Hellas Transalp Forum

Triumph Explorer 1200

Yianni · 16075

Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #25 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 12:43:07 μμ
φτερο μπροστινο ενιαιο με τα προστατευτικα στα καλαμια...οκκκκ  :banghead:


εμφανισιακα ωραιο στο συνολο.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


andy

  • Guest
Reply #26 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2011, 14:27:51 μμ
Πανέμορφο.
Αν έχει και αλογατα θα είναι τέλειο



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #27 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 10:12:27 πμ
Νέα έκδοση Triumph Tiger Explorer XC



Η Triumph διευρύνει την γκάμα του Tiger Explorer με την προσθήκη της έκδοσης XC που διαθέτει περισσότερα στάνταρ αξεσουάρ στον βασικό εξοπλισμό της και διευρυμένες δυνατότητες.
Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τη βασική έκδοση που γνωρίζουμε μέχρις σήμερα εντοπίζεται στους τροχούς που είναι ακτινωτοί με αλουμινένια στεφάνια και ατσάλινες ακτίνες. Αν και διατηρούν ην ίδια διάσταση σε σχέση με το απλό Tiger Explorer (19 και 17 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα), θα βελτιώσουν έστω και ελαφρά τις δυνατότητές του Tiger Explorer στο χώμα χάρη στην καλύτερη πληροφόρηση που προσφέρουν στον αναβάτη, σε σαθρό έδαφος, έναντι των πιο άκαμπτων χυτών αλουμινένιων.

Επιπλέον της βασικής έκδοσης που εξοπλίζεται με cruise control, traction control και ABS, το Tiger Explorer XC φέρει στον εξοπλισμό του υψηλής ανθεκτικότητας χούφτες,  υψηλής απόδοσης διπλούς προβολείς ομίχλης, ανθεκτικά προστατευτικά κάγκελα πάχους 22χιλ και βαρέων προδιαγραφών αλουμινένια ποδιά για τον κινητήρα.

Για αναβάτες που επιθυμούν να εξοπλίσουν την XC τους ακόμα περισσότερο, υπάρχει μια εκτενής γκάμα 54 γνησίων αξεσουάρ Triumph από την οποία μπορούν να επιλέξουν.

Το διεθνές ντεμπούτο της Tiger Explorer XC θα ακολουθήσει στην έκθεση Intermot στην Κολωνία στις 2 Οκτωβρίου 2012. Τα test rides στις εκθέσεις Triumph, στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμα στις αρχές Μαρτίου 2013.



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #28 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 11:07:52 πμ
Μα πώς μπορείς να συζητάς για χώμα όταν το μηχανάκι στην πρώτη τούμπα θα σου δώσει προβολάκια (ίσως και φανάρι) και ψυγείο στο χέρι...Τι μας πουλάνε οι άνθρωποι ρε παιδιά...ακτινωτοί τροχοί και το κάνανε χωμάτινο σου λέει...



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #29 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 11:12:17 πμ
Γιατί η εξάτμιση θα τη γλυτώσει ?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #30 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 12:11:04 μμ
Ειναι adventure οσο ειναι και το ..GS1200 adventure (γνωστο και ως "βυτιοφορο"). Πολλα γκαζια/κυβικα για ταξιδια και (σοβαρο) adventure απλα δεν πανε μαζι, γι'αυτο χαρειτε τα μεσαια on-off σας και πατε πραγματικο adventure μ'αυτα. (Και πριν φωναξουν καποιοι, τα ΚΤΜ950/990 εξαιρουνται οπως και το απλο GS1200 με ακτινες δηλ. οι ειδικες εκδοσεις).


" the PouroDuro spirit "


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #31 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 16:04:50 μμ
Γιατί η εξάτμιση θα τη γλυτώσει ?


50-50 ειναι η εξατμιση..... αναλογα απο που θα πεσεις.....




Offline liakos26

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 75
Reply #32 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 17:57:46 μμ
Μα πώς μπορείς να συζητάς για χώμα όταν το μηχανάκι στην πρώτη τούμπα θα σου δώσει προβολάκια (ίσως και φανάρι) και ψυγείο στο χέρι...Τι μας πουλάνε οι άνθρωποι ρε παιδιά...ακτινωτοί τροχοί και το κάνανε χωμάτινο σου λέει...
+1.000.000


Offline MarioRider

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 92
Reply #33 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 18:58:34 μμ
Μηχανη για ταξιδι μακρια,πολυ μακρια,υπομονη που θα παει,θαρθη η μερα που θα φυγουμε με την Ασημινα [γκρι 700]



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #34 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 20:55:11 μμ
Έχω την εντύπωση ότι πλέον αυτά τα μαστόδοντα είναι εκτός "Ελληνικού" κλίματος.
Παρ'όλα αυτά κατάληλο μηχανάκι άμα θές να πουλάς μούρη (χε χε εγώ είμαι ο λεφτάς μπατήρια...).
Επίσης κατάληλο για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια όπου θές να φτάσεις και ίσιος.Κατάληλο και για φόρτωση της αγαπημένης μετά της προικός της.
Άμα όμως θές να κάνεις αγριάδες στα χώματα ή και διασχίσεις χωματόδρομων και adventu-ριές είναι ακατάληλο λόγω ΚΟΣΤΟΥΣ. Δύσκολα δίνει κανείς τόσο χρήμα για να κάνει πραγματικές χωμάτινες εξορμήσεις όπου η πιθανότητα πτώσης έστω και σταματημένος πολλαπλασιάζονται με μεγάλο συντελεστή. Εκτός και άν είσαι γόνος πολύ πλούσιων και αρκετά ηληθίων ανθρώπων και δεν λογαριάζεις τα χρήματα.
Και τόσο νεόπλουτοι και τόσο λαλάκες πλέον δεν είμαστε.
Συμπέρασμα όπως μου είπε πρόσφατα και μηχα. της Honda σε κουβέντα σχετική : ...μια χαρά είναι το Transalp-άκι.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #35 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 21:06:21 μμ
 :thumbright:
Έχω την εντύπωση ότι πλέον αυτά τα μαστόδοντα είναι εκτός "Ελληνικού" κλίματος.
Παρ'όλα αυτά κατάληλο μηχανάκι άμα θές να πουλάς μούρη (χε χε εγώ είμαι ο λεφτάς μπατήρια...).
Επίσης κατάληλο για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια όπου θές να φτάσεις και ίσιος.Κατάληλο και για φόρτωση της αγαπημένης μετά της προικός της.
Άμα όμως θές να κάνεις αγριάδες στα χώματα ή και διασχίσεις χωματόδρομων και adventu-ριές είναι ακατάληλο λόγω ΚΟΣΤΟΥΣ. Δύσκολα δίνει κανείς τόσο χρήμα για να κάνει πραγματικές χωμάτινες εξορμήσεις όπου η πιθανότητα πτώσης έστω και σταματημένος πολλαπλασιάζονται με μεγάλο συντελεστή. Εκτός και άν είσαι γόνος πολύ πλούσιων και αρκετά ηληθίων ανθρώπων και δεν λογαριάζεις τα χρήματα.
Και τόσο νεόπλουτοι και τόσο λαλάκες πλέον δεν είμαστε.
Συμπέρασμα όπως μου είπε πρόσφατα και μηχα. της Honda σε κουβέντα σχετική : ...μια χαρά είναι το Transalp-άκι.
:thumbright: :thumbright:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


andy

  • Guest
Reply #36 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 23:02:51 μμ
Μην μπλέκεται τα πράγματα ρε παιδιά.
Το μηχανάκι είναι on-off, δεν είναι enturo. Που σημαίνει ότι η χρήση του είναι 70% άσφαλτο και 30% απλό χωματάκι. Δεν σημαίνει ότι μπορείς να πας να περάσεις ποτάμια και κροκάλες ή να κάνεις εντουράδα.
Έχετε δει καμιά κατηγορία σε αγώνες εντούρο με 1000άρια υπέρβαρα;;;;; 400κυβικά και μέχρι εκεί.
Ακόμα και το dakar με 400άρια τρέχουν, που στο κάτω-κάτω λόγο πολλών χλμ θα μπορούσαν να βάλουν τα μεγάλα adventure αλλά ούτε καν με αυτά δεν καταδέχονται να ασχοληθούν.
Αν ήταν έτσι φίλε Φώτη γιατί δεν έχεις μόνο το ΚΤΜ για τα "παιχνίδια" σου στο χώμα και έχεις και το 250άρι καθαρόαιμο;;;;;;;
Κανένα μεγάλο on-off δεν είναι για τέτοια σκληρά παιχνίδια. Απλά αγοράζουμε ένα και θέλουμε να τα κάνουμε όλα.



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #37 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2012, 09:26:07 πμ
Μην μπλέκεται τα πράγματα ρε παιδιά.
Το μηχανάκι είναι on-off, δεν είναι enturo. Που σημαίνει ότι η χρήση του είναι 70% άσφαλτο και 30% απλό χωματάκι. Δεν σημαίνει ότι μπορείς να πας να περάσεις ποτάμια και κροκάλες ή να κάνεις εντουράδα.
Έχετε δει καμιά κατηγορία σε αγώνες εντούρο με 1000άρια υπέρβαρα;;;;; 400κυβικά και μέχρι εκεί.
Ακόμα και το dakar με 400άρια τρέχουν, που στο κάτω-κάτω λόγο πολλών χλμ θα μπορούσαν να βάλουν τα μεγάλα adventure αλλά ούτε καν με αυτά δεν καταδέχονται να ασχοληθούν.
Αν ήταν έτσι φίλε Φώτη γιατί δεν έχεις μόνο το ΚΤΜ για τα "παιχνίδια" σου στο χώμα και έχεις και το 250άρι καθαρόαιμο;;;;;;;
Κανένα μεγάλο on-off δεν είναι για τέτοια σκληρά παιχνίδια. Απλά αγοράζουμε ένα και θέλουμε να τα κάνουμε όλα.

Μάλλον εσύ μπλέκεις τα πράγματα. Κανείς δεν είπε ότι το μηχανάκι είναι enduro.
Όταν όμως λανσάρεις "χωμάτινη" έκδοση ενός on-off δεν μπορείς να το κάνεις βάζοντας απλά ακτίνες στους τροχούς της στριτάδικης έκδοσης, πώς να το κάνουμε, δουλεύεις τον κόσμο.

Για τους αγώνες που λες, βεβαίως και υπάρχουν αγώνες με κατηγορία open όπου τρέχουν και 1000άρια (συνήθως LC8, άντε και κανά BMW R1200GS ή τίποτε παλιά γιαπωνέζικα). Απλά είναι αγώνες τύπου Cross Country, Trail Ride, Rally και όχι Enduro (γι' αυτό σου λέω ότι τα μπλέκεις). Και μάλιστα συχνά τερματίζουν και σε πολύ καλή θέση στη γενική κατάταξη (μπροστά από αρκετά καθαρόαιμα).

Σου υπενθυμίζω δε ότι στο Dakar βεβαίως και τρέχανε 1000άρια, απλά υποκυβίστηκαν οι μοτό λόγω τακτικής. Το LC8 και άλλα, εκεί κάνανε και πρεμιέρα.

Το δικό μου καθαρόαιμο το είχα πάρει για ειδική χρήση (ερασιτεχνικοί αγώνες συχνά με διαδρομή αποκλειστικά για καθαρόαιμα).Εκείνο δε τον καιρό είχα ΤΑ.  Άσε που δεν ήμουν τόσο χεράς ώστε να βγάλω αγώνα με βαρύτερο από 120 κιλά μηχανάκι (άλλοι το κάνανε). Με το δε LC8 οργώνω τα βουνά οπουδήποτε στην Ελλάδα (ή εξωτερικό), μονοκάβαλος ή δικάβαλος και με ένα συνδυασμό διασκέδασης, άνεσης και ασφάλειας που κανένα άλλο μηχανάκι δεν έχει. Στις δε αρκετές τούμπες που έχω φάει μου έχουν σπάσει 2 φλας, 1 καθρέφτης και μία φορά έκοψε σωληνάκι βενζίνης που επισκευάστηκε επιτόπου. Οι δε γρατσουνιές άπειρες. Κάγκελα δεν έχω, υπόψιν. Δηλαδή ψιλοπράγματα. Γιατί το μηχανάκι αυτό είναι μελετημένο για αυτό ακριβώς το πράγμα για το οποίο σου το πουλάνε και άρα σχεδιασμένο να πέφτει με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες (δύο ανεξάρτητα ρεζερβουάρ, χωμένο ψυγείο, στενό φανάρι κοκ) και χωρίς να έχει πάνω "τον πατέρα του και τη μάνα του" σε κάγκελα.

Σ' αυτό η μαμά ΚΤΜ είναι πολύ τίμια: σου πουλάει μηχανάκι που ΚΑΙ ταξιδεύει ΚΑΙ πάει παίζοντας στο χώμα και δε σου κοστίζει μια περιουσία κάθε πτώση.

Από την άλλη όποιος θέλει να παραμυθιάζεται ιδού πεδίο δόξης λαμπρό!



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #38 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2012, 13:13:59 μμ


Παύλος Καρούμπης


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #39 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2012, 15:02:05 μμ
Προς οσους νομιζουν οτι αυτο αλλα και αλλα μαμουθ κανουν χωμα
Αν καποιος κανει χωματινο ταξιδι ειναι σιγουρο οτι στην πορεια του δεν θα βρει μονο φλατ πατημενους χωματοδρομους  Θα βρει μια ποικιλια χωματινων συνθηκων που περιλαμβανουν απο δασικους δρομους τυπου "σκονισμενη ασφαλτος" που περνανε ακομα και τα ss μεχρι δυσκολες συνθηκες οπου η προσφηση μπορει να μεταβαλεται συχνα και κυριως απροβλεπτα Ακομα ομως και μια ευκολη και γνωστη χωματινη διαδρομη μπορει να αποδειχτει "κολαση" μιας και ποτε ΚΑΜΙΑ χωματινη διαδρομη δεν γινεται να ειναι απολυτως γνωστη αλλα ουτε και σιγουρα ευκολη αφου ο βαθμος δυσκολιας της πολλες φορες εξαρταται και απο τις καιρικες συνθηκες που υπαρχουν ή προηγηθηκαν πριν περασουμε εμεις (οσοι εχουν οδηγησει πχ σε αργιλωδες χωμα μετα απο βροχη καταλαβαινουν τι λεω)
Το παραμυθι με τα μεγαλα ον-(και καλα)οφ εχει πλαστει ομορφα απο τα τμηματα μαρκετινγκ των εταιριων και δυστιχως πουλαει ακομα Και αν καποιος ειναι αρκετα χερας για να κινηθει αξιοπρεπως με μια τετοια μοτοσυκλετα στο χωμα ειναι σιγουρο οτι πρεπει να εχει εκτος απο βαρυ χερι και βαρυ πορτοφολι!



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #40 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2012, 21:15:41 μμ
Πω πω...
σαν το GS και αυτο...

θα πηγαινεις να το πλυνεις με σφουγκαρι, και θα τελειωνεις με καμια 10αρια γρατζουνιες στο δεξι χερι σου...

Α ρε βαραντερακι!  τι ωραιες και καθαρες καμπυλες!
Άν είσαι αριστερόχειρας ;;;;;;; Πάντως βλέποντας τις φωτογραφίες φοβάμε ότι θα πονάνε τα κ...μέρια.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #41 on: Τετάρτη 05 Σεπτέμβριος 2012, 21:46:29 μμ
Με το δε LC8 οργώνω τα βουνά οπουδήποτε στην Ελλάδα (ή εξωτερικό), μονοκάβαλος ή δικάβαλος και με ένα συνδυασμό διασκέδασης, άνεσης και ασφάλειας που κανένα άλλο μηχανάκι δεν έχει. Στις δε αρκετές τούμπες που έχω φάει μου έχουν σπάσει 2 φλας, 1 καθρέφτης και μία φορά έκοψε σωληνάκι βενζίνης που επισκευάστηκε επιτόπου. Οι δε γρατσουνιές άπειρες. Κάγκελα δεν έχω, υπόψιν. Δηλαδή ψιλοπράγματα. Γιατί το μηχανάκι αυτό είναι μελετημένο για αυτό ακριβώς το πράγμα για το οποίο σου το πουλάνε και άρα σχεδιασμένο να πέφτει με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες (δύο ανεξάρτητα ρεζερβουάρ, χωμένο ψυγείο, στενό φανάρι κοκ) και χωρίς να έχει πάνω "τον πατέρα του και τη μάνα του" σε κάγκελα.

Σ' αυτό η μαμά ΚΤΜ είναι πολύ τίμια: σου πουλάει μηχανάκι που ΚΑΙ ταξιδεύει ΚΑΙ πάει παίζοντας στο χώμα και δε σου κοστίζει μια περιουσία κάθε πτώση.

Φωτακο, μια μικρη παρεμβαση καθως τα παραλες για το LC8. Συνδυασμος διασκεδασης, ανεσης και ασφαλειας που κανενα αλλο μηχανακι δεν εχει (on-off φυσικα εννοεις)?? Εγω θαφηνα απεξω την ανεση  ;) Θυμαμαι δε σε μια εντουραδα καπου στην Αυλωνα που ειμαστε μαζι (τοτε ειχες ακομη ΤΑ), το LC8 του Κοντολιου ειχε σπασει ρακορ βενζινης απο απλο πεσιμο στις λασπες. Μαλιστα βλεποντας τον να πεφτει ακριβως μπροστα μου ξεχαστηκα και τον "θαυμασα" και επεσα κι'εγω. Εγω απλα σηκωσα το ΤΑ αλλα ευτυχως ειχαμε μαζι εκεινη την "τσιμεντοκονια μεταλλου" μαζι και κολλησαμε το ρακορ του Κοντολιου. Επισης κοψιμο σε σωληνακι βενζινης απο πεσιμο??  :o Περιτο να πω οτι εχω πεσει αρκετες φορες με το ΤΑ στο χωμα και δεν εχω παθει καμια απολυτως αβαρεια περα απο καθρεφτες (ιμιτασιον παντα) και γρατσουνιες στα πλαστικα - αλλα εχω καγκελα.

Χαιρομαι παντως που σ'αρεσει τα μαλα το KTM και την εχεις βρει μαζι του εφ'οσον το παινευεις τοσο  ;) :-*


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #42 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 10:21:43 πμ

Ζορζ με αναγκάζεις να εξηγώ τα αυτονόητα αλλά δεν πειράζει, χρόνος υπάρχει  ;D

Quote
Συνδυασμος διασκεδασης, ανεσης και ασφαλειας που κανενα αλλο μηχανακι δεν εχει (on-off φυσικα εννοεις)?? Εγω θαφηνα απεξω την ανεση  ;)


Μην την αφήνεις καθόλου έξω την άνεση και εξηγούμαι: α) προφανώς εννοώ για on-off μηχανάκι (ήμαρτον!) β) Η άνεση αναφέρεται για ταξίδι στο χώμα (έγραψα "οργώνω τα βουνά"). Και ναι, σε αυτό ΔΕΝ υπάρχει πιο άνετο (και fun,και ασφαλές) μεγάλο on-off από το LC8 ακόμα και όταν είναι δικάβαλο. Άσε, έχω κάνει πολλά χωμάτινα ταξίδια με το ΤΑ δικάβαλος, απλά καμία σχέση. Δεν υποστήριξα ότι είναι το πιο άνετο στην άσφαλτο (πάλι ήμαρτον!)

Quote
Θυμαμαι δε σε μια εντουραδα καπου στην Αυλωνα που ειμαστε μαζι (τοτε ειχες ακομη ΤΑ), το LC8 του Κοντολιου ειχε σπασει ρακορ βενζινης απο απλο πεσιμο στις λασπες. Μαλιστα βλεποντας τον να πεφτει ακριβως μπροστα μου ξεχαστηκα και τον "θαυμασα" και επεσα κι'εγω. Εγω απλα σηκωσα το ΤΑ αλλα ευτυχως ειχαμε μαζι εκεινη την "τσιμεντοκονια μεταλλου" μαζι και κολλησαμε το ρακορ του Κοντολιου.Επισης κοψιμο σε σωληνακι βενζινης απο πεσιμο??  :o
α) Το πέσιμο αυτό μόνο απλό δεν ήταν, έπεσε με πολλά, εσύ όχι, το δε σωληνάκι δεν το επισκευάσαμε με τσιμεντοκονία αλλά με ένα μικρό κωνοειδές σωληνάκι. β) Ο δε Κοντολιός έχει φάει έκτοτε τούμπες και τούμπες σε μέρη και με χιλιόμετρα που άλλο 1000άρι ούτε ονειρεύεται και το μηχανάκι δεν έχει πάθει τίποτα (πέραν από γρατζουνιές)-μην κρίνεις από ένα επεισόδιο μόνο γ)Ούτε ο Κοντολιός δεν έχει κάγκελα. Τόσο εγώ όσο και ο Κοντολιός αν είχαμε κάγκελα δεν θα κουνιόταν φύλο. Όταν όμως την πτώση την τρώει το ντεπόζιτο και στη χειρότερη ματσαλιάζει το σωληνάκι από μέσα (που είτε επισκευάζεις επιτόπου είτε απομονώνεις το ένα τεπόζιτο και πας με το άλλο) αυτό εγώ το λέω μελετημένο, εσύ πως το λες;  Τα ΤΑ αν τρώγανε τέτοιες τούμπες χωρίς κάγκελα θα είχαν γίνει κομφετί προ πολλού.

Quote
Χαιρομαι παντως που σ'αρεσει τα μαλα το KTM και την εχεις βρει μαζι του εφ'οσον το παινευεις τοσο  ;) :-*
Δεν το παινεύω τόσο, όπως έχω γράψει πολλές φορές και παλιότερα σαφώς έχει και τα μεινοεκτήματά του. Το έχω κριτικάρει πολύ δίκαια. Για τη χρήση που το θέλω εγώ το θεωρώ ό,τι καλύτερο so far (σαν συνολικό πακέτο).
Αν δε, έρθεις κατά Ταϋγετο καμιά φορά θα στο δώσω να κάνουμε μια διαδρομούλα. Μετά θα "τα παραλές" εσύ, να με θυμηθείς  ;D



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #43 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 11:46:56 πμ
Γεια σου και παλι Φωτακο  :)

Μην την αφήνεις καθόλου έξω την άνεση και εξηγούμαι: α) προφανώς εννοώ για on-off μηχανάκι (ήμαρτον!) β) Η άνεση αναφέρεται για ταξίδι στο χώμα (έγραψα "οργώνω τα βουνά"). Και ναι, σε αυτό ΔΕΝ υπάρχει πιο άνετο (και fun,και ασφαλές) μεγάλο on-off από το LC8 ακόμα και όταν είναι δικάβαλο. Άσε, έχω κάνει πολλά χωμάτινα ταξίδια με το ΤΑ δικάβαλος, απλά καμία σχέση. Δεν υποστήριξα ότι είναι το πιο άνετο στην άσφαλτο (πάλι ήμαρτον!)

Ααααα, ενταξει, τωρα το βαζεις σωστα ..in black and white, δικη μου παρανοηση. Ειναι η ανεση/χρηστικοτητα στην ασφαλτο (πολη/ταξιδι) και η καταναλωση που με χαλανε στο μηχανακι. Στο χωμα ειναι αστερι, αν και πιστευω οτι η συνεπιβατηδα θα ζεσταθει κομματακι στις χωματινες ταξιδιωτικες διασχισεις..


...
Όταν όμως την πτώση την τρώει το ντεπόζιτο και στη χειρότερη ματσαλιάζει το σωληνάκι από μέσα (που είτε επισκευάζεις επιτόπου είτε απομονώνεις το ένα τεπόζιτο και πας με το άλλο) αυτό εγώ το λέω μελετημένο, εσύ πως το λες;  Τα ΤΑ αν τρώγανε τέτοιες τούμπες χωρίς κάγκελα θα είχαν γίνει κομφετί προ πολλού.

Εδω νομιζω οτι υπερβαλεις. Οκ, το LC8 ειναι μελετημενο, αλλα τα ΤΑ/ΑΤ ουτε κι'αυτα παθαινουν σοβαρες αβαρειες στις πτωσεις στο χωμα χωρις να ειναι "μελετημενα", απλα η μαζεμενη σχεδιαση της Honda βοηθαει. Το δικο μου επεσε και σε γκρεμι οπου βρηκε απ'ευθειας το φαιρινγκ στα βραχια και απλα εσπασε η μια βαση του πλαστικου. Ξερω αλλα μηχανακια που πεφτουν στην ασφαλτο και κανουν μερικα χιλιαρικα ευρω ζημια ;)


...
Για τη χρήση που το θέλω [/u] εγώ το θεωρώ ό,τι καλύτερο so far (σαν συνολικό πακέτο). Αν δε, έρθεις κατά Ταϋγετο καμιά φορά θα στο δώσω να κάνουμε μια διαδρομούλα. Μετά θα "τα παραλές" εσύ, να με θυμηθείς  ;D

Δεν αμφιβαλω, το μηχανακι για σοβαρη χωματινη χρηση ειναι αστερι οπως εχω ξαναγραψει. Αν ητανε και πιο all-rounder οπως πχ το 1200GS τοτε θα ητανε ΤΟ (πραγματικο) adventure μηχανακι. Και το ξερω το μηχανακι πολυ καλα εχοντας το οδηγησει επανηλειμενα. Αλλα αφου επιμενεις, θα κανονισω ναρθω και κανενα σ/κ Ταϋγετο να δοκιμασω και το δικο σου  ;) ;D
« Last Edit: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 11:48:36 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #44 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 13:07:23 μμ
Αλλα αφου επιμενεις, θα κανονισω ναρθω και κανενα σ/κ Ταϋγετο να δοκιμασω και το δικο σου 


Παλιοαλεπού, με έφερες εκεί που με ήθελες!  ;D