Παρασκευή 19 Ιούλιος 2019, 00:16:26 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ζητήται γνώμη για ποιότητα φλατζών και ανταλλακτικών.  (Αναγνώστηκε 1897 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« στις: Πέμπτη 24 Μάιος 2012, 13:38:54 μμ »

Για ένα CX 500 που έχω λύσει.....

Ο  wemoto.com έχει το σετ φλατζών μάρκας Athena Ιταλίας 90€, ενώ  το NE αγνώστων λοιπών στοιχείων 40€.

Τα γνήσια ελατήρια εμβόλου ο cmsnl.com 96€ και ο Ασημένιος Δαυίδ Ιαπωνίας ΟΕΜ 48€.

Την mechanical seal της τρόμπας νερού, ο Ασημένιος 40€ τη γνήσια, 24€ αφτερμάρκετ και φυσκά ο cmsnl.com 53€ τη γνήσια.

Μια και το έφερε η κουβέντα ανταλλακτικό NOS σημαίνει new old stock, δηλαδή όχι μεταχειρισμένο, αλλά του προ Χριστού. OEM τι σημαίνει;;;;

Για λέτε εκ του ασφαλούς (η δικία μου τσέπη θα πονέσει) τι να προτιμήσω;

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 24 Μάιος 2012, 14:38:56 μμ »

Γιάννη με φλάντζες και ελατήρια μην παίζεις… δεν το ξαναλύνεις  το μοτέρ εύκολα, αλλά και αν κάτι δεν βγει καλό θα το πληρώσεις διπλό  μετά, για την τρόμπα αν λύνει εύκολα ρισκάρισε το.

ΟΕΜ κανονικά σημαίνει Original Equipment Manufacturer, Κατασκευαστής πρωτότυπου εξοπλισμού.
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8881


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 24 Μάιος 2012, 15:59:38 μμ »

Εγω εμπιστεύτηκα  τον Ασημένιο για όλα. (περίπου 1800 ευρώ παραγγελίες συνολικά).
Μερικές φορές ο cmsnl.com ηταν πιό φθηνός, αλλά στην τελική τιμή με μεταφορικά ηταν ιση η τιμή με τον ασημένιο.
Παράγγελνα πάντα συγκρίνοντας τιμές με τον Σαρακάτση, γιατί σε ορισμένα ηταν μια η άλλη , αλλά και σε ορισμένα ηταν (παραδόξως) πιό φτηνός ο Σαρακακης. Μόνο αρνητικό ο μεγαλος χρόνος αναμονής σε παραγγελία εξωτερικού απο Σαρακάκη που κυμαινόταν απο 10 μέρες εως ... 2 μήνες.

Συμφωνώ οτι τα ΟΕΜ είναι γνήσια ανταλλακτικά, γιατί είναι σε συσκευασίες της Honda.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 25 Μάιος 2012, 10:29:03 πμ »

Ευχαριστώ συνονόματε και Νικόλα!
Για το σετ φλατζών Athena, αν δεν έχει κανείς γνώμη, θα πάρω τις γνήσιες φλάτζες κεφαλής από cmsnl με 28€ εκάστη και το φτηνό σετ. Εκτός από της κεφαλής οι υπόλλοιπες του σετ είναι χαρτιά και o ring. Ο περίεργος αυτός κινητήρας της Χόντα - περισσότερα και φωτό όταν αρχίσει το δέσιμο - έχει πολλά κομμάτια βιδωτά και άρα πολλές φλάτζες.

Για τα ελατήρια τώρα, η Χόντα χρεισιμοποιεί κατά κανόνα έμβολα και ελατήρια ART. Αν τα OEM ελατήρια του Ασημένιου είναι ART, γιατί να δώσω τα διπλά ακριβώς χρήματα;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3959



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 25 Μάιος 2012, 10:58:13 πμ »

Παιδάκια να πω κι εγώ κάτι χωρίς να με πάρετε στο κυνήγι, χωρις να βάλω το κεφάλι μου στην καρμανιόλα, τα εγοστασια κατασκευής πιστονιών στην ιαπωνία  ειναι δύο ή τρια (οι ειδικοί ας το ψαξουν να μας πουν για να το μάθω κι εγώ), οι μάρκες όμως ιαπωνικών πιστονιών ξεπερνάνε τις εικοσιπέντε, από ποιο εργοστασιο τα προμηθεύονται όλοι αυτοί? ίσως ένα καλό ψάξιμο μας διαφωτίσει, π.χ. ΤΟΡ και NARITA νομίζω  πως ειναι του ιδιου εγοστασιου, με τα ιδια υλικά, κι όμως ο καθένας μας κολάει στο κουτί με την ονομασία και όχι τι περιέχει μεσα..............

Μην βαράτε μονο γιατί δεν αντέχει η πλατη μου πολύ ξύλο ......... γέρασα βλέπεις...
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 25 Μάιος 2012, 11:03:59 πμ »


Μην βαράτε μονο γιατί δεν αντέχει η πλατη μου πολύ ξύλο ......... γέρασα βλέπεις...

Ποιός να σε βαρέσει εσένα που είσαι της σχολής Μεγαρίτη; Grin Grin Grin

Με τις φασόν παραγγελίες πρακτικά μάλλον δεν βρίσκεις άκρη.
Οι ZF κρεμεγιέρες στα γερμανικά αυτοκίνητα δεν έχουν πρόβλημα, σε μια Άλφα που είχα με ZF μου έβγαλε την πίστη, μέχρι που κατάργησα την υποβοήθηση!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 30 Μάιος 2012, 01:14:06 πμ »

Για ένα CX 500 που έχω λύσει.....

[offtopic]
Ωπα, ωραιαιαιο! Ενα απο τα μηχανακια που χαλβαδιαζα ασχημα στα early 80's, το αλλο ητανε το πρωτο Kawa GPZ550 με το unitrack. Το CX500 για touring και το GPZ550 για sports. Και μιλαμε οτι 500/550 κυβικα εκεινα τα χρονια ητανε το πλαφον, 750 και 900 ητανε απλα στη σφαιρα της φαντασιας  Lips Sealed

Good restoring  Cool
[/offtopic]
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 30 Μάιος 2012, 11:51:10 πμ »

[offtopic]
Good restoring  Cool
[/offtopic]

Ευχαριστώ, είναι το 500 Eurosport με τρις δίσκους και προλίνκ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!