Παιδία, έχω μια γριούλα 650 του 1996 εδώ και λίγο καιρό, και όταν της έρθει, το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν και η μηχανή δεν έχει δύναμη να πάει πάνω απο 60km/h!Εκόμα και με κατεβάσματα ή με νεκρά η μηχανή συνεχίζει να δουλεύει χαμηλά και το στροφόμετρο να δείχνει μηδέν! Έπειτα απο λίγο επανέρχεται απο μόνη της αλλά κλοτσάει απότομα και υπάρχει κίνδυνος πτώσης.
Εννοείται πως την πήγα στο γιατρό, που τυχαίνει να είναι γνωστός και καλός μάστορας, αλλα εννοείται πως σαν καλό μουλάρι η μηχανούλα μου δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα τις δυο μέρες που την κυκλοφορούσε...! Εν τέλη μου είπε ο άνθρωπος πως μπορεί να είναι η μια ηλεκτρονική αλλά δεν μπορεούμε να είμαστε σίγουροι οτι δουλεύει μονοκίλυνδρο γιατί όταν συμβαίνει η μηχανή είναι ζεστή και δεν μπορώ να εντοπισω αν κάποιος κύλινδρος δεν λειτουργεί, συν οτι η πρωτη-δευτέρα ταχύτητα έχουν την κανονική ισχύ όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα!
Αυτα... μήπως είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα με την transalp του να με διαφωτίσει;