Hellas Transalp Forum

ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - ΤΑΚΑΚΙΑ

Hasodikis · 58559

Offline nikos_pc

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 153
Reply #50 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 11:59:25 πμ
Εγω εβαλα πριν λιγο καιρο στο 700 μπροστινες δισκοπλακες απο TsuBoss που ειναι δικης του κατασκευης στην Ελλαδα, μαζι με τακακια μου βγηκαν 140 ευρω, τα μεταφορικα ειναι δικα του. Μεχρι τωρα δεν μπορω να πω κατι ασχημο για τις δισκοπλακες και την λειτουργεια τους.

http://www.tsubossbrakeracing.com/site/



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #51 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2016, 13:34:41 μμ
Εγώ είχα αλλάξει  με δισκόπλακες Braking, εμπρός (ήθελα βλέπεις να ταιριάζουν με την πίσω), στα 120~130 αν θυμάμαι καλά από τον BrakeShop, χωρίς προσφορές και εκπτώσεις αφού είμαι απλώς... πελάτης. Μετά από 15.000 χιλιόμετρα άλλαξα τακάκια, γιατί τα είχα λιώσει. Τα τακάκια που βάζω είναι Premier, "μαλακά" για να μη τρώω τους δίσκους, με ζόρικα φρεναρίσματα θέλουν βέβαια συχνότερες αλλαγές.

Είναι αρκετά παχιές σε σχέση με εκείνες που 1mm πιο παχιές από τις παλιές μου όταν ήταν καινούργιες. Πολύ καλό φρενάρισμα και η τιμή εξαιρετικά λογική, δεν σφυρίζουν, δεν σκουριάζουν όπως οι κινέζικοι. Είναι ακριβώς Value for Money επιλογή. Αν την έχω ακόμα την μηχανή όταν τις "τελειώσω" θα πάω να πάρω μία από τα ίδια.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #52 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2016, 14:42:25 μμ
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες, θα τσεκαρω τις Braking απο τιμη. Αλλα αν εχουν παει πχ 150, τοτε δινει κανεις 190 και παιρνει τις Nissin.


" the PouroDuro spirit "


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #53 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2016, 15:28:27 μμ
Μη ξεχνάς όμως ότι στα 190 της Nissin έχεις να προσθέσεις και το κόστος για καινούργια τακάκια, εκτός και αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις τα παλιά σου (φαντάζομαι πως όχι).

Στα 150 οι Braking φτάνουν (έφταναν δηλαδή τότε)  με τακάκια μαζί.  ;)



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #54 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2016, 16:20:28 μμ
Μη ξεχνάς όμως ότι στα 190 της Nissin έχεις να προσθέσεις και το κόστος για καινούργια τακάκια, εκτός και αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις τα παλιά σου (φαντάζομαι πως όχι).

Στα 150 οι Braking φτάνουν (έφταναν δηλαδή τότε)  με τακάκια μαζί.  ;)

Αααα, καταλαβα πριν οτι τα 120-130 ητανε ΜΟΝΟ για τους δισκους, αν ειναι ετσι αλλαζει το πραγμα και θα τους κοιταξω σιγουρα.


" the PouroDuro spirit "


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #55 on: Τρίτη 29 Μάιος 2018, 10:18:43 πμ
καλημέρα σας παιδιά.
Πρέπει να αλλαχτούν οι δισκόπλακές μου στο 650,γιατί ότι τακάκια και να βάλω τα τρώνε αμέσως.Τώρα η μηχανή στο δρόμο ,κάνει ενα θόρυβο χουχουχου,μάλλον έμεινα από τακάκια πάλι. Βλέπετε δεν έχω καθόλου τεχνικές γνώσεις ,ούτε λάμπα δεν ξέρω να αλλάζω....
Τώρα τι μου συστήνετε να βάλω; εαν υπάρχει κάτι σε μεταχειρισμένο,δεκτή κάθε βοήθεια,γιατί για καινούρια και γνήσια,δεν υπάρχουν χρήματα.
Ευχαριστώ..


Diamonds are forever


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #56 on: Τρίτη 29 Μάιος 2018, 14:42:24 μμ
Ο συμφορουμίτης Ιωάννης είχε αλλάξει με Braking.

Γενικά έμεινε  ευχαριστημένος.

Τώρα απο τιμή μπορείς να πάρεις ένα τηλ στο Brakeshop.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #57 on: Τρίτη 29 Μάιος 2018, 17:10:12 μμ
Επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο γιατί θέλω πίσω δισκόπλακα (αρχή ρωγμής σε μία τρύπα). Ερώτηση σε όσους έχουν φορέσει δισκόπλακες του Tsuboss, μπορούν να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους από τη χρήση τους. Η τιμή της πίσω είναι αρκετά δελαστική...



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #58 on: Τρίτη 29 Μάιος 2018, 20:35:24 μμ
Ο συμφορουμίτης Ιωάννης είχε αλλάξει με Braking.

Γενικά έμεινε  ευχαριστημένος.

Τώρα απο τιμή μπορείς να πάρεις ένα τηλ στο Brakeshop.
νομίζω ότι είναι ακριβές,σαν τις γνήσιες. Θα πάρω όμως και θα σας πω. Σε μεταχειρισμένες,παίζει κάπου;


Diamonds are forever


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #59 on: Τρίτη 29 Μάιος 2018, 20:49:15 μμ
Για δύο μπροστινές είχα δώσει τότε που έγραψα γύρω στα 150 ευρώ, μαζί με τα τακάκια τους. Την ίδια ώρα που για γνήσιες ήθελες πάνω από 190. Θαρρώ πως δεν έχουν ακριβύνει ιδιαίτερα, αν και νομίζω ΦΠΑ είχαμε 23% τον καιρό εκείνο.

Δεν θα σου πρότεινα να δεις μεταχειρισμένες, για το παλιό μου γιαμάχα δεν τα κατάφερα ποτέ, όλο στραβές έβρισκα ή άθλιες. Δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε το ψάξιμο. Δεν έχω κανένα συμφέρον από τις Braking, αλλά είναι μια λύση value for money και θα μείνεις ευχαριστημένος, ακόμα και αν έχουν τσιμπήσει σε τιμή. Μην τις φοβηθείς και αν θες να τις κρατήσεις καιρό πάρε τακάκια EBC "τα μαλακά", τελειώνουν πιο γρήγορα, αλλά φθείρουν ελάχιστα τις δισκόπλακες. Έχω αλλάξει άλλη δύο σετ τακάκια έκτοτε και οι δισκόπλακες είναι σαν καινούργιες. Μπορεί να έχω και πάνω από 30.000 πλέον. Δεν με απογοήτευσαν ποτέ.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #60 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 13:18:30 μμ
Επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο γιατί θέλω πίσω δισκόπλακα (αρχή ρωγμής σε μία τρύπα). Ερώτηση σε όσους έχουν φορέσει δισκόπλακες του Tsuboss, μπορούν να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους από τη χρήση τους. Η τιμή της πίσω είναι αρκετά δελαστική...

Εγώ θα προχωρήσω σε αγορά μίας πίσω με τακάκια και θα ενημερώσω για την ποιότητα τους.



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #61 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 13:51:15 μμ
Για δύο μπροστινές είχα δώσει τότε που έγραψα γύρω στα 150 ευρώ, μαζί με τα τακάκια τους. Την ίδια ώρα που για γνήσιες ήθελες πάνω από 190. Θαρρώ πως δεν έχουν ακριβύνει ιδιαίτερα, αν και νομίζω ΦΠΑ είχαμε 23% τον καιρό εκείνο.

Δεν θα σου πρότεινα να δεις μεταχειρισμένες, για το παλιό μου γιαμάχα δεν τα κατάφερα ποτέ, όλο στραβές έβρισκα ή άθλιες. Δεν αξίζει ούτε τον κόπο ούτε το ψάξιμο. Δεν έχω κανένα συμφέρον από τις Braking, αλλά είναι μια λύση value for money και θα μείνεις ευχαριστημένος, ακόμα και αν έχουν τσιμπήσει σε τιμή. Μην τις φοβηθείς και αν θες να τις κρατήσεις καιρό πάρε τακάκια EBC "τα μαλακά", τελειώνουν πιο γρήγορα, αλλά φθείρουν ελάχιστα τις δισκόπλακες. Έχω αλλάξει άλλη δύο σετ τακάκια έκτοτε και οι δισκόπλακες είναι σαν καινούργιες. Μπορεί να έχω και πάνω από 30.000 πλέον. Δεν με απογοήτευσαν ποτέ.
Ευχαριστώ φίλε μου,θα το κοιτάξω...


Diamonds are forever


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #62 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 13:10:06 μμ
Είμαι ακόμη σε αναζήτηση και των τριών δισκόπλακων για την 650 μου και με πήρε ο μηχανικός μου και μου είπε για τις x-gear με οργανικά τακάκια,σύνολο 220€.
Λένε τίποτα αυτές οι δισκόπλακες ή να ψαχτώ για τις Braking; Τιμή καταλόγου οι Braking έχουν 200€,αλλά γίνεται κάτι καλύτερο.
Τι λέτε;

p.s:(που μας καταντήσανε!!!)


Diamonds are forever


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #63 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 16:43:59 μμ
Εγώ παραγγειλα τελικά για πίσω την JT (από το γνωστό εργοστάσιο που κάνει και τα γρανάζια) από γνωστό κατάστημα στο Χαλάνδρι. Αρκετά οικονομική €35,90 σε σχέση με την braking που είχε €63,72. Μιλώντας με το κατάστημα που είναι και επίσημο συνεργείο Honda μου είπε ότι τις συγκεκριμένες τις χρησιμοποιούν σε πολλά ΤΑ και έχουν βγει πολύ ποιοτικές (σε σχέση με τις X gear που σκουριάζουν εύκολα). Με διαβεβαίωσε ότι θα μείνω ικανοποιημένος από την απόδοση τους και τη λειτουργία τους. Θα ενημερώσω κατά την χρήση.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #64 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2018, 10:18:06 πμ
H τοποθέτηση έγινε το Σάββατο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Αφού λύθηκαν οι βίδες συγκράτησης της δισκόπλακας γυαλίστηκαν με Dremel, όπως και η πατούρα στο κέντρο που ακουμπάει η δισκόπλακα. Επίσης καθαρίστηκαν γυλίστηκαν όλα τα εξαρτήματα της πίσω δαγκάνας, γρασαρίστηκαν όπου έπρεπε και βιδώθηκαν όλα στη θέση τους. Αφού έγινε και μία εξαέρωση με καινούργια υγρά ξεκίνησα το στρώσιμο σιγα-σιγα. Προφανώς είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, θα επανέλθω μόλις στρώσει.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #65 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2018, 19:34:34 μμ
Μπράβο Στέφανε .

Εβαλες τπτ στα σπειρώματα στις βίδες συγκράτησης ?




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #66 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2018, 08:01:34 πμ
Φυσικά, κόλλα σπειρωμάτων. Η προηγούμενη είχε ξεραθεί τελείως και δεν έκανε συγκράτηση, έτσι και αλλιώς. Καθάρισμα με Dremel, και κόλλα στα 42 nm αν θυμάμαι καλά.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #67 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2018, 09:27:00 πμ
Εγώ πρίν λίγο πήγα στο BRAKE SHOP και παρήγγειλα σετ δισκόπλακες Braking και τακάκια premier. Αυτα μου σύστησε ο άνθρωπος εκεί και σχολώντας από την δουλειά,θα πάω να τα παρω.
Μάλιστα μου είπε για καλύτερο αποτέλεσμα,να αλλάξω το σετ επισκευής σε όλες τις δαγκάνες. Το είπα στον μηχανικό και μου είπε άσε τι λένε,θα δούμε αν χρειαστεί να αλλαχτούν,γιατί σε αυτά τα σημεία δεν έχουν πολλές φθορές και το σετ επισκευής κοστίζει!! αν υπάρχει φθορά σε κάποια δαγκάνα, θα αλλαχτεί.
Την Πέμπτη απόγευμα θα την παω και την επόμενη μέρα θα την πάρω. Εντυπώσεις στην πορεία....


Diamonds are forever


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #68 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2018, 09:49:35 πμ
Πάντως για το συγκεκριμένο μαγαζί, από το οποίο αγοράζω συνήθως τακάκια, και έχω καλή γνώμη και ο άνθρωπος είναι γνώστης του αντικειμένου. Ωστόσο μερικές φορές νιώθω ότι σου λέει για πιθανά προβλήματα (όπως παραπάνω) προσδοκώντας σε επιπλέον πώληση/πώλησεις. Εγώ το έχω μάθει πλέον και αγοράζω μόνο αυτό που έχω πάει να πάρω. Σεβαστό.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #69 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 12:43:03 μμ
Είμαι σε δίλημμα!!! επιμένει ο άνθρωπος από το μπρεικ σοπ,να αλλάξω και τα σετ επισκευής δαγκανών με καινούρια. Μου λέει οτι έδωσες 250€ για δισκόπλακες τακάκια, δεν θες μια ολοκληρωμένη δουλειά στα φρένα σου;
Ο φίλος ο στουνμαν που είναι στα τεχνικά έξπερτ,τι μου συστήνει; να τα αλλάξω σωνι και καλά ή όπως μου είπε ο μηχανικός,βλέποντας και κάνοντας;
Γιατί θα ανέβει πολύ το κόστος,αν βάλω και την αμοιβή του μηχανικού και αλλάξω και τα σετ επισκευής δαγκανών....πάει το 15μερο και μετά "πείνα". Βλέπετε,δεν πιάνουν τα χέρια μου να γλυτώσω τίποτα δυστυχώς.
« Last Edit: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 12:47:11 μμ by Diamantis »


Diamonds are forever


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #70 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 13:24:07 μμ
Το τι πιστεύω το γράφω στο προηγούμενο ποστ. Μην αλλάξεις τίποτε. Αν δεν σου κολλάνε τα πιστόνια, κανε ένα καθάρισμα και νέα υγρά και θα είσαι μια χαρά.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #71 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 13:43:33 μμ
Το τι πιστεύω το γράφω στο προηγούμενο ποστ. Μην αλλάξεις τίποτε. Αν δεν σου κολλάνε τα πιστόνια, κανε ένα καθάρισμα και νέα υγρά και θα είσαι μια χαρά.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις φίλε μου. Οι γνώμες των "ψαγμένων", με βοηθούν πολύ.


Diamonds are forever


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #72 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 13:48:05 μμ
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τι ειναι αυτό το "Σετ επισκευής Δαγκανών" που πρέπει να αλλαχτεί..

Τσιμουχακια, ροδελακια κλπ ?

Αν ναι, ούτε και εγω θα το άλλαζα...  ποτέ δεν το έκανα, ποτέ δεν χρειάστηκε. Σε κάθε αλλαγή τακακιών/δίσκων εκανα ενα πολύ καλό καθάρισμα στις επιφανειες των εμβολων, καλο γρασαρισμα όπου έπρεπε, και δεν είχα ποτέ προβλημα. Μια φορά ξεχειλωσε μια φουσκίτσα που εχει μεσα γρασσο, την αλλαξα, και αντεξε μεχρι που την πουλησα (άλλα 80κ χιλιομετρα)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #73 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 15:04:11 μμ
Ετσι ακριβως, ενα καλο καθαρισμα χρειαζονται και καινουργια υγρα.

Στο ΤΑ του Νησιου που τρωει αλατια τον χειμωνα, τα εμβολα κολλαγανε καθε τοσο και τα καθαριζα συχνα και ειχα σκεφτει κι'εγω να κανω επισκευη τις δαγκανες. Αλλα ψαχνοντας στο Ιντερνετ, ειδα οτι μπορει να γινει η δουλεια αν "λιπανθουν" τα εμβολα με ασπρο γρασο λιθιου που δεν πειραζει τα τσιμουχακια. Την εκανα προσεκτικα αυτη τη δουλεια και ..τερμα κολλημα.

Με αλλα λογια, ακομα και σε δαγκανες που το εμβολα κολλαγανε συχνα, δεν χρειαστηκα το κιτ επισκευης.


" the PouroDuro spirit "


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #74 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2018, 19:33:13 μμ
Γιώργο τα έμβολα χρειάζονται επιπλέον λίπανση; Εγώ συνήθως τρομπαρω αρκετά να εκτεθούν όσο γίνεται, τα καθαρίζω και τα ξαναβάζω στη θέση τους. Αυτό για το γράσο δεν το γνώριζα.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk