Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2018, 02:57:05 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Σβήσιμο κινητήρα σε μεγάλες ταχύτητες  (Αναγνώστηκε 1246 φορές)
g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 305


« στις: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 09:44:17 πμ »

Καλημέρα,
αντιμετωπίζω ένα θέμα με τη TA600 που έχω.
Τελευταία παρατήρησα το εξής:
Όταν βγαίνω από την πόλη πηγαίνοντας δουλειά, ανοίγω το γκάζι 120-130km/h. Μετά από 1 λεπτό περίπου νιώθω το μηχανάκι να μη δίνει άλλο γκάζι. Αν πχ το κλείσω λίγο και ξανά ανοίξω. Επειδή μου το έχει κάνει 4-5 φορές πάω στην άκρη γιατί ξέρω ότι θα σβήσει. Όντως σβήνει κ μετά από 10-20 μιζιές (ευτυχώ έχω καινούργια μπαταρία) παίρνει μπρος και συνεχίζω κανονικά. Δεν έχω ξανά δοκιμάσει μετά να πάω με την ίδια ταχύτητα γιατί σχεδόν έχω φτάσει στη δουλειά (αργοπορημένος  Smiley ).
Ο μηχανικός κοίταξε 2 πράγματα. Μια βαλβίδα πάνω στην τάπα του ντεπόζιτου που την καθάρισε και το ρουμπινέτο βενζίνης που είχε πολύ μπίχλα.
Παρ' όλα αυτά μου το ξανά έκανε. Παρεμπιπτόντως χθες κάνοντας μια λίγο μεγαλύτερη απόσταση δοκίμασα να μην δώσω τέρμα το γκάζι, αλλά να πηγαίνω με 80-100km/h. Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.

Καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Ευχαριστώ
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 10:23:24 πμ »

κανενα τσακισμένο σωληνάκι κατω από το τεπόζιτο ?
Ή προβλημα σε κάποια από τις ηλεκτρονικές...
Αυτα τα δυο θα κοιταγα εγω .
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8314


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 15:10:53 μμ »

10 - 20 μιζιες?

Μηπως ελεγξες αν ειχες σπινθηρα?

Μιζαροντας τοσες φορες πρεπει κ να μπουκωνει απο καυσιμο, μυριζε ακαυστη βενζινη στην εξατμιση?
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 432


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 15:45:54 μμ »

Κάτι μου λέει ότι η μηχανή είναι μπουκωμένη. Έχεις δοκιμάσει να την ξεκαπνίσεις λίγο?
Καταγράφηκε
Malliouras
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 27



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2017, 17:26:21 μμ »

Παρόμοιο θέμα είχα σε παπί yamaha f1-z  χρόνια μαστορια ρωτούσα ο καθένας έλεγε, είτε καρμπυρατέρ είτε ηλεκτρικά.. οολα είχαν ελεγχθεί. Τελικά μια μέρα στο βενζινάδικο βιαστικος,  ΔΕ βιδωσα καλά τη τάπα τεποζιτου!! Και ναι!! Δε το πίστευα ότι δε σβήνει πλέον...
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7372



« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 11:07:48 πμ »

Να ελέγξεις
1ον τα μπουζοκαλώδια σου και να αλλάξεις τους παπάδες σου
2ον τους πολλαπλασιαστές σου....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
andreas_spec
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 10 Οκτώβριος 2017, 15:02:24 μμ »

Έλεγξε το  σωληνάκι αναπνοής τεπόζιτου , σε  παρόμοιο πρόβλημα που είχα  δεν το  κατάλαβα επείδη δεν ήταν τσακισμένο, αλλά βουλομένο .
Καταγράφηκε
g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 305


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 11 Οκτώβριος 2017, 11:00:12 πμ »

Αυτό το έλεγξε ο μηχανικός και όντως ήταν ψιλο-μπουκωμένο. Αλλά δεν ήταν εκεί το πρόβλημα.
Καταγράφηκε
g0ng
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 305


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 25 Οκτώβριος 2017, 08:57:50 πμ »

Εν τέλη ήταν ηλεκτρονική. Ζεσταίνονταν κ τότε το έκανε.

Την επισκεύασα με 60€ + αλλαγή ρουμπινέτου με άλλα 60€.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10487



« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 25 Οκτώβριος 2017, 10:17:00 πμ »

Τα συμπτωματα αυτα τα είχα ζήσει και εγώ ετσι οπως τα περιγράφεις... για αυτό ειπα οτι μάλλον είναι θεμα ηλεκτρονικής,,,
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
george2411
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 130


« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 25 Οκτώβριος 2017, 11:09:46 πμ »

το ιδιο θεμα αντιμετωπιζα σε ενα bmw 650f που ειχα πριν το transalp.
Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να στεγνωνει το μοτερ απο βενζινη. Αυτο που μπορεις να δοκιμασεις ειναι οταν σου σβησει να το αφησεις χωρις μιζιες για κανα 5λεπτο και μετα να προσπαθησεις.
Εμενα το θεμα ηταν οτι αδειαζε το φλοτερ του καρμπ απο καυσιμο και επρεπε να ξαναγεμισει αλλα δεν προλαβαινε. Οταν εσυ του τα δινεις δεν προλαβαινει οποτε στεγνωνει (σαφως και δεν ειναι φυσιολογικο εχει θεμα το φλοτερ).
Επειδη ομως ειμαι νεος στο ta, στο λεω με επιφυλαξη μιας και τα παιδια εδω εχουν εμπειρια που δεν εχω εγω στο transalp, και ξερουν που ποναει.

Φιλικα
Γιωργος
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!