Σάββατο 20 Ιούλιος 2019, 14:19:06 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 28 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ώρα για Service  (Αναγνώστηκε 209838 φορές)
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765


« στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 09:59:28 πμ »

Μετά τη γνωριμία ήρθε και η ώρα όπου το ΤΑ πρέπει να κάνει ένα σέρβις. Αγοράστηκε πάρα πολύ φθηνά για τα δεδομένα μας και έτσι το μπάτζετ παραμένει σε ισσοροπία και μπορώ να του ρίξω κάποια απαραίτητα ποσά επάνω.

Είναι μοντέλο του 2005 και έχει 83.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης λόγω οικονομικών δυσκολιών "ξέχασε" ή καλύτερα παρέβλεψε το τελευταίο σέρβις το οποίο δεν ξέρω πότε θα έπρεπε να έχει γίνει. Μου είπε κάπου πριν 4 μήνες αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο αντιστοιχεί σε χιλιόμετρα. Συνεπώς το σέρβις θα βαρύνει οικονομικά και χρονικά εμένα αφου θα το κάνω μόνος στο σπίτι. Σπάζοντας ότι μπορώ στην πορεία

Αυτά που σκέφτομαι να κάνω είναι:

1. Αλλαγή ή καθαρισμός φίλτρου αέρα (δεν γνωρίζω αν φοράει Κ&Ν ή το μαμά φίλτρο)

2. Αλλαγή 4άδας μπουζί

3. Αλλαγή υγρών φρένων μπρός και πίσω και καθαρισμός του συστήματος πέδησης.

4. Έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων εάν χρειάζεται. Αυτή μάλλον θα την κάνει κάποιος ποιό έμπειρος από μένα, αλλά θα γίνει στο χώρο που θα βρίσκεται λυμένη η μηχανή.

Η αλυσίδα αλλάχτηκε στην αγορά, σετ με τα γρανάζια, όπως επίσης και το ψυκτικό όταν επισκευάστηκε η διαρροή στον κύλινδρο την επόμενη της αγοράς. Πρέπει επίσης να κάνω κάτι και με το συναγερμό ο οποίος δεν δουλεύει, αλλά αν αποσυνδεθεί από τη πλεξούδα δεν παίρνει εμπρός η μηχανή. Από μια πρόχειρη ματιά έχει μη επισκευάσιμη βλάβη στην πλακέτα του από βραχυκύκλωμα, και δεν θέλω να ρισκάρω μετέπειτα ζημιά στα ηλεκτρικά του ΤΑ από αυτό. Τουλάχιστον μέχρις ότου τον αντικαταστήσω, πιθανότατα με έναν ίδιο (Patrol HPS 544).

Αν ξεχνάω το οτιδήποτε πείτε μου. Θα χρειαστώ βοήθεια μόνο οσον αφορά το που θα βρώ το φίλτρο (στην αγορά, γιατί στη μηχανή ξέρω που είναι).
Καταγράφηκε
kakou
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 251



« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 13:25:08 μμ »

Λαδια και φιλτρο λαδιου οχι?? Huh Huh
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 13:49:34 μμ »

Δεν τα ξέχασα, είχαν αλλαχτεί πριν 2 μήνες ακριβώς και τότε το κοντέρ έλεγε 82.900.  Wink
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8881


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 13:55:51 μμ »

Και το φιλτράκι των σλάιντ 

Tο Νο 18 εδώ:



ετσι:



Οσο δε αφορά τι εργασίες πρέπει να γίνουν αυτό θα σε βοηθήσει:

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 14:05:26 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765


« Απάντηση #4 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 14:11:14 μμ »

ΩΩΩ άρχοντας! Μπορώ να βρώ κάπου ολόκληρο το μάνιουαλ να το έχω? Στα γνωστά "στέκια" βρίσκω μόνο για παλιότερα μοντέλα

Έντιτ: Νίκο ευχαριστώ, είδα το PM και τα κατέβασα όλα. Θα αρχίσω τη μελέτη κατά τη διάρκεια των γιορτών και θα ποστάρω εδώ νεότερα με τις εργασίες όταν ξεκινήσουν.  Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 16:03:32 μμ από Johnny_Nik » Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #5 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 17:46:22 μμ »

To φιλτρακι νο18 που λεει ο Νικολας δεν ειναι απαραιτητο να το αλλαξεις Το πλενεις και το ξαναχρησιμοποιεις
Εκτος βεβαια και αν εχει σκορπισει

Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #6 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 17:51:32 μμ »

Μπορω παρακαλω να εχω και εγω καποιο manual  για τα service απο καποιο φιλο για ΤΑ 06
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #7 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 18:39:04 μμ »

Το πιο βασικο να γινει στην ωρα του στο ΤΑ ειναι τα λαδια, που και παλι αν τα αφησει κανεις πανω απο 6Κ χμ / 1 χρονο για καποιο καιρο δεν τρεχει και τιποτα με την προϋποθεση να ειναι καλα ημισυνθετικα. Για τα αλλα δεν τρεχει μια, ασε που τα 12Κ χμ για τα μπουζι αναφερονται σε τεχνολογια μπουζι πριν απο 25 χρονια οταν πρωτοβγηκε το ΤΑ600.

Και με την ευκαιρια να πω οτι μολις αλλαξα λαδια στο "καινουργιο" ΤΑ, τι καινουργιο δηλ. 6 ετων αλλα το πηρα περσι (οταν ητανε 5 ετων) με 11Κ πραγματικα χιλιομετρα - παντως δειχνει σαν απο βιτρινα  Cool καθως δεν τοχω ακομη κακομεταχειριστει οπως το αλλο Grin   Αυτο που μου εκανε εντυπωση σημερα ειναι οτι σε λαδια ητανε σε αριστη κατασταση, εχοντας μαυρισει πολυ λιγο μετα απο 5200 χμ και σχεδον 14 μηνες. Οταν ειναι καινουργιος ο κινητηρας φαινεται και στα λαδια.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

jsiaper
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #8 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 18:47:31 μμ »

Mantis τσεκαρε αυτο http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,4997.0.html

Stoneman αυτη η φωτο που εχει τα εξαρτηματα απο πιο  manual ειναι? Ψαχνω να βρω κατι σαν τσιμουχα που κουμπωνει το δεξι φαιρινκ... γιατι μου εχει φυγει και τριζει σε καποιοες στροφες.Σε παρακαλω αν το εχεις ανεβασε το. Ευχαριστω!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #9 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 23:00:13 μμ »

Για τα αλλα δεν τρεχει μια, ασε που τα 12Κ χμ για τα μπουζι αναφερονται σε τεχνολογια μπουζι πριν απο 25 χρονια οταν πρωτοβγηκε το ΤΑ600.
H τεχνολογια στα απλα μπουζι που φοραει το ΤΑ (NGK DPR8EA-9) δεν εχει αλλαξει Οτι ισχυε τοτε ισχυει και τωρα! Αρα καθε 12000 χλμ θελουβ αλλαγη οπως λει η χοντα Οχι οτι δεν μπορουν να μεινουν και (πολυ) παραπανω αλλα καλυτερα αλλαγη για να εχουμε το κεφαλι μας (και τον κινητηρα μας ) ησηχο
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2012, 23:48:08 μμ »

Πρέπει επίσης να κάνω κάτι και με το συναγερμό ο οποίος δεν δουλεύει, αλλά αν αποσυνδεθεί από τη πλεξούδα δεν παίρνει εμπρός η μηχανή. Από μια πρόχειρη ματιά έχει μη επισκευάσιμη βλάβη στην πλακέτα του από βραχυκύκλωμα, και δεν θέλω να ρισκάρω μετέπειτα ζημιά στα ηλεκτρικά του ΤΑ από αυτό. Τουλάχιστον μέχρις ότου τον αντικαταστήσω, πιθανότατα με έναν ίδιο (Patrol HPS 544).

Αν ξεχνάω το οτιδήποτε πείτε μου. Θα χρειαστώ βοήθεια μόνο οσον αφορά το που θα βρώ το φίλτρο (στην αγορά, γιατί στη μηχανή ξέρω που είναι).

πολυ πιθανόν ο συναγερμος να λειτουργεί και ως immobiliser, δηλαδή να κόβει την ηλεκτρονική. Για να βρεις τι πρέπει να ενώσεις, ακολούθα τα καλώδια (λογικά μαύρα) που πάνε στην ηλεκτρονική. Τα αποσυνδέεις-κόβεις απο τον συναγερμό και τα ενώνεις μεταξύ τους.
Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 00:09:19 πμ »

H τεχνολογια στα απλα μπουζι που φοραει το ΤΑ (NGK DPR8EA-9) δεν εχει αλλαξει Οτι ισχυε τοτε ισχυει και τωρα! Αρα καθε 12000 χλμ θελουβ αλλαγη οπως λει η χοντα Οχι οτι δεν μπορουν να μεινουν και (πολυ) παραπανω αλλα καλυτερα αλλαγη για να εχουμε το κεφαλι μας (και τον κινητηρα μας ) ησηχο

Σπερααα!  Grin  Επειδη το εχουμε ξαναμιλησει το θεμα, αλλοι κατασκευαστες που προτεινουν τα ιδια μπουζι δινουν αρκετα μεγαλυτερα διαστηματα και πιθανα και η ιδια η Χονδα σε αλλα μοντελα. Οπως εχω γραψει παλιοτερα, εγω τα αλλαζω συνηθως στα 24Κ και δειχνουν ακομη σε πολυ καλη κατασταση, μαλιστα σημερα εβγαλα τα μπροστα-δεξια / πισω-αριστερα οπως περιμενα να στραγγισουν τα λαδια (κινητηρας χλιαρος) και δειχνουν απλα καινουργια σε 16400 χμ που εχει τωρα το μηχανακι. Παντως αυτη τη φορα θα τ'αλλαξω νωριτερα, στα ...20Κ χμ (12.5Κ μλ)  Wink

Για οποιον θελει παντως να τ'αλλαζει νωριτερα, η δουλεια γινεται χωρις να βγει ΤΙΠΟΤΑ απο το μηχανακι, ακομη και το μπροστα-αριστερα, το εκανα για πρωτη φορα περσι το καλοκαιρι στο αλλο ΤΑ και θα ανεβασω φωτορομαντζο σε καποια φαση (ακους Νικολα-Πετρανθρωπε που βγαζεις ακομα και ψυγειο για το μπροστα-αριστερα  )
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 546



« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 10:47:44 πμ »



Και με την ευκαιρια να πω οτι μολις αλλαξα λαδια στο "καινουργιο" ΤΑ, τι καινουργιο δηλ. 6 ετων αλλα το πηρα περσι (οταν ητανε 5 ετων) με 11Κ πραγματικα χιλιομετρα - παντως δειχνει σαν απο βιτρινα  Cool καθως δεν τοχω ακομη κακομεταχειριστει οπως το αλλο Grin   Αυτο που μου εκανε εντυπωση σημερα ειναι οτι σε λαδια ητανε σε αριστη κατασταση, εχοντας μαυρισει πολυ λιγο μετα απο 5200 χμ και σχεδον 14 μηνες. Οταν ειναι καινουργιος ο κινητηρας φαινεται και στα λαδια.

Παλιότερα θεωρούσα και εγώ σωστή την άποψη ότι αν βγαίνουν τα παλιά λάδια στην αλλαγή καθαρά, τότε είναι καλής ποιότητας.

Αργότερα όμως διάβασα ότι τα λάδια όταν έχουν κάνει τα χιλιομετράκια τους, στην αλλαγή θα πρέπει να είναι μαύρα, δείγμα ότι έχουν εκπληρώσει μια δευτερεύουσα - αλλά σημαντική - εργασία τους, που είναι το συνεχές ξέπλυμα του κινητήρα από τα κατάλοιπα της καύσης.
Οταν αυτό δεν γίνεται υπάρχουν επικαθήσεις σε κρίσιμα σημεία του κινητήρα που σε βάθος χρόνου είναι επιζήμια για την καλή λειτουργία.  Wink
 
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 11:36:23 πμ »

Παλιότερα θεωρούσα και εγώ σωστή την άποψη ότι αν βγαίνουν τα παλιά λάδια στην αλλαγή καθαρά, τότε είναι καλής ποιότητας.

Αργότερα όμως διάβασα ότι τα λάδια όταν έχουν κάνει τα χιλιομετράκια τους, στην αλλαγή θα πρέπει να είναι μαύρα, δείγμα ότι έχουν εκπληρώσει μια δευτερεύουσα - αλλά σημαντική - εργασία τους, που είναι το συνεχές ξέπλυμα του κινητήρα από τα κατάλοιπα της καύσης.
Οταν αυτό δεν γίνεται υπάρχουν επικαθήσεις σε κρίσιμα σημεία του κινητήρα που σε βάθος χρόνου είναι επιζήμια για την καλή λειτουργία.  Wink

Εγω δεν πιστευα ποτε οτι η ποιοτητα των λαδιων εχει να κανει με το ποσο μαυριζουν, το τελευταιο ειναι καθαρα θεμα του τι επικαθησεις εχει ο κινητηρας απο τη χρονια λειτουργια. Αυτο που ειπα πιο πανω ειναι οτι ενας σχετικα καινουργιος και προσεκτικα δουλεμενος κινητηρας εχει λιγοτερες τετοιες επικαθησεις οποτε τα λαδια βγαινουν καθαροτερα - και αυτο ακριβως παρατηρησα σ'αυτη την αλλαγη στα 16.4Κ χμ στο δικο μου δηλ. σχετικα νωρις στη ζωη του κινητηρα (η μαλλον ΠΟΛΥ νωρις για το ΤΑ  Grin)
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 12:09:45 μμ »

Εγω δεν πιστευα ποτε οτι η ποιοτητα των λαδιων εχει να κανει με το ποσο μαυριζουν, το τελευταιο ειναι καθαρα θεμα του τι επικαθησεις εχει ο κινητηρας απο τη χρονια λειτουργια. Αυτο που ειπα πιο πανω ειναι οτι ενας σχετικα καινουργιος και προσεκτικα δουλεμενος κινητηρας εχει λιγοτερες τετοιες επικαθησεις οποτε τα λαδια βγαινουν καθαροτερα - και αυτο ακριβως παρατηρησα σ'αυτη την αλλαγη στα 16.4Κ χμ στο δικο μου δηλ. σχετικα νωρις στη ζωη του κινητηρα (η μαλλον ΠΟΛΥ νωρις για το ΤΑ  Grin)

και γενικά όσο πιο πολύ λάδι καίει το μηχανάκι, τόσο πιο μαύρα θα βγαίνουν. Βέβαια αυτό σημαίνει οτι επιπλέον θα έχει και πιο πολλά χλμ το μηχανάκι.
Καταγράφηκε

Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3959



« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 12:59:05 μμ »

Εγω δεν πιστευα ποτε οτι η ποιοτητα των λαδιων εχει να κανει με το ποσο μαυριζουν, το τελευταιο ειναι καθαρα θεμα του τι επικαθησεις εχει ο κινητηρας απο τη χρονια λειτουργια. Αυτο που ειπα πιο πανω ειναι οτι ενας σχετικα καινουργιος και προσεκτικα δουλεμενος κινητηρας εχει λιγοτερες τετοιες επικαθησεις οποτε τα λαδια βγαινουν καθαροτερα - και αυτο ακριβως παρατηρησα σ'αυτη την αλλαγη στα 16.4Κ χμ στο δικο μου δηλ. σχετικα νωρις στη ζωη του κινητηρα (η μαλλον ΠΟΛΥ νωρις για το ΤΑ  Grin)
Εδώ να σημειώσουμε και τι καυσίμο καιει ένας κινητήρας, αν παρατηρήσουμε ένα υγραεριοκίνητο τα λάδια του είναι σχεδόν στο χρώμα που τα βάλαμε, ένα κινητήρα που καίει αμόλυβδη ειναι πιο καθαρά τα λάδια του από εναν κινητήρα που καιει super βενζίνη, και ακόμη πολύ καθαρότερα απο έναν πετρελαιοκινητήρα
Καταγράφηκε
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 13:17:18 μμ »

Συνήθως το ορυκτέλαιο μαυρίζει, τα ημισυνθετικά / συνθετικά καφεδίζουν, σέ ενα κινητήρα που δεν έχει θέμα με τα ελατήρια.
Tα Castrol 10-40 ACT-EVO που χρησιμοποιώ εδώ και 5 αλλαγές (κάθε 5000 +/- 500χλμ.) βγαίνουν πάντα σκούρο καφέ.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8881


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 18:50:46 μμ »

....βγαίνουν πάντα σκούρο καφέ.

   δλδ σκατί , μήπως η δική σου είναι δυσκοίλια? 
Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2012, 20:34:16 μμ »

STONEMAN εισαι παλικαρι!
Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765


« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 09:41:36 πμ »

H τεχνολογια στα απλα μπουζι που φοραει το ΤΑ (NGK DPR8EA-9) δεν εχει αλλαξει Οτι ισχυε τοτε ισχυει και τωρα! Αρα καθε 12000 χλμ θελουβ αλλαγη οπως λει η χοντα Οχι οτι δεν μπορουν να μεινουν και (πολυ) παραπανω αλλα καλυτερα αλλαγη για να εχουμε το κεφαλι μας (και τον κινητηρα μας ) ησηχο

O συναγερμός τελικά έχει πάρα πολύ απλή συνδεσμολογία και ψάχνοντας στην πλεξούδα βρήκα ότι με βλακώδη τρόπο κόβει την ασφάλεια που υπάρχει για το HISS και μάλιστα όχι πρίν αλλά μετά από την ασφάλεια. Έτσι αν σου κάνει νούμερα να στα κάψει όλα μια και καλή. Τον ξήλωσα με συνοπτικές διαδικασίες γιατί μόλις χθές η μηχανή αρνιόταν να διαβάσει πεισματικά τα κλειδιά. Αφού επανέφερα την πλεξούδα στην αρχική της κστάφερα να οδηγήσω τη μηχανή στο γκαράζ όπου ξεκίνησα και το λύσιμο της, το οποίο όμως θα παραμείνει για μετά τις γιορτές. Ο λόγος είναι το ότι δεν βρίσκω πουθενά ετοιμοπαράδοτο φίλτρο και ο Πίσσαρης θέλει 4-5 εργάσιμες για να το φέρει στο μαγαζί, δυστυχώς το φίλτρο ήταν το μαμά και έτσι θα πάρω ένα K&N, αλλά μιας και θα είμαι εκτός θα γίνει παραγγελία 2 ή 4 με το νέο έτος για να το έχω όταν επιστρέψω.

Χαίρομαι που πρόλαβα το συναγερμό πριν έχουμε χειρότερα, γιατί τον έλυσα αφού δεν θα κινούσα τη μηχανή ώστε να δώ αν επισκευάζεται. Στο σημείο που βρίσκομαι με το μηχανάκι λυμένο τελείως, σκέφτομαι, μιας και ήδη άρχισα αναγκαστικά επεμβασεις στην πλεξούδα να πάρω έναν spyball και να τον περάσω σωστά στο μηχανάκι. Μετά από αυτά που είδα με τον patrol το σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναβάλω τέτοιο πράμα επάνω στη μηχανή.

Με αυτά και μ αυτά τελικά τα μπουζί έφαγαν και τα τελευταία ψωμιά τους και πλέον η μηχανή δυσκολεύεται πάρα πολύ να πάρει μπρος, ενώ έκανε και σκασίματα, σε σημείο να ακούγομαι λες και είχα πιάσει το τουφέκι και κυνηγούσα πέρδικες. Βάλε και το φίλτρο αέρα το οποίο εκ των πραγμάτων ήταν σε μαύρο χάλι, δεν θέλει πολύ.

Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1132



« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 11:58:39 πμ »

Παράθεση από: XLGeorge
 Αυτο που μου εκανε εντυπωση σημερα ειναι οτι σε λαδια ητανε σε αριστη κατασταση, εχοντας μαυρισει πολυ λιγο μετα απο 5200 χμ και σχεδον 14 μηνες. Οταν ειναι καινουργιος ο κινητηρας φαινεται και στα λαδια.
φιλε George εχε υποψη σου ομως οτι το καλο λαδι για να επιτυχει τους σκοπους του (λιπανση, ψυξη κτλ.) μαυρίζει μετα απο ενα χρονικο διαστημα. Εαν μετα απο πολλα χλμ το λαδι σου ειναι πολυ καθαρό τοτε δεν ειναι καλο ή ακατάλληλο. Οπως κ να χει σε παλιους ή νεους κινητηρες το λαδι την ωρα της αλλαγης πρεπει να βγαινει μαυρο
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #21 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 12:58:30 μμ »

φιλε George εχε υποψη σου ομως οτι το καλο λαδι για να επιτυχει τους σκοπους του (λιπανση, ψυξη κτλ.) μαυρίζει μετα απο ενα χρονικο διαστημα. Εαν μετα απο πολλα χλμ το λαδι σου ειναι πολυ καθαρό τοτε δεν ειναι καλο ή ακατάλληλο. Οπως κ να χει σε παλιους ή νεους κινητηρες το λαδι την ωρα της αλλαγης πρεπει να βγαινει μαυρο

Φυσικα. Για να ξεκαθαρισω τα πραγματα, δεν ειναι οτι το δικο μου δεν μαυρισε καθολου, απλα σε σχεση με το λαδι στο αλλο ΤΑ με τα 110+Κ χμ εδειχνε αρκετα λιγοτερο μαυρο και επισης καθαρο, χωρις καθολου σωματιδια κλπ (μιλαμε για το ιδιο λαδι, Motul 5100). Ενας καινουργιος κινητηρας εχει λιγοτερα κατακαθια και δεν χανει απο τα ελατηρια, που νομιζω οτι ειναι και οι λογοι που το λαδι δειχνει καθαροτερο στην αλλαγη.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 13:05:23 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8881


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #22 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 18:19:39 μμ »

O συναγερμός τελικά έχει πάρα πολύ απλή συνδεσμολογία και ψάχνοντας στην πλεξούδα βρήκα ότι με βλακώδη τρόπο κόβει την ασφάλεια που υπάρχει για το HISS και μάλιστα όχι πρίν αλλά μετά από την ασφάλεια. Έτσι αν σου κάνει νούμερα να στα κάψει όλα μια και καλή.

Που ακριβώς εκοβε ο συναγερμός? Γιοτί δεν υπάρχει ασφάλεια για το HISS , και το λαμπάκι ελέγχεται αποκλειστικά απο την ECU.

Τον ξήλωσα με συνοπτικές διαδικασίες γιατί μόλις χθές η μηχανή αρνιόταν να διαβάσει πεισματικά τα κλειδιά.

Δλδ εβαζες τα κλειδιά στον διακόπτη και το λαμπάκι του HISS δεν εσβηνε?

.... δυστυχώς το φίλτρο ήταν το μαμά και έτσι θα πάρω ένα K&N, αλλά μιας και θα είμαι εκτός θα γίνει παραγγελία 2 ή 4 με το νέο έτος για να το έχω όταν επιστρέψω.

Αν δεν πάς συχνά χώμα και δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα δεν χρειάζεσαι το Κ&Ν.

Χαίρομαι που πρόλαβα το συναγερμό πριν έχουμε χειρότερα, γιατί τον έλυσα αφού δεν θα κινούσα τη μηχανή ώστε να δώ αν επισκευάζεται. Στο σημείο που βρίσκομαι με το μηχανάκι λυμένο τελείως, σκέφτομαι, μιας και ήδη άρχισα αναγκαστικά επεμβασεις στην πλεξούδα να πάρω έναν spyball και να τον περάσω σωστά στο μηχανάκι. Μετά από αυτά που είδα με τον patrol το σκέφτομαι σοβαρά να μην ξαναβάλω τέτοιο πράμα επάνω στη μηχανή.

Ο συναγερμός χρειάζεται, αλλά καλό θα ηταν να κόβει την εντολή του μπουτόν της μίζας, ετσι και να μπλοκάρει απλά θα βάλεις μπροστά με λίγο σπρώξιμο στην χειρότερη, και δεν θα φοβάσαι μην τρελαθεί οταν βρίσκεσαι με χιλιόμετρα στην αριστερή.Δλδ ενα κατι σαν αυτό   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16602.0.html



Καταγράφηκε
Johnny_Nik
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 765


« Απάντηση #23 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2012, 23:36:21 μμ »

Που ακριβώς εκοβε ο συναγερμός? Γιοτί δεν υπάρχει ασφάλεια για το HISS , και το λαμπάκι ελέγχεται αποκλειστικά απο την ECU.

Δλδ εβαζες τα κλειδιά στον διακόπτη και το λαμπάκι του HISS δεν εσβηνε?

Αν δεν πάς συχνά χώμα και δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα δεν χρειάζεσαι το Κ&Ν.

Ο συναγερμός χρειάζεται, αλλά καλό θα ηταν να κόβει την εντολή του μπουτόν της μίζας, ετσι και να μπλοκάρει απλά θα βάλεις μπροστά με λίγο σπρώξιμο στην χειρότερη, και δεν θα φοβάσαι μην τρελαθεί οταν βρίσκεσαι με χιλιόμετρα στην αριστερή.Δλδ ενα κατι σαν αυτό   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16602.0.html





Έβαζα το κλειδί και το λαμπάκι στο HISS δεν άναβε καθόλου. Έκοβε την τρίτη ασφάλεια (10Α) από κάτω, 4η από πάνω, αμέσως μετά τις 15άρες. Μιζάριζε αλλά "αέρα", στην ουσία δεν είχα ανάφλεξη. Αν δεν κόβει το  HISS τότε μάλλον έκοβε την ηλεκτρονική (?). Η επέμβαση είχε γίνει στο καλώδιο μετά την ασφάλεια και όχι πριν από αυτή, δλδ σε αυτό που έβγαινε από την ασφαλειοθήκη και πήγαινε στον προορισμό του (ηλεκτρονική λογικά?)

Χώμα δεν πάω (ποτέ), αλλά θα το έχω για καθημερινό, περίπου 15-20 χιλιόμετρα τη μέρα συν τις "εξόδους" (μονοήμερες ή ΣΚ εκδρομές). Αξίζει Κ&Ν ή να φυσήξω αυτό που ήδη είχε μπας και καθαρίσει, ή απλά να πάρω το δικό του να τελειώνω; (η διαφορά δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 ευρώ, αξίζει όμως τον κόπο; Για κάθε πότε μιλάμε ότι θα θέλει αλλαγή;

Ο συναγερμός θα αλλαχτεί. Το αν θα συνδεθεί ή όχι το Immobilizer (του συναγερμού ε)  ακόμα δεν το έχω αποφασίσει. Υπάρχει μία περίπτωση να μην το συνδέσω, αλλά επίσης υπάρχει και η περίπτωση να αγοράσω το φθηνό μοντέλο του spyball το οποίο δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα. Αυτό που με απασχολεί είναι έστω να χτυπήσει αν κάποιος πάει να βάλει χέρι. Τώρα αν την έχουν βάλει στο μάτι είμαι σίγουρος ότι δεν θα τους εμποδίσει ούτε αν κόψει τη μίζα, ούτε αν κόβει την ηλεκτρονική. Το φορτώνουν και απο δώ πάνε και οι άλλοι....

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8881


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2012, 17:02:06 μμ »

Έβαζα το κλειδί και το λαμπάκι στο HISS δεν άναβε καθόλου. Έκοβε την τρίτη ασφάλεια (10Α) από κάτω, 4η από πάνω, αμέσως μετά τις 15άρες. Μιζάριζε αλλά "αέρα", στην ουσία δεν είχα ανάφλεξη. Αν δεν κόβει το  HISS τότε μάλλον έκοβε την ηλεκτρονική (?). Η επέμβαση είχε γίνει στο καλώδιο μετά την ασφάλεια και όχι πριν από αυτή, δλδ σε αυτό που έβγαινε από την ασφαλειοθήκη και πήγαινε στον προορισμό του (ηλεκτρονική λογικά?)

Ναι η ασφάλεια που λές εχει ενα μαυρο/κόκκινο καλώδιο που παει στον Kill Switch. Ομως για να μην παιδεύεσαι κατεβασε απο εδώ το Ηλεκτρικό Διάγραμμα αν δεν τό έχεις:
http://rapidshare.com/files/3493929575/23%20-%201.jpg
Εγώ εκοψα το Y/R (κίτρινο/κόκκινο) που δίνει εντολή στο ρελέ της μίζας.

Χώμα δεν πάω (ποτέ), αλλά θα το έχω για καθημερινό, περίπου 15-20 χιλιόμετρα τη μέρα συν τις "εξόδους" (μονοήμερες ή ΣΚ εκδρομές). Αξίζει Κ&Ν ή να φυσήξω αυτό που ήδη είχε μπας και καθαρίσει, ή απλά να πάρω το δικό του να τελειώνω; (η διαφορά δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 ευρώ, αξίζει όμως τον κόπο; Για κάθε πότε μιλάμε ότι θα θέλει αλλαγή;

Το γνήσιο είναι ψεκασμένο με ενα ψιλό λάδι, οχι βέβαια σαν το Κ&Ν, και γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να το φυσάμε η να το πλένουμε. Αφού αλλάζει κάθε 20000χλμ δεν είναι δα και τρομερό έξοδο.
Το Κ&Ν αλλάζει και τον ηχο του κινητήρα  ,
Αλλά επειδή μεταβάλει την αναλογία καυσίμου πρός αέρα και λόγω καρμπς δεν μπορεί το μηχανάκι να το καταλάβει θα δουλεύει λίγο στεγνά, δλδ με φτωχότερο μίγμα, οπότε απαιτεί και αλλαγή ζιγκλέρ οχι τόσο για δύναμη αλλά για προστασία των μετάλων στο άνω τμήμα της κεφαλής που η βενζίνη παίζει το ρόλο λιπαντικού.

Ο συναγερμός θα αλλαχτεί. Το αν θα συνδεθεί ή όχι το Immobilizer (του συναγερμού ε)  ακόμα δεν το έχω αποφασίσει. Υπάρχει μία περίπτωση να μην το συνδέσω, αλλά επίσης υπάρχει και η περίπτωση να αγοράσω το φθηνό μοντέλο του spyball το οποίο δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα. Αυτό που με απασχολεί είναι έστω να χτυπήσει αν κάποιος πάει να βάλει χέρι. Τώρα αν την έχουν βάλει στο μάτι είμαι σίγουρος ότι δεν θα τους εμποδίσει ούτε αν κόψει τη μίζα, ούτε αν κόβει την ηλεκτρονική. Το φορτώνουν και απο δώ πάνε και οι άλλοι....

Ναι εχεις δίκιο, σε παραγγελιά δεν την γλυτώνεις γιατί σε μελετάνε πρίν.
Το θέμα είναι να αποφύγεις τους βολτατζήδες που την σπάνε και την παρατάνε οταν μείνει απο βενζίνη.
Αυτό που δεν εχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι το πώς αυτοί της 2ης κατηγορίας βάζουν μπροστά τον κινητήρα. 
Πρέπει να κουβαλάνε μαζί μια ECU και το κλειδί της και αφού σπάσουν την κλειδαριά του τιμονιού πλησιάζουν στην κεραία του HISS το δικό τους κλειδί και αν δεν έχουν κόψει τα καλώδια απλά στρέφουν τον διακόπτη με ενα κατσαβίδι.
Αλλιώς πώς να πάρει ο κινητήρας?
Το θεμα είναι πώς τα προλαβαίνουν όλα αυτά, δλδ πρέπει να είναι άτομο που να ξερει , να βγάλει τα πλαστικά, να φτάσει στην ECU και να την αλλάξει ....
Τι να πώ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 28 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!