Τρίτη 21 Μάιος 2019, 17:49:53 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: 19η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ HTC ΠΗΛΙΟ 15 -17/6/2019. Δηλώστε συμμετοχή! 
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ιδού το υγρόψυκτο BMW R1200GS  (Αναγνώστηκε 16945 φορές)
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10665



« Απάντηση #50 στις: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 13:55:11 μμ »

Χα χα χα!
Γιώργο, ετσι που το πας, όλο και πιο κοντά στην αγορά του έρχεσαι! Οπως σε βλέπω... σε καμια 10αρια νεα μοντελα απο τωρα θα το αγοράσεις τελικά!      
Παντως σοβαρα τώρα, χαιρομαι να διαβαζω τα τεστς που κανεις σε διαφορα εργαλεία !
Είναι απολαυστικά!

Θαναση... μπορει να φερω το δικό μου ρε συ καμια φορα να το κανεις βόλτα... μη σκας!
Απλά φόρα τα παπουτσια σου με τα τακούνια για να φτανεις !
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3345


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #51 στις: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 17:51:24 μμ »

...

Θαναση... μπορει να φερω το δικό μου ρε συ καμια φορα να το κανεις βόλτα... μη σκας!
Απλά φόρα τα παπουτσια σου με τα τακούνια για να φτανεις !


Φερτο εσύ κσι το καβαλάω και με τις σαγιονάρες! Wink Με με βάζεις σε έξοδα για ψηλοτάκουνα Grin Grin
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #52 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 15:05:18 μμ »

...την πρωτη τετοια εποχη περσι το μοντελο 2013 για κανενα διωρο και τη δευτερη το περασμενο Σαββατο, το μοντελο 2014 - αυτη τη φορα δικαβαλος.
.....


Ερχεται και το μοντελο 2015.... να παρεις σειρα!!!
Καταγράφηκε

Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #53 στις: Τετάρτη 01 Ιούλιος 2015, 16:34:16 μμ »

Μιας και εχθες το εκανα τεστ για περιπου δυο ωρες γραφω και εγω τις εντυπωσεις μου.

Ας το παμε απο την αρχη. Με το που την εβαλε μπρος ο πωλητης εψαχνα να δω αν φοραει αλλη εξατμιση. Ηταν ομως η μαμα, πραγμα που με εντυπωσιασε, φοβερος ηχος.

Ξεκινωντας τη βολτα παρατηρω ποσο μαλακος ειναι ο συμπλεκτης, αλλα και το κιβωτιο. Το δευτερο ομως στην διαρκεια της δοκιμης και οταν ζεσταθηκαν τα λαδια, εγινε ιδιαιτερα θορυβωδες.

Στα πρωτα φρεναρισματα ειδα οτι τα φρενα με ελαχιστη δυναμη και μηδαμινο βυθισμα του μπροστινου ακινητοποιουσαν την μηχανη.

Ακολουθησα διαδρομες επαρχιακου κυριως δικτυου, που εχω κανει ηδη πολλες φορες με το τρανσαλπ. Σε ευκολια χειρισμου ειναι ιδια με το τρανσαλπ, και σε καμμια περιπτωση δεν σου δινει την αισθηση οτι ειναι μια ογκωδης μηχανη 1200 κυβικων. Εκει λοιπον στον επαρχιακο, ειδα ηδη στην πρωτη βολτα να κινουμαι 30 με 40 χμ πιο γρηγορος στις στροφες αποτι με το τρανσαλπ. Και αυτο τοσο ευκολα και προβλεψιμα. Επαιρνε κλιση πανευκολα και διατηρουσε τη γραμμη του πανω στην στροφη ακομη και αν φρεναρες εντονα, πραγμα που οφειλεται στη μπροστα αναρτηση. Επιπλεον τη μειωμενη αισθηση απο το μπροστινο, που παραπονιουντε ολα τα περιοδικα, δεν διαπιστωσα πουθενα.

Ο κινητηρας ειναι πολυ δυνατος. Σε μικρες ευθειες μαζευε πανευκολα 170 με 180 χιλιομετρα. Δουλευε πιο στρωτα στις χαμηλες απτο τρανσαλπ. Γιαυτο μπορουσες μες τη πολη να κινεισαι με 3η και περιπου 60χμ. Δε μου ομως αρεσε που στο ρελαντι ακουγα καποιους μηχανικους θορυβους, ισως η καμπανα του συμπλεκτη. Γενικα τα μηχανικα μερη και ο αξονας ακουγοντε πιο πολυ αποτι σε γιαπωνεζικες μοτοσυκλετες. Παρεπιμπτοντως, ο αξονας. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εχουν ολες οι μοτοσυκλετες εναν αξονα, υπεροχος. Για να τελειωνω με τον κινητηρα, ο μονοδρομος συμπλεκτης κανει πραγματικα πολυ καλη δουλεια στα κατεβασματα.

Η συγκεκριμενη μηχανη φοραγε τις ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις, οι οποιες πραγματικα ακουνε στις διαφορετικες ρυθμισεις. Σε γενικες γραμμες παντως οι αναρτησεις εδιναν μικροτερη πλευση αποτι στο τρανσαλπ, αλλα παραυτα καταπιναν καλυτερα οποιες ανωμαλιες του οδοστρωματος.

Συμπερασμα: δεν τυχαιο οτι αυτη η μοτοσυκλετα πουλαει τοσο καλα. Ειναι πραγματικα ιδιαιτερα εξελιγμενη σε καθε τομεα. Τελειες αναρτησεις, φοβερα φρενα, δυνατος κινητηρας, καλη κατανομη βαρους, μαλακος συμλεκτης και κιβωτιο, και αψογος αξονας.
Αρνητικα για μενα ειναι το θορυβωδες κιβωτιο (πολυ), γενικα οι μηχανικοι θορυβοι, αλλα και η τιμη της που ειναι ελαχιστα διαπραγματευσιμη.

Εγω οπαδος της BMW δεν ημουν, αλλα φοβαμαι οτι εγινα. Πραγματικα αλλο επιπεδο, πολυ μπροστα, ειδικα οι αναρτησεις.
Καταγράφηκε
kostas vfr800f
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


« Απάντηση #54 στις: Τετάρτη 01 Ιούλιος 2015, 22:13:13 μμ »

Μια και το έχω οδηγήσει και γω ας πω δυο λόγια.
Σε λιανιζει ο αέρας!
Καλό τράβηγμα χαμηλό μεσαίες αλλά ψηλά ψόφιο!
Καλο στήσιμο γεωμετρία.
Ο ιδιοκτήτης τρέχει στα συνεργεία(φρένα)!
Υ.Γ 1
Όταν το οδήγησα είχα xt1200z φτιαγμένο
Υ.Γ2
Κατέληξα στα vfr800f + xl700v και είμαι πολύ χαρούμενος.
Καταγράφηκε
Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #55 στις: Πέμπτη 02 Ιούλιος 2015, 01:08:46 πμ »

Μαλλον λες για το πρωτο 1200 με τα σερβο φρενα και τον κινητηρα με τον εναν εκκεντροφορο επι κεφαλης.

Και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το τρανσαλπ 650, αλλα το καλο πρεπει να λεγεται. Η συγκεκριμενη μηχανη ειναι τεχνολογικα πολυ μπροστα.
Καταγράφηκε
kostas vfr800f
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


« Απάντηση #56 στις: Πέμπτη 02 Ιούλιος 2015, 22:00:32 μμ »

MY2014 ήταν και ξαναλέω μάπα είναι!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2261


Pouroduro spirit


« Απάντηση #57 στις: Τρίτη 28 Ιούλιος 2015, 14:44:10 μμ »

Και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το τρανσαλπ 650, αλλα το καλο πρεπει να λεγεται. Η συγκεκριμενη μηχανη ειναι τεχνολογικα πολυ μπροστα.

Το τελευταιο 1200GS ειναι πολυ καλο, κυριως γιατι εχει για πρωτη φορα κινητηρα ευστροφο και με αρκετη δυναμη ψηλα (Κωστα-VFR, μου κανει εντυπωση οτι σου φανηκε αδυναμο ψηλα, ετσι ακριβως ητανε το προηγουμενο αεροψυκτο). Απο κει και περα, το τεχνολογικα πολυ μπροστα δεν εχει βαση, εκτος και αν εννοεις την αναρτηση τελελεβερ/παραλεβερ η οποια δεν ειναι πανακεια αλλιως θα την χρησιμοποιουσανε ολοι, ακομη και η ιδια η BMW σε ολα τα μοντελα της. Η ισως την ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση, εγω παντως θα το προτιμουσα ανευ λογω πιθανων προβληματων αν και μετα δυσκολευει η μεταπωληση καθως ολα σχεδον ερχονται με το σχετικο πακετο.

Αν εχει καποιος τα χρηματα και δεν αποθαρυνεται απο τα πιθανα θεματα, ειναι μια πολυ καλη αγορα με φοβερη οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα αλλα μεγαλα on-off (δεν εχω οδηγησει ακομη το ΚΤΜ 1190).
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #58 στις: Τετάρτη 29 Ιούλιος 2015, 16:34:46 μμ »

Το τελευταιο 1200GS ειναι πολυ καλο, κυριως γιατι εχει για πρωτη φορα κινητηρα ευστροφο και με αρκετη δυναμη ψηλα (Κωστα-VFR, μου κανει εντυπωση οτι σου φανηκε αδυναμο ψηλα, ετσι ακριβως ητανε το προηγουμενο αεροψυκτο). Απο κει και περα, το τεχνολογικα πολυ μπροστα δεν εχει βαση, εκτος και αν εννοεις την αναρτηση τελελεβερ/παραλεβερ η οποια δεν ειναι πανακεια αλλιως θα την χρησιμοποιουσανε ολοι, ακομη και η ιδια η BMW σε ολα τα μοντελα της. Η ισως την ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση, εγω παντως θα το προτιμουσα ανευ λογω πιθανων προβληματων αν και μετα δυσκολευει η μεταπωληση καθως ολα σχεδον ερχονται με το σχετικο πακετο.

Αν εχει καποιος τα χρηματα και δεν αποθαρυνεται απο τα πιθανα θεματα, ειναι μια πολυ καλη αγορα με φοβερη οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα αλλα μεγαλα on-off (δεν εχω οδηγησει ακομη το ΚΤΜ 1190).

Η πολυ καλη οδικη συμπεριφορα της συγκεκριμενης μηχανης εκει ακριβως οφειλεται, στις προηγμενες αναρτησεις.

Και το τελελεβερ αλλα και οι ημινεργετικες αναρτησεις δινουν αυτη τη σταθεροτητα και ταυτοχρονα ανεση, στη μηχανη κατα την οδηγηση.

Τωρα ολα τα υπολοιπα: πλαισιο, φρενα, μονοδρομος συμπλεκτης αλλα και ηλεκτρονικο γκαζι συμπληρωνουν το ηδη καλο πακετο.
Καταγράφηκε
γιαγια αρκουδα
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 99



« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη 29 Ιούλιος 2015, 18:24:03 μμ »

ας μην ξεχναμε (το λεω από εμπειρια ) ότι είναι όλα τα ανταλακτικα του κινεζικα αμφιβολου ποιοτητος όπως ρουλεμάν στοχων και διααφορικου δισκους σιμπλεκτη. τα αμορτισέρ στα 1000 χιλιόμετρα πετανε τα λαδια τους και γινονται σωμιεδες , τα ηλεκτικα  ( διακοπτες κλπ  ) είναι του κολου και πολλα αλλα . το σασμαν μετα από λιγα χιλιόμετρα φοβασε να αλαξεις ταχητητα μην σε πετιχει κανενα γραναζι ετσι που κροταλιζει.. βεβαια όπως λεει ο μηχανικος μου που παω το δικο μου bmw  (σε εξουσιοδοτιμενο και μου τα λεει ιδιετρος λογο γνωριμίας) είναι κατά πολύ καλυτερο από τα πιο παλια τα αερόψυκτα που ηταν για την τουαλετα .. αυτά μπορεις να πας μια βολτα πιο μακρια από τον γυρο του τετραγονου σου αρκη να μπορει αν σε βρει η οδικη ευκολα.....
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #60 στις: Τετάρτη 29 Ιούλιος 2015, 23:15:08 μμ »

Δηλαδη τα ανταλλακτικα στις υπολοιπες μη-BMW μηχανες δεν ειναι κινεζικα αμφιβολου ποιοτητος ?
Καταγράφηκε

γιαγια αρκουδα
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 99



« Απάντηση #61 στις: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2015, 14:03:51 μμ »

 μπορει αλλα δεν δεινεις ένα βδομαδιατικο για μια βιδα για να γραφει το σακουλακι BMW. μπορει και τα χοντα να εχουν ακριβα ανταλακτικα αλλα τα βαζεις μια φορα και τα ξεχνας....
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!