Τετάρτη 17 Ιούλιος 2019, 19:19:29 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα μίγματος; Μεμβράνη;  (Αναγνώστηκε 2672 φορές)
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« στις: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 08:53:53 πμ »


Τρανσάλπ 600 του 98 με 42.000χλμ στο κοντέρ.
Μία Η/Ν, μπουζί αλλάχτηκαν στις 32.000χλμ για πρώτη φορά και ήταν πεντακάθαρα. Κάπου ποστάρησα και φωτογραφίες.

Πριν δυο τρις ημέρες άρχισε να κάνει σκασίματα στο ρελαντί. Υπο φορτίο δούλευε εντάξει.

Ρύθμισα τα pilots screws όπως λέει το Haynes. Τα βρήκα 1/4 της στροφής πιό βιδωμένα.
 
Αποτέλεσμα: Ο κινητήρας ξεκινά αμέσως, ρελαντί άψογο, υπό φορτίο δράμα. Η μηχανή δεν έχει κουράγιο να ξεκινήσει ή να ανέβει ανηφόρα. Σαν να δουλεύει στον ένα κύλινδρο, σαν να έχει νερό στο βενζίνη. Ακόμα και στη νεκρά οι στροφές δεν ανεβαίνουν πρόθυμα.

Για λέτε.....   
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 13:46:59 μμ »

Αν στο 1/4 της διαδρομής (ίσως και λίγο παραπάνω) δε έχεις θέμα απόδοσης αλλά στο κάνει ανοίγωντας παραπάνω το γκάζι τότε πιθανόν να μη λειτουργεί το δέυτερο σταδιο (main jet). Η συμετοχή των pilots στο μίγμα είναι αντιστρόφως ανάλογη με τη διαδρομή της πεταλούδας. Τα σκασίματα αν είναι ξερά είναι ένδειξη φτωχού μίγματος, άν είναι υπόκωφα είναι ένδειξη πλούσιου μίγματος. Το τί μίγμα έχεις μπορείς να το διαπιστώσεις αν ¨διαβάσεις τα μπουζί¨. Αν δεν πείραξες κάτι και τα σκασίματα εμφανίστηκαν ξαφνικά, ή κάτι βούλωσε, ή καμιά τρυπούλα εμφανίστηκε στη μεμβράνη. Τη μεμβράνη οι περισσότεροι την επισκευάζουν με κόλα απ΄οτι έχω διαβάσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 13:48:56 μμ από Aerios » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:34:47 μμ »

.....Αν δεν πείραξες κάτι και τα σκασίματα εμφανίστηκαν ξαφνικά,
 
Τα σκασίματα εμφανίστηκαν ας πούμε σταδιακά, μόνο στο ρελαντί, ήταν σαν φτάρνισμα και κόπηκαν με μαχαίρι όταν ξεβίδωσα 1/4 τα pilots screws. Αυτό σημαίνει ότι φτώχανα το μίγμα στο ρελαντί;
Το θέμα είναι ότι χάλασε η λειτουργία από το ρελαντί και πάνω και κυρίως όταν ανοίγει το γκάζι.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3346


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:39:06 μμ »

Αυτό σημαίνει ότι φτώχανα το μίγμα στο ρελαντί;

Το αντίθετο
Καταγράφηκε
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 19:11:38 μμ »

Έλεγξε τα σωληνάκια υποπίεσης μήπως έχουν φθαρεί ή χαλαρώσει και τραβάει αέρα.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2012, 15:16:10 μμ »

Όπως είπα ξεβίδωσα τα pilots 1/4 της στροφής για να πάνε εκεί που λέει ο Haynes.
Μετά τη δουλειά σήμερα βίδωσα αυτό το 1/4. Πήγε εκεί που ήτανε δηλαδή.
Αποτέλεσμα: Δεν επανήλθαν τα σκασίματα! Βελτιώθηκε ελάχιστα η απόκριση στο γκάζι. Οπότε βίδωσα άλλο 1/4 με λίγη βελτίωση ακόμα.
Απ' ότι φαίνεται αν δεν βγει το ντεπόζιτο δεν θα βρεθεί λύση, το Σ/Κ μάλλον. Να έχει μείνει ο "αέρας" κλειστός, παίζει;;;;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2012, 19:16:15 μμ »

Όπως είπα ξεβίδωσα τα pilots 1/4 της στροφής για να πάνε εκεί που λέει ο Haynes.
Μετά τη δουλειά σήμερα βίδωσα αυτό το 1/4. Πήγε εκεί που ήτανε δηλαδή.
Αποτέλεσμα: Δεν επανήλθαν τα σκασίματα! Βελτιώθηκε ελάχιστα η απόκριση στο γκάζι. Οπότε βίδωσα άλλο 1/4 με λίγη βελτίωση ακόμα.
Απ' ότι φαίνεται αν δεν βγει το ντεπόζιτο δεν θα βρεθεί λύση, το Σ/Κ μάλλον. Να έχει μείνει ο "αέρας" κλειστός, παίζει;;;;

Γιαννη, αυτη η δουλεια μου "μυριζει" ακαθαρτο καρμυρατερ με καμμια διοδο αερα κλειστη. Βγαλε αρχικα τα δυο μπουζι που βγαινουν ευκολα (πισω αριστερα, εμπρος δεξια) και τσεκαρε το χρωμα τους, πρεπει να ειναι ανοιχτο καφε - ξερεις εσυ Wink

Αλλα αν τα καρμπυρατερ δεν εχουν καθαριστει για 14 χρονια, τοτε επιβαλεται ενα κατεβασμα/ανοιγμα/καθαρισμα. Το κακο ειναι οτι για να φτασει κανεις εκει πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι - φαιρινγκ, τεποζιτο, φιλτρο και φιλτροκουτι. Εγω την ειχα κανει αυτη τη δουλεια προληπτικα στα 4 χρονια / 54Κ χμ στο δικο μου οταν το ελυσα για βαλβιδες - τα εδωσα σε ενα καρμπυρατεραδικο να τα λυσουν/καθαρισουν αλλα ειναι δουλεια που μπορει να την κανει κανεις και μονος του.

(Η διαφορα 1/4 στροφης στο "μιγμα του ρελαντι" ειναι πολυ μικρη για να κανει σημαντικη διαφορα, κατι αλλο παιζει που χαλαει την αναλογια του μιγματος).
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 13 Μάρτιος 2012, 19:51:13 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8880


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2012, 23:29:43 μμ »

Κάπου τόχω ξαναγράψει εδώ μέσα αλλά δεν το βρίσκω, οπότε το ξαναποστάρω.

Βασικά τα Pilot Screwsb δεν ρυθμίζονται απαραίτητα σε μια θέση και τα αφήνουμε εκεί:


    5. ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ


    ΡΥΘΜΙΣΗ

5.1: Εαν ο κινητήρας λειτουργεί ιδιαίτερα ανώμαλα στο ρελαντί η διαρκώς παρουσιάζει απώλεια,και εαν μια γενική επισκευή δεν λύσει το πρόβλημα [και εαν αναμφίβολα ειναι ενα πρόβλημα με τα Carburettors - ανατρεξτε στο Τμήμα 6],οι Pilot screws πιθανόν να απαιτουν ρύθμιση.Αξίζει να σημειωθεί σε αυτο το σημείο οτι εαν δεν εχετε την εμπειρια να αναλαβετε αυτο θα ηταν καλύτερο να εμπιστευτείτε την εργασία αυτή σε εναν μηχανικο μοτοσυκλετών η εναν ειδικό σε συστήματα καυσίμου.Η Pilot screw του εμπρος κυλίνδρου ειναι προσιτή απο την δεξια πλευρά του Carburettor και του πισω κυλίνδρου απο τα αριστερά [εικόνα 5.1 a & b]
 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σιγουρευτείτε οτι τα Carburettors ειναι συγχρονισμένα πριν ρυθμίσετε τις Pilot screws [ανατρέξτε στο Κεφάλαιο 1].

5.2: Πριν ρυθμίσετε τις Pilot screws ζεστανετε τον κινητήρα μεχρι την κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.Βιδώστε τις Pilot screws μεχρι να τερματίσουν ελαφρά, και κατόπιν τις επαναφέρετέ στον καθορισμένο αριθμό στροφών που αναφέρεται στις προδιαγραφές αυτού του κεφαλαίου, που για την XL650 ειναι 3 στροφές. Αυτή είναι και η βασική θέση για την ρύθμιση.

5.3: Εκκινείστε τον κινητήρα και επαναφέρετε τις στροφές του ρελαντί στο σωστό επίπεδο.[1200 +- 100 rpm].Εργαζόμενοι σε ενα Carburettor κάθε φορά, στρέψτε την Pilot screw ελαφρά και προς την μια μεριά και προς την άλλη απο την θέση της μέχρι να βρείτε το σημείο στο οποίο πετυχαίνετε τις μέγιστες στροφές του ρελαντί. Οταν φτάσετε σε αυτό το σημείο , επαναφέρετε τις στροφές του ρελαντί στις σωστες τιμές. Επαναλάβετε και με το άλλο Pilot screw.
  ΠΡΟΣΟΧΗ: Εαν καταλυτικός μετατροπέας ειναι τοποθετημένος στο σύστημα εξαγωγής των XL650V πιθανόν να παθει ζημιά εαν το μίγμα αέρα/καυσίμου ειναι λάθος ρυθμισμένο.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2498


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 15 Μάρτιος 2012, 12:58:48 μμ »

Ουφφφ! Το πρόβλημα λύθηκε!

 

Και ο νικητής είναι........... Transalpforum.gr
Αφού όλοι πέσατε μέσα τελικά. Ακόμα και εγώ Grin

Να έχει μείνει ο "αέρας" κλειστός, παίζει;;;;

Εκεί που η ντίζα του αέρα γίνεται 1 σε 2 είχε καβαλήσει το εξωτερικό περίβλημα του συρματόσχοινου και δεν ήταν στη θέση του, με αποτέλεσμα να είναι λίγο τραβηγμένος ο αέρας του πίσω κυλίνδρου.
Θα έπρεπε βέβαια να το καταλάβω πριν λύσω τη μοτοσυκλέτα, αφού:
1 Το είχα γράψει.
2 Ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και με το Commando εκεί που γίνεται 1 σε 2 η ντίζα του αέρα.
3 Είχε διαφορετική αίσθηση ο χειρισμός της μανέτας του αέρα.
4 Η αίσθηση ότι ο ένας κύλινδρος, υπολειτουργεί όχι ότι δεν δουλεύει όπως είχα περιγράψει.

Τέλος πάντων είσαστε όλοι: 

Κάπου τόχω ξαναγράψει εδώ μέσα αλλά δεν το βρίσκω, οπότε το ξαναποστάρω.
Βασικά τα Pilot Screwsb δεν ρυθμίζονται απαραίτητα σε μια θέση και τα αφήνουμε εκεί:

Ναι Νίκο, εγώ βρήκα το κείμενό σου και έχω και το Haynes, απλώς το περιέγραψα στα γρήγορα, ακόμα και εγώ γνωρίζω τη διαδικασία  Grin και μάλιστα ιδανικό σημείο βρήκα άλλο από το προηγούμενο. Αλλά όπως γράφει και ο Γιώργος αυτή η ρύθμιση είναι μικροπράγματα σε σχέση με το πρόβλημα που είχε η μοτοσυκλέτα στο δρόμο.
Ίσως επανέλθω με φωτογραφίες.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8880


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 15 Μάρτιος 2012, 17:07:10 μμ »

Για μια ακόμα φορά το φόρουμ απέδωσε τα μέγιστα . 
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!