συμμαζεμα μεταχειρισμενου!!!

(1/3) > >>

redbighunter:
μολις πηρα μια ΤΑ650 του 2003 απο εναν νεαρο ο οποιος δεν ηταν και ο ποιο νοικοκυρης ανθρωπος... (προσωπικη αποψη)! αρα λοιπον ηρθε η ωρα να την σουλουπωσουμε λιγακι, που σημαινει οτι θα σας ταραξω στις ερωτησεις, αν και εχω διαβασει αρκετα μεσα στο forum!

 η μηχανη ειναι βαμμενη λευκη! ( μην ρωτησετε γιατι?), παντως  τρελη σουπα δεν φαινεται να εχει φαει! σημαδια πτωσης εχει βεβαια αλλα μου ειπε οτι ενω ηταν σταματημενος...γλυστρησε το ποδι του και λογω βαρους της μηχανης δεν μπορεσε να την κρατησει! (μικρο καλαθι κρατησα!) ωραια ειναι παντως λευκη και μοιαζει λιγο με τα μηχανακια της ομαδας ΔΙΑΣ! η μηχανη γραφει στο κοντερ της 43000 χλμ! το παλικαρι ισχυριζεται οτι ειναι αληθινα και οτι εχει κανει το μεγαλο σερβις πριν κανα 6-7μηνο! αλλα εγω δεν τα ειδα πουθενα σε κανενα βιβλιο σερβις γραμμενα! η μηχανη λιγο που την καβαλησα πηγαινει μια χαρα στο δρομο, στρωτα, χωρις θορυβους-κοπανηματα κτλ! το τιμονι της δεν παιζει, και δεν φευγει αριστερα ή δεξια! περνει ευκολα μπροστα, δεν μυριζει καμμενο λαδι κτλ, ουτε βγαινει κανενας περιεργος καπνος απο την εξατμιση! και η εξατμιση δεν σκαει καθολου γιατι διαβασα διαφορα μεσα στο forum για τα σκασιματα της εξατμισης! οι εμπρος μπουκαλες  της ισιες φαινονται απο το λιγο που τις ειδα! επισης δεν φαινεται να εχει χρησιμοποιηθει πανω τους φωτια για τιποτα ισιωματα κτλ! τα δισκοφρενα εχουν ζωη ακομη! τα τακακια δεν ξερω! παντως τα φρενα της πιανουν μια χαρα!

 το θεμα ειναι τι σουλουπωνουμε? τι κοιταμε?
1) ρουλεμαν στο τιμονι, στις ροδες κτλ να τα αλλαξω? διαβασα διαφορα μεσα στο forum για τα περι ρουλεμαν μετα τις 35-40000 χλμ και οτι πρεπει να αλλαχθουν με κωνικα κτλ!
2) τσιμουχες? πχ στις μπουκαλες?
3) την αλυσιδα πως την κοιταω ωστε να δω περιπου ποσα χιλιομετρα εχει ακομη ζωη?
4) η μηχανη στο αριστερο μπουζι λιγο που την κοιταξα εχει αρκετουτσικα δακρυακια! να το φοβαμαι? θελει μηχανικο? καπου πηρε το ματι μου οτι μπορει να θελουν ρυθμισμα οι βαλβιδες!
 τα στανταρ που θα του κανω ειναι αλλαγη λαδιων (που ειναι η βιδα για το αδειασμα τους και ποια λαδια προτινετε?), αλλαγη παραφλου (που ειναι η βιδα για το αδειασμα του) , αλλαγη μπουζι (ποσα εχει συνολο και ποιον κωδικο μπουζι βαζουμε ακριβως?), και καθαριμα ή αλλαγη φιλτρου αερα με ΚΝ! για να ειμαι σιγουρος γι'αυτα τουλαχιστον! ισως και φιλτρο λαδιου! βενζινης εχει?
5) εχετε (οσοι ειστε απο Αθηνα) να προτινετε καποιον μηχανικο αξιοπιστο και σωστο ( να μην λεει οτι αλλαξει πραγματα και να μην εχει αλλαξει τιποτα τελικα) ( εχει τυχει σε φιλο μου αλλα για κακη τυχη του μηχανικου, ο φιλος μου πριν αλλαξει το οτιδηποτε χαραζει το παλιο με το ονομα του απο τη μεσα μερια) και να μην χρειαστει να πουλησω καποιο οργανο μου, οπως πχ θελει ο Σαρακακης?
6 )σελα που μπορω να βρω αλλη? εκτος του οτι ειμαι τερας υψους (1.70), ο προηγουμενος κατοχος ειχε σπασει το δεξι μπροστα γαντζακι της σελας ( αυτο που κουμπωνει τη σελα στο ντεποζιτο)! ψαχνουμε λοιπον πιο κοντη σελα και ηθελα να μου πειτε και τη γνωμη σας για τις ανατομικες σελες με τα μαξιλαρακια! η χρηση της μηχανης ειναι τις καθημερινες σπιτι-δουλεια (πειραιας-ρεντης) και τα σκ σπιτι εξοχικο (πειραιας-πορτο γερμενο) ή βολτιτσες γενικα! εχετε να μου προτινετε και που θα βρω μια παραπανω σελα?

ευχαριστω προκαταβολικα και συγνωμη που σας κουρασα με τις ερωτησεις και τη φλυαρια μου!

Stoneman:
Πρώτον καλοτάξιδη.

Δεύτερον δεν πειράζουμε κάτι που δουλεύει, γιατί ετσι ανοιγουμε πληγές.

Τρίτον τι επίπεδο γνώσεων μηχανολογικής εχεις? Κάποιο μανουαλ? Εχεις κάποια βασικά εργαλεία? πχ. δυναμόμετρο?

Καλό θα ηταν να αλλάξεις λάδια + φίλτρο, ψυκτικό εγώ χρησιμοποιώ αυτό:   http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=3683&moto_models=280     , μπουζί, υγρά φρενων, ελεγχο τακάκια, αν και μόνον αν εχεις πρόβλημα λάδια στα πηρούνια [τσιμουχες μόνον αν δακρύζουν, γνώμη μου] ωστε να ξεκινήσεις την συντήρησή της απο τώρα και στο εξής.

1. Ρουλεμάν αν δεν εχεις πρόβλημα μην τα πειράζεις, αν σε τρώει ο κ@λ@ς σου όμως για δημιουργική δουλειά, βγάζεις τιμονόπλακες και τα λιπαίνεις με ενα καλό αδιάβροχο γράσσο.
Και αν διαθέτεις και χρήμα τα αλλάζεις, και μιάς και θα βγάλεις τιμονόπλακες άλλαξε και λάδια στα πηρούνια, εγώ χρησιμοποιώ αυτά:    http://www.belray.com/bel-ray-high-performance-fork-oil      και φυσσούνες αν εχουν πρόβλημα.

2. τσιμούχες? θέμα χρηματικό, κατ' εμέ, εγώ πχ άλλαξα λάδια στα πηρούνια χωρίς να βγάλω τσιμούχες και δύο χρόνια τώρα δεν εχουν δακρύσει, σε άλλους δάκρυσαν , εσύ αποφασίζεις.

3. Δεν μπορώ να σου πώ για φθορά αλυσίδας, αλλά αν εχει διαφορά κατά την μέτρηση/ρύθμιση  σε διάφορα τμήματά της τότε την αλλάζεις. φυσικά μαζί με τα γρανάζια.

4. Δακρυάκια απο τι? απο λάδι? αυτό μπορεί να σημαίνει πχ:χαλαρό μπουζί . Ελεγξέ το καθάρισέ το και παρακολούθησέ το.
Βαλβίδες? Γιατί ακούγονται?
Λάδια να αλλάξεις, εγώ προτιμώ με ιξώδες 15-50W , μάρκα ? θα βρείς κάποια γνωστή.
Οχι ισως και φίλτρο, φίλτρο λαδιού ΝΑ αλλάξεις με γνήσιο.
Φίλτρο βενζίνης εχει εσωτερικά στο τεπόζιτο, αν θές να το ελέγξεις πρέπει να βγάλεις το ρουμπινέτο και μετά να αντικαταστήσεις το o-ring. Kόστος 3.5 ευρώ.
Μπουζί εχει 4, δύο βγαίνουν εύκολα, και δύο δύσκολα. Το εμπρός αριστερό με ξεβίδωμα του αριστερού ψυγείου αρα εχεις ηδη αφαιρέσει όλο το μούτρο. Το πίσω δεξί θέλει να εχεις βγάλει τεπόζιτο και αν θυμάμαι καλά φιλτροκούτι.
Μπουζί είναι το NGK   DPR8EA - 9 , (αν και θα το δείς οταν το βγάλεις) με 14 Νm δύναμη στρέψης, και διάκενο 0.8 - 0.9mm
Φίλτρο αέρα αν είναι γνήσιο αλλαγή, αν είναι Κ&Ν το καθαρίζεις.

5. Πλάκα κάνεις ετσι?

6. Για τη σέλα πάρε εδώ: iridio.gr ενα τηλ αν μπορεί να σου κολήσει ενα πιαστράκι και μετά σίγουρα θα βρείς ταπετσέρη να στην χαμηλώσει, η να στην κάνει σκουτερ στύλ. ρίξε μια ματιά και εδώ:    http://www.tonimpatzio.com/1E2DC4D9.el.aspx       http://www.moto-k.gr/


Για την αλλαγή λαδιών , ψυκτικού, κλπ εχουν γραφεί ενα σωρό εδώ μέσα, με λίγη υπομονή, θα βρείς πολλές πληροφορίες.

redbighunter:
φιλε μου ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου! για αλλαγη μπουζι, λαδιων, φιλτρου λαδιων, φιλτρου αερος, αντιψυκτικου και τοποθετηση συναγερμου εχω βρει τα αναλογα θεματα και θα προχωρησω λογικα μεσα στην εβδομαδα που θα εχω χρονο! τρελες γνωσεις μηχανολογικης δεν εχω αλλα τα βασικα τα ξερω και τα χερια μου πιανουν! εργαλεια υπαρχουν πολλα! θα παρω και ενα δυναμομετρο! το manual της μηχανης δυστηχως δεν το εχω! ξερεις κανενα link να το κατεβασω? παντως απ'οτι βλεπω για να κανω τα παραπανω θα χρειαστει να λυσω τη μιση μηχανη και αρα το σκεφτομαι μια και καλη να αλλαξω ρουλεμαν στο τιμονι και να αλλαξω λαδια και τσμουχες στις μπουκαλες ωστε να μην λυνω και δενω τη μηχανη 15 φορες! απλα για να γινουν ολα αυτα χρειαζονται χερια και εγω εχω μονο 2! πρεπει να χωσω και μερικους ακομη για το σουλουπωμα! ποσα λιτρα λαδι θελει η μηχανη και ποσα οι μπουκαλες?

παλτακης:
Παράθεση από: redbighunter στις Τρίτη 17 Απρίλιος 2012, 13:16:04 μμ

φιλε μου ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου! για αλλαγη μπουζι, λαδιων, φιλτρου λαδιων, φιλτρου αερος, αντιψυκτικου και τοποθετηση συναγερμου εχω βρει τα αναλογα θεματα και θα προχωρησω λογικα μεσα στην εβδομαδα που θα εχω χρονο! τρελες γνωσεις μηχανολογικης δεν εχω αλλα τα βασικα τα ξερω και τα χερια μου πιανουν! εργαλεια υπαρχουν πολλα! θα παρω και ενα δυναμομετρο! το manual της μηχανης δυστηχως δεν το εχω! ξερεις κανενα link να το κατεβασω? παντως απ'οτι βλεπω για να κανω τα παραπανω θα χρειαστει να λυσω τη μιση μηχανη και αρα το σκεφτομαι μια και καλη να αλλαξω ρουλεμαν στο τιμονι και να αλλαξω λαδια και τσμουχες στις μπουκαλες ωστε να μην λυνω και δενω τη μηχανη 15 φορες! απλα για να γινουν ολα αυτα χρειαζονται χερια και εγω εχω μονο 2! πρεπει να χωσω και μερικους ακομη για το σουλουπωμα! ποσα λιτρα λαδι θελει η μηχανη και ποσα οι μπουκαλες?

Το μανιουαλ θα το βρεις ...

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

redbighunter:
Παράθεση από: παλτακης στις Τρίτη 17 Απρίλιος 2012, 13:26:52 μμ

Το μανιουαλ θα το βρεις ...

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp


 :eusa_clap:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα