Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2018, 04:25:03 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Σκασίματα μετά από άνοιγμα  (Αναγνώστηκε 288 φορές)
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 11:26:23 πμ »

Καλημέρα σύντροχοι.

Εχτές άνοιξα αρκετά την δευτέρα και άφησα το γκάζι. Όταν έπεσαν αρκετά οι στροφές, το κορίτσι μου βάρεσε μια τρομερή μπιστολιά. Όταν την πηγαίνω χαλαρά δεν το κάνεο, μόνο όταν ανεβάσω αρκετά τις στροφές και αφήσω το γκάζι στην ίδια ταχύτητα, σαν να πάει να κάνει αναρρόφηση και να σκάει.
Δεδομένα:
- Τα μπουζί τα άλλαξα τον Αύγουστο και από τότε έχω κάνει 800km.
- Βενζίνη βάζω από το ίδιο βενζινάδικο εδώ και ένα χρόνο.

Με μια πρώτη επίσκεψη στον μηχανικό, μου είπε ότι το το TA 2001 που έχω, έχει ένα κολάρο πριν την εξάτμιση(νομίζω το είπε άνθρακα αν δεν κάνω λάθος) το οποίο το βάζει η Honda για τους ρύπους και πως αυτό με τα χιλιόμετρα μπουκώνει και θέλει αλλαγή.

Καμιά ιδέα απο εσάς?
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 959


Diamonds are forever


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 14:11:45 μμ »

Είναι ένα ενοχλητικό φαινόμενο που το έχουν όλες οι τρανσαλπ(καρμπυρατεράτες). Τώρα που οφείλεται; ας απαντήσουν οι γνώστες...
Το άγχος μου πριν τη βάλω εμπρός είναι αυτό που περιγράφεις,αν έχω και γκάζι ανοιχτό,κάνει σαν να ρίχνεις με Μ1 και το κάνει ταχτικά...εμένα δεν το κάνει εν πορεία,το κάνει στην ανάφλεξη. Και γι'αυτό τον λόγο,δεν ανοιγω καθόλου γκάζι μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας.Μόνο μίζα,λίγο ταφ(σκάσιμο) και μετά κρατάω λίγο γκάζι να πειρωθεί λίγο. Είναι ένας από τους λόγους που την έχω βαρεθεί,αλλά ας όψεται η αφραγκία μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 14:13:20 μμ από Diamantis » Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 16:01:29 μμ »

Απο εμπειρία να πώ οτι όταν έκανα κάτι πειραματισμούς πάνω στον συγχρονισμό των καρμπς ,
είχα παρατηρήσει πως όταν ρύθμιζα την βίδα τελείως εκτός , δλδ συγχρονισμός τύπου κικιρίκου , όταν ανέβαζα στροφές κ αφηνα το γκάζι έσκαγε απο την εισαγωγή.

Τώρα αν εσένα έσκασε απο την εξάτμιση κατ' εμέ είναι θέμα μη σωστής λειτουργίας των cut-off βαλβίδων η εστω της μιάς .
Η δουλειά τους είναι και κόβουν το καύσιμο όταν αφήνουμε το γκάζι με ανεβασμένες στροφές.
Επειδή τα καρμπς δεν καταλαβαίνουν οτι η πεταλούδα εισαγωγής έχει κλείσει αρα μπαίνει κ λιγότερος αέρας , ετσι οι βαλβίδες κόβουν το καύσιμο επειδή λόγω στροφών η ροή καυσίμου θα συνεχιζόταν θα γέμιζε ο κύλινδρος κ μετά θα είχαμε ομοβροντίες.

Ισως σε εσένα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στο κλείσιμο κ ετσι να σκάει .

Θέμα μίγματος δεν υπάρχει αφου στις υψηλές στροφές δεν παίζουν ρόλο οι pilot αλλά οι βελόνες πλέον.

Τουλάχιστον αυτά μπορώ να σκεφτώ εγώ σαν αιτία .

Με μια πρώτη επίσκεψη στον μηχανικό, μου είπε ότι το το TA 2001 που έχω, έχει ένα κολάρο πριν την εξάτμιση(νομίζω το είπε άνθρακα αν δεν κάνω λάθος) το οποίο το βάζει η Honda για τους ρύπους και πως αυτό με τα χιλιόμετρα μπουκώνει και θέλει αλλαγή.

Καμιά ιδέα απο εσάς?

Ναι, να πείς στον μηχανικό σου να σου δείξει αυτό το κολάρο που βρίσκεται πρίν την εξάτμιση για να μάθουμε κ εμείς τι ρόλο παίζει κ πού βρίσκεται.

Το μόνο ας πούμε σύστημα που έχει η 650 και έχει σχέση με την εξαγωγή είναι το Pair. Ενα ''σύστημα '' ελεγχόμενο απο μια βαλβίδα που ενεργοποιείται απο την υποπίεση του δεξιού κάρμπ κ παίρνοντας αέρα απο το φίλτρο αέρα τον διοχετεύει στα ψευδοκάπακα μέσω των βαλβίδων που υπάρχουν εκεί για αυτό το σκοπό.
Ετσι αυξάνει το ποσοστό οξυγόνου στην εξαγωγή κ καλυτερεύει την λειτουργία του καταλύτη.



Η βίβλος γράφει οτι σκασίματα φρενάροντας με κινητήρα οφείλονται σε πρόβλημα στις Air Cut Off βαλβίδες η σε φτωχό μίγμα .

Ασχετο , αλλά έχεις ποτέ καθαρίσει η αντικαταστήσει το υποφίλτρο που βρίσκεται στο μικρό ενσωματομένο στο φίλτρο κουτάκι στο πίσω μερος του φίλτρου?
Eίναι το Νο18 στο σχέδιο.



Είναι ένα ενοχλητικό φαινόμενο που το έχουν όλες οι τρανσαλπ(καρμπυρατεράτες). Τώρα που οφείλεται; ας απαντήσουν οι γνώστες...
Το άγχος μου πριν τη βάλω εμπρός είναι αυτό που περιγράφεις,αν έχω και γκάζι ανοιχτό,κάνει σαν να ρίχνεις με Μ1 και το κάνει ταχτικά...εμένα δεν το κάνει εν πορεία,το κάνει στην ανάφλεξη. Και γι'αυτό τον λόγο,δεν ανοιγω καθόλου γκάζι μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας.Μόνο μίζα,λίγο ταφ(σκάσιμο) και μετά κρατάω λίγο γκάζι να πειρωθεί λίγο. Είναι ένας από τους λόγους που την έχω βαρεθεί,αλλά ας όψεται η αφραγκία μας.

Δεν το έχουν όλες .
Και αν στο κάνει στην επιτάχυνση  σημαίνει πρόβλημα στην ανάφλεξη η φτωχό μίγμα .
Αλλά τέτοια περίπτωση να το κάνει μιζάροντας δεν μου έχει τύχει για να λέμε την αλήθεια .
Σίγουρα κάτι φταίει , το έχεις ψάξει?

ΥΓ: Εχεις ρίξει με Μ1? 



Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2018, 16:14:30 μμ »


Τώρα αν εσένα έσκασε απο την εξάτμιση κατ' εμέ είναι θέμα μη σωστής λειτουργίας των cut-off βαλβίδων η εστω της μιάς .


Η βίβλος γράφει οτι σκασίματα φρενάροντας με κινητήρα οφείλονται σε πρόβλημα στις Air Cut Off βαλβίδες η σε φτωχό μίγμα .

Άρα πιστεύεις ότι θέλουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?

Ασχετο , αλλά έχεις ποτέ καθαρίσει η αντικαταστήσει το υποφίλτρο που βρίσκεται στο μικρό ενσωματομένο στο φίλτρο κουτάκι στο πίσω μερος του φίλτρου?
Eίναι το Νο18 στο σχέδιο.



Νομίζω ότι δεν το έχω αλλάξει ποτέ, λες να είναι και από αυτό?
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10424


Γαβ !


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2018, 09:35:14 πμ »

Η άποψη μου είναι οτι φταίει κάποιο κολάρο και παίρνει αέρα η εξάτμιση. Κάτι ανάλογο με αυτό που σου είπε ο μηχανικός.
Είναι και η πιο εύκολη περίπτωση να εντοπίσεις...

Για το πρόβλημα του Διαμαντή, αν δεν σου έχει βάλει στην εξάτμιση κολοκυθοκεφτέδες η Μαρίνα (πες της να τα βάζει σε ταπεράκι για να κρατιούνται ζεστά), τότε το πιθανότερο είναι να έχεις κάποιο θέμα στα carbs (διάφραγμα κλπ)
Καταγράφηκε

Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 959


Diamonds are forever


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2018, 09:57:12 πμ »

Δεν το έχουν όλες .
Και αν στο κάνει στην επιτάχυνση  σημαίνει πρόβλημα στην ανάφλεξη η φτωχό μίγμα .
Αλλά τέτοια περίπτωση να το κάνει μιζάροντας δεν μου έχει τύχει για να λέμε την αλήθεια .
Σίγουρα κάτι φταίει , το έχεις ψάξει?

ΥΓ: Εχεις ρίξει με Μ1? 




Ναί!!!! με του πεθερού μου που ήταν στα ΤΕΑ

Το σκάσιμο εμένα μου το κάνει πάντα όταν τη βάζω εμπρός,κατά την ανάφλεξη. Αμα πατάω μονο μίζα,θα κάνει μικρό θόρυβο,αμά ταυτόχρονα έχω και λίγο γκάζι,αστα!! και κάρβουνο και σπίθες πετάει καμιά φορά. Τρομάζει ο κόσμος...
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8489


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2018, 10:57:17 πμ »

Άρα πιστεύεις ότι θέλουν ρύθμισμα οι βαλβίδες?

Δεν λέω για τις βαλβίδες του κινητήρα , αλλα για τις βαλβίδες που βρίσκονται πάνω στα καρμπς



Δες και εδώ :   http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0

Νομίζω ότι δεν το έχω αλλάξει ποτέ, λες να είναι και από αυτό?

To υπο-φίλτρο όπως το ονομάζει η Χόντα δίνει αέρα στα διαφράγματα των καρμπς ωστε να λειτουργούν ομαλά ανάλογα με το πόσο γκάζι πατάμε .
Δεν πιστεύω όμως απο τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα να ευθύνεται αυτό.

Αυτό , δεν ξέρω αν το έχεις δεί, είναι σαν ενα σφουγγαράκι λεπτό περίπου στο 1 εκ, με τα χρόνια πολυμερίζεται κ κομματιάζεται, δλδ το πιάνεις στα χερια κ τρίβεται κ γίνεται σκόνη.
Φθηνό είναι ,  AIR CLEANER
Reference No: 18
Part Number: 17259-MCB-610
Εξάρτημα: FILTER, SUB AIR CLEANER
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  1,42 €
(χωρίς ΦΠΑ 24%)

To αλλάζεις η αν είναι σε καλή κατάσταση το πλένεις  , κ πριν το βάλεις το βουτάς σε βαλβολίνη  , μετα το στεγνώνεις καλά κ το τοποθετείς .
Εγώ δεν το έπλενα, εδωσα 5 ευρώ πήρα 3 κ πέταμα το παλιό , λάδωμα κ οκ.



Βασικά αυτό ευθύνεται για τον αέρα που πάει στα διαφράγματα.
Δεν μου έχει τύχει ποτέ να έχω θέμα απο αυτό , αλλά καλό είναι να είναι σωστό κ να κάνει την δουλειά του.

ΠΡΟΣΟΧΗ όταν το ανοίξεις μην σου σπάσουν τα αυτάκια που κρατάνε το καπάκι.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2018, 10:58:59 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!