Hellas Transalp Forum

Honda 800cc Crossrunner

georig25 · 18276

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #25 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 14:57:33 μμ
Το βρήκα ένα μικρότερο Tiger 1050, Ναι;  :)



Βρε Θανάση μου τα πάντα θα βγάλουν και κάγκελα και βάλιτσες και όλα, αλλά και μόνο που σκέφτομαι το κολοβό με όλα τα ψιψίνια πάνω του, μου κάθεται καπως το πως θα εναρμονιστούν όλα αυτά μεταξύ τους......



Όλα τα υπόλοιπα έχουν και μια σκάρα ρε παιδάκι μου....... 8)



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #26 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 15:07:54 μμ
Καλά μη πάθεις και τίποτα τώρα .....
Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστευεις αυτά που λες.
Ολα έτσι δε βγαίνουν τώρα , τι θα πει κολοβό ?

Μιά χαρά είναι.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #27 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 15:14:04 μμ


Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστεύεις αυτά που λες.


Γιατί ψέμματα είναι;



Θα την δούμε την χρηστικότητα του και την επιτυχία του........


Μέχρι στιγμής όλα καλά......


Σκέψεις κάνουμε ....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #28 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 15:15:20 μμ
Ηρέμισε βρε!!!! που το βγαλες άχρηστο το μηχανάκι!!!
Ας το φτανα οικονομικά και σε έλεγα εγώ


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #29 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 15:23:43 μμ
Κανένα μηχανάκι βρε Γιώργο μου δεν έβγαλα άχρηστο...

αντιθέτως....

Το VFR είχε και έχει χαρακτήρα


Το Crossrunner μπορεί να έχει φοβερά χαρακτηριστικά, όπως και κινητήρα όπως και και και και


αλλά αυτό το πάντρεμα είναι που με ξινίζει αγνώστων μεταξύ τους στοιχείων.....



Αλλά είπαμε γούστα είναι αυτά....  ;D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #30 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:03:23 μμ
Nα το δεις σαν ένα οχτακοσάρι με κινητήρα τσίλικο που μπορείς να το φορτώσεις κάργα (έτσι δείχνει) και θα ταξιδεύεις όρθιος πηγαίνοντας με πολλά.
Καλό γκάζι θέση , οδήγησης καλή , όμορφο (υποκειμενικό αυτό άλλα μ αρέσει), καινούριο με τα μπιλιμπλίκια του , την εξατμισάρα του , το μονόμπρατσο ......
Τώρα άμα ψυρίζεις τη μαιμού θα βρεις τσιμπούρια.
Γιά το οφ του θέματος  άστο , μέχρι και το 650 είχες λίγο απ αυτό μετά όλα ίδια είναι σχεδόν.
Αλλά τούτο δω , άσχημο δεν το λες και αν πάλι σας πειράζουν κάποια κομμάτια που κάτι θυμίζουν καλά  είναι να το συνηθίσετε , δε πιστεύω πιά να βγεί μηχανή που να μη θυμίζει κάτι.
Μωρέ άμα ταξιδεύει καλά και βάλουν τις μηχανές στα τεκμήρια θα σκίσει λέμε ......

Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?

Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....

Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-....  κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....


Εμενα παντως μου αρεσει....




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #31 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:47:16 μμ
Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?

Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....

Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-....  κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....


Εμενα παντως μου αρεσει....

Αυτό!!!! :eusa_clap: :eusa_clap:


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #32 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 18:06:39 μμ
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.   :shoking: 



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #33 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 01:03:49 πμ
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.   :shoking: 

Αυτό!!! :eusa_clap: :eusa_clap:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #34 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 03:53:57 πμ
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.   :shoking: 
:eusa_clap:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #35 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 10:35:49 πμ
Εγω το βλέπω σαν ένα TDM. Μου φαίνεται απολύτως ίδιας χρήσης και φιλοσοφίας.
Δε θα το έπαιρνα μάλλον γιατί δε μου αρέσει ο χώρος που κινείται, δηλαδή πόλη . Γιατί αν το θέλεις για έξω
υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα.
Μη λέτε για On-off γιατί αδικούμε το ίδιο το μηχανάκι.
Τελικά είναι αυτό που λέει... crossrunner. Νομίζω στοχεύει ακριβώς σε αυτό.


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #36 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 22:06:07 μμ
Καλησπερα παιδες !

Λοιπον, να ζωντανευουμε λιγο το θεμα..

Προχθες βρεθηκα στον αντιπροσωπο της Χοντα και χαζευα τα νεα μοντελα. Οφειλω να ομολογησω οτι τοσο το Crossrunner 800 οσο και Crosstourer 1200, ειναι πολυ πιο ομορφα στην πραγματικοτητα, παρα στις φωτο στο ιντερνετ. Ειδικα το 800ρι, με τον τεραστιο πισω λαστιχο, ζαντες απο VFR, ορθια θεση οδηγησης, και χαμηλη σελλα, φαινοταν πολυ ελκυστικο. Αν και δεν μου πολυ αρεσει σαν σχεδιασμος, σαν μοτοσυκλετα ομως, φαινεται οτι εναι σπουδαια.  Και εκει που το χαζευα, μου προτεινε ο πωλητης να το δοκιμασω... Ασε του λεω ειναι 40 βαθμοι εξω.. Ουτε που θα σκεφτεσαι τη ζεστη μου λεει..

10 λεπτα αργοτερα, ξυπναει αυτος ο φοβερος V4 με τον απιστευτο ηχο, με ενα εθιστικο γουργουρητο, που απλα δεν χορταινεις να τον ακους.
Βγαινω πανω, η τελεια θεση οδηγησης. Πατω καλα και με τα 2 ποδια κατω, και νιωθω τη μηχανη πιο ελαφρια ακομα και απο το 700ρι, και ας ειναι 30 κιλα βαρυτερη. Στο δρομο, ειναι απλα απιστευτη. Καμια συγκριση με τη δικη μου. Εχει φοβερο γκαζι, απιστευτα φρενα, ανετη θεση οδηγησης, ειναι ευκολοδηγητη, ο κινητηρας βγαζει φοβερο ηχο και απολαυση, και νιωθεις οτι τα εχεις ολα. Αν ειναι να συγκρινω κατι με το ΤΑ, αστο καλυτερα !

Σε χαμηλες ταχυτητες, και βολταροντας μεσα στη πολη, ειναι πολυ ησυχη, και ανετη. Ξεκουραστη, και πολυ φιλικη.

Στην εθνικη σιγουρα θα ηθελε μια πιο ψηλη ζελατινα, αλλα ειναι ταξιδιαρα, ανεβαζει πανευκολα χιλιομετρα, και σου βγαζει μια εμπιστοσυνη.

Δεν βγηκα σε στροφιλικι, επαρχιακο κλπ, αλλα πιστευω οι αναρτησεις της, αλλα και οι δυνατοτητες της εκει δεν θα υστερουν.

Πιστευω οτι ειναι μια φοβερη μοτοσυκλετα, εχει χαρακτηρα, ειναι μια "ορθια" VFR, ενα παντρεμα μεταξυ naked, street, sport touring. Ο σχεδιασμος της σιγουρα ειναι ξεχωριστος, αν και σε εμενα δεν πολυ αρεσει, αλλα γουστα ειναι αυτα. Σε εμενα αρεσει το 700ρι, και ειμαι μειοψηφια !

Η τιμη της ειναι ψηλη, ειδικα με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας. Στη Κυπρο η τιμη ειναι 11800 καινουρια, 10800 η ντεμο με 3000χιλιαδες χιλιομετρα, και 6500 ανταλλαγη με το 700ρι μου για τη καινορια, και 6000 για τη ντεμο...Πολλα λεφτα..! Εμαι ομως στο ψαξιμο για αλλαγη, και προσανατολιζομαι να παρω μια καθαρα μηχανη δρομου, και επιλογες υπαρχουν, αλλα ειναι και το 700ρι στη μεση, και ειδικα εδω στη Κυπρο, αυτη τη περιοδο κανεις δεν αγοραζει μηχανες


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


andy

  • Guest
Reply #37 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 22:38:15 μμ
Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.

To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ  ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.
« Last Edit: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 22:42:47 μμ by ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. »



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #38 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 23:10:54 μμ
Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.

To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ  ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.

Γεια σου Αντρικο  :wave:

Το CBF 1000 το σκεφτομουν και εγω, το οδηγησα πριν κανενα μηνα, και μου θυμισε πολυ το Χορνετ που ειχα πριν απο το Τρανσαλπ. Σιγουρα δυνατοτερο, και με απεριοριστη ροπη, αλλα αυτος ο τετρακυλινδος σε σειρα κινητηρας, δεν ξερω, δεν ειναι για μενα. Αλλο το V και σιγουρα αλλο το V4. Αλλο και το V2, ειδικα σε κατι απο Μοτο Γκουτζι, και Χαρλευ Σπορτσερ 883... Αλλο πραμα !!

Συμφωνω μαζι σου για τη τιμη του στο 800ρι "ορθιο VFR" . Ειναι ακριβο για αυτη την εποχη, ειναι καινουριο, ισως στο μελλον, μεταχειρισμενο θα ειναι το ιδιο ελκυστικο οπως ειναι δευτερο χερι VFR σημερα.. αλλα τωρα ειναι ακριβο.

Τελευταια με τραβαει πολυ και η ρετρο αγορα.. Οπως το Triumph Bonneville, και το Moto guzzi V7.. Επιλογες.. Πολλες επιλογες !!  ;D


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #39 on: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 08:56:21 πμ
Αν δεν είσαι φίλε Ζόρπα για 4 κύλινδρο μπορείς να κατέβεις έναν κύλινδρο και να πάρεις ένα Tiger 800.Αν δεν ασχολείσαι δε με χώμα είσαι κάτω από τα 10000 με ABS.
Μικρό ανέβασμα στα κυβικά,μεγάλο σε δύναμη,όρθιος(όπως ήσουν) κι ωραίος!!

Όχι ότι τα 10000 είναι λίγα σήμερα...

Ωραίο τα "κλασσικά" αλλά μην αρχίσεις και λοξοκοιτάς γρήγορα φοβάμαι.. Άλλα κόλπα με τις "νέες  :goofy: " τη σήμερον ημέρα..  ;D


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #40 on: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 09:21:44 πμ
Άλλα κόλπα με τις "νέες  :goofy: " τη σήμερον ημέρα..  ;D


 :thumbup:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #41 on: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 11:35:43 πμ
Βιντεακι με τεστ στην Ελλαδα

http://www.youtube.com/watch?v=wRWIsXhu8Ek



And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #42 on: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 18:38:53 μμ
....ωραιο μηχανακι.Και μενα μου αρεσει,αν και σε αυτα τα θεματα δεν μπορεις να πεις πολλα καθοτι ο καθενας μας εχει και τα "βιτσια" του.Αλλος τρελαινεται με ενα "σχημα"...και αλλος δεν θελει να το βλεπει.
  Απλα το βρισκω λιγο ακριβο.


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #43 on: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 10:32:37 πμ
Δεν το κρίνω απ την άποψη αισθητικής αλλά απ το γεγονός ότι δεν έχει χαρακτήρα....

Έχει;;
......


Δεν εχειιιι.  Ειναι Αχαρακτηριστο....   


ΘΑ* μπορουσε να ειναι το επομενο**....







______________________________
* πολυ ΘΑ ομως

** αν υπηρχε επομενο




Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #44 on: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 13:47:12 μμ
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,


τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.

Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #45 on: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 21:11:58 μμ
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,

Πολυ ευστοχες παρατηρησεις !


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #46 on: Πέμπτη 02 Αύγουστος 2012, 06:25:50 πμ
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,


τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.

Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.

Και εγώ αυτά ακριβώς παρατήρησα στην ΙΤΤ που το είδα-καβάλησα στατικά... Πολύ σκούτερ με πολύ κοντή ουρά... Πιο πολύ μου άρεσε το Crosstourer αλλά ξεφεύγεις. Παίρνεις CBF 1000 και μένουν και ρέστα για ένα SH


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live