Μην μπλέκεται τα πράγματα ρε παιδιά.
Το μηχανάκι είναι on-off, δεν είναι enturo. Που σημαίνει ότι η χρήση του είναι 70% άσφαλτο και 30% απλό χωματάκι. Δεν σημαίνει ότι μπορείς να πας να περάσεις ποτάμια και κροκάλες ή να κάνεις εντουράδα.
Έχετε δει καμιά κατηγορία σε αγώνες εντούρο με 1000άρια υπέρβαρα;;;;; 400κυβικά και μέχρι εκεί.
Ακόμα και το dakar με 400άρια τρέχουν, που στο κάτω-κάτω λόγο πολλών χλμ θα μπορούσαν να βάλουν τα μεγάλα adventure αλλά ούτε καν με αυτά δεν καταδέχονται να ασχοληθούν.
Αν ήταν έτσι φίλε Φώτη γιατί δεν έχεις μόνο το ΚΤΜ για τα "παιχνίδια" σου στο χώμα και έχεις και το 250άρι καθαρόαιμο;;;;;;;
Κανένα μεγάλο on-off δεν είναι για τέτοια σκληρά παιχνίδια. Απλά αγοράζουμε ένα και θέλουμε να τα κάνουμε όλα.
Μάλλον εσύ μπλέκεις τα πράγματα. Κανείς δεν είπε ότι το μηχανάκι είναι enduro.
Όταν όμως λανσάρεις "χωμάτινη" έκδοση ενός on-off δεν μπορείς να το κάνεις βάζοντας απλά ακτίνες στους τροχούς της στριτάδικης έκδοσης, πώς να το κάνουμε, δουλεύεις τον κόσμο.
Για τους αγώνες που λες, βεβαίως και υπάρχουν αγώνες με κατηγορία open όπου τρέχουν και 1000άρια (συνήθως LC8, άντε και κανά BMW
R1200GS ή τίποτε παλιά γιαπωνέζικα). Απλά είναι αγώνες τύπου Cross Country, Trail Ride, Rally και όχι Enduro (γι' αυτό σου λέω ότι τα μπλέκεις). Και μάλιστα συχνά τερματίζουν και σε πολύ καλή θέση στη γενική κατάταξη (μπροστά από αρκετά καθαρόαιμα).
Σου υπενθυμίζω δε ότι στο Dakar βεβαίως και τρέχανε 1000άρια, απλά υποκυβίστηκαν οι μοτό λόγω τακτικής. Το LC8 και άλλα, εκεί κάνανε και πρεμιέρα.
Το δικό μου καθαρόαιμο το είχα πάρει για ειδική χρήση (ερασιτεχνικοί αγώνες συχνά με διαδρομή αποκλειστικά για καθαρόαιμα).Εκείνο δε τον καιρό είχα ΤΑ. Άσε που δεν ήμουν τόσο χεράς ώστε να βγάλω αγώνα με βαρύτερο από 120 κιλά μηχανάκι (άλλοι το κάνανε). Με το δε LC8 οργώνω τα βουνά οπουδήποτε στην Ελλάδα (ή εξωτερικό), μονοκάβαλος ή δικάβαλος και με ένα συνδυασμό διασκέδασης, άνεσης και ασφάλειας που κανένα άλλο μηχανάκι δεν έχει. Στις δε αρκετές τούμπες που έχω φάει μου έχουν σπάσει 2 φλας, 1 καθρέφτης και μία φορά έκοψε σωληνάκι βενζίνης που επισκευάστηκε επιτόπου. Οι δε γρατσουνιές άπειρες.
Κάγκελα δεν έχω, υπόψιν. Δηλαδή ψιλοπράγματα.
Γιατί το μηχανάκι αυτό είναι μελετημένο για αυτό ακριβώς το πράγμα για το οποίο σου το πουλάνε και άρα σχεδιασμένο να πέφτει με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες (δύο ανεξάρτητα ρεζερβουάρ, χωμένο ψυγείο, στενό φανάρι κοκ) και χωρίς να έχει πάνω "τον πατέρα του και τη μάνα του" σε κάγκελα.
Σ' αυτό η μαμά ΚΤΜ είναι πολύ τίμια: σου πουλάει μηχανάκι που ΚΑΙ ταξιδεύει ΚΑΙ πάει παίζοντας στο χώμα και δε σου κοστίζει μια περιουσία κάθε πτώση.
Από την άλλη όποιος θέλει να παραμυθιάζεται ιδού πεδίο δόξης λαμπρό!