Hellas Transalp Forum

Ιδού το υγρόψυκτο BMW R1200GS

African Boy · 34132

Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #25 on: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2012, 09:02:23 πμ
Μωρε ας μπορουσα να το αγορασω και ας το εβριζε ολος ο ντουνιας  ;)




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #26 on: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2012, 19:38:14 μμ
και εγω αυτο σκεφτομαι πανο,αλλα τωρα που δεν μπορουμε πρεπει να το θαψουμε,ετσι επιβαλεται.  :2hysterical: :2hysterical:




Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #27 on: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2012, 20:05:28 μμ
Πιστόλι το εργαλείο!

Απλά όσοι σκέφτεστε να το αγοράσετε  ( :2hysterical:) τουλάχιστον 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του 1ου μοντέλου!  ;)


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #28 on: Τετάρτη 03 Οκτώβριος 2012, 20:30:05 μμ
Πιστόλι το εργαλείο!

Απλά όσοι σκέφτεστε να το αγοράσετε  ( :2hysterical:) τουλάχιστον 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του 1ου μοντέλου!  ;)

να σαι καλα ρε κωστα.για αυτο υπαρχουν οι φιλοι μεσα στο φορουμ,να μας προλαβαινουν απο τις κακοτοπιες.στην πορτα με προλαβες.
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #29 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2013, 20:27:41 μμ
Να πω οτι εδω στο "νησι" το μηχανακι βγαινει σε δυο εκδοσεις:
- Touring Edition (R1200GS TE), με ESA και LED φωτα - τιμη 13800 λιρες (16500 ευρω)
- Enduro Edition (R1200GS Enduro), με τροχους με ακτινες και χουφτες - τιμη 12400 λιρες (14900 ευρω)
Και οι δυο εκδοσεις εχουνε ASC/ABS και cruise control.

Επιτελους βγαινει και μια enduro εκδοση οποτε θα παιζει και μεταχειρισμενο με ακτινες και (hopefully) χωρις πολλα-πολλα ηλεκτρονικα (ESA κλπ). Μεχρι τωρα οι μονες εκδοσεις που μπορουσε να βρει κανεις με ακτινες (σε απλο οχι "Adventure") ητανε οι επετειακες. Ειμαι περιεργος να το δω απο κοντα.


" the PouroDuro spirit "


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #30 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 09:00:38 πμ
Να πω οτι εδω στο "νησι" το μηχανακι βγαινει σε δυο εκδοσεις:
- Touring Edition (R1200GS TE), με ESA και LED φωτα - τιμη 13800 λιρες (16500 ευρω)
- Enduro Edition (R1200GS Enduro), με τροχους με ακτινες και χουφτες - τιμη 12400 λιρες (14900 ευρω)
Και οι δυο εκδοσεις εχουνε ASC/ABS και cruise control.

Επιτελους βγαινει και μια enduro εκδοση οποτε θα παιζει και μεταχειρισμενο με ακτινες και (hopefully) χωρις πολλα-πολλα ηλεκτρονικα (ESA κλπ). Μεχρι τωρα οι μονες εκδοσεις που μπορουσε να βρει κανεις με ακτινες (σε απλο οχι "Adventure") ητανε οι επετειακες. Ειμαι περιεργος να το δω απο κοντα.
Άντε Γιώργη με το καλό!!!! ;D ;D ;D ;D


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #31 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 10:03:38 πμ
Άντε Γιώργη με το καλό!!!!

Δεν αποκλειεται ;) αλλα βασικη προϋποθεση ειναι να εχουν φτιαξει τις σχεσεις μεταδοσης ωστε να μπορει να ταξιδευει ανετα με μεγαλουτσικες ταχυτητες (170-180χμω) κατι στο οποιο το προηγουμενο (αεροψυκτο) μοντελο πασχει. Να δουμε βεβαια πρωτα και τι θα βγαλει απο "θεματακια"..


" the PouroDuro spirit "


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #32 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 18:50:25 μμ
Να δουμε βεβαια πρωτα και τι θα βγαλει απο "θεματακια"..

Θα αρχίσεις να κρατάς ...log file???  :goofy: :goofy: :goofy:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #33 on: Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 11:46:37 πμ
Θα αρχίσεις να κρατάς ...log file???

Log entry #1, πριν ακομη κυκλοφορησει.

Ειναι γεγονος οτι ο Kevin Ash σκοτωθηκε στη Νοτια Αφρικη δοκιμαζοντας το καινουργιο 1200GS LC. Δεν εχει δοθει καμια συγκεκριμενη πληροφορια για το πως και γιατι "απο σεβασμο στη μνημη του". Αλλα καποια απο τα πρωτα τεστ του 1200GS LC κανουν λογο για αγρια tank slappers που μπορουν να συμβουν σε ελαφρες ανωμαλιες. Το μηχανακι εχει λιιιγο πιο γρηγορη γεωμετρια απο το παλιο αλλα η συμπεριφορα αυτη ειναι παραξενη καθως δεν συνεβαινε στο παλιο. Καποιοι λενε οτι ισως η BMW βαλει αμορτισερ τιμονιου.

Διεξοδικη συζητηση στο επομενο νημα στο UK GS φορουμ:
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=328788


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #34 on: Δευτέρα 04 Μάρτιος 2013, 00:30:59 πμ
200 χμ σε διαφορα τεραιν στο Μαροκο στο πρωτο σ/κ κυκλοφοριας του 1200 GS LC:



" the PouroDuro spirit "


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #35 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2013, 14:28:51 μμ
Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Γερμανία και την είδα από κοντά. Είναι πολύ ωραία η μηχανή, το προηγούμενο μοντέλο δεν μου άρεσε οπτικά. Τώρα από αξιοπιστία δεν ξέρω, φαν της BMW δεν είμαι και ούτε θα γίνω. Μαζί μου ήταν φανατικός Μπεμβεδάκιας και μου έλεγε για το πόσο καταπληκτική ήταν η 1150, αν και μερικές φορές δεν έπιαναν τα φρένα!!!!!! (λεπτομέρειες! μην τα θέλουμε όλα δικά μας!)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #36 on: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 13:35:27 μμ
2013 Perfection Of An Icon - The New BMW R 1200 GS

http://www.youtube.com/watch?v=MKM0zmnEoHk


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #37 on: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 17:47:51 μμ
Για τον XLΓιώργη!!!!! Τα Τέρατα πάνε παντού, αρκεί να το έχει ο δοηγός τους!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QbzdD9JJ6eg


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #38 on: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 20:16:22 μμ
Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Γερμανία και την είδα από κοντά. Είναι πολύ ωραία η μηχανή, το προηγούμενο μοντέλο δεν μου άρεσε οπτικά. Τώρα από αξιοπιστία δεν ξέρω, φαν της BMW δεν είμαι και ούτε θα γίνω. Μαζί μου ήταν φανατικός Μπεμβεδάκιας και μου έλεγε για το πόσο καταπληκτική ήταν η 1150, αν και μερικές φορές δεν έπιαναν τα φρένα!!!!!! (λεπτομέρειες! μην τα θέλουμε όλα δικά μας!)

Το μηχανακι το ειδα απο κοντα το Σαββατο 2 Μαρτιου που ηταν και η πρωτη μερα που κυκλοφορησε, πηγαινοντας σε ενα ειδικο event της ΒMW Vines στο Guildford, Surrey. Ειναι πραγματικα πολυ ωραιο "στο μεταλλο" - και το προηγουμενο ητανε ωραιο, ιδιως τα μοντελα απο το 2008 και μετα, αλλα αυτο ειναι πραγματικα πολυ ωραιο και θα εχει απηχηση ακομα και σε μη-μπεμβεδακηδες. Και η τιμη του στην Αγγλια ειναι μικροτερη απο το προηγουμενο, με συν επισης το οτι υπαρχει πια εκδοση με ακτινες εκτος του adventure που αναμενεται του χρονου. Μολις ανοιξει λιγο ο καιρος θα το κανω τεστ ραϊντ και θα δοκιμασω επισης συγκριτικα και ενα απο τα τελευταια 4βαλβιδα (εχω οδηγησει μονο ενα 2βαλβιδο του 2007).

Τωρα περι αξιοπιστιας κλπ, συνδρομη ADAC και γιαπωνεζικο για δευτερο μηχανακι αν εξαρτωμαστε 100% απο αυτο ;)  Εδω που τα λεμε, ακομα και για το VFR θελω οδικη μετα απο οσα ακουω για πηνια  :o


" the PouroDuro spirit "


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #39 on: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 21:35:59 μμ
Ήμουν στην Γερμανία την περασμένη εβδομάδα και την είδα σε μια έκθεση. Από κοντά είναι πολύ ωραία και το γούστο μου δεν είναι και πολύ φιλικό προς τις BMW! Την είδα και σε μαύρο/γκρι που δεν μου αρέσουν σαν χρώματα. Έχει πάρα πολλές αλλαγές με την παλιά, μάλλον μιλάμε για σχεδόν καινούργια μηχανή. Τι κάνει στο δρόμο ή στο συνεργείο δεν γνωρίζω!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #40 on: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 22:55:44 μμ
Γιωργο μηπως ειδες που εχει τις βαλβιδες για να βαζεις αερα στα λαστιχα?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #41 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 00:25:21 πμ
Γιωργο μηπως ειδες που εχει τις βαλβιδες για να βαζεις αερα στα λαστιχα?

Σωτο αυτο δεν το κοιταξα καθολου.

Και κατι αλλο για να δειτε πως δουλευει η  BMW. Ειχα γραφτει το 2010 στους Vines μηπως και καθησει κανενα επετειακο του 2009 σε ανταλλαγη - και καθησανε κανα δυο αλλα τελικα δεν ψωνισα. Απο τοτε ομως παιρνω γραμματα για ολα τα events και πηρα ειδικη προσκληση για το launch event των 1200GS LC στη Βρεταννια.

Τωρα σχετικα με τα χρωματα, το γκρι δειχνει σχετικα βαρετο αλλα το ασπρο και το κοκκινο ειναι και τα δυο πολυ ωραια.


" the PouroDuro spirit "


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #42 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 10:14:25 πμ
Αν κάποιος τυχει και καβαλήσει ένα - και έχει καβαλήσει και το παλιό - να μας πει αν η απόσταση του κυλίνδρου από την κνήμη του αναβάτη έχει αυξηθεί.

Νομίζω είναι σημαντικό για τους ψηλούς αναβάτες. Εμένα πάντως μου είχε κακοφανεί η μικρή απόσταση σε ένα του 2004 που είχα κάνει βόλτα κατακαλόκαιρο - πολύ ζέστη στο πόδι.

Από τις φωτογταφίες έτσι φαίνεται και κάπου στο βίντεο του Κώστα κάποιος από το προτζεκτ αναφέρει οτι με την καινούργια σχεδίαση το μοτέρ είναι τοποθετημένο πιο μπροστά για μεγαλύτερη συγκέντρωση των μαζών μπροστά με πλεονεκτήματα στην επιθετική οδήγηση - κάπως έτσι. !




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #43 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 17:51:09 μμ
βρεθηκα σε μια παρουσιαση του νεου, δεν καταφερα να ανεβω πανω... απαγορευοταν...

ομως προσεξα οτι τα μπεκ εχουν φυγει απο εκει που ηταν και ενοχλουσαν τις κνημες των ψηλων, και εχουν παει απο την πανω μερια...

εχει σιγουρα πιο πολυ κενο τωρα για τα ποδια.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #44 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 17:52:50 μμ
Σωτο αυτο δεν το κοιταξα καθολου.
......

δεν καταφερα να βρω φωτο... αλλα το ειδα με τα ματια μου...
οι βαλβιδες ειναι πανω σε ακτινα της ροδας (της αλουμινενιας ζαντας εννοω) και κοιταει προς τα εξω... σα να σε παρακαλαει... "ελα τσεκαρε μου την πίεση... ειμαι ευκολη!"


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline postman

  • i love my moto
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 409
  • Κωστας Παπαδοπουλος
Reply #45 on: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 14:01:23 μμ
παιδια το καινουργιο bmw1200 ειναι παροπλισμενο , λογω μη αξιοπιστιας .
το καινουργιο σταματησε να πωλειται , για να δοκιμαστει και να βγουν τυχον βλαβες.
παιδια κρατηστε τα γιαπωνεζικα , και αφηστε το ιματζ για αλλους.
τα θελω δε σταματανε ποτε, στα πρεπει δινουμε σημασια ;)




Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #46 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 10:56:23 πμ
Για να μην ανοιξω νεο θεμα, ποσταρω εδω τις εντυπωσεις μου απο το καινουργιο ημι-υγροψυκτο 1200 GS WC το οποιο οδηγησα δυο φορες, την πρωτη τετοια εποχη περσι το μοντελο 2013 για κανενα διωρο και τη δευτερη το περασμενο Σαββατο, το μοντελο 2014 - αυτη τη φορα δικαβαλος.

Ποσταρω εδω ΜΟΝΟ οδηγικες εντυπωσεις, ανεξαρτητα απο θεματα οπως τιμολογιακη πολιτικη, αξιοπιστια κλπ. Να αναφερω επισης οτι δεν ειμαι θιασωτης της φιρμας του ελικα οποτε η αποψη μου ειναι αυτη ενος ουδετερου παρατηρητη. Ειχα οδηγησει παλιοτερα το 1150 GS και να πω δεν εντυπωσιαστηκα ειναι μαλλον "understatement". To 1200 GS ητανε το πρωτο GS που μου αρεσε εμφανισιακα και επισης πολυ περισοτερο οδηγικα (καμια σχεση με τα 1100/1150) - εχω οδηγησει τα μοντελα 2007 και 2011, τα μοντελα 2010-2012 ειχανε τετραβαλβιδες κεφαλες και αυξημενη ροπη. Αλλα τα κυριοτερα θεματα που ειχα με το προηγουμενο αεροψυκτο 1200 GS ητανε η αισθηση του κινητηρα και η ελλειψη ευστροφιας / δυναμης ψηλα για μηχανακι 1200 κυβικων, η κοντη κλιμακωση του κιβωτιου που σε συναρτηση με τον κινητηρα εκανε το ταξιδι με περισοτερα απο 150-160χμω ουσιαστικα απαγορευτικο και η συμπεριφορα του αξονα με τα λοξυγγιασματα στα κατεβασματα σε πιο σπορ οδηγηση.

Ερχομενος στο 1200 GS WC, η διαφορα στα μηχανακια που οδηγησα δηλ. τα 2013 και 2014 ειναι οτι το 2014 εχει αμορτισερ τιμονιου και καποιες βελτιωσεις σε κιβωτιο/συμπλεκτη, για τα οποια ειχανε ακουστει και ακουγονται ακομη πολλα παραπονα απο τους ιδιοκτητες. Και τα δυο μηχανακια που οδηγησα ητανε σ'αυτο το αντιπαθητικο για μενα "Bluefire" χρωμα το οποιο δεν θα βγαινει πια το 2015. Απο την αλλη ειχανε και τα δυο ακτινες και ητανε το Travel Edition (TE) specification το οποιο εχει ESA και πολλα αλλα options και το οποιο πουλαει αρκετα εδω στο Νησι.

Αρχικα και πριν απο οτιδηποτε αλλο, να πω οτι το μηχανακι εχει μια αισθηση ελαφραδας και μανιτζεβελιας που κανενα αλλο μεγαλο on-off δεν εχει (αφηνοντας βεβαια απ'εξω το ΚΤΜ 1190Adv που δεν το εχω δοκιμασει ακομη). Σε συναρτηση με την αυξημενη δυναμη/ροπη και ευστροφια του νεου ημιυγροψυκτου κινητηρα, μετα απο κανενα τεταρτακι νομιζα οτι απλα ειχα ενα "Transalp Turbo" κατω απο τα ποδια μου και εκανα ολων των ειδων τις χαζομαριτσες / καγκουριτσες. Να πω οτι αυτη την αισθηση ελαφροτητας δεν την ενοιωσα ουτε με το Tiger XC που οδηγησα για δευτερη φορα προσφατα και που ειναι σχετικα ψηλοβαρο τωρα που το σκεφτομαι συγκριτικα.

Το δευτερο που με εντυπωσιασε ητανε το στησιμο του απο αναρτησεις και φρενα. Πραγματικα υπερανω κριτικης και οντας ταυτοχρονα πολυ ανετο απο αναρτησεις, στιβαρο αλλα ανετο, κατι που εγω ιεραρχω ψηλα καθως χρησιμοποιω τα μηχανακια μου καθε μερα και κανω χιλιομετρα. Επισης ο αξονας ειναι αρκετα πολιτισμενος και δεν χοροπηδαει πια στα κατεβασματα. Τα δε φρενα ειναι απλα φανταστικα, με αρχικο δαγκωμα που βαζει την καρδια στη θεση της στα πολλα και πολυ καλη αισθηση και δυναμη. Ok, το μπροστινο Telelever δεν δινει πληροφορηση οπως τα συμβατικα πηρουνια αλλα παταει/δαγκωνει κατω με ενα τροπο που επιτρεπει καποιον να στριβει "μαλια", αδιαφορωντας τελειως για το οδοστρωμα - και φυσικα μπορει και να πλακωθει στο μπροστινο φρενο ΜΕΣΑ στη στροφη σαν να μη συμβαινει τιποτα. Απλα πρεπει να το εμπιστευτει κανεις, κατι που γινεται μετα απο ενα διαστημα προσαρμογης σε οδηγηση στην ασφαλτο.

Τωρα τα σχετικα μειονεκτηματα απο πλευρας στησιματος ειναι τα εξης. Αρχικα, η αισθηση του Telelever στο χωμα δεν ειναι οτι καλυτερο και δεν μπορω να με φανταστω να κατεβαινω σαθρες κατηφορες με τετοια αισθηση απ'το μπροστινο - εκει μαλλον θα χρειαζεται προσευχη στον Αγιο Telelever. Αλλα απο την αλλη δε νομιζω οτι το μηχανακι ειναι για τετοια ακραια χρηση στο χωμα. Επισης το ABS επενεργει σχετικα νωρις στο πισω φρενο, ακομη και σε στεγνο οδοστρωμα με καλη προσφυση. Και σχετικα με την αναρτηση, η θεση Soft παραειναι μαλακη και ουσιαστικα αχρηστη για τον τροπο που οδηγω εγω. Και για να πω την αληθεια, αν μπορουσα θα απεφευγα τελειως το ESA το οποιο πιθανα θα ειναι πηγη προβληματων - εχουν ηδη γραφτει πολλα για δυσλειτουργια απο κατοχους.

Η προστασια του ειναι συνολικα πολυ καλη με τη μαμισια ζελατινα που ρυθμιζεται σε υψος πανευκολα με το χερι - αν και την ειδα να τρεμει στα πολλα και εχω διαβασει οτι σπαει στη βαση της, και αυτο δε φαινεται να το βελτιωσανε στο 2014 τουλαχιστο. Εγω προσωπικα με υψος 1.80μ δε θαθελα μεγαλυτερη ζελατινα.

Ο κινητηρας εχει πια ροπη και δυναμη οπως πρεπει απο 1200 κυβικα και ειναι πολυ πιο πολιτισμενος σε αισθηση απο τον προηγουμενο αεροψυκτο. Ταξιδευει κανεις με 160χμω χωρις καμια αισθηση ζορισματος και αν και δεν το δοκιμασα σε ψηλοτερες ταχυτητες για το "φοβο των Ιουδαιων" εχω την εντυπωση οτι θα μπορει να κρατησει παρατεταμενα 170-180χμω χωρις αισθηση ζορισματος/κοπωσης. Στο περσινο μοντελο 2013 μου ειχε κανει ασχημη εντυπωση το κιβωτιο, το οποιο ητανε "αγροτικης φυσης". Η πρωτη εμπαινε με "κλονκ" και τα ανεβασματα σε 2η και 3η ητανε επισης "αγροτικα". Οταν δε σταματαγα σε φαναρι με 1η ή 2η, δεν μπορουσα να βρω νεκρα με τιποτα. Ε λοιπον, στο μοντελο 2014 το κιβωτιο φαινεται ΠΟΛΥ καλυτερο. Φυσικα δεν ειναι με τιποτα γιαπωνεζικο και ιδιως Honda/Suzuki αλλα μου φανηκε απολυτα αποδεκτο. Δεν εκανε "κλονκ" οπως το περσινο και εβρισκα παντα νεκρα σταματημενος. Βεβαια και παλι σε μια αλλαγη πολυ ψηλα θελησε 2η προσπαθεια αλλα η συνολικη εντυπωση που αποκομισα ητανε σαφως θετικη. Παντως διαβαζω σε φορουμ πολλα παραπονα για τη λειτουργια του κιβωτιου, ακομη και το τα μοντελα 2014.

Ποια ειναι τα αρνητικα του λοιπον? Για μενα, ο "μπαναλ" θορυβος της εξατμισης του boxer ο οποιος ειναι παρεπιπτοντως αρκετα δυνατος, αυτος ισως φτιαχνει με μια αφτερμαρκετ εξατμιση (παντα με σιγαστηρα), πχ Akra. Αλλα το μειζον θεμα ειναι οι μηχανικοι του θορυβοι του υγροψυκτου κινητηρα (σαφως περισοτεροι απο τον αεροψυκτο) που σε κανουν να νομιζεις οτι μερικες ροδελες και παξιμαδια γυρνανε ελευθερα στα σωθικα του. Εχοντας μαθει μια ζωη με γιαπωνεζικα μηχανακια και δη Χονδα που οι κινητηρες δουλευουν σα βουτυρο, ειλικρινα αυτο ειναι για μενα το μεγαλυτερο θεμα. (Το ιδιο θεμα εχω βεβαια και με τους κινητηρες των KTM.) Επισης το γεγονος οτι η σελα του επιβατη δεν ειναι πολυ ανετη, εχει μια μικρη κλιση προς τα μπρος και ισως χρειαστει αλλαγη σε βαθος χρονου. Και επισης το γεγονος οτι τα μαρσπιε του οδηγου ειναι λιγο προς τα πισω, οπως σε πιο στρηταδικα μηχανακια, αν και η θεση του τιμονιου ειναι σωστη - για παραδειγμα ο οδηγος ειναι ορθιος και οχι ελαχιστα σκυφτος οπως πχ στο Tiger XC. Και σαν τελευταιο, αν και ο υγροψυκτος κινητηρας ειναι πια πολυ δυνατος και μακρυτερα γραναζωμενος, δεν εχει καμια σχεση μ'αυτον του Crosstourer απο ροπη/γκαζι και ακομη περισοτερο φυσικα με το KTM 1190.

Αυτα εν συντομια, θα τοπαιρνα ανετα αν ηξερα οτι δε θα με ταλαιπωρησει με προβληματα καθως ενοιωσα οτι θα κανω μ'αυτο οτι κανω παντου και με το Τρανσαλπ (+ σουζες  ;D). Επισης η συνεπιβατηδα εντυπωσιαστηκε σε σχεση με τα αλλα μηχανακια που εχουμε οδηγησει, λεγοντας κι'αυτη οτι της φανηκε σαν "μεγαλο και δυνατο Τρανσαλπ". Αν το επαιρνα θα αντικαθιστουσε το VFR σαν σπορ-τουρινγκ μηχανακι, οντας επισης σαφως καλυτερο για στραμπουλιγμενους επαρχιακους και πιο ροπατο. Στο χωμα θα το χρησιμοποιουσα για τις δικαβαλες χαλαρες εξερευνησεις που κανω ενω για τις πουροντουραδες θα συνεχιζα να παιρνω το Τρανσαλπακι που δεν το λυπαμαι. Συνολικα, η εικονα που αποκομισα ειναι σαφως θετικη και το υγροψυκτο ειναι το πρωτο 1200 GS που θα αγοραζα.

Και μερικες φωτο απο τις δυο δοκιμες, περσι και φετος.


Εδω στην αντιπροσωπεια, το BMW διπλα στο Τρανσαλπακι (και στο βαθος ενα 800αρι).



Στο βενζιναδικο να βαλω βενζινη καθως ειχε λιγη οταν το πηρα και δεν θαβγαζε ενα 2ωρο δοκιμης.



Εδω σε εναν ομαλο χωματοδρομο..



..που αργοτερα γινεται πολυ μικροτερος με ριζες δενδρων και λασπες.



Εδω διπλα σε ενα παρκο με τον κοσμο να πικνικαρει.



Εδω διπλα σε ενα ποταμακι με την συνεπιβατηδα.



Και εδω σε ενα χωραφι/αγρο που τοβαλα για να δω πως παει.




" the PouroDuro spirit "


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #47 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 11:32:21 πμ
Μου φαίνεται περίεργο που ένα τέτοιο μηχανάκι σε κάνει να νίωθεις άβολα στα 160. Το γράφω αυτό έχοντας μια εντελώς αντίθετη αίσθηση με το varadero στα ίδια χιλιόμετρα



Sent from my iPhone  using tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #48 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 12:03:14 μμ
Μου φαίνεται περίεργο που ένα τέτοιο μηχανάκι σε κάνει να νίωθεις άβολα στα 160. Το γράφω αυτό έχοντας μια εντελώς αντίθετη αίσθηση με το varadero στα ίδια χιλιόμετρα

Θαναση, καποιο misunderstanding υπαρχει, το GS WC παει μια χαρα συνεχως στα 160 και σιγουρα και παραπανω κρινοντας απο την ευστροφια / αισθηση λειτουργιας του κινητηρα και το γραναζωμα (αν και δεν το πηγα επειδη ..το χρειαζομαι το διπλωμα μου).  Τα προηγουμενα 1200 GS, και ειδικα τα μοντελα απο το 2008 και μετα οποτε και κοντυνανε τις σχεσεις, νοιωθεις οτι "υποφερουν" πανω απο τα 160χμω, μπορεις να πας με 170-180χμω και παραπανω αλλα δεν ειναι για να ταξιδευουν με συνεχεις τετοιες ταχυτητες. Αυτο οφειλεται σε ενα βαθμο στον αεροψυκτο κινητηρα αλλα κυριως στο σχετικα κοντο γραναζωμα της 6ης, τα οποια εχουν αλλαξει στο WC.

Κατα τη γνωμη μου, το Vara ταξιδευει ισως καλυτερα απο το αεροψυκτο 1200 GS αλλα το WC ταξιδευει τουλαχιστον εξ'ισου καλα, πιθανα καλυτερα, σε σχετικα ψηλες ταχυτητες απο πλευρας κινητηρα/μεταδοσης και προστασιας. Και εχει επιπλεον παναλαφρη αισθηση και ειναι πολυ καλοστημενο απο αναρτησεις / φρενα οπως εγραψα, καμια σχεση με το Vara το οποιο το ξερω καλα.
« Last Edit: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 12:13:09 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #49 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 12:19:15 μμ
Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω κάποια στιγμή ένα GS για να σχηματίσω γνώμη. Είναι ένας εδώ στο Φόρουμ που έχει αλλά δε θέλει να το δίνει σε άλλους για αυτό έρχεται στις εκδηλώσεις πάντα με αυτοκίνητο ;D



Sent from my iPhone  using tapatalk

« Last Edit: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 16:45:23 μμ by Aerios »