Για το μοτοσακό! > Βελτιώσεις

κινητηρας απο ΤΑ700 σε ΤΑ650(/600)

(1/11) > >>

XLGeorge:
Λοιπον, εχει ξανασυζητηθει το θεμα στα πεταχτα καπου αλλα ας το ξανακοιταξουμε διεξοδικα. Και αφηστε σχολια του στυλ "τι το θες, παρε αλλο μηχανακι, δεν αξιζει τον κοπο και χρημα, κλπ", ας δουμε αν και πως ακριβως γινεται τεχνικα, σας παρακαλω δωστε τα φωτα σας.

Χρειαζονται προφανως τα εξης:

1. κινητηρας - ελπιζω οι βασεις του και ολες οι διαστασεις να ειναι οι ιδιες με του 650 και να μπαινουν επισης οι εξαγωγες του 650 πανω χωρις πατεντες)

2α. ψεκασμος - που θα αντικαταστησει τα καρμπυρατερ - και φιλτροκουτι
2β. αντλια βενζινης για τον ψεκασμο - αυτη ειναι μεσα στο ρερβουαρ του 700, πως βρισκεται και που θα μπει στο 650??

3. ολη η πλεξουδα των ηλεκτρικων, και επειδη μαλλον το "κομμενο 700αρι" θα ειναι ABS, θαταν καλο να παρθουν και να αντικατασταθουν τα φρενα με του 700, αλλιως θα δειχνει συνεχεια "βλαβες" - σ'αυτη την περιπτωση εγω θα εκανα και de-link τα φρενα (το πισω στο μπροστα) και φυσικα θα βαλω διακοπτη αποσυνδεσης του ABS οπως εχει κανει ο Leon στο Dakar-Dero του.

Υπαρχει κατι αλλο που ξεχναω? Ειναι προφανες οτι η σχεση τελικης μεταδοσης θα πρεπει επισης ν'αλλαξει - δηλ. να μπουν γραναζια με τις διαστασεις του 700.

Για δωστε τα φωτα σας λοιπον οσοι εχετα σχετικες γνωσεις.. Μιλαμε για project με μεγαλο ενδιαφερον παντως αν ποτε το επιχειρησω. Ουσιαστικα θελω να φτιαξω το 700αρι που επρεπε να εχει φτιαξει η Honda: βασισμενο στο πλαισιο/αναρτησεις/αισθητικη του 650 αλλα με ψεκασμο, ασυνδετα φρενα και αφαιρουμενο ABS.

παλτακης:
Kai τα οργανα βεβαια του 700 για να εχεις τις καταλληλες ενδειξεις ..........

Ειμαι πεπεισμενος.... διοτι εκει που το εχεις δει στα <<πεταχτα >> ειναι δικες μου σκεψεις γραφες ....οτι αν δεν εχεις θεμα κοστους τοτε ειναι εφικτο .Το θεμα ειναι οι τυχον μετατροπες στην τοποθετηση καποιων πραγματων πχ αντλια ...αλλα σκεφτομαι αν δεν ειναι μεσα στο τεποζιτο αλλα εξωτερικα μια ηλεκτρικη θα αλλαξη κατι ;
 Οργανα σιγουρα θελει μετατροπη , φρενα abs  ,και μεγαλη προσοχη στην πλεξουδα για τα ηλεκτρικα .
Δεν ειναι απλο .....αλλα σιγουρα δεν ακατορθωτο .

McGyver:
Δε νομίζω πως οι βάσεις του κινητήρα είναι ίδιες μεταξύ 650 & 700.

Επίσης, μάλλον πρέπει να ξεχάσεις το ABS ως donor bike, γιατί:
1) Χρειάζεσαι ΚΑΙ το ABS modulator από το 700, το οποίο θα πρέπει να βρεις χώρο να το τοποθετήσεις (θα χρειαστεί τρελή πατέντα και κόψε/ράψε πλαστικών).
2) Αν δεν αλλάξεις ΚΑΙ τροχούς, το ABS δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ σωστά μιας και είναι ρυθμισμένο για τις διαστάσεις τροχών/ελαστικών του 700.

XLGeorge:

--- Quote from: McGyver on Δευτέρα 01 Οκτώβριος 2012, 12:16:16 μμ ---Δε νομίζω πως οι βάσεις του κινητήρα είναι ίδιες μεταξύ 650 & 700.

--- End quote ---

Ωχ, αν εδω δεν παιζει το ξεχναμε πριν αρχισουμε  :-\  Αλλα αυτο ειναι πολυ ευκολο να τσεκαριστει, εφ'οσον παντως το πλαισιο φαινεται το ιδιο θα εκπλαγω αν οι βασεις δεν ειναι οι ιδιες..


--- Quote from: McGyver on Δευτέρα 01 Οκτώβριος 2012, 12:16:16 μμ ---Επίσης, μάλλον πρέπει να ξεχάσεις το ABS ως donor bike, γιατί:
1) Χρειάζεσαι ΚΑΙ το ABS modulator από το 700, το οποίο θα πρέπει να βρεις χώρο να το τοποθετήσεις (θα χρειαστεί τρελή πατέντα και κόψε/ράψε πλαστικών).
2) Αν δεν αλλάξεις ΚΑΙ τροχούς, το ABS δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ σωστά μιας και είναι ρυθμισμένο για τις διαστάσεις τροχών/ελαστικών του 700.

--- End quote ---

Αχα. Παντως δεν καιγομαι για το ABS, καθε αλλο, απλα θα ειναι μαλλον δυσκολο να βρω non-ABS donor bike. Στη χειροτερη θα χρειαστει καποια ηλεκτρονικη πατεντα στις αποληξεις των καλωδιων του ABS για να μη δειχνει βλαβη. Αληθεια, που τοχει το modulator το 700? Το VFR τοχει ψηλα διπλα στο αριστερο ψυγειο και κραταει και εκεινη την "ευαισθητη" μπλε φισα μακρια απο τη ζεστη του ψυγειου - το αναφερω επειδη απ'οτι θυμαμαι εχεις τωρα VFR.

Aerios:
Θέλει πολύ προσεκτική μελέτη και σίγουρα θα πρέπει να έχεις και τα δύο μηχανάκια μπροστά σου γαι να μετράς τις διαφορές. Με μια πρώτη ματιά σου φαίνοντα ίδια αλλά ότα προχωράς παρα μέσα βλέπεις διαφορές χιλιοστών που σου απαγορέυουν να προχωρήσεις ή που χρειάζονται πολυδάπανες και χρονοβόρες μετατροπές.
Σίγουρα θα πρέπει να επιλέξεις 700άρι χωρίς ABS!.
Εξαγωγές θα πρέπει να πάρεις απο 700άρι γιατί η μπρεστά νομίζω οτι είναι λίγο διαφορετικές.
Η αντλία είναι πρόβλημα αλλά με πατέντα μπορείς να τη βάλεις- θέλεις πιστοποιημένο συγκολητή και γίνεται κόψε - ραψε στο νετπόζιτο του 650.
Το φιλτροκούτι είναι έναι άλλο θέμα σε σχέση με το πόσο θα σηκωθεί ( η μονάδα ψεκασμού έχει όγκο) και αν έχει περιθώριο να κρυφτεί κάτω απο το ντεπόζιτο της 650.
Αυτά για αρχή ;D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Go to full version