Hellas Transalp Forum

ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - ΤΑΚΑΚΙΑ

Hasodikis · 58550

Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #75 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 20:38:29 μμ
Το/τα εμβολα στις δαγκανες εχουν δυο O-rings-τσιμουχες
Το ενα το εσωτερικο στεγανοποιει ωστε να μην υπαρχει διαρροη του υγρου φρενων και το εξωτερικο που βισκεται εκει για να μην μπαινουν βρωμιες (κυριως απο τα τακακια αλλα οχι μονο)
Βαζοντας γρασσο στο εξωτερικο αργα ή γρηγορα η βρωμια θα κολησει πανω του, Το εσσωτερικο λιπαινεται ετσι και αλλιως απο το υγρο των φρενων

Καλο καθαρισμα χρειαζεται μονον, εκτος και αν υπαρχει φθορα στο εξωτερικο οποτε τοτε αλλαζεται



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #76 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 09:35:03 πμ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα ακουληθήσω τις συμβουλές σας.Σήμερα το απόγευμα,θα την αφήσω στον μηχανικό και αύριο θα την παρω.
Εντυπώσεις εν καιρώ....


Diamonds are forever


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #77 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 13:58:14 μμ
Γιώργο τα έμβολα χρειάζονται επιπλέον λίπανση; Εγώ συνήθως τρομπαρω αρκετά να εκτεθούν όσο γίνεται, τα καθαρίζω και τα ξαναβάζω στη θέση τους. Αυτό για το γράσο δεν το γνώριζα.

Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.


" the PouroDuro spirit "


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #78 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:14:00 πμ
Καλημέρα!!
Όπως προείπα, την Παρασκευή πήρα την μηχανή,καμιά σχέση με πριν...ούτε το παραμικρό τρίξιμο στα φρένα, χαϊδευω λίγο την μανέτα και ΝΑΙ έχω πάλι φρένα!
Τώρα είμαι στο στάδιο στρωσίματος και θα ήθελα να ρωτήσω, σε πόσα χιλιομετρα θα είναι οκ τα τακάκια,για να έχω τα φρένα που πρέπει;

Και όταν ρώτησα τον μηχανικό τι χρωστάω εργατικά....μου λέει 30€. Και του λέω και με την πίσω λάμπα στοπ που άλλαξες; τοσα μου λέει το παιδί.
Φυσικά του έδωσα 10€ παραπάνω,γιατί όποτε πάω και μου κάνει δουλειά και είναι και οικονομικός.
« Last Edit: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:19:17 πμ by Diamantis »


Diamonds are forever


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #79 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 12:09:06 μμ
Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #80 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 20:22:50 μμ
Συμφωνώ οτι χρειάζονται τουλάχιστον 200χλμ αν και εξαρτάται το που τα κανεις. Αν πας ταξίδι στην εθνικη οδο, πόσες φορές θα πατήσεις φρένο για να στρώσουν;
Άρα μιλάμε για 200χλμ στην πόλη. ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #81 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 00:03:12 πμ
Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.
Καποιες δισκοπλακες ειναι βαμενες σε ολη την επιφανεια τους Σε αυτην την περιπτωση και μεχρι να φυγει η βαφη το φρενο ειναι αγκυρα σε σχεση με οταν φυγει η βαφη
Το εχω συναντησει δυο φορες αυτο Πολυ παλιοτερα με πισω δισκοπλακα σε ΧΤ600 και σχετικα προσφατα με τις γνησιες μπροστα δισκοπλακες της honda gia to TA 650

Και μην ξεχνας οτι τεραστιο ρολο παιζουν τα τακακια (μαρκα και ειδος), καθως επισης και η καλη εξαερωση, η ρυθμιση της μανετας, η καλη λειτουργια της τρομπας και της δαγκανας κλπ



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #82 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 06:48:15 πμ
Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.
Γιώργο, καλημέρα!!!
Κάποια στιγμή θα χρειαστεί. Μ' αυτό παρατείνεται κατά πολύ ο χρόνος. Δεν είναι κάτι δύσκολο η επισκευή. Το συνδιάζεις και με την αλλάγή υγρών.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #83 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 12:06:22 μμ
Όταν λέω έχω φρένα,το είπα χαριτολογώντας,διότι αν έβλεπες σε τι κατάσταση ήταν πρίν, δεν σου έμπνεε εμπιστοσύνη σε κάτι ξαφνικό!
Φυσικά και δεν έχουν πατήσει ακόμη και θέλουν στρώσιμο για να κάτσουν καλά και την μετακινώ σπίτι-δουλειά κέντρο,με αρκετά πατήματα και στα δυο φρένα,όμορφα-σταδιακά και γλυκά...
πριν για να πατήσω φρένα,η μπροστινή μανέτα συνήθως τερμάτιζε,τα υγρά στο δοχείο,ίσα που τα διάκρινες,ενώ τώραααα λίγο πατάω τη μανέτα και νοιώθω ότι έχω φρένο.
Κοντεύω 100χλμ.,σήμερα ίσως τα ξεπεράσω και όπως έχω αναφέρει το σετ είναι: Braking και Premier


Diamonds are forever


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #84 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 10:46:52 πμ
Έχοντας βάλει μερικά χιλιόμετρα με την καινούργια πίσω δισκόπλακα και προφανώς και καινούργια τακάκια (Newfren οργανικα), μπορώ να πω το εξής... Δεν αλλάζω ξανά μάρκα στα τακάκια. Για εμένα μακράν τα καλύτερα οργανικά είναι τα EBC (κόκκινα εμπρός, πίσω μαύρα). Εμπρός έχω τα EBC και πίσω τα Nefren (λόγω της αλλαγής), η διαφορά είναι τρομέρη. Όχι τόσο στη λειτουργία τους στην πόλη όταν είναι κρύα. Εκεί δουλεύουν καλά. Μολίς όμως τα ζορίζεις λίγο τα Newfren είναι λες και είναι ξύλινα, ζεσταινονται και χάνουν κατακόρυφα την απόδοση τους. Αντίθετα Τα EBC κρατάνε από την αρχή καλά και μετά από συνεχώμενα και παρατεταμένα πατήματα δεν χάνουν σε δύναμη και διάρκεια. Τόσο πολύ με έχουν νευριάσει που σκέφτομαι να τα αλλάξω αν και καινούργια. Επίσης τα EBC δεν ακούγονται ποτέ, ενώ τα άλλα κάνουν θόρυβο ειδικά λίγο πρίν ακινητοποιηθείς.

Υ.Γ. Η δισκόπλακα είναι JT και η πρώτη που τοποθέτησα βγήκε στραβή. Επιστροφή σοτ κατάστημα που την αγόρασα και τοποθέτηση η καινούργια από τους ίδιους για να είναι σίγουροι ότι δεν την έβαλα λάθος. Βέβαια θεωρώ δεν την έβαλα λάθος, αφού και ο μηχανικός δεν βρήκε κάτι μεμπτό. Επίσης ο μηχανικός δεν έβαλε ούτε κόλλα σπειρωμάτων, ούτε δυναμόκλειδο... Συνεργεία forever.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #85 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 14:23:00 μμ
Τα EBC σε τι τιμή βγαίνουν?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #86 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 15:27:20 μμ

  Επίσης ο μηχανικός δεν έβαλε ούτε κόλλα σπειρωμάτων, ούτε δυναμόκλειδο... Συνεργεία forever.

Περίμενες τπτ διαφορετικό?
 :2hysterical: :2hysterical:

Χρησιμοποιούσα πάντα γνήσιες δισκόπλακες μπροστά κ πίσω , μπροστά γνήσια τακάκια κ πίσω τα οργανικά EBC , είχα μια μανία με το να επιβραδύνω με το πίσω φρένο λόγω συνήθειας με το παπί.
Τα EBC είναι αυτά, κοστος αν θυμάμαι καλά κοντα στο 20ρικo στο Brakeshop.






Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #87 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 16:10:15 μμ
Περίμενες τπτ διαφορετικό?
 :2hysterical: :2hysterical:

Χρησιμοποιούσα πάντα γνήσιες δισκόπλακες μπροστά κ πίσω , μπροστά γνήσια τακάκια κ πίσω τα οργανικά EBC , είχα μια μανία με το να επιβραδύνω με το πίσω φρένο λόγω συνήθειας με το παπί.
Τα EBC είναι αυτά, κοστος αν θυμάμαι καλά κοντα στο 20ρικo στο Brakeshop.





Τόσο θυμάμαι και εγώ στο 20άρικο περίπου.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #88 on: Τρίτη 07 Αύγουστος 2018, 18:35:23 μμ
Τα γνήσια είναι στην διπλάσια τιμή, στα 37 κ κατι ψιλά.

Ομως είναι κάπως σκληρά , εγώ επειδή άλλαξα δισκοπλακα κ με έτσουξαν τα 105 που κοστίζει στον Σαρακάκη , αλλά κ τα 85 που πλήρωσα στον Ασημένιο Δαβίδ τον Αγγλο, (http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php ) , είπα να βάλω κατι πιο μαλακό ωστε να μειώσω την φθορά της πολύτιμης δισκοπλακας .

Τα EBC μου έδωσαν ενα καλύτερο φρένο κ για την δική μου οδήγηση ποτέ δεν ''κουράστηκαν'' ούτε υπερθερμάνθηκαν ωστε να μειωθεί η απόδωσή τους .
Αυτό είναι κ το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν τα οργανικά οτι δεν είναι για γρήγορους χεράδες.
Τουλάχιστον έτσι λένε.

Τωρα όσον αφορά τα φρένα κ τα τακάκια υπάρχουν πολλές απόψεις .
Τωρα με το CBF χρησιμοποιώ γνήσια τακάκια μπρός πίσω.
Σε μια συζήτηση που είχα με ενα μάστορη μου είχε πεί χαρακτηριστικά, οτι δεν καταλαβαίνει για ποιό λόγο ηθελα να βαλω κ σε αυτο το μηχανάκι EBC oργανικά πίσω .
Οι δίσκοι είναι μου είπε για να φαγώνονται κ να έχουμε εμείς φρένο.
Με τα οργανικά η φθορά είναι μικρότερη σίγουρα , αλλά αν με τα οργανικά εγώ που οδηγω αμυντικά κ ήρεμα κατάφερα να κάνω 8500 χλμ με τα γνήσια θα έκανα ισως πάνω απο 20000χλμ, αφου τα μπροστινά που χρησιμοποιούνται περισσότερο τα άλλαξα στα 23000χλμ.
Αρα αν είναι σε κάθε αλλαγή δισκοπλακας να έχω κάνει (λέμε τώρα ) διπλάσιες αλλαγες σε οργανικά τακάκια , ποιός ο λόγος να μην βάλω τα γνήσια κ να γλυτώσω τις αλλαγες αφού η ζωή της δισκόπλακας είναι κ στις δύο περιπτώσεις ίδια.

λέω τώρα εγώ , κουβέντα να γίνεται.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #89 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 05:52:02 πμ
Γενικα ισχυει οτι τα οργανικα τακακια εχουν σχεδον την μεγιστη αποδοση απο το πρωτο κιολας φρεναρισμα αλλα σε εντονη καταπονηση σταδιακα στην αρχη αλλα κατοπιν γρηγορα χανουν την αποδοση τους Φθειρουν και λιγοτερο την δισκοπλακα
Τα μεταλικα απο την αλλη και παντα γενικα μιλωντας εχουν μεν σταθερη αποδοση ακομα και σε εντονη καταπονηση αλλα αυτη η μεγιστη αποδοση ερχεται μονο οταν ζεσταθουν Και προκαλουν και μεγαλυτερη φθορα στην δισκοπλακα

Αρα αναλογως που και με ποιο τροπο οδηγαμε πρεπει να επιλεγουμε και τα καταλληλα τακακια
Οι δισκοπλακες παντως ειναι κατι αναλωσιμο και δεν θα επρεπε να δινουμε ιδιαιτερη σημασια στο ποσο γρηγορα θα φθαρουν οταν αυτο ειναι σε βαρος της αποτελεσματικοτητας του φρεναρισματος



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:03:59 πμ

Οι δισκοπλακες παντως ειναι κατι αναλωσιμο και δεν θα επρεπε να δινουμε ιδιαιτερη σημασια στο ποσο γρηγορα θα φθαρουν οταν αυτο ειναι σε βαρος της αποτελεσματικοτητας του φρεναρισματος


Σοφά λόγια



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #91 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:46:58 πμ
Μετά απο 154000χλμ με γνήσια nissin είπα να δοκιμάσω της Brembo, αλλά δυστυχώς δεν φτάνουν την ποιότητα της μαμά nissin.
Φθείρονται και πιο γρήγορα.
Σε Varadero αυτά, έχοντας τα πάνω για περίπου 15Κ.  Με διαφορά περί τα 20-25 ευρώ αν θυμάμαι καλά, πιο φθηνές οι brembo.
« Last Edit: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 08:54:24 πμ by KostasC »




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #92 on: Τετάρτη 08 Αύγουστος 2018, 10:59:03 πμ
Στο ΤΑ650 τα γνησια τακακια της nissin μπροστα χωρις να ειναι τελεια, ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει για χρηση παντου

Σε αμιγως ασφαλτινη και επιθετικη οδηγηση-φρεναρισμα με ειχαν εντυπωσιασει τα CL (carbon lorain) με την πολυ καλη και σταθερη τους αποδοση (μονο ζεστα)

Στην πολη, σε φρενα χωρις υπερβολες και στο χωμα τα EBC μπροστα ηταν μια χαρα


Πισω εδω και πολλα χρονια βαζω premier τα οποια ειναι ολοιδια με τα EBC (ιδιος κωδικος νομιζω) και μαλιστα λιγο πιο φτηνα απο αυτα



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #93 on: Τετάρτη 13 Φεβρουάριος 2019, 13:47:29 μμ
Καλημέρα σε όλη την παρέα,

Τις τελευταίες μέρες δεν μπορούσα να τσουλήσω εύκολα τη μηχανή μπρος-πίσω, όπου και ανακάλυψα οτι μία από τίς δύο εμπρός δαγκάνες κολλάει. Στην προηγούμενη αλλαγή που είχα κάνει στα τακάκια είχα δει ότι εμπρός εργοστασιακές δισκόπλακες ήταν αρκετά ταλαιπωρήμένες (92.000 χλμ.) και χρίζουν αλλαγής (αρκετά κάτω από 3χιλ σε όλη τη διάμετρο με το κέντρο να πλησιάζει τα 2χιλ.)

Κοντολογίς το κουστούμι που ράφτηκε έχει ως εξής:

Δύο δισκόπλακες Braking: €165
Δύο σετ τακάκια EBC Red: € 40
Δύο σετ τσιμουχάκια: €51 (μαζί με μεταφορικά - από Δημητρίου)
Υγρά 5.1: €9

Με γειά μου. Πρώτα ο θεός αν παραλάβω μέχρι Παρασκευή και ΣΚ έχει εγχείρηση. Δυστυχώς αυτό το απρόβλετο έξοδο θα μου στοιχίσει τη συμμετοχή μου/μας την Κυριακή...




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #94 on: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 22:32:43 μμ
Σήμερα προχώρησα στην εγχείριση του ασθενή. Ευτυχώς που έβγαλα τα εμβολα και είχα πάρει και τις τσιμουχες. Δεν χρειάζεται να πω κάτι για την κατάσταση. Οι φωτογραφίες δείχνουν την έκταση της βρωμας. Από τα 4 εμβολα το ένα κουνιόταν. Για να καταφέρω να τα βγάλω χρησιμοποίησα το ίδιο το φρένο, αέρα, και πένσα με χοντρή σαμπρελα για να πιάσω τα εμβολα χωρίς να κάνω ζημιά. Επίσης είχε αρκετή οξείδωση το αλουμίνιο ειδικά πίσω από τα τσιμουχακια. Σχολαστικος καθαρισμός στα πάντα και συναρμολόγηση. Υγρά και εξαερωση. Αύριο θα κάνω μια ακόμα έτσι για το φόβο των Ιουδαίων, αλλά η διαφορά είναι απλά τρομερή. Απατητοι δίσκοι με καινούργια τακάκια και με τη μισή δύναμη από πριν ακαριαια ακινητοποίηση. Μαλακια που δεν Το έκανα νωρίτερα. Στα επόμενα τακάκια θα κάνω και το πίσω. Σε όσους δεν το έχουν κάνει ακόμα να το κάνουν. Τα ΤΑ έχουν φρένα!
20190216-143740" border="0
20190216-143718" border="0
20190216-123334" border="0
« Last Edit: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 22:34:53 μμ by stefosg »



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #95 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 06:43:39 πμ
Πιστεύω να έβαλες γράσο χαλκού σε ότι κινούμενο μέρος της δαγκάνας...

Αλλαγή υγρών κάθε χρόνο και καλό καθαρισμό με κάθε αλλαγή στα τακάκια. Είναι κάτι που ξεχνάμε αλλά επιβάλλεται να γίνεται...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #96 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 09:37:18 πμ
Πιστεύω να έβαλες γράσο χαλκού σε ότι κινούμενο μέρος της δαγκάνας...

Αλλαγή υγρών κάθε χρόνο και καλό καθαρισμό με κάθε αλλαγή στα τακάκια. Είναι κάτι που ξεχνάμε αλλά επιβάλλεται να γίνεται...
Ναι μπήκε γρασσο παντού. Βέβαια κάθε φορά που άλλαζα τακάκια, πάντα καθαρίζω τα εμβολα, αλλά από ότι φάνηκε δεν είναι αρκετό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #97 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 11:17:44 πμ
Ναι μπήκε γρασσο παντού. Βέβαια κάθε φορά που άλλαζα τακάκια, πάντα καθαρίζω τα εμβολα, αλλά από ότι φάνηκε δεν είναι αρκετό.

Ετσι ακριβως. Ειναι μια δουλεια που θελω να την κανω κι'εγω, ιδιως στο Αγγλικο Τρανσαλπ που κινειται με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα. Ειχα κι'εγω το θεμα με τα μπροστινα εμβολα που κολλαγανε / δεν επιστρεφανε, και το ελυσα βγαζοντας τα σχεδον τελειως εξω, καθαριζοντας και βαζοντας ασπρο γρασο λιθιου 2-3 φορες οπως τα εβαζα μεσα (κολπο που ειδα στο youtube). Αλλα η ποιοτητα φρεναρισματος μπροστα ειναι σαφως αρκετα μικροτερη απ'οταν ητανε σχεδον καινουργιο, θελει την ιδια δουλεια που εκανε και το Στεφανος. Και επισης οι δισκοπλακες την εχουνε ακουσει μετα απο 50000+χμ σε commuting..
« Last Edit: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 11:32:01 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #98 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 19:43:18 μμ
Αυτο το καφεπορτοκαλι πραγμα που βρηκες εσωτερικα αν ηταν στερεο δειχνει οτι τα υγρα ειχαν παραμεινει χωρις αλλαγη για καμποσα χρονια



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #99 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 21:09:55 μμ
Δεν γνωριζω τι γινοταν πριν, μιας και αυτός που την είχε, την είχε σε κλειστο και έβγαινε μόνο βόλτες τα καλοκαίρια. Στα χέρια μου τα υγρά αλλάζονται 1 φορά το χρόνο. Αυτό το καφέ δεν μπορούσα να καταλάβωτι είναι. Λάσπη; Σκουριά; Αν ναι από πού; Πάντως η αίσθηση που έχει αποκτήσει η μανετα δεν την έχω δει ποτέ, θα πρέπει να συνηθίσω την αισθητά λιγότερη δύναμη που χρειάζεται πλεον. Τρομερή διαφορά.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk