Τετάρτη 22 Νοέμβριος 2017, 09:30:34 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: MotoGP 2012  (Αναγνώστηκε 16093 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #125 στις: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 12:16:15 μμ »

Sepang: O Lorenzo στην pole



O Pedrosa με έντονο πρόβλημα chattering!

O Jorge Lorenzo είναι ο κυρίαρχος των σημερινών Κατατακτήριων Δοκιμών στην πίστα της Μαλαισίας, με “τον τέλειο γύρο”, όπως χαρακτηριστικά είπε ο ίδιος, πετυχαίνοντας νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας με χρόνο 2:00.334, δύο δε΄κατα κάτω από το τρεκόρ που κρατούσε από το 2009 ο Valentino Rossi με Yamaha M1 και εκείνος τότε. Ο Ισπανός της Yamaha είναι σίγουρα χαρούμενος με τον χρόνο, αλλά και με το ρυθμό του, παρά το ότι δήλωσε ότι χρειάζεται ακόμη λίγη δουλειά στην Μ1.

Σίγουρα του δίνει αυτοπεποίθηση και η εμφάνιση έντονων ταλαντώσεων στη μοτοσυκλέτα του μεγάλου του αντιπάλου Dani Pedrosa. Ο Ισπανός της Honda πέτυχε έναν αξιοθαύμαστο χρόνο, λίγο πριν το τέλος των Κατατακτήριων, αλλά είδε τον Lorenzo με δύο συνεχόμενους τρομερούς γύρους να παίρνει την 7η pole position της χρονιάς. Όλα δείχνουν ότι αύριο ο αγώνας θα είναι υπόθεση των δύο τους, χωρίς να αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο ο Casey Stoner που έμεινε στην 4η θέση, με συνεχή προβλήματα στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του.

Μαζί με τους δύο διεκδικητές του Τίτλου από την πρώτη σειρά – για 3η φορά φέτος – θα ξεκινήσει ο Andrea Dovizioso, που μάλιστα κράτησε την pole postition για λίγο, για να παραδεχθεί στο τέλος ότι είναι χαρούμενος με το ρυθμό του, αλλά ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τους δύο μονομάχους.

Ο Cal Crutchlow με την άλλη Μ1 της Tech 3, έμεινε πίσω από τον Stoner 5ος και με μεγάλη διαφορά από την κορυφή. Ο Ben Spies ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της Yamaha στις Κατατακτήριες.

Στην 3η σειρά η έκπληξη έγινε από τον Hector Barbera που μετά από καιρό είναι και πάλι μπροστά από τις εργοστασιακές Ducati, με το 1ο πλαίσιο της FTR που έχει παρουσιαστεί πέρυσι το Νοέμβριο.

H Ducati δυσκολεύεται να βελτιωθεί με το 3ης γενιάς πλαίσιο και το νέο ψαλίδι και έτσι ο μεν Hayden έμεινε 9ος, ο δε Rossi μόλις 11ος 1.4'' δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο.

Ο Bradl πήρε την 8η θέση κυριολεκτικά στο τέλος, ενώ ο Bautista είχε μια πτώση 3' πριν την καρό σημαία και δεν κατάφερε τίποτε καλύτερο από την 10η θέση.

Στις CRT μοτοσυκλέτες ο Aleix Espargaro έκανε και πάλι μια καταπληκτική επίδοση, μόλις 1'' πίσω από τον Rossi, στην 12η θέση.

Στον τομέα των τελικών ταχυτήτων, το ρεκόρ ξαναπήγε στην Honda και τον Dani Pedrosa που με 325.9χλμ/ώρα είναι 2.1χλμ/ώρα ταχύτερος στην ευθεία από τον Lorenzo, διαφορά που είναι μικρή. Με 324.6 ο Dovi είναι ο 2ος ταχύτερος.

MotoGP Αγώνας: Κυριακή 14 Οκτωβρίου 10:30

motograndprix.gr

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #126 στις: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 16:08:48 μμ »

Sepang: Καταπληκτικός Pedrosa στο βρεγμένο



Ασφυκτική πίεση στον Lorenzo για τον Τίτλο!

Σας το γράφαμε στο ζέσταμα και ο Dani Pedrosa δεν μας διέψευσε… το μάτι του Ισπανού άσου της Honda γυαλίζει και είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη η προσπάθεια που κάνει φέτος, για να πάρει τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο στην μεγάλη κατηγορία… μετά την μεγαλειώδη του νίκη και στην Μαλαισία, ο Ισπανός μετρά πέντε στους τελευταίους έξι αγώνες! Παράλληλα έσπασε και το προσωπικό του ρεκόρ των πέντε νικών σε μια σεζόν, επικρατώντας σε μια βρεγμένη πίστα στην Sepang, στον αγώνα που ολοκληρώθηκε πρόωρα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

 Η πίστα ήταν βρεγμένη από το ξεκίνημα, με μια μπόρα να ξεσπά νωρίτερα και την βροχή να συνεχίζει – με διακοπές – να πέφτει στην Μαλαισία. Οι αναβάτες του MotoGP βγήκαν με βρεγμένες ρυθμίσεις, αλλά με την επιλογή ανάμεσα σε σκληρό ή μαλακό ελαστικό – κάτι που απασχόλησε τους περισσότερους στις χτεσινές τους δηλώσεις μετά τις κατατακτήριες – να παραμένει ένα πρόβλημα, μιας και λίγοι είχαν κάνει γύρους στο βρεγμένο την προηγούμενη ημέρα, ενώ κάποιοι δεν βγήκαν καθόλου!

 Όλοι οι οδηγοί της Yamaha επέλεξαν το μαλακό ελαστικό, συμπεριλαμβανομένου του Jorge, με τον δεύτερο στην γραμμή εκκίνησης, Pedrosa, να φοράει το σκληρότερο, το ίδιο που επέλεξαν και οι εργοστασιακές Ducati. Ήδη από την αρχή του αγώνα, οι Lorenzo και Pedrosa ξεχώρισαν χτίζοντας μια διαφορά 6 δευτερολέπτων από τον Stoner που προσπαθούσε να μείνει σχετικά κοντά. Ο Lorenzo διατηρούσε το προβάδισμα, αλλά ο εκπληκτικός φέτος Pedrosa έκανε την κίνησή του στην τελευταία σικέιν, προς το τέλος του 10ου γύρου, και εύκολα άφησε δεύτερο τον συμπατριώτη του, καθώς η βροχή άρχιζε να δυναμώνει.

 Ο Lorenzo ήταν δεύτερος και κρατούσε τους πολύτιμους 20 βαθμούς, μιας και ο Stoner δεν έδειχνε ότι μπορούσε να τον απειλήσει, μένοντας 3 δευτερόλεπτα πίσω του, όταν ο Ισπανός της Yamaha άρχισε να κάνει σήμα ότι ο αγώνας έπρεπε να διακοπεί λόγω καιρού…  στην συνέχεια ο Jorge είχε μια πολύ δύσκολη στιγμή με το μπροστινό της Μ1 και παραλίγο να πέσει, αλλά κατάφερε να κρατηθεί όρθιος, με τον Stoner όμως να τον πλησιάζει αρκετά και τον Lorenzo να βλέπει την κόκκινη σημαία να κυματίζει, καθώς έβγαινε από την στροφή…

 Παρά το ότι η Επιτροπή Αγώνων περίμενε μήπως οι συνθήκες βελτιωθούν, για να ξεκινήσει και πάλι ο αγώνας, αυτό δεν έγινε κι έτσι τα επίσημα αποτελέσματα (βάσει του τέλους του 13ου γύρου) είδαν τον Pedrosa να νικά για 3.7 δευτερ. τον μεγάλο του αντίπαλο, και τον Stoner στο 7.4 από την πρώτη θέση. Πίσω από τους αναβάτες του βάθρου, είχαμε τις πολύ καλές εργοστασιακές Ducati στο βρεγμένο. Ο Hayden βελτίωνε την θέση του, από την 8η θέση που βρέθηκε στην αρχή, με τον Rossi – ο οποίος στο ξεκίνημα από 11ος σκαρφάλωσε στην 5η θέση – να πέφτει αίφνης στην 9η. Ο Ιταλός, βοηθούμενος από τα λάθη των άλλων οδηγών, κατάφερε να επιστρέψει στην 5η θέση μέχρι την διακοπή.

 Ο Bautista έχασε την θέση του από τον Vale, στον τελευταίο γύρο, με τον Barbera να μην προβληματίζεται ιδιαίτερα και να ολοκληρώνει στην 7η θέση. Εκπληκτικός ήταν ο Espargaro, ο οποίος ήταν 8ος , όντας η πρώτη CRT, ακολουθούμενος από τον εξίσου καλό Ellison, ενώ ο Abraham συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Lorenzo ήταν ο μόνος οδηγός πάνω σε M1, που δεν έπεσε, με τον Spies να στέκεται για πολλοστή φορά άτυχος και να πέφτει μετά από ένα σφοδρό highside, τραυματίζοντας τον ώμο του. Οι Crutchlow, Dovizioso και ο Bradl έπεσαν, ενώ από τις CRT την ίδια μοίρα είχαν οι De Puniet, Silva και Rolfo.

Αποτελέσματα Sepang ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/TELEYTAIA%20NEA/10_OKTOBRIOS/16%20mal/MotoGPR16.pdf

Βαθμολογία Οδηγών

    No         Αναβάτης        Χώρα      Βαθμοί
    1   Jorge LORENZO        SPA         330
    2   Dani PEDROSA         SPA         307
    3   Casey STONER        AUS         213
    4   Andrea DOVIZIOSO   ITA         195
    5   Alvaro BAUTISTA      SPA        154
    6   Valentino ROSSI       ITA         148
    7   Cal CRUTCHLOW      GBR         135
    8   Stefan BRADL          GER         125
    9   Nicky HAYDEN          USA        114
    10  Ben SPIES              USA          88

Official Video Podcast - Sepang ... http://youtu.be/_f41ONiaePc
Paddock Girls in Sepang .............. http://youtu.be/VGeMmNEln2A


Ο επόμενος αγώνας 28 Οκτωβρίου, Αυστραλία, Phillip Island.


ΠΗΓΗ - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #127 στις: Τρίτη 23 Οκτώβριος 2012, 14:38:56 μμ »

Stoner: Θα κερδίσει ο καλύτερος!

“Τρέφω μεγάλο σεβασμό και για τους δυο τους”

O Παγκόσμιος Πρωταθλητής Casey Stoner, σε πρόσφατες δηλώσεις του, ανέφερε ότι τόσο ο Lorenzo, όσο και ο Pedrosa αξίζουν τον Τίτλο φέτος, προσθέτοντας ότι ο καλύτερος θα κερδίσει! Καθώς πλησιάζουμε στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος, ο Lorenzo διατηρεί ένα προβάδισμα 23 βαθμών έναντι του συμπατριώτη του.

 «Η μάχη μαίνεται για αρκετό καιρό τώρα», σχολίασε ο Stoner, ο τραυματισμός του οποίου δεν του επέτρεψε να πάρει μέρος σ’ αυτήν... «Είμαι σίγουρος ότι ήταν απογοητευτικό – για τον Dani – το γεγονός ότι βγήκε εκτός στο Misano, αλλά το ίδιο συνέβη στον Jorge στο Assen. Ο καλύτερος θα κερδίσει. Έχουν και οι δυο τους τον ίδιο αριθμό νικών. Είναι και οι δυο τους εξαιρετικά ανταγωνιστικοί φέτος. Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει στο τέλος της σεζόν. Και οι δυο έχουν προχωρήσει πολύ, πάνω και πέρα από κάθε άλλον! Ειλικρινά τρέφω μεγάλο σεβασμό και για τους δυο τους και όπως είπα, ο καλύτερος θα κερδίσει…»

 Ο Lorenzo, ο οποίος έχει στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2010 σε αντίθεση με τον Pedrosa που ακόμα ψάχνει τον πρώτο Τίτλο στην μεγάλη κατηγορία, δήλωσε σχετικά: «Ναι, νιώθω πίεση, αλλά θα ένιωθα ακόμα μεγαλύτερη αν ο Dani είχε τους ίδιους βαθμούς με εμένα, ή προηγούνταν. Έχω ένα προβάδισμα 23 βαθμών. Βέβαια αν πέσω στην Αυστραλία, τα δεδομένα αλλάζουν, αλλά ελπίζω να είμαι και πάλι στο βάθρο».

 Ο Casey, o oποίος θέλει να κλείσει την καριέρα του με μια νίκη (την 6η συνεχόμενή του) στην Αυστραλία, μπροστά στους συμπατριώτες του, δείχνει αμφίβολος και σκεπτικός, λίγες ημέρες πριν τον αγώνα: «Δεν ξέρω τι να περιμένω στ’ αλήθεια… ξέρουμε ότι δεν είμαστε 100% έτοιμοι και για να κερδίζεις σε αυτό το επίπεδο, τα πάντα πρέπει να είναι στο 100%. Ακόμα δεν οδηγώ τόσο άνετα, όσο θα ήθελα…»

 
πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #128 στις: Σάββατο 27 Οκτώβριος 2012, 18:17:52 μμ »

Αυστραλία: O Stoner στην pole position

Κυρίαρχος και στις Κατατακτήριες, γερή μάχη για τη 2η θέση!

Ο Casey Stoner οδηγώντας και πάλι εκπληκτικά την Honda RC213V, πήρε την 5η του φετινή pole position και έδειξε ότι αύριο – αν οι συνθήκες είναι παρόμοιες – θα πάρει την 6η συνεχόμενη νίκη του στην πίστα του Philip Island. Ο Αυστραλός σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:29.623 που είναι ο καλύτερος χρόνος του διημέρου, παρά το ότι περίπου στα μέσα των 60' λεπτών της διαδικασίας, είχε μια μικρή πτώση, στην προσπάθειά του να δοκιμάσει το σκληρότερο πίσω ελαστικό, με τη θερμοκρασία αέρα στους 12 βαθμούς και ασφάλτου στους 26.

Πίσω από τον Βασιλιά της πίστας, ο Jorge Lorenzo βρήκε τις ρυθμίσεις στην Yamaha M1 ώστε να καταφέρει να κάνει τον καλύτερό του χρόνου και να μειώσει τη διαφορά, μόλις στο μισό δευτερόλεπτο. “Εδώ ο Casey είναι ανίκητος, οπότε ο στόχος μας ήταν η 2η θέση”, είπε ο Ισπανός και συμπλήρωσε ότι αύριο είναι μια σημαντική ημέρα στην οποία θα είναι προσεκτικός. Αν κερδίσει τον Pedrosa στον αγώνα θα είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2012! Ο Jorge με την 2η αυτή θέση, κέρδισε το Έπαθλο BMW M Award (για τον καλύτερο σε όλες τις Κατατακτήριες της χρονιάς) και έτσι στην Βαλένθια θα παραλάβει ως δ'ωρο ένα αυτοκίνητο σειράς Μ από την BMW.

Από την πλευρά του ο Dani βρήκε προς το τέλος των Κατακτήριων τις ρυθμίσεις που έψαχνε, αλλά η ελαφριά βροχή δεν του επέτρεψε να πλησιάσει περισσότερο από 0.952 του δευτερολέπτου τον ομόσταυλό του. Ο στόχος του Ισπανού της Honda είναι να κερδίσει τον συμπατριώτη του, ώστε να πάει στην Βαλένθια με ελπίδες για τον Τίτλο.

 Πίσω από τους 3 που ξεχωρίζουν φέτος, ο Cal Cratchlow – παρά την βρογχίτιδα που τον ταλαιπωρεί – πέτυχε τον 4ο χρόνο, ελάχιστα μπροστά από έναν πολύ δυνατό Stefan Bradl.

O Andrea Dovizioso έμεινε αρκετά μακρυά τους 6ος, αφήνοντας πίσω του τον Alvaro Bautista που είχε κέφια. Δίπλα στον Ισπανό ο Valentino Rossi κατάφερε να είναι η πρώτη Ducati, αλλά με διαφορά πάνω από 2'' από την κορυφή. Μάλιστα από την 3η σειρά θα ξεκινήσει δίπλα του η Aprilia ART με τον Randy De Puniet, που έκανε εκπληκτική επίδοση, για μια μοτοσυκλέτα που έχει 25 ίππους λιγότερους από όλες τις μοτοσυκλέτες που βρίσκονται μπροστά του και 3 που βρίσκονται πίσω του.

Η έκτακτη συμμετοχή του Κris McLaren δεν κατάφερε να πετύχει το 107% του χρόνου του πρώτου και μόνο αν το καταφέρει αύριο το πρωί στο Ζέσταμα θα ξεκινήσει τον αγώνα.

 πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #129 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2012, 11:40:48 πμ »

Αυστραλία: Ο Stoner 1ος, ο Lorenzo Πρωταθλητής



Αυτοκαταστροφικός, έπεσε από λάθος του ο Pedrosa

To Phillip Island υποδέχτηκε με κρύο, αλλά καλό καιρό τους κορυφαίους οδηγούς του κόσμου, στη μάχη τους για τη νίκη και τη βαθμολογία, στον προ-τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Ο Dani Pedrosa έκανε τον τέλειο πρώτο γύρο αφού κατάφερε να περάσει τον Jorge Lorenzo που πήρε την εκκίνηση, τον οποίο μάλιστα πέρασε και ο Casey Stoner. O Pedrosa όμως έκανε το λάθος στην στροφή “Honda”, άνοιξε τη γραμμή του και έχασε τον πίσω τροχό της Honda RC213V στην προσπάθειά του να κλείσει και πάλι την τροχιά του.

Ακριβώς πίσω του ο Lorenzo είδε τον Τίτλο να έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο! Η ομάδα του είχε αποφασίσει να χρησιμοποιήσει και στην Αυστραλία τον 5ο κινητήρα, σε μια αμυντική τακτική, υπολογίζοντας ότι με τον Stoner που αναμενόταν 1ος, η διαφορά θα μειωνόταν στους 19 βαθμούς και θα χρειαζόταν μια 9η θέση στην Βαλένθια.

Όμως δεν χρειάστηκε, όπως δεν υπήρχε κανένας λόγος να πιεστεί να ακολουθήσει το ρυθμό του Casey Stoner που ήταν στο τέλος πανευτυχής που πήρε την 6η συνεχόμενη νίκη του, μέσα στην πατρίδα του, μπροστά σε 55.000 θεατές που τον αποθέωσαν.

Ο Αυστραλός κλείνει έτσι την καριέρα του στην κορυφή, ανεξάρτητα από το αν χάσει ή κερδίσει στον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς.

Στην 3η θέση - μόνος ξεχώρισε από τους υπόλοιπους - ο Βρετανός Cal Crutchlow που πήρε το 2ο του βάθρο φέτος, παρά την βρογχίτιδα που τον ταλαιπώρησε τις προηγούμενες μέρες. Την πολύ ωραία μάχη για την 4η θέση πήρε πάνω στο νήμα ο πάντα σταθερός και μαχητικός Andrea Dovizioso, από τους Alvaro Bautista & Stefan Bradl. Οι τρεις οδηγοί αλληλοπεράστηκαν αρκετές φορές, χαρίζοντας θέαμα.

Ο Valentino Rossi ίδρωσε να κρατήσει πίσω του τον Nicky Hayden, 37'' από την κορυφή, μια διαφορά που σίγουρα δεν είναι καλή για την Ducati.

O Karel Abraham αρχικά ήταν μαζί τους, αλλά στο τέλος έμεινε 9ος, κρατώντας και πάλι τα σκήπτρα στην τελική ταχύτητα, με 336.6χλμ/ώρα, λίγο κάτω από το δικό του ρεκόρ που έκανε χθες με 339.6.

Στη 10η θέση ο πολύ χαρούμενος Aleix Espargaro που κέρδισε τη σκληρή μάχη με τον ομόσταυλό του Randy De Puniet.

Αποτελέσματα Phillip Island ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/TELEYTAIA%20NEA/10_OKTOBRIOS/17%20australia/MotoGPR17.pdf

Βαθμολογία Οδηγών


    No       Αναβάτης       Χώρα      Βαθμοί
    1   Jorge LORENZO        SPA         350
    2   Dani PEDROSA         SPA         307
    3   Casey STONER        AUS         238
    4   Andrea DOVIZIOSO  ITA          208
    5   Alvaro BAUTISTA     SPA         165
    6   Valentino ROSSI      ITA          157
    7   Cal CRUTCHLOW      GBR         151
    8   Stefan BRADL         GER          135
    9   Nicky HAYDEN        USA          122
    10  Ben SPIES             USA           88



πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #130 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2012, 11:54:31 πμ »

  Λέω τώρα εγώ ο κακός! Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι τελικά που ο Αυστραλός Stoner κερδίζει στην Αυστραλία, ο Ισπανός Lorenzo στην Ισπανία κλπ? 
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
dengrafiforum
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2181


the dark side is here!!


« Απάντηση #131 στις: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2012, 12:23:24 μμ »

  Λέω τώρα εγώ ο κακός! Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι τελικά που ο Αυστραλός Stoner κερδίζει στην Αυστραλία, ο Ισπανός Lorenzo στην Ισπανία κλπ? 
Ε αμαν την καχυποξια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Καταγράφηκε
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #132 στις: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 01:15:31 πμ »

Official Video Podcast - Phillip Island ... http://youtu.be/TM5QYncsRow

Paddock Girls in Phillip Island .............. http://youtu.be/Tpxy3lwdgYE

Ο επόμενος αγώνας 11 Νοεμβρίου, Βαλένθια, Ricardo Tormo.

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #133 στις: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 09:12:21 πμ »

Lorenzo: Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2012



Ο μόνος Ισπανός με 2 Τίτλους στην μεγάλη κατηγορία!

Το ταξίδι του Jorge Lorenzo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεκίνησε από την τρυφερή ηλικία των 3 χρονών (1990), όταν πρωτοπήρε μέρος σε Πρωτάθλημα minicross στην Μαγιόρκα, την ιδιαίτερη πατρίδα του. Στην συνέχεια έδωσε το παρόν στο junior motocross και λίγο αργότερα – με ειδική μάλιστα άδεια – συμμετείχε στο Κύπελλο 50cc Aprilia του Ισπανικού Πρωταθλήματος. Ως εκ τούτου, ο Jorge ήταν ο νεότερος αναβάτης που συμμετείχε σε αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος! Όταν έγινε 15, με τους τότε κανονισμούς ήταν το ελάχιστο για να πάρει μέρος κάποιος σε GP, στον αγώνα της Jerez (την δεύτερη ημέρα δοκιμών) το 2002 – σε μια πίστα όπου αργότερα θα είχε μεγάλες επιτυχίες – έκανε το ντεμπούτο του πάνω σε μια Derbi 125cc.

Στην δεύτερή του μόλις σεζόν πήρε την πρώτη του νίκη στο GP της Βραζιλίας (Rio de Janeiro), εκεί όπου η εντυπωσιακή του προσπέραση στην εξωτερική, πάνω στους Stoner και Pedrosa, του χάρισε το ψευδώνυμο που τον συνοδεύει μέχρι σήμερα: “Por Fuera” (απ’ έξω). Το 2004 είχε ακόμα τρεις θριάμβους, προτού κάνει το άλμα στην κατηγορία των 250cc, εκεί όπου το 2005 μάζεψε 4 pole positions και 6 βάθρα στην παρθενική του σεζόν. Το 2006 ήταν ορόσημο για τον Ισπανό άσο, ο οποίος άλλαξε σε Aprilia και αμέσως έγινε απ’ τα φαβορί για το Πρωτάθλημα. Πράγματι, ο Jorge δικαιολόγησε απόλυτα τον τίτλο αυτό, καταφέρνοντας να πάρει 8 νίκες (!), να ισοφαρίσει το ρεκόρ pole στην κατηγορία – δέκα συνολικά – και να πάρει το Πρωτάθλημα μέσα στην πατρίδα του την Ισπανία, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Βαλένθια.

Το 2007 ήταν ακόμα μια εντυπωσιακή χρονιά για τον Lorenzo, ο οποίος υπερασπίστηκε με επιτυχία τον Τίτλο του στα 250cc, κατακτώντας 9 νίκες σε ισάριθμες φορές που ξεκίνησε από την pole. Στα 20 του χρόνια ήταν ήδη δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc και εκείνη την στιγμή έκανε την μεγαλύτερη κίνηση στην καριέρα του, υπογράφοντας με την εργοστασιακή Yamaha, δίπλα στον θρύλο του Moto GP Valentino Rossi! O Lorenzo έκανε απίστευτο ξεκίνημα στους πέντε πρώτους αγώνες της χρονιάς. Πήρε την pole στο ντεμπούτο του – όντας ο πρώτος νεοφερμένος που το κατάφερνε μετά το Biaggi δέκα χρόνια νωρίτερα – ενώ στον αγώνα τερμάτισε δεύτερος κάνοντας μια καταπληκτική εμφάνιση στο Κατάρ! Στους επόμενους δυο αγώνες κέρδισε και πάλι την pole, κι έγινε ο πρώτος αναβάτης ο οποίος στην παρθενική του χρονιά έκανε το 3 στα 3, εξαργυρώνοντας την θέση του αυτή σε βάθρα στην συνέχεια.

Δυστυχώς, το 2008, το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία, συνοδεύτηκε παράλληλα και από σοβαρούς τραυματισμούς και πτώσεις, με δυο σπασίματα στους αστραγάλους του που τον εμπόδισαν να πάρει μέρος στον αγώνα της Καταλονίας. Ωστόσο ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να ξεπεράσει τους τραυματισμούς του και να  ανακτήσει την εμπιστοσύνη του στο τελευταίο κομμάτι του Πρωταθλήματος, τερματίζοντας 4ος στην βαθμολογία και παίρνοντας τον Τίτλο του Rookie της χρονιάς! Ο Jorge δυνάμωνε ολοένα και περισσότερο, ενώ στην δεύτερή του σεζόν στο MotoGP δυσκόλεψε πολύ το έργο του σούπερ-σταρ Valentino Rossi. Εν τέλει ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής πήρε τον Τίτλο το 2009, αλλά η παρουσία και η πίεση που του άσκησε ο Jorge ήταν μεγάλη, με τον τελευταίο να κερδίζει σε τέσσερεις αγώνες, να ανεβαίνει 12 φορές στο βάθρο και να παίρνει πέντε pole positions.

Το 2010 το αστέρι του Lorenzo μεσουράνησε, με τον Ισπανό να δείχνει πιο ώριμος και να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο στους πρώτους δώδεκα αγώνες της χρονιάς, κερδίζοντας τους εφτά από αυτούς! Πήρε την pole έξι συνολικά φορές το '10 και κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη σειρά της γραμμής εκκίνησης σε όλους τους αγώνες, πλην ενός! Σε ηλικία των 23 χρονών, έγινε ο δεύτερος Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας, μετά τον Alex Crivillé. Την επόμενη χρονιά, το 2011, βρήκε μπροστά του τον αναγεννημένο Casey Stoner πάνω στην Repsol Honda του, με τον Ισπανό να παλεύει και να παίρνει τρεις νίκες και δέκα βάθρα – παρά το ότι η Yamaha του έχανε σε δύναμη – φιγουράροντας στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας, παρά το ότι έχασε τους 3 τελευταίους αγώνες εξαιτίας ενός σοβαρού τραυματισμού στο δάχτυλό του.

Το 2012 είχαμε την αλλαγή στις 100άρες και ο Jorge έκανε ένα περίφημο ξεκίνημα στην χρονιά, νικώντας στον πρώτο αγώνα του Κατάρ, μετά από μια δυνατή μάχη με τις Honda. Από εκεί και πέρα ο Ισπανός πήρε ακόμα πέντε νίκες και 9 δεύτερες θέσεις, μη καταφέρνοντας να τερματίσει σε μόλις έναν αγώνα, στο Assen όταν τον πέταξε εκτός ο Bautista. O Ισπανός αναβάτης της Yamaha, στην καλύτερή του χρονιά στο Πρωτάθλημα, επέδειξε μεγαλειώδη σταθερότητα μη πέφτοντας κάτω από την δεύτερη θέση σε κανέναν αγώνα, μέχρι την Αυστραλία. Εκεί ο αγώνας ήταν δραματικός, με τον μεγαλύτερό του αντίπαλο Dani Pedrosa, να πέφτει μετά από λάθος του και τον Jorge να καταφέρνει να ανεβαίνει στο βάθρο για να πανηγυρίσει το δεύτερό του Πρωτάθλημα στην μεγάλη κατηγορία!

 

Το βιογραφικό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2012:
Γεννήθηκε: 04/05/1987
Περιοχή: Palma de Mallorca (Ισπανία)
Πρώτο Grand Prix: SPA – 2002 – 125cc
Πρώτη Pole Position: MAL – 2003 – 125cc
Πρώτο βάθρο: RIO – 2003 – 125cc
Πρώτη νίκη σε GP: RIO – 2003 – 125cc
Έχει ξεκινήσει σε Grand Prix: 178
Νίκες σε Grand Prix: 44
Βάθρα: 98
Pole Positions: 51
Παγκόσμιοι Τίτλοι: 2 x 250cc, 2 x MotoGP


πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #134 στις: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 09:22:30 πμ »

Pedrosa: Δεν μετανιώνω…



Είμαι πιο πολύ λυπημένος παρά απογοητευμένος

Ο Dani Pedrosa δήλωσε ότι αισθάνεται περισσότερο λυπημένος παρά απογοητευμένος που είδε τις όποιες ελπίδες του για τον Τίτλο φέτος, να πετάνε μακριά την στιγμή της πτώσης του στον δεύτερο μόλις γύρο του σημερινού αγώνα. Ο Dani χρειαζόταν οπωσδήποτε νίκη και να τερματίσει μπροστά από τον Lorenzo, για να μειώσει κι άλλο την μεταξύ τους διαφορά, ωστόσο έχασε το μπροστινό της RCV του και…
«Είμαι πιο πολύ λυπημένος παρά απογοητευμένος. Πίεσα όσο πιο πολύ μπορούσα. Έκανα ό,τι έπρεπε να κάνω και δεν μετανιώνω για την οδήγησή μου… ειδικά την φετινή σεζόν!», σχολίασε ο Pedrosa, ο οποίος κάνει την καλύτερή του χρονιά με 6 – μέχρι στιγμής – νίκες. «Είμαι υπερήφανος για τους μηχανικούς μου και για την απόδοσή μου όλη την χρονιά. Θεωρώ ότι μετά από αυτό που έγινε στο Misano, δείξαμε χαρακτήρα, ικανότητα και δύναμη. Υπάρχει βέβαια και κάποια πικρία, διότι ποτέ δεν ήμασταν τόσο κοντά στον Τίτλο, αλλά είμαι και υπερήφανος για όλα όσα καταφέραμε».
«Όσο για την πτώση, δεν ήταν κάτι το περίεργο. Ανοίχτηκα στην στροφή, είχα λίγο chattering και έχασα το μπροστινό. Ίσως και το ελαστικό να μην είχε φτάσει στην απαιτούμενη θερμοκρασία, αλλά έγινε ό,τι έγινε… Συγχαρητήρια στον Casey για την έκτη του νίκη στην πατρίδα του και στον Lorenzo διότι το άξιζε το Πρωτάθλημα, όπως και στον Marquez».
Ο Dani έχει τερματίσει δεύτερος τρεις φορές στην μεγάλη κατηγορία, το 2007, το 2010 και το 2012.

PEDROSA CRASH MOTO GP PHILLIP ISLAND AUSTRALIA ...  http://youtu.be/6lbcOb-9tEk

πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

manolo
MudMonster
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 846


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #135 στις: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 10:12:30 πμ »

Άχρωμο και άγευστο και αυτό το πρωτάθλημα.... Για μένα ο  Lorenzo δεν είναι πρωταθλητής. Για να εξηγώ, αν συγκριθεί με τους κοντινούς πρωταθλητές Rossi  και Stoner δεν πιάνει μία μπροστά τους.Ναι είναι πολύ καλός οδηγός αλλά δεν έχει τη στόφα του πρωταθλητή. Ούτε το παλεύει όταν τον κυνηγάνε, πάντα πηγαίνει με τη σιγουράντζα και σίγουρα δεν οδηγεί θεαματικά.Σίγουρα όμως έχει πολύ μυαλό και εγκράτεια και σε συνδιασμό με την πολύ καλή οδήγηση του γίνεται και 2η φορά πρωταθλητής. Κρίμα που o Stoner  τα παρατάει. Το πρωτάθλημα του χρόνου θα είναι ακόμα πιο άγευστο, εκτός αν ο Rossi κάνει καμιά έκπληξη με τη Yamaha, αλλά ας όψεται που είναι ηλικιακά μεγάλος (μακάρι να μη γίνει σαν το Soumi)
Καταγράφηκε

Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #136 στις: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2012, 22:15:06 μμ »

Lorenzo: Χωρίς πίεση!



Ψάχνει όμως την 7η του φετινή νίκη

Ο Lorenzo οδεύει προς τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς χωρίς άγχος, έχοντας εξασφαλίσει τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή από τον προηγούμενο γύρο στο Phillip Island. Παράλληλα, ο άσος της Yamaha θα αγωνιστεί στην Βαλένθια για πρώτη φορά μετά το 2010 – έχοντας χάσει πέρυσι τον αγώνα εξαιτίας τραυματισμού – και είναι φυσικό να θέλει να κλείσει την χρονιά με μια δυνατή εμφάνιση μπροστά στους συμπατριώτες του.
Ο Jorge θα ψάξει την 7η φετινή του νίκη, μια παραπάνω δηλαδή από τον μεγάλο του αντίπαλο, Dani Pedrosa. «Είναι ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς και είναι καταπληκτικό το συναίσθημα να έρχομαι μπροστά στους συμπατριώτες μου ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής!», υπογράμμισε ο Lorenzo. «Ήταν μια μεγάλη και δύσκολη χρονιά και όλοι δουλέψαμε πολύ σκληρά για να φτάσουμε εδώ, έτσι αυτό το Σ/Κ θα το διασκεδάσουμε χωρίς πίεση. Φυσικά όμως θα τα δώσω όλα για την νίκη, μιας και θα ήταν τέλειο να ολοκληρώσουμε την χρονιά ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.»
Από την πλευρά του, ο Meregalli τόνισε τα ανάμεικτα συναισθήματα της Yamaha τόσο για τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή που κέρδισε ο Lorenzo, όσο και για το γεγονός ότι μαζί τους δεν θα έχουν τον τραυματία Ben Spies, ο οποίος του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Pramac Ducati. «Ερχόμαστε στον τελευταίο αγώνα με ανάμεικτα συναισθήματα… ευτυχισμένοι γιατί είμαστε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, αλλά από την άλλη είναι πολύ κρίμα που δεν θα έχουμε κοντά μας τον Spies, σε αυτήν που θα ήταν η τελευταία του εμφάνιση με την Yamaha. Του ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση και καλωσορίζουμε τον Nakasuga γι’ αυτόν τον γύρο…», σχολίασε ο Massimo.




Pedrosa: Μοναδικός αγώνας!




Θέλω αυτό το Σ/Κ να είναι ιδιαίτερο!

Ο Dani Pedrosa μπορεί να έχασε την μάχη για τον Τίτλο στην Αυστραλία, στον προηγούμενο αγώνα του Πρωταθλήματος όταν και έπεσε από την μοτοσυκλέτα του στον δεύτερο μόλις γύρο, ωστόσο θέλει να κλείσει την χρονιά με μια δυνατή εμφάνιση μέσα στην πατρίδα του, παίρνοντας την 7η νίκη του, μια περισσότερη από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jorge Lorenzo.
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην Βαλένθια για να αγωνιστώ και πάλι μπροστά στους Ισπανούς φιλάθλους», δήλωσε ο Dani, ο οποίος έχει ακόμα δυο δεύτερες θέσεις, το 2007 και το 2010. «Έχει περάσει καιρός και ανυπομονώ να ζήσω και πάλι την ατμόσφαιρα εκεί. Είναι πάντα μοναδικός ο αγώνας εκεί, διότι είναι ο τελευταίος της χρονιάς και έχω πολλούς που με υποστηρίζουν, μαζί με την οικογένειά μου και τους φίλους μου»
«Μ’ αρέσει να οδηγώ σ’ αυτήν την πίστα και έχουμε πάρει μερικά πολύ καλά αποτελέσματα εκεί κατά το παρελθόν. Έτσι, θέλω να κάνω αυτό το Σ/Κ ιδιαίτερο, να παλέψω για την νίκη και να τελειώσω με ψηλά το κεφάλι την σεζόν!» Εμείς να σημειώσουμε ότι ο Pedrosa δεν είχε ποτέ πετύχει περισσότερες από 4 νίκες σε μια σεζόν!



Τίτλοι τέλους για Stoner…



“Δεν θα είναι εύκολο, αλλά θέλω ένα καλό αποτέλεσμα”

Αυτό το Σ/Κ, στην πίστα της Βαλένθια, ο Casey Stoner θα αγωνιστεί για τελευταία φορά σε GP, με τον Αυστραλό δυο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να κάνει την σοκαριστική αυτή ανακοίνωση στο Le Mans, τον Μάιο. «Αυτό το άθλημα έχει αλλάξει πολύ και σε τέτοιο βαθμό που δεν το διασκεδάζω πια. Δεν έχω το πάθος γι’ αυτό και έτσι είναι καλύτερα αν αποσυρθώ τώρα…», είχε σχολιάσει ο 27χρονος αναβάτης της Honda, ο οποίος υπογράμμισε ότι έκανε νωρίς την σχετική ανακοίνωση για να δώσει χρόνο στην Honda να βρει αντικαταστάτη και για να μην επηρεαστεί η απόφασή του από τον βαθμολογικό πίνακα...
Την χρονική στιγμή της ανακοίνωσης, ο Stoner προηγούνταν με έναν μόλις βαθμό του Lorenzo, για να πέσει στην 3η θέση της βαθμολογίας μετά τον τραυματισμό του στην Ινδιανάπολη, εξαιτίας του οποίου έχασε τρεις αγώνες. «Στην Βαλένθια θα είναι λίγο καλύτερα για εμένα, όχι τόσο όσο στο Phillip Island, αλλά πάντα έχω επιτυχίες εκεί… αρκετές pole positions και νίκες!», τόνισε ο Stoner, ο οποίος παρά τον τραυματισμένο του αστράγαλο, ήταν σαρωτικός στον 17ο Γύρο στην πατρίδα του.
«Ελπίζω να είμαστε ανταγωνιστικοί εκεί και με την πίστα να πηγαίνει αριστερά, θα ταιριάζει καλύτερα σ’ εμένα αλλά και στην μοτοσυκλέτα. Δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα, αλλά θα είναι ωραία να πετύχω ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στον τελευταίο μου αγώνα στο MotoGP…!». Νικητής δύο φορές στα 125cc και πέντε στα 250cc, ο Stoner κατάφερε να δώσει στην Ducati το μόνο της Πρωτάθλημα το 2007, εκεί που όλοι οι άλλοι αποτυγχάνουν ακόμα και να ανέβουν στο βάθρο. Ο Αυστραλός πήγε στην Honda στην συνέχεια και κέρδισε μαζί της τον δεύτερο Παγκόσμιο Τίτλο του στην μεγάλη κατηγορία. Ο 27χρονος αναβάτης – από το 2006 όταν έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP – έχει κερδίσει 38 νίκες, περισσότερες από κάθε άλλον για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο! Την θέση του στο grid του 2013, θα πάρει ο Marquez, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2.

 
πηγή - motograndprix.gr

Καταγράφηκε

M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #137 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2012, 11:47:56 πμ »

  Ίσως επειδή έχει κριθεί ο τίτλος, και τρέχουν χωρίς άγχος, δούμε έναν καλό αγώνα!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #138 στις: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2012, 14:34:19 μμ »

  Ίσως επειδή έχει κριθεί ο τίτλος, και τρέχουν χωρίς άγχος, δούμε έναν καλό αγώνα!

Αυτο λεω κι εγω !!! Μακαρι !!! 

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #139 στις: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 11:43:57 πμ »

Valencia: Νίκη Pedrosa σε δραματικό αγώνα



Ο Lorenzo έκανε το μοναδικό λάθος του σε αγώνα φέτος


“Από ένστικτο στην τελευταία στροφή του γύρου προθέρμανσης μπήκα στα πιτς και αποφάσισα να πάρω τη 2η μοτοσυκλέτα με τα σλικ και να ξεκινήσω τελευταίος”, είπε ο Dani Pedrosa, που αργότερα είδε αυτή η κίνησή του να αποδίδει καρπούς, αφού κατάφερε σιγά-σιγά να ροκανίσει τη διαφορά του από τον Jorge Lorenzo και να τον πιέζει στη μάχη για τη νίκη.

Από τη μεριά του ο ήδη Παγκόσμιος Πρωταθλητής φάνηκε αρχικά ότι είχε κάνει την κίνηση ματ, με τη χρήση σλικ ελαστικών στην εκκίνηση του αγώνα, τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί που συνήθως διεκδικούν το βάθρο ήταν με τα βρόχινα λάστιχα, σε μια πίστα που είχε ένα πολύ στενό κομμάτι ασφάλτου στεγνό. Ο Lorenzo χωρίς να βιάζεται και να παίρνει περιττά ρίσκα, σχετικά γρήγορα πέρασε πρώτος, όλους όσους είχαν ξεκινήσει μπροστά του με τα βρόχινα, οι οποίοι αναγκάστηκαν με τη σειρά τους να μπουν στα πιτς για να αλλάξουν στη 2η μοτοσυκλέτα τους που φορούσε σλικ.

Όμως δεν πρόλαβε να χαρεί και στα προσπεράσματα των αργότερων οδηγών, έχασε το πλεονέκτημά του και ο Pedrosa τον έφτασε. Στον 12ο γύρο ο Iσπανός της Honda έκανε 1'33.1 (ταχύτερος γύρος του αγώνα) και αμέσως μετά έκανε ένα λάθος, όταν έβαλε νεκρά στο κιβώτιό του σε ένα κατέβασμα και έχασε 4'' με έξοδο από την πίστα.

Αμέσως μετά ήρθε στον 14ο γύρο η σειρά του Ισπανού της Yamaha να κάνει το δικό του λάθος στην ίδια στροφή, αφού δεν είχε την υπομονή να περιμένει τον Ellison και στην προσπάθειά του να τον περάσει πάτησε λίγο στην υγρασία που υπήρχε εκτός της στεγνής γραμμής και έπεσε. “Δεν είναι δικό μου το λάθος, είναι του Ellison που δεν άνοιξε τη γραμμή του, ενώ με είδε και είδε και τις μπλε σημαίες που σημαίνουν ότι πρέπει να δώσει χώρο σε αυτόν που τον προσπερνάει, με ένα γύρο διαφορά”, είπε ο Lorenzo στον απεσταλμένο μας.

Απλά θεωρούμε ότι με την εμπειρία του έπρεπε να περιμένει άλλες δύο στροφές! “Αν περίμενα κι άλλο πίσω του ο Dani θα με ξαναέφτανε”, απάντησε ο Jorge.

 O Pedrosa μετά την πτώση του αντιπάλου του πήρε εύκολα την 7η φετινή του νίκη και έφτασε τις 45 συνολικά στην καριέρα του, μία περισσότερη από του Lorenzo.

O Katsuyuki Nakasuga έκπληκτος έβλεπε τους άλλους οδηγούς να πέφτουν και αυτός να κερδίζει θέσεις. Το αποκορύφωμα ήταν όταν 8 γύρους πριν το τέλος του Αγώνα που διαρκεί 30 γύρους, ο Cal Crutchlow που ήταν άνετα 2ος, χωρίς να πιέζεται από κανένα, έκανε το λάθος στο φρενάρισμα και έπεσε, δίνοντας στον Ιάπωνα δοκιμαστή της Yamaha το 2ο σκαλί του βάθρου.

Πίσω του, στα 23'' έγινε η άλλη μεγάλη μάχη της ημέρας, με τον Casey Stoner να φτάνει και να περνάει τον Alvaro Bautista στον προτελευταίο γύρο. Ο Ισπανός της Gresini Honda είδε στην ταμπέλα του ότι και με την 4η θέση παίρνει το #5 στο Πρωτάθλημα – κάτι που ήταν στόχος της ομάδας και του ίδιου – και έτσι δεν πίεσε τον Αυστραλό, που έκλεισε την καριέρα του με ένα βάθρο και το παρατεταμένο χειροκρότημα όλων των δημοσιογράφων που σηκώθηκαν όρθιοι για να τιμήσουν την αποχώρηση ενός μεγάλου οδηγού.

Ο Michele Pirro έδωσε τη χαρά στην Gresini Honda να δει τον οδηγό της στην 5η θέση και την 1η ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες!

Ο Andrea Dovizioso χρειάστηκε στον τελευταίο γύρο να περάσει τον Petrucci και μετά τον Abraham, για να πάρει την 6η θέση, μπροστά από τον Τσέχο που έκανε καλό αγώνα.

Οι Petrucci, Ellison πήραν τελικά τις θέσεις 8 & 9, ενώ ο Valentino Rossi που αρχικά με τα λάστιχα βροχής ανέβηκε στην 3η θέση, έμεινε στη 10η τελικά.

Ο Aleix Espargaro από την 11η θέση πανηγύρισε τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες.

Ανάμεσα στις αρκετές πτώσεις να ξεχωρίσουμε αυτή του Stefan Bradl στον 8ο γύρο και ενώ ήταν 3ος, σε μια πίστα που για 6η συνεχόμενη χρονιά δεν τερματίζει!

Αποτελέσματα Valencia ... http://www.motograndprix.gr/gmcms/media/_2012/TELEYTAIA%20NEA/11_NOEMBRIOS/18_Valencia/MotoGPR18.pdf

Βαθμολογία Οδηγών
   No         Αναβάτης          Χώρα        Βαθμοί
    1     Jorge LORENZO        SPA           350
    2     Dani PEDROSA         SPA            332
    3     Casey STONER        AUS           254
    4     Andrea DOVIZIOSO   ITA           218
    5     Alvaro BAUTISTA      SPA          178
    6     Valentino ROSSI       ITA           163
    7     Cal CRUTCHLOW      GBR            151
    8     Stefan BRADL          GER            135
    9     Nicky HAYDEN         USA            122
    10    Ben SPIES             USA             88

Official Video Podcast - Valencia ... http://youtu.be/Y02aXGVNysA
Paddock Girls in Valencia .............. http://youtu.be/IiospDKZEOk   
   

   
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP ολοκληρώθηκε και έδωσε ραντεβού για του χρόνου με έναν όμως μεγάλο απόντα, τον Κέισι Στόνερ.


Καταγράφηκε

M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #140 στις: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 12:38:07 μμ »

  Και τού χρόνου να 'μαστε καλά (καλύτερα)! Καλό χειμώνα!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #141 στις: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2012, 09:31:25 πμ »

MotoGP Race Valencia 2012 Lorenzo Crash

http://youtu.be/YK2ridAoGic

Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #142 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 09:25:41 πμ »

Παραμένει ίδια η Μ1…



Δεν έχουν αλλάξει πολλά πλην του κινητήρα!

Χτες είχε καταφέρει να κάνει 28 γύρους στη βρεγμένη πίστα της Βαλένθια, ενώ σήμερα καθώς έβγαινε το πρωί στην πίστα της Aragon για τους πρώτους του γύρους, άρχισε να βρέχει και ίσα που ολοκλήρωσε το γύρο προθέρμανσης προτού μπει στο γκαράζ. «Ήρθαμε εδώ για καλύτερο καιρό, αλλά δεν το πετύχαμε», δήλωσε ο Vale στο “αδελφό” GPone.com «Μάλιστα ακούμε ότι και στη Βαλένθια βρέχει. Τι να πεις;»

 O Rossi ήταν ευδιάθετος και χαμογελαστός, ένας μάλλον ανακουφισμένος Vale μετά τα 2 δύσκολα χρόνια στη Desmosedici και χαρούμενος με την προοπτική της M1. «Είχα καλή αίσθηση ήδη από τη Δευτέρα, είναι πολύ ωραία που επέστρεψα εδώ όπου έχω πολλούς φίλους και ανθρώπους με τους οποίους δουλεύαμε μαζί για 7 χρόνια! Φαντάζομαι είμαστε όλοι χαρούμενοι!», τόνισε ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Όσο για τη μοτοσυκλέτα; «Λίγα έχουν αλλάξει και τη συνήθισα! Υπάρχουν αλλαγές, είναι λογικό, κυρίως με τον κινητήρα, αλλά δεν έχουν αλλάξει και πολλά με τη Μ1»

 Ωστόσο ο καιρός δεν τον άφησε να δοκιμάσει όπως θα ήθελε τη νέα του μοτοσυκλέτα, κάτι για το οποίο ήταν φανερά απογοητευμένος. «… δυστυχώς δεν καταφέραμε και πολλά. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Φεβρουάριο για τις δοκιμές στη Μαλαισία. Πάντως δεν ανησυχώ», συνέχισε ο Vale, «καταφέραμε να κάνουμε μερικούς γύρους στο βρεγμένο χτες και είχα καλή αίσθηση. Όλα πήγαν καλά. Κρίμα που θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι του χρόνου».

 Το πρωί είχε μια σύντομη κουβέντα με το νέο του ομόσταυλο, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jorge Lorenzo! «Μίλησα σήμερα με τον Jorge διότι χτες δεν είχαμε χρόνο. Ήταν φιλικός και μιλήσαμε για διάφορα ζητήματα…» Ποια ήταν αυτά; Ο Rossi δεν αποκάλυψε τίποτα άλλο, αφήνοντάς μας να εικάζουμε!

 
πηγή - motograndprix.gr


Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #143 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 10:53:04 πμ »

ας ελπίσουμε οτι του χρόνου θα δούμε επικές μάχες σαν αυτή

<a href="http://www.youtube.com/v/LweyWs26Ots" target="_blank">http://www.youtube.com/v/LweyWs26Ots</a>
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #144 στις: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 18:48:22 μμ »

Ναι ας ελπίσουμε!!! ... γιατί φέτος ήταν το πρωτάθλημα πολύ βαρετό!!!
Καταγράφηκε

camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #145 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 21:29:58 μμ »

... και ένα δημοσίευμα 30/10/2012

Rossi-Ducati: Μετάνιωσα για την επιλογή μου!!



Κάποιες φορές ένιωθα ότι έχανα τον χρόνο μου!

O Rossi μίλησε – μετά το τέλος του αγώνα της Κυριακής – για τον εκνευρισμό και την αναστάτωσή του για τα δυο χρόνια παρουσίας του στην Ducati, όπου μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, η διαφορά με τους μπροστά παραμένει η ίδια, ενώ τα προβλήματα που είχε εντοπίσει ο Ιταλός σταρ στην Βαλένθια το 2010, παραμένουν ακριβώς τα ίδια δυο χρόνια μετά…

O Vale ήταν συγκρατημένος στις δηλώσεις του, μετά την μέτρια 7η θέση που κατέλαβε στον αγώνα, σε μια πίστα όπου ο Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κάποτε μεσουρανούσε με πέντε συνεχόμενες νίκες… «Περίμενα περισσότερα! Χτες ήμουν 2 δευτερόλεπτα πίσω, έτσι 2 δευτ. επί 27 γύρους, περίμενα διαφορά 54 δευτερολέπτων! Κάναμε λοιπόν καλό αγώνα!», αστειεύτηκε ο Rossi, ο οποίος έμεινε 37 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον φοβερό Stoner. Στην συνέχεια υπογράμμισε το γεγονός ότι και ο ίδιος δεν κατανοεί πως ο Stoner ήταν τόσο επιτυχημένος στην Ducati, εκεί όπου οι περισσότεροι αποτύγχαναν… «Ο Casey ήταν ο μόνος που ήταν γρήγορος με την Ducati… όλοι οι άλλοι κατέστρεψαν όχι τις καριέρες τους, αλλά το μυαλό τους! Συγχαρητήρια στον Casey. Δυο χρόνια οδηγώ την Ducati και δεν μπορώ να καταλάβω ποια η διαφορά ανάμεσα στον Stoner και στους υπόλοιπους αναβάτες της Ducati…» Ερωτηθείς αν καταστράφηκε και το δικό του μυαλό, απάντησε: «Δεν νομίζω. Ειδικά επειδή έχω ακόμα μια ευκαιρία…»

Η παρουσία ενός Ιταλού 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή σε μια θρυλική ιταλική εταιρεία όπως η Ducati, γέννησε πολλές προσδοκίες οι οποίες όμως ουδέποτε ευοδώθηκαν… «Ήταν πολύ δύσκολες οι δυο χρονιές», σχολίασε ο Rossi«Το πιο δύσκολο απ’ όλα ήταν η έλλειψη προόδου, παρά τις πολλές αλλαγές που κάναμε στην Ducati. Το πιο εκνευριστικό, πέρα από τα άσχημα αποτελέσματα και τα άσχημα συναισθήματα, είναι ότι, λίγο-πολύ, έχουμε – μετά από δυο χρόνια με την μοτοσυκλέτα – τα ίδια προβλήματα που είχαμε και στην Βαλένθια το 2010. Κάποιες φορές έχεις την εντύπωση ότι χάνεις τον χρόνο σου. Αυτό είναι το πιο εκνευριστικό απ’ όλα!»

Ωστόσο, παρά τις όποιες αναστατώσεις και τα προβλήματα, ο αποχαιρετισμός του Ιταλού στους ανθρώπους της Ducati δεν θα γίνει ελαφρά τη καρδία… «Θεωρώ ότι στην Βαλένθια θα υπάρχει πολύ συναίσθημα, διότι βρήκα καλή ατμόσφαιρα και καλούς ανθρώπους για να δουλέψω. Πάντοτε γίνομαι ένα με την ομάδα μου και δεν είναι από επιλογή αλλά επειδή έτσι είναι… ίσως οφείλεται στον χαρακτήρα μου αλλά οπωσδήποτε θα είναι πού δύσκολο να αποχαιρετίσω τα παιδιά… την ίδια όμως στιγμή ξέρεις ότι δεν μπορούμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα, έτσι είναι μια καλή απόφαση για εμένα και ανυπομονώ να οδηγήσω την Μ1!» Σε όλη του την καριέρα – όπως ο ίδιος υπογράμμισε – δεν είχε μετανιώσει για κάποια επιλογή του… μέχρι το 2010: «Σε όλη μου την καριέρα δεν μετάνιωσα για κάποια επιλογή μου! Τώρα μετανιώνω…»

Ο Vale αποκάλυψε ότι ήταν κάπως νευρικός για την επιστροφή του στην Yamaha, παρά το ότι δεν αμφέβαλλε για την απόφασή του: «Θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω στην Yamaha και να βοηθήσω στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Είμαι σίγουρος γι’ αυτό 100%. Όταν ήμασταν μαζί είχαμε την τέλεια χημεία, τόσο στην δουλειά όσο και στην εξέλιξη. Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσω να είμαι στο ίδιο επίπεδο με τον Jorge και τον Pedrosa και να παλεύω για νίκες και για Πρωτάθλημα… ειλικρινά δεν το ξέρω. Πρέπει να δοκιμάσω την μοτοσυκλέτα πρώτα. Έχουμε όμως δυο χρόνια μπροστά μας και το τεστ στην Βαλένθια θα είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβουμε που είμαστε, αλλά μετά πρέπει να δουλέψουμε, οι μηχανικοί μου πρέπει να δώσουν το μάξιμουμ, ο Jeremy (Burgess) πρέπει να δώσει το μάξιμουμ, όλοι πρέπει να δώσουν το 100% για να βελτιωθούμε, να διορθώσουμε τα όποια προβλήματα, να ανεβούμε επίπεδο και να παλέψουμε, ειδικά με τον Lorenzo που θα μοιραζόμαστε την ίδια μοτοσυκλέτα, και ο οποίος είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής»

O Vale επιστρέφει στην Yamaha ως το νούμερο δυο του κατασκευαστή από την Iwata, μια θέση που του δίνει περισσότερη ελευθερία… «Είμαστε το νούμερο δυο. Συνήθως το νούμερο ένα είναι σε πιο δύσκολη θέση, διότι αυτός – στην περίπτωσή μας ο Lorenzo και ο Pedrosa – είναι όπως εγώ με τον Lorenzo το 2008 και το 2009. Αν τερματίσεις μπροστά όλα καλά. Αλλά αν είσαι πίσω, ξαφνικά αρχίζουν τα προβλήματα…» Τέλος, ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής μίλησε για τους νέους οδηγούς που θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Desmosedici, ήδη από το τεστ της Βαλένθια: «Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τον Spies, αλλά δεδομένου του τραυματισμού του, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι του χρόνου. Πρώτα, θα πρέπει να δούμε τους Dovi και Iannone σε σχέση με τον Hayden. Αλλά και τον Dovi σε συγκριση με τον Iannone, διότι ο πρώτος έχει περισσότερη εμπειρία στο MotoGP, ενώ ο δεύτερος καμμία, αλλά δεν έχει οδηγήσει και Honda ή Yamaha! Ίσως αυτό να είναι ένα πλεονέκτημα, δεν ξέρω. Δεν είμαι σίγουρος. Αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά, διότι οι γιαπωνέζικες είναι διαφορετικές στην οδήγηση και ο Iannone προερχόμενος από την Moto2 δεν έχει ανέβει σε κάποια τέτοια, έτσι θα έχει πιο ανοικτό μυαλό… πιο δεκτικό…»

πηγή - motograndprix.gr


Καταγράφηκε

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2125


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #146 στις: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 22:03:15 μμ »

MotoGP Race Valencia 2012 Lorenzo Crash

http://youtu.be/YK2ridAoGic

Καλα, αυτο το highside ηταν απιστευτο Shocked  εβλεπα τον αγωνα και οι Αγγλοι σχολιαστες "went berserk".

Η χρονια παντως συνολικα ητανε βαρετη και ειναι επισης κριμα που απο του χρονου δεν θαχουμε πια τον Stoner..
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
camionero
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 853



« Απάντηση #147 στις: Παρασκευή 23 Νοέμβριος 2012, 14:16:57 μμ »

 
   

      ΤΑ HIGHLIGHTS ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ  MotoGP 2012

  1 Qatar .............. http://youtu.be/DWfekAiApJk
  2 Jerez ............... http://youtu.be/QuVgV1aDES8
  3 Estoril .............. http://youtu.be/9SazpJ5C_7s
  4 Le Mans ........... http://youtu.be/28bCx8D8ArI
  5 Catalunya ......... http://youtu.be/WbsJvRJrDac
  6 Silverstone ....... http://youtu.be/HZ4_hWodCZA
  7 Assen .............. http://youtu.be/gQ_VvCyNyPk
  8 Sachsenring ...... http://youtu.be/6xZUSmHb7_o
  9 Mugello ............ http://youtu.be/PvuDwFJmnKY
10 Laguna Seca ..... http://youtu.be/8zmue9GikFc
11 Indianapolis ....... http://youtu.be/vhjoyntR2ak
12 Brno ................. http://youtu.be/YhyPuiQihCs
13 Misano ............. http://youtu.be/v9tsAiPpTrI
14 Aragon ............. http://youtu.be/toRog7K0rcU
15 Motegi ............. http://youtu.be/Hc0u5eZgtkc
16 Sepang ............ http://youtu.be/E54dgNdRWNY
17 Phillip Island ...... http://youtu.be/lR5ujul-hF0
18 Valencia ........... http://youtu.be/UYP0gy05J4c





Η χρονια παντως συνολικα ητανε βαρετη και ειναι επισης κριμα που απο του χρονου δεν θαχουμε πια τον Stoner..

 ... σωμφωνώ και επαυξάνω


Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!