Hellas Transalp Forum

το χρονικό ενός SERVICE

plimiras · 7080

Offline plimiras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
on: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2012, 00:32:48 πμ
αν το θέμα πρέπει να μεταφερθεί σε άλλη ενότητα παρακαλώ τους διαχειριστές να το μεταφέρουν


Αποφασίζω που λέτε να κάνω ένα γενικό έλεγχο στο βαραντέρο μκ1 σε ένα φίλο μηχανικό καθώς η μηχανή τα έχει τα χιλιόμετρα της.
Ξεκινάμε το λύσιμο ημέρα δευτέρα 25-6 2012 και αφού τσεκάραμε βαλβίδες και ήταν εντάξει λέμε να παραγγείλουμε κάποια πράγματα βασικά όπως μπουζί, φίλτρο βενζίνης ,τα oring απο το καπάκι του βολάν και χρονισμού,καθώς επίσης και τα λάστιχα από τις κούπες
του καρμπιρατέρ και τον αισθητήρα καυσίμου αφού είχε παραδώσει πνεύμα που λένε. Αφού ετοιμάσαμε την λίστα σαν πρώτη κίνηση κάνουμε τηλέφωνο στον εδώ εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της HONDA και του στείλαμε με φαξ την λίστα μας ζητώντας να μας πει τιμή και αν τα έχει και πότε θα είναι στα χέρια μας και ο λόγος που προτίμησα τον εξουσιοδοτημένο είναι γιατί έχω την άποψη πως πρέπει τα χρήματα να γυρίζουν γύρω στήν περιοχή που ζω και εργάζομαι. Αυτό έγινε Δευτέρα γύρω στις 10 με 11 το πρωί, πέρασε το
απόγευμα της Δευτέρας που λέτε και δεν είχαμε κάποια απάντηση και σκέφτομαι !! εντάξει δεν θα πρόλαβε ο άνθρωπος αυτά συμβαίνουν.
Τρίτη πρωί κάνουμε τηλέφωνο μία μίλαγε μία δεν απαντούσε καί να μην τα πολυλογώ ατυχήσαμε και εκείνη την ημέρα !!, λέω δεν βαριέσαι θα
μας πάρει κάποια στιγμή να μας πεί. Το βραδάκι της Τρίτης λέω δεν μπαίνω στο pc να έχω μία εικόνα τού τι γίνετε ? μπαίνω που λέτε σε γνωστή ιστοσελίδα κάποιου εξουσιοδοτημένου στην Αθήνα και αφού βλέπω τις τιμές στέλνω ένα ταχυδρομείο mail το λέτε ?. Την άλλη ημέρα που λέτε ( φτάσαμε Τετάρτη ) κοιτάω στο κινητό στα mail μου πως είχα μήνυμα. Άψογος μέχρι εδώ λέω και αμέσως τον παίρνω τηλέφωνο να πούμε για το αν τα έχει και με κάτι αλλαγές που ήθελα εγώ να μου πει τελική τιμή και πότε θα τα έχω (αυτό έγινε πριν πάω στο συνεργείο) η απάντηση που πήρα ήταν πως θα δει στην αντιπροσωπεία on line για το τι υπάρχει και θα μου απαντήσει, άψογα λέω πάλι. Φτάνω στο συνεργείο και ρωτάω τον φίλο αν είχαμε κάποιο νέο από τον εδώ αντιπρόσωπο η απάντηση που πήρα ήταν όχι (προφανώς έχει οικονομήσει και δεν θέλει άλλα ) οπότε τηλέφωνο πάλι Αθήνα και αφού υπήρξε απάντηση ότι τα πράγματα υπάρχουν (εκτός από κάποιο που δεν καιγόμουνα) καθώς και ότι μέχρι την Δευτέρα θα τα έχω παραλάβει κανονίζουμε να γίνει η παραγγελία .Αφού κανονίζουμε λοιπόν και λέω να προχωρήσει η παραγγελία κανονικά, μού ζητήθηκε κάποια προκαταβολή (και λογικό είναι τις εποχές που ζούμε ) και απαντάω πολύ απλά πώς θα βάλω όλο το ποσό αν προλάβω σήμερα ( Τετάρτη ) αλλιώς πρωί πρωί τις Πέμπτης όπως και έγινε. Τελειώσαμε? δεν νομίζω Τάκη!!!!! Παρασκευή λέω δεν κάνω ένα ακόμα τηλέφωνο να δω τι γίνετε ?
η απάντηση που πήρα ήταν πως αν του τα στείλουνε από την αντιπροσωπεία θα μου τα στείλει αμέσως !!! ωραία σκέφτομαι αν προλάβει και τα στείλει με το κούριερ ίσως και το Σάββατο τα έχω και θα είμαι έτοιμος για το ταξίδι που έχω κανονίσει( όνειρο ζω μην με ξυπνάτε ). Και πράγματι ήταν όνειρο
Σάββατο κατά τις δέκα τηλέφωνο στο κούριερ μήπως και έχω σταθεί τυχερός !! δεν νομίζω Τάκη !! δεν βαριέσαι λέω και η Δευτέρα μέρα του θεού είναι
τηλέφωνο ξανά μανά να δω τί γίνετε και ακούω σαν άσμα πως τα περιμένω από στιγμή σε στιγμή ( το πολύ σε μία ώρα ) και στα στέλνω αμέσως οπότε τα παραλαμβάνεις αύριο το πρωί (φτάσαμε αισίως Τρίτη )κανονίζω που λέτε με τον φίλο Τρίτη να μην έχει κανονίσει τίποτα άλλο και να πιάσουμε να δένουμε και κανονίζω και εγώ μια δουλειά που είχα να κάνω την ημέρα αυτή για την επόμενη (Τετάρτη) και φανταστείτε τι έγινε στο τηλέφωνο καθώς του ανθρώπου του είχε σπάσει μία σωλήνα στο μπάνιο του και δεν είχε νερό !!! τέλος πάντων . Τρίτη λοιπόν ξημερώνει η μέρα και στις 6 απολαμβάνω το καφεδάκι μου και το τσιγαράκι μου στην αυλή του σπιτιού ( άτιμη ηλικία και υποχρεώσεις κάποτε δούλευα αυτούς που σηκωνόντουσαν χαράματα )  :2hysterical: και σκέφτομαι όλα οκ!! και κατά τις 7&30 πάω τράπεζα για αφαίμαξη από τον υιό  :2hysterical: ( καθότι φανταράκι στον Έβρο και χαλάλι του το περίμενε στην ουρά ) και αφού τελειώνει η αιμοδοσία της ημέρας φτάνω στο κούριερ που πολύ απλά μού ανακοινώνει πώς δεν έχω δέμα :shocked:  ( πώς το λές ρε άνθρωπε αυτό έτσι απλά βάλε και λίγο σος για να γλιστράει!!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: )ξανά μανά τηλέφωνο να δω τι έχει γίνει και σκαλώσαμε και παίρνω την απάντηση τα παραλάβατε τα πράγματα?  :shocked: ( εγκεφαλικό κανονικά !!! λέω δεν μπορεί μου κάνουνε πλάκα )
ξαναματαλέω είμαι στο κούριερ και δεν έχει τίποτα στο όνομά μου (απάντηση ) δεν μπορεί Shocked !!! κλείσε και πάρε με σε δύο λεπτά !!! οκ. Ξαναματαπέρνω σε 5 λεπτά,τί γίνετε λέω ? ( απάντηση ) ξέρεις ο σαραβαλάκης έστειλε αντί για δύο λάστιχα για τις κούπες των καρμπ την μια και δεν έχει άλλη  :o :o (που όταν έγινε η παραγγελία είχε δύο )( ξανά μανά εγκεφαλικό εγώ ) και η κοπέλα είδε ότι λείπει και δεν τά έστειλε ( tragik ) ερώτηση απο εμένα , μα καλα εχθές που τα παρέλαβες δεν τα είδες ότι λείπει?
(απάντηση) με τις αποστολές ασχολείται άλλος δεν ασχολούμαι εγώ ( εδώ φίλε μου σε πιάνω λάθος γιατί πολύ απλά 1) μιλήσαμε μαζί και κανονίσαμε και 2) αν έχεις υπάλληλο πού σε εκθέτει εσένα και την επιχείρησή σου πολύ απλά πάλι εσύ φαίνεσαι μπροστά και δεν εξετάζω αν είναι καλός η κακός υπάλληλος)
( ερώτηση ) τελικά τι κάνουμε? (απάντηση) θα πάρω τον σαραβαλακοπεριβολάκη να δω πότε θα έχει !!! (σκέψη δικιά μου)Όταν του κάτσει η δίμετρη ξανθιά με το ποδήλατο που περνάει κάθε τετάρτη απόγευμα έξω από την βιτρίνα του σαραβαλακοπεριβολάκη σε συνδυασμό με το να ρίξει χιόνι μαύρο στα βουνά πέριξ των Αθηνών ).Τελικά καταλήξαμε να σταλθούν τα πράγματα με το ΚΤΕΛ όπου ελπίζω αυτή τη φορά να τα παραλάβω.

ξέρω πως δεν είμαι ο μόνος που βρέθηκε σε αυτήν την θέση καί θα ήθελα να ήμουν και ο τελευταίος !! (όνειρο ζω μην με ξυπνάτε !!!! )  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Φίλε επαγγελματία σου ζητάω δημόσια συγνώμη που από εκνευρισμό ίσως μίλησα άσχημα αλλά στο κομμάτι της αποθήκης πού σού είπα έστω για τα αναλώσιμα είμαι κάθετος!!!  

και ένα τελευταίο, έχω μάθει στα χρόνια που εργάζομαι( ελεύθερο επάγγελμα) να διαλέγω τους προμηθευτές και συνεργάτες που με εκθέτανε σε πελάτες γύρω από την δουλειά μου και όποιος κατάλαβε!! κατάλαβε!!!



τελικά τα πράγματα ήρθαν με το ΚΤΕΛ και περίμενα να δω μέσα να μου επιστρέφετε και η διαφορά που προέκυψε από το κατάστημα !!!!!!!




QUIZ !!!!
τι λέτε ήταν μέσα το υπόλοιπο ποσό?  :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:  :eusa_think:





ναι σωστά μαντέψατε ΟΧΙ !!!!!!!!!!!!!

Φίλε επαγγελματία !!!! (tragik)
απο την ημέρα που παρέλαβα το δέμα (4-7-12) περίμενα 2 ημέρες  να πάρεις κάποιο τηλέφωνο να με ρωτήσεις για το ποσό και τον τρόπο επιστροφής που προέκυψε απο το ένα λιγότερο ανταλλακτικό που παρέλαβα αν και όφειλες να το έχεις βάλει μέσα στο δέμα.  
Άν με το ποσό των 15 ευρώ σώνεσαι τότε να κάνουμε και έναν έρανο να σου δώσουμε περισσότερα!!!!!




Κώστας        (plimiras)            Σαμποτέρ


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #1 on: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2012, 03:30:31 πμ
νομίζω ο τίτλος από SERVICE πρέπει να γίνει παραγγελία καθώς σε προϊδεάζει για ασυνεπή μάστορα και όχι για ασυνεπή έμπορο

και νομίζω οτι δεν είναι λίγοι οι έμποροι που γράφουν τον πελάτη τους (εσύ είσαι και Κόρινθο δεν πιάνουν και οι δικαιολογίες περί κακοκαιρίας όπως στα νησιά)


μου χει τύχει να παραγγείλω κάτι που δεν ήρθε ποτέ:

την μια η κακοκαιρία

την άλλη η κούτα που δεν άνοιξε και ανοίγει μπροστά σου και ως δια μαγείας λείπουν τα δικά σου πράγματα

την άλλη ο κακός προμηθευτής τον οποίον παίρνει μπροστά σου τηλέφωνο για να τον "κάνει  ντα"

και ίσως να λέω και λίγα



αυτό με το ποσό που έπρεπε να επιστραφεί δεν κατάλαβα ήταν για τα πράγματα που θα καθυστερούσαν να έρθουν και δεν καιγόσουν;


Offline plimiras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #2 on: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2012, 06:47:34 πμ


αυτό με το ποσό που έπρεπε να επιστραφεί δεν κατάλαβα ήταν για τα πράγματα που θα καθυστερούσαν να έρθουν και δεν καιγόσουν;
το συνολο της παραγγελιας ηταν 188 ευρω που κατατεθηκε στην τραπεζα και στο δεμα υπηρχε αποδειξη 168 ευρω
πολυ απλα ειχα παραγγειλει δυο λαστιχα για τις κουπες του καρμπ και με κοστος 20 ευρω η μια τελικα παρελαβα μια οποτε προκυπτει διαφορα επιστροφης 20 ευρω αλλα λογο του οτι πληρωθηκε το ΚΤΕΛ  5 ευρω το ποσο επιστροφης γινετε 15 ευρω !!




Κώστας        (plimiras)            Σαμποτέρ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2799
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2012, 13:09:47 μμ

Δυστυχώς για το Ελλάντα, σε τόσο χρόνο χωρίς τηλέφωνα, χωρίς έννοια, χωρίς ναι μεν αλλά, έρχονται πράγματα από Αμερική με το κανονικό φτηνό ταχυδρομείο USPS first class.

Συντοπίτες, φίλοι κτλ. να πάνε να πνιγούν, αν δεν είναι συνεπείς με τη δουλειά τους και μας κλέβουν κι' από πάνω.

 Κατά τ' άλλα φταίει μόνο το Δημόσιο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #4 on: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2012, 16:42:13 μμ
Καλά εντάξει είναι το Ελλάντα αλλά οι Άγγλοι?
Για φίλο από το club έκανα παραγγελία μεμβρανών καρμπς και έκαναν 3,5 μήνες να έρθουν.
Ναι μήνες. Και φυσικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μόνο εγώ έπαιρνα τφ και έστελνα μέιλ.
Το πιό ωραίο ήταν όταν μου είπαν πως ο υπεύθυνος αποστολών είχε πάει διακοπές (??) για κάνα μήνα και για αυτό είχαν σταματήσει οι αποστολές του εργοστασίου.
Εκεί μου ήρθε να σπάσω το κεφάλι μου στο τοίχο.
Φυσικά και δεν θα σας τους συστήσω.



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #5 on: Σάββατο 07 Ιούλιος 2012, 01:52:42 πμ
Καλά εντάξει είναι το Ελλάντα αλλά οι Άγγλοι?
Για φίλο από το club έκανα παραγγελία μεμβρανών καρμπς και έκαναν 3,5 μήνες να έρθουν.
Ναι μήνες. Και φυσικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μόνο εγώ έπαιρνα τφ και έστελνα μέιλ.
Το πιό ωραίο ήταν όταν μου είπαν πως ο υπεύθυνος αποστολών είχε πάει διακοπές (??) για κάνα μήνα και για αυτό είχαν σταματήσει οι αποστολές του εργοστασίου.
Εκεί μου ήρθε να σπάσω το κεφάλι μου στο τοίχο.
Φυσικά και δεν θα σας τους συστήσω.


μήπως είναι ομογενής; :2hysterical:
« Last Edit: Σάββατο 07 Ιούλιος 2012, 01:55:30 πμ by trelomhxmhx »




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #6 on: Σάββατο 07 Ιούλιος 2012, 22:00:30 μμ
κοιτα να δεις τι γινεται και εγω τσακωνομαι με την κουριερ που μου φερνει τα πραγματα στις 12 και οχι νωριτερα.
οσο για τον προμηθευτη μου,βαζω παραγγελια με email στις 2 το μεσσημερι και την επομενη στις 12 τα εχω.




Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #7 on: Σάββατο 07 Ιούλιος 2012, 22:20:08 μμ
εγω δεν βλεπω καποιον να απαντα και ανησυχω, μηπως και δουμε καποιον αντιλογο,να δουμε τελικα τι φταιει για να μην την πατησουν και αλλοι



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #8 on: Δευτέρα 09 Ιούλιος 2012, 00:07:37 πμ
Καλά εντάξει είναι το Ελλάντα αλλά οι Άγγλοι?
Για φίλο από το club έκανα παραγγελία μεμβρανών καρμπς και έκαναν 3,5 μήνες να έρθουν.
Ναι μήνες. Και φυσικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μόνο εγώ έπαιρνα τφ και έστελνα μέιλ.
Το πιό ωραίο ήταν όταν μου είπαν πως ο υπεύθυνος αποστολών είχε πάει διακοπές (??) για κάνα μήνα και για αυτό είχαν σταματήσει οι αποστολές του εργοστασίου.
Εκεί μου ήρθε να σπάσω το κεφάλι μου στο τοίχο.
Φυσικά και δεν θα σας τους συστήσω.


Ωχ   :goofy:... πες μου οτι δεν ήταν το wemoto.com...πες μου, πες μου   ???



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #9 on: Πέμπτη 11 Δεκέμβριος 2014, 12:32:30 μμ
Καλημέρα,
δυστυχώς δεν είδα το ποστ όταν έπρεπε και για αυτό απαντώ τόσο αργά.
Όσοι με έχουν γνωρίσει από κοντά αλλά και οι πελάτες που μου έχουν μιλήσει από το τηλέφωνο, έχουν καταλάβει σε τι μήκος κύματος λειτουργώ και ποιες είναι οι κατευθύνσεις που έχουν οι εργαζόμενοι του καταστήματος.
Δυστυχώς όμως ο πελάτης, κάποια πράγματα δεν τα ξέρει, και κακά τα ψέματα, δεν είναι υποχρεωμένος να τα ξέρει. Άλλωστε ο πελάτης θέλει να παραλάβει το προϊόν που παράγγειλε και στην συγκεκριμένη περίπτωση προπλήρωσε, όσο το δυνατόν συντομότερα.
Δυστυχώς όμως, και εμείς, όση καλή διάθεση και να έχουμε, απλά εξαρτώμαστε από τρίτους. Προμηθευτές, μεταφορικές, εργαζόμενους (καλούς ή κακούς) κτλ.
Έχετε απόλυτο δίκιο όταν λέτε ότι οι τρίτοι συνεργάτες (προμηθευτές, μεταφορικές και εργαζόμενοι) εκθέτουν εμάς. Για αυτό και εμείς προσπαθούμε να δημιουργήσουμε αυτοματισμούς για να μπορούμε να εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες με όσο το δυνατόν μικρότερα προβλήματα.
Δυστυχώς όμως το ανθρώπινο λάθος δεν μπορεί κανείς να το βγάλει από την εξίσωση.
Πάμε στην περίπτωση σας, γιατί εσείς αυτήν γνωρίζετε από πρώτο χέρι και αυτή είναι που έχει δημιουργήσει μελανή εικόνα για το μαγαζί μας.
Παραγγείλατε κάποια προϊόντα τα οποία στο σύστημα της Honda έδειχναν δύο κομμάτια διαθέσιμα.
Εμείς με τη σειρά μας, την ίδια μέρα, προωθήσαμε την παραγγελία στην Honda ώστε να δεσμέυσουμε και τα δύο. Δυστυχώς όμως στην αποθήκη της honda υπήρχε μόνο ένα.
Όταν μας το έφεραν, η παραγγελία στο δικό μας σύστημα έδειχνε εκκρεμείς. Για αυτόν τον λόγο άλλωστε δεν έφυγε.


Το λάθος μας:
Όταν παραλάβαμε ελειπή παραγγελία, δεν ενημερώσαμε τον πελάτη.

Η λύσεις που δώσαμε:
α. Αλλάξαμε την διαδικασία Picking στην αποθήκη μας, βλέπουμε πλέον τις μισές παραγγελίες και ενημερώνουμε τον πελάτη αν θέλει μερική αποστολή ή να περιμένουμε να στείλουμε όλη την παραγγελία.
β. Σταματάμε συνεργασίες με προμηθευτές που μας δημιουργούν προβλήματα αντί να μας δίνουν λύσεις. Ένας από αυτούς τους προμηθευτές είναι και η Honda.
γ. Αλλάξαμε το χρόνο παράδοσης που γράφουμε στο site για προϊόντα τέτοιων εταιριών και όταν μία παραγγελία δίνετε τηλεφωνικά, ενημερώνουμε τον πελάτη ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τον χρόνο παράδωσης

Μάλιστα, στην δική σας περίπτωση προσπαθώντας να περιορίσουμε το λάθος μας, έφυγε άνθρωπος από το μαγαζί και πήγε στα ΚΤΕΛ να παραδώσει το δέμα, ώστε να σας έρθει αυθημερόν. Αυτό είναι κάτι που εμείς δεν το κάνουμε, καθώς το μαγαζί βρίσκετε περίπου 45 χιλιόμετρα πήγαινε έλα.

Στα υπόλοιπα θέματα που θίγετε, θα σας πω αυτά που σας είχα πει και στο τηλέφωνο τότε.
Το πόσα κομμάτια στοκ πρέπει να έχουμε εμείς στην αποθήκη μας από κάθε προϊόν είναι κάτι που το ορίζουμε με πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες. Το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να έχετε την αίσθηση ότι είναι ταχέως κινούμενο όμως είναι ακριβώς το αντίθετο. Εμείς το έχουμε πουλήσει μόνο σε εσάς! Ακόμα και αν είναι τόσο φθηνό, δεν μπορούμε να γεμίζουμε την αποθήκη με μικρά φτηνά πράγματα από τα οποία πουλάμε ένα την δεκαετία. Αυτή είναι η δουλειά της αντιπροσωπίας.
Τέλος για το οικονομικό κομμάτι, θέλω να πω το εξής:
Ο κάθε ένας από εμάς κοιτάζει από την δική του πλευρά κάθε περιστατικό που του συμβαίνει. Αν κοιτάξουμε αντικειμενικά όμως μπορεί να διαπιστώσουμε ότι κάνουμε λάθος. Παραθέτω δική μου εμπειρία με άλλον πελάτη. Επιστρέφουμε ρέστα μέσα στην συσκευασία, μέσα σε φάκελο. Ο πελάτης πήρε τηλέφωνο και ισχυριζόταν ότι δεν τα βάλαμε. Όταν μάλιστα με ρώτησε: "Έχεις αποδείξεις ότι μου τα έβαλες μέσα στο δέμα;" κατάλαβα τι σκοπό είχε.
Για αυτό λοιπόν από τότε, επιστροφές χρημάτων κάνουμε αυστηρά και μόνο μέσω τραπέζης. Τώρα ότι κάναμε 2 εργάσιμες ημέρες να επιστρέψουμε τα χρήματα, θεωρώ ότι είναι μέσα στα όρια του ανεκτού. Έχω πολλές φορές βρεθεί στην θέση πελάτη που δεν μου επιστρέφουν χρήματα, αλλά επιμένουν να ψωνίσω κάτι άλλο. Τουλάχιστον σε εμάς, δεν συμβαίνει αυτό.

Συνοψίζοντας λοιπόν, έχω να γράψω ότι όλο το πρόβλημα σας ουσιαστικά, ήταν ότι η honda δεν είχε το απόθεμα που έλεγε ότι είχε, και ότι εμείς απλά δεν σας καλέσαμε όταν παραλάβαμε μισή την παραγγελία. Όταν μάλιστα μας πήρατε και είπατε ότι θέλετε όσα πράγματα έχουμε, κινηθήκαμε άμεσα ώστε να τα παραλάβετε το συντομότερο δυνατό.

Θεωρώ λοιπόν ότι αυτό δεν μας κάνει αναξιόπιστους, κακούς επαγγελματίες ή απατεώνες. Μας κάνει ανθρώπους που προσπαθούμε και δίνουμε λύσεις στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
Άλλωστε θεωρώ ότι το αλάθητο δεν το διεκδικεί κανείς.

Παραμένω στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνηση
Χρήστος Πίσσαρης