Hellas Transalp Forum

100000 χμ με ΤΑ650 - ιστορικο σερβις και τι χρειαστηκε

XLGeorge · 35626

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 13:20:10 μμ
Μια και τα ΤΑακι μου εφτασε χωρις απολυτως κανενα προβλημα τα 100000χμ – γυρισε κοντερ πριν δυο βδομαδες  :) – ας πω καποια λογια για το τι χρειαστηκε απο πλευρας σερβις και τι εβγαλε απο μικρο-πραγματα. Να πω επισης οτι το μηχανακι καταπονηθηκε αρκετα σε σοβαρες εντουραδες, πλακωμενο (150-160χμω) σε πανευρωπαϊκα ταξιδια αλλα και επισης σε συχνα γρηγορα ταξιδια στην Ελλαδα (στο τριγωνο Αθηνα-Τρικαλα-Βολος-Αθηνα). Παρ’ολα αυτα το μηχανακι εχει αισθηση σχεδον καινουργιου μετα απο 9.5 χρονια και 100+Κχμ, ειναι σε αψογη μηχανικη κατασταση, δεν καιει καθολου λαδι αν δεν το κυνηγησει κανεις ασχημα σε αυτοκινητοδρομους με συνεχη 160αρια (και ακομη και τοτε δεν καιει πολυ), δεν τριζει τιποτα πανω του και τα παντα δουλευουν οπως πρεπει  :eusa_clap: Εχοντας κανει σχεδον ολα τα σερβις μονος μου απο τα 12000χμ και μετα, θα πω μερικα πραγματα για τα διαστηματα σερβις καθως κατα τη γνωμη μου καποια διαστηματα που προτεινει η Honda ειναι πολυ συντηρητικα.

Αρχικα τι βελτιωσεις εχω κανει στο μηχανακι.

  • Απο καινουργιο, εβαλα μπαρα τιμονιου και μπροστινα καγκελα Givi που το εχουνε προστατεψει φανταστικα σε χωματινες (αλλα και κανα-δυο ασφαλτινες) πτωσεις. Επισης σχεδον αμεσως εβαλα καλυμα bagster και πηρα και tankbag καθως δεν γουσταρω καθολου πισω βαλιτσα στα μηχανακια μου (αισθητικα, ψηλες ταχυτητες κλπ) – αν και ειναι χρησιμη για το supermarket.
  • Στα 5Kχμ εβαλα μεσαια ζελατινα Givi και παχυτερα λαδια στο πηρουνι – το τελευταιο ειναι απαραιτητο αν κυνηγαει κανεις το μηχανακι καθως το μπροστινο ειναι απο τη μαμα μαλακο και με ανεπαρκη αποσβεση. Επισης εβαλα πισω καγκελα για σαμαρια για τα ταξιδια (νομιζω Givi).
  • Στα 28Κ εβαλα φιλτρο K&N και κεντρικο σταντ της Motech.
  • Στα 32Κ εβαλα σωληνακια υψηλης μπροστα τα οποια δωσανε καλυτερη αισθηση στο φρεναρισμα.
  • Στα 65Κ χμ αλλαξα την μαμισια εξατμιση με MIVV carbon, σχετικο νημα εδω http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,6071.0.html
  • Στα 45K χμ εβαλα 1.5 εκ. αποστατες απο τεφλον στο πηρουνι καθως τα μπροστινα ελατηρια ειχανε πεσει ελαφρα και στα 80Κ χμ αλλαξα μπρος-πισω ελατηρια με Hyperpro. Το μαμισιο αμορτισερ ειναι μια χαρα, αρκει να μαθει κανεις να ρυθμιζει την προφορτιση του ελατηριου που ειναι μανουρα και να ψαξει την αποσβεση συμπιεσης.
  • Αισθητικα τωρα, εβαλα πισω μικρα ασπρα φλασακια γιατι τα μαμισια ειναι μεγαλα/αντιαισθητικα και μπροστα εβαλα ασπρα φλας απο τα τελευταια μοντελα. Επισης εχω φτηνους καθρεφτες πανω για τις εντουραδες, εχοντας βγαλει τους μαμισιους.

Το ΤΑ μου ειναι απο τα πρωτα Ισπανικα, αγοραστηκε στις αρχες Μαϊου του 2002. Η ποιοτητα κατασκευης παντως ειναι εξαιρετικη και μιλαω εχοντας και VFR800 VTEC made in Japan – και εχω λυσει αρκετα και τα δυο. Σε λεπτομερειες φινιρισματος/συναρμολογησης παντως το VFR ειναι σε αλλο επιπεδο, χωρις παντως και το ΤΑ να υπολειπεται πολυ. Τα μονα μικρο-πραγματα που εβγαλε σε 100Κ χμ ειναι τα εξης.

  • Χρειαστηκα ρουλεμαν λαιμου στα 55Κ χμ, αλλαχτηκανε με κωνικα Nachi.
  • Xρειαστηκα ατερμονα κοντερ δυο φορες, στα 60Κ και στα 90Κ χμ.
  • Επισης αλλαξα τα λαστιχακια του κυκλωματος ψυξης (στον σωληνα που συνδεει τους δυο κυλινδρους στα 90Κ γιατι υπηρχε μια μικρη διαρροη, αυτο ειναι κατι που εχουν βγαλει καποια ΤΑ650 με πολλα χμ αλλα προειδοποιει και δεν αφηνει τον αναβατη – ειναι παντως καλο να αλλαζονται αυτα τα λαστιχακια προληπτικα οταν αλλαζει κανεις ψυκτικο υγρο (κοστος λιγοτερο απο 5 ευρω για τα λαστιχακια).

Απο πλευρας αξιοπιστιας, θα ξεκιναγα για το Νεπαλ, τη μεση Ανατολη, να διασχισω την Αφρικη προς το Cape Town ή οπουδηποτε.

Παραθετω πρωτα τις εντυπωσεις για τα πρωτα 32Κ χμ οπως τις ειχα στειλει στην παλια email λιστα την ανοιξη του 2004, στα δυο χρονια που το ειχα. Θα επανελθω με λεπτομερειες σχετικα με τη συντηρηση.
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 14:09:37 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 13:36:45 μμ
Εγραφα τα παρακατω την ανοιξη του 2004 στην παλια λιστα, μετα απο 2 χρονια με το μηχανακι.


Το ΤΑ το παρελαβα στις 2 Μαιου 2002 απο τον αντιπροσωπο της Honda στην πολη Macon στην Γαλλια, δινοντας σαν ανταλλαγη ενα ΚΜΧ200 του 1992 με αναρτησεις απο KDX-R το οποιο ειχε περιπου 20000 χωματινα χιλιομετρα. Τα μονα εξτρα που πηρα ητανε μπαρακι τιμονιου Honda και μπροστινα καγκελα Givi. Τα πρωτα 1500κμ γινανε πολυ προσεκτικα σε επαρχιακους δρομους με μεταβαλομενο γκαζι και σταδιακο ανοιγμα σε περισοτερες στροφες. Τα επομενα 1500 χιλιομετρα γινανε επισης προσεκτικα με σταδιακη αυξηση στροφων και μονο μετα τις 3000κμ το στροφομετρο ακουμπησε τα κοκκινα  ;D Τετοιο στρωσιμο κανω σε ολα τα μηχανακια μου και ειναι ενα απο τα μυστικα της μακροζωιας τους (μαζι φυσικα με την προσεκτικη/τακτικη συντηρηση) παρα την κακομεταχειριση που τους επιφυλασω αφ'οτου στρωθουν και μετα  ;) ;D

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ητανε το ποσο σφιχτη ητανε η πισω αναρτηση, σχεδον σαν street μηχανακι. Φαινεται οτι στην Γαλλια τουλαχιστο το αμορτισερ ειναι σεταρισμενο απο το εργοστασιο για δυο ατομα και αποσκευες. Η κριτικη του γαλλικου περιοδικου Moto Revue αναφερει σαν ενα απο τα μειονεκτηματα "suspension arriere un peu ferme"  δηλαδη "πισω αναρτηση λιγο σφιχτη". Πρωτα μειωσα την αποσβεση συμπιεσης/επαναφορας στο ελαχιστο και βγηκα για την πρωτη χωματαδα στο Surrey. Ο πισω τροχος χοροπηδαγε παντου και εφαγα και την πρωτη ψιλο-χυμα οπου το μηχανακι πεφτει αλλα ο αναβατης μενει ορθιος (τα καγκελα κανανε δουλεια, οποτε ουτε γρατσουνια). Επσαξα ομως και βρηκα πως να μειωσω την προφορτιση ελατηριου και το μηχανακι μεταμορφωθηκε. Εστειλα σχετικο HOWTO στη λιστα το οποιο ο dipa ανεβασε στο σαϊτ του club σαν οδηγιες για ρυθμιση αναρτησης. Σε αντιθεση, απο τις πρωτες βολτες διαπιστωσα οτι το μπροστινο ητανε πολυ μαλακο και με ανεπαρκη αποσβεση, οποτε αλλαξα στα 5000χμ τα λαδια του πηρουνιου με Bell Ray 15SAE και το μπροστινο εγινε πολυ καλυτερο  :) - εστειλα και παλι σχετικο HOWTO στη λιστα. Αυτες οι δυο μικρο-επεμβασεις στις αναρτησεις ειναι οτι χρειαζεται το μηχανακι για να γινει μαχιμο στο χωμα (και φυσικα καγκελα για να προστατευουν τα πλαστικα στις πτωσεις). Επισης η επεμβαση στο μπροστινο το κανει φυσικα καλυτερο και στην ασφαλτο οταν το κυνηγαει κανεις. Το πρωτο service των 6000χμ (ουσιαστικα λαδια/φιλτρο) εγινε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Honda στην Αγγλια.

Ιουνη/Ιουλη του 2002 γινανε διαφορες εκδρομες/ταξιδια στην Αγγλια, οπου διαπιστωσα ποσο καλο/ανετο ειναι το μηχανακι για δικαβαλα ταξιδια και επισης οτι χρειαζεται ψηλοτερη ζελατινα. Εψαξα/ρωτησα/ειδα και εβαλα την μεσαια ζελατινα της Givi. Επισης εβαλα Bagster καλυμα τεποζιτου και πηρα Bagster tankbag το οποιο αποδειχτηκε πολυ χρησιμο. Προς το τελος του Ιουλη φυγαμε για διακοπες 5 εβδομαδων σε Γαλλια-Ιταλια-Ελλαδα για τις οποιες εστειλα σχετικο ταξιδιωτικο στη λιστα. Κατα την διαρκεια των διακοπων εκανα το service των 12000κμ σε γνωστο εξουσιοδοτημενο Αθηναικο συνεργειο Honda (μεχρι τοτε ηθελα σφραγιδες λογω εγγυησης καθως το ΤΑ ητανε μονο μερικων μηνων). Το μηχανακι ητανε αψογο, κανοντας 8000κμ σε 5 βδομαδες, τα περισοτερα με δυο ατομα και αποσκευες. Αλλα η πραγματικη αποκαλυψη ητανε η συμεπριφορα στο χωμα στις πρωτες σοβαρες εντουραδες με “κακες παρεες”  :goofy: με μικροτερα μηχανακια σε Γαλλια/Ελλαδα: ειλικρινα, δεν φανταζομουνα ποτε οτι ενα μηχανακι των 215kg γεματο θα μπορουσε να παει ετσι στο χωμα  :eusa_clap: Τον Οκτωβρη 2002 το μηχανακι πηρε μερος στην πρωτη του εντουραδα με το ΤΑ club στην Παρνηθα, οπου εφαγε την δευτερη του ψιλο-χυμα (παλι απο δεξια, παλι χωρις γρατσουνια στα πλαστικα). Το Πασχα του 2003, το μηχανακι ξανανεβηκε Αγγλια κανοντας 2000κμ σε 2 μερες, πηγαινοντας σχεδον τερμα (160-170χμω) για πολλα χιλιομετρα.

Το καλοκαιρι του 2003 γινανε πολλα ταξιδια σαββατοκυριακου στη Αγγλια. Το service των 18000κμ (ουσιαστικα αλλαγη λαδιου) ητανε το πρωτο που εκανα μονος μου καθως το μηχανακι το ειχα πανω απο ενα χρονο και φαινοτανε βραχος μηχανολογικα (αυτο ειναι κατι που κανω σε ολα μου τα μηχανακια, τα πρωτα 2-3 service σε εξουσιοδοτημενο λογω εγγυησης μηπως και βγαλει τιποτα και μετα ..δουλεψτε χερακια μου  ;) ;D). Επισης εβγαλα και φυσηξα και το φιλτρο αερα (η Honda συνιστα αλλαγη στα 18000κμ αλλα σκεφτομουνα να βαλω αργοτερα φιλτρο Κ&Ν). Τελος Ιουλη 2003 φυγαμε παλι για 4 εβδομαδες σε Γαλλια-Ιταλια-Ελλαδα, κανοντας 7000κμ, εστειλα συντομο ταξιδιωτικο στη λιστα. Το ΤΑακι ητανε και παλι αψογο παντου. Highlight ητανε η αναβαση στην κορυφη Croix de Bauzon στην περιοχη Ardeche στη Γαλλια, κατι σαν 10κμ "κιτρινου μονοπατιου" και χειροτερα που το τολμανε μονο τυποι με καθαροαιμα, και κουφανα και δυο τυπους με KTM EXC που με ειδανε στην κορυφη  8) (Σημ: καποτε μπηκαμε στην Παρνηθα σε ενα ορειβατικο μονοπατι σηματοδοτημενο με κιτρινα σηματα και στην παλια λιστα "κιτρινο μονοπατι" σημαινε πολυ δυσκολο περασμα). Αβαρειες: σπασιμο πλαστικης ποδιας σε δυο σημεια και οδηγου αλυσιδας, και τριτη χυμα στο χωμα διπλα σε γκρεμι με φοβερη θεα. Κατα την διαρκεια των διακοπων, εκανα το επομενο service των 24000κμ στα 26000κμ, μολις εφτασα Ελλαδα: αλλαγη λαδιων (στα 8000χμ αλλα no problem λογω ταξιδιωτικων χιλιομετρων) και φιλτρου. Επισης τον Οκτωβρη του 2003, αλλαξα το φιλτρο αερα με Κ&Ν στα 28000κμ. Τελικα την ανοιξη του 2004 στα δυο χρονια και 32000χμ εβγαλα για πρωτη φορα το κοστουμι, αλλαξα τα μπουζι και εδωσα το μηχανακι σε τοπικο συνεργειο να μου ρυθμισουν βαλβιδες (με το κοστουμι βγαλμενο το κοστος ειναι μηδαμινο, πληρωσα 30 ευρω σε επαρχιακο συνεργειο).


Το ΤΑ ειναι πραγματικα απιστευτο σε ευρος χρησης, οντας απο τα λιγα μηχανακια που μπορει να κυκλοφορει σαν παπι σε Αθηνα/Λονδινο, να ταξιδευει ανα την Ευρωπη με δυο ατομα και αποσκευες (με μεσες ταχυτητες 130-140χμω) και να παει εντουραδες στισ οποιες κυνηγιεται με καθαροαιμα (ειδικα οταν φοραει τακουνατα λαστιχα  :)). Τα μονα αλλα μηχανακια που εχουν τετοιο ευρος χρησης ειναι τα ΑΤ750 (βαρυτερο/ψηλοβαρο, ψηλοτερο, καλυτερο μπροστινο, απαισια σελα), ΚΤΜ640/950 (δυνατοτερα, αρκετα καλυτερα στο χωμα αλλα ψηλοτερα, με σκληρες αναρτησεις/σελες, κραδασμους και χωρις την απροβληματιστη  λειτουργια/αξιοπιστια των Honda) και τελος το GS650 Dakar (μονολυλινδρο, κακο κιβωτιο, σκορτσαρει χαμηλα, κακο πηρουνι και λαλακες/ανεπαρκεις συνολικα αναρτησεις για χωμα).

Η συντηρηση του ΤΑ ειναι επισης ευκολη για τον DIY enthusiast: κανει κανεις τα παντα μονος του εκτος ρυθμιση βαλβιδων η οποια θελει σχετικη εμπειρια - αυτη μπορει να γινει απο συνεργειο καθε 24000κμ (βαλβιδες-συγχρονισμος καρμπυρατερ) αφου πρωτα βγαλει κανεις το κοστουμι που θελει ωρα να βγει/μπει και κοστιζει. Η Honda συστηνει 12000κμ διαστημα για βαλβιδες αλλα ρυθμιση καθε 24000κμ ή και περισοτερο ειναι κατι παραπανω απο ενταξει κατα τη γνωμη μου. Γενικα, η συντηρηση του ΤΑ ειναι και σχετικα ευκολη και φτηνη αν πιανεται κανεις.

LONG LIVE TRANSALP
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 14:59:49 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 13:48:40 μμ
Επανερχομενοι στο τωρα, στο μηχανακι εχω κανει ολα τα σερβις μονος μου εκτος απο τα εξης:

  • 1000χμ αρχικο σερβις στον αντιπροσωπο στη Γαλλια
  • 6000χμ σερβις σε Honda στην Αγγλια (λαδια-φιλτρο, εδωσα τα λαδια)
  • 12000χμ σερβις σε Ηonda στην Ελλαδα (λαδια-φιλτρο-βαλβιδες-ψυκτικο, εδωσα τα λαδια), πληρωσα τοτε 150 ευρω! (2002)
  • 32000χμ ρυθμιση βαλβιδων στη Ηonda Τρικαλων, 30 ευρω (με λυμενο μηχανακι)
  • 33000χμ σωληνακια υψηλης μπροστα και υγρα, Brake Shop Αθηνα, 80 ευρω με εκπτωση του club
  • 54000χμ συγχρονισμος καρμπυρατερ στη Ηonda Τρικαλων, 10 ευρω
  • 55000χμ ρουλεμα λαιμου στη Ηonda Τρικαλων, 70 ευρω χωρις τα ρουλεμαν


ΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΟ

Αλλαγη καθε 6000 περιπου λαδια και καθε 12000 φιλτρο. Λαδια ημισυνθετικα Motul 15-50 (δεν κυκλοφοραγα αρχικα με το μηχανακι χειμωνα στην Αγγλια γιατι πηγαινα στη δουλεια - εξω απο το Λονδινο - με το αυτοκινητο), 10-40 απο περσι που εχω το μηχανακι στην Αγγλια και κυκλοφορω ολο το χειμωνα πηγαινοντας στη δουλεια στο κεντρο. Μικροτερο διαστημα λαδιων 5000 και μεγαλυτερο 8000.

ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ

Βαλβιδες στα 12000, 32000, 54000, 80000. Συγχρονισμος στα 54000, 80000. Γενικα βαλβιδες/συγχρονισμος μπορουν να γινουν ανετα καθε 24000χμ ή και παραπανω, τα 12000 της Honda ειναι υπερβολη κατα τη γνωμη μου.

ΜΠΟΥΖΙ

12000, 32000, 54000, 80000. Ακομη και μετα απο 24Κχμ, τα μπουζι ητανε μια χαρα. Αυτα που αλλαξα στις 12000 (τα ζητησα απο το συνεργειο για να βεβαιωθω) ητανε σχεδον καινουργια! Κατα τη γνωμη μου, 24Κ ειναι μια χαρα, βεβαια καθως το κοστος ειναι μικρο μπορει καποιος να τα αλλαξει και στα 12Κ αλλα πρεπει να βγει το κοστουμι για το μπροστα αριστερα. Μια αλλη λυση ειναι αλλαζει κανεις τα 2 μονο στα 12Κ (πισω αριστερα, μπροστα δεξια που εχουν ευκολη προσβαση) και βγαζει το κοστουμι καθε 24Κ, αλλαζει μπουζι και δινει το μηχανακι για βαλβιδες/συγχρονισμο καρμπυρατερ – αν δεν μπορει να τα κανει μονος του.

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ

Φυσημα το μαμισιο στα 18Κ, αλλαγη με Κ&Ν στα 28Κ, πλυσιμο του τελευταιου στα 54Κ και 80Κ δηλ. οταν ελυσα το μηχανακι για βαλβιδες.

ΛΑΔΙΑ ΠΗΡΟΥΝΙΟΥ

Στα 5Κ, 45Κ και 80Κ.

ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ

Στα 32Κ οταν το εδωσα για σωληνακια υψηλης μπροστα, στα 60Κ και στα 85Κ, καθε περιπου 2+ χρονια.

ΨΥΚΤΙΚΟ

Στα 12Κ, 54Κ, 80Κ. Το συνδυαζω με ρυθμιση βαλβιδων.

ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ

Μπροστα στα 50Κ, 95Κ. Πισω στα 30Κ και 70Κ. Παντα μαμισια Nissin.

ΑΛΥΣΙΔΑ / ΓΡΑΝΑΖΙΑ

Η μαμισια κρατησε 45Κ, βεβαια αποτα 40Κ ειχε αρχισει να ξεχυλωνει ασχημα. Εβαλα χρυση DID X-ring με μαμισιο μπροστινο / JT πισω η οποια τα επαιξε σε 15Κ χμ!! Ισως γιατι δεν την εστρωσα ποτε, την εβαλα και κατεβηκα σε trail-ride. Στα 60Κ εβαλα απλη DID O-ring σαν την μαμισια, παλι με μαμισιο μπροστινο / JT πισω και κρατησε 25Κ χμ. Στα 85Κ αλλαξα απλα την αλυσιδα χωρις γραναζια και εβαλα Tsubaki O-ring, εχω κανει απο τοτε 15Κ χιλιομετρα και φαινεται μια χαρα.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Στα 65Κ χμ / 6 χρονια και στα 95Κ χμ / 3.5 χρονια. Η δευτερη κρατησε λιγοτερο γιατι εβαλα κινεζικη GK, μετα ξαναεβαλα Yuasa.

ΛΑΣΤΙΧΑ

Εχω δοκιμασει τα εξης: τα μαμισια (μια χαρα), Sahara (πολυ καλα), MT21 (δεν μου αρεσανε ουτε στο χωμα, στην ασφαλτο κοβουν τακουνια, στο βρεγμενο ..μπρρρ), TKC80 (τελεια για οποιον τιμαει το μηχανακι στο χωμα), Trailmax (καλα αλλα προτιμω τα Sahara για ντεμι λαστιχο).

Με την ευκαιρια να πω οτι δεν εχω αλλαξει ακομη συρματοσκοινο συμπλεκτη, εχω παρει ενα απο τα 60Κ χμ αλλα καθως δεν βλεπω ξεφτια πουθενα στο μαμισιο δεν το εχω αλλαξει. Θα το βαλω συντομα παραλληλα μηπως και... Επισης δεν εχω χρειαστει ακομη δισκους συμπλεκτη, ισως γιατι χρησιμοποιω το μηχανακι πηγαινελα στην πολη μονο τον τελευταιο 1.5 χρονο.


Αυτα, το μηχανακι θα κατεβει παλι Ελλαδα την ανοιξη καθως καλο το XLRακι αλλα δε λεει να το χαλαμε σε εντουραδες κλπ – κλασικο γαρ  ;) Σε συνδυασμο με οτι εχω και το VFR800 VTEC για γρηγορα ταξιδια, ξυσιματα κλπ, το ΤΑ ειναι για μενα μια χαρα για τη χωματινη χρηση που κανω (μακρινες εντουραδες κλπ) και γι’αυτο και εγκατελειψα την ιδεα να παρω αλλω μεγαλο on-off, προς το παρον τουλαχιστο. Εξ'αλλου, οπως ειπε κι'ο καπεταν Κονκωστας ειναι ουσιαστικα το XRV650 με σοβαρο κοστουμι, "κυριλε εντουρο" οπως ειχε γραψει καποτε το ΜΟΤΟ  ;D Και για να το πω καθαρα, εχοντας μεγαλωσει με XR, XLR, KMX/KDX  και εχοντας οδηγησει πολλα καθαροαιμα (καποτε ειχα ενα δανεικο RM250 με το οποιο πηγαινα στην πιστα στο Γαλατσι, την οποια ισως θυμουνται καποιοι "παλιοι" ;) ;D 8) ) οταν αγορασα το ΤΑ ουτε μου περναγε απο το μυαλο οτι μπορει να κανει αυτα που κανει στο χωμα χωρις βεβαια να ειναι κατέμι - εξ'αλλου το πηρα για ταξιδια εχοντας σιχτιρισει τα μικρα στις εθνικες με τα "φορτηγα και τα ψυγεια" που λεει και το ασμα.

LONG LIVE TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΙ  8)
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 14:59:20 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #3 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 16:15:52 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

...και στα δικά μας!!!  ;D ;D ;D


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #4 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:58:16 μμ
Πάνσωστος!

Να το χαίρεσαι τουλάχιστον για άλλα 150.000.
Και άμα συνεχίσεις να το προσέχεις δέν το βλέπω να χαλαέι.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #5 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 18:16:15 μμ
Τransalp rulzessssss  :goofy:

:eusa_clap:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 18:26:50 μμ
 :eusa_clap: Εύγε  πάντα καλοτάξιδο, εύχομαι πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Και μια ερώτηση αφού είμαι για λάδια, ημισυνθετικά 15-50W , και κατόπιν 10-40W, Μotul εννοεις τα 5100? Πρέπει να εχεις μείνει ευχαριστημένος ωστε να τα επιλέγεις τόσα χρόνια.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 19:35:50 μμ
Και μια ερώτηση αφού είμαι για λάδια, ημισυνθετικά 15-50W , και κατόπιν 10-40W, Μotul εννοεις τα 5100? Πρέπει να εχεις μείνει ευχαριστημένος ωστε να τα επιλέγεις τόσα χρόνια.

Νικολα, ναι εννοω τα 5100 και οπως εχω ξαναγραψει, αυτα συνηθισα απο παλια και εχω μεινει ευχαριστημενος, αυτα βαζω. Οποιαδηποτε ημισυνθετικα λαδια ειναι μια χαρα για το Τρανσαλπ που ο κινητηρας του δεν ειναι ιδιαιτερα πουσαρισμενος (το αντιθετο θα ελεγα), αρκει να αλλαζονται περιπου στα 6-7000χμ το πολυ και να μην τα αφηνει κανεις 12000 που λεει η μαμα Honda. Και οπως εχω γραψει αλλου, τετοια βαζω και στο VFR τη στιγμη που πολλοι αλλοι βαζουν φουλ συνθετικα - και το VFR μου εχει 55Κ χιλιομετρα με αισθηση ..αστρωτου ;D

Επισης μια παρατηρηση για το ιξωδες των λαδιων για το ΤΑ με βαση την εμπειρια μου. Πιστευω οτι για τη "νοτια" Ελλαδα (δηλ. οχι αν ζει καποιος στο Παρανεστι, στην Πτολεμαϊδα κλπ) το 15-50 ειναι καλυτερο απο το 10-40. Εξ΄αλλου γι'αυτο εβαζα τετοιο μεχρι προσφατα, ενω απο περσι που κυκλοφορω χειμωνα στο Λονδινο με χαμηλες θερμοκρασιες βαζω 10-40. Το τελευταιο το τσιμπαει επισης περισοτερο στις ψηλες ταχυτητες. Ενα αλλο κριτηριο ειναι η παλαιοτητα του κινητηρα: με πανω απο 80Κ χμ, θαλεγα 15-50 "αβλεπι" αλλιως θα τσιμπαει ακομη περισοτερο. Βεβαια αυτα οχι σε κρυο κλιμα οπως εδω οπου η βελονα της θερμοκρασιας το χειμωνα κανει να φτασει στη μεση μονο αν μπλεξει κανεις σε κινηση στο κεντρο και οπου τα πρωτα λεπτα λειτουργιας σε παγετο ειναι κρισιμα.

Cheers!
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 19:41:24 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 19:38:17 μμ
Περιγραφικός , αλλά και ακριβέστατος , as always :thumbup:



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #9 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 23:21:28 μμ
μπράβο Γιώργο.
1ον Που μιράζεσαι τις εμπειρίες σου μαζί μας
2ον που έχεις καταγράψει με λεπτομέρεια όλα αυτά τα πράγματα
3ον που εκτιμάς και προτιμάς να ξεζουμίζεις αυτό που έχεις, παρά να "ανεβαίνεις" με "μεταγγίσεις αίματος"


Offline old_transalp

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #10 on: Κυριακή 11 Δεκέμβριος 2011, 00:09:27 πμ
συγχαρητηρια στο φιλο για 100.000 χλμ κ του ευχομαι ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ......!
παντως μετα απο αυτο το θεμα .....αρχισα να εχω πιο πολυ εμπιστοσυνη στο ηδη παλιο μου ΤΑ 600 !!!


οσο πιο παλια......τοσο πιο καλα!!!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #11 on: Δευτέρα 12 Δεκέμβριος 2011, 14:37:34 μμ
Εύγε Γιώργο, εύχομαι και στο δικό μου μακροημέρευση... ;)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline kolors

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 181
Reply #12 on: Δευτέρα 12 Δεκέμβριος 2011, 23:43:22 μμ
καλησπερα

μπραβο στο παλικαρι και χαρα στο κουραγιο του που καθησε και κρατησε τοσο λεπτομερες ημερολογιο.

το δικο μου τρανσαλπακι (650/2001) εχει αυτη την στιγμη 105.000 χλμ εκ των οποιων τα 70.000 τα εκανε τα δυο τελευταια χρονια
και δεν χρειαστηκε τιποτε απο  ολα αυτα τα εξτρα.
αλλαξε μια φορα ατερμονα κοντερ, μια φορα ρουλεμαν τιμονιου και δυο φορες αλυσογραναζα.

γενικα το τρανσαλπ δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε ουαουα μηχανακι.
δεν ειναι γρηγορο, δεν ξυλωνει την ασφαλτο , δεν κουβαλαει μπλι-μπλι-μπικια πανω του ουτε ηλεκτρονικα βοηθηματα
δεν σου ανεβαζει την αδρεναλινη στον ουρανο.

εχει ομως απο την μανα του ενα βασικο προσον (για οσους τους ενδιαφερει η ουσια)
σου εγγυαται οτι θα σε παει εκει που θελεις, οποτε θελεις, χωρις ναζια και κονξες
αρκει να του δωσεις την ελαχιστη φροντιδα και προσοχη.

κι αυτο το προσον , κανει μερικους απο μας να μην σκεφτομαστε καν να το αλλαξουμε.

και στα 200.000 χλμ φιλε τζωρτζ.. :eusa_clap:




Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #13 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 07:51:31 πμ
καλησπερα

το δικο μου τρανσαλπακι (650/2001) εχει αυτη την στιγμη 105.000 χλμ εκ των οποιων τα 70000 τα εκανε τα δυο τελευταια χρονια

Μισθωμένο το έχεις ????   :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #14 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 11:37:12 πμ
καλησπερα

μπραβο στο παλικαρι και χαρα στο κουραγιο του που καθησε και κρατησε τοσο λεπτομερες ημερολογιο.

το δικο μου τρανσαλπακι (650/2001) εχει αυτη την στιγμη 105.000 χλμ εκ των οποιων τα 70.000 τα εκανε τα δυο τελευταια χρονια
και δεν χρειαστηκε τιποτε απο  ολα αυτα τα εξτρα.
αλλαξε μια φορα ατερμονα κοντερ, μια φορα ρουλεμαν τιμονιου και δυο φορες αλυσογραναζα.

γενικα το τρανσαλπ δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε ουαουα μηχανακι.
δεν ειναι γρηγορο, δεν ξυλωνει την ασφαλτο , δεν κουβαλαει μπλι-μπλι-μπικια πανω του ουτε ηλεκτρονικα βοηθηματα
δεν σου ανεβαζει την αδρεναλινη στον ουρανο.

εχει ομως απο την μανα του ενα βασικο προσον (για οσους τους ενδιαφερει η ουσια)
σου εγγυαται οτι θα σε παει εκει που θελεις, οποτε θελεις, χωρις ναζια και κονξες
αρκει να του δωσεις την ελαχιστη φροντιδα και προσοχη.

κι αυτο το προσον , κανει μερικους απο μας να μην σκεφτομαστε καν να το αλλαξουμε.

και στα 200.000 χλμ φιλε τζωρτζ.. :eusa_clap:


:thumbright: :thumbright: :thumbright:


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2744
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #15 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 12:16:40 μμ
Mπράβο Γιώργο! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Για μερικούς μερικούς σαν εσένα φτιάχτηκαν αυτά τα μηχανάκια!

ΥΓ. Δεν σ΄αρέσουν τα ΜΤ21; Περίεργο, αλλά εγώ δεν έχω δοκιμάσει τα άλλα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #16 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 13:16:39 μμ
ΥΓ. Δεν σ΄αρέσουν τα ΜΤ21; Περίεργο, αλλά εγώ δεν έχω δοκιμάσει τα άλλα.

Γιαννη, φορεσα ενα ζευγαρι μονο και δεν τα πηγα καλα μαζι τους. Σε μαλακο χωμα ειναι τελεια και στη λασπη οτι καλυτερο εχω φορεσει, ολα τα αλλα, ακομη και τα "τακουνατα"  TKC80, εχουν προβλημα. Αλλα σε σκληρα χωματα τα TKC80 ειναι τουλαχιστο τα ιδια και σε βραχωδη εδαφη καλυτερα.

Το μεγαλο προβλημα ομως ειναι το καθε μερα και εκει τα χαλασαμε. Εχουνε σχετικα τριγωνικο προφιλ και οταν ειναι καινουργια εχουν την ταση να "πεφτουν" αριστερα/δεξια, οπως καποιος εγραψε σε ενα Αγγλικο φορουμ ειναι σαν να πατας σε ρουλεμαν  :) Επισης σε δικαβαλο ταξιδι κοβουν τακουνια ακομη και αν παει κανεις ευλαβικα μονο μεχρι 130χμω. Τελος στο βρεγμενο ειναι απλα επικινδυνα, επεσα μια φορα μεσα στην Αθηνα προσπαθωντας μονο να αποφυγω ενα ταξι που "εβγαλε μουρη". Επισης οσες φορες το πηρα στο βρεγμενο μου πηγε η ψυχη στην κουλουρη. Τα TKC80 ειναι μια χαρα για καθε μερα, απλα υστερουν λιγο σε μαλακα χωματα και περισοτερο στη λασπη. Παντως σαν all-rounder χωματινα λαστιχα που τα φοραει κανεις καθε μερα ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ καλυτερα.

Cheers   :)
« Last Edit: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 13:26:52 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #17 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 14:35:19 μμ
1ον Που μιράζεσαι τις εμπειρίες σου μαζί μας
2ον που έχεις καταγράψει με λεπτομέρεια όλα αυτά τα πράγματα
3ον που εκτιμάς και προτιμάς να ξεζουμίζεις αυτό που έχεις, παρά να "ανεβαίνεις" με "μεταγγίσεις αίματος"

Κυριε προεδρε :) κραταω λεπτομερη spreadsheet εργασιων για ολα τα οχηματα μου και πιστευω οτι ετσι πρεπει να κανουν ολοι, ασχετα αν κανουν τις δουλειες μονοι τους ή σε συνεργειο.

Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια αλλα δεν εκανα και τιποτα σπουδαιο, πολλα αλλα Τρανσαλπ εχουν γραψει πολυ περισοτερα απο 100Κ χιλιομετρα. Απλα μπηκα στον κοπο να γραψω αυτα τα πραγματα εδω καθως ειναι το πρωτο μηχανακι μου που περναει τα 100Κ χιλιομετρα, και ειπα να το τιμησω  :)


Ερχομενος στο μηχανακι, δεν ειναι με τιποτα τελειο και τα σχετικα σχολια του kolors ειναι ..to the point :thumbright:  Ολα αυτα τα χρονια εχω πολλες φορες σκεφτει να παρω κατι αλλο, αλλα ελα που για τη χρηση που κανω αυτο δεν ειναι τοσο ευκολο, δηλ. η αναβαθμιση που λεει ο Κωστας δεν ειναι προφανης. Οπως εχει γινει ηδη αντιληπτο, το μεγαλο πλεονεκτημα του ΤΑ για μενα ειναι οτι στο χωμα μπορει να κανει πραγματα που δεν φανταζεται κανεις π.χ. να κυνηγηθει με αμιγως χωματινα μηχανακια, να μπει σε μονοπατια κλπ, και το μεγεθος του εινα στο οριο του τι μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος. Και αυτα τα κανει απο την Παρνηθα μεχρι ...τη Νιαλα, τη Βαλια Καλντα, κλπ για σ/κ (ή μεχρι και ημερησια στα Βαρδουσια). Και στην επιστροφη ξυνουμε και στο Δομοκο  ;D και "τελειωνουμε" την Εθνικη με συνεχη 140αρια  :) Και φυσικα ας μην ξεχναμε το γεγονος οτι ειναι κανεις σιγουρος οτι δεν θα τον αφησει ποτε, κατι που δινει αλλο αισθημα σιγουριας στη μακρινη αντβεντσουραδα/περιπετεια.

Τι δεν εχει λοιπον το μηχανακι. Κατ'αρχην ο κινητηρας ειναι "χλιαρος" και δεν εξιταρει τον αναβατη, του λειπει γκαζι για να ταξιδευει ξεκουραστα με 150-160χμω και καιει και πολυ σε τετοιες ταχυτητες (το 700αρι νομιζω το εχει βελτιωσει/απαλειψει αυτο), τα φρενα ειναι αποδεκτα αλλα δεν εξιταρουν οπως πχ τα φανταστικα φρενα του GS1200, και η ολη αποκριση του πλαισιου/αναρτησεων δεν εξιταρει και δεν δινει τη σιγουρια που δινει πχ ενα ΚΤΜ990 οταν "του βαζει κανεις το τιμονι κατω" που λεει κι'ο konkost  ;D

Τα αλλα μηχανακια που σκεφτηκα να το αντικαταστησω εχουνε καποια απο τα παραπανω αλλα χανουνε σε αλλα σημεια.

  • Πρωτα απ'ολα το 700αρι ειναι χαμηλο με καζανακι που περιοριζει πολυ στα δυσκολα, με 19αρη τροχο, με συνδεδεμενα φρενα που δεν θελω στο χωμα (ιδιως το πισω στο μπροστα) και με μειωμενη προστασια στα ταξιδια.
  • Το GS1200 ειναι αστερι στην ασφαλτο εκτος απο το γεγονος οτι η 6η του ειναι σχετικα κοντη - και οταν εχω δωσει τοσα χρηματα θελω να ταξιδευω με 180χμω οπως κανω με το VFR. Αλλα δεν ειμαι πεισμενος οτι κανει στο (δυσκολο) χωμα οτι κει το Τρανσαλπ λογω βαρους, κυλιδρων που προεξεχουν, 19αρη τροχου κλπ.
  • Το KTM990 ειναι αστερι οσο ειναι κανεις σε διαθεση ..Meoni στο χωμα (ναναι καλα ο μακαριτης εκει πανω) αλλα δεν ειναι μηχανακι για καθε μερα στην πολη και επισης παρα-ειναι focused και με αποτομο ψεκασμο χαμηλα
  • Το GS800 ειναι αρκετα πιο κοντα στο ΤΑ σε χαρακτηρα αλλα ειναι ψηλο για μενα (και αυτο δεν διορθωνει ευκολα, η αλλη σελα της BMW ειναι "πετσετακι"), δεν εχει την προστασια που θελω για ταξιδια, ο κινητηρας του δεν εξιταρει (γραμμικος) και επισης εχει αποτομο ψεκασμο χαμηλα
  • Το Tiger XC800 ειναι επισης πιο κοντα στο ΤΑ σε χαρακτηρα αλλα εχει σχετικα στρηταδικη θεση οδηγησης και κινητηρα και ειναι και βαρουτσικο, παντως απ'ολα τα μηχανακια που οδηγησα ειναι αυτο που ειναι πιο κοντα σ'αυτο που θελω αν εξαιρεσει κανεις την (πολυ) μακρια 1η και την κοντουτσικη 6η
  • Τελος το Tenere 660 που ειναι αστερι στο χωμα αλλα ειναι πανυψηλο (αυτο φτιαχνει σχετικα ευκολα με αλλαγη στο μοχλικο), εχει σχετικα αποτομο ψεκασμο χαμηλα αλλα ειναι μονοκυλιδρο με οτι αυτο συνεπαγεται για μακρινα γρηγορα ταξιδια

Αυτοι ειναι και οι λογοι που η αναβαθμιση εχει αναβληθει οποτε τι να κανω, ξεζουμιζω το ΤΑακι  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #18 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 14:47:45 μμ
Γιώργη, ΩΡΑΙΟΣ!!!!!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #19 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 14:48:38 μμ
Καλοτάξιδο κι από μένα. Η γνώμη του ταξιδιάρη κατόχου είναι ό,τι πιο πολύτιμο μπορεί να μάθει κάποιος για μια μοτοσυκλέτα.
Γερός να 'σαι να απολαμβάνεις το μηχανάκι.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #20 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 18:22:00 μμ
Ωραια αναλυση George...
και στα επόμενα (100κ εννοω)

με πριζωσες να βρω και την δική μου που δημοσίευσα στην yahooλίστα μας, οταν εδωσα το τρανσαλπακι το '00 με 140k χιλιομετρα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline kolors

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 181
Reply #21 on: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2011, 08:50:07 πμ
Μισθωμένο το έχεις ????   :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

τι σου ειναι οι ανθρωποι..
κατοπιν εορτης σε υποψιαζουν.. :goofy:

αν ειχε μιλησει γρηγοροτερα, θα το ειχα βαψει κιτρινακι, θα του ειχα κοτσαρει καπελαδουρα taxi
και θα ειχα βγαλει κανα εξτραδακι απο τα σουρτα φερτα μου.. :2hysterical:




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #22 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 22:14:35 μμ
Ανακινω αυτο το θεμα καθως το μηχανακι εχει πλεον 114Κ χμ και χρειαστηκε τα εξης:

  • Αλλαγη δισκων τριβης και ελατηριων συμπλεκτη, οι δισκοι ειχανε αρχισει να ψιλο-πατιναρουνε απο τα 90Κ χμ αλλα μετα τα 110Κ χμ η κατασταση χειροτερεψε αποτομα και αλλαχτηκανε.
  • Αλλαγη πισω λαστιχενιας φλαντζας καπακιου κεφαλης που εχανε λιγο λαδακι απο τα 100Κ χμ.
  • Επισης αλλαχτηκανε τα κολλαρα μεταξυ καρμπυρατερ και κυλινδρων καθως εχανε λιγο μιγμα και μαλλον επαιρνε και αερα, εχοντας ακανονιστο ρελαντι το οποιο εστρωσε πολυ μετα την αλλαγη.
  • Αλλαγη ολοκληρου του ατερμονα κοντερ καθως το πλαστικο γραναζακι ταπαιξε για τριτη φορα στα 112Κ χμ και ο ατερμονας ειχε πια αποκτησει πολυ τζογο και αλλαχτηκε.

Το μηχανακι ειναι και παλι ετοιμοπολεμο (κυριως λογω συμπλεκτη) και ετοιμο για να φτασει απροβληματιστα τα 200Κ χμ  ;)

« Last Edit: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 22:37:50 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #23 on: Τετάρτη 18 Μάιος 2016, 10:08:12 πμ




Και που εγραψε 150Κ το τρανσαλπακι? Πανω στη γεφυρα του νεου Μοναστηριου, στο βαθος ψηλα η κωμοπολη του Δομοκου  8)




Ολα ειναι δρομος..






" the PouroDuro spirit "


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #24 on: Τετάρτη 18 Μάιος 2016, 10:17:23 πμ
Ο πλέον τρανσαλποχιλιομετροφάγος! ;D


Υ.Γ. Κανα καφέ θα πιούμε?