Δευτέρα 25 Ιούνιος 2018, 16:02:01 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - ΤΑΚΑΚΙΑ  (Αναγνώστηκε 15721 φορές)
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2003



« Απάντηση #75 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 20:38:29 μμ »

Το/τα εμβολα στις δαγκανες εχουν δυο O-rings-τσιμουχες
Το ενα το εσωτερικο στεγανοποιει ωστε να μην υπαρχει διαρροη του υγρου φρενων και το εξωτερικο που βισκεται εκει για να μην μπαινουν βρωμιες (κυριως απο τα τακακια αλλα οχι μονο)
Βαζοντας γρασσο στο εξωτερικο αργα ή γρηγορα η βρωμια θα κολησει πανω του, Το εσσωτερικο λιπαινεται ετσι και αλλιως απο το υγρο των φρενων

Καλο καθαρισμα χρειαζεται μονον, εκτος και αν υπαρχει φθορα στο εξωτερικο οποτε τοτε αλλαζεται
Καταγράφηκε
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 939


Diamonds are forever


« Απάντηση #76 στις: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 09:35:03 πμ »

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα ακουληθήσω τις συμβουλές σας.Σήμερα το απόγευμα,θα την αφήσω στον μηχανικό και αύριο θα την παρω.
Εντυπώσεις εν καιρώ....
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2171


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #77 στις: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2018, 13:58:14 μμ »

Γιώργο τα έμβολα χρειάζονται επιπλέον λίπανση; Εγώ συνήθως τρομπαρω αρκετά να εκτεθούν όσο γίνεται, τα καθαρίζω και τα ξαναβάζω στη θέση τους. Αυτό για το γράσο δεν το γνώριζα.

Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 939


Diamonds are forever


« Απάντηση #78 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:14:00 πμ »

Καλημέρα!!
Όπως προείπα, την Παρασκευή πήρα την μηχανή,καμιά σχέση με πριν...ούτε το παραμικρό τρίξιμο στα φρένα, χαϊδευω λίγο την μανέτα και ΝΑΙ έχω πάλι φρένα!
Τώρα είμαι στο στάδιο στρωσίματος και θα ήθελα να ρωτήσω, σε πόσα χιλιομετρα θα είναι οκ τα τακάκια,για να έχω τα φρένα που πρέπει;

Και όταν ρώτησα τον μηχανικό τι χρωστάω εργατικά....μου λέει 30€. Και του λέω και με την πίσω λάμπα στοπ που άλλαξες; τοσα μου λέει το παιδί.
Φυσικά του έδωσα 10€ παραπάνω,γιατί όποτε πάω και μου κάνει δουλειά και είναι και οικονομικός.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 09:19:17 πμ από Diamantis » Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
stefosg
Μέλος HTC
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 204



« Απάντηση #79 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 12:09:06 μμ »

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8977



« Απάντηση #80 στις: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 20:22:50 μμ »

Συμφωνώ οτι χρειάζονται τουλάχιστον 200χλμ αν και εξαρτάται το που τα κανεις. Αν πας ταξίδι στην εθνικη οδο, πόσες φορές θα πατήσεις φρένο για να στρώσουν;
Άρα μιλάμε για 200χλμ στην πόλη. Wink
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2003



« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 00:03:12 πμ »

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει τρομερή εντύπωση που με νέες δισκόπλακες και τακάκια και έχεις αμέσως καλύτερο φρένο, όπως λες. Συνήθως απαιτούνται κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα για να στρώσουν και να πατήσουν καλά τα τακάκια (ας παραθέσουν τη γνώμη τους και οι πιο γνώστες). Εμένα για παράδειγμα την πίσω που άλλαξα με καινούργια τακάκια και έχω κάνει περίπου 200 χλμ. και ακόμα δεν έχουν πατήσει 100%. Επίσης στη δικιά μου τα τακάκια δεν λειτουργούν ακόμα σωστά και φαίνεται σαν να πίναουν/αφήνουν όταν πατάω φρένο. Η πρωτη σκέψη μου ήταν στραβή δισκόπλακα, αλλά άμα το ζεστάνω καλά στρώνει η λειτουργία του. Προς το παρόν το αποδίδω στο στρώσιμο.
Καποιες δισκοπλακες ειναι βαμενες σε ολη την επιφανεια τους Σε αυτην την περιπτωση και μεχρι να φυγει η βαφη το φρενο ειναι αγκυρα σε σχεση με οταν φυγει η βαφη
Το εχω συναντησει δυο φορες αυτο Πολυ παλιοτερα με πισω δισκοπλακα σε ΧΤ600 και σχετικα προσφατα με τις γνησιες μπροστα δισκοπλακες της honda gia to TA 650

Και μην ξεχνας οτι τεραστιο ρολο παιζουν τα τακακια (μαρκα και ειδος), καθως επισης και η καλη εξαερωση, η ρυθμιση της μανετας, η καλη λειτουργια της τρομπας και της δαγκανας κλπ
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3156



« Απάντηση #82 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 06:48:15 πμ »

Αν το εμβολο δουλευει σωστα και δεν κολαει καθε τοσο, δεν χρειαζεται τιποτα. Σε βορειες χωρες που κυκλοφορουμε με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα, το εξωτερικο O-ring φθειρεται λιγο σιγα σιγα και μαζευει βρωμιες καθε τοσο μεσα που εμποδιζουν την ομαλη κινηση και ειδικα το πηγαινε πισω του εμβολου. Καποιες μερες με βροχη/υγρασια, το μηχανακι δεν κουνιεται με τιποτα μπρος-πισω με τα χερια το πρωι ..because of brake binding. Σε τετοια κατασταση ητανε οι δικες μου δαγκανες μετα απο 6 χρονια commuting ολο το χειμωνα. Εκει λοιπον που σκεφτομουνα να κανω σερβις στις δαγκανες, ψαχνοντας βρηκα αυτο το κολπο στο ιντερνετ/σωληνα οπου ριχνει κανεις ασπρο γρασο λιθιου, το αφηνει λιγο να δρασει / μπει μεσα, μετα το σκουπιζει / βαζει μεσα λιγο το εμβολο και επαναλαμβανει τη διαδικασια. Αυτο το κολπο με γλυτωσε απο την επισκευη των δαγκανων.
Γιώργο, καλημέρα!!!
Κάποια στιγμή θα χρειαστεί. Μ' αυτό παρατείνεται κατά πολύ ο χρόνος. Δεν είναι κάτι δύσκολο η επισκευή. Το συνδιάζεις και με την αλλάγή υγρών.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 939


Diamonds are forever


« Απάντηση #83 στις: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 12:06:22 μμ »

Όταν λέω έχω φρένα,το είπα χαριτολογώντας,διότι αν έβλεπες σε τι κατάσταση ήταν πρίν, δεν σου έμπνεε εμπιστοσύνη σε κάτι ξαφνικό!
Φυσικά και δεν έχουν πατήσει ακόμη και θέλουν στρώσιμο για να κάτσουν καλά και την μετακινώ σπίτι-δουλειά κέντρο,με αρκετά πατήματα και στα δυο φρένα,όμορφα-σταδιακά και γλυκά...
πριν για να πατήσω φρένα,η μπροστινή μανέτα συνήθως τερμάτιζε,τα υγρά στο δοχείο,ίσα που τα διάκρινες,ενώ τώραααα λίγο πατάω τη μανέτα και νοιώθω ότι έχω φρένο.
Κοντεύω 100χλμ.,σήμερα ίσως τα ξεπεράσω και όπως έχω αναφέρει το σετ είναι: Braking και Premier
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!