Τα γνήσια είναι στην διπλάσια τιμή, στα 37 κ κατι ψιλά.
Ομως είναι κάπως σκληρά , εγώ επειδή άλλαξα δισκοπλακα κ με έτσουξαν τα 105 που κοστίζει στον Σαρακάκη , αλλά κ τα 85 που πλήρωσα στον Ασημένιο Δαβίδ τον Αγγλο, (
http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php ) , είπα να βάλω κατι πιο μαλακό ωστε να μειώσω την φθορά της πολύτιμης δισκοπλακας .
Τα EBC μου έδωσαν ενα καλύτερο φρένο κ για την δική μου οδήγηση ποτέ δεν ''κουράστηκαν'' ούτε υπερθερμάνθηκαν ωστε να μειωθεί η απόδωσή τους .
Αυτό είναι κ το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν τα οργανικά οτι δεν είναι για γρήγορους χεράδες.
Τουλάχιστον έτσι λένε.
Τωρα όσον αφορά τα φρένα κ τα τακάκια υπάρχουν πολλές απόψεις .
Τωρα με το CBF χρησιμοποιώ γνήσια τακάκια μπρός πίσω.
Σε μια συζήτηση που είχα με ενα μάστορη μου είχε πεί χαρακτηριστικά, οτι δεν καταλαβαίνει για ποιό λόγο ηθελα να βαλω κ σε αυτο το μηχανάκι EBC oργανικά πίσω .
Οι δίσκοι είναι μου είπε για να φαγώνονται κ να έχουμε εμείς φρένο.
Με τα οργανικά η φθορά είναι μικρότερη σίγουρα , αλλά αν με τα οργανικά εγώ που οδηγω αμυντικά κ ήρεμα κατάφερα να κάνω 8500 χλμ με τα γνήσια θα έκανα ισως πάνω απο 20000χλμ, αφου τα μπροστινά που χρησιμοποιούνται περισσότερο τα άλλαξα στα 23000χλμ.
Αρα αν είναι σε κάθε αλλαγή δισκοπλακας να έχω κάνει (λέμε τώρα ) διπλάσιες αλλαγες σε οργανικά τακάκια , ποιός ο λόγος να μην βάλω τα γνήσια κ να γλυτώσω τις αλλαγες αφού η ζωή της δισκόπλακας είναι κ στις δύο περιπτώσεις ίδια.
λέω τώρα εγώ , κουβέντα να γίνεται.