Ουφφφ! Το πρόβλημα λύθηκε!
Και ο νικητής είναι........... Transalpforum.gr
Αφού όλοι πέσατε μέσα τελικά. Ακόμα και εγώ
Να έχει μείνει ο "αέρας" κλειστός, παίζει;;;;
Εκεί που η ντίζα του αέρα γίνεται 1 σε 2 είχε καβαλήσει το εξωτερικό περίβλημα του συρματόσχοινου και δεν ήταν στη θέση του, με αποτέλεσμα να είναι λίγο τραβηγμένος ο αέρας του πίσω κυλίνδρου.
Θα έπρεπε βέβαια να το καταλάβω πριν λύσω τη μοτοσυκλέτα, αφού:
1 Το είχα γράψει.
2 Ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και με το Commando εκεί που γίνεται 1 σε 2 η ντίζα του αέρα.
3 Είχε διαφορετική αίσθηση ο χειρισμός της μανέτας του αέρα.
4 Η αίσθηση ότι ο ένας κύλινδρος, υπολειτουργεί όχι ότι δεν δουλεύει όπως είχα περιγράψει.
Τέλος πάντων είσαστε όλοι:
Κάπου τόχω ξαναγράψει εδώ μέσα αλλά δεν το βρίσκω, οπότε το ξαναποστάρω.
Βασικά τα Pilot Screwsb δεν ρυθμίζονται απαραίτητα σε μια θέση και τα αφήνουμε εκεί:
Ναι Νίκο, εγώ βρήκα το κείμενό σου και έχω και το Haynes, απλώς το περιέγραψα στα γρήγορα, ακόμα και εγώ γνωρίζω τη διαδικασία
και μάλιστα ιδανικό σημείο βρήκα άλλο από το προηγούμενο. Αλλά όπως γράφει και ο Γιώργος αυτή η ρύθμιση είναι μικροπράγματα σε σχέση με το πρόβλημα που είχε η μοτοσυκλέτα στο δρόμο.
Ίσως επανέλθω με φωτογραφίες.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!