Για ποιά βίδα λές? Μπορείς να γίνεις λίγο πιό περιγραφικός?
Αν δακρύζει το ψευδοκάπακο , έχει δύο βίδες, γιατί αν είναι αυτό αν δεν κάνω λάθος οι βίδες του εχουν αποστάτες και σφίγγουν μέχρι ενα όριο. Το ψευδοκάπακο είναι αυτό, η φλάτζα του είναι το Νο6 και η βίδες του το Νο12

Εκτός και αν εννοείς την κεφαλή δλδ αυτή:

που η φλάτζα της είναι το Νο 7.