Πάντως ομολογώ ότι η φατσούλα στο mail μου

είμαι εγώ όταν διάβασα τις διαδρομές. Φοβερές επιλογές

, τουλάχιστον όσες έχω κάνει είναι η μια πιο όμορφη από την άλλη (στα υπόψη γενικότερα για τις εξορμήσεις μας

). Ανοίγουν την όρεξη

(κυριολεκτικα, που το σκέφτηκες Φώτη, ζωγραφίζεις σε κάτι τέτοια

)
Μπερδεγουαίη, Φώτη καλέ μου Φώτη, απ'ότι βλέπω μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια τη φρόντισες: μπορεί να ρίχνει καταιγίδες μεσοβδόμαδα αλλά το ΣΚ ο καιρός προβλέπεται μια χαρά
(Καλά, εντάξει, μη βαράς, θα βάλω κλειστό παπούτσι κι όχι πέδιλο, άλλωστε κάτι δίνει και για βροχούλα)