Hellas Transalp Forum

διαροη λαδιου απο την πισω κεφαλη

rouso · 3549

Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
on: Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 22:17:21 μμ
γνωριζει καποιος εαν σφιξω λιγο την βιδα απο πανω θα κανω κατι΄τα χιλ που εχω ειναι 88000



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 24 Δεκέμβριος 2011, 23:01:14 μμ
Για ποιά βίδα λές?  Μπορείς να γίνεις λίγο πιό περιγραφικός?

Αν δακρύζει το ψευδοκάπακο , έχει δύο βίδες, γιατί αν είναι αυτό αν δεν κάνω λάθος οι βίδες του εχουν αποστάτες και σφίγγουν μέχρι ενα όριο. Το ψευδοκάπακο είναι αυτό, η φλάτζα του είναι το Νο6 και η βίδες του το Νο12



Εκτός και αν εννοείς την κεφαλή δλδ αυτή:



που η φλάτζα της είναι το Νο 7.



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #2 on: Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 00:22:37 πμ
οχι εννοω το καπακι πανω που εχει δυο βιδες,και προκειτε για πολυ λιγο δακρυσμα θα το ελεγα,η φλατζα ειναι μαυρη ,αλλαζετε?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #3 on: Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 00:43:41 πμ
Εισαι σιγουρος οτι χανει απο κει? Αν προσφατα εγινε ελεγχος-ρυθμιση βαλβιδων το πιθανοτερο ειναι να χανει απο το Ο-ring (το νουμ. 16) Βεβαιωσου πρωτα πριν δοκιμασεις να σφιξεις οτιδηποτε



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #4 on: Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 01:08:03 πμ
οχι σιγουρα απο εκει ΝΟ6 ακριβως πισω απο το μπουζι στη γωνια,τι να το κανω?



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1026
Reply #5 on: Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 01:14:05 πμ
Εμένα στο 600 που είχε μία διαρροή από εκεί(ξεραίνεται) στου πίσω κυλίνδρου περίμενα να φτάσει η μηχανή τα χιλιόμετρα για service και την άλλαξα.Πήρα και τα λαστιχάκια για τα καπάκια των βαλβίδων.Εyκαιρία ήταν..


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #6 on: Κυριακή 25 Δεκέμβριος 2011, 18:48:34 μμ
Μη τη σφίξεις γιατί είναι παλιόβιδα και μπορεί να σου μείνει στο χέρι (το έχω πάθει)
Μιλάμε για τη φλάτζα Νο6
Παίρνεις νέα και την αλλάζεις. Δε παίζει κάτι άλλο.
Εύκολο είναι.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Δευτέρα 26 Δεκέμβριος 2011, 01:16:42 πμ
Αφού θέλουμε λοιπόν την Νο6 εχει κωδικό 12391MZ8650 και κοστίζει 17.59€.

Καλές δουλειές ...
 



Offline rouso

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #8 on: Δευτέρα 26 Δεκέμβριος 2011, 19:26:21 μμ
ευχαριστω με βοηθησατε οταν μπορεσω και εχω κενο εχω και σερβις θα τη λυσω να την αλλαξω ,βγαζω απλως το καπακι με τις δυο αυτες βιδες,