Κυριακή 09 Δεκέμβριος 2018, 20:10:31 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - ΤΑΚΑΚΙΑ  (Αναγνώστηκε 19662 φορές)
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #75 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 20:38:29 μμ »

Το/τα εμβολα στις δαγκανες εχουν δυο O-rings-τσιμουχες
Το ενα το εσωτερικο στεγανοποιει ωστε να μην υπαρχει διαρροη του υγρου φρενων και το εξωτερικο που βισκεται εκει για να μην μπαινουν βρωμιες (κυριως απο τα τακακια αλλα οχι μονο)
Βαζοντας γρασσο στο εξωτερικο αργα ή γρηγορα η βρωμια θα κολησει πανω του, Το εσσωτερικο λιπαινεται ετσι και αλλιως απο το υγρο των φρενων

Καλο καθαρισμα χρειαζεται μονον, εκτος και αν υπαρχει φθορα στο εξωτερικο οποτε τοτε αλλαζεται
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 960


Diamonds are forever


« Απάντηση #76 στις: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 09:35:03 πμ »

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα ακουληθήσω τις συμβουλές σας.Σήμερα το απόγευμα,θα την αφήσω στον μηχανικό και αύριο θα την παρω.
Εντυπώσεις εν καιρώ....
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #77 στις: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 13:58:14 μμ »

Γιώργο τα έμβολα χρειάζονται επιπλέον λίπανση; Εγώ συνήθως τρομπαρω αρκετά να εκτεθούν όσο γίνεται, τα καθαρίζω και τα ξαναβάζω στη θέση τους. Αυτό για το γράσο δεν το γνώριζα.

Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 960


Diamonds are forever


« Απάντηση #78 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:14:00 πμ »

Καλημέρα!!
Όπως προείπα, την Παρασκευή πήρα την μηχανή,καμιά σχέση με πριν...ούτε το παραμικρό τρίξιμο στα φρένα, χαϊδευω λίγο την μανέτα και ΝΑΙ έχω πάλι φρένα!
Τώρα είμαι στο στάδιο στρωσίματος και θα ήθελα να ρωτήσω, σε πόσα χιλιομετρα θα είναι οκ τα τακάκια,για να έχω τα φρένα που πρέπει;

Και όταν ρώτησα τον μηχανικό τι χρωστάω εργατικά....μου λέει 30€. Και του λέω και με την πίσω λάμπα στοπ που άλλαξες; τοσα μου λέει το παιδί.
Φυσικά του έδωσα 10€ παραπάνω,γιατί όποτε πάω και μου κάνει δουλειά και είναι και οικονομικός.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:19:17 πμ από Diamantis » Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 234



« Απάντηση #79 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 12:09:06 μμ »

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9036



« Απάντηση #80 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 20:22:50 μμ »

Συμφωνώ οτι χρειάζονται τουλάχιστον 200χλμ αν και εξαρτάται το που τα κανεις. Αν πας ταξίδι στην εθνικη οδο, πόσες φορές θα πατήσεις φρένο για να στρώσουν;
Άρα μιλάμε για 200χλμ στην πόλη. Wink
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 00:03:12 πμ »

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.
Καποιες δισκοπλακες ειναι βαμενες σε ολη την επιφανεια τους Σε αυτην την περιπτωση και μεχρι να φυγει η βαφη το φρενο ειναι αγκυρα σε σχεση με οταν φυγει η βαφη
Το εχω συναντησει δυο φορες αυτο Πολυ παλιοτερα με πισω δισκοπλακα σε ΧΤ600 και σχετικα προσφατα με τις γνησιες μπροστα δισκοπλακες της honda gia to TA 650

Και μην ξεχνας οτι τεραστιο ρολο παιζουν τα τακακια (μαρκα και ειδος), καθως επισης και η καλη εξαερωση, η ρυθμιση της μανετας, η καλη λειτουργια της τρομπας και της δαγκανας κλπ
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3178



« Απάντηση #82 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 06:48:15 πμ »

Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.
Γιώργο, καλημέρα!!!
Κάποια στιγμή θα χρειαστεί. Μ' αυτό παρατείνεται κατά πολύ ο χρόνος. Δεν είναι κάτι δύσκολο η επισκευή. Το συνδιάζεις και με την αλλάγή υγρών.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 960


Diamonds are forever


« Απάντηση #83 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 12:06:22 μμ »

Όταν λέω έχω φρένα,το είπα χαριτολογώντας,διότι αν έβλεπες σε τι κατάσταση ήταν πρίν, δεν σου έμπνεε εμπιστοσύνη σε κάτι ξαφνικό!
Φυσικά και δεν έχουν πατήσει ακόμη και θέλουν στρώσιμο για να κάτσουν καλά και την μετακινώ σπίτι-δουλειά κέντρο,με αρκετά πατήματα και στα δυο φρένα,όμορφα-σταδιακά και γλυκά...
πριν για να πατήσω φρένα,η μπροστινή μανέτα συνήθως τερμάτιζε,τα υγρά στο δοχείο,ίσα που τα διάκρινες,ενώ τώραααα λίγο πατάω τη μανέτα και νοιώθω ότι έχω φρένο.
Κοντεύω 100χλμ.,σήμερα ίσως τα ξεπεράσω και όπως έχω αναφέρει το σετ είναι: Braking και Premier
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 234



« Απάντηση #84 στις: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 10:46:52 πμ »

Έχοντας βάλει μερικά χιλιόμετρα με την καινούργια πίσω δισκόπλακα και προφανώς και καινούργια τακάκια (Newfren οργανικα), μπορώ να πω το εξής... Δεν αλλάζω ξανά μάρκα στα τακάκια. Για εμένα μακράν τα καλύτερα οργανικά είναι τα EBC (κόκκινα εμπρός, πίσω μαύρα). Εμπρός έχω τα EBC και πίσω τα Nefren (λόγω της αλλαγής), η διαφορά είναι τρομέρη. Όχι τόσο στη λειτουργία τους στην πόλη όταν είναι κρύα. Εκεί δουλεύουν καλά. Μολίς όμως τα ζορίζεις λίγο τα Newfren είναι λες και είναι ξύλινα, ζεσταινονται και χάνουν κατακόρυφα την απόδοση τους. Αντίθετα Τα EBC κρατάνε από την αρχή καλά και μετά από συνεχώμενα και παρατεταμένα πατήματα δεν χάνουν σε δύναμη και διάρκεια. Τόσο πολύ με έχουν νευριάσει που σκέφτομαι να τα αλλάξω αν και καινούργια. Επίσης τα EBC δεν ακούγονται ποτέ, ενώ τα άλλα κάνουν θόρυβο ειδικά λίγο πρίν ακινητοποιηθείς.

Υ.Γ. Η δισκόπλακα είναι JT και η πρώτη που τοποθέτησα βγήκε στραβή. Επιστροφή σοτ κατάστημα που την αγόρασα και τοποθέτηση η καινούργια από τους ίδιους για να είναι σίγουροι ότι δεν την έβαλα λάθος. Βέβαια θεωρώ δεν την έβαλα λάθος, αφού και ο μηχανικός δεν βρήκε κάτι μεμπτό. Επίσης ο μηχανικός δεν έβαλε ούτε κόλλα σπειρωμάτων, ούτε δυναμόκλειδο... Συνεργεία forever.
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #85 στις: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 14:23:00 μμ »

Τα EBC σε τι τιμή βγαίνουν?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8522


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #86 στις: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 15:27:20 μμ »


  Επίσης ο μηχανικός δεν έβαλε ούτε κόλλα σπειρωμάτων, ούτε δυναμόκλειδο... Συνεργεία forever.

Περίμενες τπτ διαφορετικό?
 

Χρησιμοποιούσα πάντα γνήσιες δισκόπλακες μπροστά κ πίσω , μπροστά γνήσια τακάκια κ πίσω τα οργανικά EBC , είχα μια μανία με το να επιβραδύνω με το πίσω φρένο λόγω συνήθειας με το παπί.
Τα EBC είναι αυτά, κοστος αν θυμάμαι καλά κοντα στο 20ρικo στο Brakeshop.



Καταγράφηκε
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 234



« Απάντηση #87 στις: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 16:10:15 μμ »

Περίμενες τπτ διαφορετικό?
 

Χρησιμοποιούσα πάντα γνήσιες δισκόπλακες μπροστά κ πίσω , μπροστά γνήσια τακάκια κ πίσω τα οργανικά EBC , είχα μια μανία με το να επιβραδύνω με το πίσω φρένο λόγω συνήθειας με το παπί.
Τα EBC είναι αυτά, κοστος αν θυμάμαι καλά κοντα στο 20ρικo στο Brakeshop.





Τόσο θυμάμαι και εγώ στο 20άρικο περίπου.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8522


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #88 στις: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 18:35:23 μμ »

Τα γνήσια είναι στην διπλάσια τιμή, στα 37 κ κατι ψιλά.

Ομως είναι κάπως σκληρά , εγώ επειδή άλλαξα δισκοπλακα κ με έτσουξαν τα 105 που κοστίζει στον Σαρακάκη , αλλά κ τα 85 που πλήρωσα στον Ασημένιο Δαβίδ τον Αγγλο, (http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php ) , είπα να βάλω κατι πιο μαλακό ωστε να μειώσω την φθορά της πολύτιμης δισκοπλακας .

Τα EBC μου έδωσαν ενα καλύτερο φρένο κ για την δική μου οδήγηση ποτέ δεν ''κουράστηκαν'' ούτε υπερθερμάνθηκαν ωστε να μειωθεί η απόδωσή τους .
Αυτό είναι κ το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν τα οργανικά οτι δεν είναι για γρήγορους χεράδες.
Τουλάχιστον έτσι λένε.

Τωρα όσον αφορά τα φρένα κ τα τακάκια υπάρχουν πολλές απόψεις .
Τωρα με το CBF χρησιμοποιώ γνήσια τακάκια μπρός πίσω.
Σε μια συζήτηση που είχα με ενα μάστορη μου είχε πεί χαρακτηριστικά, οτι δεν καταλαβαίνει για ποιό λόγο ηθελα να βαλω κ σε αυτο το μηχανάκι EBC oργανικά πίσω .
Οι δίσκοι είναι μου είπε για να φαγώνονται κ να έχουμε εμείς φρένο.
Με τα οργανικά η φθορά είναι μικρότερη σίγουρα , αλλά αν με τα οργανικά εγώ που οδηγω αμυντικά κ ήρεμα κατάφερα να κάνω 8500 χλμ με τα γνήσια θα έκανα ισως πάνω απο 20000χλμ, αφου τα μπροστινά που χρησιμοποιούνται περισσότερο τα άλλαξα στα 23000χλμ.
Αρα αν είναι σε κάθε αλλαγή δισκοπλακας να έχω κάνει (λέμε τώρα ) διπλάσιες αλλαγες σε οργανικά τακάκια , ποιός ο λόγος να μην βάλω τα γνήσια κ να γλυτώσω τις αλλαγες αφού η ζωή της δισκόπλακας είναι κ στις δύο περιπτώσεις ίδια.

λέω τώρα εγώ , κουβέντα να γίνεται.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 05:52:02 πμ »

Γενικα ισχυει οτι τα οργανικα τακακια εχουν σχεδον την μεγιστη αποδοση απο το πρωτο κιολας φρεναρισμα αλλα σε εντονη καταπονηση σταδιακα στην αρχη αλλα κατοπιν γρηγορα χανουν την αποδοση τους Φθειρουν και λιγοτερο την δισκοπλακα
Τα μεταλικα απο την αλλη και παντα γενικα μιλωντας εχουν μεν σταθερη αποδοση ακομα και σε εντονη καταπονηση αλλα αυτη η μεγιστη αποδοση ερχεται μονο οταν ζεσταθουν Και προκαλουν και μεγαλυτερη φθορα στην δισκοπλακα

Αρα αναλογως που και με ποιο τροπο οδηγαμε πρεπει να επιλεγουμε και τα καταλληλα τακακια
Οι δισκοπλακες παντως ειναι κατι αναλωσιμο και δεν θα επρεπε να δινουμε ιδιαιτερη σημασια στο ποσο γρηγορα θα φθαρουν οταν αυτο ειναι σε βαρος της αποτελεσματικοτητας του φρεναρισματος
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8522


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:03:59 πμ »


Οι δισκοπλακες παντως ειναι κατι αναλωσιμο και δεν θα επρεπε να δινουμε ιδιαιτερη σημασια στο ποσο γρηγορα θα φθαρουν οταν αυτο ειναι σε βαρος της αποτελεσματικοτητας του φρεναρισματος


Σοφά λόγια
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10431


Γαβ !


« Απάντηση #91 στις: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:46:58 πμ »

Μετά απο 154000χλμ με γνήσια nissin είπα να δοκιμάσω της Brembo, αλλά δυστυχώς δεν φτάνουν την ποιότητα της μαμά nissin.
Φθείρονται και πιο γρήγορα.
Σε Varadero αυτά, έχοντας τα πάνω για περίπου 15Κ.  Με διαφορά περί τα 20-25 ευρώ αν θυμάμαι καλά, πιο φθηνές οι brembo.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:54:24 πμ από KostasC » Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #92 στις: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 10:59:03 πμ »

Στο ΤΑ650 τα γνησια τακακια της nissin μπροστα χωρις να ειναι τελεια, ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει για χρηση παντου

Σε αμιγως ασφαλτινη και επιθετικη οδηγηση-φρεναρισμα με ειχαν εντυπωσιασει τα CL (carbon lorain) με την πολυ καλη και σταθερη τους αποδοση (μονο ζεστα)

Στην πολη, σε φρενα χωρις υπερβολες και στο χωμα τα EBC μπροστα ηταν μια χαρα


Πισω εδω και πολλα χρονια βαζω premier τα οποια ειναι ολοιδια με τα EBC (ιδιος κωδικος νομιζω) και μαλιστα λιγο πιο φτηνα απο αυτα
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!