Δευτέρα 17 Ιούνιος 2019, 16:37:51 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: CB 500 X  (Αναγνώστηκε 13048 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 11:38:35 πμ »





Ο Λευτέρης είναι πολύ απασχολημένος;
Οι κούκοι γιατί δεν αντιδρούν;
Και η σημαντικότερη ερώτηση: Θα είναι πολύ φθηνώτερο από το Στρώμα;
Κι' αν παίζει στην κατηγορία του Στρώματος, γιατί δεν φοράει 19 - 17, αλλά 17 -17;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 11:53:11 πμ »

εκεινο που βλεπω ειναι οτι η χοντα σχεδιαστηκα εχει κολησει ....
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 12:06:10 μμ »

εκεινο που βλεπω ειναι οτι η χοντα σχεδιαστηκα εχει κολησει ....

Και το ψαλίδι πίσω ανανεωμένο...απο το 1900κάτι...δε θυμάμαι!
Το είδα κάπου σε μια ανάρτηση πριν απο καμια βδομάδα αλλά το προσπέρασα σα σκούτερ.
Ειναι ακόμη ένα metrosexual μοτόρι...σαν την εποχή που διανύουμε δλδ.
Καταγράφηκε
ekos
Επισκέπτης
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 12:46:15 μμ »

Το καινουργιο Crossruner?  Grin
Καταγράφηκε
dengrafiforum
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2182


the dark side is here!!


« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 13:07:39 μμ »

Το CB 500 R ειναι κουκλα!!!!!!!!!!! Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3303



« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 13:44:22 μμ »

Εκείνο που κατάλαβα, βλέποντας την NC 700X και τώρα την CB 500X είναι ότι πάει η Honda να κάνει μια άλλη κατηγορία μηχανών.Κάτι σαν τα τζίπ του Κολωνακίου. Όλο ασφαλτο, αλλά αν χρειαστεί χωματόδρομο, να σε πάει. Είπαμε χωματόδρομο σκέτο, όχι χώμα, με την ένοια που πάνε οι Transalp. Επειδή το πνεύμα των ημερων είναι και η οικονομία, φρόντισε η κατανάλωση να είναι μικρή. Πέραν των άλλων πιστεύω ότι θέλει να τραβήξει και κόσμο απ' τα σκούτερ.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2265


Pouroduro spirit


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 14:06:39 μμ »

Οι κούκοι γιατί δεν αντιδρούν;
Και η σημαντικότερη ερώτηση: Θα είναι πολύ φθηνώτερο από το Στρώμα;
Κι' αν παίζει στην κατηγορία του Στρώματος, γιατί δεν φοράει 19 - 17, αλλά 17 -17;

Τι να αντιδρασουμε βρε Γιαννη, η Honda απλα σνομπαρει την on-off κατηγορια. Πχ, θα μπορουσε να βγαλει μια εκδοση του NC700 με 19αρη μπροστινο, ελαχιστα διαφορετικες αναρτησεις (μεγαλυτερη διαδρομη) και καλυτερη προστασια και ..voila το αντιδοτο του VStrom. Δεν λεω για 21" μπροστινο και ακτινες γιατι αυτο ειναι πια ..science fiction για τη Honda  Lips Sealed

Χθες βραδυ γυρνωντας απο τη δουλεια με προσπερασε δικαβαλο NC700X (το γυμνο) με αφτερμαρκετ εξατμιση-δικανο που πηγαινε σφαιρα, το μηχανακι εχει γκαζι και αν η οικονομια ειναι οπως λεγεται, η πλατφορμα ειναι εκει  Wink Αλλα η μαμα κοιμαται ή μαλλον δε θελει  Undecided
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 14:35:19 μμ »

εκεινο που βλεπω ειναι οτι η χοντα σχεδιαστηκα εχει κολησει ....

Εεεε ναι, αλλά λίγο πολύ όλες οι μάρκες κάνουν τα μοντέλα τους να μοιάζουν μεταξύ τους και να ξεχωρίζουν από των άλλων.
Η Χόντα λανσάρει το στενό φτεράκι στο ρύγχος του φαίρινγκ, κάτω εξάτμιση κλπ.

Και το ψαλίδι πίσω ανανεωμένο...απο το 1900κάτι...δε θυμάμαι!

Γιατί τι έχει το ψαλίδι του ΤΑ 600 και πρέπει να αλλάξει; Στης ακρίβειας τον καιρό είμαστε για αλλαγές ψαλιδιών;

Εκείνο που κατάλαβα, βλέποντας την NC 700X και τώρα την CB 500X είναι ότι πάει η Honda να κάνει μια άλλη κατηγορία μηχανών.Κάτι σαν τα τζίπ του Κολωνακίου. Όλο ασφαλτο, αλλά αν χρειαστεί χωματόδρομο, να σε πάει. Είπαμε χωματόδρομο σκέτο, όχι χώμα, με την ένοια που πάνε οι Transalp. Επειδή το πνεύμα των ημερων είναι και η οικονομία, φρόντισε η κατανάλωση να είναι μικρή. Πέραν των άλλων πιστεύω ότι θέλει να τραβήξει και κόσμο απ' τα σκούτερ.

Ααααακριβώς! Εδώ η αυτοκινητοβοιομηχανία παράγει και "τζιπ" δικήνητα, στα φανατικά ον οφφ θα κολλήσομε; Πάντως αν δεν είναι και φθηνή δεν έχει κανένα νόημα η συζήτηση για ψαλίδια, ζάντες και αναρτήσεις. Πρέπει να είναι συνέχεια του δικύλινδρου CB που θεωρείται καλή value for money μοτοσυκλέτα και είναι και αξιόπιστη.
Κατά τα λοιπά κρατήστε και βελτιώστε τα 600 και 650 αν επιθυμήτε τέτοια μοτοσυκλέτα και τέτοια χρήση. 

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 15:08:23 μμ »

...Κατά τα λοιπά κρατήστε και βελτιώστε τα 600 και 650 αν επιθυμήτε τέτοια μοτοσυκλέτα και τέτοια χρήση. 



Είπαμε, πλεον αξία ανεκτίμητη! Μάλιστα αυτό τον καιρό όποιος ψάχνει για ΤΑ κυκλοφορούν καλές ευκαιρίες στην αγορά.
Για 600/650 μιλάω.
Καταγράφηκε
Specialized
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 296


« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 15:22:35 μμ »

Το κόλλημα με το υλικό του ψαλιδιού πραγματικά με εκπλήσει! Ρε παληκάρια, το αλουμίνιο χρειάζεται σχεδόν διπλάσια διατομή για να πετύχει αυτό που πετυχαίνει το σίδερο! Προσωπικά στη μηχανή μου, το σιδερένιο ψαλίδι και ο σιδερένιος σκελετός δεν μου έχουν δημιουργήσει ποτέ κανένα πρόβλημα. Υπάρχουν οι εφαρμογές και τα κατάλληλα υλικά γι αυτές τις εφαρμογές. Για μοτοσυκλέτες σαν το Τρανσάλπ ή το 500ρι, το σίδερο είναι μια χαρά.   

Η Χόντα είναι αυτό που είναι γιατί βγάζει μηχανάκια που δουλεύουν. Ξέρει να σχεδιάζει. Προσωπικά το εφέ λίγο με απασχολεί, αρκεί να δουλεύει καλά. Το καινούργιο 500ρι προαισθάνομαι ότι είναι ένα ιδανικό all-around μηχανάκι για πάρα πολλούς. Δυστυχώς δεν υπάρχει προσιτή μηχανή που να είναι πολύ καλή σε όλα, αυτή μου φαίνεται ότι θα είναι πολύ καλή σε πολλά.
Καταγράφηκε
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 15:38:12 μμ »

Το κόλλημα με το υλικό του ψαλιδιού πραγματικά με εκπλήσει! Ρε παληκάρια, το αλουμίνιο χρειάζεται σχεδόν διπλάσια διατομή για να πετύχει αυτό που πετυχαίνει το σίδερο! Προσωπικά στη μηχανή μου, το σιδερένιο ψαλίδι και ο σιδερένιος σκελετός δεν μου έχουν δημιουργήσει ποτέ κανένα πρόβλημα. Υπάρχουν οι εφαρμογές και τα κατάλληλα υλικά γι αυτές τις εφαρμογές. Για μοτοσυκλέτες σαν το Τρανσάλπ ή το 500ρι, το σίδερο είναι μια χαρά.   

Η Χόντα είναι αυτό που είναι γιατί βγάζει μηχανάκια που δουλεύουν. Ξέρει να σχεδιάζει. Προσωπικά το εφέ λίγο με απασχολεί, αρκεί να δουλεύει καλά. Το καινούργιο 500ρι προαισθάνομαι ότι είναι ένα ιδανικό all-around μηχανάκι για πάρα πολλούς. Δυστυχώς δεν υπάρχει προσιτή μηχανή που να είναι πολύ καλή σε όλα, αυτή μου φαίνεται ότι θα είναι πολύ καλή σε πολλά.

Κόλλημα είναι να μένεις στα παλιά εξ' ου και ξεκόλλα, προχώρα μπροστά δλδ. Υπάρχουν αλουμίνια που είναι πολύ πιο ισχυρά απο το σιδεροκάγκελο και φυσικά στο μισό βάρος. Συμφωνώ οτι υπάρχουν οι εφαρμογές και τα κατάληλα υλικά, σε αντίστοιχες περίοδους θα συμπληρώσω εγώ.
Και το Άφρκα παλιό είναι (λέμε τώρα) αλλά το ψαλιδάκι το ' χει ελαφρύ! Άρα το 'χει ξανακάνει η Honda Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 16:36:15 μμ από Aerios » Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3303



« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 16:08:47 μμ »

Εκείνο που καταλαβαίνω είναι ότι προετοιμάζουν την διάδοχη κατάσταση του ΤΑ. Το NC 700x κάπου ίσως να μην τους βγήκε, δεν ξέρω, και τώρα γίνεται άλλη προσπάθεια. Απ' ότι είδα, σε φωτογραφίες πάντα, το προετοιμάζουν και για εξόδους περισσότερο απ' ότι το NC. Δεν ξέρω. Θα δείξει. Πάντως το ΤΑ ένα είναι. Δες τε κι αυτό  www.mrbike.gr/website/Street/Honda-CB-500X-2013.html
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 16:16:19 μμ από Καψιώτης.... » Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 850


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 18:23:19 μμ »

Εκείνο που καταλαβαίνω είναι ότι προετοιμάζουν την διάδοχη κατάσταση του ΤΑ. Το NC 700x κάπου ίσως να μην τους βγήκε, δεν ξέρω, και τώρα γίνεται άλλη προσπάθεια.
Δεν έχεις δίκιο. Αν κοιτάξεις τις πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη πουλάνε και πουλάνε μάλιστα καλά. Για αυτό το λόγο κάνουν και άλλα μοντέλα φτηνού κόστους όπως το 500άρι στην προκειμένη περίπτωση.Αν το NC700X είναι στα 7500 αυτό να το περιμένεις στα 6 με 6500. Μέσα στην οικονομική κρίση που μαστίζει σχεδόν όλη την Ευρώπη να δω ποιο άλλο θα πουλήσει.
Συνεχίζει να μη μου αρέσει, ο σχεδιασμός του (σε όλη τη σειρά που έχει το ρύγχος) καθώς και η επιμονή των Γιαπωνέζων σε ασφάλτινο ΟΝ-off ή αλλιώς SUV
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3303



« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 10:08:42 πμ »

Δεν έχεις δίκιο. Αν κοιτάξεις τις πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη πουλάνε και πουλάνε μάλιστα καλά. Για αυτό το λόγο κάνουν και άλλα μοντέλα φτηνού κόστους όπως το 500άρι στην προκειμένη περίπτωση.Αν το NC700X είναι στα 7500 αυτό να το περιμένεις στα 6 με 6500. Μέσα στην οικονομική κρίση που μαστίζει σχεδόν όλη την Ευρώπη να δω ποιο άλλο θα πουλήσει.
Συνεχίζει να μη μου αρέσει, ο σχεδιασμός του (σε όλη τη σειρά που έχει το ρύγχος) καθώς και η επιμονή των Γιαπωνέζων σε ασφάλτινο ΟΝ-off ή αλλιώς SUV
Θα συμφωνήσω μ' ότι λές. Το δεν τους βγήκε δεν αφορα αποκλειστικά τις πωλήσεις. Πιστεύω ότι κάτι άλλο είχαν κατά νου. Ίσως να είμαι λάθος. Πάντως πραγματικά, πολύ σωστά το λες, είναι η μοτοσυκλετιστική έκδοση των SUV.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 11:43:51 πμ »

...... σε ασφάλτινο ΟΝ-off ή αλλιώς SUV

Σε δικίνητα SUV.

Ρε παληκάρια, το αλουμίνιο χρειάζεται σχεδόν διπλάσια διατομή για να πετύχει αυτό που πετυχαίνει το σίδερο!

Υπάρχουν αλουμίνια που είναι πολύ πιο ισχυρά απο το σιδεροκάγκελο και φυσικά στο μισό βάρος.

Έχετε μερικώς δίκιο και οι δύο.
Δεν υπάρχουν σκελετοί ή ψαλίδια από καθαρό αλουμίνιο, ή καθαρό σίδερο.
Υπάρχουν κράματα και κράματα και των δύο μετάλλων, αλλά χοντρικά έχομε, το σίδερο να είναι 3 φορές πιό βαρύ από το αλουμίνιο, αλλά και 3 φορές ανθεκτικώτερο.

Άνθρακες ο θησαυρός δηλαδή;;;;;
Αν μιλάμε για μασίφ δοκούς,  χρειαζόμαστε περίπου ίδιο βάρος για  αλουμίνιο ή σίδηρο για να αντιμετωπίσομε μια καταπόνηση. Επειδή όμως δεν μιλάμε για μασίφ δοκούς, ο μεγαλύτερος όγκος υλικού που έχει στη διάθεσή του ο σχεδιαστής, στην περίπτωση αλουμινίου (ίδιου βάρους) του επιτρέπει να σχεδιάσει πιό συμφέρουσα διατομή (με μεγαλύτερη ροπή αντιστάσεως) και έτσι να έχομε ελαφρύτρο αλουμινένιο εξάρτημα.

Και επειδή μου θυμίσατε το ψαλίδι της Άφρικά, ιδού...



...μπαίνει εύκολα.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 11:48:44 πμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2076



« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 12:51:36 μμ »


Και επειδή μου θυμίσατε το ψαλίδι της Άφρικά, ιδού...



...μπαίνει εύκολα.
Περα απο τα οποια πλεονεκτηματα του αλουμινιου νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας που να διαφωνει οτι εμφανισιακα αυτο το ψαλιδι δεν εχει καμια σχεση με την σιδερια του ΤΑ 400/600/650/700

"Κουτι" νομιζω δεν μπαινει?
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 12:59:21 μμ »

Κουκου! Ρε σεις τι ψαλίδια και μαντέμια τσαμπουνάτε; Περνάμε εποχή ισχνών αγελάδων, και κατά συνέπεια ισχνές θα είναι και οι μηχανές. Αυτό το CB X είναι σχεδιασμένο σαν λύση ανάγκης όχι μερακλαντάν όχημα για γούστα. Έχει την ιπποδύναμη ακριβώς κάτω από το όριο του μικρού ευρωπαικού διπλώματος, ανάλογο ύψος και χαμηλό κόστος κτήσης και κατανάλωσης βενζίνης. Και σκουτερομούρη για το ανάλογο κοινό.

Αυτό μαθηματικά τους οδήγησε σε σίδερα φτηνά και γερά και κατά συνέπεια σε ένα μηχανάκι 197 (!) κιλά. Αυτό ειναι πρόβλημα, όχι τα ψαλίδια και τα μαχαίρια.

Αν μιλούσαμε για το ίδιο μηχανάκι στα 170 κιλά, απαλλαγμένο από πλαστικά και με ανθρωπινές αναρτήσεις και τροχούς με την ίδια ιπποδύναμη θα πηγαίναμε σε τιμή απαγορευτική. Εχετε υπόψιν σας ότι το XL 250 που ξανάβγαλε η Honda θα το δίνει γύρω στα 5000; Το φτηνό πτωχό πλην τίμιο δυομισάρι στα λεφτά που έδινε η Kawa πριν λίγα χρόνια το KLE 500, ένα άρτιο μηχανάκι μεγαλύτερης κατηγορίας; Δεν νομίζω Τάκη...

Άρα αυτό πάλι ακριβό είναι και ταυτόχρονα μετριότατο. Γιατί; Δασμοί λόγω ευρωπαϊκής ένωσης ανεβάζουν την τιμή. Και για την ποιότητα... ας πούμε απλά ότι οι μαρκετίστες ξέρουν ότι αυτοί που κάνουν "χώματα" και άλλα περίεργα και ακριβά σπορ είναι οι μικροί πληθυσμοί ευρώπης και Β. αμερικής, οι οποίοι στρέφονται στα ευρωπαϊκά προιόντα τα οποία πάλι λόγω δασμών ευνοούνται στην ΕΕ και λόγω εισαγωγικών πολιτικών στις ΗΠΑ.  

Άρα τι μένει στον Γιαπωνέζο; Να φτιάχνει μηχανάκια με μεγάλο περιθώρειο κέρδους και για όσους έχουν χαμηλές  προσδοκίες, για τις αναδυόμενες αγορές της Νότιας Αμερικής και της Νοτιοανατολικής Ασίας. Ε, για να βγάζεις λοιπόν πέντε μηχανές με modular design -με ένα μοτέρ και σκελετό ή περιφερειακά κοινά- χωρίς να ανέβει η τιμή σε αυτά τα χάλια καταλήγεις.

Γιαυτό και όταν η Honda πούλαγε για on off το XR 200 βαφτισμένο cr κάτι και το Varadero γέμιζε ο τόπος KTM. Και γιαυτό πριν την κρίση ξαμοληθήκανε οι γερμανοί και φτιάξανε μεσαία on off αξιώσεων για ακριβά γούστα.

Τι να συζητάμε για το CB X των 200 κιλών και των 47 ίππων, όταν τα BMW G 650 X (challenge, country & moto) έβγαζαν -προ τετραετίας έτσι;- από έναν κύλινδρο  53 άλογα, σε μηχανάκια 150 κιλών, με ούτε 4 λίτρα στα 100χλμ κατανάλωση; Το ότι είχαν ανάποδα μπροστινά και ό,τι τροχούς και σετάρισμα αναρτήσεων ήθελες (enduro, scrambler, supermotard) και κράματα αλουμινίου, abs και τηλεπροφορτιζόμενες αναρτήσεις; Όλα αυτά με λιγότερα από 2000 διαφορά από το "φτηνό" CB X και "μαμίσια" όχι after market και τρέχα γύρευε.    

Έτσι σήμερα το να πάρεις εδώ τo CB X μόνο με την λογική του διπλώματος μικρής κατηγορίας στέκει. Αλλιώς και 6000 να κάνει -που δεν θα κάνει και θυμηθείτε με- πάλι V Strom θα ψάχνεις. Γιατί άμα είναι να έχεις ένα μηχανάκι 200 κιλά θα πάρεις αυτό με τα άλογα. Αλλιώς θα πάρεις κάτι μικρότερο και φθηνότερο.  

Αλλά έτσι και αλλιώς το ζήτημα είναι αλλού...
Ποιός θα πάει να πάρει καινούργια μηχανή πια ρε παιδιά; Ειδικά μικρομεσαίας κατηγορίας; Έτσι όπως πάει το πράμα ο πολύς κόσμος θα γυρίσει στα μικρά φτηνά μηχανάκια να πηγαίνουν από το σημείο Α στο Β με τη λιγότερη βενζίνη και έξοδα και λίγοι -πολύ λίγοι- που θα βγούν πιο φραγκάτοι από αυτή την κρίση θα αγοράζουν πολύ πιο ακριβά μεγάλα και εξωτικά πράματα.

Η μεσαία κατηγορία on off μοτοσικλετών απλά θα ακολουθήσει την μοίρα της κοινωνικής μεσαίας τάξης που την ανέδειξε, και θα πάνε αλαμπρατσέτο στη λήθη.

Και σε κάποια χρόνια από τώρα θα θυμόμαστε την εποχή που κάποιοι μεσοαστοί καθώς αναζητούσαν καλύτερη ποιότητα ζωής και κατ' επέκταση περισσότερες εμπειρίες, διοχέτευαν εισόδημα σε μηχανές, λάστιχα, μπότες, μπουφάν, κράνη, βαλίτσες αναλόγου στυλ αλλά και τιμής. Εισόδημα που άλλοι είχαν και άλλοι δανείζονταν.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3303



« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 13:38:17 μμ »

Κουκου! Ρε σεις τι ψαλίδια και μαντέμια τσαμπουνάτε;++++ (Για κέρδος χώρου)
Μη μας προσγειώνεις απότομα. Άσε μας λίγο να αιθεροβατίσουμε. Άσε να έχουμε αυτό που λέν" παρηγοριά στον άρρωστο....."
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 14:14:08 μμ »

Ποιά 6 + χιλιάρικα; Η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι πραγματικά φτηνή για να επιβιώσει στη διεθνή αγορά.
Στην ελληνική ούτως ή άλλως δεν...
Με 3 χιλάρικα και υπομονή βρίσκεις μεταχειρισμένο πύραυλο. Γιατί να δώσεις παραπάνω για ένα καινούριο μεν, αλλά μηχανάκι της κρίσης;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 15:53:52 μμ »

Ανακοίνωσις ανακοίνωσις: Η τιμή του νέου Honda dual sport CRF 250 L ορίστηκε στα 4.700 ευρώ!

http://www.mrbike.gr/website/teleitaia-Nea/Honda-CRF-250L-%E2%80%93-anakoinothike-i-timi-tou.html

Ντόιοιοιοιοιοινγκ! Δυομισάρι συμβατικότατο, 145 κιλά, 23 άλογα χωρίς ούτε abs ούτε καν σχάρα κοντά στο πεντοχίλιαρο! Αυτή είναι τιμολογιακή πολιτική!

Άρα το CB 500 X δεν θα χτυπάει 6.000 "γυμνό"; Ωρέ που πάμε ωρέ; που λεγε και ο Αυλωνίτης...
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3303



« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 16:04:58 μμ »

Ανακοίνωσις ανακοίνωσις: Η τιμή του νέου Honda dual sport CRF 250 L ορίστηκε στα 4.700 ευρώ!
http://www.mrbike.gr/website/teleitaia-Nea/Honda-CRF-250L-%E2%80%93-anakoinothike-i-timi-tou.html
Ντόιοιοιοιοιοινγκ! Δυομισάρι συμβατικότατο, 145 κιλά, 23 άλογα χωρίς ούτε abs ούτε καν σχάρα κοντά στο πεντοχίλιαρο! Αυτή είναι τιμολογιακή πολιτική!
Άρα το CB 500 X δεν θα χτυπάει 6.000 "γυμνό"; Ωρέ που πάμε ωρέ; που λεγε και ο Αυλωνίτης...
Ρε παιδιά, πιστεύετε ότι νοιάζονται για την ελληνική αγορά; Στίς τρίχες απ' τ' @ρ@@δια τους την έχουν. Αλλού στοχεύουν.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Specialized
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 296


« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 16:40:41 μμ »

Δεν είναι η Ελληνική αγορά που δεν τους ενδιαφέρει, ο Έλληνας αναβάτης με τις αδικαιολόγητες (και μερικές δικαιολογημένες) απαιτήσεις του είναι εκτός της "αγοράς" (κι εδώ εκτός αγοράς είμαστε!). Στο εξωτερικό ο κόσμος που είναι πιο άνετος οικονομικά και πιο συνειδητοποιημένος δεν μπλέκει με αυτά που απασχολούν τον Έλληνα.  Πιο συγκεκριμένα:

- όταν οδηγούν δεν βλέπουν τι χρώμα και υλικό έχει το ψαλίδι (οι περισσότεροι δεν είναι του εφέ)
- δεν ψωνίζουν με τεχνικές προδιαγραφές (τόσα κιλά, τόσοι ίπποι) αλλά με τη χρηστικότητα της μηχανής
- ψωνίζουν ανάλογα με τη χρήση (εδώ μια μηχανή που να τα κάνει όλα γιατί δεν περισσεύει φράγκο) και αν δεν κάνει παίρνουν και άλλη ειδικής χρήσης

Όπως διέψευσε το 700 αυτούς που το κατέκριναν πριν κυλήσει στο δρόμο, θα διαψεύσει και το 500. Αυτή είναι η προαίσθηση μου και μένει να επιβεβαιωθεί ή όχι. Προβλέπω να είναι πολύ καλή στο 95% των περιπτώσεων και για το 95% των αναβατών. Τώρα αν θέλεις ταξίδια σε όλη την Ευρώπη με οικοσκευή και ταίρι και υψηλές ταχύτητες, πίστα ή εκτός δρόμου υπάρχουν και άλλες καλύτερες λύσεις.
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 23:04:39 μμ »

Αν δεν τους ένοιαζε καθόλου η αγορά γιατί τα πουλάνε εδώ τα μηχανάκια; Γιατί πληρώνουν διαφημίσεις παρουσιάσεις κλπ κλπ;

Στο εξωτερικό μήπως δεν αγοράζουν τέτοια χόντα εδώ και χρόνια;

Το να ζητάς ένα on off που να πηγαίνει και εκτός δρόμου δεν είναι βίτσιο ή χλίδα, έχει ξαναγίνει και κυκλοφορούν πολλά.

Δεν είναι ζήτημα τεχνικών προδιαγραφών να έχει μια μηχανή 200 κιλά με 47 άλογα. Είναι για όποιον ξέρει προειδοποιητικό σημάδι ότι είναι μούφα και μάλιστα πανάκριβη ως τέτοια, γιατί θα σέρνεται παρά τα λεφτά που θα έχει μετρήσει. Μιλάμε για ένα πράμα με ιπποδύναμη KLR 650 και βάρος ΤΑ 650! Στα 6000+ ?!

Και ακριβώς επειδή τα μετράς τα ρημάδια -και δεν είναι λίγα- κοιτάς και τι σου δίνουν για αντάλλαγμα. Και στην προκειμένη περίπτωση δεν δίνουν και πολλά...

Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών δεν μπορεί να αποκτήσει και να συντηρήσει δύο και τρεις μηχανές διαφορετικής χρήσης. Και από όσους μπορούν ένα σοβαρό μέρος δεν θέλει γιατί απαιτεί όταν ταξιδεύει να μπορεί να μπει και χώμα. Και καλά κάνει με τόσα φράγκα που δίνει.

Αν το 700 είχε διαψεύσει τους επικριτές του θα έφερνε την ανανέωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος και της συγκεκριμένης αγοράς. Αντίθετα έφερε τον θάνατο του είδους για την συγκεκριμένη εταιρεία και αυτό καθαρά από τσιγγουνιά της Χόντα.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Specialized
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 296


« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 10:33:37 πμ »

Στο εξωτερικό κυκλοφορεί πολύ το 700. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία, δεν ξέρω από νούμερα.

Τα 200 κιλά και 50 ίπποι δεν ενοχλούν πάρα πολλούς οι οποίοι έχουν αποφασίσει τι θέλουν από τη μηχανή τους και τι μπορεί η τσέπη τους. Φίλος στην Ιταλία μετά από δεκαετίες σε CBR 600 , το γύρισε σε Τενερέ 660, μέσα σε μία ημέρα ήρθε από την βόρεια Βουλγαρία στην Αρκαδία με τη φίλη του. Του είπα, δεν σε πείραξε; Μου απάντησε όχι, παλιά είχα ταχύτητα, τώρα έχω δυνατότητα πρόσβασης σε άλλα μέρη.

Τα on-off είναι μια λογική απαίτηση εδώ αλλά όχι τόσο λογική αλλού που είναι μεγάλες αγορές. Παίρνεις ένα 250 καθαρό off στο τρέιλερ και κάνεις το κέφι σου. Ακόμη κι εδώ, το Στρομ είναι που πουλά και όχι το Τρανσαλπ.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2265


Pouroduro spirit


« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 17:07:38 μμ »

Περα απο τα οποια πλεονεκτηματα του αλουμινιου νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας που να διαφωνει οτι εμφανισιακα αυτο το ψαλιδι δεν εχει καμια σχεση με την σιδερια του ΤΑ 400/600/650/700

Εννοειται  Wink  Θα τοβαζα καθως και ο 18αρης πισω ειναι ενα "μικρο" πλεονεκτημα σε χωμα αλλα δεν θελω ν'αυξησω το μεταξονιο. Το ΤΑ ειναι πραγματικα μανιτζεβελο μηχανακι και σταθερο στην ευθεια μεχρι τα οσα πιανει - και φοβαμαι μην το χαλασω. Να θυμηθω να δοκιμασω το 600αρι του Γιαννη την επομενη φορα που θαμαι Χιο..

Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Σελίδες: [1] 2 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!