Γιατι τρωγεσαι με τα ρουχα σου εσυ; Ειδες να γκρινιαξα; Σαφως και θελαμε να ειμαστε χαλαροι.
Αλλα αφου τρωγεσαι πες μου πως θα βγαιναμε πρωτοι; Αθροισε τους βαθμους των στοχων που δεν καναμε και θα δεις οτι αν θελαμε να βγουμε πρωτοι, επρεπε να βρουμε τα παντα.
Αυτο δεν εχει γινει ποτε σε κανενα ΦΡ. Επρεπε να υπαρχουν περισσοτεροι στοχοι για οποια ομαδα ηθελε να παει ασφαλτο.
Αν για παραδειγμα εκανε καποια ομαδα τη μικρη ασφαλτινη ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ. Μεγαλο λάθος και δεν εκανα κουβεντα γι αυτο πριν το ΦΡ για να μη λες οτι γκρινιαζω (οπως λεγατε στον Κρασοπατερα).
Απλα ειναι τα πραγματα και τα ελεγαν ολοι, απλα θα πρεπει να μαθεις (ετε) οτι τα σχολια που κανουμε δεν ειναι γκρινια αλλα προσπαθεια βελτιωσης του επομενου ΦΡ.
Σας αγαπαμε και σας ψηφισαμε, πρεπει ομως να μας ακουτε και λιγο. 
Οριστε τα καταφερα παλι να γινω εγω ο "κακος". 
Για τη μικρή ασφάλτινη, το λέει και το όνομα της. Είναι γι αυτούς που θέλουν γεύση απο ΦΡ και οχι φιλοδοξίες θέσης. Άρα η κουβέντα σου μόνο γκρίνια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, αφού δεν πιάνει το νόημα της εύκολης διαδρομής.
Σχετικά με τη βελτίωση του ΦΡ που λες. Δε μπορεί να χαρακτηρίζει κάποιος με τον όρο βελτίωση την αλλαγή ή τη προσθήκη ενός νέου κανόνα, ή μιας νέας ιδιαιτερότητας. Κάθε ΦΡ μπορεί να αλλάζει, κρατώντας το βασικό του χαρακτήρα, οχι για να βελτιωθεί, αλλά για να γίνεται πιο ενδιαφέρον. Το καλύτερο ΦΡ να έχεις σχεδιάσει, μετά απο ένα δυο θα θες αλλαγές.
Και όπως είναι φυσικό, οι αλλαγές δεν αρέσουν σε όλους.
Βελτίωση μπορείς να πεις μόνο οτιδήποτε έχει να κάνει με την ασφάλεια. Τα άλλα είναι γούστα.
Άρα να μάθουμε ΟΛΟΙ να ακούμε, τα μέλη, το ΔΣ, τους κατοίκους. Να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τις αλλαγές σε κάθε ΦΡ
και να εστιάζουμε στην ουσία του ΦΡ και όχι στις μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να μη μας ταιριάζουν.
Γεια σου ρε Κωτσο !
Κοιτα να δεις...
Οι μικροι εξερευνητες, ξεραμε απο το πρωι οτι 2 ομαδες που θα κανανε την χωματινη ειχαν ηδη βρει αεροπλανο και τρενο... κατι που εμεις δεν ειχαμε βρει ουτε ξεραμε που θα βρουμε (δεν ειχαμε ψαξει απο πριν) , ουτε και ηξερε κανεις οπου και αν ρωτησαμε... δυστυχως.
Αυτο μας εκανε να αλλαξουμε σχεδια... ειμασταν ηδη με το καλημερα καμια 200αρια ποντους πισω (100 η χωματινη και αλλους 100 απο τα παραπανω) ...καμια τυχη δηλαδη...
να εισαι σιγουρος οτι αν η μεγαλη ασφαλτινη ειχε εστω αλλα 150 χιλιομετρα και εδινε αλλους 50 βαθμους, καφε θα πιναμε πανω στις μηχανες μας σαν τον λουκυ λουκ...
αλλα δεν ηταν ετσι, οποτε δεν μας παρακινησε τιποτε να το κανουμε...
για αυτο και πιναμε καφεδες απολαμβανοντας το θαψιμο σας ωστε να χαλασει το βαραντερο του Λευτερη. Λευτερη συγνωμη εκ μερους της ομαδας μας! τα βουντου πηγαιναν για το βαραντερο του Κωστα απλα καποιο λαθος καναμε στους κωδικους χρωματων της honda...
Το αεροπλάνο ήταν 5χλμ απο το Κάστρο. Είδατε την ταμπέλα freefall... στο δρόμο. Όπως την είδαμε και εμείς. Απλά εμείς, σκεφτήκαμε να πάμε 2χλμ σκονισμένου δρόμου στις 07:20 το πρωί για να δούμε ΑΝ υπάρχει αεροπλάνο. Και βγήκαμε κερδισμένοι απο την αρχή.
Επίσης ξεκινήσαμε 06:00 το πρωί.
Τα ΦΩΣΗΕ είναι τα υποχρεωτικά σημεία. Αν θες τα κάνεις μέσω Θεσσαλονίκης για να βρεις και γέφυρα και αεροπλάνο κοκ...
αλλά πηγαίνατε χαλαρά. Οπότε μη προσπαθείτε να βρείτε τι έπρεπε να αλλάξει στο ΦΡ. Εσείς έπρεπε να αλλάξετε τακτική αν θέλατε κάτι άλλο. Άλλωστε οι κανόνες είναι για όλους ίδιοι.
Γενικά πάντως η χωμάτινη δε πρέπει να δίνει μόνο 50 πόντους παραπάνω. Στη περίπτωση των διαδρομών μιλάμε πάντα.
Στη χωμάτινη εκτός των μύριων δυο προβλημάτων που μπορεί να έχεις, δε βλέπεις και στόχους. Αυτά κάπως πρέπει να επιδοτηθούν.
Btw. εμείς δε βρήκαμε τρένο.
btw2. θα μπορούσατε να κάνετε τη χωμάτινη.