Hellas Transalp Forum

5 ημέρες/ 1200χλμ με το Honda CrossTourer 1200

KostasC · 22581

Offline dirty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #25 on: Σάββατο 13 Οκτώβριος 2012, 11:43:32 πμ
Ηθελα να ρωτησω σου επιτρεπει να εισαι ορθιος στη σελα η φουσκωνει το ντεποζιτο στο σημειο εκεινο και εισαι με ανοιχτα τα ποδια,το λεω αυτο γιατι στο τρανσαλπ πιστευω οτι ειναι το πιο αδυναμο σημειο της μοτοσυκλετας που δεν σε αφηνει να κατσεις ορθιος για οδηγηση στο χωμα επειδη το ντεποζιτο ειναι φουσκομενο σε κεινο το σημειο,κατι το οποιο το Αφρικα και το κτμ το εχουν μελετησει και το ντεποζιτο ειναι στενο.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #26 on: Σάββατο 13 Οκτώβριος 2012, 13:06:56 μμ
Ηθελα να ρωτησω σου επιτρεπει να εισαι ορθιος στη σελα η φουσκωνει το ντεποζιτο στο σημειο εκεινο και εισαι με ανοιχτα τα ποδια,το λεω αυτο γιατι στο τρανσαλπ πιστευω οτι ειναι το πιο αδυναμο σημειο της μοτοσυκλετας που δεν σε αφηνει να κατσεις ορθιος για οδηγηση στο χωμα επειδη το ντεποζιτο ειναι φουσκομενο σε κεινο το σημειο,κατι το οποιο το Αφρικα και το κτμ το εχουν μελετησει και το ντεποζιτο ειναι στενο.

Ρε συ Dirty αυτο το μαρανε το γαϊδουρι το Crosstourer για να παει (σοβαρα) στο χωμα?  ;D Οσο για το Τρανσαλπ, αυτο με το τεποζιτο ειναι ενα θεματακι αλλα δεν εμποδιζει να το παει κανεις αερα σε δυσκολο χωμα, το συνηθιζει κανεις  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #27 on: Σάββατο 13 Οκτώβριος 2012, 22:04:44 μμ
είναι θέμα συνήθειας. Δεν εντόπισα κάτι αρνητικό στη θέση οδήγησης. Απεναντίας μου φάνηκε ιδιαίτερα καλή και για όρθια οδήγηση.
Μιλάμε για αποστάτες τιμονιού...τύπου ΓΚ...

Και όλο το βάρος μαζεμένο κέντρο και χαμηλά.


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #28 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 15:55:10 μμ
Για δυο λόγους:
Πρώτον, διότι πρόκειται για ένα προϊόν που η Honda θέλει να το πουλήσει.
Δεύτερον, διότι δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να ποστάρουμε μόνο αν είναι να εκθειάσουμε.

Πρώτον, μήπως για να βάλουμε κριτική, πρέπει πρώτα να το δοκιμάσουμε;
Δεύτερον, ο Κώστας δεν εκθειάζει μόνο και το βασικότερο το δοκίμαζε για 5 μέρες και 1200 χλμ.

Φίλε Γιώργο,
όπως εσύ έγραψες :
Θα μου πεις μπορει να παει κανεις και απλα να περασει ενα χωματοδρομο. Το προβλημα ειναι οτι απο τη στιγμη που το μηχανακι "παει" οπως λες, μπαινεις στον πειρασμο να το πας και εκει αρχιζουν τα δυσκολα, οποτε για μενα ειναι ...thanks, no sir. Θα το δοκιμασω παντως σε καποια φαση, ετσι για να δω αν ειναι ενα VFR1200 με trail style  Wink  Προχθες πηγα το "καινουργιο" ΤΑ μου για ΚΤΕΟ στην τοπικη Honda και ειχανε ενα που θα μπορουσα ναχα παρει για βολτα καθως περιμενα καμμια ωριτσα - αλλα ελα που ποσταρες για το θεμα με μερικους μηνες καθυστερηση

Το μηχανάκι δεν το έχεις οδηγήσει, αλλά βασίζεσαι σε ένα συγκριτικό περιοδικού και όπως λες ο "Κώστας εικάζει ότι θα πάει καλά στο χώμα", ενώ είναι φανερό ότι ο Κώστας πάτησε χώμα με το μηχανάκι κι επειδή όπως είπα ο Κώστας δεν είναι κάποιος τυχαίος, σύγκρινε το μηχανάκι αυτό με το δικό του vara (που το έχει ξεσκίσει στο χώμα) και το βρήκε κλάσεις ανώτερο από το vara.
Αντίθετα αυτός που εικάζει, είσαι εσύ, αφού οι αμφισβητήσεις σου προέρχονται με βάση όσα διάβασες.

Δεν ξέρω εκεί στο νησί που είσαι πώς λειτουργούν τα περιοδικά, αλλά δεν θα ξεχάσω, τα εδώ περιοδικά μόλις βγήκε το ΚΤΜ 950, που το βγάζανε φανταστικό μηχανάκι, που πήγαινε παντού, που έκανε τα πάντα, αλλά στο πρώτο συγκριτικό, αφού τους έβγαλε το λάδι στα σφιξίματα βιδών, στα συμπληρώματα λαδιών και δεν θυμάμαι και τί άλλο, τελικά δεν το γύρισαν στην Αθήνα, αλλά όπως θυμάμαι είχαν γράψει, ότι το άφησαν στη Λάρισα να ξεκουραστεί!!!
Επίσης θυμάμαι όταν ανακοινώθηκε ότι το BMW 1200 ότι είχε χάσει 30 κιλά από τον προκάτοχό του 1150, γράφανε διθύραμβους το πώς ΘΑ πηγαίνει στο χώμα και το πόσο καλά θα δούλευε το paralevel και το telelevel, στο χώμα, ενώ στα επόμενα χρόνια κάνανε και MEGA TEST ON OFF, μόνο με BMW και ΚΤΜ!!! Για να μην πω και για τις διαφημίσεις που ήταν το μισό περιοδικό.

Και για να δεις πόσο προκατειλημμένος είσαι, γράφεις για το βάρος :

Τα 1200GS (245 κιλα γεματο) και Super Tenere (265 κιλα γεματο) πανε στο χωμα και δεν ειμαι σιγουρος οτι το Crosstourer παει το ιδιο καλα  ???

Δηλαδή το Super Tenere, 10 κιλά λιγότερο, πάει χώμα, ενώ το CrossTourer, με 10 κιλά περισσότερο (και δύο κύλινδρους περισσότερους), δεν πιστεύεις ότι πάει!!!!!

Με όλα αυτά δεν θέλω να πω ότι το μηχανάκι αυτό είναι το απόλυτο όπλο, ούτε ότι τα άλλα μηχανάκια είναι καλύτερα ή χειρότερα από αυτό.
Θα δεχόμουν ευχαρίστως την κριτική σου, αν το είχες οδηγήσει. Μέχρι τότε, κάνε όπως κι εγώ, διάβασε τις κριτικές όσων το έχουν δοκιμάσει και όταν έρθει η ευλογημένη ώρα και το βάλεις κάτω από τα σκέλια σου, γράψε όποια κριτική θέλεις.








Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #29 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 10:06:36 πμ
Χρήστο μην είσαι σκληρός. Σε forum είμαστε, τα λέμε και με καμια μπύρα που και που... επιτρέπονται και οι
υπερβολές και οι τραβηγμένες περιγραφές.
Προφανώς μιλάμε και με εικασίες. Δε πήγε ο Γιώργος να γράψει τεστ χωρίς να το έχει τεστάρει !!!
Εδώ εγώ θάβω το GS και δυο βόλτες τα έχω κάνει όλο κι όλο.
Ας βάζουμε και λιγο αλατοπίπερο, δε βλάπτει. Αρκεί να το ξέρουμε.


Offline dirty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #30 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 15:34:52 μμ
Απλως το λεω γιατι με το τρανσαλπ οταν παω να στριψω το ντεποζιτο δεν με αφηνει να παω μπροστα πανω απο την ροδα ετσι ωστε να στριψω με το γκαζι ενω το αφρικα σε αφηνει.Τωρα αν το crosstourer σε αφηνει να εισαι πανω απο την μπροστινη ροδα οπως το adventure πχ τοτε με τα ηλεκτρικα που εχει πρεπει να πηγαινει αερα στο χωμα.Ολοι πιστευω πρεπει να εχουνε χασει λιγο το μπροστινο σε χωμα με το τρανσαλπ κι αυτο γινετε λογω ντεποζιτου,τουλαχιστον για μενα,επειδη ασχολουμε και με το εντουρο κι ολα τα κανω με το γκαζι.



Offline dirty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #31 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 15:36:21 μμ
α κι οταν οδηγαω κουρσουμια ανω των 150 κιλων στο χωμα ειμαι παντα ορθιος ,παρα μονο στις ευθειες καθομαι για να ξεκουραστω λιγακι



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #32 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 15:58:21 μμ
κάτι αρνητικό που ξέχασα να αναφέρω, είναι το Traction Control στο χώμα.
Με τον TC ενεργοποιημένο, μόλις έπαιξα σε κάποια σημεία και ο τροχός βρέθηκε στον αέρα, αμέσως ενεργοποιούταν και το άκουγες να μπερδεύει. Ενδεχομένως σε συνεχόμενα τέτοια κομμάτια μπορεί να σου σπάει τα νεύρα.
Από την άλλη αν το έχεις απενεργοποιημένο σου πέφτουν κάπως πολλά τα 137 αλόγατα χωρίς TC και αν το σώνει ένα karoo τη τσέπη σου δε τη σώνει κάθε βόλτα και karoo.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #33 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 23:26:00 μμ
Φίλε Γιώργο,
όπως εσύ έγραψες :
Το μηχανάκι δεν το έχεις οδηγήσει, αλλά βασίζεσαι σε ένα συγκριτικό περιοδικού και όπως λες ο "Κώστας εικάζει ότι θα πάει καλά στο χώμα", ενώ είναι φανερό ότι ο Κώστας πάτησε χώμα με το μηχανάκι κι επειδή όπως είπα ο Κώστας δεν είναι κάποιος τυχαίος, σύγκρινε το μηχανάκι αυτό με το δικό του vara (που το έχει ξεσκίσει στο χώμα) και το βρήκε κλάσεις ανώτερο από το vara.
Αντίθετα αυτός που εικάζει, είσαι εσύ, αφού οι αμφισβητήσεις σου προέρχονται με βάση όσα διάβασες.

Δεν ξέρω εκεί στο νησί που είσαι πώς λειτουργούν τα περιοδικά, αλλά δεν θα ξεχάσω, τα εδώ περιοδικά μόλις βγήκε το ΚΤΜ 950, που το βγάζανε φανταστικό μηχανάκι, που πήγαινε παντού, που έκανε τα πάντα, αλλά στο πρώτο συγκριτικό, αφού τους έβγαλε το λάδι στα σφιξίματα βιδών, στα συμπληρώματα λαδιών και δεν θυμάμαι και τί άλλο, τελικά δεν το γύρισαν στην Αθήνα, αλλά όπως θυμάμαι είχαν γράψει, ότι το άφησαν στη Λάρισα να ξεκουραστεί!!!
Επίσης θυμάμαι όταν ανακοινώθηκε ότι το BMW 1200 ότι είχε χάσει 30 κιλά από τον προκάτοχό του 1150, γράφανε διθύραμβους το πώς ΘΑ πηγαίνει στο χώμα και το πόσο καλά θα δούλευε το paralevel και το telelevel, στο χώμα, ενώ στα επόμενα χρόνια κάνανε και MEGA TEST ON OFF, μόνο με BMW και ΚΤΜ!!! Για να μην πω και για τις διαφημίσεις που ήταν το μισό περιοδικό.

Και για να δεις πόσο προκατειλημμένος είσαι, γράφεις για το βάρος :

Δηλαδή το Super Tenere, 10 κιλά λιγότερο, πάει χώμα, ενώ το CrossTourer, με 10 κιλά περισσότερο (και δύο κύλινδρους περισσότερους), δεν πιστεύεις ότι πάει!!!!!

Με όλα αυτά δεν θέλω να πω ότι το μηχανάκι αυτό είναι το απόλυτο όπλο, ούτε ότι τα άλλα μηχανάκια είναι καλύτερα ή χειρότερα από αυτό.
Θα δεχόμουν ευχαρίστως την κριτική σου, αν το είχες οδηγήσει. Μέχρι τότε, κάνε όπως κι εγώ, διάβασε τις κριτικές όσων το έχουν δοκιμάσει και όταν έρθει η ευλογημένη ώρα και το βάλεις κάτω από τα σκέλια σου, γράψε όποια κριτική θέλεις.


Φιλε Χρηστο (και επισης KostaC),

Πρωτα απ'ολα δεν χρειαζεται ενταση, κουβεντιαζουμε για το καινουργιο mega on-off της Honda. Και σιγουρα χρηζει κουβεντας καθως ειναι το ΜΟΝΟ μεσαιο/μεγαλο on-off της Honda μετα το ΤΑ700 - και εχει και ακτινες  :)

Αρχικα απο τα γραφομενα του Κωστα καταλαβα οτι το πηγε κυριως σε ασφαλτο και σε πατημενο χωμα κατα τη διαρκεια της ΙΤΤ. Και ξερω πολυ καλα οτι ο Κωστας δεν ειναι τυχαιος αναβατης, εξ'αλλου υπογραφει "επαγγελμα: εντουρας"  ;D  Σαφως και εγω εικαζω οπως λες, αφου δεν τοχω οδηγησει καν, αλλα ουτε ο Κωστας το πηγε σε σοβαρο χωμα και εδω εχω τις ενστασεις μου σχετικα με τις ικανοτητες του στο χωμα και εξηγουμαι περισοτερο (αν και εγραψα καποια πραγματα και προηγουμενως).

Τυχαινει ναχω Τρανσαλπ650 και VFR800 και ταχω κυνηγησει και τα δυο σε ολες τις συνθηκες. Εχω μαλιστα βαλει και το VFR σε σοβαρουτσικο χωμα, οταν το καλοκαιρι του 2011 ειμουνα στα βουνα και ητανε το μονο μηχανακι που ειχα  :goofy:  Σε τετοιες λοιπον συνθηκες, ο πολυ ακαμπτος σκελετος γινεται μειονεκτημα καθως δεν υπαρχει απολυτως καμια προειδοποιηση με τη μορφη ελαστικοτητας. Και ναι, οι αναρτησεις εχουν μικροτερες διαδρομες και στρηταδικες αποσβεσεις και το (σηκωμενο 3εκ με bar risers) τιμονι σχεδον καθολου ελαστικοτητα στη στηριξη του αλλα και παλι βγαζει κανεις συμπερασματα για το πως παει ενα μηχανακι με παρομοια χαρακτηριστικα στο χωμα (πχ το Crossrunner). Αυτα δε τα χαρακτηριστικα δεν ειναι προβλημα μονο στο χωμα αλλα και σε δευτερευοντες επαρχιακους με κακο οδοστρωμα. Μπηκα καποτε σε εναν τετοιο στην Γαλλια για να "κοψω δρομο" και μετα απο 2-3 χιλιομετρα γυρισα πισω με την ουρα στα σκελια καθως το (φορτωμενο) μηχανακι μου πηγαινε σχεδον "χοροπηδηχτα". Αυτο ακριβως γραφανε οι δοκιμαστες για το Corsstourer σε σχεση με το GS οταν τα πηγανε μεγαλο τεστ στη Σκωτια. Και δεν ειναι τυχαιο καθως διαβασα καπου οτι το μηχανακι εχει αυτουσιο το πλαισιο του VFR1200 το οποιο εχω οδηγησει και ειναι απλα "νταμαρι", αφου μετα μου φανηκε οτι ειχε ελαστικοτητες το VFR800 μου :) το οποιο ειναι επισης πολυ πιο ακαμπτο σε σχεση με μηχανακια σαν το Vara για παραδειγμα (για το Τρανσαλπ δε λεω γιατι χορευει καρσιλαμα  ;D)

Και ας ερθω και στα κιλα. Ειναι αρκετα βαρυτερο, κατα 30 κιλα, απο το (αεροψυκτο) GS και κατα 10 κιλα απο το Super Tenere. Δεν εχω οδηγησει το τελευταιο αλλα απ'οτι εχω διαβασει και δει σε διαφορα βιντεο, το μηχανακι εχει χωματινη σκεψη και στησιμο καθως δεν βασιστηκε σε καποιο αλλο μοντελο οπως το Crosstourer. Φυσικα και αυτουνου τα κιλα ειναι περιοριστικος παραγοντας αλλα νομιζω το βοηθαει το στησιμο του για οποιον "ξερει και μπορει". Βεβαια αν πεσει κανεις, που θα πεσει αργα ή γρηγορα στο χωμα, τοτε τα πραγματα δυσκολευουν πολυ αν ειναι μονος και δεν υπαρχει και καμια τοπικη αρκουδα να βοηθησει  ;D  Για το Crosstourer σαφως και εικαζω στο δυσκολο χωμα αλλα αυτα που διαβαζω για το οτι ειναι βασισμενο στο VFR1200 και για την "σπορτιβικη" συμπεριφορα του στην ασφαλτο δεν με "ενθαρυνουν" για τη συμπεριφορα του στο χωμα.

Και τελικα κατι για τα μεγκα τεστ του ΜΟΤΟ και τις "αληθειες" σε σχεση με τα περιοδικα στο νησι (Bike, Ride, κλπ)  Δεν ειμαι σιγουρος για το αν υπαρχει δολος/εμμεσος χρηματισμος οπως υπονοεις αλλα δεν τους εχω πιασει να λενε π@π@ριες. Και ναι, εκθιαζουν το 1200GS αλλα το μηχανακι εχει σαφως χωματινη/αντβεντσουραδικη σκεψη, κατι που η Χοντα εχει ξεχασει στα μηχανακια της μετα τα ΤΑ600/650. Και ειπανε και για το ΚΤΜ950 οτι επινε λαδι σαν βενζινη και χρειαστηκε να το αφησουνε. Αυτο που με παραξενευει παντως ειναι οτι δεν παιρνανε καθολου Honda τα τελευταια χρονια στα μεγκα-τεστ με την εξαιρεση του Vara στους "δρομους της αρκουδας" και για το οποιο ο Σπανος που το ειχε εγραψε πολυ θετικα πραγματα. Και αν δεν κανω λαθος φετος ειχανε και το  Crosstourer αλλα δεν πηρα το περιοδικο, αν καποιος τοχει ας μας πει τι λενε για την συμπεριφορα του στο χωμα  ???

Παντως θα το οδηγησω στην ασφαλτο συντομα, ετσι απο περιεργεια καθως δεν ενδιαφερομαι για μεγκα on-off. Αν καποιος χωματερος το παρει, "κερναω" ενα πισω Karoo για να το παρω για ενα 1000αρι χιλιομετρα ενα σ/κ στην κεντρικη Πινδο  :goofy:


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #34 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2013, 21:18:57 μμ
Ημουνα χθες στην Αθηνα και περνωντας το μεσημερι απο τον Μπαξεβανη στην Καλιροης μου τραβηξε το βλεμα ενα ασημι Crosstourer και σταματησα σχεδον με endo  ;D για να του ριξω μια ματια. Ητανε το πρωτο που εβλεπα απο κοντα και να πω απλα οτι οι φωτογραφιες το αδικουν καταφωρα ("don't do it justice" αγγλιστι). Το μηχανακι ειναι ΠΟΛΥ ομορφο απο κοντα και εχει ενα μαζεμενο στυλ που δεν το εχει αλλο mega on-off. Η αισθηση πανω του ειναι πολυ ωραια και εχει κανεις την αισθηση οτι ειναι μηχανακι μικροτερης κατηγοριας. Μαλιστα φαινεται να κρυβει το βαρος του επιμελως, τοσο που ρωτησα μηπως ητανε "ξερο" - αλλα δεν ητανε. Παντως ο Μπαξεβανης μου ειπε οτι δεν εχουνε πουλησει ουτε ενα!

Και τελικα κατι για τα μεγκα τεστ του ΜΟΤΟ ...
Και αν δεν κανω λαθος φετος ειχανε και το  Crosstourer αλλα δεν πηρα το περιοδικο, αν καποιος τοχει ας μας πει τι λενε για την συμπεριφορα του στο χωμα  ???

Εχοντας δει το μηχανακι απο κοντα, μου κεντρισε τοσο το ενδιαφερον που εψαξα και βρηκα το ΜΟΤΟ του περασμενου Ιουλιου που ειχε mega-test συγκριτικο με τα 1200GS,  Tiger Explorer και KTM 990 Adventure. Αυτα που γραψανε ειναι ακριβως οπως τα φανταζομουνα απο αλλα γραφομενα σε Αγγλικα περιοδικα οπως ειχα γραψει πιο πανω. Αντιγραφω μερικα σχολια "to the point":

Στην ασφαλτο, που αυτη η μοτερουκλα διαμαντι μπορει να απλωσει τη δυναμη της, δεν εχει καμια σχεση με τις αλλες.. Απο φρενα, γκαζι, ελαστικοτητα, αποκριση και σταθεροτητα το Honda ειναι κορυφαιο. Στο χωμα δεν σε βαζει στη μπριζα και τα μυαλα στα καγκελα οπως το KTM, ουτε εχει τις δυνατοτητες του BMW ή το ζυγισμα και την ανεση του Triumph. Απο την αλλη, ο τουριστας που δεν θελει να το παιξει αγωνιζομενος θα παει σχεδον παντου χωρις προβληματα. - Β. Καραχαλιος

Την πρωτη ωρα που το πηρα, με σταματησαν 14 (δεκατεσερις) ανθρωποι για να με ρωτησουν αν ειναι καλο. "Ειναι γαματο και πιθανως η επόμενή μου μηχανη μολις βρω τα φραγκα" ηταν η ειλικρινης μου απαντηση. Δεν ειχα βγει ακομη στην εθνικη και εκει μου φανηκε ακομα πιο τελειο, δεν μπορουσα να βρω ψεγαδι. Στο δε στροφιλικι του Δομοκου τρελαθηκα, εψαχνα τροπους να αυτομολησω και να το σκασω μαζι του. Μεχρι που πατησαμε το ρημαδι το χωμα (κατι που η Honda δεν συνιστα) οπου ολα του τα πλεονεκτηματα μετατραπηκαν μονομιας σε δραματικα μειονεκτηματα. Η αψογη θεση οδηγησης στην ασφαλτο δεν βολευε καθολου οταν επρεπε να ειναι κανεις ορθιος στο χωμα, η ροπακλα απο το ρελαντι και ο ακριβεστατος ψεκασμος ηταν εφιαλτες στις κροκαλες και τα νεροφαγωματα, το δε συμπαγες πακετο πλαισιου-αναρτησεων ηταν εντελως ακαμπτο και προκαλουσε δυσαρεστες εκλπηξεις απο το πουθενα. - Ι. Σουργουτσιδης

Οπως ακριβως το φανταζομουνα εχοντας οδηγησει το VFR1200 πανω στο οποιο ειναι βασισμενο. Για το 95% των κατοχων mega on-off και τη χρηση που κανουν, εχει ανεβασει τα ορια της κατηγοριας απο δυναμη, ελαστικοτητα, ανεση, ραφιναρισμα και ειναι και Honda. Απο την αλλη, δεν κανει για το 5% (ή μηπως 2%?) των κατοχων mega on-off που πανε τα μηχανακια τους πιο σοβαρα στο χωμα. Κατι που ειναι προφανες αν κοιταξει κανεις απλα τις διαδρομες των αναρτησεων που ειναι 16.5 / 14.5 εκ. μπρος-πισω οταν για παραδειγμα το BMW εχει 19 / 20 εκ., το Explorer 19 / 19.5 εκ. και το KTM 21 / 21 εκ. Ενω στη βορεια Ευρωπη πουλαει, δεν ειμαι σιγουρος οτι θα το κανει και στην Ελλαδα καθως ο Ελληνας θελει "adventure" (μεχρι την καφετερια και κανενα νησι το καλοκαιρι).


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #35 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2013, 21:46:53 μμ
Ανασταλτικά είναι και τα 32 μώβ γιούρα (16.000) σήμερα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #36 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 12:48:12 μμ
Απο την αλλη, δεν κανει για το 5% (ή μηπως 2%?) των κατοχων mega on-off που πανε τα μηχανακια τους πιο σοβαρα στο χωμα.

Εννοείται !!! για το 2% δε κάνει ούτε το ΤΑ βέβαια, αλλά στην κ@υλα μας θα πάει θέλει δε θέλει.
Χώμα απλά περνάμε, ταξιδεύουμε κλπ... αλλά οχι παιχνίδια ή στάσιμα σκηνικά που μπορεί να το πάρουμε πάνω μας το βάρος του.

αλλά τι κινητήρας είναι αυτός... πω πω πω... Γιώργο να το κάνεις testride πάση θυσία.


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #37 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 13:05:47 μμ
αν ειχα τα φραγκα, θα το επελεγα με κλειστα ματια αντι του vara που πηρα... στο απλο test drive που εκανα απλα γοητευτικα....



ekos

  • Guest
Reply #38 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 13:54:26 μμ
Γιώργο να το κάνεις testride πάση θυσία.

να δουμε και τι διαφορες εχει με το sport tourer VFR (καθως το Crosstourer είναι VFR οχι XLV  ;))