Hellas Transalp Forum

To πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο προ των πυλών

chrisdim · 12790

Offline chrisdim

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 522
on: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 21:06:43 μμ
Ποιος δεν θυμάται τα Ελληνικά αυτοκίνητα της 10ετίας του 70,80,90. Pony, Amico, Farma, και διάφορες άλλες κατασκευές έκαναν την εμφάνισή τους στους Ελληνικούς δρόμους κυρίως λόγω φορολογικών κινήτρων. Σοβαρότερη προσπάθεια – κατασκευή μπορεί να θεωρηθεί αυτή της ΝΑΜΚΟ που με το εργοστάσιό της στη Θεσσαλονίκη, έκανε την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία γνωστή ακόμα και σε πολλές χώρες των Βαλκανίων και της Αφρικής.
Οι τρελοί τόκοι της εποχής, ο παλαβός συνδικαλισμός, και η αδιαφορία – πονηριά, του κράτους έκλεισαν το εργοστάσιο αν και στην πραγματικότητα το μόνο που έκλεισε ήταν μόνο η παραγωγή. Το σχεδιαστήριο, η έρευνα, η εξέλιξη συνεχίστηκαν και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, έχοντας μεταφέρει την παραγωγή στη Βουλγαρία και πρόσφατα στην Αίγυπτο. Φτάνοντας στο σήμερα, η εταιρεία είναι έτοιμη να ξαναρχίσει την παραγωγή και στην Ελλάδα, έχοντας εξελίξει ένα νέο αυτοκίνητο οπτικά κοντά στο παλιό, αλλά εξ ολοκλήρου από την αρχή σχεδιασμένο...............

http://www.autoday.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1100%3A---pony--&catid=1%3Aadmin&Itemid=2&lang=el


Χρήστος Δημητρακόπουλος
 BMW F650GS
 Περιστέρι
Κυπαρισσία

Το Έθνος που χάνει την μνήμη του, μελλοντικά χάνει την υπαρξή του ! !


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #2 on: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 21:44:20 μμ
   :angry4: :angry4: :angry4: Έλληνες μια ζωή ρε φούστη. Άξιοι τής μοίρας μας!  :angry4: :angry4: :angry4:


Οι τρελοί τόκοι της εποχής, ο παλαβός συνδικαλισμός, και η αδιαφορία – πονηριά, του κράτους έκλεισαν το εργοστάσιο αν και στην πραγματικότητα το μόνο που έκλεισε ήταν μόνο η παραγωγή. Το σχεδιαστήριο, η έρευνα, η εξέλιξη συνεχίστηκαν και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, έχοντας μεταφέρει την παραγωγή στη Βουλγαρία και πρόσφατα στην Αίγυπτο. Φτάνοντας στο σήμερα, η εταιρεία είναι έτοιμη να ξαναρχίσει την παραγωγή και στην Ελλάδα, έχοντας εξελίξει ένα νέο αυτοκίνητο οπτικά κοντά στο παλιό, αλλά εξ ολοκλήρου από την αρχή σχεδιασμένο.







Με τέτοια μεγάλη επιτυχία, τι πήγε στραβά και έκλεισε το εργοστάσιο;

  Πρώτα απ΄ όλα γιατί οι κυβερνώντες – οι εκάστοτε για να μην παρεξηγηθώ – δεν πίστεψαν ποτέ στα Ελληνικά χέρια και στα Ελληνικά προϊόντα. Αυτός είναι ο ένας λόγος… Ο άλλος λόγος
είναι ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός που έχουμε στην πατρίδα μας.


  "Να σας το πω απλά. Όταν κατασκευάσθηκε στην τελική του μορφή το πρώτο PONY και καλέσαμε τον τότε υπουργό βιομηχανίας Κωνοφάγο, δεν έκανε καν τον κόπο να έρθει να το δει. Μάς διαμήνυσε μάλιστα ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να φτιάξει ποτέ αυτοκίνητο… Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών της ΠΑΚ, μας πούλαγε βέβαια μπαταρίες…
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο… Και για να έρθουμε στη μεριά του συνδικαλισμού, οι αξιότιμοι εργαζόμενοι της NAMCO – οι οποίοι σαφέστατα είχαν δικαιώματα, και πάντα σέβομαι τα δικαιώματα των εργαζομένων - έκαναν μια απεργία – κατάληψη μάλλον – η οποία κράτησε 120 ημέρες, με πρωτεργάτη ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, ζητώντας αύξηση
ημερομισθίων 35%. Οι ιδιοκτήτες της NAMCO πρότειναν στους εργαζόμενους να περιμένουν έτσι ώστε να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος μετάλλου. Η απάντησή τους ήταν αρνητική καθώς ζητούσαν «εδώ και τώρα» να ικανοποιηθεί το αίτημά τους.
  Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι εργαζόμενοι δεν άφηναν να μπει κανένας στο εργοστάσιο, ακόμα και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο, φθάσανε μάλιστα να δείρουν πολύ άσχημα και το Διευθυντή Πωλήσεων της NAMCO κ. Γιώργο Ζωγράφο αλλά και κάποιους εργαζομένους που προσπάθησαν να μπουν για να δουλέψουν. Δεν άφηναν μάλιστα να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα τα οποία έπρεπε να παραδοθούν στους πελάτες της εταιρίας και τον Ελληνικό δημόσιο τομέα. Αυτή είναι η κακομοιριά
που μας δέρνει σ΄ αυτόν τον τόπο, σας επαναλαμβάνω ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός…

Και μαράζωσε λοιπόν το εργοστάσιο…

  Όχι, ήρθε ο Πέτρος (Κοντογούρης) από τη Γερμανία, και είπε στους εργαζόμενους ότι η εταιρία θα τους αποζημίωνε για τα μεροκάματα και τα ένσημα που χάθηκαν – σημειώστε ότι στις απεργίες δεν τίθεται θέμα αποζημίωσης. Τους ζήτησε να επιστρέψουν στις δουλειές τους έτσι ώστε να μπορέσει το εργοστάσιο να παραδώσει έγκαιρα 600 PONY στο Ελληνικό κράτος. Πράγματι, το εργοστάσιο άρχισε και πάλι να λειτουργεί τη Δευτέρα – μόνο που την Παρασκευή οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν ότι – πιστέψτε το – ήθελαν να πάνε διακοπές… Η διοίκηση αντέδρασε λέγοντας
ότι υπήρχαν ποινικές ρήτρες για την αδυναμία παράδοσης των αυτοκινήτων και τους υπενθύμισε ότι λείπανε από τη δουλειά τους τόσον πολύ καιρό. Η απάντηση ήταν ότι «…τότε κάναμε απεργία, τώρα θέλουμε να πάμε διακοπές…». Εν τω μεταξύ ο κλάδος μετάλλου έδωσε τελικά στους εργαζόμενους 25% αύξηση αντί 35% που ζητούσαν – μόνο που είχε χαθεί ενδιάμεσα πολύτιμος χρόνος για τη NAMCO… Πράγματι, οι εργαζόμενοι πήγαν διακοπές… Όταν επέστρεψαν, μια ταμπελίτσα στο εργοστάσιο τους παρέπεμπε να πάνε στην οδό Αγ. Σοφίας 26 για να πάρουν τις αποζημιώσεις τους… Το εργοστάσιο είχε κλείσει. Αυτή είναι η ιστορία της NAMCO…
« Last Edit: Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2011, 21:47:26 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #3 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 10:25:58 πμ
  με πρωτεργάτη ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας,

Ποιος ήταν αυτός;



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 16:02:29 μμ
Γιά να ψάξουμε ... Πότε ηταν υπουργός βιομηχανίας ο Κωνοφάγος? και επι ποιάς κυβερνήσεως?

<<Ο Πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Βιομηχανίας Κωνσταντίνο Κονοφάγο και τον Υπουργό Βορείου Ελλάδος Νικόλαο Μάρτη, επισκέπτεται τους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα και το μεταλλείο χρωμίου στο Ξηρολίβαδο Κοζάνης.>>

Πηγή:http://mam.avarchive.gr/portal/digitalview.jsp?get_ac_id=1837&thid=8979

Υ.Γ: Για δείτε και το βιντεάκι
« Last Edit: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 16:07:48 μμ by Stoneman »



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #5 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 16:31:05 μμ
Ποιος ήταν αυτός;

  Δεν τον κατονομάζει αλλά.......χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Πέμπτη 24 Νοέμβριος 2011, 16:38:04 μμ
Εσύ ξέρεις πολλά, να προσέχεις  :2hysterical:




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #8 on: Τρίτη 31 Δεκέμβριος 2013, 18:20:18 μμ
Επειδή το θέμα που ανέβασα ,υπάρχει από το 2011:

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17778.0.html

παρακαλώ τους mods να μετακινηθεί το παρόν εκεί. :-*



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025

Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #10 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 19:54:29 μμ
Το παλιο μ αρεσε πιο πολυ.

Κι αν καταλαβα καλα, στην Ελλαδα δεν θα περπατησει;;;


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #11 on: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 09:44:19 πμ
Γ@μώ τις μαγκιές! Θα φτιάξουμε επιτέλους ελληνικό αυτοκίνητο -με ξένο κινητήρα και ηλεκτρικά εννοείται, μη χάσουνε οι εταίροι πωλήσεις- που ΔΕΝ θα μπορεί να πουλιέται στην Ελλάδα, αλλά και την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση! Για άλλη μία φορά πάμε να παίξουμε σε ένα παιχνίδι που οι κανόνες είναι στημένοι από την αρχή για να χάσουμε με 10-0. Και χειροκροτάμε και από πάνω.

Άσε το αστείο ότι θα κάνει 7000 ευρώ όταν ένα πιο εξελιγμένο κορεάτικο θα είναι καρακομπλέ στα 8000!

Όπως τα έλεγε ο υπουργάρας είναι αποφασισμένο να μην έχουμε ποτέ τέτοιες βαριές βιομηχανίες ρε 'σεις. Αλλιώς θα αφήνανε και τον Θεοχαράκη να στήσει το εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο να μοντάρουμε αυτοκίνητα -και ίσως να παράγουμε και ένα κομμάτι τους- και να πάρει μπροστά και η οικονομία.

Αλλά άμα υπάρχει φάμπρικα να πας για δουλειά, αξιοκρατικά με βάση την ειδικότητα σου ή και ανειδίκευτος, τότε ο πολιτευτής πως θα σου τάζει δουλειά στο δημόσιο για να βγει μαζεύοντας τα ψηφαλάκια; Δεν θα σε έχει πια όμηρο με όπλο την ανεργία. Θα χαλάσει η κομπίνα που στήθηκε, από την εποχή που χαρίζανε μεταπολεμικά τις βιομηχανίες στους δοσίλογους για να τα δέσουνε όλα με το κράτος.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 10:38:08 πμ
Το παλιο μ αρεσε πιο πολυ.

Ναι, είχε ''χαρακτήρα''.

Αυτό είναι σαν ενα Dacia, με Niva  με ολίγον απο Fiorino.
To βλέπω πολύ σε επαγγελματική συσκευασία, κούτα δεν θα το βγάλουν?

Ο Airhead στην αντίδραση και πάλι, είδες που είχαν δίκιο οι ανθρώποι? Με τις μειώσεις μισθών ηρθαν και οι επενδύσεις.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #13 on: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 10:43:21 πμ
με κινητηρα βενζινης 1,5 λιτρου και τιμη στα 7000 καλυτερα που δεν θα πουλιεται στην ελλαδα.απατο θα πηγαινε.

στα ιδια χρηματα με ενα μικροτερο turbo diesel κινητηρα θα πουλαγε πολυ καλα.





Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #14 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2015, 09:06:09 πμ
http://www.zougla.gr/automoto/article/dilosi-ton-aneksartiton-elinon-gia-to-eliniko-pony

Τελικά ,απ΄ότι φαίνεται ξεκίνησε να παράγει η NAMCΟ ;