Ο ντε Ζε θεωρεί ότι το αλτερνέητορ παράγει όση ενέργεια του ζητήται (αν θυμάμαι καλά). Το οποίο έχει βάση. Το θέμα είναι αν στη ζήτηση συμμετέχει και ο ανορθωτής, αφού αποβάλει ενέργεια με τη μορφή θερμότητας, κάπου θα τη βρίσκει.
Τα φόρα δεν είναι και το καλύτερο για συζητήσεις σε βάθος.
Υπάρχει μια σύγχιση με τις έννοιες: Ρεύμα ας πούμε πρέπει να εννοεί την ένταση όποιος το αναφέρει. Ένταση, Τάση, Ισχύς είναι τελείως διαφορετικά πράγματα, παρόλο που τα συνδέει ένας τύπος.
Ο ανορθωτής τι κόβει από όλα αυτά, γιατί βλέπω ότι οι μετρήσεις του αναφέρονται σε Volt.
Στο 600 του 98 άλλαξα τον ανορθωτή με έναν sun Ιαπωνίας 60€ ο οποίος δεν παρουσίασε πρόβλημα εδώ και 4 χρόνια. Ο γνήσιος μου κατέβασε τη στάθμη των υγρών της μπαταρίας δύο φορές σε λιγότερο από ένα εκατοστό ύψος. Μπορεί να έφταιγα και εγώ όμως, γιατί από τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες στο Τρανσάλπ, έπαθα πολιτισμικό σοκ με αποτέλεσμα να μη λαδώνω την αλυσίδα, να μην ελέγχω τα υγρά της μπαταρίας κλπ.
ΥΓ 1 Ο Stoneman πάλι απουσιάζει σε διακοπές;
ΥΓ 2 Σαν απόλυτη λύση παίζει ο ανορθωτής από CBR 600 RR, ο οποίος είναι λέει τεχνολογίας mosfet και κάνει τη δουλειά χωρίς να πολυζεσταίνεται.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!