Οι ψηλοί ή οι πολύ ψηλοί, το ξέρετε: Στο ΤΑ -στο 600που έχω εγώ- η όρθια θέση είναι από άβολη έως απαγορευτική.
Οι συνηθισμένες προσθήκες μου φαίνονταν λίγες (+25 ~ +35mm) και γι' αυτό δεν έβαλα τίποτα. Όταν είδα τα Rox είπα εδώ είμαστε, αλλά είχαν ένα κάρο ευρώ.
Πριν λίγες μέρες τα βρήκα στο ebay λιγότερα από 1€/mm με τα μεταφορικά και χτύπησα τα +85mm!
Τσοπεριάρικο σχεδόν ύψος!
Όσο αφορά τη θέση οδήγησης:Είδομεν το φως το αληθινό! Επιτέλους η μηχανή σου φωνάζει ΣΗΚΩΩΩΩ!!!!
Το δεύτερο καλό είναι ότι δεν χρειάστηκαν αφτερμάρκετ ντίζες, τα γκαζοσύρματα πέρασαν μια χαρά πίσω από το διακόπτη εξοικονομώντας διαδρομή και προς το παρόν δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα.
Τα μείον:
Το πρώτο πράγμα που θα άλλαζα στο ΤΑ θα ήταν τα μαλακά λάστιχα που στηρίζουν τις βάσεις του τιμονιού στην πλάκα. Μου φαίνεται αστείο να μιλάμε για ελαστικότητες πλαισίου ή πηρουνιού, όταν το τιμόνι κολυμπάει στην πλάκα. Διάβασα όμως στο καλό μας φόρουμ, ότι όσοι επιχείρησαν να αλλάξουν τα λάστιχα με αλουμίνιο ή τεφλόν, ξαναεπέστρεψαν στα λάστιχα λόγω κραδασμών και έτσι το άφησα. Μια και το έφερε η κουβέντα το ιδανικό υλικό για αυτή τη δουλειά είναι η πολυουρεθάνη που φτιάχνονται τα aftermarket silent blocks στις αναρτήσεις των αυτοκινήτων. Το υλικό υπάρχει και σε μπάρα για να κατεργαστεί στον τόρνο, αλλά μπορεί να μου πει κανείς, γιατί στο Ελλάντα είναι τόσο ακριβό;;; Για μένα πιά είναι υποχρεωτικό να βάλω κάτι σκληρότερο στις βάσεις του τιμονιού, γιατί η μεγάλη απόσταση του τιμονιού από τις βάσεις αυξάνει τη ροπή που καταπονεί τα λάστιχα κάνοντας το τιμόνι αδέσποτο.
Δεύτερο με τη μεγάλη αυτή ροπή, ίσως γλυστρήσει λίγο o αποστάτης στη βάση που πριν έσφιγγε το τιμόνι. Στην άσφαλτο δεν έχει πρόβλημα, όταν το ταλαιπωρήσω στο χώμα τα ξαναλέμε.
« Last Edit: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2011, 08:35:25 πμ by γκ »
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!