Τρίτη 21 Μάιος 2019, 05:23:49 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαρροή ψυκτικού υγρού  (Αναγνώστηκε 34843 φορές)
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 13:33:33 μμ »

Χαιρετώ πρώτα απ' όλα την παρέα.

Πρόσφατα αλλαξα τα υγρά ψύξης με Valvoline Permafluid extreme (έχει χρώμα ροζουλί).
Η μηχανή λοιπόν ξεκίνησε να χάνει υγρά (Δακρύζει) από το σημείο που βλέπετε στη φωτογραφία.
Να ρωτήσω λοιπόν για ιδέες. Αυτό το σωληνάκι που φαίνεται μπορεί να αλλαχθεί χωρίς να λυθεί ολόκληρος ο κινητήρας;
Λέτε να είναι απλά σύμπτωση που η διαρροή άρχισε μόλις άλλαξα το υγρό;
Τα χιλιόμετρα που έχει κάνει η μηχανή είναι 59000
Το κακό είναι πως η μηχανή βρίσκεται συνεχώς έξω 7 χρόνια και σημειώστε επίσης πως ζω σε νησί.

Περιμένω ιδέες. Αν κάποιος έχει ασχοληθεί και δεν προλαβαίνει να γράψει ας μου στείλει το κινητό του με ΠΜ.

Ευχαριστώ
Γιώργος - Σαντορίνη
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 06 Ιούλιος 2009, 00:41:01 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 13:59:41 μμ »

Γεια χαρά.
Το σωληνάκι για να αλλαχθεί πρέπει να βγουν οι κύλινδροι ή έστω ο ένας.
Δεν το έχω αλλάξει ποτε ,αλλα επειδη ειναι μεταλλικό , ειναι αδύνατο να μπει το καινούργιο χωρίς να βγούν οι κύλινδροι.
Το προβλημα ειναι οτι και στα δύο ακρα του , υπάρχει o-ring. Για κάποιο λόγο πρεπει να έχει κοπεί αυτο τωρα και
γι αυτο το λόγο να χάνει απο εκει.

Στη θέση σου θα προσπαθούσα να το επισκευάσω χωρίς να προχωρήσω σε λύσιμο του κινητήρα, επισκευάζοντας το με
σιλικόνη ανθεκτική στη θερμοκρασία

Πρωτα απ ολα θα δοκίμαζα να παίξω λιγο μπρος λίγο πίσω με το κολλάρο ΄μηπως και πατήσει καλυτερα.
Αν δεν έχει πειραχτεί η ασφάλεια (γιατι έτσι φαίνεται απο τη φωτό)  ίσως να στρώσει . Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται
να ασφαλιστεί στη θέση του.
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 15:34:15 μμ »

Γειά σου Γιώργο, καλώς ήρθες!

Αμφιβάλλω αν υπάρχει σιλικόνη να σφραγίσει το σημείο εκείνο.
Αφενός υπάρχει πολύ μεγάλη θερμοκρασία εκεί, και αφετέρου το ψυκτικό υγρό (με τη θερμοκρασία) αναπτύσει πολύ μεγάλη πίεση (λόγω ατμού) στο κύκλωμά του. Οπότε δύσκολα κρατάει εκεί η σιλικόνη (θα την πετάξει εύκολα).

Έχω την εντύπωση ότι αυτό το κολάρο αλλάζει χωρίς να βγουν οι κύλινδροι.

Απλώς απελευθέρωσε το ένα από τα 2 κλιπς και μετά σύρε δεξιά ή αριστερά (ανάλογα με το ποιο κλιπ λάσκαρες) το κολάρο έτσι ώστε να βγεί από το στόμιο του ενός κυλίνδρου. Πιθανόν εκεί να έχει και κάποια o-rings για καλύτερο σφράγισμα (οπότε πρέπει να βάλεις καινούρια). 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σχέση μεταξύ του είδους του αντιψυκτικού υγρού και της διαρροής. Καθαρά συμπτωματικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 16:22:09 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 17:43:20 μμ »

Σας ευχαριστώ πολύ.
Οσον αφορά το θέμα του λυσίματος με προβληματίζει πολύ το σχέδιο (στη φωτογραφία) απ' όπου δυστυχώς υποψιάζομαι πως πρέπει να λυθεί τουλάχιστον ο ένας κύλινδρος για να μπορέσει να αφαιρεθεί το εξάρτημα και να αντικατασταθεί όπως και τα O-rings.
Ρίξτε μια ματιά και πείτε μου.

Ευχαριστώ,
Γιώργος - Σαντορίνη
Καταγράφηκε
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 22:51:59 μμ »



Έχω την εντύπωση ότι αυτό το κολάρο αλλάζει χωρίς να βγουν οι κύλινδροι.

Απλώς απελευθέρωσε το ένα από τα 2 κλιπς και μετά σύρε δεξιά ή αριστερά (ανάλογα με το ποιο κλιπ λάσκαρες) το κολάρο έτσι ώστε να βγεί από το στόμιο του ενός κυλίνδρου. Πιθανόν εκεί να έχει και κάποια o-rings για καλύτερο σφράγισμα (οπότε πρέπει να βάλεις καινούρια). 
 
ακριβως ετσι γινεται . το εκανα περυσι. 10 λεπτα δουλεια ειναι δεν βγαινει κανενας κυλινδρος μην γελαστεις και στον λυσουν. καηκες!!!!


χρηστο στο αμαξι αλλαξα αντιψυκτικο και μετα απο ενα μηνα αλλαξα αντλια νερου. μαλλον εχει σχεση πιστευω διοτι το νεο υγρο ειναι ''δυνατο'' και καει τις αδυναμες τσιμουχες κλπ
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:04:39 μμ »

Λευτέρη, δεν μπορώ να διαννοηθώ τη σύνδεση μεταξύ ψυκτικού υγρού και φθοράς αντλίας.
ΕΙδικά αν το υγρό είναι κάποιο επώνυμο.
Το υγρό βασίζεται στη γλυκόλη και περιέχει μερικά αντι-οξειδωτικά πρόσθετα.
Μπορεί να είναι σύμπτωση. Και η αντλία να είχε μικρό χρόνο ζωής.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:09:11 μμ »

 Φίλε ΛΕΥΤΕΡΗ (flwrina) να σου ζητήσω κάποιες διευκρινήσεις.
Άλλαξες και το εξάρτημα και τα O'rings ? η μόνο τα Orings?
Πως γίνεται αφού το μήκος του εξαρτήματος είναι μεγαλύτερο από το κενό που υπάρχει ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους να βγει από εκεί ?
Παρατηρώ πως θηλυκώνει σε μεταλλικές υποδοχές στους κυλίνδρους.


Προσπαθώ να καταλάβω το ΠΩΣ, γιατί δεν είμαι και ο Χουντίνι 
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:16:24 μμ από melven7 » Καταγράφηκε
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:16:19 μμ »

ολα οτι υπηρχαν αλλαχτηκαν, δεν εβλεπα τι εκανε να σου πω την αληθεια με την γραμματεα του μιλουσα, εκει ηταν το ζουμι. εξαλλου ο μαστορας  οτι ηταν να κανει το εκανε...
Καταγράφηκε
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:17:25 μμ »

Λευτέρη, δεν μπορώ να διαννοηθώ τη σύνδεση μεταξύ ψυκτικού υγρού και φθοράς αντλίας.
ΕΙδικά αν το υγρό είναι κάποιο επώνυμο.
Το υγρό βασίζεται στη γλυκόλη και περιέχει μερικά αντι-οξειδωτικά πρόσθετα.
Μπορεί να είναι σύμπτωση. Και η αντλία να είχε μικρό χρόνο ζωής.


λες???  εγω αυτο φανταστικα.. τετοια συμπτωση?
Καταγράφηκε
flwrina
Επισκέπτης
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 23:19:21 μμ »

Φίλε ΛΕΥΤΕΡΗ (flwrina) να σου ζητήσω κάποιες διευκρινήσεις.
Άλλαξες και το εξάρτημα και τα O'rings ? η μόνο τα Orings?
Πως γίνεται αφού το μήκος του εξαρτήματος είναι μεγαλύτερο από το κενό που υπάρχει ανάμεσα στους δύο κυλίνδρους να βγει από εκεί ?
Παρατηρώ πως θηλυκώνει σε μεταλλικές υποδοχές στους κυλίνδρους.


Προσπαθώ να καταλάβω το ΠΩΣ, γιατί δεν είμαι και ο Χουντίνι 

το επαιζε δεξια-αριστερα-πανω -κατω. πολυ απλο ειναι. και εγω ελεγα ειναι δυσκολο αλλα απλο ηταν. 10 λεπτα δουλεια...
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 00:48:02 πμ »

Γιώργο,
Αφού στάζει που στάζει, προσπάθησέ το τουλάχιστον στην πράξη! Δεν έχεις να χάσεις τίποτα!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 10:40:03 πμ »

Flwrina , δε παιζει να βγεί έτσι το βαρελάκι. Πρέπει να κατέβει η μηχανή.
Δειτε και τα σχετικά απο το service manual.


Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 16:50:23 μμ »

Τάχει σίγουρα παίξει ο Κωστάκης!

cylinder barrel είναι ο κύλινδρος τoυ κινητήρα και όχι αυτό που νομίζεις
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 22:11:48 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 17:01:39 μμ »

Δρ De ze... σου λεει μετα... Κινέζικο προιον ειναι ο κύριος....

Χρήστο μου διάβασε την περιγραφή στις φωτό. Δεν αναφέρομαι στον κύλινδρο , αλλά στο
coolant collar joint όπως το αναφέρει.
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 13 Σεπτέμβριος 2007, 22:14:39 μμ »

Και πού λέει στις σελίδες του manual ότι πρέπει να κατέβει η μηχανή για να αλλάξεις το σωληνάκι?

Το κεφάλαιο που παρέθεσες είναι για να βγουν οι κυλινδροκεφαλές!
Βουλωμένο κεφάλαιο διαβάζεις Κωστάκη!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2007, 10:39:22 πμ »

Chris ο Κώστας έχει απόλυτο δίκιο.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις βγάζοντας τις ασφάλειες είναι να μετακινήσεις το βαρελάκι μπρος ή πίσω.
Είμαι 100% σίγουρος πλέον πως πρέπει να λυθεί ο ένας κύλινδρος για να βγει αυτό.

Το μόνο που σκέφτηκα να κάνω αυτή τη στιγμή είναι να παραγγείλω τα O'rings (ελπίζω να τα έχει ετοιμοπαράδοτα ο φίλος μου ο Σακ), να αδειάσω το υγρό από το κύκλωμα, να αλλάξω τα παλιά με τα νέα και μετά να κάνω το σταυρό μου να είναι ΟΚ.

Με την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι; μπορώ να γεμίσω με υγρά πάλι το κύκλωμα γεμίζοντας το πλαστικό δοχείο και όχι από την πάνω τάπα του ψυγείου. Νισάφι ποια με το ΛΥΣΕ - ΔΕΣΕ

Ευχαριστώ συνάρρωστοι...
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2007, 11:56:32 πμ »

Chris ο Κώστας έχει απόλυτο δίκιο.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις βγάζοντας τις ασφάλειες είναι να μετακινήσεις το βαρελάκι μπρος ή πίσω.
Είμαι 100% σίγουρος πλέον πως πρέπει να λυθεί ο ένας κύλινδρος για να βγει αυτό.


  Ρε παιδιά, όχι απλά λίγο αλλά ΠΟΛΥ υπερβολικό μου φαίνεται να πρέπει να βγει ολόκληρος κύλινδρος για το σωληνάκι. Τουλάχιστον όχι από τη Χόντα. Κάτι τέτοιο θα ήταν ατόπημα.
 
  Εξετάσατε το ενδεχόμενο, μήπως έχει προβλεφθεί με το μπρος-πίσω που κάνει το σωληνάκι να μπορούν να αλλαχτούν τα o-ring επί τόπου? Δεν ξέρω, λέω τώρα εγώ.
  Έτσι κι αλλιώς το σωληνάκι από μόνο του-είναι και μεταλλικό-δεν νομίζω να θέλει αλλαγή. Τα τσιμουχάκια είναι που φθείρονται.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 15 Σεπτέμβριος 2007, 12:09:15 μμ »

Ψυκτικό υγρό γεμίζεις από το ψυγείο. Συμπληρώνεις από το πλαστικό.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #18 στις: Κυριακή 16 Σεπτέμβριος 2007, 22:26:38 μμ »

Chris ο Κώστας έχει απόλυτο δίκιο.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις βγάζοντας τις ασφάλειες είναι να μετακινήσεις το βαρελάκι μπρος ή πίσω.
Είμαι 100% σίγουρος πλέον πως πρέπει να λυθεί ο ένας κύλινδρος για να βγει αυτό.

Το μόνο που σκέφτηκα να κάνω αυτή τη στιγμή είναι να παραγγείλω τα O'rings (ελπίζω να τα έχει ετοιμοπαράδοτα ο φίλος μου ο Σακ), να αδειάσω το υγρό από το κύκλωμα, να αλλάξω τα παλιά με τα νέα και μετά να κάνω το σταυρό μου να είναι ΟΚ.

Με την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι; μπορώ να γεμίσω με υγρά πάλι το κύκλωμα γεμίζοντας το πλαστικό δοχείο και όχι από την πάνω τάπα του ψυγείου. Νισάφι ποια με το ΛΥΣΕ - ΔΕΣΕ

Ευχαριστώ συνάρρωστοι...

πολυ σωστά. Δοκίμασε με αλλα o-ring βγάζοντας μόνο την ασφάλεια και παίζοντας μπρος πίσω το σωληνάκι
Το πιθανότερο να έχουν πρόβλημα τα oring και να μη χρειαστεί σοβαρή επέμβαση.
Σε κάθε περίπτωση θες καλές λαβίδες... η χέρια ψαλιδοχέρη εκεί μέσα

Καταγράφηκε

melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:19:40 μμ »

Απλά να σας ενημερώσω πως με την αλλαγή των O-rings το πρόβλημα λύθηκε οριστικά.
Είναι μία δουλειά πολύ εύκολη (ένα καλό μυτοτσίμπηδο και προσοχή).
Το μόνο κακό πως πρέπει να αδειάσεις τα υγρά πριν, να λύσεις τα πλαστικά για να έχεις πρόσβαση στην
τάπα του ψυγείου ώστε να μπορέσεις να γεμίσεις ξανά το κύκλωμα με το νέο υγρό.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
Γιώργος
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:58:31 μμ από melven7 » Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10663



« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:54:49 μμ »

Μονος το εκανες δηλαδη?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
melven7
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


Transalp & Fishing


« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:59:11 μμ »

Μονος το εκανες δηλαδη?

Μόνος μόνος ...
Καταγράφηκε
ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 556


transalp 1000 cc


« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα 08 Ιούνιος 2009, 21:46:52 μμ »

ειπα να κανω ενα ταξιδακι μερα που ηταν και οταν εφτασα στον προορισμο μου δυστυχως ειδα 1 σταγονα παραφλου στο καλλυμα απο αλουμινιο της εξατμισης πανω απο τον δεικτη λαδιου οπου βρισκεται.
κοιτω με προσοχη το δεξι ψυγειο και διαπυστωνω κατω χαμηλα οπου ειναι μια ''φουσκα'' να ειναι ελαφρως υγρο το σημειο.(στο γυρω-γυρω της φουσκας.)κοιτω στο πλαστικο τα νερα ειναι οκ,θερμοκρασια οκ.
μετα απο καποια χιλιομετρα βολτας,καποιες φορες ηταν στεγνο το σημειο αλλα καποιες αλλες ηταν λιγο υγρο ακριβως στην κατω αριστερη μερια του ψυγειου, περιπου 1-2 δαχτυλα πανω και αριστερα απο την φουσκα.
αν δεν ηταν υγρο λιγο πανω ημουν σχεδον βεβαιος οτι πιθανως εκεινη η φουσκα θελει λιγο σφιξιμο ή την μπρουτζινη φλανζτα που εχει πρεπει να αλλαχθει.
υπαρχει περιπτωση να ειναι τρυπιο το ψυγειο λογω οτι ειδα αυτες σταγονες λιγο πιο πανω απο την φουσκα? ή μηπως ειναι απο την φουσκα η διαρροη και λογω του αερα ''ποτιζει'' λιγο πανω και δεξια-αριστερα?
ακομη και μετα απο 150 κμ που εκανα δεν ανεβασε θερμοκρασια, δεν εχασε νερα απο το παγουρακι.
δοκιμασα να δω αν μυριζει παραφλου οταν ειναι ζεστη η μηχανη αλλα δεν μυριζε. επισης αν ηταν τρυπιο το ψυγειο ατμους απο το σημειο δεν θα εβγαζε? οταν ειναι σβηστη η μηχανη δεν υπαρχει τιποτα.
επισης την αφησα στο ρελαντι ωσπου να δουλεψει το βεντιλατερ και παλι δεν παρατηρησα ατμους.
φυσικα δεν εχει και το παραμικρο σταξιμο στο εδαφος.
για να ανοιξω το καπακι του ψυγειου πρεπει να βγαλω τεποζιτο?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 02 Ιούλιος 2009, 09:58:48 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #23 στις: Τρίτη 09 Ιούνιος 2009, 01:38:03 πμ »

Λευτέρη κάποιο κολάρο σίγουρα "δακρύζει". Έλεγξέ τα όλα, ένα προς ένα. Ακόμα και το μικρό σωληνάκι που ενώνεται πάνω στο λαιμό του ψυγείου (κάτω από την τάπα).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 556


transalp 1000 cc


« Απάντηση #24 στις: Τρίτη 09 Ιούνιος 2009, 07:25:20 πμ »

Λευτέρη κάποιο κολάρο σίγουρα "δακρύζει". Έλεγξέ τα όλα, ένα προς ένα. Ακόμα και το μικρό σωληνάκι που ενώνεται πάνω στο λαιμό του ψυγείου (κάτω από την τάπα).

για να γινει αυτην η δουλεια Chris πρεπει να βγει τεποζιτο και τα πλαστικα?
 το θεμα ειναι οτι ειναι ελαχιστο και πρεπει η μηχανη να δουλευει πολυωρα στο ρελαντι και παλι ισως δεν δειξει.
 δηλαδη η περιπτωση τρυπιου ψυγειου δεν ειναι μεγαλη? αν ειναι κολαρο μικρο το κακο....

επισης να ρωτησω,αν χασει νερο και θελει συμπληρωμα,τραβαει απο το πλαστικο παγουρακι ή πρεπει στο ψυγειο να συμπληρωσω? χωρις να ξηλωνω πλαστικα-τεποζιτο μπορω να κανω ελεγχο απευθειας στο ψυγειο? υπαρχει τροπος να ξεβιδωθει το καπακι απο καποιο σημειο?
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 09 Ιούνιος 2009, 07:28:35 πμ από ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) » Καταγράφηκε

Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...
Σελίδες: [1] 2 3 4 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!