Hellas Transalp Forum

Ιδού το υγρόψυκτο BMW R1200GS

African Boy · 34316

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 10:30:57 πμ
   Το πλήρωμα του χρόνου φαίνεται να πλησιάζει όλο και περισσότερο για τα μεγάλα BMW R1200GS και συγκεκριμένα τον κλασικό αερόψυκτο κινητήρα τους. Ζωντανή απόδειξη για αυτό οι συγκεκριμένες φωτογραφίες όπου φαίνεται ξεκάθαρα η επόμενη γενιά με έναν boxer κινητήρα χωρίς ίχνος…ψύκτρας.

Συγκεκριμένα οι φωτογραφίες που σας παραθέτουμε δημοσιεύθηκαν τόσο από την έγκυρη βρετανική εφημερίδα MCN όσο και από τον αμερικάνικο ιστότοπο MotorcycleUSA Πέρα από τον υγρόψυκτο κινητήρα με τους μεγαλύτερους σε διαστάσεις κυλίνδρους (για να χωρέσει το σύστημα ψύξης) και τη διαφορετική έξοδο για τις εξατμίσεις, σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, ολόκληρη η μοτοσικλέτα φαίνεται να έχει σχεδιαστεί από την αρχή, οπότε μπορούμε να μιλάμε για μία εντελώς νέα γενιά GS, αν και αυτό μένει να επιβεβαιωθεί. Φυσικά ο κυβισμός και η απόδοση του νέου μοτέρ αποτελεί μυστήριο αυτή τη στιγμή αλλά δεν αποκλείεται να βρίσκονται ψηλότερα από της σημερινής γενιάς, ειδικά στο τομέα της δύναμης. Η εταιρία, προς το παρόν, κάνει λόγο για άλλα οφέλη που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων και την πολιτισμένη λειτουργία αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα μπουν στο κυνήγι της ισχύος. Ούτως ή άλλως οι 110 ίπποι του αερόψυκτου είναι αρκετοί για τη χρήση που προορίζεται η μοτοσικλέτα. Το νέο BMW R (1200;) GS αναμένεται να παρουσιαστεί αυτό το φθινόπωρό στην EICMA. Οι φίλοι της εταιρίας και πιστοί στα 90 χρόνια παράδοσης του αερόψυκτου Boxer καλά θα κάνουν να βιαστούν…


       

Mototriti
« Last Edit: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 10:33:28 πμ by Leon »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #1 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 11:34:09 πμ
Ο νέος κινητήρα είναι 130 άλογα και 1250 cc, θα ανεβάσω φωτογραφίες από το Γερμανικό περιοδικό του Αυγούστου.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 11:46:21 πμ
Χμμ. Η BMW εκτός από την υδρόψυξη, ανακάλυψε και τη σωστή θέση της εισαγωγής και εξαγωγής σε έναν μπόξερ μοτοσυκλέτας.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #3 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 14:57:04 μμ
Τι λε ρε παιδι μου!
Οι Γερμανοι λοιπον "ανακαλυψαν την Αμερικη"!!



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #4 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 19:45:40 μμ
Κλασικοι Γερμαναραδες!Καποτε η BMW ελεγε οτι δεν υπαρχει καλυτερη δυναμη απο την ατμοσφαιρικη και τα πολλα κυβικα στους κινητηρες αυτοκινητων χλεβαζοντας τους υπολοιπους με τους υπερτροφοδοτουμενους.Τους ειδαμε μετα απο χρονια να κοιτανε να εξελιξουν και αυτοι και καλα turbo Κινητηρες,τους εχω συχαθει,μας ειχαν πριξει ολα τα προηγουμενα χρονια με τους αρεοψυκτους Boxer και τωρα δηθεν βαλανε υδροψυξη;Στα μικροτερα κυβικα ομως ειχαν υδροψυξη και οχι κινητηρες ΒΜW,αλλα Rotax,ακομα και τα 800 GS κινητηρα κινεζικο Lifan φορανε
10,000+ euro για ενα κινεζικο μηχανακι αλλα με σημα την ελικα!



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #5 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 19:49:02 μμ
Στα μικροτερα κυβικα ομως ειχαν υδροψυξη και οχι κινητηρες ΒΜW,αλλα Rotax,ακομα και τα 800 GS κινητηρα κινεζικο Lifan φορανε
10,000+ euro για ενα κινεζικο μηχανακι αλλα με σημα την ελικα!

Φιλος εδω εισαι λαθος το μοτερ το 800 ειναι ροταξ και αυτο οπως
και το 650.


Engine
The engine is also a completely new design.  It was developed in cooperation with Bombardier-Rotax GmbH.  It is manufactured in the Austrian Rotax plant and is delivered to the Berlin production line ready-for-assembly.

πηγη:
http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-f800s/

μην λεμε πραματα που δεν στεκουν και εγω χοντακιας ειμαι.
« Last Edit: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 19:52:10 μμ by cbfaras »


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #6 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 20:23:31 μμ
Σορρυ αλλα ετσι ειχα διαβασει οταν λανσαριστικε ο δυκυλινδρος!Τωρα με ενα προχειρο googlarisma ειδα οτι ο μονοκυλινδρος 650 βαμμενος μαυρο χρωμα μετα εποχη rotax=ασημι ειναι κινεζικος και οτι ναι εχεις δικιο ο δυκυλινδρος ειναι γερμανικος!Θα το ψαξω και καλυτερα :goofy:ΟΠως και να χει χοντακιας δεν ειμαι,δεν ειμαι κολλημενος με μαρκες απλα μου αρεσουν γενικα οι καλες ροδες απο οποια εταιρεια και να ειναι.Το θεμα παντως με το μαρκετινγk της ΒΜW και το κολλημα ορισμενων ειναι εξοργιστικο γιατι αυτο που τους παθιαζει η εταιρεια σε καποιο τομεα αυριο τους το αναιρει...
« Last Edit: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 20:42:43 μμ by Nickoss »



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #7 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 22:46:14 μμ

μην λεμε πραματα που δεν στεκουν και εγω χοντακιας ειμαι.

Κώστα  θεωρώ ότι είμαστε μοτοσικλετιστές, αυτά τα ταμπελάκια Χοντάκιας και Σουζουκάκιας και Μπεμβεδάκιας είναι σαχλαμάρες.
Θα δεχόμουνα ότι είμαστε λάτρες μιας συγκεκριμένης μηχανής γιατί μας βολεύει η μας αρέσει, αλλά όχι μάρκας.
(Οι ταμπέλες αναιρούνε μόλις αποκτήσουμε  άλλη μάρκα η άλλου τύπου μηχανή ξαφνικά)

Μου κάνει εντύπωση όμως η εμμονή και το κόλλημα ορισμένων  κατά διαφόρων εταιριών είτε Γιαπωνέζικες η Ιταλικές η Γερμανικές κλπ…..τις περισσότερες φορές με άσκοπες συζητήσεις χωρίς αποτέλεσμα και ουσία….ενώ σύγχρονος μας  πνίγει και το δίκιο για όλα….


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #8 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 22:59:36 μμ
Σύντομα ή όχι καλά κάνανε και βάλανε υδρόψυξη. Αυτές οι μηχανές είναι για καταπόνηση και περιπέτειες.
Να δώ το βάρος όμως. Το αερόψυκτο ακόμα πρέπει να είσαι ο Άρνολντ για να το κρατήσεις στα δύσκολά. Και είναι και ακριβούτσικο.Μπρρρ...



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #9 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 23:17:01 μμ
Το λοιπόν...





Υδροψυκτο ... δισκάκια στο λαδί... σύστημα κίνησης της K σειράς στην αριστερή πλευρά...
εξάτμιση δεξιά...   
Μονομπουζο ανα κύλινδρο ...εξάτμιση και καλά πιο στενότερη για μεγαλύτερη χωρητικότητα στη βαλίτσα!...  τεχνολογία δανεισμένη απ το K1600GT για ολα τα οργανα ενδειξης μαζι με το TFT-display….  και με option για μαμίσιο navi!... Καλυτερες 4πιστονες δαγκάνες μπροστά ...σε συνδυασμό με μικροτερο,ελαφρυτερο,αποδοτικοτερο abs νεας γενιάς που θα επεμβαίνει με ασφάλεια ακομα και σε οριακές κλίσεις!...κατι λεει οτι ακόμα και ολο το πλεγμα στο πισω κομματι θα ειναι εξολοκλήρου καινούργιο και οχι πια μονοκόματο αλλα σε 2 κομματια ,βιδωτο για ευκολότερη συντήρηση και αντικατάσταση σε περίπτωση πτώσης!


...αυτα και βλεπουμε!

...130 αλογατα 230 κιλά  Όπως και το παλιό.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Παρασκευή 26 Αύγουστος 2011, 07:55:31 πμ
Ψηλά ο στρόφαλος, χαμηλά το κιβώτιο. Είναι και τα δυο βαρυά.
Άλλο ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Είναι δύσκολο να τα κατεβάσεις ΚΑΙ τα δύο χαμηλά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Παρασκευή 26 Αύγουστος 2011, 10:08:07 πμ
Το λοιπόν...





Υδροψυκτο ... δισκάκια στο λαδί... σύστημα κίνησης της K σειράς στην αριστερή πλευρά...
εξάτμιση δεξιά...   
Μονομπουζο ανα κύλινδρο ...εξάτμιση και καλά πιο στενότερη για μεγαλύτερη χωρητικότητα στη βαλίτσα!...  τεχνολογία δανεισμένη απ το K1600GT για ολα τα οργανα ενδειξης μαζι με το TFT-display….  και με option για μαμίσιο navi!... Καλυτερες 4πιστονες δαγκάνες μπροστά ...σε συνδυασμό με μικροτερο,ελαφρυτερο,αποδοτικοτερο abs νεας γενιάς που θα επεμβαίνει με ασφάλεια ακομα και σε οριακές κλίσεις!...κατι λεει οτι ακόμα και ολο το πλεγμα στο πισω κομματι θα ειναι εξολοκλήρου καινούργιο και οχι πια μονοκόματο αλλα σε 2 κομματια ,βιδωτο για ευκολότερη συντήρηση και αντικατάσταση σε περίπτωση πτώσης!


...αυτα και βλεπουμε!

...130 αλογατα 230 κιλά  Όπως και το παλιό.





Μπράβο Γιάννη ......... :eusa_clap:






"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #12 on: Παρασκευή 26 Αύγουστος 2011, 10:36:58 πμ
Κώστα  θεωρώ ότι είμαστε μοτοσικλετιστές, αυτά τα ταμπελάκια Χοντάκιας και Σουζουκάκιας και Μπεμβεδάκιας είναι σαχλαμάρες.
Θα δεχόμουνα ότι είμαστε λάτρες μιας συγκεκριμένης μηχανής γιατί μας βολεύει η μας αρέσει, αλλά όχι μάρκας.
(Οι ταμπέλες αναιρούνε μόλις αποκτήσουμε  άλλη μάρκα η άλλου τύπου μηχανή ξαφνικά)

Μου κάνει εντύπωση όμως η εμμονή και το κόλλημα ορισμένων  κατά διαφόρων εταιριών είτε Γιαπωνέζικες η Ιταλικές η Γερμανικές κλπ…..τις περισσότερες φορές με άσκοπες συζητήσεις χωρίς αποτέλεσμα και ουσία….ενώ σύγχρονος μας  πνίγει και το δίκιο για όλα….



Βρε παιδια με παρεξηγησατε να'ουμε ;D εγω με καλο σκοπο το ειπα οτι ειμαι χοντακιας
δλδ οτι εχω χοντα και δεν λεει να λεμε χωρις να ειμαστε σιγουροι πραματα για αλλες
μαρκες τα οποια απλα δεν στεκουν οπως δλδ ειπε ο φιλος νικος λιγο πιο πανω για το οτι το
μοτερ του 800 ειναι lifan. 'νταξει χαλαρα  ;D


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #13 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 10:47:24 πμ
Νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της BMW R1250 GS κάνουν το γύρο του κόσμου, και μαρτυρούν ότι οι προετοιμασίες του νέου μοντέλου προχωρούν αλματωδώς.
Πέρα από τον υγρόψυκτο κινητήρα με τους μεγαλύτερους σε διαστάσεις κυλίνδρους (για να χωρέσει το σύστημα ψύξης) και τη διαφορετική έξοδο για τις εξατμίσεις, σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, ολόκληρη η μοτοσικλέτα φαίνεται να έχει σχεδιαστεί από την αρχή, οπότε μπορούμε να μιλάμε για μία εντελώς νέα γενιά GS, αν και αυτό μένει να επιβεβαιωθεί.

Φυσικά ο κυβισμός και η απόδοση του νέου μοτέρ αποτελεί μυστήριο αυτή τη στιγμή αλλά δεν αποκλείεται να βρίσκονται ψηλότερα από της σημερινής γενιάς, ειδικά στο τομέα της δύναμης. Η εταιρία, προς το παρόν, κάνει λόγο για άλλα οφέλη που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων και την πολιτισμένη λειτουργία αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα μπουν στο κυνήγι της ισχύος. Ούτως ή άλλως οι 110 ίπποι του αερόψυκτου είναι αρκετοί για τη χρήση που προορίζεται η μοτοσικλέτα.











Mototriti


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #14 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 12:18:35 μμ
Μετα το ατυχημα αρχισα να εκτιμω τον μποξερ και τους κυλινδρους που εξεχουν στο πλαι......
ασχετο, αλλα ετσι βλεπω τωρα πια αυτες τις BMW (οχι οτι δε με ενθουσιαζαν πριν).
Eχουν μια χρησιμοτητα οι ελικες....
Απλα εγω δεν ειχα GS.....  :'(




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #15 on: Πέμπτη 06 Σεπτέμβριος 2012, 12:45:54 μμ
δεν σου κρυβω οτι και εγω το σκεφτηκα αυτο οταν το πηρα και μετα (δεν το ειχα σκεφτει πριν)...

σε πλαινες συγκρουσεις, δεν θα ναι το ποδι σου που θα βρει πρωτο
σε ανοιγμα πορτας δεν θα ναι το γονατο σου που θα χτυπησει πρωτο...

δεν λεω οτι θα την γλυτωσεις, απλα υπαρχει κατι αλλο στιβαρο πριν απο το ποδι σου...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #16 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 12:36:03 μμ
Ela λεμε ηρθε ................
πηγη


Η BMW παρουσίασε το νέο BMW R 1200GS με τον υγρόψυκτο κινητήρα των 125hp. Το ψυγείο είναι καλά κρυμμένο πίσω από το πλαϊνό πλαστικό καπάκι.

Στην Intermot στην Κολωνία στις 2 Οκτωβρίου παρουσιάστηκε το νέο υγρόψυκτο πλέον BMW R 1200GS του 2013. Η σημαντικότερη ίσως μοτοσικλέτα του βαυαρικού εργοστασίου αλλάζει εποχή και δημιουργεί ένα εντελώς νέο πακέτο με σύγχρονο και ισχυρό κινητήρα, νέα εργονομία και σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου BMW R 1200 GS έχουν ως εξής:

Νέος υγρόψυκτος boxer κινητήρας με κυβισμό 1170cc, απόδοση 125hp στις 7.700rpm και ροπή 127kgm στις 6.500rpm
Κάθετες εισαγωγές τροφοδοσίας για ελεύθερη ροή μείγματος
Κόμπακτ σύστημα ψύξης για μέγιστη απαγωγή αέρα
Νέος πιο κόμπακτ και στιβαρός στρόφαλος
Κάθετα διαιρούμενος κινητήρας με open deck αρχιτεκτονική
Το 6τάχυτο κιβώτιο είναι ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Υγρός συμπλέκτης με λειτουργίας ολίσθσης (anti-hopping), που απαιτεί και μειωμένη δύναμη στη μανέτα
Νέες εισαγωγές με διάμετρο στις πεταλούδες 52mm
Ε-Gas (ride-by-wire) το ηλεκτρονικό γκάζι προσφέρει πιο πολιτισμένη λειτουργία και περισσότερες δυνατότητες για έξτρα λειτουργίες  - χάρτες Rain, Road, Dynamic, Enduro, Enduro Pro σε συνδυασμό με το ASC (Automatic Stability Control). Υπάρχει επίσης δυνατότητα συνδυασμού του ASC ABS με τις έξτρα ηλεκτρονικές αναρτήσεις ESA.
Νέα εξάτμιση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα για καλύτερη απόδοση και ωραιότερο ήχο





O νέος κινητήρας του BMW R 1200GS είναι υγρόψυκτος. Προσέξτε το νέο σχέδιο στις ψύκτρες των κυλίνδρων και την κάθετη τοποθέτηση των εισαγωγών του ψεκασμού.

 

Νέο πιο στιβαρό πλαίσιο με βιδωτό υποπλαίσιο
Νέος άξονας, τοποθετημένος αριστερά πλέον
Νέο και βελτιωμένο Telelever εμπρός και EVO Paralever πίσω για μεγαλύτερη ακρίβεια στην αίσθηση της οδήγησης
Νέα γεωμετρία πλαισίου και μακρύτερο ψαλίδι για καλύτερη πρόσφυση
Νέα ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος σέλα με διαφορετικό πλάτος για να διευκολύνει τον αναβάτη να φτάνει στο έδαφος και ρυθμιζόμενο τιμόνι
Νέα ειδικά σχεδιασμένη για το BMW R 1200GS του 2013 διάσταση ελαστικών 120/70-19 εμπρός και 170/60-17 πίσω.
Βελτιωμένα φρένα με ακτινικής στήριξης δαγκάνες Brembo Monobloc διέμβολη πλευστή δαγκάνα πίσω με δίσκο διαμέτρου 276mm (πριν 265mm)
Integral ABS στον στάνταρντ εξοπλισμό
Semi activ αναρτήσεις ESA (προαιρετικός εργοστασιακό εξοπλισμός)
Βελτιωμένος προβολέας με φώτα ημέρας LED και μεσαία σκάλα LED (προαιρετικός εργοστασιακό εξοπλισμός).
Νέος σχεδιασμός του ηλεκτρονικού δικτύου
Νέοι διακόπτες με περισσότερες λειτουργίες
Ηλεκτρονικός έλεγχος ταχύτητας (προαιρετικός εργοστασιακό εξοπλισμός)
Προετοιμασμένο για BMW Navigator IV με Multi-Controller (προαιρετικός εργοστασιακό εξοπλισμός)
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα με το ένα χέρι
Η βάση της πινακίδας βγαίνει εύκολα για off road κίνηση
Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (+8mm)
Νέα όργανα με στάνταρντ υπολογιστή ταξιδιού. Το Bordcomputer PRO είναι στον έξτρα εξοπλισμό
Τέσσερα χρώματα: Λευκό, Κόκκινο, Μπλε, Γκρι μεταλλικό
Πλήθος αξεσουάρ μοτοσικλέτας και αναβάτη.

« Last Edit: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 12:45:32 μμ by παλτακης »




MARKOS-V

  • Guest
Reply #17 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 12:47:38 μμ
ποσο κανει ρε να παρω δυο να εχω,αν χαλασει το ενα να εχω το αλλο!!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #18 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 12:56:05 μμ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 13:04:33 μμ
Αν εξαιρέσεις τη γουρουνάδα που ξεχειλίζει και το εμπρός φτερό που πληρεί τις προδιαγραφές προστασίας πεζών για έργο του Tarantino,
το υπόλοιπο σύνολο φαίνεται καλό. Με λεπτομέρειες/βελτιώσεις που έχουν σημασία.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #20 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 13:30:13 μμ
Αν εξαιρέσεις τη γουρουνάδα που ξεχειλίζει και το εμπρός φτερό που πληρεί τις προδιαγραφές προστασίας πεζών για έργο του Tarantino, το υπόλοιπο σύνολο φαίνεται καλό.

Ελα, κακιουλες, το σχημα του εμπρος φτερου θα φτιαξει με το adventure μαυρο προσθετο ;)  Ωραιοοο, αυτο ισως να ειναι το πρωτο μου BMW (με ακτινες φυσικα) - με το Τρανσαλπ παντα για back-up βεβαια  ;) ;D  Ελπιζω να μην εχει τοσο κοντη τελικη μεταδοση οσο το τωρινο αεροψυκτο, για να δουμε...
« Last Edit: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 13:34:18 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


ekos

  • Guest
Reply #21 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 13:41:09 μμ
Το μπροστινο φτερο πως βγηκε ετσι;



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #22 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 14:33:59 μμ
Το μπροστινο φτερο πως βγηκε ετσι;

χαχαχα, είναι αφαιρούμενο πηρούνι. Ψήνεις λουκάνικα στους κυλίνδρους και καρφώνεις με το φτερό. Ελβετικός σουγιάς λέμε το μηχανάκι !  :2hysterical: Τωρα με το LC μας τα χάλασαν λίγο βέβαια...


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #23 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 20:18:36 μμ
ΠΟυ πα ρε Καραγιόχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααν...

230 κιλά; Βαραντέρο θα το κάνεις το εργαλείο ρε παπάρα γερμανέ για να γίνει υδρόψυκτο και να περνάει τις επόμενες "οικολογικές" προδιαγραφές του κόλου;
Και μετά για να μη σκοτωθεί ο μπάρμπας που θα έχει τα φράγκα να το πάρει το μηχανάκι, θα πηγαίνει το μαστόδοντο τρέχοντας συνέχεια δέκα γίγα λογισμικό για όλα; από αναρτήσεις μέχρι διαχείριση χειραποσκευώναποσκευών; Γιατί; για να γράφει το καντράν πότε οι κάλτσες στην πίσω αριστερή βαλίτσα βρωμίσανε και θέλουνε πλύσιμο;
Ή για να θέλει debuging το μηχανάκι στην κεντρική Ζάμπια για να κατεβάσεις δύο κλικ την προφόρτιση του αμορτισέρ;


Χάθηκε ο κόσμος να βγάλουνε ένα HP2 με μασκούλα μεγάλη και σε 750 κυβικά μποξεράκι; Στα 175 κιλά, φτηνό και νόμιμο; Ή-μα-ρτον...

Έβλεπα και το βίντεο της παρουσίασης στο net... ήταν σε ένα γραφικό τροπικό χωριουδάκι με καλύβες... το πρώτο πράμα που με έκανε να σκεφτώ ήταν ότι το χωριό παίζει και να στοιχίζει όλο μαζί λιγότερο από το 1250 GS! Δεν μου μαμιέσαι ρε Χανς και εσύ και η Μέρκελ σου. Αι σιχτιρ και συ και η Μέρκελ σου (άσχετο αλλά παίζει παντού) και μου ρθε και η ΔΕΗ με το χαράτσι...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #24 on: Τρίτη 02 Οκτώβριος 2012, 21:43:20 μμ
Μπλιαχ!!!!!!!!!!!!!!Ηταν ασχημω και τωρα εγινε ακωμα πιο πολυ!!!!!!!!!!!!