Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Στο θέμα μας. Στην οικογένεια έχουμε 2 700αρια με διαφορά ενός χρόνου το ένα από το άλλο.
το ένα με 32000 χλμ και το άλλο με 17000 χλμ. Και στα δύο παρουσιάζεται το πρόβλημα που ανέφερε ο φίλος Δημήτρης.Επίσης παρουσιάζεται και ένα "φάγωμα" της επένδυσης αρκετά πιο ψηλά στο σημείο που εφάπτονται οι δύο ντίζες του γκαζιού.
Για την πρώτη περίπτωση, η αιτία είναι μάλλον δύο
αιχμηρά σημεία.
Το 1ο είναι το λαμάκι κάτω από τον κεντρικό διακόπτη. (A)
και το 2ο είναι το "τελείωμα" του διακόπτη. (B)
Αν αυτά λειανθούν, τότε δεν πρέπει να υπάρξει πρόβλημα.
Το "γαμώτο" της υπόθεσης είναι ότι για να βγουν τα παραπάνω εξαρτήματα, πρέπει να κόψουμε τις βίδες ασφαλείας (27) που συγκρατούν τον διακόπτη.