεχόμενο να τραβάει αέρα, είτε από τους λαιμούς, είτε από κάπου αλλού. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τα έχει τα χιλιομετράκια της. Με αυτά και με εκείνα η μηχανή δέθηκε και το πήρα απόφαση ότι θα ζήσω με τις λόξες της.... τουλάχιστον μέχρι να ξαναβρώ όρεξη να αρχίσω το ψάξιμο   :goofy: :2hysterical:, αφού (χωρίς παρεξήγηση), βλέπω ότι το φόρουμ έχει "κρυώσει" λίγο και το θέμα παρέμεινε άνευ σχολιασμού για αρκετές μέρες.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #624 on: Πέμπτη 14 Ιανουάριος 2016, 14:45:53 μμ
η ντιζα γκαζιου ειναι σε καλη κατασταση?

ανεξαρτητα απο το ασταθες ρελαντι.
μιλαω για το οτι κραταει στροφες ενω εχεις κλεισει το γκαζι.
μπορει δλδ τυχαια να εμφανιστηκαν 2 θεμματα ταυτοχρονα.