Hellas Transalp Forum

SoS Συμβουλέψτε με: Σπασμένη αλυσίδα

eXoTiC · 26746

Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
on: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 21:07:47 μμ
Λοιπόν έχουμε και λέμε σήμερα έκανα κάποια χιλιόμετρα βόλτα επαρχειακό δρόμο πολλές στροφές και δίαφορα άλλα πήγαμε και εθνικό, το ζώρισα πολύ το μηχανάκι γιατι είμουνα με ενα v-storm 1000 και ενα versys. Κατεβασιές στις στροφές τέρμα γκάζι στην έξοδο, 180 στον εθνικό κτλ.
Ευτυχώς μέτα τη βόλτα μέσα στην πόλη με 40χλμ ακούω κρακ και σπάει η αλυσίδα δεν έπεσα δεν έπαθε άλλη ζημιά από οτι είδα η μηχανή.
  Το θέμα μου έχω αφήσει τη μηχανή έξω απο την αντιπροσοπεία της yamaha και δεν ξέρω τι αλυσίδα να βάλω χ ring, o ring δεν έχω ιδέα από αυτό το θέμα, τα γρανάζια έχουν 7000 - 8000χμλ να τα αλλάξω;
Τι μάρκα θέλω άμεσες συμβουλές αύριο το πρώι στις 9 θα πάω να του πώ τι να μου κάνει!!!


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #1 on: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 21:37:20 μμ


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Κυριακή 09 Σεπτέμβριος 2007, 23:43:59 μμ
Μια oring ενισχυμένη ειναι μια χαρά. Σίγουρα Japan , DID,RK,EK,TSUBAKI,AFAM με τη σειρά που τις γράφω
(προσωπική εκτίμηση)


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 01:30:24 πμ
Συνιστάται να αλλάξεις και σετ γρανάζια μαζί (από Χόντα ή JT).
Μια καλή ο-ring είναι ΟΚ για καλή οικονομική λύση (όπως λέει και ο Κώστας).
Η x-ring είναι απλώς μια διπλή ο-ring (για μεγαλύτερη διάρκεια και λίπανση)

Ο Μέμος εννοεί αυτό το thread:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=347.0
Ρίξτου μια ματιά.

Κώστα, δεν συμφωνώ με τη γνώμη σου για την AFAM.  Εϊναι καλή μάρκα.
Τώρα για τις RK και ΕΚ, κάποιος του χώρου μού είχε πεί κάτι αρνητικό για κάποια από τις δύο αλλά δεν θυμάμαι για ποια (οπότε δεν παίρνω καμία από τις δύο και είμαι ήσυχος).

Η προσωπική μου επιλογή είναι: DID 525 ZVM2 Gold X-ring. Απαιχτη αλυσίδα σε ποιότητα και αξιοπιστία. Καταπληκτικές προδιαγραφές σε αντοχή, αντιτριβικές ικανότητες και δυνάμεις ελκυσμού και στρέψης. Συνιστάται για μηχανές 1300κε. Λίγο υπερβολή βέβαια για το ΤΑ, αλλά με καλή συντήρηση θα διαρκέσει όσο θα έχεις το ΤΑ!


« Last Edit: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 01:56:42 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #4 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 08:31:15 πμ
Ο Μέμος εννοεί αυτό το thread:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=347.0
Ρίξτου μια ματιά.

Ναι  Χρήστο  αυτό  ενοούσα . . . τα  ρημαδοκουμπιά  :banghead:. . . .  που   θα  πάει . . . θα  τα  μάθω !


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 09:02:24 πμ
Κώστα, δεν συμφωνώ με τη γνώμη σου για την AFAM.  Εϊναι καλή μάρκα.
Τώρα για τις RK και ΕΚ, κάποιος του χώρου μού είχε πεί κάτι αρνητικό για κάποια από τις δύο αλλά δεν θυμάμαι για ποια (οπότε δεν παίρνω καμία από τις δύο και είμαι ήσυχος).

Η προσωπική μου επιλογή είναι: DID 525 ZVM2 Gold X-ring. Απαιχτη αλυσίδα σε ποιότητα και αξιοπιστία. Καταπληκτικές προδιαγραφές σε αντοχή, αντιτριβικές ικανότητες και δυνάμεις ελκυσμού και στρέψης. Συνιστάται για μηχανές 1300κε. Λίγο υπερβολή βέβαια για το ΤΑ, αλλά με καλή συντήρηση θα διαρκέσει όσο θα έχεις το ΤΑ!

Προσωπικά δεν έχω καλή εικόνα για την Afam. Οσο για την αλυσίδα , το να φέρεις μια αλυσίδα βαρύτερη απο αυτη που προτείνει
ο κατασκευαστής έχει και κάποια μειονεκτήματα. Παντως η κορυφαία της DID εχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με την αντίστοιχη  RK (παράδειγμα).


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #6 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 16:36:13 μμ
Λοιπόν σας ευχαριστώ όλους, μπήκα το πρώι βιαστικά και διάβασα τα ποστ σας αλλά βιαζόμουν και δεν απάντησα!
Για το λόγο του οτι ο τοπικός αντιπρόσωπος της Honda είναι ο μέγας ταπατζής δεν πέρασα καν από εκεί μπουζί για ιnnova χωρίς τοποθέτηση 7.50€(LOL)΄
 Η μέρα μου ήταν επισοδιακή ο ένας δεν είχε γρανάζι πίσω ο άλλος είχε κινέζικα και γενικά ήμουν όλη μέρα στο τηλέφωνο μιας και δεν μπορούσα να φύγω από τη δουλεία. Το πιο φτηνό πακέτο που μου βγήκε ήταν ενισχυμένη αλυσίδα ο ring αυτολυπαινόμενη regina (η πίο καλή αλυσίδα που μου βρήκε ο μάστορας και καλά) και γράναζια (δεν θυμάμαι αν μου είπε κάν μάρκα) 180 υλικά και 40 ευρώ εργασία!
 Το ακούω παθαίνω σόκ και λέω τι τοπική αγωρά και μλκιες ας βάλουν μυαλό, πέρνω τηλ στο ε-μοτο και λέω γεία σου το σετ did που έχεις για transalp 650 είναι ενισχυμένο; μπορείς να μου το στείλεις με courier και σου πληρώνω τη διαφορά στα μετοφορικά(δωρεάν γι απλή μεταφορά) και μου λέει ο άνθρώπος ναι φυσικά είναι ενισχυμένη και με 10 ευρώ παραπάνω το στέλνω σε λίγο με courier.
  Κανόνισα να έρθει και ένας φίλος που είχε συναιργείο να τα αλλάξουμε και όλα οκ!
Που 220€ και που 120.
 Απλά με φόβισε ο μάστορας γιατί μου απάντησε οταν του είπα πως τα βρήκα 110 οτι αποκλείεται και οτι θα είναι μούφα γιατί η τιμή που μου είπε ήταν τιμή καταλόγου και πώς δε γίνεται να τα βρήκα με τόση μεγάλη διαφορά!
Εσείς τι λέτε καλά είναι αυτά; http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1077

Σας ευχαριστώ πολύυυυυυυυ!!!!
« Last Edit: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 16:39:16 μμ by eXoTiC »


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 19:39:01 μμ
Μια χαρά φαίνεται να είναι! Και τα γρανάζια είναι (γιαπωνέζικα) πάρα πολύ καλά.
Μεγειά και καλά χιλιόμετρα!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


rastabill

  • Guest
Reply #8 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 19:52:07 μμ
Για πες μας πόσα χλμ είχες με την παλιά αλυσίδα.Άναψε και ένα κεράκι ήσουν πολύ τυχερός που το έπαθες με λίγα χλμ.



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #9 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:08:35 μμ
Την μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη απο το αφεντικό μου και από μια συζήτηση που κάναμε μου είπε οτι την είχε αλλάξει πρόσφατα αυτός δεν έκανε πολλά χλμ, εγώ της έχς κάνει 4500χλμ οπότε σχεδόν το αποκλείω να είχε πάνς από 10.000χλμ η αλυσίδα. Υπάρχει το θέμα οτι το έλατηριο τησ στέκας μου προεξείχε πολύ και έβρισε στην αλυσίδα. Και με τεντωμένη την αλυσίδα με 3cm τζόγο οπότε μέχρι να καταλάβω τι ακριβώς ήταν πέρασε μια εβδομάδα, ίσως αυτό να φταίει.

Σε ευχαριστώ χρήστο με καθυσήχασες αρκετά! Αν και σε ένα ποστ που κάποιου η αλυσίδα του έσπασε το καρτερ και έψαχνε να το κολλήσει σε πιο παλιό ποστ ήταν DID και αυτού :-\ :-\
« Last Edit: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:10:53 μμ by eXoTiC »


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Δευτέρα 10 Σεπτέμβριος 2007, 20:27:43 μμ
Γιώργο, οι αλυσίδες DID είναι καλές, αλλά ΜΕΓΑΛΟ ρόλο παίζει και ο μάστορας που θα περάσει τον πήρο σύνδεσης. Παίζει μεγάλο ρόλο αυτό. Οι DID δεν είναι endless σαν τις αλυσίδες της Χόντα. Tα 2 άκρα της αλυσίδας ενώνονται με πήρο, ο οποίος για να "κουμπώσει" θέλει ειδικό εργαλείο. Ακόμα και το πόσο θα σφίξεις τον πήρο παίζει μεγάλο ρόλο.
Άρα θέλει μάστορα με ΕΜΠΕΙΡΙΑ!
Αν τυχόν έσπασε σε κάποιον η αλυσίδα τότε μπορεί να φταίει και το πώς συνδέθηκε (αν ο μάστορας δεν ήξερε τί έκανε)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #11 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 08:33:56 πμ
Την μηχανή την πήρα μεταχειρισμένη απο το αφεντικό μου και από μια συζήτηση που κάναμε μου είπε οτι την είχε αλλάξει πρόσφατα αυτός δεν έκανε πολλά χλμ, εγώ της έχς κάνει 4500χλμ οπότε σχεδόν το αποκλείω να είχε πάνς από 10.000χλμ η αλυσίδα. Υπάρχει το θέμα οτι το έλατηριο τησ στέκας μου προεξείχε πολύ και έβρισε στην αλυσίδα. Και με τεντωμένη την αλυσίδα με 3cm τζόγο οπότε μέχρι να καταλάβω τι ακριβώς ήταν πέρασε μια εβδομάδα, ίσως αυτό να φταίει.

Μήπως φταίει που την είχεις ξεσκίσει στις σούζες και στα απότομα ανοιγματα;  ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #12 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 09:17:09 πμ
Παντα μα πάντα οταν λαδώνουμε , ελέγχουμε και τον πίρο .
Μια χαρά ειναι η αλυσίδα. (κακως βεβαια δεν αναφέρει κωδικό το eshop)
 


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #13 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 14:23:50 μμ
Συγνώμη για τη ασχετοσύνη μου, αλλά που ακριβώς είναι αυτός ο πύρος ρε παιδιά;;;


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


flwrina

  • Guest
Reply #14 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 14:41:05 μμ
μιας και σε λιγο καιρο με βλεπω για αλυσιδα-γραναζια να ρωτησω θελω  το εξης: απο αυτα τα καλα σετακια που προτεινετε και υπαρχουν στην αγορα η ακομη και τα μαμισια  το εμπρος δοντι ειναι στανταρ 15 αρι? ρωτω γιατι εχω 16αρι και φοβαμαι μην μπω σε μπελαδες αν δεν ειναι το καταλληλο..
επισης με τον οδηγο πανω στην μοτο ο τζογος 3-4 εκ.της αλυσιδας  ειναι καλος? και χωρις τον οδηγο 5-6 περιπου..



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 15:21:40 μμ
Λευτέρη, όλα τα σετάκια (αλυσίδα+γρανάζια) έχουν 15άρι μπροστινό γρανάζι. Πρέπει να τα πάρεις ξεχωριστά αν θέλεις 16άρι.
Ο τζόγος μετράται με το πλαϊνό σταντ χωρίς άτομο επάνω 4-5 εκ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 15:23:01 μμ
Συγνώμη για τη ασχετοσύνη μου, αλλά που ακριβώς είναι αυτός ο πύρος ρε παιδιά;;;


Ο πύρος είναι αυτός που ενώνει τα 2 άκρα της αλυσίδας. Ψάχνοντας τα links θα δείς κάποιο που διαφέρει από τα άλλα. Εκεί είναι.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


costas

  • Guest
Reply #17 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 20:50:31 μμ
βρε παιδιά με όλα αυτά.... ανησυχώ που ανεβαίνω στην 19χρονη ΤΑμου, αρχίζω να φοβάμαι!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #18 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 22:40:31 μμ
Κώστα, δεν έχουν όλες οι αλυσίδες συνδετικό πύρο. Η  μαμίσια της Χόντα είναι ήδη συνδεδεμένη από το εργοστάσιο. Αλλά για να την αλλάξεις πρέπει να λύσεις το πίσω ψαλίδι (βλ. αρκετή φασαρία).

 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


rastabill

  • Guest
Reply #19 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:24:29 μμ
Η  μαμίσια της Χόντα είναι ήδη συνδεδεμένη από το εργοστάσιο. Αλλά για να την αλλάξεις πρέπει να λύσεις το πίσω ψαλίδι (βλ. αρκετή φασαρία).

 
Όσες έχω αλλάξει τις παλιές τις κόβω με τον τροχό.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #20 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:33:28 μμ
Όσες έχω αλλάξει τις παλιές τις κόβω με τον τροχό.

Και τις καινιούριες πώς τις βάζεις?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


rastabill

  • Guest
Reply #21 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:41:57 μμ
Και τις καινιούριες πώς τις βάζεις?
Παίρνω αλυσίδα με συνδετήρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα,αρκεί να τον βάλεις με την σωστή φορά. 



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #22 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:49:26 μμ
Παίρνω αλυσίδα με συνδετήρα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα,αρκεί να τον βάλεις με την σωστή φορά. 

Ε εισαι πόντιος ! Εχουν συνδετήρα και τις κόβεις με τροχό ?  :lol:


rastabill

  • Guest
Reply #23 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 23:54:38 μμ
Ε εισαι πόντιος ! Εχουν συνδετήρα και τις κόβεις με τροχό ?  :lol:
Το ευχαριστιέμαι.Είναι ωραία να μαστορεύεις αλλά και να χαλάς μερικές φορές είναι καλύτερα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:35:48 πμ
Το ίδιο εργαλείο που συνδέει την αλυσίδα, το ίδιο την ξε-συνδέει απλά, γρήγορα και εύκολα με ένα απλό "κλικ".

Όταν αλλάζεις λάστιχα και αυτά με τον τροχό τα κόβεις? Ή με ηλεκτρικό πριόνι?
Όταν αλλάζεις φίλτρο?
Στην αλλαγή λαδιών τί κάνεις? Συνδέεις αντλία ακαθάρτων?

Ας μην χρειαστεί να φανταστώ τί θα κάνεις αν χρειαστεί ποτέ να αλλάξεις ...γυναίκα!

« Last Edit: Τετάρτη 12 Σεπτέμβριος 2007, 01:42:29 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.