Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 05:44:15 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Επιλογή ΤΑ 650 ή 700 ?  (Αναγνώστηκε 5029 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
nefelia
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2

ταξιδι...ορισμος ελευθεριας και αυτοπροσδιορισμος


« στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 00:45:56 πμ »





Γεια χαρα σε ολους παιδια...
Νεο μελος και θα ηθελα την γνωμη σας...αναμεσα στο 650 ΤΑ και στο 700 TA με abs (το θεωρω απαραιτητο πια!)
Το πρωτο σκυλι παει παντου ...το δευτερο  στριταδικο απο τα συμφραζομενα και ...χαλια μαυρα!(απο οσο καταλαβα!)Σκοπος χρησης...ταξιδια στην επικρατεια...και ευρωπη και λιγο ιταλικο χωματοδρομο για καμμια ανακαλυψη ...ομορφων τοπιων...(λεω εγω τωρα!)...και θα προσθεσω και την ...βλακεια μου μιας ...και ...γνωριστηκαμε!(παρακαλω οχι γελια διοτι δεν ειμαι ξανθια...και οι κυριοι παντα δεχονται καλοπροαιρετα ερωτησεις απο το...ασθενες φυλο ...εστω και ηλιθιες μιας και εκπαιδευτηκατε μεσα στους ...αιωνες Smiley
Eαν αλλαξουμε λαστιχα πχ Τc80 που πανε και χωματακι...το 700 δεν πληρει τις προυποθεσεις?
Προκαλω συζητηση για τυχον μετατροπες εαν γινονται στο 700 για να εχουμε τα αποτελεσματα του all around 650?
Kαι η...ξιφομαχια αρχιζει δεχομαι ...απαντησεις...mercie moncieurs
   Προς αποφυγη παρεξηγησεων δηλωνω προκαταβολικα οτι δεν ειμαι ειδικος στο θεμα «ΤΑ στο χωμα» και πολυ περισσοτερο δεν διεκδικω το αλαθητο Οι παρακατω γραμμες εναι απλως προσωπικες εκτιμησεις απο την εμπειρια μου οδηγωντας  σε αρκετα (νομιζω) και διαφορετικα χωματινα χλμ το ΤΑ Ενδεχομενως καποιοι να εχουν διαφορετικη αποψη ειτε γιατι ειναι καλυτεροι/εμπειροτεροι οδηγοι απο μενα ειτε γιατι …….ετσι νομιζουν Σε καθε περιπτωση θα ηθελα να τους ακουσω-διαβασω!
   Το 650 λοιπον ερχοταν απο το εργοστασιο σαν on-of με ελαφρα τονισμενη την on πλευρα (μοχλικο, ακαμπτα πισω φλας, ελλιπης προστασια κινητηρα από την ποδια,μεγαλες επιφανειες πλαστικων κ.α.) Μονο που δεν κανει ουτε για on ουτε για of Ή μαλλον κανει για λιγο on και λιγο of Αυτό είναι και το μεγαλο του μειονεκτημα Η μετριοτητα παντου! Αλλα εδώ ας εστιασουμε στις μετριες of δυνατοτητες του
   Καποιος που θα αποφασισει να παει το ΤΑ σε χωματινες διαδρομες θα πρεπει να ξερει ότι η οδηγηση στο χωμα κρυβει μεγαλες συγκινησεις αλλα και πολλες εκπληξεις (και όχι παντα ευχαριστες!) Ο φαρδυς πατημενος χωματοδρομος-λεωφορος για παραδειγμα που πηρες μπορει να οδηγει σε μαγευτικες τοποθεσιες που μονο σε αφισσες εχεις δει αλλα μπορει και να οδηγει απλα στην στανη του βοσκου (όχι ότι αυτό είναι κακο βεβαια!) Μπορει να συνεχιζει ετσι μεχρι την παραλια ή μπορει και να κοβεται αποτομα, μπορει να γινεται μονοπατι, ή βουρκος,ή…..ή…..ή…..Η ποικιλια των δρομων ή «δρομων» είναι ατελειωτη και οριζεται μονο από το πια διαδρομη θα ακολουθησεις! Καλο είναι λοιπον να ξερουμε τι μπορει να κανει η μοτοσυκλετα μας (Ενοειται ότι γνωριζουμε τι μπορουμε να κανουμε εμεις και κυριως τι δεν μπορουμε!)
   Όταν εβαλα για πρωτη φορα το ΤΑ στο χωμα σε «γνωστη» μου διαδρομη (Φενεος-Ζαρουχλα) πιστευα ότι θα σκορπισει Αντι γι αυτό ανακαλυψα ότι τα καταφερνει «καλα» σε τετοιου ειδους διαδρομες και παρ’ ολο τα μαμα λαστιχα που φορουσε! «Καλα» σημαινει απλη διεκπεραιωση της διαδρομης και σχεδον χωρις καθολου διασκεδαση! Περαν των ελλαστικων το βαρος ηταν ο κυριος ανασταλτικος παραγοντας
   Το «καλα» γινεται «καλυτερα» με αλλαγη των ελαστικων με αλλα ψιλοτακουνα και καλυτερα (χωρις «») με αλλαγη των μασπιε με αλλα μεταλλικα με «δοντια» Με μονο αυτές τις δυο αλλαγες πολλαπλασιαζονται οι of δυνατοτητες του και μπορει να κινηθει αξιοπρεπως πια σε ολους τους ΒΑΤΟΥΣ χωματοδρομους με ταχυτητες από 20 χλμ/ω εως και τριψηφια νουμερα αναλογα με την δυσκολια του δρομου και την εμπειρια ή/και τρελλα του οδηγου! Παντως τα 70-80 χλμ/ω είναι «απλη» υποθεση αρκει ο χωματοδρομος να είναι ευθεια και κατά το δυνατον ομαλος Σ’αυτές τις συνθηκες και τα φρενα είναι ενταξει Αν και το πισω θελει προσοχη γιατι μπλοκαρει ευκολα
   Επειδη όμως κανενας δρομος δεν είναι μονο ευθεια (το αντιθετο μαλιστα) στις στροφες το «αξιοπρεπως» χανεται Θα πρεπει να μπορεις να υπολογιζεις ποσο γρηγορα ερχεται η στροφη γιατι το βαρος του ΤΑ δεν αστιευεται (ειδικα αν το εχεις παρακανει στην ευθεια!) και διορθωτικες κινησεις της τελευταιας στιγμης είναι συνηθως ματαιες Ειδικα σε σφιχτες στροφες τα πραγματα δυσκολευουν περισσοτερο Το συνολο σελα ρεζερβουαρ τιμονι δεν βοηθα καθολου ουτε καθιστος ουτε ορθιος Καθιστος δεν μπορεις να βγαλεις ποδι οσο γρηγορα θα ηθελες-απαιτειται λογω της αραχτης θεσης οδηγησης Ορθιος ενοχλει το φαρδυ ρεζερβουαρ και η θεση-λαβη του τιμονιου
   Όταν ο βατος χωματοδρομος δωσει τη θεση του σε δυσκολοτερο τερεν (πετρα, λασπη,αμμος,νεροφαγωματα κλπ) τοτε η δυνατοτητα αξιοπρεπους οδηγησης είναι αντιστροφως αναλογη της εμπειριας του οδηγου καθως και της δυσκολιας του δρομου Εκει πολλες σχεδιαστικες λεπτομερειες της Honda λειτουργουν αντιθετα από αυτό που θελεις να κανεις και κατά περιπτωση σωρευτικα αρνητικα! (ενδοτικες αναρτησεις,ασθενικο πιρουνι, βαρος, μικρη αποσταση από το εδαφος, σελα,ρεζερβουαρ και καποιες φορες ο κινητηρας)
Ενδεικτικα θα αναφερω καποιες νομιζω συνηθισμενες καταστασεις που μπορει να συναντησει καποιος στο χωμα
   Ιδιαιτερη λοιπον προσοχη απαιτειται σε κομματια με κυλιομενη πετρα ειδικα σε κατηφορα Εκει το βαρος, η θεση οδηγησης, αλλα και η λετουργεια των αναρτησεων ειδικα της πισω που αναπηδα συνεχως καθιστουν το εγχειρημα επιπονο και ριψοκινδυνο Στα ανηφορικα αντιστοιχα κοματια τα πραγματα είναι σαφως πιο ευκολα αφου εκει καθεται περισσοτερο κατω η μηχανη, το πιρουνι αποφορτιζεται,το βαρος δεν φαινεται τοσο εντονα και ο κινητηρας βοηθα με την γραμμικη του λειτουργια Η ορθια θεση οδηγησης σ’αυτές τις συνθηκες αν και απαιτειται είναι σκετη κολαση λογω ρεζερβουαρ και τιμονιου εκτος των αλλων!
   Σε δρομους με φυτευτη πετρα και παλι το βαρος είναι ανασταλτικος παραγοντας όπως και η θεση οδηγησης αλλα εδώ τα ορια μαλλον τα θετουν οι αναρτησεις Η πισω η οποια είναι πολυ μαλακια και γρηγορη στην επαναφορα της ταλαντωνεται εντονα και μπορει να «χασεις» το πισω μερος Η μπροστα σε αργο περασμα θα «δουλεψει» αλλα αν ξεπερασεις τα (μικρα) ορια της το μπροστινο ειτε θα κοπαναει ειτε θα χορευει ταρσιλαμα!
   Απ’ τη λασπη (όχι βουρκος ετσι?!) θα περασει αρκει το βαθος να είναι λογικο και το γκαζι να μεινει σταθερα ανοιχτο Θα δυσανασχετησει, θα κουνησει αλλα θα περασει! Τοπολυ-πολύ να βροντηξεις στα μαλακα! Στη λασπη εκτος του βαρους (παλι) σοβαρο μειον είναι και τα λαστιχενια μασπιε που γλιστρανε σαν σαπουνι!!
   Τα νεροφαγωματα είναι ένα ακομα δυσκολο κεφαλαιο για το ΤΑ Η αδυναμια του κινητηρα δεν επιτρεπει να ελαφρυνει αποτομα ο εμπρος τροχος όταν χρειαστει οποτε ακομα και στα μικρα νεροφαγωματα θελει πολύ καλο «διαβασμα» για να περαστουν και φυσικα κατά το δυνατον καθετα! Αν παλι τυχει να μπεις σε παραλληλο (ρηχο) λουκι ερχομενος «με οσα…» τοτε θα καταλαβεις τι θα πει στρεβλωσεις από το ασθενικο πιρουνι κυριως (γαμωτ…γαμωτ…γαμωτ…!!!) Σε βαθια λουκια που πολλες φορες επιβαλεται να ακολουθησεις τοτε εχεις να αντιμετωπισεις περαν των αλλων μειον του ΤΑ και την μικρη αποσταση του κινητηρα από το εδαφος
   Αυτή η μικρη αποσταση και σε συνδιασμο με την ελλειπη προστασια του κινητηρα από την ποδια αποτρεπει από την διελευση ποταμων που δεν βλεπουμε τον πυθμενα, ξεροχειμαρων με μεγαλες πετρες και λοιπων  “extreme” καταστασεων!
   Συμπερασματικα θα μπορουσα να πω ότι μπορει καποιος να διασχισει την Ελλαδα οριζοντιως και καθετως από χωμα χρησιμοποιωντας όμως βατους χωματοδρομους και κοντα στον «πολιτισμο» Από την άλλη συνηθως οι δυσκολες διαδρομες είναι αυτές που θα σε οδηγησουν στην ονειρεμενη prive παραλια ή θα σε περασουν ξυστα από την κορυφη του βουνου πανω από τα συννεφα! Είναι αυτές που θα σου χαρισουν μεγαλυτερη οδηγικη εμπειρια (ενταξει και ταλαιπωρια και ενδεχομενως μερικα σπασμενα πλαστικα!) Είναι αυτές που θα σου δειξουν τι μπορεις να κανεις με το ΤΑ και τι δεν μπορεις…(ακομα!)
Όπως και να ‘ναι τα ωραια αρχιζουν εκει που τελειωνει η ασφαλτος!!!!

   Σημ.:Πολλα από τα μειονεκτηματα του ΤΑ στο χωμα (και οχι μονο) μπορουν να μειωθουν ή και να εξαλειφθουν  βαζοντας όμως λιγο ή πολύ το χερι στην τσεπη! Για καποιον που θελει να παρει το κατι παραπανω στο χωματινο ταξιδι αξιζει να ψαχτει Αλλιως απλα αλλαζει μοτοσυκλετα!

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 09:21:44 πμ από Yianni » Καταγράφηκε

life is like taking pictures (that fades away)..on a motorbike speed travel empty road on route 66 famous us highway under the sundawn....
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 08:57:29 πμ »

Aν για σενα το ABS ειναι μονοδρομος τοτε το 650 απλα αποριπτεται!
Απο κει και περα το 650 εχει δυνατοτητες για εκτος (ασφαλτινου) δρομου οδηγηση αντιστροφως αναλογες με την εμφανιση του Εξαρταται βεβαια και απο τον οδηγο αλλα και ποσο θα το λυπηθεις Να στο πω αλλιως: Θα περασει απο σχεδον παντου Απλα οσο αυξανονται οι δυσκολιες μειωνεται η ευχαριστηση Δεν ειναι εντουρο αλλα δυστυχως ουτε και καλοστημενο ADV Tουριστικο μηχανακι ειναι παντος δρομου
Το 700αρι σαφως ειναι υποδεεστερο σε αυτον τον τομεα Τα χωματινα λαστιχα (πχ TKC80) οπωσδηποτε θα βοηθησουν αλλα σαν το 650 δεν θα γινει! Αφου καποιες κατασκευαστικες επιλογες της χοντα δεν μπορουν να αλλαξουν (19αρης μπροστα τροχος, παρα πολυ μικρτη αποσταση απο το εδαφος κλπ) Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν θα περασει εναν πχ δασικο δρομο απλα θα μπουν πιο γρηγορα με το 700αρι οι οποιοι περιορισμοι! Ακομα λογω ελλειψης ηλεκτρονικων το 650 ειναι απλουστερο κατασκευαστικα κατι που εγω τουλαχιστον θεωρω πλεονεκτημα για σκληρη χρηση
Αν τελικα παρεις οποιοδηποτε απο τα δυο και θελεις να κανεις και χωματινες διαδρομες περα απο τα λαστιχα θεωρω απαραιτητο να αλλαξεις τα μασπιε με αλλα οδοντωτα καθως και να προσθεσεις μεταλικη ποδια για προστασια του κινητηρα Αν και στο 650 μπορει απλα να βελτιωθει η προστασια με την ηδη υπαρχουσα Στο 650 επισης απαραιτητη θεωρω και την αλλαγη των ελλατηριων-λαδιων στο μπροστινο

ΥΓ Αν πραγματι εχεις το Ducati που αναφερεις στο προφιλ σου εχε υπ' οψην σου οτι μαλλον θα ξενερωσεις με την δυναμη και των δυο τρανσαλπ!
Αν και θα αποζημειωθεις αλλιως...
Καταγράφηκε
jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 544



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 10:31:42 πμ »

Για τον σκοπό χρήσης που αναφέρεις πιστεύω οτι το ΤΑ700 σε καλύπτει καλύτερα. Καλύτερος - οικονομικότερος κινητήρας, καλύτερο στήσιμο και φρένα για άσφάλτινα ταξίδια.
(Με τον τρόπο που αναφέρεις τους ιταλικούς χωματόδρομους, θεωρώ οτι σε ενδιαφέρει απλή περιήγηση σε τουριστικούς ρυθμούς. Οπότε μάλλον ούτε για χωμάτινα λάστιχα ενδιαφέρεσε. Βέβαια τρώγοντας έρχεται η όρεξη . . . Wink)

Μόνη "αδυναμία" κατά την γνώμη μου του ΤΑ 700 για τον σκοπό σου, είναι η αεροδυναμική προστασία του που υπολείπεται αυτής του 650.
Εξαρτάται βέβαια και από το ύψος σου.
Εγώ (ύψος 1.88) μόλις βγήκε το ΤΑ 700 και το είδα από κοντά, αντικατέστησα το 650 που είχα με Varadero.
Αν το 700 είχε το μέγεθος του 650, σίγουρα θα το είχα προτιμήσει.
Καταγράφηκε
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3305


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 10:49:34 πμ »

Για τη χρήση που το θές το 700άρι είναι μια χαρά. Στο λέω εγώ που έχω το 650 του 2007. Το 650άρι είναι πολύ όμορφο μηχανάκι με πολλά πλεονεκτήματα αλλά είναι ancient history και κουραστικά αργό ιδιαίτερα δικάβαλο και τριβάλιτσο στις ανηφορίτσες. Διάλεξε κάτι πιο σύγχρονο
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 11:37:41 πμ »

Αν και η σύγκριση εμπεριέχει και ανόμοια μεγέθη, πχ Οικονομικό, σίγουρα προτείνω το 700 για τους λόγους
1. ABS
2. Καλύτερο στο ταξίδι λόγω κινητήρα
3. Πιο σύγχρονο βλ. injection

Το θέμα χώμα το καλύπτεις 100% . Εκτός και αν έχεις πολύ άγριες διαθέσεις. Αν έχεις σημαίνει οτι το 'χεις... άρα κανένα
πρόβλημα και με το 700ρι.
Καταγράφηκε

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7268



« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 11:40:40 πμ »

Αν και η σύγκριση εμπεριέχει και ανόμοια μεγέθη, πχ Οικονομικό, σίγουρα προτείνω το 700 για τους λόγους
1. ABS
2. Καλύτερο στο ταξίδι λόγω κινητήρα
3. Πιο σύγχρονο βλ. injection

Το θέμα χώμα το καλύπτεις 100% . Εκτός και αν έχεις πολύ άγριες διαθέσεις. Αν έχεις σημαίνει οτι το 'χεις... άρα κανένα
πρόβλημα και με το 700ρι.



Συμφωνώ πρόεδρε.....


+ 1000V
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 12:00:46 μμ »

Αν και καψούρης με το 650 σου συστήνω το 700.
Πιστεύω θα σε καλύψει και για το χώμα.Θα κάνεις πιό ξεκούραστα ταξίδια (σελλάρα!) και θα είσαι πιό ασφαλής (ABS).Αν σκοπεύεις να περάσεις μεγάλες αποστάσεις χώμα τα TKC80 είναι η καλύτερη επιλογή γιατί και στην άσφαλτο βεντουζώνουν.
Προσοχή μόνο σε κάτι. Και τα δύο μηχανάκια είναι 200+ κιλά. Καμία σχέση με τα μικρά εντουράκια. Οπότε στο χώμα θέλει σύννεση.
tip : Συνήθως οι έμποροι δίνουν για δοκιμή εντός πόλης. Κάντο καλύτερα πριν αγοράσεις.
Καλά ταξίδια.
Καταγράφηκε
Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 14:17:45 μμ »

Nefelia, ως κάτοχος του 700 C-ABS και λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες σου (Σκοπος χρησης...ταξιδια στην επικρατεια...και ευρωπη και λιγο ιταλικο χωματοδρομο) πιστεύω ότι και τα δύο μπορούν να κάνουν άψογα αυτά που ζητάς.

Στο δρόμο είναι καλύτερο το 700άρι για τους εξής λόγους:
- Δυνατότερος (και πιο εύστροφος) κινητήρας. 4 βαλβίδες αντί για 3, ψεκασμός Keihin και καμιά 10αριά άλογα παραπάνω.
- Καλύτερα φρένα (στην έκδοση με τη συνδυασμένη πέδηση και το ABS, όπου φοράει μπροστά 3πίστονες δαγκάνες της Nissin).
- Μικρότερη πλεύση στα πολλά χιλιόμετρα ανά ώρα, λόγω ελαφρώς σφιχτότερων αναρτήσεων.
Εξαίρεση: Η ανεμοκάλυψη του 700 υπολείπεται αυτής του 650 και μπορεί να βελτιωθεί μόνο με την άσχημη ζελατίνα -  γκουμόυτσα της Honda που, πέρα από άσχημη, είναι και ακριβή.



Εκτός δρόμου το 650άρι είναι καλύτερο για τους εξής λόγους:
- Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
- 21 ιντσών μπροστινός τροχός αντί για 19.
Πρόσεξε όμως: Με το καζανάκι του καταλύτη να βρίσκεται χαμηλά και με το βάρος να είναι από 214 έως 220 κιλά και τα δύο μηχανάκια δεν είναι για τρέλες στο χώμα. Θα μπεις ανετότατα σε χωματόδρομο (δες, ας πούμε τί έκανα εγώ http://www.mybike.gr/topic/37045-%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B7-%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%AE%CE%BD%CE%BF/) αλλά δε θα πηδάς σαν κατσίκι σαν να κάνεις μοτοκρός.

Για όποια άλλη μοτο-πληροφορία θέλεις, στη διάθεσή σου.
Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 17:06:59 μμ »

Καλή μας συμφορουμίτισα,
1. Μην ακούς τους κούκους και τον πρόεδρο, θααα  λασπωθείς!
2. Το καλό τρανσάλπ στο χώμα είναι το 600!
3. Αν έχεις δώσει την καρδιά σου στη ντουντούκα.....






μη στενοχωριέσαι...







υπάρχει ελπίς....


Ιδού ένα mostro




Ή αν προτιμάς αισθητική σκράμπλερ των 70ies ιδού ένα Pantah


Ελπίζω να βοήθησα
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 17:18:34 μμ »

Καλή μας συμφορουμίτισα,
...
Ελπίζω να βοήθησα
Δεν παιζεσαι λεμε!
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 17:44:25 μμ »

Nefelia, ...
Πρόσεξε όμως: Με το καζανάκι του καταλύτη να βρίσκεται χαμηλά και με το βάρος να είναι από 214 έως 220 κιλά και τα δύο μηχανάκια δεν είναι για τρέλες στο χώμα. ... αλλά δε θα πηδάς σαν κατσίκι σαν να κάνεις μοτοκρός.
Grin


 Cool
Καταγράφηκε
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2012, 23:34:43 μμ »

Νεφέλια, καλώς ήρθες στην παρέα μας!

Μην το σκέφτεσαι! Ταξίδια = 700 με ABS πάντα. Πιο στιβαρό πλαίσιο, καλύτερο ζύγισμα - κατανομή βαρών και πιο αποδοτικός - οικονομικός κινητήρας. Για προστασία από τον αέρα, έχω βάλει την ψιλή ζελατίνα της Kappa. Στο 1,73 μου δεν έχω προβλήματα με τον αέρα. Για τα φρένα ένα έχω να πω : ΑΨΟΓΑ με έκπληξη στο χώμα! Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης μαζί με το ABS, δίνουν σαν αποτέλεσμα το τέλειο φενάρισμα. Πατάς και τα 2 φρένα και η μηχανή σταματά πολύ πιο νωρίς απ' ότι περιμένεις!

Όσο για το χώμα, μια χαρά τα πάει ακόμα και με σχεδόν ασφάλτινα (πχ Michelin Anakee2 που φοράω στο δικό μου). Το έχω "βγάλει" σε δύσκολη εντουράδα, χαμηλώνοντας πιέσεις στα λάστιχα και πιο πολύ τρόμαζα εγώ από τα εμπόδια παρά ...αυτό. Το μόνο που θα σε περιορίσει είναι το ύψος λόγω καταλύτη. Το ABS λειτουργεί ιδανικά χωρίς να μπερδεύεται. Για τους πιο σκληροπυρηνικούς καλό θα ήταν να υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησής του.

Για ότι θες, μη διατάσεις να ρωτήσεις.
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1116



« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 03 Ιούνιος 2012, 14:20:20 μμ »

Ο Αιγαιοπλοος τα λεει πολυ σωστα, εκτος απο την διαφορα ιπποδυναμης που ειναι 5-6 αλογακια (τιμες εργοσρασιου αλλα και πραγματικες).
Σιγουρα το 700 παει λιγο καλυτερα (λογικο αφου ειναι και 40cc περιπου παραπανω...) λογω και του ψεκασμού.

Τωρα αν δεν σ'ενοχλει αισθητικα οτι το 700 ειναι σαν κυκλωπας απο μπροστα (εγω ας πουμε το αποριπτω χωρις 2η σκεψη...), τοτε ειναι σιγουρα πιο προηγμενο τεχνολογικα απο πολλες αποψεις.

Στο χωμα πανε κ τα 2 αρκετα καλα αν δεν εχεις απαιτησεις μοτο-κρος, να φανταστεις οτι δεν πιστευα τα μερη που περασα εγω με το 650 κ με λαστιχα anakee 1 (πολυ ασχημα σημεια χωματοδρομου με νεροφαγωματα, τεραστια αυλακια και κοτρονες!) κατι το οποιο ανεβασε πολυ την εκτιμηση μου στην συγκεκριμενη μηχανη αφου μονο με διχρονα εντουρο περνουσα τετοια σημεια!

Πιστεψε με, οτι κ να διαλεξεις 650 ή 700 χαμενη δεν θα βγεις 
Καταγράφηκε
jimbass3
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16


varadero MK2 ABS


« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2012, 16:48:58 μμ »

Αν εχεις επιλεξει τρανσαλπ εννοειται οτι θα παρεις το καινουργιο,εκτος αν δεν εχεις τα λεφτα...Στη τελικη ομως και τα δυο σκυλια ειναι.Για μενα ειναι καθαρα θεμα χρηματων... Wink
Καταγράφηκε
AGGELOS pireas
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ


« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 18:50:05 μμ »

Αν και έχω το   700ρι     δεν  νομίζω ότι θα σου αρέσει  αυτή  η μότο λογω της DUKATI  που καβαλάς Grin
Όλα όσα είπαν οι φίλοι πιο πάνω είναι αλήθεια αλλά από το  DUKATI σε transalp σε βλεπω λιγο Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided μαλλον θα απογοητευτης
Το μόνο καλό είναι ότι μπορείς να πας και σε ένα    ελαφρύ και ξανά λέω ελαφρύ   χωματόδρομο. Undecided Undecided Undecided Undecided
Δεν παύει να είναι μια αξιόπιστη μότο πάντοτε , που δεν θα σου πει όχι  και θα σε πάει παντού .   Grin Grin Grin Grin Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 18:58:34 μμ από AGGELOS pireas » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!