Τετάρτη 23 Μάιος 2018, 18:58:52 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 100000 χμ με ΤΑ650 - ιστορικο σερβις και τι χρειαστηκε  (Αναγνώστηκε 9196 φορές)
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη 18 Μάιος 2016, 10:34:59 πμ »

Υ.Γ. Κανα καφέ θα πιούμε?

Θαναση, περναγα απο τη Λαρισα την περασμενη Κυριακη στις 7:30μμ και σκεφτηκα να χτυπησω τηλεφωνο αλλα ειπα να μην ενοχλησω Κυριακατικα. Εμαθα απο τον Νικο238 οτι ηπιατε καφε προσφατα, θα ειμαι παλι Τρικαλα γυρω στις 15 Ιουνη οποτε να κανονισουμε.


Και μια και εκανα το Λαρισα-Τρικαλα αργα το απογευμα, ας βαλω και δυο φωτο του αγαπημενου μου βουνου, του Κοζιακα, οπως ορθωνεται σαν τοιχος στη θεσσαλικη πεδιαδα πλησιαζοντας στα Τρικαλα.



Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #26 στις: Τρίτη 11 Οκτώβριος 2016, 23:03:11 μμ »

Μια και το μηχανακι κοντευει πια τα 162000χμ, ας κανω μια αναφορα του τι αλλο χρειαστηκε.

Λιγο μετα τα 150000χμ, αρχισα να βλεπω εξατμισμενες σταγονες ψυκτικου, δηλ. ασπρα σημαδια, στο δεξι μερος της μηχανης. Στην αρχη νομιζα οτι ητανε καποιο κολαρο, τα εσφιξα ολα και σταματησε. Μετα ξαναεμφανιστηκε και συνεχισε για ενα διαστημα μεχρι που βεβαιωθηκα οτι ητανε το δεξι ψυγειο. Στα 154000χμ αλλαξα και τα δυο ψυγεια με μεταχειρισμενα απο ενα μηχανακι του 2006 με 50000χμ που κοβοτανε. Αυτο το θεμα χασιματος ψυκτικου απο το κατω αριστερα σημειο του δεξιου ψυγειου οπως βλεπουμε απο τη σελα το εχουνε εμφανισει αρκετα 650αρια πρωτης γενιας δηλ. 2000-2004. Δεν ειναι σημαντικο και δεν αφηνει τον αναβατη (εγω εκανα πανω απο 3000χμ ετσι χωρις ουσιαστικη πτωση της σταθμης του ψυκτικου) αλλα πρεπει να αντιμετωπιστει σε καποια φαση. Αυτη ητανε και η πρωτη αστοχια "μη αναλωσιμης" φυσης.


Κατι αλλο: μεχρι περιπου τα 145000χμ, η καταναλωση λαδιου χωρις ταξιδια ψηλων ταχυτητων ητανε σχεδον αμελητεα, δεν συμπληρωνα ποτε λαδι ενδιαμεσα αλλα οταν ερχοτανε η ωρα της αλλαγης ο δεικτης ητανε λιγο κατω απο τη μεση, ειχε καψει δηλαδη περιπου 300ml λαδι. Απο κει και μετα αρχισε να τσιμπαει λιιγο λαδακι ακομα και χωρις μεγαλη πιεση δηλ. ψηλες στροφες/ταχυτητες. Δεν εχω τσεκαρει ποσο ακριβως καιει σε 6000χμ υπο νορμαλ συνθηκες αλλα φανταζομαι πρεπει να ειναι πια περιπου 1 λιτρο.

Κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι as capable as ever, ειναι απο τα λιγα μηχανακια που κυκλοφορουν που μενουν ..μονο με σαμποταζ  Wink  Grin Το δωρακι του για τις ανεκτιμητες υπηρεσιες που μουχει προσφερει για σχεδον 15 χρονια ειναι μια αισθητικη αναβαθμιση με βαψιμο των ταλαιπωρημενων πλαστικων και μαυρους τροχους  Cool
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2255


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 08:33:13 πμ »

Still going strong!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 13:19:59 μμ »

Still going strong!

Very strong Γιαννη!  Grin Και το κυριο bonus, το καβαλας και φευγεις για οπουδηποτε, για το κεντρο της πολης οπου ειναι σαν παπι, για ταξιδι σε βαλκανικες / ασιατικες / αφρικανικες χωρες χωρις οδικη  Wink, για ταξιδι στην Ελλαδα - κατα προτιμηση εκτος αυτοκινητοδρομων, ή και για σοβαρη εντουραδα/αντβεντσουραδα παρεα με ready-to-race μηχανακια  Cool


Ενα τελευταιο που αξιζει να αναφερω. Του εβαζα παντα λαδι Motul, 10w-40 στο Νησι και 15w-50 στην Ελλαδα, αλλα απο την αλλαγη των 148000χμ του βαζω πια BelRay EXP 15w-50 μετα καποιες αναφορες για θεματα με τα Motul οπως εγραψε πχ ο Padis. Εγω δεν ειχα θεμα αλλα βρηκα οτι με το BelRay ο κινητηρας δουλευει λιγο πιο γλυκα - και δεν αναφερομαι στο κιβωτιο αλλα στο δουλεμα του κινητηρα.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 08:32:57 πμ »

Μετα το θεμα με το ψυγειο, που φαινεται να παιζει σε αρκετα ΤΑ650 2000-2004 με αρκετα χιλιομετρα, η δευτερη μη αναλωσιμη "βλαβη" που μουβγαλε το μηχανακι ητανε ενα σχισιμο στη μεμβρανη του καρμπυρατερ του πισω κυλιδρου που παιρνει μεγαλυτερο θερμικο ζορι απο το μπροστινο. Φυσικα το μηχανακι πηγαινε και εκανα ετσι περιπου 1500χμ, αλλα εκανε δισκοπες/μπουκωματα στα αποτομα ανοιγματα του γκαζιου και εκαιγε 1.5λτ/100χμ παραπανω βενζινη απο το νορμαλ. Η μεμβρανη μαζι με το ποτηρι αλλαχτηκανε με original ανταλλακτικο. Χιλιομετρα μηχανακιου 169000.


ΥΓ Σχετικα με το λαδι που εγραφα στο πανω ποστ, ξαναγυρισα σε Motul 5100 στο ΤΑ του Νησιου γιατι βρηκα οτι το Bell Ray EXP δεν δουλευει καλα σε χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες οταν ο δεικτης του θερμομετρου ειναι απλα λιγο πανω απο την πρωτη ασπρη γραμμη αριστερα. Στο "Ελληνικο" με τα 169Κ χμ συνεχιζω με Bell EXP μια που το βαζω απο τα 148Κ χμ.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 19:55:03 μμ »

Τα Bellray σε τι  SAE Γιώργο?

Το μόνο κακό είναι που χρειάστηκε να βγάλεις /βάλεις πάλι το βασανάκι σου το φιλτροκούτι.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 20:19:30 μμ »

Τα Bellray σε τι  SAE Γιώργο?

Στο μηχανακι του Νησιου παντα σε 10w-40 και αυτο ητανε που περσι το χειμωνα με τα κρυα με ταλαιπωρησε, εγω που δεν ειχα παραπονεθει ποτε για αισθηση κιβωτιου με οποιοδηποτε λαδι το εβγαλα τελικα πριν την ωρα του στα 4000χμ περσι τον Φλεβαρη. Στο Ελληνικο που κανει κυριως ταξιδια και χωματαδες βαζω 15w-50 και δεν ειχα θεμα.

Το μόνο κακό είναι που χρειάστηκε να βγάλεις/βάλεις πάλι το βασανάκι σου το φιλτροκούτι.

Το βγαλσιμο ειναι πανευκολο, το βαλσιμο ειναι θεμα αλλα τουχω παρει πια τον αερα και μου παιρνει ..μονο κανενα τεταρτακι  Grin Χθες βεβαια τοβαλε ο μαστρο-Χριστοφ  Wink Cool
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!