Hellas Transalp Forum

Yπερβολική κατανάλωση λαδιού

ierissiotis · 37214

Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #50 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 04:09:40 πμ
Βλέπεις ότι προσπαθώ να συγκρατηθώ πιο πάνω αλλά δεν το πιάνεις το υπονοούμενο. (χωρίς να σου αφαιρώ το δικαίωμα λόγου) Αν δεν γνωρίζεις ένα θέμα δεν είναι ανάγκη να απαντάς με αυτά που υποθέτεις και λέγοντας συνεχώς κοινοτοπίες ή απλά σοβαροφανείς -λάθος- απόψεις μόνο και μόνο για να μιλήσεις. Διαμαρτύρομαι γιατί είναι θέμα (κατ'εμένα) αισθητικής.

Ξέρεις, μου θυμίζεις με τα γραφόμενά σου τη φράση..."Ευχαριστώ Το Θεό που με έκανε όμορφο, έξυπνο μα πάνω απ 'όλα ...μετριόφρων!".

Φιλαράκι, ίσως ξέρεις 5 πράγματα παραπάνω από εμένα. Ίσως όμως να ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι ξέρεις κάτι παραπάνω από οποιονδήποτε. Δικαίωμά σου -όπως και δικό μου- να γράφεις αυτό που πιστεύεις. Αν όμως γράφεις λάθος, ή με τον τρόπο της γραφείς άλλα γράφεις και άλλα εννοείς να δέχεσαι και την απάντηση (απάντηση και ΟΧΙ -σε καμία περίπτωση- κριτική τουλάχιστον από εμένα).

Το λάθος που έγραψα και το τσίμπησε ο Πάνος (trackler) ήταν τα ...10 - 12 bar πίεσης αντί για 1-1,2. Διάβαζα αμερικάνικο κείμενο σε ...δεκατόμετρα του bar.

Εάν θες να συζητήσουμε πράγματα που δεν έχουν σχέση με τα λάδια, σε παρακαλώ με πμ.

« Last Edit: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 04:12:51 πμ by panisk »


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #51 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 05:53:23 πμ
Το λάθος που έγραψα και το τσίμπησε ο Πάνος (trackler) ήταν τα ...10 - 12 bar πίεσης αντί για 1-1,2. Διάβαζα αμερικάνικο κείμενο σε ...δεκατόμετρα του bar.

τωρα φταιω να σε βγαλω παλι στον τακο?  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
η πιεση λαδιου,τουλαχιστον στα αυτοκινητα,ανεβαινει αμμεσα στο μεγιστο δυνατο και οχι ανα 1000σαλ που ειχες γραψει.πιο σωστα θα ηταν να πω οτι αμμεσα πιανει μια μεγαλη σχετικα πιεση και απο καποιες στροφες και πανω πιανει φουλ σημα....εεεεε λαθος, πιεση!
δικαιλογησε γιατι διαβαζες οπως ειπες αμερικανικο σαιτ,ενδεχομενως τα αμερικανακια να εχουν διαφορετικο τροπο λειτουργιας αν και δεν το νομιζω.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #52 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 08:05:29 πμ
Έχω αφρίσει! Ο άνθρωπος έβαλε λίγο λάδι παραπάνω το έβγαλε κι ησύχασε!!!



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #53 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 15:46:42 μμ
τωρα φταιω να σε βγαλω παλι στον τακο?  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
η πιεση λαδιου,τουλαχιστον στα αυτοκινητα,ανεβαινει αμμεσα στο μεγιστο δυνατο και οχι ανα 1000σαλ που ειχες γραψει.πιο σωστα θα ηταν να πω οτι αμμεσα πιανει μια μεγαλη σχετικα πιεση και απο καποιες στροφες και πανω πιανει φουλ σημα....εεεεε λαθος, πιεση!
δικαιλογησε γιατι διαβαζες οπως ειπες αμερικανικο σαιτ,ενδεχομενως τα αμερικανακια να εχουν διαφορετικο τροπο λειτουργιας αν και δεν το νομιζω.


Πάνο, είναι σε παλιό αμερικάνικο τεχνικό εγχειρίδιο της Chevrolet. Δεν γνωρίζω αν τα σύγχρονοι (και αν είναι δόκιμο, πολύστροφοι) κινητήρες κρατάνε μεγαλύτερη πίεση από το ρελαντί. Το κρίμα είναι ότι δεν έχω σκάνερ να το σκανάρω για να δεις ότι δεν γράφω φίδια...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #54 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 18:20:08 μμ
Πάνο, είναι σε παλιό αμερικάνικο τεχνικό εγχειρίδιο της Chevrolet. Δεν γνωρίζω αν τα σύγχρονοι (και αν είναι δόκιμο, πολύστροφοι) κινητήρες κρατάνε μεγαλύτερη πίεση από το ρελαντί. Το κρίμα είναι ότι δεν έχω σκάνερ να το σκανάρω για να δεις ότι δεν γράφω φίδια...

δεν λεω οτι λες φιδια ρε πανο.μπορει και εγω να κανω λαθος.
αλλα εχω δει οργανο πιεσης λαδιου να δουλευει κοντα στο 1,5 bar ρελαντι και στην πρωτη γκαζια να φτανει 3-4 bar και παραπανω με περισσοτερο γκαζι.τι να σου πω.




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #55 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 18:32:16 μμ
δεν λεω οτι λες φιδια ρε πανο.μπορει και εγω να κανω λαθος.
αλλα εχω δει οργανο πιεσης λαδιου να δουλευει κοντα στο 1,5 bar ρελαντι και στην πρωτη γκαζια να φτανει 3-4 bar και παραπανω με περισσοτερο γκαζι.τι να σου πω.
Πανο επειδη ξερω εκανες αγωνες με τα yaris που σημαινει οτι ηταν πειραγμενα ....μηπως απο εκει εβλεπες τις ενδειξεις που λες ;




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #56 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 18:34:51 μμ
Πανο επειδη ξερω εκανες αγωνες με τα yaris που σημαινει οτι ηταν πειραγμενα ....μηπως απο εκει εβλεπες τις ενδειξεις που λες ;

οχι! δεν ειχα εγω οργανο πιεση ςλαδιου.
αυτο που ειπα το εχω δει σε ταξι μερσεντες.μπορει βεβαια να λειτουργει αλλιως το πετρελαιο,αλλα νομιζω οτι το πετρελαιο εχει περισσοτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη,αρα και περισσοτερες απαιτησεις λιπανσης.
το πετρελαιο αναφλεγεται στους 2000 βαθμους αν θυμαμαι καλα.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #57 on: Δευτέρα 21 Νοέμβριος 2011, 18:49:00 μμ
Απαντάω για τελευταία φορά σε αυτό γιατί δεν έχω όρεξη να γίνει και  αυτό σήριαλ.
Δεν σε πιανω για το περι σηριαλ
Κριμα παντως αφου ειναι η τελευταια σου απαντηση γιατι -αν και τωρα τα εγραψες πιο κατανοητα- εχω ακομα μερικες ενστασεις Ειδικα για αυτο το απολυτο 15% και εν συνεχεια 80%
Την καλημερα μου



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #58 on: Τρίτη 22 Νοέμβριος 2011, 00:08:15 πμ
οχι! δεν ειχα εγω οργανο πιεση ςλαδιου.
αυτο που ειπα το εχω δει σε ταξι μερσεντες.μπορει βεβαια να λειτουργει αλλιως το πετρελαιο,αλλα νομιζω οτι το πετρελαιο εχει περισσοτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη,αρα και περισσοτερες απαιτησεις λιπανσης.
το πετρελαιο αναφλεγεται στους 2000 βαθμους αν θυμαμαι καλα.


Και εμένα αυτή η εικόνα μου ήρθε στο μυαλό! Τα όργανα της Mercedes τόσο σε πετρέλαιο όσο και σε βενζίνη! Η βαθμονόμηση του οργάνου ήταν από 1-6. Στο ρελαντί στα 4κύλινδρα και στα πετρέλαια "έπαιζε" γύρο στο 1,2-1,7. Στα 6κύλιδρα ήταν σταθερά στο 1,5 bar. To πετρέλαιο στα κόκκινα στις ...4500 σαλ πλησίαζε το 6. Η βενζίνη στις 6000-6500 σαλ ΠΕΡΝΑΓΕ το 6 και αν είχε παραπάνω λάδια κόλλαγε το όργανο στο τέρμα της διαδρομής του μέχρι να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 4000σαλ. Τα έχω οδηγήσει αρκετά....  :goofy: :goofy: :goofy: (ντριφτάροντας!)

Το πετρέλαιο αναφλέγεται από την πίεση στον κινητήρα. Μιλάμε για 1500+ bar πίεση στους παλιότερους κινητήρες έως και 2750 bar στους σύγχρονους υψηλής απόδοσης και χαμηλών ρύπων (όπως ο νέος 2,2 lt της νέας ML προδιαγραφών Euro 6). Αυτός είναι ο λόγος που α) οι κινητήρες πετρελαίου ΔΕΝ έχουν μπουζί και β) το κόστος της αντλίας πετρελαίου είναι ...πολλαπλάσιο της αντίστοιχης της βενζίνης!

« Last Edit: Τρίτη 22 Νοέμβριος 2011, 00:10:44 πμ by panisk »


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline old_transalp

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #59 on: Τρίτη 22 Νοέμβριος 2011, 03:11:55 πμ
Και εμένα αυτή η εικόνα μου ήρθε στο μυαλό! Τα όργανα της Mercedes τόσο σε πετρέλαιο όσο και σε βενζίνη! Η βαθμονόμηση του οργάνου ήταν από 1-6. Στο ρελαντί στα 4κύλινδρα και στα πετρέλαια "έπαιζε" γύρο στο 1,2-1,7. Στα 6κύλιδρα ήταν σταθερά στο 1,5 bar. To πετρέλαιο στα κόκκινα στις ...4500 σαλ πλησίαζε το 6. Η βενζίνη στις 6000-6500 σαλ ΠΕΡΝΑΓΕ το 6 και αν είχε παραπάνω λάδια κόλλαγε το όργανο στο τέρμα της διαδρομής του μέχρι να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 4000σαλ. Τα έχω οδηγήσει αρκετά....  :goofy: :goofy: :goofy: (ντριφτάροντας!)

Το πετρέλαιο αναφλέγεται από την πίεση στον κινητήρα. Μιλάμε για 1500+ bar πίεση στους παλιότερους κινητήρες έως και 2750 bar στους σύγχρονους υψηλής απόδοσης και χαμηλών ρύπων (όπως ο νέος 2,2 lt της νέας ML προδιαγραφών Euro 6). Αυτός είναι ο λόγος που α) οι κινητήρες πετρελαίου ΔΕΝ έχουν μπουζί και β) το κόστος της αντλίας πετρελαίου είναι ...πολλαπλάσιο της αντίστοιχης της βενζίνης!





μια μικρηηηηηη διορθωσουλα.....χωρις να παρεξηγηθει ο φιλος που εγραψε το παραπανω ...

το πετρελαιο αναφλεγεται οταν .....κατα τον ψεκασμο του (με πολυ υψηλη πιεση)  μεσαα στο χωρο καυσης....ερθει σε επαφη με τον ηδη συμπιεσμενο αερα (φαση συμπιεσης) ....ο οποιος αερας (κ λογω της συμπιεσης του) εχει θερμοκρασια (υποχρεωτικα) πανω απο 170 βαθμους κελσιου !!!


οσο πιο παλια......τοσο πιο καλα!!!


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #60 on: Τρίτη 22 Νοέμβριος 2011, 15:56:14 μμ


μια μικρηηηηηη διορθωσουλα.....χωρις να παρεξηγηθει ο φιλος που εγραψε το παραπανω ...

το πετρελαιο αναφλεγεται οταν .....κατα τον ψεκασμο του (με πολυ υψηλη πιεση)  μεσαα στο χωρο καυσης....ερθει σε επαφη με τον ηδη συμπιεσμενο αερα (φαση συμπιεσης) ....ο οποιος αερας (κ λογω της συμπιεσης του) εχει θερμοκρασια (υποχρεωτικα) πανω απο 170 βαθμους κελσιου !!!

Έτσι είναι και γι' αυτό υπάρχει και ο προθερμαντήρας καυσίμου. Όταν γυρίζεις το κλειδί πρέπει να περιμένεις λίγο (να σβήσει το λαμπάκι στο ταμπλώ) και μετά να βάλεις μπροστά. Έτσι, δουλεύει μια αντίσταση στη γραμμή καυσίμου ζεσταίνοντας το καύσιμο για να μπορέσει ο κινητήρας να πάρει μπροστά πιο εύκολα ειδικά στο κρύο. Όπως ξέρουμε, το πετρέλαιο είναι λίγο ...αλλεργικό στο κρύο!

Α! Εννοείται ότι δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης!!!

Και απαιτούν και λάδια με διαφορετικά πρόσθετα, ειδικά για πετρελαιοκινητήρες!
« Last Edit: Τρίτη 22 Νοέμβριος 2011, 16:04:41 μμ by panisk »


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline ierissiotis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #61 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 15:56:08 μμ
Παιδιά μέχρι τώρα έβαζα λάδι 10 -40  .Στην επόμενη αλλαγή θα ήθελα να βάλω λίγο πιό χοντρα λάδια για να μειώσω λίγο την κατανάλωση λαδιού( κάψιμο).Τι προτείνετε?Ποιό είναι το επόμενο πιο χοντρό απο το 10-40? Επίσεις κανένα λίνκ για να παραγγείλω?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #62 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 16:08:36 μμ
Παιδιά μέχρι τώρα έβαζα λάδι 10 -40  .Στην επόμενη αλλαγή θα ήθελα να βάλω λίγο πιό χοντρα λάδια για να μειώσω λίγο την κατανάλωση λαδιού( κάψιμο).Τι προτείνετε?Ποιό είναι το επόμενο πιο χοντρό απο το 10-40? Επίσεις κανένα λίνκ για να παραγγείλω?

Πιό χοντρό είναι το 15-50 και ακόμα πιό χοντρό το 20-50.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #63 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 16:27:10 μμ
Πιό χοντρό είναι το 15-50 και ακόμα πιό χοντρό το 20-50
Το 20-50 που δεν θα το συνηστούσα ποτέ, ούτε στην Αφρική δεν το βάζουν στα σαράβαλα φορτηγά που τρέχουν λες και ανοίγεις την βρύση



Offline ierissiotis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
Reply #64 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 20:05:58 μμ
 :)Ευχαριστώ!



Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #65 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 23:25:25 μμ
άρχισα να μετράω λίγο την κατανάλωση λαδιού. Έκανα 900km (περιφεριακό Θεσ/νικης άντε και καμια μικρή εκδρομή) και έκαψε 200ml λαδιού.
Πολλά δεν είναι;



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #66 on: Παρασκευή 09 Δεκέμβριος 2011, 23:42:59 μμ
Παιδιά μέχρι τώρα έβαζα λάδι 10 -40  .Στην επόμενη αλλαγή θα ήθελα να βάλω λίγο πιό χοντρα λάδια για να μειώσω λίγο την κατανάλωση λαδιού( κάψιμο).Τι προτείνετε?Ποιό είναι το επόμενο πιο χοντρό απο το 10-40? Επίσεις κανένα λίνκ για να παραγγείλω?
Το 20-50 που δεν θα το συνηστούσα ποτέ, ούτε στην Αφρική δεν το βάζουν στα σαράβαλα φορτηγά που τρέχουν λες και ανοίγεις την βρύση

Βαλε ενα με οποιοδηποτε ιξωδες -ακομα και 20-50 αν γουσταρεις- αρκει α) να ταιριαζει η ρευστοτητα με την ατμοσφαιρικη θερμοκρασια στο μερος που θα κυκλοφορει η μηχανη (δες το σχετικο πινακακι στο μανουαλ της μηχανης) και β) το λαδι να πληρει τις προδιαγραφες που οριζει ο κατασκευαστης της μηχανης (δες παλι το μανουαλ)