Για δυο λόγους:
Πρώτον, διότι πρόκειται για ένα προϊόν που η Honda θέλει να το πουλήσει.
Δεύτερον, διότι δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να ποστάρουμε μόνο αν είναι να εκθειάσουμε.
Πρώτον, μήπως για να βάλουμε κριτική, πρέπει πρώτα να το δοκιμάσουμε;
Δεύτερον, ο Κώστας δεν εκθειάζει μόνο και το βασικότερο
το δοκίμαζε για 5 μέρες και 1200 χλμ.Φίλε Γιώργο,
όπως εσύ έγραψες :
Θα μου πεις μπορει να παει κανεις και απλα να περασει ενα χωματοδρομο. Το προβλημα ειναι οτι απο τη στιγμη που το μηχανακι "παει" οπως λες, μπαινεις στον πειρασμο να το πας και εκει αρχιζουν τα δυσκολα, οποτε για μενα ειναι ...thanks, no sir. Θα το δοκιμασω παντως σε καποια φαση, ετσι για να δω αν ειναι ενα VFR1200 με trail style Wink Προχθες πηγα το "καινουργιο" ΤΑ μου για ΚΤΕΟ στην τοπικη Honda και ειχανε ενα που θα μπορουσα ναχα παρει για βολτα καθως περιμενα καμμια ωριτσα - αλλα ελα που ποσταρες για το θεμα με μερικους μηνες καθυστερηση
Το μηχανάκι δεν το έχεις οδηγήσει, αλλά βασίζεσαι σε ένα συγκριτικό περιοδικού και όπως λες ο "Κώστας εικάζει ότι θα πάει καλά στο χώμα", ενώ είναι φανερό ότι ο Κώστας πάτησε χώμα με το μηχανάκι κι επειδή όπως είπα ο Κώστας δεν είναι κάποιος τυχαίος, σύγκρινε το μηχανάκι αυτό με το δικό του vara (που το έχει ξεσκίσει στο χώμα) και το βρήκε κλάσεις ανώτερο από το vara.
Αντίθετα αυτός που εικάζει, είσαι εσύ, αφού οι αμφισβητήσεις σου προέρχονται με βάση όσα διάβασες.
Δεν ξέρω εκεί στο νησί που είσαι πώς λειτουργούν τα περιοδικά, αλλά δεν θα ξεχάσω, τα εδώ περιοδικά μόλις βγήκε το ΚΤΜ 950, που το βγάζανε φανταστικό μηχανάκι, που πήγαινε παντού, που έκανε τα πάντα, αλλά στο πρώτο συγκριτικό, αφού τους έβγαλε το λάδι στα σφιξίματα βιδών, στα συμπληρώματα λαδιών και δεν θυμάμαι και τί άλλο, τελικά δεν το γύρισαν στην Αθήνα, αλλά όπως θυμάμαι είχαν γράψει, ότι το άφησαν στη Λάρισα να ξεκουραστεί!!!
Επίσης θυμάμαι όταν ανακοινώθηκε ότι το BMW 1200 ότι είχε χάσει 30 κιλά από τον προκάτοχό του 1150, γράφανε διθύραμβους το πώς ΘΑ πηγαίνει στο χώμα και το πόσο καλά θα δούλευε το paralevel και το telelevel, στο χώμα, ενώ στα επόμενα χρόνια κάνανε και MEGA TEST ON OFF, μόνο με BMW και ΚΤΜ!!! Για να μην πω και για τις διαφημίσεις που ήταν το μισό περιοδικό.
Και για να δεις πόσο προκατειλημμένος είσαι, γράφεις για το βάρος :
Τα 1200GS (245 κιλα γεματο) και Super Tenere (265 κιλα γεματο) πανε στο χωμα και δεν ειμαι σιγουρος οτι το Crosstourer παει το ιδιο καλα
Δηλαδή το Super Tenere, 10 κιλά λιγότερο, πάει χώμα, ενώ το CrossTourer, με 10 κιλά περισσότερο (και δύο κύλινδρους περισσότερους), δεν πιστεύεις ότι πάει!!!!!
Με όλα αυτά δεν θέλω να πω ότι το μηχανάκι αυτό είναι το απόλυτο όπλο, ούτε ότι τα άλλα μηχανάκια είναι καλύτερα ή χειρότερα από αυτό.
Θα δεχόμουν ευχαρίστως την κριτική σου, αν το είχες οδηγήσει. Μέχρι τότε, κάνε όπως κι εγώ, διάβασε τις κριτικές όσων το έχουν δοκιμάσει και όταν έρθει η ευλογημένη ώρα και το βάλεις κάτω από τα σκέλια σου, γράψε όποια κριτική θέλεις.