Hellas Transalp Forum

ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

επισκέπτης · 18641

STARBREAKER

  • Guest
on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 07:56:56 πμ
Πηγα σε ενα μαγαζι στο γαλατσι,ρωτησα τιμη για λαστιχα και μου ειπε τα εξης:Καινουργια του 2012 εχουν 180 ευρω(Βρετανικη μαρκα),τον ρωτησα αν υπαρχουν μεταχειρισμενα,μου ειπε οχι.Αλλα μου λεει:Μπορω να σου βαλω λαστχα του 2008 σε αποθηκη καινουργια με 140 ευρω.Τι να κανω;;;;



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #1 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 08:04:11 πμ
καλημερα καταρχας τα 180 για ποια μαρκα ειναι (μαρκα με εκαψες ας πουμε?)
και το δευτερο το να βαλεις λαστιχα του 2008  :o :o :o
ειναι απλα χαζο. τα λαστιχα πρεπει να ειναι 8-12 μηνες απο την παραγωγη τους
το πολυ κανε μια ερωτηση εδω https://www.e-wheels.gr/
δεν ειναι διαφημηση απλα εχω παρει απο εδω αρκετα ζευγαρια. δες και της
προσφορες που εχει. τα λαστηχα που μου στελνει παντα ειναι φρεσκα 6-12 μηνες.

αυτος που σου πασαρε τα λαστηχα του 08 ειναι για σκοτωμα. απλα.


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #2 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 09:03:14 πμ
Για 40 ευρω βάλε τα καινουργια. δεν παιζουν με αυτα
αλλιώς κρατα αυτα που έχεις


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #3 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 10:52:04 πμ
προτιμησε καινουριο λαστιχο και γνωστης εταιριας. αποφασησε ποια εταιρια και ρωτα τιμες να σου πουνε (συνηθως διαφερουν κατα 10 € απο μαγαζι σε μαγαζι) εγω πριν 2 μηνες εβαλα τα anakee 2 (michellen) στο ΤΑ μου, τα ειχα και πριν, και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα κρατηματα του (σε αυτην την κατηγορια, στο vara θα βαλω metzeller...)



Offline sagini.sail

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #4 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 15:52:43 μμ
Η γνώμη μου είναι, πως η αγορά "μη δοκιμασμένων" φτηνών  ελαστικών είναι κακή ιδέα.
Η αγορά μεταχειρισμένων θέλει να ξέρεις αρκετά για τα συγκεκριμένα ελαστικά και δεν θα την εμπιστευόμουν.
Με την ασφάλεια δεν παίζουμε και τα ελαστικά είναι μια σημαντική παράμετρος της ασφαλούς οδήγησης!
Ξέρω πως οι εποχές είναι δύσκολες (όλοι τα ίδια ζούμε..) αλλά θα ήταν συνετό να βάλεις καινούργια λάστιχα
απ' αυτά που έχουν ''δοκιμαστεί'' από συμφορουμίτες και φίλους! Εγώ έβαλα anakee 2, είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Με την τιμή ψάξε το! αν και οι διαφορές όντως θα είναι μικρές! Προσωπικά θα προτιμούσα να μην κυκλοφορώ το μηχανάκι μου για λίγο καιρό μέχρι να καταφέρω να αγοράσω τα σωστά, παρά να βάλω "καμένα" ή άγνωστου ποιότητας λάστιχα!
Ο φίλος παραπάνω που είπε ότι, αυτός που σου πρότεινε να βάλεις λάστιχα παραγωγής του 2008 θέλει σκότωμα,
έχει δίκιο!
Μην αγχώνεσαι λοιπόν,
κάνε λίγο υπομονή,
ενημερώσου
και κάνε αυτό που πρέπει..


Η κόμπρα είναι τελείως ακίνδυνη για τους Έλληνες. Πέρυσι χάσαμε χιλιάδες σε τροχαία δυστυχήματα. Ούτε ένας θάνατος από κόμπρα!


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #5 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 17:34:26 μμ
Η γνώμη μου είναι, πως η αγορά "μη δοκιμασμένων" φτηνών  ελαστικών είναι κακή ιδέα.
Η αγορά μεταχειρισμένων θέλει να ξέρεις αρκετά για τα συγκεκριμένα ελαστικά και δεν θα την εμπιστευόμουν.
Με την ασφάλεια δεν παίζουμε και τα ελαστικά είναι μια σημαντική παράμετρος της ασφαλούς οδήγησης!
Ξέρω πως οι εποχές είναι δύσκολες (όλοι τα ίδια ζούμε..) αλλά θα ήταν συνετό να βάλεις καινούργια λάστιχα
απ' αυτά που έχουν ''δοκιμαστεί'' από συμφορουμίτες και φίλους! Εγώ έβαλα anakee 2, είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Με την τιμή ψάξε το! αν και οι διαφορές όντως θα είναι μικρές! Προσωπικά θα προτιμούσα να μην κυκλοφορώ το μηχανάκι μου για λίγο καιρό μέχρι να καταφέρω να αγοράσω τα σωστά, παρά να βάλω "καμένα" ή άγνωστου ποιότητας λάστιχα!
Ο φίλος παραπάνω που είπε ότι, αυτός που σου πρότεινε να βάλεις λάστιχα παραγωγής του 2008 θέλει σκότωμα,
έχει δίκιο!
Μην αγχώνεσαι λοιπόν,
κάνε λίγο υπομονή,
ενημερώσου
και κάνε αυτό που πρέπει..

Εχω ξαναγράψει παλαιότερα για την χρονολογία των ελαστικών, μην βγάζουμε συμπεράσματα, και μην ακούμε διαφορες πα@@@ριες του καθε εμπόρου του κάθε ειδ.ημονα ή του κάθε υποτειθέμενου γνώστη των πάντων, εχω ξανα πει πως τα ελαστικά δεν είναι προϊόντα με ημερομηνία λήξης βραχυπρόθεσμη, απεναντίας τα ελαστικά που έχουν πολύ κοντινή ημερομηνία παραγωγής, δλδ 2,3,5,6,μηνών δεν έχουν αφομειώσει το μέγιστο της αποδοτικότητας τους ως προς την οδική συμπεριφορά τους, μακάρι να μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε ένα σεμηνάριο από κάποιον τεχνικό κάποιας εταιρίας εταιρίας θέτωντας του όσες ερωτήσεις έχουμε αμφιβολίες, ας μην αποκαλούμε λοιπόν εγκληματίες κάποιους ανθρώπους χωρίς να είναι εγκληματίες, απλά ας αρκεστούμε στο...δεν βάζω 4 ετών ελαστικό στο όχημα μου, καμιά εταιρία δεν ρισκάρει την φήμη και αξιοπιστία της για οποιονδήποτε λαστιχά έχει στον κάποια ελαστικά στοκαρισμένα παλαιότερης κατασκευής.
διαβάστε λίγο παρα κάτω, και αν ψάξετε θα βρείτε πολύ περισσότερα για την τεχνολογία και την κατασκευή των ελαστικών

Νομίζω πως αυτές είναι από τις πιο αξιόπιστες και σοβαρέρες εταιρίες ελαστικών,που δεν θα ήθελαν να χαλάσουν την φήμη και το όναμά τους για κανένα είδους ελαστικού σε στοκ



Ολα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την διάρκεια ζωής των ελαστικών!!!!

Οι όμιλοι που στηρίζουν αυτήν την ενέργεια είναι οι ακόλουθοι, με αλφαβητική σειρά:


ΕΛΑΣΤΙΚΑ MICHELIN ΑΕΒΕ (MICHELIN, BFGOODRICH, KLEBER)

ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI ΑΕ (PIRELLI,CEAT,COURIER,FORMULA,METZELER)

ELASTRAK ΑΕ (BRIDGESTONE, FIRESTONE)

ΕΜΑ ΑΕ( CONTINENTAL, UNIROYAL, BARUM, SEMPERIT)

GOODYEAR DUNLOP ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΒΕΕ (GOODYEAR, DUNLOP, FULDA)


Κατά την αγορά των ελαστικών, κάποιοι οδηγοί πιστεύουν ότι η ημερομηνία παραγωγής, που αναγράφεται στο πλαινό κάθε ελαστικού είναι καθοριστικής σημασίας, διότι επηρεάζει δραστικά τις επιδόσεις του προιόντος:


Ποιες είναι οι συστάσεις- καθοδήγηση από τις εταιρείες ελαστικών και των αρμόδιων ευρωπαικών οργανισμών?
Ας δούμε τι λένε οι ειδικοί:


Τι είναι το DOT?



DOT σημαίνει Department Of Transportation, που είναι ο Αμερικάνικος Οργανισμός Μεταφορών. Αυτή η ένδειξη διέπεται από τους Αμερικάνικους Κυβερνητικούς Κανονισμούς και περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος, την ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού και δίαφορες άλλες κατασκευαστικές λεπτομέρειες. Η ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού αναγράφεται στο πλαινό του ελαστικού και αποτελείται από 4 διαδοχικούς και χωρίς κενό αριθμούς. Οι δύο (2) πρώτοι ορίζουν την εβδομάδα και οι δύο (2) τελευταίοι το έτος παραγωγής. Ετσι λοιπόν , για παράδειγμα, αν υπάρχει ο αριθμός 2809, σημαίνει ότι το ελαστικό κατασκευάστηκε την 28η εβδομάδα του 2009.


Υπάρχει ευρωπαική νομοθεσία που δίεπει αυτούς τους κανόνες?




- ΝΑΙ. Οι Ευρωπαικοί Κανονισμοί E.C.E. απαιτούν την υποχρεωτική ένδειξη της ημερομηνίας κατασκευής πάνω στο ελαστικό, με την μορφή 4 ψηφίων (αριθμών) όπως ακριβώς το απαιτεί ο Αμερικάνικος DOT. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η ένδειξη DOT είναι κοινή και στην Ευρώπη.
- Η έγκριση καταλληλότητας για την κυκλοφορία των επιβατικών ελαστικών στην Ευρωπαική αγορά, απεικονίζεται στο πλαινό του ελαστικού με το γράμμα Ε, εγγεγραμμένο μέσα σε κύκλο, με ακολουθία ενός αριθμού, που πιστοποιεί την συμμόρφωση στον κανονισμό E.C.E.


Τι συνιστούν οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αρμόδιοι Ευρωπαικοί Οργανισμοί για την ηλικία των καινούργιων ελαστικών?


Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα του κανονισμού ETRTO (European Tire and Rim Technical Organization ο οποίος ορίζει σε ευρωπαικό επίπεδο το σύνολο των τεχνικών προδιαγραφών και των κανόνων χρήσης του ελαστικού).


- « Τα ελαστικά είναι προιόντα με πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής και έχουν σχεδιαστεί να αντέχουν στις επιδράσεις που ασκεί η φυσική γήρανση του καουτσούκ.» Οι κατασκευαστές συμφωνούν ότι τα προιόντα των ελαστικών δεν έχουν ημερομηνία λήξης, εκτός ειδικών υποδείξεων του κατασκευαστή. Η χρησιμοποίηση των ελαστικών, για μερικά χρόνια ανεξάρτητα με την ηλικία τους, δεν έχει ουσιαστικές επιπτώσεις στην απόδοσή τους.


- …..η σωστή συντήρηση επιβάλλει να τηρούνται οι συστάσεις των κατασκευαστών του οχήματος και των ελαστικών, που αφορούν την πίεση, τον δείκτη φορτίου και τον έλεγχο κατά την χρήση. Επιβάλλει επίσης να ελέγχονται οι σωστές συ νθήκες αποθήκευσης των ελαστικών, όταν αυτά δεν χρησιμοποιούνται…..


- Συνίσταται να γίνεται τακτικά έλεγχος των ελαστικών σε εξειδικευμένα σημεία πώλησης.



Επομένως, τι θα πρέπει να προσέξει ο καταναλωτής κατά την αγορά των ελαστικών?




- Ο καταναλωτής πρέπει να απευθύνεται σε ένα εξειδικευμένο σημείο πώλησης ελαστικών, όπου μπορούν να εγγυηθούν για τις καλές συνθήκες αποθήκευσης του ελαστικού, όπως εσωτερικές αποθήκες, αεριζόμενες, σε σκιά, με μέτρια θερμοκρασία χώρου. Πράγματι, πρέπει να αποφεύγεται η αποθήκευση σε εξωτερικούς χώρους, στον ήλιο ή σε μέρη με υγρασία που μπορούν να αλλοιώσουν το μείγμα της γόμας και επομένως τις επιδόσεις του ελαστικού.


- Προκειμένου να εξασφαλίσει το καλύτερο σέρβις από το εξειδικευμένο συνεργείο, ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει τις συνθήκες χρήσης του οχήματος, τον τρόπο που οδηγεί (τα χιλιόμετρα που διανύει, την γρήγορη οδήγηση κ.λ.π) προκειμένου να του προτείνουν την κατάλληλη λύση.

- Στο τεχνικό μέρος πρέπει να παρακολουθεί επακριβώς τους δείκτες επίδοσης του ελαστικού, που αναλύονται σε δύο επιμέρους δείκτες, τον δείκτη μέγιστου φορτίου και τον δείκτη της μέγιστης ταχύτητας που μπορεί να δεχθεί το ελαστικό.

- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Σε ένα ελαστικό διαστάσεων 120/70-17 58V , ο δείκτης «58» αντιστοιχεί σε 236 κιλά μέγιστο φορτίου ανά ελαστικό με την μέγιστη ταχύτητα V=240 χιλιομέτρων/ώρα.

- Σε καμία περίπτωση ο δείκτης επιδόσεων δεν πρέπει να είναι μικρότερος από αυτόν που συνιστά ο κατασκευαστής, απαγορεύεται δηλαδή να μειώνουμε είτε τον δείκτη φορτίου είτε τον δείκτη ταχύτητας.



Ένα ελαστικό ενός, δύο ή τριών ετών ,εγγυάται τις ίδιες επιδόσεις με ένα ελαστικό πρόσφατης παραγωγής?


ΝΑΙ διότι…. Τα κέντρα ερευνών αναπτύσσουν και ελέγχουν καθημερινά τα ελαστικά προκειμένου να ικανοποιήσουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την μέγιστη ασφάλεια. Αυτές οι δοκιμές γίνονται σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές των οχημάτων και επικυρώνονται με το υποχρεωτικό δελτίο αναγνώρισης για την διάθεση των προιόντων στην Ευρώπη. Δεν έχει διαπιστωθεί διαφοροποίηση επιδόσεων ανάμεσα σε ελαστικά ενός, δύο ή τριών ετών και σε ελαστικά προσφάτου παραγωγής. Ο κανονισμός ETRTO επιβεβαιώνει ότι μπορούν να διατηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα οι επιδόσεις των προιόντων, με την προυπόθεση ότι αυτά αποθηκεύονται σε κατάλληλους χώρους. Η παραγωγή του ελαστικού είναι μια πολύπλοκη διαδικασία και γίνεται σε συγκεκριμένα κέντρα παραγωγής παγκοσμίως. Στην ευρωπαική αγορά διατίθενται ελαστικά με DOT ενός, δύο ή τριών ετών ή και περισσοτέρων, λόγω των αποκλίσεων μεταξύ ζήτησης και παραγωγής ενός σημαντικού αριθμού διαστάσεων ελαστικών.


Διαβάστε επίσης
 •Τεχνολογίες Ελαστικών Μοτοσυκλετών
•Γνωρίστε την εταιρία σωληνώσεων φρένων FREN TUBO
•Γνωρίστε την εταιρία εξατμίσεων G.P.R
•Γνωρίστε τις εταιρείες D.I.D και JT
•Γνωρίζετε για την Ανακύκλωση των Ελαστικών?
•Μάθετε για τις αλυσίδες των μηχανών
•Γνωρίστε τις εταιρίες CHIARAVALLI και EK
•Πίνακας Μονάδων Πίεσης
•Δείκτες Ταχύτητας και Φορτίου
•Γνωρίστε την εταιρία εξατμίσεων MIVV
•Γενικές Οδηγίες και Κανόνες Ασφαλείας
•"Στρογγυλό" και "Μαύρο"
•Σχηματική παρουσίαση διαδικασίας παραγωγής ελαστικών
•Πρόγραμμα παραγωγής Ελαστικών
•Κατασκευή των Ελαστικών
•Οδηγός Εφαρμογής Ελαστικών MOTO



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #6 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2012, 20:51:19 μμ
πολυ σωστα ολα αυτα που γραφει ο βαγγελης, πραγματικα διαβασα πραγματα που δεν ηξερα.... αυτο που με προβλιματιζει ομως, ειναι η σωστη αποθηκευση του μη χρησημοποιημενου ελαστικου, καλα τα λενε οι κατασκευαστες, αλλα πρεπει να γνωριζεις και τον εμπορο αν οντως τηρει αυτες τις προσδιαγραφες. ειναι σαν τους περιπτεραδες με τα μπουκαλακια εμφυαλομενου νερου, που πρεπει να διατηρουντε σε σκια εφοσον δεν τοποθετηθουν στο ψυγειο, αλλα πολλοι περιπτεραδες τα εχουν εξω στον ηλιο μεχρι να ανοιξει χωρος στο ψυγειο για να τοποθετηθουν.... προσωπικα θα διαλεγα καινουριο και δοκιμασμενο λαστιχο, το πολι μεχρι ενως ετους διαφορα....



STARBREAKER

  • Guest
Reply #7 on: Κυριακή 11 Νοέμβριος 2012, 12:31:19 μμ
Ευχαριστω για ολα τα παραπανω.Επισης θελω να αναφερω τα εξης:Μου εγγυηθηκε για τα λαστιχα(4 χρονων),μου ειπε επισης οτι τα φορανε και σε μεγαλου κυβισμου μηχανες,μαρκες εχει γνωστες.Το να γλυτωσω 40-50 ευρω για μενα ειναι παρα πολλα,σιγουρα ομως η ζωη μου δεν εχει αξια.Ο ανθρωπος φαινεται ενταξει,δεν πιστευω να ρισκαρει την επιχειρηση του,η να τρεχει στα δικαστηρια για ενα ζευγαρι λαστιχα που θα ηθελε να ξεφορτωθει.Τον ειδα οτι ενδιαφεροταν.Και βασικα οταν μπηκα μεσα δεν του ανεφερα για λαστιχα 3-4 χρονων.Απλα οταν ακουσα τις τιμες των καινουργιων ελαστικων,ηθελα να μαθω αν ειχε αποθεματα καποιων προσφορων,και ετσι μου ειπε για τα ελαστικα 3-4 χρονων.Τον κοβω για ενταξει ατομο,θα δειξει...



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #8 on: Κυριακή 11 Νοέμβριος 2012, 14:23:00 μμ
εγγυηση καλης λειτουργιας δεν νομιζω να μπορει να δωσει κανεις... εγγυηση οτι δεν θα ανοιξει σαν γαρυφαλο η δεν θα σκασει η δεν θα βγουν τα λινα σε 1 χρονο ναι... το αν γλιστρησεις, δεν προκειτε να το δεχτει κανεις ως ελαττωματικο λαστιχο (ακομα και καινουριο να ειναι) ειναι ολα θεμα καθαρα εμπιστοσυνης, αν τον βλεπεις σωστο σαν επαγγελματια και εχει σωστα βαλμενα/αποθηκευμενα τα λαστιχα, οτε προχωρα....



STARBREAKER

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 11:21:14 πμ
Η γνώμη μου είναι, πως η αγορά "μη δοκιμασμένων" φτηνών  ελαστικών είναι κακή ιδέα.
Η αγορά μεταχειρισμένων θέλει να ξέρεις αρκετά για τα συγκεκριμένα ελαστικά και δεν θα την εμπιστευόμουν.
Με την ασφάλεια δεν παίζουμε και τα ελαστικά είναι μια σημαντική παράμετρος της ασφαλούς οδήγησης!
Ξέρω πως οι εποχές είναι δύσκολες (όλοι τα ίδια ζούμε..) αλλά θα ήταν συνετό να βάλεις καινούργια λάστιχα
απ' αυτά που έχουν ''δοκιμαστεί'' από συμφορουμίτες και φίλους! Εγώ έβαλα anakee 2, είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Με την τιμή ψάξε το! αν και οι διαφορές όντως θα είναι μικρές! Προσωπικά θα προτιμούσα να μην κυκλοφορώ το μηχανάκι μου για λίγο καιρό μέχρι να καταφέρω να αγοράσω τα σωστά, παρά να βάλω "καμένα" ή άγνωστου ποιότητας λάστιχα!
Ο φίλος παραπάνω που είπε ότι, αυτός που σου πρότεινε να βάλεις λάστιχα παραγωγής του 2008 θέλει σκότωμα,
έχει δίκιο!
Μην αγχώνεσαι λοιπόν,
κάνε λίγο υπομονή,
ενημερώσου
και κάνε αυτό που πρέπει..

Φιλε μου,εβαλα και εγω anakee 2,μονο που εβαλα το πισω γιατι δεν παιζουν και λεφτα,σε 7-10 μερες θα βαλω και το μπροστινο!ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!!!!Η τιμη του ειναι 115ευρω το πισω,και το μπροστινο 85 ευρω.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!



Offline sagini.sail

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #10 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 11:23:58 πμ
Φίλε Βαγγέλη,
ο γραπτός λόγος μέσα σε ένα forum αφήνει πολλά κενά και ενδεχομένως να δημιουργεί και λάθος εντυπώσεις ή να αφήνει περιθώρια παρεξηγήσεων!
Ο χαρακτηρισμός "θέλει σκότωμα" που έγραψε κάποιος φίλος παραπάνω και με τον οποίο εγώ "συμφώνησα", προς θεού δεν είναι κυριολεκτικός, είναι σίγουρα υπερβολικός και χρησιμοποιήθηκε (καθ'υπερβολή, επαναλαμβάνω), για να δηλώσει τη διαφωνία μου με την αγορά ελαστικών τεσσάρων + βάλε, ετών.
Βρήκα κατατοπιστικό το άρθρο που παρέθεσες, για τα ελαστικά αλλά καλό θα είναι (κατά τη γνώμη μου) να σταθούμε κριτικά σε κάποια σημεία του!




- « Τα ελαστικά είναι προιόντα με πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής και έχουν σχεδιαστεί να αντέχουν στις επιδράσεις που ασκεί η φυσική γήρανση του καουτσούκ.» Οι κατασκευαστές συμφωνούν ότι τα προιόντα των ελαστικών δεν έχουν ημερομηνία λήξης, εκτός ειδικών υποδείξεων του κατασκευαστή. Η χρησιμοποίηση των ελαστικών, για μερικά χρόνια ανεξάρτητα με την ηλικία τους, δεν έχει ουσιαστικές επιπτώσεις στην απόδοσή τους.

 
:shocked: :shocked: :shocked:
Νομίζω πως οι συγγραφείς του άρθου, παίζουν με τις λέξεις..
Ημερομηνία λήξης δεν έχουν, έχουν όμως ημερομηνία λήξης της χρήσης τους! (μή γελιόμαστε)



- …..η σωστή συντήρηση επιβάλλει να τηρούνται οι συστάσεις των κατασκευαστών του οχήματος και των ελαστικών, που αφορούν την πίεση, τον δείκτη φορτίου και τον έλεγχο κατά την χρήση. Επιβάλλει επίσης να ελέγχονται οι σωστές συνθήκες αποθήκευσης των ελαστικών, όταν αυτά δεν χρησιμοποιούνται…..

- Ο καταναλωτής πρέπει να απευθύνεται σε ένα εξειδικευμένο σημείο πώλησης ελαστικών, όπου μπορούν να εγγυηθούν για τις καλές συνθήκες αποθήκευσης του ελαστικού, όπως εσωτερικές αποθήκες, αεριζόμενες, σε σκιά, με μέτρια θερμοκρασία χώρου. Πράγματι, πρέπει να αποφεύγεται η αποθήκευση σε εξωτερικούς χώρους, στον ήλιο ή σε μέρη με υγρασία που μπορούν να αλλοιώσουν το μείγμα της γόμας και επομένως τις επιδόσεις του ελαστικού.



Εδώ το πράγμα αλλάζει και (σωστά) μπαίνει το θέμα της αποθήκευσης

Παραθέτω απόσπασμα άρθρου στο οποίο η Continental (τα ίδια ισχύουν προφανώς και για τις άλλες εταιρείες) περιγράφει με μεγαλύτερη λεπτομέρια τις συνθήκες 'φύλαξης' των ελαστικών:

"Η επιρροή της έκθεσης στη θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο.

Όσο περισσότερο ένα ελαστικό εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες, τόσο πιθανότερο είναι να υποστεί επιζήμιες αλλαγές στα υλικά και στις ιδιότητές του. Επιπλέον, όσο υψηλότερες είναι οι θερμοκρασίες, τόσο γρηγορότερα αυτές οι αλλαγές θα εμφανιστούν. Τέτοιες αλλαγές ίσως μειώσουν την στιβαρότητα / αντίσταση του ελαστικού στην καταπόνηση, οι  οποίες ίσως οδηγήσουν σε βλάβη του ελαστικού.

Η Continental συνιστά τα παρακάτω για τις συνθήκες αποθήκευσης των ελαστικών:

Αποφύγετε την αποθήκευση των ελαστικών σε μέρη όπου εκτίθενται σε ακραίες θερμοκρασίες.

Αποθηκεύετε τα ελαστικά σε θερμοκρασίες που δεν υπερβαίνουν τους 35°C (95°F),
κατά προτίμηση κάτω των 25°C" (77°F).

Είναι δυνατόν όλοι οι έμποροι ελαστικών, να έχουν αποθήκες με σταθερές συνθήκες αερισμού, θερμοκρασίας και υγρασίας?
Μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε (με το μέσο όρο) πως οι περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι είναι απλές αποθήκες (με σχετική υγρασία, υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι και χαμηλές το χειμώνα) και καλό θα είναι να μας ενδιαφέρει η ηλικίοα των ελαστικών που αγοράζουμε?



Ένα ελαστικό ενός, δύο ή τριών ετών ,εγγυάται τις ίδιες επιδόσεις με ένα ελαστικό πρόσφατης παραγωγής?


ΝΑΙ
διότι…. Τα κέντρα ερευνών αναπτύσσουν και ελέγχουν καθημερινά τα ελαστικά προκειμένου να ικανοποιήσουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την μέγιστη ασφάλεια. Αυτές οι δοκιμές γίνονται σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές των οχημάτων και επικυρώνονται με το υποχρεωτικό δελτίο αναγνώρισης για την διάθεση των προιόντων στην Ευρώπη. Δεν έχει διαπιστωθεί διαφοροποίηση επιδόσεων ανάμεσα σε ελαστικά ενός, δύο ή τριών ετών και σε ελαστικά προσφάτου παραγωγής. Ο κανονισμός ETRTO επιβεβαιώνει ότι μπορούν να διατηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα οι επιδόσεις των προιόντων, με την προυπόθεση ότι αυτά αποθηκεύονται σε κατάλληλους χώρους. Η παραγωγή του ελαστικού είναι μια πολύπλοκη διαδικασία και γίνεται σε συγκεκριμένα κέντρα παραγωγής παγκοσμίως. Στην ευρωπαική αγορά διατίθενται ελαστικά με DOT ενός, δύο ή τριών ετών ή και περισσοτέρων, λόγω των αποκλίσεων μεταξύ ζήτησης και παραγωγής ενός σημαντικού αριθμού διαστάσεων ελαστικών.



Ένα ελαστικό 4+ ετών αν φορεθεί στο μηχανάκι μας για 2 - 2,5 χρόνια, προς το τέλος της χρήσης του θα πλησιάζει τα 7 χρόνια ζωής!!!
Δεν βρίσκεις την ηλικία του, αρκετά μεγάλη, για να το "εμπιστευτείς"?



Δεν είμαι ειδικός ούτε έχω πρόθεση να παραστήσω τον 'ξερόλα'.
Προβληματίζομαι, όπως όλοι, (έχοντας την ασφάλεια, κατα βάση στο μυαλό μου) και προσπαθώντας να μαθαίνω!

Φιλικά πάντα
Θανάσης


Η κόμπρα είναι τελείως ακίνδυνη για τους Έλληνες. Πέρυσι χάσαμε χιλιάδες σε τροχαία δυστυχήματα. Ούτε ένας θάνατος από κόμπρα!


Offline sagini.sail

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #11 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 11:41:50 πμ
Φιλε μου,εβαλα και εγω anakee 2,μονο που εβαλα το πισω γιατι δεν παιζουν και λεφτα,σε 7-10 μερες θα βαλω και το μπροστινο!ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!!!!Η τιμη του ειναι 115ευρω το πισω,και το μπροστινο 85 ευρω.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Όσο το δυνατόν συντομότερα να βάλεις και το μπροστινό!
Με γειά και καλορίζικα!
και να τα λιώσεις σε ασφαλή ταξίδια!!


Η κόμπρα είναι τελείως ακίνδυνη για τους Έλληνες. Πέρυσι χάσαμε χιλιάδες σε τροχαία δυστυχήματα. Ούτε ένας θάνατος από κόμπρα!


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #12 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 18:07:35 μμ
συγγνωμη ρε παιδια αλλα τετοιες ερωτησεις/αποριες δεν χρηζουν καν απαντησης.....φιλε μου τα λαστιχα ειναι το πιο σημαντικο πραγμα στην μηχανη και δεν πρεπει να παιζεις με τα λεφτα παρολο που σου λειπουν απ οτι φαινεται. Με οτιδηποτε αλλο κανεις οικονομια, με τα λαστιχα ποτέ!
Ειλικρινα σας μιλαω, ακομη κ αν πεινουσα λαστιχα 3ετιας δε θα εβαζα ουτε τζαμπα, οχι να τα πληρωσω κιολας! Και τι θα πει "φαινεται ενταξει ατομο?", πατατες και μπροκολα θα ψωνισεις ρε φιλε, τι λογική ειναι αυτη?
Δεν παιζουμε με την ζωή μας (εκτος αν δεν μας νοιαζει...) , σε ελαστικα και κρανος ΔΕΝ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ  :eusa_naughty:



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #13 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 20:19:37 μμ
συγγνωμη ρε παιδια αλλα τετοιες ερωτησεις/αποριες δεν χρηζουν καν απαντησης.....φιλε μου τα λαστιχα ειναι το πιο σημαντικο πραγμα στην μηχανη και δεν πρεπει να παιζεις με τα λεφτα παρολο που σου λειπουν απ οτι φαινεται. Με οτιδηποτε αλλο κανεις οικονομια, με τα λαστιχα ποτέ!
Ειλικρινα σας μιλαω, ακομη κ αν πεινουσα λαστιχα 3ετιας δε θα εβαζα ουτε τζαμπα, οχι να τα πληρωσω κιολας! Και τι θα πει "φαινεται ενταξει ατομο?", πατατες και μπροκολα θα ψωνισεις ρε φιλε, τι λογική ειναι αυτη?
Δεν παιζουμε με την ζωή μας (εκτος αν δεν μας νοιαζει...) , σε ελαστικα και κρανος ΔΕΝ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ  :eusa_naughty:
Φίλε μου επειδή δεν έχω κανενα λόγο, και ακόμα περισσότερο δεν έχω κανένα συμφέρον, και δεν τα παίρνω από καμιά εταιρία ελαστικών, για να προσπαθήσω να πείσω κανέναν να βάλει το οποιοδηποτε ελαστικό της όποιασδήποτε εταιριας, θα πω μόνο δυο λόγια και πέραν αυτου δεν κάνω καμιά αντιπαράθεση, αλλά πιστεύω πως χαριν της ειδικότητας σου θα έπρεπε να ξέρεις ορισμένα πράγματα για τις αντοχές των υλικών όταν αυτά καταπονούνται και όχι όταν είναι σωστά αποθηκευμένα, επειδή λοιπόν πως εγώ έχω παρακολουθήσει άπειρα σεμηνάρια πάνω στο θέμα των ελαστικών, και επειδή με ενδιέφερε αφάνταστα΄λόγω της δουλειας μου τότε (βουλκανιζατερ) το έψαχνα πάντα σε βάθος το θέμα,ξανα λέω πως δεν έχω κανενα λόγω να πεισω κανέναν, και για κανένα λόγο, απλά θα ήθελα να μπορούσε να γίνει κάποιο σεμινάριο από κάποια εταιρία ελαστικών, για να γνωρίσουν ορισμένοι πως ένα ελαστικό 3-4-ή 5 μηνών, δε είναι καλ΄΄υτερο από ένα ελαστικό 12 και 15 μηνών, ας μην το κουράσουμε άλλο το θέμα γιατί ο καθένας έχει βάλει τον αυτόματο πιλοτο και έχει χαράξει την ρότα του, οπότε κανένα εγγραφο και καμιά γνωμη δεν μπορεί να του άλαξει την πορεία

Αυτά τα λίγα μονο ...............



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #14 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 08:02:56 πμ
Φίλος "λασιχάς" σε κουβέντα μαζί μου που είχαμε, μου είχε πει να προτιμώ λάστιχα με ημερομηνία παραγωγής γύρω στο 6μηνο και όχι πιο φρέσκα. Ο λόγος ότι οι χημικές ενώσεις των υλικών συνεχίζουν να "δουλεύουν" γι' αυτό το διάστημα μετά την κατασκευή. Επίσης η γήρανση του ελαστικού ξεκινά από τη στιγμή που το φοράμε-φουσκώνουμε στη ζάντα και κάνουμε την 1η βόλτα. Βέβαια αυτό απαιτεί ΣΩΣΤΗ αποθήκευση.

Βέβαια αυτά είναι τα ψηλά γράμματα... Υπάρχουν τρόποι που ο έμπορος θα "την κάνει" αν θέλει και δεν θα το πάρεις χαμπάρι...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #15 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 08:34:24 πμ
Όχι ότι τα λάστιχα δεν αντέχουν κάποια χρόνια. Αλλά πρέπει να υπάρχουν οι σωστές συνθήκες αποθήκευσης. Υπάρχουν όμως; Επειδή αυτό δεν το εγγυάται κανένας, γι' αυτό ζητάμε φρέσκα. Κι εγώ όπως κι αρκετοί άλλοι φίλοι τ' αλλάζουμε σε δόσεις. Πρώτα το ένα, αυτό που είναι πιό χάλια και μετά το άλλο. Ο λαστιχάς είναι '' Έλληνας Έμπορος'' κατά 95% κι ύστερα όλα τ' άλλα. Πρώτα θέλει να πουλήσει, να ξεστοκάρει, να κερδίσει. Κάποτε άκουσα εναν λαστιχά και παραβίασα κάποιες αρχές που είχα, και πιεζόμενος από καταστάσεις, οικονομικές τότε, απ' ότι θυμάμαι, έβαλα ένα μεταχειρισμένο, με σκοπό να το κρατήσω 15 μέρες. Αυτό ΕΣΚΑΣΕ, άνοιξε σαν γαρύφαλλο, στην εθνική, ερχόμενος από Κόρινθο. Ευτυχώς ήταν αυτοκινήτου, πάντως έγω είδα παρδαλό θεό. Θα αναφέρω και κάτι που είδα, πρίν χρόνια όταν πήγα τότε ν' αλλάξω λάστιχα στ' αυτοκίνητο, σ' επώνυμο λαστιχάδικο, απ' το οποίο πάντως δεν έχω παράπονο, και γι αυτό πήγα αρκετές φορές. Κάτοχοι ακριβών σπόρ αυτοκινήτων ζητούσαν να τους βάλουν μεταχειρισμένα λάστιχα γιατί ήταν φθηνά. Όταν το συζήτησα το θέμα μ' έναν εργαζόμενο εκεί, το παληκάρι κούναγε το κεφάλι του, λεγοντας μου την φράση "τα μεταξωτα βρακιά θέλουν επιδέξιο κώλο", καταλήγοντας ότι αυτοί είναι δημόσιος κίνδυνος.
« Last Edit: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 09:18:08 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #16 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 09:25:42 πμ
Φίλος "λασιχάς" σε κουβέντα μαζί μου που είχαμε, μου είχε πει να προτιμώ λάστιχα με ημερομηνία παραγωγής γύρω στο 6μηνο και όχι πιο φρέσκα. Ο λόγος ότι οι χημικές ενώσεις των υλικών συνεχίζουν να "δουλεύουν" γι' αυτό το διάστημα μετά την κατασκευή. Επίσης η γήρανση του ελαστικού ξεκινά από τη στιγμή που το φοράμε-φουσκώνουμε στη ζάντα και κάνουμε την 1η βόλτα. Βέβαια αυτό απαιτεί ΣΩΣΤΗ αποθήκευση.

Βέβαια αυτά είναι τα ψηλά γράμματα... Υπάρχουν τρόποι που ο έμπορος θα "την κάνει" αν θέλει και δεν θα το πάρεις χαμπάρι...
Και το εξάμηνο Παναγιώτη ειναι λίγος ο Χρόνος, εφόσον οι χημικές ενώσεις όλων αυτών των χημικών δεν έχουν ηρεμίσει συνεχίζουν με την χρήση να δέχονται θερμοκκρασίες και καταπονήσεις παρα πάνω από τις επιτρεπόμενες, η γόμα ψήνε περισσότερο και η σκλήρηνση έρχεται γρηγορότερα από τον χρόνο που θα μπορούσε να αντέξει, αλλά αντε να πείσεις τωρα τον άλλο πως δεν εισαι ελέφαντας.
εγω θα επιμείνω στο να μπορούσε να γίνει ένα σεμινάριο από καποιον έμπειρο τεχνικό, (ή ακόμα θα μπορούσαμε σαν φορουμ να ζητήσουμε να μας πουν πότε μπορει να γινουν τέτοια σεμινάρια και σαν μέλη κάποιου φορουμ να μπορεσουν κάποιοι να τα παρακολουθήσουν) εκει όποιοι έχουν την παραμικρή αμφιβολία ή περιέργεια θα μπορέσουν να την λύσουν, αρκει να θέλουν,
Τι λέτε πως οποιας δήποτε εταιρίας εμπειρος Τεχνικος-Χημικός δεν θα μας πει την αλήθεια? θέλουν όλοι αυτοί να χαλάσουν την φήμη της εκάστοτε εταιριας που ειναι υπεύθυνοι?
Δεν λέω πως τα ελαστικά που βγαίνουν στην κατανάλωση υπερτερουν ή υστερουν των παλαιότερων, αλλά  και σε καμιά των περιπτώσεων τα καινούρια ελαστικά (οχι μεταχειρισμένα) σωστα φυλαγμένα 12-15-18 μηνών, πως χάνουν την ικανότητα τους έναντι των άλλων

Ας αποφασίσει ο καθένας λοιπόν να ζητάει ότι ελαστικά τραβάει (γουστάρει) η ορεξη του

Υ.Γ. Καποτε λοιπόν σε μια αντιπαράθεση συναδέλφων για το συγκεκριμένο θέμα (κι εγώ μέσα σε αυτούς) παροντως επιθεωρητού πωλήσεων, ας μην πουμε το ονομα της εταιρίας, ειναι πολύ μπασμενη στα ελαστικά <<μοτο>> η επιμονη του ενος που πωλουσε ελαστικα μοτο σωριδόν, (και που δεν ειχε στοκ) ηταν να περιμένει ο πελάτης να έρθουν τα ελαστικα φρεσκα, παραγωγης 50 ημερων γιατι με τα ελαστικά του ετους θα σκοτωνόταν, για να μην μακρυγορουμε, στο τέλος και  εκτος του μαγαζιου του τοτε συναδελφου του κάνω την ερωτηση αν αυτό ειναι σωστό ή λαθος, τόσο φρεσκα ελαστικά? και μου λέει, ρε τρελέ εδώ κανουμε αμαν να βγουν στην παραγωγή που τα περιμένουμε 2 μήνες τώρα, και μπαινει καλοκαίρι και εσυ με ρωτας αν πρέπει να περιμένουμε? τα συμπεράσματα δικα σας γιατι το έκανα εφημερίδα το ποστ.......



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #17 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 09:43:15 πμ
Κε Βαγγέλη μας, δεν έχω παρά να συμφωνήσω σε όλα όσα έχεις γράψει...

Μακάρι να μπορούσε να γίνει μια ενημέρωση - σεμινάριο (όπως τότε στον Οργανισμό ΑντιΣεισμικής Προατασίας για όσους θυμούνται). Το θέμα είναι... υπάρχει εταιρία να μπορέσει - θελήσει να μας ενημερώσει??? Ποιος έχει χρόνο να "τρέξει" για κάτι τέτοιο? Μήπως αν βοηθούσε και ο Σαρακάκης με τη δύναμή του ή τις εγκαταστάσεις του?

Αν μου δώσει το "ελεύθερο" το ΔΣ του club να μιλώ εξ' ονόματός του, θα μπορούσα να κάνω διερευνητικές επαφές με εταιρίες για το αν είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #18 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 11:11:29 πμ
Βαγγελη δεν βλεπω που πραγματικα διαφωνουμε γιατι η απαντηση στο ποστ σου αυτο υπονοούσε... ??? ..Η δικη μου ενσταση ειναι σε μερικους που χαριν κοστους και για να γλυτωσουν 30-40€ βαζουν λαστιχα 3ετιας +βαλε με αμφιβολες συνθηκες αποθηκευσης οπως ανεφεραν και αλλοι ή ακόμη χειρότερα μεταχειρισμένα και μαλιστα καποιες αφορες εμφανως φθαρμένα!! Διαφωνεις σε αυτο και καταλαβα εγω λαθος?

Θυμαμαι πριν 6-7 χρονια σε λαστιχά στην επταπυργιου στην θεσ/νικη (ο οποιος ειναι πολυ καλος κατα τα αλλα) που του περνουσε καινουνργιες ζαντες πανακριβες σε mercedes slk σε ενα πιτσιρικα και άφησε τα ίδια λαστιχα τα οποια ηταν ήταν γλόμπος, τελειως σλικ ! Τι να πεις δηλαδη γι αυτα τα ατομα , ποσο μυαλο κουβαλανε? Προτιμησε την "φιγουρα" με την ζαντα κ αφησε σε 2η μοιρα το βασικοτερο! Το τραγικο ειναι οτι κινδυνευουν να παρουν κ αλλους μαζι τους που δε φταινε γμτ.... >:(

« Last Edit: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 11:16:22 πμ by leftlane »



STARBREAKER

  • Guest
Reply #19 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 14:10:58 μμ
Τελικα σημερα αλλαξα και το μπροστινο.ΑΛΛΑ δεν ηξερα οτι δεν αλλαζουν σαμπρελα!!!!Του λεω δεν θα αλλαξεις σαμπρελα,και μου ειπε δεν χρειαζεται,και του ειπα οτι θελω αλλη γιατι εχει να αλλαχτει απο τοτε που ειναι το λαστιχο.Και με χρεωσε αλλα 10 ευρω.Δυστυχως την πισω σαμπρελα δεν προλαβα να του πω να την αλλαξει.Δεν πιστευω να παιζει προβλημα;;;;Η σαμπρελα δεν φθιρεται,μονο το λαστιχο;;;



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #20 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 14:49:00 μμ
Τελικα σημερα αλλαξα και το μπροστινο.ΑΛΛΑ δεν ηξερα οτι δεν αλλαζουν σαμπρελα!!!!Του λεω δεν θα αλλαξεις σαμπρελα,και μου ειπε δεν χρειαζεται,και του ειπα οτι θελω αλλη γιατι εχει να αλλαχτει απο τοτε που ειναι το λαστιχο.Και με χρεωσε αλλα 10 ευρω.Δυστυχως την πισω σαμπρελα δεν προλαβα να του πω να την αλλαξει.Δεν πιστευω να παιζει προβλημα;;;;Η σαμπρελα δεν φθιρεται,μονο το λαστιχο;;;
Σωστά κατά την γνώμη μου έκανες. Κάθε υλικό έχει την φθορά του χρόνου. Η σαμπρέλα χρεώνεται χωριστά. Αλλά, όπως έγραψε κι ένας άλλος φίλος, τέτοια ρίσκα ποτέ.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9975
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 16:41:43 μμ
Να πώ και εγώ το κατι τις ...

Κάααποτε είχα αλλάξει λάστιχα στο αυτ/το. Στο 8μηνο και μετά απο 25000χλμ πάτησα πίσω δεξιά ενα πάτο απο σπασμένο μπουκάλι μπυρας και το λάστιχο καταστράφηκε.
Πήγα στον επι χρόνια λαστιχά μου και το άλλαξε με καινούργιο φυσικά σε ποιό ακριβή τιμή αφού δεν είχε την εκπτωση της τετράδας.
Μετά απο δύο χρόνια και περίπου 60000χλμ το συγκεκριμένο λάστιχο εγινε σλίκ και βγήκαν τα λινά, ενώ τα υπόλοιπα κρατούσαν ακόμα.
Εχουν λοιπόν τα κόλπα τους να σε βάζουν να πληρώνεις χωρίς να ξέρεις τι.

Συμπέρασμα: Αν πρέπει να περάσω σεμινάρια για να αλλάξω δύο λάστιχα στο μηχανάκι, αν πρέπει να γίνω μηχανικός για να το πηγαίνω για σέρβις, αν ... αν ... για να μην με πιάνουν Κώτσο, τότε αστο, καλύτερα με ταξί η με τα πόδια.



Offline sagini.sail

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #22 on: Τετάρτη 14 Νοέμβριος 2012, 13:37:30 μμ

Συμπέρασμα: Αν πρέπει να περάσω σεμινάρια για να αλλάξω δύο λάστιχα στο μηχανάκι, αν πρέπει να γίνω μηχανικός για να το πηγαίνω για σέρβις, αν ... αν ... για να μην με πιάνουν Κώτσο, τότε αστο, καλύτερα με ταξί η με τα πόδια.

Έτσι ακριβώς φίλε μου!

Σίγουρα η γνώση είναι δύναμη και η αξία της είναι ανεκτίμητη!
Απο τη στιγμή όμως που δεν μπορώ να γνωρίζω τα πάντα για το μηχανάκι μου,
κι απο τη στιγμή που το κάθε θέμα-ζήτημα, μπορεί να αναπτυχθεί απο ειδικούς σε βάθος διδακτορικής διατριβής,
με απίστευτες λεπτομέρειες για συνθήκες επιπέδου motoGP, πολύ μακρυά δηλαδή απο τις δικές μου απαιτήσεις-ανάγκες,
(κάτι σαν τις οικονομικές αναλύσεις που κάνουν οι ειδικοί στα τηλεπαράθυρα και χρησιμοποιούν όρους που κανείς μας σχεδόν δεν αντιλαβμάνεται)
πιστεύω πως καλό θα είναι να ακολουθώ την "κοινή λογική" με γνώμωνα πάντα την ασφάλεια!

Αυτό που λέω σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να αποζητάμε την ενημέρωση!
θεωρώ πως η "γνώση" είναι ένας απο τους βασικούς λόγους ύπαρξης του forum και προσωπικά διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον κι ευχαρίστηση
τα άρθρα που παραθέτουν ή γράφουν φίλοι συμφορουμίτες, όπως έκανε ο Βαγγέλης λίγο πιο πάνω.
Αλλά.. βρίσκω αφελές απο μέρους μου, να "διυλίζω τον κώνωπα και καταπίνω την κάμηλον"
(π.χ. αλλάζω ζάντες αλλά όχι τα φθαρμένα ελαστικά)

Τόσο απλά..


Η κόμπρα είναι τελείως ακίνδυνη για τους Έλληνες. Πέρυσι χάσαμε χιλιάδες σε τροχαία δυστυχήματα. Ούτε ένας θάνατος από κόμπρα!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #23 on: Τετάρτη 14 Νοέμβριος 2012, 16:27:01 μμ
Έτσι ακριβώς φίλε μου!

Σίγουρα η γνώση είναι δύναμη και η αξία της είναι ανεκτίμητη!
Απο τη στιγμή όμως που δεν μπορώ να γνωρίζω τα πάντα για το μηχανάκι μου,
κι απο τη στιγμή που το κάθε θέμα-ζήτημα, μπορεί να αναπτυχθεί απο ειδικούς σε βάθος διδακτορικής διατριβής,
με απίστευτες λεπτομέρειες για συνθήκες επιπέδου motoGP, πολύ μακρυά δηλαδή απο τις δικές μου απαιτήσεις-ανάγκες,
(κάτι σαν τις οικονομικές αναλύσεις που κάνουν οι ειδικοί στα τηλεπαράθυρα και χρησιμοποιούν όρους που κανείς μας σχεδόν δεν αντιλαβμάνεται)
πιστεύω πως καλό θα είναι να ακολουθώ την "κοινή λογική" με γνώμωνα πάντα την ασφάλεια!

Αυτό που λέω σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να αποζητάμε την ενημέρωση!
θεωρώ πως η "γνώση" είναι ένας απο τους βασικούς λόγους ύπαρξης του forum και προσωπικά διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον κι ευχαρίστηση
τα άρθρα που παραθέτουν ή γράφουν φίλοι συμφορουμίτες, όπως έκανε ο Βαγγέλης λίγο πιο πάνω.
Αλλά.. βρίσκω αφελές απο μέρους μου, να "διυλίζω τον κώνωπα και καταπίνω την κάμηλον"
(π.χ. αλλάζω ζάντες αλλά όχι τα φθαρμένα ελαστικά)

Τόσο απλά..
Σωστά!  :thumbup:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #24 on: Τετάρτη 14 Νοέμβριος 2012, 20:23:10 μμ
καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα πως μπορει ο εν λογο λαστιχας
να μας πει οτι σε μια αθηνα των 40 βαθμων το καλοκαιρι (επι 4 καλοκαιρια)
στην αποθηκη του κρατησε τα λαστηχα φρεσκα? τους εβαζε βαζελινη? η μηπως
ειχε air contition? αυτα δεν παιζουνσε καμια περιπτοση. 1-1,5 χρονων να ειναι
μεγιστο απο την ημερομηνια παραγωγης μετα το λαστηχο αρχηζει να σκληραινει
μονο και μονο που ειναι εκτεθημενο στον αερα. δεν μπορει να ειναι το ιδιο ενα λαστηχο
4ετιας με ενα φρεσκο. εδω τα λαμογια δινουν και περνουν τωρα με την κριση.......
αν εσυ φιλε εβαλες τα λαστηχα καλως επραξες με γνωμονα την τζεπη σου αλλα
μην εχεις και απαιτησεις απο αυτα τα λαστηχα.


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650