Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2018, 15:14:45 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 100000 χμ με ΤΑ650 - ιστορικο σερβις και τι χρειαστηκε  (Αναγνώστηκε 12014 φορές)
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη 18 Μάιος 2016, 10:34:59 πμ »

Υ.Γ. Κανα καφέ θα πιούμε?

Θαναση, περναγα απο τη Λαρισα την περασμενη Κυριακη στις 7:30μμ και σκεφτηκα να χτυπησω τηλεφωνο αλλα ειπα να μην ενοχλησω Κυριακατικα. Εμαθα απο τον Νικο238 οτι ηπιατε καφε προσφατα, θα ειμαι παλι Τρικαλα γυρω στις 15 Ιουνη οποτε να κανονισουμε.


Και μια και εκανα το Λαρισα-Τρικαλα αργα το απογευμα, ας βαλω και δυο φωτο του αγαπημενου μου βουνου, του Κοζιακα, οπως ορθωνεται σαν τοιχος στη θεσσαλικη πεδιαδα πλησιαζοντας στα Τρικαλα.



Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #26 στις: Τρίτη 11 Οκτώβριος 2016, 23:03:11 μμ »

Μια και το μηχανακι κοντευει πια τα 162000χμ, ας κανω μια αναφορα του τι αλλο χρειαστηκε.

Λιγο μετα τα 150000χμ, αρχισα να βλεπω εξατμισμενες σταγονες ψυκτικου, δηλ. ασπρα σημαδια, στο δεξι μερος της μηχανης. Στην αρχη νομιζα οτι ητανε καποιο κολαρο, τα εσφιξα ολα και σταματησε. Μετα ξαναεμφανιστηκε και συνεχισε για ενα διαστημα μεχρι που βεβαιωθηκα οτι ητανε το δεξι ψυγειο. Στα 154000χμ αλλαξα και τα δυο ψυγεια με μεταχειρισμενα απο ενα μηχανακι του 2006 με 50000χμ που κοβοτανε. Αυτο το θεμα χασιματος ψυκτικου απο το κατω αριστερα σημειο του δεξιου ψυγειου οπως βλεπουμε απο τη σελα το εχουνε εμφανισει αρκετα 650αρια πρωτης γενιας δηλ. 2000-2004. Δεν ειναι σημαντικο και δεν αφηνει τον αναβατη (εγω εκανα πανω απο 3000χμ ετσι χωρις ουσιαστικη πτωση της σταθμης του ψυκτικου) αλλα πρεπει να αντιμετωπιστει σε καποια φαση. Αυτη ητανε και η πρωτη αστοχια "μη αναλωσιμης" φυσης.


Κατι αλλο: μεχρι περιπου τα 145000χμ, η καταναλωση λαδιου χωρις ταξιδια ψηλων ταχυτητων ητανε σχεδον αμελητεα, δεν συμπληρωνα ποτε λαδι ενδιαμεσα αλλα οταν ερχοτανε η ωρα της αλλαγης ο δεικτης ητανε λιγο κατω απο τη μεση, ειχε καψει δηλαδη περιπου 300ml λαδι. Απο κει και μετα αρχισε να τσιμπαει λιιγο λαδακι ακομα και χωρις μεγαλη πιεση δηλ. ψηλες στροφες/ταχυτητες. Δεν εχω τσεκαρει ποσο ακριβως καιει σε 6000χμ υπο νορμαλ συνθηκες αλλα φανταζομαι πρεπει να ειναι πια περιπου 1 λιτρο.

Κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι as capable as ever, ειναι απο τα λιγα μηχανακια που κυκλοφορουν που μενουν ..μονο με σαμποταζ  Wink  Grin Το δωρακι του για τις ανεκτιμητες υπηρεσιες που μουχει προσφερει για σχεδον 15 χρονια ειναι μια αισθητικη αναβαθμιση με βαψιμο των ταλαιπωρημενων πλαστικων και μαυρους τροχους  Cool
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 08:33:13 πμ »

Still going strong!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 13:19:59 μμ »

Still going strong!

Very strong Γιαννη!  Grin Και το κυριο bonus, το καβαλας και φευγεις για οπουδηποτε, για το κεντρο της πολης οπου ειναι σαν παπι, για ταξιδι σε βαλκανικες / ασιατικες / αφρικανικες χωρες χωρις οδικη  Wink, για ταξιδι στην Ελλαδα - κατα προτιμηση εκτος αυτοκινητοδρομων, ή και για σοβαρη εντουραδα/αντβεντσουραδα παρεα με ready-to-race μηχανακια  Cool


Ενα τελευταιο που αξιζει να αναφερω. Του εβαζα παντα λαδι Motul, 10w-40 στο Νησι και 15w-50 στην Ελλαδα, αλλα απο την αλλαγη των 148000χμ του βαζω πια BelRay EXP 15w-50 μετα καποιες αναφορες για θεματα με τα Motul οπως εγραψε πχ ο Padis. Εγω δεν ειχα θεμα αλλα βρηκα οτι με το BelRay ο κινητηρας δουλευει λιγο πιο γλυκα - και δεν αναφερομαι στο κιβωτιο αλλα στο δουλεμα του κινητηρα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 08:32:57 πμ »

Μετα το θεμα με το ψυγειο, που φαινεται να παιζει σε αρκετα ΤΑ650 2000-2004 με αρκετα χιλιομετρα, η δευτερη μη αναλωσιμη "βλαβη" που μουβγαλε το μηχανακι ητανε ενα σχισιμο στη μεμβρανη του καρμπυρατερ του πισω κυλιδρου που παιρνει μεγαλυτερο θερμικο ζορι απο το μπροστινο. Φυσικα το μηχανακι πηγαινε και εκανα ετσι περιπου 1500χμ, αλλα εκανε δισκοπες/μπουκωματα στα αποτομα ανοιγματα του γκαζιου και εκαιγε 1.5λτ/100χμ παραπανω βενζινη απο το νορμαλ. Η μεμβρανη μαζι με το ποτηρι αλλαχτηκανε με original ανταλλακτικο. Χιλιομετρα μηχανακιου 169000.


ΥΓ Σχετικα με το λαδι που εγραφα στο πανω ποστ, ξαναγυρισα σε Motul 5100 στο ΤΑ του Νησιου γιατι βρηκα οτι το Bell Ray EXP δεν δουλευει καλα σε χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες οταν ο δεικτης του θερμομετρου ειναι απλα λιγο πανω απο την πρωτη ασπρη γραμμη αριστερα. Στο "Ελληνικο" με τα 169Κ χμ συνεχιζω με Bell EXP μια που το βαζω απο τα 148Κ χμ.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 19:55:03 μμ »

Τα Bellray σε τι  SAE Γιώργο?

Το μόνο κακό είναι που χρειάστηκε να βγάλεις /βάλεις πάλι το βασανάκι σου το φιλτροκούτι.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2017, 20:19:30 μμ »

Τα Bellray σε τι  SAE Γιώργο?

Στο μηχανακι του Νησιου παντα σε 10w-40 και αυτο ητανε που περσι το χειμωνα με τα κρυα με ταλαιπωρησε, εγω που δεν ειχα παραπονεθει ποτε για αισθηση κιβωτιου με οποιοδηποτε λαδι το εβγαλα τελικα πριν την ωρα του στα 4000χμ περσι τον Φλεβαρη. Στο Ελληνικο που κανει κυριως ταξιδια και χωματαδες βαζω 15w-50 και δεν ειχα θεμα.

Το μόνο κακό είναι που χρειάστηκε να βγάλεις/βάλεις πάλι το βασανάκι σου το φιλτροκούτι.

Το βγαλσιμο ειναι πανευκολο, το βαλσιμο ειναι θεμα αλλα τουχω παρει πια τον αερα και μου παιρνει ..μονο κανενα τεταρτακι  Grin Χθες βεβαια τοβαλε ο μαστρο-Χριστοφ  Wink Cool
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2018, 15:51:50 μμ »

ΥΓ Σχετικα με το λαδι που εγραφα στο πανω ποστ, ξαναγυρισα σε Motul 5100 στο ΤΑ του Νησιου γιατι βρηκα οτι το Bell Ray EXP δεν δουλευει καλα σε χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες οταν ο δεικτης του θερμομετρου ειναι απλα λιγο πανω απο την πρωτη ασπρη γραμμη αριστερα. Στο "Ελληνικο" με τα 169Κ χμ συνεχιζω με Bell EXP μια που το βαζω απο τα 148Κ χμ.

Να κανω ενα update σχετικα με λαδια και καταναλωση λαδιου στο "Ελληνικο ΤΑ". Το μηχανακι εχει τωρα 176000χμ και απο την τελευταια αλλαγη λαδιων/φιλτρου στα 172000χμ επαψα πια να χρησιμοποιω Bell Ray EXP 15-50, το οποιο εβαζα απο τα 148000 μεχρι τα 172000χμ. Ειχα γραψει πιο πανω οτι δεν ειμουνα ευχαριστημενος σε χαμηλες θερμοκρασιες με το EXP 10-40 που εβαλα για λιγο στο Αγγλικο ΤΑ και το γυρισα παλι σε Motul 5100 10-40. Στο Ελληνικο ΤΑ με το που εβαλα Bell Ray EXP 15-50, ενω ο κινητηρας δουλευε ενα τσικ πιο γλυκα (ο κινητηρας, οχι το κιβωτιο) η καταναλωση λαδιου ανεβηκε αισθητα. Το ιδιο παρατηρησε και ενας φιλος με XTZ660 που ειχε περιπου 60000χμ και στο οποιο εβαζε Bell Ray EXP 15-50 Thumper ("τοπινε" οπως ειπε).

Ετσι λοιπον στην τελευταια αλλαγη σκεφτηκα ν'αλλαξω λαδι. Ρωτησα/διαβασα και κατεληξα στο γερμανικο ημισυνθετικο Liqui Moly 15-50. Εχω κανει μ'αυτο 4000χμ και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, η καταναλωση επεσε και τωρα πια καει 250-300ml / 1000χμ σε συνθηκες ταξιδιου οπου πηγαινω συνηθως με 130-140χμω (6000-6500σαλ). Η αισθηση κιβωτιου ειναι ιδια με τα προηγουμενα λαδια αλλα το συνιστω για μειωση της καταναλωσης σε μηχανακια με πολλα χιλιομετρα σαν το δικο μου. Στα σιγουρα παντως ΔΕΝ συνιστω Bell Ray EXP για το ΤΑ.


ΥΓ Επειδη εχουν ακουστει πολλα για "μαϊμουδες" Motul 5100 στην Ελλαδα, για τα VFR και CRF οπου βαζω παντα 5100 10-40 το φερνω απο το Νησι για ναμαι σιγουρος.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2018, 16:11:12 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 09:34:34 πμ »

Συμφωνώ για το Liqui, αλλά εγώ βάζω 40άρι
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 12:58:34 μμ »

Συμφωνώ για το Liqui, αλλά εγώ βάζω 40άρι

Τι 40άρι, μονότυπο;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 13:59:39 μμ »

Και ποιός θα μας εξηγήσει την αιτία που προκαλεί αυτήν την κατανάλωση λαδιού? 

ΥΓ: Στην δική μου δεν είχα κατανάλωση με τα Bellray, αλλά ούτε το μηχανάκι είχε τόσα χιλιόμετρα στην πλάτη του, ούτε κ τα λάδια που τα αλλαζα κάθε χρόνο στα 3500 χλμ το πολύ.
Τωρα στο CBF βάζω πάλι Bellray επειδή μαλακώνει ο ήχος του κινητήρα κ του κιβωτίου, αλλά κ εδώ δεν έχω κατανάλωση.
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 14:58:45 μμ »

Τι 40άρι, μονότυπο;
Δεν καταλαβα τι με ρωτάς.

Βασικά κι εγώ συμφωνώ με τον Νίκο. Έχω 102.000 Και δεν χάνω γραμμάριο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 15:02:18 μμ »

Εσύ το πάς ταξίδι με σταθερά 6500στρ/λ όμως ?
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 15:20:21 μμ »

Ούτε για αστείο
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 17:32:04 μμ »

Δεν καταλαβα τι με ρωτάς.

Ο Γιαννης ρωταει αν βαζεις σκετο 40αρι αλλα νομιζω βαζεις το Liqui Moly 10-40 αντι για το 15-50 που βαζω εγω.


Βασικά κι εγώ συμφωνώ με τον Νίκο. Έχω 102.000 Και δεν χάνω γραμμάριο.

Ουτε και το δικο μου καιει αν το παω μεχρι τις 5000σαλ/110χμω, πχ οταν κυκλοφορω μονο στην πολη δεν καιει απολυτως τιποτα. Αλλα οταν ταξιδευω δεν πεφτω ποτε κατω απο τα 130χμω/6000σαλ και αρκετα συχνα παω με 140+χμω/6500σαλ. Σε τετοιες ταχυτητες πινει λιγο λαδακι πλεον, λογικο για δικυλινδρο κινητηρα με σχεδον 180000χμ.


ΥΓ Νικολα, τα τετρακυλινδρα ειναι αλλιως, το VFR μου εχει 98000χμ και δεν εχει καψει ποτε ουτε ml λαδι - και βλεπει συχνα-πυκνα παρατεταμενα 200αρια και το απολυτα λιγοτερο με το οποιο ταξιδευω ειναι 160χμω. Επισης το δικυλινδρο CRF1000 δεν εχει καψει τιποτα ακομη, αλλα ο κινητηρας ειναι μοντερνος και σχετικα καινουργιος με 45000χμ.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 17:34:08 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2018, 08:07:48 πμ »

Ναι 10-40 βάζω
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2425


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2018, 14:05:52 μμ »

Και ποιός θα μας εξηγήσει την αιτία που προκαλεί αυτήν την κατανάλωση λαδιού? 

Όποιο λάδι καταφέρει να τρυπώσει στον θάλαμο καύσης, δεν μπορεί ...θα καταναλωθεί. Οπότε το ερώτημα είναι ποιό λάδι καταφέρνει να μπει στο θάλαμο καύσης και από πού. Αν δεν έχουμε βλάβη πχ. φλάτζα και έχομε κατανάλωση από φυσιολογική φθορά, οι δρόμοι του λαδιού προς το θάλαμο καύσης είναι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και η χάρη μεταξύ του στελέχους βαλβίδας και οδηγού που είναι σχετικά ανώδυνη στην απόδοση του κινητήρα και η χάρη κυλίνδρου ελατηρίων εμβόλων η οποία οδηγεί σε πτώση της συμπίεσης και μειωμένη απόδοση κινητήρα.
Αν αυτοί οι δρόμοι είναι ανοιχτοί, ο κινητήρας θα καταναλώνει λάδι ότι μάρκα και ιξώδες να βάλουμε.
Λένε πάντως ότι τα ορυκτέλαια καίγονται πιο δύσκολα από τα συνθετικά και ομοίως τα χοντρά πιο δύσκολα από τα ψιλά.
Τώρα από μάρκες, ότι γράφετε παραπάνω.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2018, 14:30:12 μμ »

Ίσως έχει να κάνει και το κάθε πότε αλλάζεις. Εγω δεν ξεπερνάω τα 2.500
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή 05 Οκτώβριος 2018, 15:53:08 μμ »

Επισης το δικυλινδρο CRF1000 δεν εχει καψει τιποτα ακομη, αλλα ο κινητηρας ειναι μοντερνος και σχετικα καινουργιος με 45000χμ.

Bρε θηρίο , κατάφερες κ έπιασες τέτοια νούμερα ?
Τι να πώ? να τα χιλιάσεις ? μπράβο , νάσαι καλά να ευχαριστιέσαι τα μηχανάκια σου .

Ίσως έχει να κάνει και το κάθε πότε αλλάζεις. Εγω δεν ξεπερνάω τα 2.500

Τα αλλάζω κάθε Οκτώμβρη, ώστε να διατηρούν τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες κατά την διάρκεια του χειμώνα που συνήθως ξεκουράζεται.
Τα χιλιόμετρα δεν τα πιάνω, μπορεί να τύχει χρονιά που να έχω και κάτω απο 2500χλμ .
Τωρα σκέφτομαι να βάλω αυτά http://oilsmotoauto.gr/el/lipantika-moto/259-bel-ray-exs-10w50-1l-690509200287.html
που ετσι όπως τα κόβω είναι μια μέση λύση απο τα 10/40 κ 15/50.
Αν και θάθελα να βάλω κ τα λάδια του Σαρακάκη που είναι 10-30 αν δεν κάνω λάθος , φίλος με CBF1000 τα χρησιμοποιεί απο καινούργιο και δεν έχει παράπονο.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #44 στις: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2018, 09:58:16 πμ »

Αλλαγη γραναζιων-αλυσιδας χθες στα 176000χμ, τα γραναζια τα ειχα πανω για 64000χμ και δυο αλυσιδες οπως κανω παντα. Η κατασταση του μπροστινου αξονα μια χαρα μετα απο τοσα χιλιομετρα, οπως εχει ξαναειπωθει ειναι το πολυ σφιξιμο της αλυσιδας που τον τρωει σε XLV/XRV.

Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #45 στις: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2018, 13:18:05 μμ »

Πώπωωωω μπίχλα ! 

Βρε Γιώργο , να προειδοποιείς για τις φωτό , υπάρχουν κ ατομα σε κρίσιμες ηλικίες.

Σε πολύ καλή κατάσταση ο άξονας , αν σκεφτείς τα χιλιόμετρα που έχει κάνει αλλά κ το πώς κ πού τα έχει κάνει στα χέρια σου.

Αρα δεν χαλάνε τα μηχανάκια, εμείς κ τα μαστόρια τους δίνουμε κ καταλαβαίνουνε .

Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #46 στις: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 17:41:45 μμ »

Πώπωωωω μπίχλα ! 

Βρε Γιώργο , να προειδοποιείς για τις φωτό , υπάρχουν κ ατομα σε κρίσιμες ηλικίες.

Sorry Νικόλα αλλα αυτη η μπιχλα ειναι κρυμενη κατω απο το καλυμα του μπροστινου γραναζιου, οταν το βαζω πανω δεν φαινεται  Wink Βεβαια απο την αλλαγη γραναζιων/αλυσιδας και μετα αποφασισα να μη βαλω καθολου αυτο το καλυμα, το μηχανακι δειχνει "πιο R" αλλα θα χρειαστει να καθαρισω πια αυτη τη χρόνια μπιχλα με κανενα καθαριστικο 

Κατι αλλο: αυτο το καλυμα του μπροστινου γραναζιου υποτιθεται οτι προστατευει το αριστερο παντελονι/μποτα απο λαδια κλπ. Εκανα 600χμ με το μηχανακι το περασμενο παρασκευο-σαββατο σε Παρνωνα-Λεωνιδιο και δεν παρατηρησα ουτε πιτσιλια, οποτε το καλυμα θα μεινει στο γκαραζ.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

driver1
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23



« Απάντηση #47 στις: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 19:10:06 μμ »

Εγω παλι εχω την εντυπωση πως μολις λαδοσεις την αλυσιδα στην πρωτη κι ολας βολτα θα γεμισεις λαδια χωρις το καπακι, μη ξεχνας πως καπως ετσι εχει μαζευτει η μπιχλα χαχαχαχα
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #48 στις: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 19:15:30 μμ »

Sorry Νικόλα αλλα αυτη η μπιχλα ειναι κρυμενη κατω απο το καλυμα του μπροστινου γραναζιου, οταν το βαζω πανω δεν φαινεται  Wink Βεβαια απο την αλλαγη γραναζιων/αλυσιδας και μετα αποφασισα να μη βαλω καθολου αυτο το καλυμα, το μηχανακι δειχνει "πιο R" αλλα θα χρειαστει να καθαρισω πια αυτη τη χρόνια μπιχλα με κανενα καθαριστικο 

Κατι αλλο: αυτο το καλυμα του μπροστινου γραναζιου υποτιθεται οτι προστατευει το αριστερο παντελονι/μποτα απο λαδια κλπ. Εκανα 600χμ με το μηχανακι το περασμενο παρασκευο-σαββατο σε Παρνωνα-Λεωνιδιο και δεν παρατηρησα ουτε πιτσιλια, οποτε το καλυμα θα μεινει στο γκαραζ.
Το καλυμμα βρισκεται εκει οχι μονο για να μην λερωσουμε το μπατζακι μας αλλα κυριως για να μην μας το αρπαξει το γραναζι  Papas
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2018, 19:37:43 μμ »

Εγω παλι εχω την εντυπωση πως μολις λαδοσεις την αλυσιδα στην πρωτη κι ολας βολτα θα γεμισεις λαδια χωρις το καπακι, μη ξεχνας πως καπως ετσι εχει μαζευτει η μπιχλα χαχαχαχα

Η (κολωδης) μπιχλα εχει μαζευτει απο τις παλιες εποχες που εβαζα σπρεϋ αλυσιδας, εδω και πολλες χιλιαδες χμ παιζει Tutoro με βαλβολινη  Wink


Το καλυμμα βρισκεται εκει οχι μονο για να μην λερωσουμε το μπατζακι μας αλλα κυριως για να μην μας το αρπαξει το γραναζι  Papas

Τα παντελονια καμπανα δεν ειναι πια στη μοδα  Cheesy
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Σελίδες: 1 [2] 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!