Τρίτη 21 Μάιος 2019, 07:21:43 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda 800cc Crossrunner  (Αναγνώστηκε 6508 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #25 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 15:57:33 μμ »

Το βρήκα ένα μικρότερο Tiger 1050, Ναι;  Smiley



Βρε Θανάση μου τα πάντα θα βγάλουν και κάγκελα και βάλιτσες και όλα, αλλά και μόνο που σκέφτομαι το κολοβό με όλα τα ψιψίνια πάνω του, μου κάθεται καπως το πως θα εναρμονιστούν όλα αυτά μεταξύ τους......



Όλα τα υπόλοιπα έχουν και μια σκάρα ρε παιδάκι μου....... Cool

Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7254


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #26 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:07:54 μμ »

Καλά μη πάθεις και τίποτα τώρα .....
Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστευεις αυτά που λες.
Ολα έτσι δε βγαίνουν τώρα , τι θα πει κολοβό ?

Μιά χαρά είναι.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #27 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:14:04 μμ »



Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστεύεις αυτά που λες.


Γιατί ψέμματα είναι;



Θα την δούμε την χρηστικότητα του και την επιτυχία του........


Μέχρι στιγμής όλα καλά......


Σκέψεις κάνουμε ....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #28 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:15:20 μμ »

Ηρέμισε βρε!!!! που το βγαλες άχρηστο το μηχανάκι!!!
Ας το φτανα οικονομικά και σε έλεγα εγώ
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #29 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 16:23:43 μμ »

Κανένα μηχανάκι βρε Γιώργο μου δεν έβγαλα άχρηστο...

αντιθέτως....

Το VFR είχε και έχει χαρακτήρα


Το Crossrunner μπορεί να έχει φοβερά χαρακτηριστικά, όπως και κινητήρα όπως και και και και


αλλά αυτό το πάντρεμα είναι που με ξινίζει αγνώστων μεταξύ τους στοιχείων.....



Αλλά είπαμε γούστα είναι αυτά....  Grin
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #30 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 17:03:23 μμ »

Nα το δεις σαν ένα οχτακοσάρι με κινητήρα τσίλικο που μπορείς να το φορτώσεις κάργα (έτσι δείχνει) και θα ταξιδεύεις όρθιος πηγαίνοντας με πολλά.
Καλό γκάζι θέση , οδήγησης καλή , όμορφο (υποκειμενικό αυτό άλλα μ αρέσει), καινούριο με τα μπιλιμπλίκια του , την εξατμισάρα του , το μονόμπρατσο ......
Τώρα άμα ψυρίζεις τη μαιμού θα βρεις τσιμπούρια.
Γιά το οφ του θέματος  άστο , μέχρι και το 650 είχες λίγο απ αυτό μετά όλα ίδια είναι σχεδόν.
Αλλά τούτο δω , άσχημο δεν το λες και αν πάλι σας πειράζουν κάποια κομμάτια που κάτι θυμίζουν καλά  είναι να το συνηθίσετε , δε πιστεύω πιά να βγεί μηχανή που να μη θυμίζει κάτι.
Μωρέ άμα ταξιδεύει καλά και βάλουν τις μηχανές στα τεκμήρια θα σκίσει λέμε ......

Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?

Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....

Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-....  κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....


Εμενα παντως μου αρεσει....
Καταγράφηκε

azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #31 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 17:47:16 μμ »

Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?

Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....

Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-....  κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....


Εμενα παντως μου αρεσει....

Αυτό!!!!
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
XL700V ARCHANES
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 891


« Απάντηση #32 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 19:06:39 μμ »

Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.    
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7427



« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 02:03:49 πμ »

Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.    

Αυτό!!!
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 04:53:57 πμ »

Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του.    
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10452


Γαβ !


« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2011, 11:35:49 πμ »

Εγω το βλέπω σαν ένα TDM. Μου φαίνεται απολύτως ίδιας χρήσης και φιλοσοφίας.
Δε θα το έπαιρνα μάλλον γιατί δε μου αρέσει ο χώρος που κινείται, δηλαδή πόλη . Γιατί αν το θέλεις για έξω
υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα.
Μη λέτε για On-off γιατί αδικούμε το ίδιο το μηχανάκι.
Τελικά είναι αυτό που λέει... crossrunner. Νομίζω στοχεύει ακριβώς σε αυτό.
Καταγράφηκε

Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 23:06:07 μμ »

Καλησπερα παιδες !

Λοιπον, να ζωντανευουμε λιγο το θεμα..

Προχθες βρεθηκα στον αντιπροσωπο της Χοντα και χαζευα τα νεα μοντελα. Οφειλω να ομολογησω οτι τοσο το Crossrunner 800 οσο και Crosstourer 1200, ειναι πολυ πιο ομορφα στην πραγματικοτητα, παρα στις φωτο στο ιντερνετ. Ειδικα το 800ρι, με τον τεραστιο πισω λαστιχο, ζαντες απο VFR, ορθια θεση οδηγησης, και χαμηλη σελλα, φαινοταν πολυ ελκυστικο. Αν και δεν μου πολυ αρεσει σαν σχεδιασμος, σαν μοτοσυκλετα ομως, φαινεται οτι εναι σπουδαια.  Και εκει που το χαζευα, μου προτεινε ο πωλητης να το δοκιμασω... Ασε του λεω ειναι 40 βαθμοι εξω.. Ουτε που θα σκεφτεσαι τη ζεστη μου λεει..

10 λεπτα αργοτερα, ξυπναει αυτος ο φοβερος V4 με τον απιστευτο ηχο, με ενα εθιστικο γουργουρητο, που απλα δεν χορταινεις να τον ακους.
Βγαινω πανω, η τελεια θεση οδηγησης. Πατω καλα και με τα 2 ποδια κατω, και νιωθω τη μηχανη πιο ελαφρια ακομα και απο το 700ρι, και ας ειναι 30 κιλα βαρυτερη. Στο δρομο, ειναι απλα απιστευτη. Καμια συγκριση με τη δικη μου. Εχει φοβερο γκαζι, απιστευτα φρενα, ανετη θεση οδηγησης, ειναι ευκολοδηγητη, ο κινητηρας βγαζει φοβερο ηχο και απολαυση, και νιωθεις οτι τα εχεις ολα. Αν ειναι να συγκρινω κατι με το ΤΑ, αστο καλυτερα !

Σε χαμηλες ταχυτητες, και βολταροντας μεσα στη πολη, ειναι πολυ ησυχη, και ανετη. Ξεκουραστη, και πολυ φιλικη.

Στην εθνικη σιγουρα θα ηθελε μια πιο ψηλη ζελατινα, αλλα ειναι ταξιδιαρα, ανεβαζει πανευκολα χιλιομετρα, και σου βγαζει μια εμπιστοσυνη.

Δεν βγηκα σε στροφιλικι, επαρχιακο κλπ, αλλα πιστευω οι αναρτησεις της, αλλα και οι δυνατοτητες της εκει δεν θα υστερουν.

Πιστευω οτι ειναι μια φοβερη μοτοσυκλετα, εχει χαρακτηρα, ειναι μια "ορθια" VFR, ενα παντρεμα μεταξυ naked, street, sport touring. Ο σχεδιασμος της σιγουρα ειναι ξεχωριστος, αν και σε εμενα δεν πολυ αρεσει, αλλα γουστα ειναι αυτα. Σε εμενα αρεσει το 700ρι, και ειμαι μειοψηφια !

Η τιμη της ειναι ψηλη, ειδικα με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας. Στη Κυπρο η τιμη ειναι 11800 καινουρια, 10800 η ντεμο με 3000χιλιαδες χιλιομετρα, και 6500 ανταλλαγη με το 700ρι μου για τη καινορια, και 6000 για τη ντεμο...Πολλα λεφτα..! Εμαι ομως στο ψαξιμο για αλλαγη, και προσανατολιζομαι να παρω μια καθαρα μηχανη δρομου, και επιλογες υπαρχουν, αλλα ειναι και το 700ρι στη μεση, και ειδικα εδω στη Κυπρο, αυτη τη περιοδο κανεις δεν αγοραζει μηχανες
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 23:38:15 μμ »

Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.

To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ  ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2012, 23:42:47 μμ από ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. » Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #38 στις: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 00:10:54 πμ »

Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.

To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ  ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.

Γεια σου Αντρικο 

Το CBF 1000 το σκεφτομουν και εγω, το οδηγησα πριν κανενα μηνα, και μου θυμισε πολυ το Χορνετ που ειχα πριν απο το Τρανσαλπ. Σιγουρα δυνατοτερο, και με απεριοριστη ροπη, αλλα αυτος ο τετρακυλινδος σε σειρα κινητηρας, δεν ξερω, δεν ειναι για μενα. Αλλο το V και σιγουρα αλλο το V4. Αλλο και το V2, ειδικα σε κατι απο Μοτο Γκουτζι, και Χαρλευ Σπορτσερ 883... Αλλο πραμα !!

Συμφωνω μαζι σου για τη τιμη του στο 800ρι "ορθιο VFR" . Ειναι ακριβο για αυτη την εποχη, ειναι καινουριο, ισως στο μελλον, μεταχειρισμενο θα ειναι το ιδιο ελκυστικο οπως ειναι δευτερο χερι VFR σημερα.. αλλα τωρα ειναι ακριβο.

Τελευταια με τραβαει πολυ και η ρετρο αγορα.. Οπως το Triumph Bonneville, και το Moto guzzi V7.. Επιλογες.. Πολλες επιλογες !!  Grin
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
omega
Σιγα μην ειμαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1024



« Απάντηση #39 στις: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 09:56:21 πμ »

Αν δεν είσαι φίλε Ζόρπα για 4 κύλινδρο μπορείς να κατέβεις έναν κύλινδρο και να πάρεις ένα Tiger 800.Αν δεν ασχολείσαι δε με χώμα είσαι κάτω από τα 10000 με ABS.
Μικρό ανέβασμα στα κυβικά,μεγάλο σε δύναμη,όρθιος(όπως ήσουν) κι ωραίος!!

Όχι ότι τα 10000 είναι λίγα σήμερα...

Ωραίο τα "κλασσικά" αλλά μην αρχίσεις και λοξοκοιτάς γρήγορα φοβάμαι.. Άλλα κόλπα με τις "νέες  " τη σήμερον ημέρα..  Grin
Καταγράφηκε

Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #40 στις: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 10:21:44 πμ »

Άλλα κόλπα με τις "νέες  " τη σήμερον ημέρα..  Grin


 
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #41 στις: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 12:35:43 μμ »

Βιντεακι με τεστ στην Ελλαδα

<a href="http://www.youtube.com/v/wRWIsXhu8Ek" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wRWIsXhu8Ek</a>

Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
XTerminator
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 467



« Απάντηση #42 στις: Τρίτη 31 Ιούλιος 2012, 19:38:53 μμ »

....ωραιο μηχανακι.Και μενα μου αρεσει,αν και σε αυτα τα θεματα δεν μπορεις να πεις πολλα καθοτι ο καθενας μας εχει και τα "βιτσια" του.Αλλος τρελαινεται με ενα "σχημα"...και αλλος δεν θελει να το βλεπει.
  Απλα το βρισκω λιγο ακριβο.
Καταγράφηκε

"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5127


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 11:32:37 πμ »

Δεν το κρίνω απ την άποψη αισθητικής αλλά απ το γεγονός ότι δεν έχει χαρακτήρα....

Έχει;;
......


Δεν εχειιιι.  Ειναι Αχαρακτηριστο....   


ΘΑ* μπορουσε να ειναι το επομενο**....







______________________________
* πολυ ΘΑ ομως

** αν υπηρχε επομενο
Καταγράφηκε

Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 14:47:12 μμ »

Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,


τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.

Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.
Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #45 στις: Τετάρτη 01 Αύγουστος 2012, 22:11:58 μμ »

Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,

Πολυ ευστοχες παρατηρησεις !
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
panisk
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3729



« Απάντηση #46 στις: Πέμπτη 02 Αύγουστος 2012, 07:25:50 πμ »

Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,


τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.

Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.

Και εγώ αυτά ακριβώς παρατήρησα στην ΙΤΤ που το είδα-καβάλησα στατικά... Πολύ σκούτερ με πολύ κοντή ουρά... Πιο πολύ μου άρεσε το Crosstourer αλλά ξεφεύγεις. Παίρνεις CBF 1000 και μένουν και ρέστα για ένα SH
Καταγράφηκε

Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live
Σελίδες: 1 [2] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!