αληθινή είναι αυτή η φωτό ; πως τραβήχτηκε; από που δηλαδή, από λόφο ;, αεροπλάνο;
είναι στα αλήθεια η καστοριά;
Δεν σου γεμίζει το μάτι, ε;;;;;

Κι όμως πάνω από ένα ύψωμα καθώς κατεβαίναμε προς Καστοριά
με το λεωφορείο , το 1989 – 1990 με απλή φωτογραφική μηχανή.
Μου την έστειλε ένας φίλος μου ο οποίος είναι από Καστοριά.