Hellas Transalp Forum

ROX RISERS

γκ · 7089

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 08:31:20 πμ
Οι ψηλοί ή οι πολύ ψηλοί, το ξέρετε: Στο ΤΑ -στο 600που έχω εγώ- η όρθια θέση είναι από άβολη έως απαγορευτική.
Οι συνηθισμένες προσθήκες μου φαίνονταν λίγες (+25 ~ +35mm) και γι' αυτό δεν έβαλα τίποτα. Όταν είδα τα Rox είπα εδώ είμαστε, αλλά είχαν ένα κάρο ευρώ.
Πριν λίγες μέρες τα βρήκα στο ebay λιγότερα από 1€/mm με τα μεταφορικά και χτύπησα τα +85mm!
Τσοπεριάρικο σχεδόν ύψος!



Όσο αφορά τη θέση οδήγησης:Είδομεν το φως το αληθινό! Επιτέλους η μηχανή σου φωνάζει ΣΗΚΩΩΩΩ!!!!
Το δεύτερο καλό είναι ότι δεν χρειάστηκαν αφτερμάρκετ ντίζες, τα γκαζοσύρματα πέρασαν μια χαρά πίσω από το διακόπτη εξοικονομώντας διαδρομή και προς το παρόν δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα.

Τα μείον:
 Το πρώτο πράγμα που θα άλλαζα στο ΤΑ θα ήταν τα μαλακά λάστιχα που στηρίζουν τις βάσεις του τιμονιού στην πλάκα. Μου φαίνεται αστείο να μιλάμε για ελαστικότητες πλαισίου ή πηρουνιού, όταν το τιμόνι κολυμπάει στην πλάκα. Διάβασα όμως στο καλό μας φόρουμ, ότι όσοι επιχείρησαν να αλλάξουν τα λάστιχα με αλουμίνιο ή τεφλόν, ξαναεπέστρεψαν στα λάστιχα λόγω κραδασμών και έτσι το άφησα. Μια και το έφερε η κουβέντα το ιδανικό υλικό για αυτή τη δουλειά είναι η πολυουρεθάνη που φτιάχνονται τα aftermarket silent blocks στις αναρτήσεις των αυτοκινήτων. Το υλικό υπάρχει και σε μπάρα για να κατεργαστεί στον τόρνο, αλλά μπορεί να μου πει κανείς, γιατί στο Ελλάντα είναι τόσο ακριβό;;; Για μένα πιά είναι υποχρεωτικό να βάλω κάτι σκληρότερο στις βάσεις του τιμονιού, γιατί η μεγάλη απόσταση του τιμονιού από τις βάσεις αυξάνει τη ροπή που καταπονεί τα λάστιχα κάνοντας το τιμόνι αδέσποτο.
Δεύτερο με τη μεγάλη αυτή ροπή, ίσως γλυστρήσει λίγο o αποστάτης στη βάση που πριν έσφιγγε το τιμόνι. Στην άσφαλτο δεν έχει πρόβλημα, όταν το ταλαιπωρήσω στο χώμα τα ξαναλέμε. 

« Last Edit: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 08:35:25 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 08:45:33 πμ
Στην ορθια σταση το ελυσες το προβλημα ..στην καθιστη τι γινετε δεν εχει ανεβει αρκετα το τιμονι ;

βαλε μια φωτο να δουμε πως δειχνει .




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 09:54:41 πμ
ωραία πατέντα. Πολύ ύψος όμως και μάλλον θα αναγκαστείς να κατέβεις πιο χαμηλά λόγω ακριβώς των λόγων που ανέφερες.
Μη περιμένεις να γίνει μπετό... απο μόνα τους τα λεπτά καλάμια, έχουν μεγάλη ελαστικότητα και ότι και να κάνεις απο κάποιο σημείο και μετά... δε βγάζεις άκρη (ίσως το μεγαλύτερο ελάττωμα του ΤΑ κατά την άποψη μου).


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 10:28:31 πμ
Στην ορθια σταση το ελυσες το προβλημα ..στην καθιστη τι γινετε δεν εχει ανεβει αρκετα το τιμονι ;

βαλε μια φωτο να δουμε πως δειχνει .

Δεν έχω κάνει πολλά χλμ Παναγιώτη και μόνο άσφαλτο. Για το ύψος μου καλό είναι και στην καθιστή θέση. Το έχω ίσως αρκετά μπροστά, πράγμα καλό στην άσφαλτο, γιατί γέρνω εμπρός και χαμηλώνω λίγο, αλλά όρθιος θα προτιμούσα να είναι πιό πίσω. Έχει το καλό ότι ρυθμίζεται αρκετά ΚΑΙ μπρος πίσω.
Για φωτό περίμενε να το δω στο χώμα.

Μη περιμένεις να γίνει μπετό... απο μόνα τους τα λεπτά καλάμια, έχουν μεγάλη ελαστικότητα και ότι και να κάνεις απο κάποιο σημείο και μετά... δε βγάζεις άκρη (ίσως το μεγαλύτερο ελάττωμα του ΤΑ κατά την άποψη μου).

Φυσικά έχεις δίκηο, απλά το πρώτο πράγμα που με ενόχλησε στο ΤΑ ήταν η αναρχοαυτόνομη στήριξη του τιμονιού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #4 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 11:29:32 πμ
Το ειχα δει παλιοτερα οταν νομιζα οτι χρειαζομουν αποστατες Πραγματι παρα πολλα τα ευρα (ακομα και αυτα που εδωσες κατα την γνωμη μου) Πολυ σημαντικο πλεονεκτημα οτι μπορεις να ρυθμισεις το μπρος πισω του τιμονιου
Θεωρω και εγω υπερβολικα τα 85 mm Βεβαια δεν ξερω το υψος του rental τιμονιου που εχεις Στο ΤΑ μου παντως με 25mm αποστατες και τιμονι της afam προοριζομενο για africa, στο χωμα ορθιος ημουν μια χαρα, αλλα για να σηκωθω χρειαζοταν "προσπαθεια" Στην καθημερινη δε μετακινηση στην πολη, μετα απο λιγο καιρο αρχισα να εχω ενοχλησεις στους ωμους!  Ετσι λοιπον τους εβγαλα και ησυχασα!
Με την ντιζα του συμπλεκτη δεν ειχες προβλημα? Η ντιζα του τσοκ εναι οπως και στο 650? Ο λεβιες δηλ ειναι πανω στην μανετα? Δεν ειχες προβλημα εκει?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 13:07:26 μμ

Με την ντιζα του συμπλεκτη δεν ειχες προβλημα? Η ντιζα του τσοκ εναι οπως και στο 650? Ο λεβιες δηλ ειναι πανω στην μανετα? Δεν ειχες προβλημα εκει?


Και στη ντίζα του συμπλέκτη έκανα μιά μεσαριά στη διαδρομή, στο κάτω μέρος και δεν φαίνεται στη φωτό. Είναι φαρδύ και το Renthal.
Η ντίζα του τσοκ είναι πάνω στη βάση της μανέτας του συμπλέκτη και είναι ο.k. Αν είχε πρόβλημα και αυτή θα την....
καταργούσα :2hysterical: :2hysterical:
Νομίζω δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτε

Μου άνοιξε η όρεξη πάντως να χαμηλώσω τα μαρσπιέ, μόνο χρόνο, τροχό και ηλεκτροκόλληση χρειάζεται, καθώς και να φτιάξω και φαρδυούς μαρσπιέδες, εεε αυτοί χρειάζονται και λίγο σίδερο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!