Hellas Transalp Forum

ΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΜΑΓΚΕΣ!!!

billzisia · 15217

costas

  • Guest
Reply #25 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2007, 05:50:26 πμ
αληθινή είναι αυτή η φωτό ; πως τραβήχτηκε; από που δηλαδή, από λόφο ;, αεροπλάνο;
είναι στα αλήθεια η καστοριά;



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #26 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2007, 21:31:23 μμ
αληθινή είναι αυτή η φωτό ; πως τραβήχτηκε; από που δηλαδή, από λόφο ;, αεροπλάνο;
είναι στα αλήθεια η καστοριά;

Δεν σου γεμίζει το μάτι, ε;;;;; ;D :D ;D
Κι όμως πάνω από ένα ύψωμα καθώς κατεβαίναμε προς Καστοριά
με το λεωφορείο , το 1989 – 1990 με απλή φωτογραφική μηχανή.
Μου την έστειλε ένας φίλος μου ο οποίος είναι από Καστοριά.


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline billzisia

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 97
Reply #27 on: Τετάρτη 26 Σεπτέμβριος 2007, 23:36:57 μμ
Αδερφια,απο κοντα ειναι πολυ καλυτερη ;D ;DΑντε,και του χρονου,ας γινει η ετησια συναντηση εδω,στο νεστοριο καστοριας.Ενα μερος,που διοργανονεται και το river party καθε χρονο.Ειναι ιδανικο μερος.Πολλοι μοτοσυλλογοι εχουν κανει συναντησεις εδω.Καιρος να κανει και το hellas transalp  :goofy:


Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #28 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 01:06:00 πμ
Η πρόταση ας πέσει στις προτάσεις μελών για εκδρομες κλπ... στην αντιστοιχη ενότητα για να υπάρχει.
 


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #29 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 08:51:26 πμ
Η πρόταση ας πέσει στις προτάσεις μελών για εκδρομες κλπ... στην αντιστοιχη ενότητα για να υπάρχει.
 

αλήθεια παίζει τίποτα τέλη Οκτώβρη ??


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #30 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 16:05:46 μμ
αλήθεια παίζει τίποτα τέλη Οκτώβρη ??

Εθνική  Εορτή στις 28, :goofy:

 :wave:






ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #31 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 16:07:52 μμ
Εθνική  Εορτή στις 28,

Όλα τα λεφτά οι ατάκες του Λούρου! :eusa_clap:
« Last Edit: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 16:10:08 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #32 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 20:45:56 μμ
Εθνική  Εορτή στις 28, :goofy:

 :wave:







   Δηλαδή έχει βόλτα ομαδική ??


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #33 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 21:35:50 μμ

   Δηλαδή έχει βόλτα ομαδική ??
Παρέλαση το λεν εκείν τη μέρα. ;)


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #34 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 21:48:21 μμ
Παρέλαση το λεν εκείν τη μέρα. ;)

είσαι άπαιχτος !


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 22:11:24 μμ
Μα το έχουμε πεί: "Οι ατάκες του Λούρου όλα τα λεφτά!"


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #36 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2007, 23:39:37 μμ
Παρέλαση το λεν εκείν τη μέρα. ;)


Ακόμα γελάω βρε loure....

Μπράβο σου........


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #37 on: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2007, 04:36:00 πμ
με διαφορα ο καλυτερος





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


costas

  • Guest
Reply #38 on: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2007, 04:38:12 πμ
Δεν σου γεμίζει το μάτι, ε;;;;;

Moυ το γεμίζει! είναι πολύ όμορφη φωτογραφία , σα ζωγραφιά!!!



Offline billzisia

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 97
Reply #39 on: Σάββατο 19 Ιανουάριος 2008, 20:52:08 μμ
Kαι μια φωτογραφια τις "αγαπημενης" μου,αν και καπως αργησα να την στειλω ;D.


Πασχω απο αθεραπευτη οξεια τρανσαλπιτιδα!!


Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1094
  • Diamonds are forever
Reply #40 on: Σάββατο 19 Ιανουάριος 2008, 21:20:09 μμ
Kαι μια φωτογραφια τις "αγαπημενης" μου,αν και καπως αργησα να την στειλω ;D.

[/quote
ωραια η φωτο με το ΤΑ, αλλα θα ηταν ακομα καλυτερη αν ηταν στο φυσικο της περιβαλλον,ας πουμε σε κανα βουνο-φαραγγι-ρεματια.


Diamonds are forever


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #41 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 16:54:49 μμ
:welcome: και καλα postαρισματα


May the force be with you..


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #42 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 17:18:48 μμ
καλως μας ηρθες φιλε μου, καλα χλμ και παντα ορθιος!


   


strofakias

  • Guest
Reply #43 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 17:26:34 μμ
καλωσ ηρθεσ φιλε με ασφαλη χλμ και πατα ορθιοσ



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #44 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 03:49:28 πμ
Ωραίο χρώμα, το ζαχάρωνα και γω πριν καταλήξω στο black is black....

Ας φτιάξει ο καιρός και η Καστοριά κοντά είναι...από Θεσσαλονίκη...Ο έχων ώτα ας ακούει...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #45 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 16:54:38 μμ
Ακούει , ακούει.... ;D


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #46 on: Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008, 18:13:13 μμ
Ακούει , ακούει.... ;D

Χαίρομαι, χαίρομαι ...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #47 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2008, 08:19:46 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: