Επανερχομενοι στο τωρα, στο μηχανακι εχω κανει ολα τα σερβις μονος μου εκτος απο τα εξης:
- 1000χμ αρχικο σερβις στον αντιπροσωπο στη Γαλλια
- 6000χμ σερβις σε Honda στην Αγγλια (λαδια-φιλτρο, εδωσα τα λαδια)
- 12000χμ σερβις σε Ηonda στην Ελλαδα (λαδια-φιλτρο-βαλβιδες-ψυκτικο, εδωσα τα λαδια), πληρωσα τοτε 150 ευρω! (2002)
- 32000χμ ρυθμιση βαλβιδων στη Ηonda Τρικαλων, 30 ευρω (με λυμενο μηχανακι)
- 33000χμ σωληνακια υψηλης μπροστα και υγρα, Brake Shop Αθηνα, 80 ευρω με εκπτωση του club
- 54000χμ συγχρονισμος καρμπυρατερ στη Ηonda Τρικαλων, 10 ευρω
- 55000χμ ρουλεμα λαιμου στη Ηonda Τρικαλων, 70 ευρω χωρις τα ρουλεμαν
ΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΟΑλλαγη καθε 6000 περιπου λαδια και καθε 12000 φιλτρο. Λαδια ημισυνθετικα Motul 15-50 (δεν κυκλοφοραγα αρχικα με το μηχανακι χειμωνα στην Αγγλια γιατι πηγαινα στη δουλεια - εξω απο το Λονδινο - με το αυτοκινητο), 10-40 απο περσι που εχω το μηχανακι στην Αγγλια και κυκλοφορω ολο το χειμωνα πηγαινοντας στη δουλεια στο κεντρο. Μικροτερο διαστημα λαδιων 5000 και μεγαλυτερο 8000.
ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡΒαλβιδες στα 12000, 32000, 54000, 80000. Συγχρονισμος στα 54000, 80000. Γενικα βαλβιδες/συγχρονισμος μπορουν να γινουν ανετα καθε 24000χμ ή και παραπανω, τα 12000 της Honda ειναι υπερβολη κατα τη γνωμη μου.
ΜΠΟΥΖΙ12000, 32000, 54000, 80000. Ακομη και μετα απο 24Κχμ, τα μπουζι ητανε μια χαρα. Αυτα που αλλαξα στις 12000 (τα ζητησα απο το συνεργειο για να βεβαιωθω) ητανε σχεδον καινουργια! Κατα τη γνωμη μου, 24Κ ειναι μια χαρα, βεβαια καθως το κοστος ειναι μικρο μπορει καποιος να τα αλλαξει και στα 12Κ αλλα πρεπει να βγει το κοστουμι για το μπροστα αριστερα. Μια αλλη λυση ειναι αλλαζει κανεις τα 2 μονο στα 12Κ (πισω αριστερα, μπροστα δεξια που εχουν ευκολη προσβαση) και βγαζει το κοστουμι καθε 24Κ, αλλαζει μπουζι και δινει το μηχανακι για βαλβιδες/συγχρονισμο καρμπυρατερ – αν δεν μπορει να τα κανει μονος του.
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑΦυσημα το μαμισιο στα 18Κ, αλλαγη με Κ&Ν στα 28Κ, πλυσιμο του τελευταιου στα 54Κ και 80Κ δηλ. οταν ελυσα το μηχανακι για βαλβιδες.
ΛΑΔΙΑ ΠΗΡΟΥΝΙΟΥΣτα 5Κ, 45Κ και 80Κ.
ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝΣτα 32Κ οταν το εδωσα για σωληνακια υψηλης μπροστα, στα 60Κ και στα 85Κ, καθε περιπου 2+ χρονια.
ΨΥΚΤΙΚΟΣτα 12Κ, 54Κ, 80Κ. Το συνδυαζω με ρυθμιση βαλβιδων.
ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝΜπροστα στα 50Κ, 95Κ. Πισω στα 30Κ και 70Κ. Παντα μαμισια Nissin.
ΑΛΥΣΙΔΑ / ΓΡΑΝΑΖΙΑΗ μαμισια κρατησε 45Κ, βεβαια αποτα 40Κ ειχε αρχισει να ξεχυλωνει ασχημα. Εβαλα χρυση DID X-ring με μαμισιο μπροστινο / JT πισω η οποια τα επαιξε σε 15Κ χμ!! Ισως γιατι δεν την εστρωσα ποτε, την εβαλα και κατεβηκα σε trail-ride. Στα 60Κ εβαλα απλη DID O-ring σαν την μαμισια, παλι με μαμισιο μπροστινο / JT πισω και κρατησε 25Κ χμ. Στα 85Κ αλλαξα απλα την αλυσιδα χωρις γραναζια και εβαλα Tsubaki O-ring, εχω κανει απο τοτε 15Κ χιλιομετρα και φαινεται μια χαρα.
ΜΠΑΤΑΡΙΑΣτα 65Κ χμ / 6 χρονια και στα 95Κ χμ / 3.5 χρονια. Η δευτερη κρατησε λιγοτερο γιατι εβαλα κινεζικη GK, μετα ξαναεβαλα Yuasa.
ΛΑΣΤΙΧΑΕχω δοκιμασει τα εξης: τα μαμισια (μια χαρα), Sahara (πολυ καλα), MT21 (δεν μου αρεσανε ουτε στο χωμα, στην ασφαλτο κοβουν τακουνια, στο βρεγμενο ..μπρρρ), TKC80 (τελεια για οποιον τιμαει το μηχανακι στο χωμα), Trailmax (καλα αλλα προτιμω τα Sahara για ντεμι λαστιχο).
Με την ευκαιρια να πω οτι δεν εχω αλλαξει ακομη συρματοσκοινο συμπλεκτη, εχω παρει ενα απο τα 60Κ χμ αλλα καθως δεν βλεπω ξεφτια πουθενα στο μαμισιο δεν το εχω αλλαξει. Θα το βαλω συντομα παραλληλα μηπως και... Επισης δεν εχω χρειαστει ακομη δισκους συμπλεκτη, ισως γιατι χρησιμοποιω το μηχανακι πηγαινελα στην πολη μονο τον τελευταιο 1.5 χρονο.
Αυτα, το μηχανακι θα κατεβει παλι Ελλαδα την ανοιξη καθως καλο το XLRακι αλλα δε λεει να το χαλαμε σε εντουραδες κλπ – κλασικο γαρ
Σε συνδυασμο με οτι εχω και το VFR800 VTEC για γρηγορα ταξιδια, ξυσιματα κλπ, το ΤΑ ειναι για μενα μια χαρα για τη χωματινη χρηση που κανω (μακρινες εντουραδες κλπ) και γι’αυτο και εγκατελειψα την ιδεα να παρω αλλω μεγαλο on-off, προς το παρον τουλαχιστο. Εξ'αλλου, οπως ειπε κι'ο καπεταν Κονκωστας ειναι ουσιαστικα το XRV650 με σοβαρο κοστουμι, "κυριλε εντουρο" οπως ειχε γραψει καποτε το ΜΟΤΟ
Και για να το πω καθαρα, εχοντας μεγαλωσει με XR, XLR, KMX/KDX και εχοντας οδηγησει πολλα καθαροαιμα (καποτε ειχα ενα δανεικο RM250 με το οποιο πηγαινα στην πιστα στο Γαλατσι, την οποια ισως θυμουνται καποιοι "παλιοι"
) οταν αγορασα το ΤΑ ουτε μου περναγε απο το μυαλο οτι μπορει να κανει αυτα που κανει στο χωμα χωρις βεβαια να ειναι κατέμι - εξ'αλλου το πηρα για ταξιδια εχοντας σιχτιρισει τα μικρα στις εθνικες με τα "φορτηγα και τα ψυγεια" που λεει και το ασμα.
LONG LIVE TRANSALP ΚΑΙ ΠΑΛΙ