Σωστά, δεν φαίνεται να πολυσκοτίζεται ποιά μεριά του ελατηρίου είναι η πάνω.
Πρόκειται για KTM όμως και wiseco, ακραίες αγωνιστικές επιλογές.
Για παράδειγμα το wiseco για τρανσάλπ απαιτεί τη διπλάσια ανοχή απ' ότι της μάνας του. Σε συνδιασμό με τη 12,5 συμπίεση, το εν λόγω τρανσάλπ θα καίει σε 50.000 χλμ τόσο λάδι, όσο το 400 του Μέμου στις 300.000.
Το ψάχνω και είμαι βέβαιος για τη διατομή των ελατηρίων, κάποια ελατήρια, όχι μόνο δεν έχουν παραλληλόγραμμη διατομή, αλλά έχουν και πατούρα διαμορφωμένη στην κάτω πλευρά.
Το πιθανότερο είναι τα ελατήρια που δεν έχουν σημαδεμένη κάποια πλευρά, να είναι παραλληλόγραμμης διατομής και να μπαίνουν όπως να είναι. Όσα έχουν σημαδεμένη πλευρά κατά πάσα πιθανότητα είναι η πάνω. Κάποιοι σοφοί κατασκευαστές γράφουν up, άλλοι μας αφήνουν να προβληματιστούμε.
« Last Edit: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2012, 12:18:50 μμ by γκ »
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!