Hellas Transalp Forum

2ο Φωτογραφικό Ραλλυ HTC

Παύλος · 137350

Offline eleni

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #225 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 00:05:00 πμ
Πάντως ομολογώ ότι η φατσούλα στο mail μου  :monalisa: είμαι εγώ όταν διάβασα τις διαδρομές. Φοβερές επιλογές  :thumbup:, τουλάχιστον όσες έχω κάνει είναι η μια πιο όμορφη από την άλλη (στα υπόψη γενικότερα για τις εξορμήσεις μας  :qriding:). Ανοίγουν την όρεξη  ;D :thawave: (κυριολεκτικα, που το σκέφτηκες Φώτη, ζωγραφίζεις σε κάτι τέτοια  :eusa_clap:)

Μπερδεγουαίη, Φώτη καλέ μου Φώτη, απ'ότι βλέπω μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια τη φρόντισες: μπορεί να ρίχνει καταιγίδες μεσοβδόμαδα αλλά το ΣΚ ο καιρός προβλέπεται μια χαρά  :xxsunsmile:
(Καλά, εντάξει, μη βαράς, θα βάλω κλειστό παπούτσι κι όχι πέδιλο, άλλωστε κάτι δίνει και για βροχούλα)



Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #226 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 00:31:45 πμ
Quote
Μπουγάτσα με άσφαλτο : Πάλι από Κέδρο Καρδίτσας και ύστερα Ρεντίνα-Φουρνά-Αγία Τριάδα- Δομιανοί-Στένωμα αλλά πριν το Καρπενήσι φεύγει δυτικά για Καλεσμένο-Δυτική Φραγκίστα νότια για Επισκοπή και Αγαλιανό και μετά 12χλμ χωματάκι (έτσι, για νά'χει λίγο κανέλλα η μπουγάτσα ) προς τα ανατολικά για  Αμπέλια-Φιδάκια-Μηλιά-Καρπενήσι-Μ.Χωριό (bonus 50 βαθμών)

Παιδιά έτσι ενημερωτικά την διαδρομή για τους Βορειοελλαδίτες από Επισκοπή, Αγαλιάνους, Αμπέλια, Φιδάκια, Καρπενήσι την έκανα το προηγούμενο ΣΚ.  Με δυο λόγια είναι μαγική.  Μόλις περάσετε την απίστευτη παλιά σιδερένια στρατιωτική γέφυρα ανάμεσα σε Αγαλιάνους και Αμπέλια, χαραμίστε πέντε λεπτά πηγαίνοντας στον χωματόδρομο αριστερά και θα βρεθείτε στην τοποθεσία Πλατανάκια (δεν το λέει πουθενά αλλά θα το καταλάβετε από τα πλατάνια).  Την χρησιμοποιούν οι ντόπιοι για μπάνιο στο ποτάμι και για απίτευτα παραποταμίσια ψησίματα.  Επίσης λίγο πρίν φτάσετε στα Φιδάκια και έχοντας σχεδόν τελείωσει την ανάβαση του βουνού θα συναντήσετε στο αριστερό σας χέρι πάνω σε μια στροφούλα ένα άνοιγμα με πέτρινους πάγκους και κιόσκι.  Από το σημείο αυτό είναι υπέροχη η θέα της λίμνης και της γέφυρας.  Χαραμίστε άλλα 5 λεπτάκια για να χαζέψετε λίγο.  Προσοχή μόνο στο κομμάτι από Αγαλιανούς μέχρι την γέφυρα που σας γράφω παραπάνω γιατί κάνουν έργα και κυκλοφορούν φορτηγά (σε ένα κομμάτι μάλιστα έχουν ρίξει και πίσσα και μπορεί να λερωθείτε λίγο).
Ο χωματόδρομος ξεκινάει από τους Αγαλιανούς και τελέιώνει στα Φιδάκια.  Είναι πολύ βατός (προσοχή μόνο στο κομμάτι με την πίσσα), εγώ τον πέρασα άνετα διπλός και με βαλίτσα.
Όποιος θέλει να με ρωτήσει και κάτι άλλο που μπορεί να ξεχνάω για την περιοχή ας μου πει.  Έχει ξάδερφος μου σπίτι στα Φιδάκια και την έχω ψιλογυρίσει κανα δυο φορές.
Σας ζηλεύω και σας εύχομαι να περάσετε πολύ καλά!!!!


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #227 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 00:56:43 πμ
Αρχίσαμε τις βοήθειες...


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #228 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 01:24:14 πμ
Αρχίσαμε τις βοήθειες...

Χα! και ποιος τις έχει ανάγκη;
Απλά ο Τάκης βλέποντας την ανωτερότητά μας, έγραψε για δύο σημεία που εντόπισε.
Σιγά η πίσσα να μην έχει ακόμη στεγνώσει.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #229 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 01:35:48 πμ
Τελικά ο κούκος βρέθηκε.
Και τι κούκος.
Με ΚΤΜ 950.
Ο Βαγγελάκης λοιπόν, που έλειπε για επαγγελματικούς λόγους στην Κίνα, δεν πρόλαβε να πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα και από τον Διεθνή και Εγχώριο Τύπο, είχε ήδη μάθει για το ράλυ μας.
Έτσι λοιπόν όπως είχε κανά μήνα να καβαλήσει την καλή του, αμέσως μου τηλεφώνησε και δήλωσε παρών.
Συγκεκριμένα (με αφηνιασμένο ύφος) με ρώτησε "δεν με νοιάζει που θα πάμε, που θα μείνουμε, μόνο πες μου τι ώρα έχουμε αναχώρηση;"
Έτσι λοιπόν η θρυλική ομάδα 3 και ο κούκος, έχει και τον κούκο Βαγγέλη Παπαδόπουλο στη σύνθεσή της και θα σας πρότεινα να εγκαταλείψετε την προσπάθεια γιατί εκτός των κυπέλλων κ.λ.π. που ανέφερε η αρχηγάρα μας louros tana, τώρα είναι και αφηνιασμένη.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #230 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 03:38:44 πμ
Μα αγαπητέ Χρήστο η τελευταία αυτή συμετοχή είναι δείγμα της απήχησης και της αναγνώρισης που η ταπεινή
ομάδαμας απολαμβάνει παγκοσμίως.Από Κίνα ήρθε ο άνθρωπος.
Σας εκμηστυρεύομαι επίσης μιάς και είστε καλά παιδιά ότι μη θέλοντας να την κάνουμε πολυπληθέστερη και να σας προκαλέσουμε το ανάλογο δέος αρνήθηκα τη συμετοχή στον Έβερτς και στον Παστράνα που με έχουν τρελάνει στα mail.
-Μιά άλλη φορά παιδιά ίσως ,ξέρω ότι σας στερώ τη συμετοχή αλλά δυστυχώς "Δε μπορούμε να σας περιμένουμε" είναι πολύ δύσκολες οι διαδρομές που επίτηδες μας βάλανε προσπαθώντας να ανατρέψουν τα δεδομένα....Χα :badgrin:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #231 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 05:07:59 πμ
Τα ΦΩΣΗΕ και τα λοιπά πότε και πως θα τα λάβουμε?








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #232 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 05:16:13 πμ
Τα ΦΩΣΗΕ και τα λοιπά πότε και πως θα τα λάβουμε?

Αύριο  μετά  το  μεσημέρι.
Πιθανόν  το  απόγευμα.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #233 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 05:20:32 πμ
Τα ΦΩΣΗΕ (Φωτογραφικά Σημεία Ελέγχου), τα θέματα των διαγωνιζόμενων φωτογραφιών και οι βαθμολογίες, θα ανακοινωθούν την Παρασκευή το απόγευμα, μετά τη δύση του ήλιου.

Αν σε κάποια ομάδα δεν υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στο internet μετά τις 7 το απόγευμα να μας το πει για να βρεθεί άλλος τρόπος αποστολής των θεμάτων.

Το  λέει  και  εδώ  αναλυτικότερα. 


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #234 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 05:33:12 πμ
ΟΥΠΣ!!! Καλά ε, δεν βλέπω τίποτα!!! Ευχαριστώ κυρ Μέμο,αλλά την σκόνη μας θα  την φας, όσο και αν εισαι καλό παιδί και  σε συμπαθώ. ;) ;)








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #235 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 06:10:52 πμ
ΟΥΠΣ!!! Καλά ε, δεν βλέπω τίποτα!!! Ευχαριστώ κυρ Μέμο,αλλά την σκόνη μας θα  την φας, όσο και αν εισαι καλό παιδί και  σε συμπαθώ. ;) ;)

             Εσείς  θα  πάτε  από  χώμα ;;;;;;;;;;;;;;;
:haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2::haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2::haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: 
:laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


rastabill

  • Guest
Reply #236 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 06:12:59 πμ
ΟΥΠΣ!!! Καλά ε, δεν βλέπω τίποτα!!! Ευχαριστώ κυρ Μέμο,αλλά την σκόνη μας θα  την φας, όσο και αν εισαι καλό παιδί και  σε συμπαθώ. ;) ;)
Γιατί;Επειδή έπεσες στην μαρμίτα όταν ήσουν μικρός;



Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #237 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 17:42:33 μμ
             Εσείς  θα  πάτε  από  χώμα ;;;;;;;;;;;;;;;
:haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2::haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2::haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: :haha2: 
:laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9::laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9:

Δεν ξέρω Μέμο μου, αλλά τουλάχιστον στις φωτογραφίες θα είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!! :alright: :alright: :alright: :alright: :qriding: :qriding:








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #238 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 17:46:50 μμ
Γιατί;Επειδή έπεσες στην μαρμίτα όταν ήσουν μικρός;

Καλά, μαθεύτηκε τόοοοοσο γρήγορα??? Τσ,τσ,τσ προσωπικά δεδομένα σου λέει ύστερα ο άλλος!!!!! :-\ :-\ :-\ :-\








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #239 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 18:28:42 μμ
Quote
Αρχίσαμε τις βοήθειες...
Παιδιά sorry.  Δεν είχα σκοπό να βοηθήσω κάποιον.  Απλώς επειδή πέρασα από εκεί προσφάτα επισήμανα 2 - 3 όμορφα σημεία που αξίζει να τα προσέξεις.  Εξάλλου νομίζω ότι τα παιδιά θα τα βλέπανε έτσι κι αλλιώς.  Και πάλι συγνώμη αν ανέφερα κάτι που δεν έπρεπε (καθώς είναι και ο ανταγωνισμός των ομάδων στη μέση), αλλά νομίζω ότι αυτά που είπα δεν επηρεάζουν την έκβαση του Ράλλυ!!!


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #240 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 18:51:41 μμ
Παίδες, τελικά δεν θα καταφέρω να είμαι μαζί σας. Η ομάδα μου το ξέρει και έχουν βρεθεί ήδη άξιοι αντικαταστάτες, αποσύρω λοιπόν και επίσημα την συμμετοχή μου.

Εύχομαι καλή αποτυχία σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν, πλην της μίας και μοναδικής "Golfo's Raiders" και των πανάξιων αναβατών της. Φώτη, Ελένη, Γιώργο, Σωτήρη και Γιάννη...... πάρτε τους τα σώβρακα!  ;D ;D ;D



tzenitzou

  • Guest
Reply #241 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 19:04:04 μμ
Παίδες, τελικά δεν θα καταφέρω να είμαι μαζί σας. Η ομάδα μου το ξέρει και έχουν βρεθεί ήδη άξιοι αντικαταστάτες, αποσύρω λοιπόν και επίσημα την συμμετοχή μου.

Εύχομαι καλή αποτυχία σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν, πλην της μίας και μοναδικής "Golfo's Raiders" και των πανάξιων αναβατών της. Φώτη, Ελένη, Γιώργο, Σωτήρη και Γιάννη...... πάρτε τους τα σώβρακα!  ;D ;D ;D
χαχαχαχαχαχα.......ευσεβείς πόθοι.......και μην ξεχνάς ότι μπορούν στους υπόλοιπους να πάρουν τα σώβρακα........αλλά θα θριαμβεύσουν οι κοιλότες :thankyou:



Offline eleni

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #242 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 19:08:37 μμ
χαχαχαχαχαχα.......ευσεβείς πόθοι.......και μην ξεχνάς ότι μπορούν στους υπόλοιπους να πάρουν τα σώβρακα........αλλά θα θριαμβεύσουν οι κοιλότες :thankyou:

Χι χι χι, όλα ρυθμίζονται, είμαι κι εγώ εδώ   ;D ;D ;D

Κρίμα Γιάννη, θέλαμε πολύ να είσαι μαζί μας. Στην επόμενη.



Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #243 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 19:57:40 μμ
Εύχομαι καλή αποτυχία σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουν, πλην της μίας και μοναδικής "Golfo's Raiders" και των πανάξιων αναβατών της. Φώτη, Ελένη, Γιώργο, Σωτήρη και Γιάννη...... πάρτε τους τα σώβρακα!  ;D ;D ;D

Μπράβο Γιάννη είσαι γεννημένος νικητής.
Μόλις κατάλαβες ότι με την ομάδα που διάλεξες δεν είχες καμία ελπίδα για νίκη την έκανες με ελφριά πηδηματάκια.
Δεν πειράζει του χρόνου που θα έχεται και περισσότερη πείρα. ;D ;D ;D



Triumph Tiger 955i '05


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #244 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 20:11:31 μμ
Μπράβο Γιάννη είσαι γεννημένος νικητής.
Μόλις κατάλαβες ότι με την ομάδα που διάλεξες δεν είχες καμία ελπίδα για νίκη την έκανες με ελφριά πηδηματάκια.
Δεν πειράζει του χρόνου που θα έχεται και περισσότερη πείρα. ;D ;D ;D

Είσαι πολύ μεγάλος, μέγιστος...τιμή μου να είμαστε στην ίδια ομάδα  :thankyou:


Παύλος Καρούμπης


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #245 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 22:00:50 μμ
GOLFOS' RAIDERDS
( Κυνηγοί Βουκ(ω)λικής Περιπέτειας  :))


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ταιριάζει και με το χαρακτήρα των διαδρομών......................... 8) 8) 8) 8)


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #246 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 22:59:18 μμ
Ο Γιώργος μου έκανε καλή πάσα... Μη ξεχάσετε να έχετε την αφισσα της ομαδας πανω στις μηχανες

Λίγες ώρες έμειναν και μετά :badair:


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #247 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:30:28 μμ
Καλα που το θυμισες Παυλε...

« Last Edit: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:58:21 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #248 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:36:38 μμ
 Όποιο παπάκι χαθεί στο βουνό θα το φάει ο μαύρος φίδης  ;D

Παπαπαπα  ;D



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #249 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:50:36 μμ
 Σώτο φοβερό το (1η θέση ΦωτοΡαλυ 2006)...ετσι για να μη ξεχνιόμαστε
« Last Edit: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:58:57 μμ by Sotos »


Παύλος Καρούμπης